naar de bioscoop in amsterdam met of zonder luier??

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
Dit verhaal is gebaseerd op werkelijkheid en heb dit ook mee gemaakt maar de luiers zijn er door mij bij verzonnen
Veel lees plezier

Daar zat ik dan in me kamer ik had net kaartjesw besteld over het internet voor een imax 3d hfr van de hobbit and the five armies .
Zit je meteen te denken de laatste films moest ik echt super nodig pissen en had geen luier aan wat zal ik doen wat zal ik doen.

Wel een luier en de kans dat ik betrapt wordt na de film met een dikke zware natte luier want ja als je een luier draagt moet je hem ook gebruiken toch??

2 dagen na het bestellen van het kaartje en 2 dagen voor de voorstelling krijg ik een whatsappje van een maat van me waar ik mee heen zou : hey kerel spijt me verschrikkelijk maar ik heb dubbel gepland en kan dus niet mee naar de bios

Nouja ik dus zoeken in mijn contact lijst van wie zou ik nou mee kunnen vragen naar de film.
Ik had echt een super mooie meid van mijn leeftijd in me adressen lijst staan en had haar geappt dat ik nog een kaartje over had.

5 min ik had nog geen antwoord dus ik zat te overwegen of ik misschien het op het forum iemand zou vragen maarja je gaat er wel mee naar de film en ja voel je je dan wel op je gemak dat is vraag 2
Maar net toen ik zou kiezen om iemand anders de zelfde vraag zou stellen kreeg ik een berichtje terug :

hey hey jah ik ben net geweest naar de hobbit

Ow

Maare zou je het leuk vinden om met mij mee te gaan naar de imax 3d versie ervan??

Ja zeker lijkt me leuk

Oke gaaf zal ik je om 12.20 ophalen dan

Jah hoor prima doe je een berichtje als je er bent??

Jah doen we


2 dagen later


Ik zat te twijfelen zal ik een luier aan doen of niet ,misschien een dunne die nauwlijks opvalt, misschien gaat ze me bevoelen in de auto en wil ze me graag een plezier doen ?? ik wist het allemaal maar niet.
Het uur van de waarheid ik trok toch maar niet een luier aan vond het echt te spannend en als ze mij na de film nog een plezier zou willen doen zou dat ook een opstakel zijn omdat te doen.
Ik stond 12.20 voor haar huis en had haar een berichtje gestuurd.

Daar kwam ze aan wat was het toch een mooie meid.

Ze stapte in en zei hallo.

Nou zin in zei ik

Ja zekers , jij ook??

Jah zeker

Wij op weg .

Ik zei het wordt wel een lange film he en dan heb je geen plas pauzes ofzo
Ze keek mij aan met een glimlach op haar mooie gezicht en dacht even niet meer aan mijn vraag.
De rest van de rest was het rustig in de auto en vroeg vanalles aan haar of ze een leuk dag had gehad en wat er nog aan zat te komen deze december voor haar.

We kwamen bij de bioscoop en ik had de kaartjes uitgeprint mee dus we konden zo naar binnen toe.
Ik had in de winkel beneden nog wat snoep gekocht en geen flesje drinken omdat ik anders een half uur voordat de film over was zat te schuiven op de stoel omdat ik zo nodig moest pissen.
Mijn vriendin had wel een fles drinken gekocht en nog een beste ook ik zei ook al tegen haar het wordt een lange zit he en ze keek me aan van boeie zien we dan wel weer.
En dat vond ik ook zo leuk aan haar ze leefde op het uur en zag wel wat er op haar pad kwam

Wij naar boven naar zaal 14 de imax zaal we hadden stoel 8 tot 10 in rij 14 dus wij wat wachten in de rij en wat was ze mooi ik was ff aan het dag dromen dat we na de film zoenend in de auto zaten en werd scherp uit me droom gehaald door een man die me bijna omver duwde en ik keek hem een beetje verontwaardigt aan en me vriendin begeleide me onder tussen verder .
We kwamen dus uiteindelijk in de zaal en wat was dat scherm toch groot zeg .

Me vriendin was er nog nooit geweest en toen we op onze plek zaten keer zo ook haar ogen uit.

De film die begon, ik zat helemaal in de film en ze had al snel haar flesje drinken leeg zag ik uit me ooghoek toen ik haar mat m en m’s aan bood.
Ze pakte wel wat uit de zak en zette die tussen ons in .

Op een gegeven moment zouden we allebei tegelijk wat m en m’s pakken en kwamen onze handen in contact en we keken elkaar aan met een glimlach en het was net ofals er een soort van energie tussen ons kwam op dat moment.

Maar de film ging rustig verder en ik zat me een dikke blos op me wangen in de bios te kijken naar de film nouja film kijken en je hoofd bij het meisje van je dromen houden is moeilijk toch won de film het en het was echt een spannend einde maar wel een goed einde.

De film was afgelopen en we liepen naar buiten, ik had mijn parkeerkaart in me achterzak gestopt dacht ik maar jammer genoeg zat hij daar niet meer in ik dus balen als een stekker wat een leuke en soepele dag moest worden liep nu helemaal in de soep bah.

Maar ik probeerde het beste ervan te maken en na een half uur zoeken was het mij ook klaar en ik drukje op het knopje help en kreeg een man aan de telefoon van de centrale ik zei dat ik me kaartje had verloren en hoe dat nou moest.

Hij zei dan kan ik voor u een kaart uitdraaien dat u de hele dag er heeft gestaan voor 24 euro

Ow

Wilt u pinnen of met contant geld betalen ik wou graag pinnen want had niet genoeg contant mee maar daar moeste we dus voor naar een etage eronder dus wij weer op stap.
Ik had gelukkig al geplast na de film alleen had het me vriendin nog niet zien doen.

