Naar oma

Leon

Superlid
Rond mijn 7de jaar was ik gemakzuchtig in het op tijd naar toilet gaan, dit resulteerde altijd in natte stinkende onderbroeken. Gelukkig beperkte zich dit tot alleen plas, maar ook regelmatig waren er vegen in mijn onderbroek te zien. Op school ging het opvallen en bij een bezoek aan de schooldokter bracht mijn moeder een schone onderbroek mee.

Op een bepaald moment was mijn moeder het zat, dat ik als een kleuter kleine beetjes in mijn onderbroek plaste. Zij had gezegd als dit nog langer duurt dan ga ik maatregelen nemen. Zonder hier goed over na te denken bleef ik dit doen. Tot op een avond gezegd werd dat ze ‘speciaal ondergoed’ voor mij gekocht had. Dit speciaal ondergoed was een plastic broek zoals in die tijd baby’s droegen over de luier. Na enige aandringen ging de pyamabroek uit en de plastic luierbroek aan. Tot vreugde van mijn moeder paste deze goed, het enige wat ik nog moet kopen zijn inlegluiers.

Kort daarop gingen we gezamenlijk naar de supermarkt waar een aantal pakken ‘billies’ inlegluiers gekocht werd. In eerste instantie moes ik voor straf in een plastic broekje en inlegluier naar bed. Toen de natte onderbroeken overdag aanhielden was het besluit om tijdens het spelen en autoriten ook een luierbroekje te laten dragen.



Op bezoek



Één per maand gingen we bij oma op bezoek. Oma woont op bijna een uur rijden in een vrijstaande woning, opa is enkele jaren terug na een actief en werkzaam leven overleden. Na een aantal slechte jaren heeft oma in haar lot geschikt.

Aangezien het een lange autorit betrof was mijn ondergoed hierop aangepast: een plastic luierbroekje met drukkers en twee Billies inlegluiers. Bij aankomst bij oma zag ik aan de waslijn ook enkele plastic broekjes en grote stoffen lappen hangen. Naar mate wij dichter in de beurt kwamen zag ik dat het dezelfde plastic luierbroekjes waren zoals ik aanhad alleen wat groter. De stoffen lappen herkende ik van mijn al enkele jaren jongere zindelijke zusje als luiers welke zij in het verleden droeg.

Mijn vraag aan mijn moeder was of oma ook een baby op bezoek had, maar deze vraag was gezien de grote van de plastic broekjes niet aannemelijk. Mijn moeder zei, vraagt dit maar aan oma. Na binnenkomst bij oma vroeg oma hoe de reis verlopen was en wat wij wilde drinken. Uiteraard wilde ik graag wat limonade, waarbij mijn moeder zei niet te veel om problemen te voorkomen.

Na enige tijd kon ik de brandende vraag over wat ik gezien had, de luiers en plastic broekjes niet meer binnen houden. En mijn vraag was dan ook aan oma van wie de luiers en plastic broeken waren welke buiten aan de waslijn hingen. Hierop reageerde oma dat ik goed gezien had dat er andere zaken aan de waslijn hingen dan gebruikelijk. Later op de dag zal je wel te weten komen voor wie die bedoeld zijn. Op basis van deze uitspraak verwachte ik dat deze mogelijk voor mij waren. Om te voorkomen dat ik een katoenen luier om kreeg, keek ik naar mijn moeder. Zij begreep gelijk mijn angst, om dit te ontzenuwen zei zij tegen mij: laat oma maar zien wat jij draag. Met veel tegenzin en schaamte stond ik op en liet de joggingbroek zakken, toen werd zichtbaar dat ik een plastic luierbroekje met inlegluiers droeg.

De reactie van oma was dat zo grote jongen nog luiers draagt is wel bijzonder. Hierna vertelde mijn moeder dat is moeite had mijn onderbroek droog te houden en als middel om dit af te leren nu in een luier liep.

Hierna ging ik aan het spelen en betrapte mij erop kleine beetjes plas te laten lopen. Na enige tijd vroeg mijn moeder bij haar te komen. Toen ik voor haar stond controleerde zij of mijn luier nog droog was. Zeker de voorkant was goed nat een koud aan het worden. Zij zei dan ook: ik geloof dat deze grote jonge een verschoning nodig heeft. Waarop mijn oma vroeg of er nog schone inlegluiers meegenomen waren. Waarop mijn moeder reageerde: ja in de auto hebben nog een aangebroken pak. Waarop oma reageerde ik heb hier ook nog voldoende voorraad.

Ik ging met mijn moeder naar oma’s slaapkamer waar naast een bed een commode met groot verzorgingskussen. Hier kreeg ik snel een schone luier om, met een extra omdat we zo weer een lange reis naar huis voor de boeg hebben.

Na ik klaar was vroeg oma of mijn moeder haar gereed wilde maken voor de nacht. Oma’s rok werd opgetild en wat ik toen zag ik dat zij een plastic luierbroek met katoenen luier droeg. Dus de luiers en plastic broekjes waren voor mijn oma. Dit was voor de eerste keer dat ik geconfronteerd werd met een luier dragende volwassene. Deze trigger heeft er voor gezorgd dat ik ruim 40 jaar na dato liefhebber ben van luiers, plastic broekjes e.d.
 

suprima

Superlid
Mooi verwoordt Leon hoe je het luier dragen hebt ontdekt en je er nog steeds plezier aan ervaart;)
 
  • Like
Waarderingen: Leon
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Michaelll 19M op zoek naar jongens rondom Utrecht Contact advertenties 6
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact maar anders... Contact advertenties 34
P Op zoek naar mama Contact advertenties 3
SissyLucy˚ʚ♡ɞ˚ Opzoek naar nieuwe contacten (f) Contact advertenties 6
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 2
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
vincp40 Link naar bericht waarop gereageerd wordt Ideeën Bus 2
manu dl raad op overgang naar ab tegaan met partner Algemeen 1
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
GB84 Op zoek naar strenge oom of tante Contact advertenties 7
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Bam-Bi Heimwee , (naar het verleden) Pub 4
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 9
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
André Adult Baby Wie gaat erop wintersport naar Kirchberg? Pub 9
LuierBoy18 Opzoek naar luiervriendjes Contact advertenties 15
K Naar de dokter wat dom.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Dips N' Bricks Op zoek naar... Contact advertenties 3
Marissa Opzoek naar vriendinnetjes of vriendjes Contact advertenties 8
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
L00n3y Op zoek naar luier date Contact advertenties 0
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Baby47 Lekker naar mama toe. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T Waar kijk jij graag naar? Pub 32
L Opzoek naar een gezellige mama Contact advertenties 3
P Opsoek naar persoon met zelfde interesse Contact advertenties 4
peka36 zaterdag middag 14/10 van Hengelo naar Belgie Contact advertenties 5
Little/daddy_Q Opzoek naar leuke little's! Contact advertenties 2
Little/daddy_Q Op zoek naar leuke little's V2! Contact advertenties 0
Little/daddy_Q Op zoek naar leuke little's :) Contact advertenties 2
A Op zoek naar mensen die willen experimenteren met iets extremere fetisjes. Contact advertenties 4
Brett010 Volgende week naar Madrid Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
W Naar de diabetes verpleegkundige VVV 12
Inco-plastic-24/7 Overstappen naar wasbare luiers!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
richfire Op zoek naar mensen rondom Roelofarendsveen Voorstellen 7
U Luier sub zoekt naar domi Contact advertenties 2
SennaBxx Opzoek naar een papa/Daddy Contact advertenties 8
Similar threads


















































Bovenaan