Myrthe, het meisje van de dansvloer.

Verhalen

Lets be what you want to be
Top stukje weer, succes met je afstuderen. We wachten met smart op het vervolg
 
Terug van weggeweest, het heeft even geduurd maar ik ben eindelijk AFGESTUDEERD!
dus ik ben weer begonnen met een kort stukje vervolg om er weer in te komen.
omdat ik zelf nog een 'luiergroentje' ben (de ervaringen vallen op een hand te tellen) gaat het verhaal nu verder met wat gewone nattigheid maar de rest volgt vanzelf ;)


Inmiddels zaten we al zeker een half uurtje op het balkon, de drukte van de stad beneden ons en myrthe stak een sigaret op.

:ik dacht dat je niet rookte?

:nee, niet tijdens het uitgaan.

Ik nam ook een sigaret en een slok van mijn biertje.
Haar benen waren gekruist en het ongemak van haar volle blaas was duidelijk te zien.

:Je gaat echt nog in je broek plassen zo!

:haha, dus? Ik ben toch al thuis.

Yeah, die was duidelijk dronken dacht ik bij mezelf.…dan ga ik zo maar eens naar huis.

:pas nou maar op, je weet wat ik heb gezegd hea…

Ze giechelde een beetje, ik liet me achterover zakken in de stoel en nam nog een hijs van mijn sigaret.
Myrthe leek weer iets te ontspannen, denkend, kijkend naar mij, afwisselend met kijken in de verte.
Het was even stil, niet oncomfortabel maar zeker stil. Het was zo stil, alleen het verkeer en de stadsgeluiden om ons heen.
Myrthe stond op, en kwam voor me staan.

:Zou je het vies vinden?

:Euh, wat?

: gewoon, als ik het nu zou laten lopen.

Daar liep ik toch even vast, vroeg ze nou aan mij of ze in haar broek mocht plassen?

:Euh ja…naja je gaat je gang maar denk ik? Zou het zelf niet direct doen maar goed, het moet een keer in de was toch?

Half stamelend antwoordde ik, dat zal ze toch niet echt van plan zijn?
Myrthe leunde voorover, mijn rechterknie tussen haar benen, met een hand deed ze haar golvende zwarte haren achter haar oor terwijl ze me zoende.
Weer zo een heerlijke zoen. Ik voelde me fijn, om heel eerlijk te zijn begon ik zelfs opgewonden te raken. Als ik nu op zou staan zou ze het gelijk door hebben…
Toen voelde ik het, warmte langs mijn knie, het zachte sissen. Myrthe stond het gewoon in haar broek te doen!
Normaal zou ik dit echt super ranzig vinden maar nu…
Haar hand ging naar de bobbel in mijn kruis,

: Ja, volgens mij vind je het niet erg dat ik een ongelukje heb, of wel soms?

:heks...
Dat was alles wat ik eruit kreeg, met een bietrode kop en een joekel van een stijve keek ik haar aan.

:vind je het niet leuk?

Ze ging wat rechter op staan en wreef met haar wijsvinger rondjes op de bobbel in de stof van mijn broek.

Wat moest ik hier mee? Vond ik het geil? Is dat normaal? Ja, eigenlijk wel dacht ik hardop.
Ja, ik vind het eigenlijk hartstikke sexy om Myrthe in haar broek te zien plassen!
Ze deed een stap naar achter waardoor ik pas goed kon zien hoe nat haar broek eigenlijk was.
Poserend in keek ze me aan terwijl ze een nep-pruillipje trok en haar handen voor haar kruis hield.

: volgens mij vind je het sexy, of niet soms?

God wat had deze meid me om haar vinger gewonden in de afgelopen dagen. Wie had dat ooit verwacht, dat ik me zo op zou laten winden door een meid. en niet zo maar eentje, gewoon een vieze broekplasser ook.

:ja, ja je bent prachtig.

Zonder te vragen kwam ze op mijn schoot zitten, ze zoende me, ik rook haar, de geur van haar parfum, haar natte broek, de geur van kapsalon en alcohol in haar adem(super classy, i know) en wou alleen nog maar met haar zoenen. Ik weet het zeker, ik ben verliefd!

Na een paar veel te korte minuutjes ging ze naar binnen om een dekentje te pakken.
Ik keek, verdwaalde natte plekken van Myrthe zaten op de stof van mijn broek.
Gelukkig viel het niet zo op als ik dadelijk weer naar huis moet maar alsnog. Toch een beetje gênant dacht ik bij mezelf.
Het ging zo vol zelfvertrouwen hoe ze dat deed. Dat had ik niet aan zien komen, een meid die me versiert door in haar broek te plassen.