Maarja ik dacht eerst maar eens dat drukke amsterdam uit dan zien we daarna wel verder.
Ze moest haar moeder even bellen dat ze niet thuis at vanavond en ging naar binnen en ik had het ook zo geregeld dat we zo konden uitrijden

Dus zo gezegt zo gegaan en we gingen op weg naar huis
We hadden het plan om in almere naar de mac te gaan want het was daar altijd wat rustiger dan bij de mac in lelystad .
Wij hadden lekker gegeten en gingen weer naar de auto.

We zaten net in de auto die op een afgelegen plaats stond.
Me vriendin zei ik moet eigenlijk echt super nodig plassen
Nou dan zet ik je ff voor de mac af dan kan je daar nog even
Nee dat hoeft niet zei ze en gaf me een kus op me wang en legde mijn hand op haar schoot
Het werd daar gelijk al warm en ik zei je gaat toch niet in me auto plassen??
Nee gekkie zei ze en ze tilde haar mooie jurk op die ze aan had en zag daar een steeds geler wordende dikke tena maxi onder zitten.

En ik stond even met me mond vol tanden

En zij nam het woord lieverd zei ze ik hou zo veel van je en dat wil ik op deze manier zeggen tegen jouw en ze kuste mij op mijn nog openstaande mond.
Ik wist niet wat mij overkwam mij liefde van mijn leven droeg een luier en ook nog een dikke ook :D
Ik stotterde een beetje en had ook het gevoel of ik van binnenuit helemaal aan het branden was
Ze kuste me en ik had nog steeds me hand op die dikke warme natte luier.

En ik zei hoe wist je dat ik van luiers hield??
Nou dat is heel simpel in ben ook een lid op abdl en jij ook heb ik gisteravond gezien op de chat dat je zei dat je naar de hobbit ging met je alleliefste vriendin dat kon gewoon niet missen dat jij het was en ik had dit plannetje gemaakt en ja nu weet je het

Nou was ik echt helemaal weg geblazen van dat antwoord.

Maar ik omhelsde haar en de tranen sprongen in me ogen van blijdschap en ik zoende haar en knuffelde haar en zat aan haar volle luier en zij deed het net zo hard terug en voelde ook mijn groter geworden bult in me broek en ze tikte daarop en zei zal ik daar eens goed voor zorgen als we thuis zijn ??
Ik vond dit een heel goed idee en kuste haar nog een keer en starte de auto en we gingen op weg naar huis

Me ouders waren de hele avond weg dus we hadden mazzel en ze heeft mij een luier aan gedaan en mij lekker verwent en ik heb haar ook verwert met een heerlijke massage met baby olie en we lagen in de warme kamer diep in slaap allebei met onze volle luiers te slapen zonder dekbed op.
De volgende dag lag er een briefje op tafel van me moeder :
Hey schat

Ik vind het mooi voor je dat je je fantasie en fetish kan delen met iemand anders
En wat we hiervoor zeiden dat het eigenlijk taboe was die fetish is door ons eigenlijk misplaatst sorry daarvoor jullie luiers waren namelijk drijf en drijf nat en voortaan gaan jullie allebei dus maar met een luier slapen want anders houden jullie je bed niet droog.

Xxx mam

Ik liet het briefje lezen aan me vriendin en we omhelseden elkaar en waren ziels gelukkig
En ik zei voortaan doe ik ook een luier aan naar de bioscoop
En ze stemde daar helemaal mee in en we hadden nog heel erg veel plezier aan elkaar en aan onze luiers
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L In luier naar bioscoop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 62
Angel007 Met mijn AB-DL uk naar de Bios Algemeen 9
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact maar anders... Contact advertenties 9
P Op zoek naar mama Contact advertenties 3
Lucy˚ʚ♡ɞ˚ Opzoek naar nieuwe contacten (f) Contact advertenties 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
vincp40 Link naar bericht waarop gereageerd wordt Ideeën Bus 2
manu dl raad op overgang naar ab tegaan met partner Algemeen 1
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
GB84 Op zoek naar strenge oom of tante Contact advertenties 7
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Bam-Bi Heimwee , (naar het verleden) Pub 4
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 7
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
André Adult Baby Wie gaat erop wintersport naar Kirchberg? Pub 9
LuierBoy18 Opzoek naar luiervriendjes Contact advertenties 15
K Naar de dokter wat dom.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Dips N' Bricks Op zoek naar... Contact advertenties 3
Marissa Opzoek naar vriendinnetjes of vriendjes Contact advertenties 8
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
L00n3y Op zoek naar luier date Contact advertenties 0
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Baby47 Lekker naar mama toe. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T Waar kijk jij graag naar? Pub 32
L Opzoek naar een gezellige mama Contact advertenties 3
P Opsoek naar persoon met zelfde interesse Contact advertenties 4
peka36 zaterdag middag 14/10 van Hengelo naar Belgie Contact advertenties 5
Little/daddy_Q Opzoek naar leuke little's! Contact advertenties 2
Little/daddy_Q Op zoek naar leuke little's V2! Contact advertenties 0
Little/daddy_Q Op zoek naar leuke little's :) Contact advertenties 2
A Op zoek naar mensen die willen experimenteren met iets extremere fetisjes. Contact advertenties 4
Brett010 Volgende week naar Madrid Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
W Naar de diabetes verpleegkundige VVV 12
Inco-plastic-24/7 Overstappen naar wasbare luiers!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
richfire Op zoek naar mensen rondom Roelofarendsveen Voorstellen 7
U Luier sub zoekt naar domi Contact advertenties 2
SennaBxx Opzoek naar een papa/Daddy Contact advertenties 8
Similar threads


















































Bovenaan