De gedachte spookte nog rond in mijn achterhoofd maar inmiddels had ik mezelf aardig herpakt.
Met de spanning nog in mijn handen stak ik nog maar een sigaret op vlak voor Myrthe weer naar buiten kwam.

:Anders is het zo koud.

:Ja, volgende date toch maar die luier om?

Gelukkig, dacht ik bij mezelf, ik kan nog flauwe grappen maken. Met een giecheltje stemde ze in.

: Ja, zijn dat alle voorwaaden? Ik wil dolgraag nog een keer met je op date Dylan.

En daar schoot mijn hart weer even mijn keel in. Nog een date met deze prachtige dame!
Toch moest ik maar weer op huis aan.

Hoewel ik graag had blijven hangen vond ik dat ik dat beter niet kon doen omdat Myrthe toch iets te veel had gedronken naar mijn idee.
Inmiddels waren zelfs de straten van Rotterdam verlaten. Maar goed ook, dacht ik bij mezelf.
Met nog wat natte plekken op mijn broek ging ik op pad naar huis. Een paar blokken om maar met deze vlekken leek het net of ik zelf in mijn broek had gezeken…

Dat was toch wat, met big smile naar huis wandelend en waarom? Deze jongen is gewoon smoorverliefd!
Een lichte kater de volgende dag maar wel een welterusten en goeie morgen berichtje van Myrthe Een week ging weer voorbij, veel whatsappjes, foto’s en af en toe een belletje heen en weer. Donderdagavond weer lekker uit eten samen, vrijdag vrij dus ik was helemaal in mijn nopjes.
 

ikkuh!

Superlid
Gefeliciteerd met het afstuderen :dans

Gelukkig weer meer tijd om verder te gaan met jouw leuke verhaal :)

Ga zo door
 

FairryNL

Superlid
Gefeliciteerd met je afstuderen!
En bedankt dat je de tijd hebt genomen om weer een mooi stukje van dit leuke verhaal te schrijven!
 

vincp40

Superlid
Ik wil dit verhaal nog even naar voren halen, jammer dat er geen vervolg op kwam.
Ik had graag geweten of Dylan het goed gezien had (hoofdstuk 2), dat Myrthe ook wel eens een luier droeg :)
 

vincp40

Superlid
Ik zou het bijna vergeten zeg, nu ik actief ben op het forum... nog even mijn like toevoegen onder elk hoofdstuk ;) ;)
Ik wacht verder geduldig af :)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Lilapink10 Meisje 14 zoekt leeftijdgenootjes Contact advertenties 23
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
cindy eerste keer outen/klein meisje Voorstellen 44
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperman Contact met vrouw of meisje Contact advertenties 6
Lievelotje Klein meisje steld zich voor Voorstellen 32
L dl ageplay travestiet meisje zoekt pappa of mamma of stel Contact advertenties 6
A Leuk, lief meisje gezocht tussen de 18 en 30 Contact advertenties 3
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
L op zoek naar een mommy/dl meisje Contact advertenties 0
M 'klein' meisje zoekt online Daddy... Contact advertenties 19
diaperdrenthe Libero-meisje avontuur van een heksje L 12
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
A Online / Regio Midden-Brabant Contact advertenties 1
DL luier Tim23 Op zoek naar een dl meisje Contact advertenties 2
X Little brat meisje zoekt mommy Contact advertenties 0
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
M Online contact gezocht Contact advertenties 0
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
L Hoi iedereen. Voorstellen 19
harry6707 Zoek ab meisje in de buurt zutphen Contact advertenties 4
Babygirlsara36 Luieren is een openbaring voor dit meisje. Contact advertenties 21
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar papa of mama Contact advertenties 21
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
S Daddy uit regio Antwerpen zoekt meisje/zusje voor Dark ageplay Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt mama of papa Contact advertenties 2
T Opzoek naar meisje 15-19 omg haarlem Contact advertenties 4
P Hey opzoek naar chat meisje of eventueel jongens ook Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje 21 jarig Trans baby meisje zoekt een Papa voor in het echt.. Contact advertenties 10
LuierN Zoek een meisje / vrouw voor chat Contact advertenties 1
MessydiaperLover Tbdl meisje gezocht Contact advertenties 1
MessydiaperLover Tbdl meisje gezocht Voorstellen 6
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje zoekt een papa of mama Contact advertenties 3
Pamperslove Zoek een meisje die ook van pampers houd Contact advertenties 0
pikkel Op zoek naar een meisje/dame met wellicht zelfde intresse. Regio twente oost. Liefst onder 25 Contact advertenties 2
TinusABDL Luier Meisje gezocht (max leeftijd 30) Contact advertenties 0
bartjanssens943 luier meisje Contact advertenties 3
Similar threads


















































Bovenaan