Nat dagje Zandvoort

diaperguynl

Luier en plastic broekjes liefhebber, uit Thailand
Hallo, een verhaaltje dat ik 2 jaar geleden heb geschreven tijdens een lange reis. Het is een homo verhaal en geniet er van.....
 

Bijlagen

tiny1

Beginneling
Mensen zonder word:

Nat Zandvoort.

Peter had een vrije dag en wilde daar eens lekker van genieten. Zoals nog heel vaak gebeurde was hij opgestaan met een natte luier in zijn plastic broekje maar hij had deze morgen de aandrang om in zijn natte luier klaar te komen kunnen weerstaan.

Pas na het ontbijt had hij zijn natte luier en plastic broekje uitgedaan en nu stond hij onder een frisse douche. Toen hij onder de douche stond besloot hij een dagje naar Zandvoort te gaan. Na de douche, hij had hij zijn natte luier en plastic broekje nog even op de toilet laten liggen, zag hij de natte luiers en plastic broekje weer liggen. Peter kreeg weer kriebels in zijn buik en wilde eigenlijk meteen weer een luier om maar hij wilde ook graag naar het strand dus wat te doen?

Hij pakte 2 schone luiers en 2 plastic broekjes in zijn rugzak samen met een grote handoek om op te zonnen, een boek om te lezen en een pak babydoekjes. Een zwembroekje had hij vandaag niet nodig zo had hij nu besloten. Hij poederde zijn kruis en spelde een schone luier om. Hij deed een leuk wit plastic broekje aan met gekleurde figuurtjes en een kort broekje dat een beetje ruim zat. Een wit T-shirt en sandalen volgde en Peter stond even voor de spiegel om te kijken of zijn luier niet erg opviel. Als hij zo stond moest je wel degelijk weten dat hij een luier om had anders viel het niet echt op dus Peter besloot gewoon met de trein naar Zandvoort te gaan. Het station was aan het einde van de straat dus in een half uurtje was hij op het op het strand.

Een zonnige dag dus druk in de trein, meer mensen hadden een lang weekeinde genomen om van de zon te genieten. Peter liep de trein door naar de voorkant hopende een plekje te vinden. Na 3 wagons was er een plaatsje vrij naast een oud damentje maar tegen over een kanjer van een jongen. Peter was direct gaan zitten wetende dat hij niet nog zo’n kans kreeg in deze trein. De jongen glimlachte even naar Peter toen dze perongeluk zijn knie stootte toen hij op zijn bank ging zitten. Peter had zich thuis niet gerealiseerd dat als hij zat zijn luier en plastic broekje misschien te zien ziuden zijn in de pijpjes van zijn korte broekje dus hield hij zijn benen dicht tegen elkaar. Hij pakte zijn boek en begon te lezen zo af en toe eens over de rand spiedend om naar die mooie jongen tegenover hem te gluren. Na 10 minuten werden de benen van Peter toch wel stijfjes en kennelijk die van de mooie jongen tegenover hem ook. Tegelijk begonnen ze te verzitten waarbij hun voeten tussen elkaar kwamen zodat Peter niet meer echt zijn benen tegen elkaar kon houden.

Peter vertrouwde er maar op dat er niet veel te zien zou zijn en dacht dat als iemand het zou kunnen zien dat het dan jammer was en dat men dan meteen maar wist dat hij nog in zijn broek plast. Peter ontspande wat meer en zat zich te bedenken wat zo’n mooie jongen zou denken als die wist dat hij daar in een luier en plastic broekje tegenover hem zat. Erger nog Peter moest plassen maar hij hield het nu toch nog even op. Ondertussen gluurde hij zo af en toe eens naar die kanjer tegenover hem maar die leek niet veel interesse in Peter te hebben. Na de stop in Haarlem kon Peter zijn plas niet meer houden en hij besloot een beetje in zijn luier te laten lopen. Peter ontspande nog iets meer en voelde hoe zijn plas langs zijn ballen en piemel liep voordat het geabsorbeerd werd door het katoen van zijn luier. Een heerlijk gevoel en Peter genoot er van en bedacht wat zou die blonde jongen tegenover hem denken als die wist dat hij nu zijn luier zat nat te plassen.

De trein arriveerde in Zandvoort en het was een enorme drukte van mensen die zo snel mogelijk het station uit wilde naar het strand. Peter voelde in het gedrang om de trein uit te komen verschillende keren mensen tegen zijn kontje aan drukken en hij dacht ze moesten eens weten dat ik onder mijn broek een plastic broekje draag. Door de drukte had hij die mooie blonde kanjer niet meer gezien en zijn schouders ophalende dacht Peter dat hij toch wel niet geintereseerd zou zijn in een plastic broekjes en luier dragende bedplasser. Er waren al zoveel ex vriendjes die hem vanwege het bedplassen in de steek hadden gelaten.

Gelukkig was het niet te heet op het strand zodat Peter niet erg zou gaan zweten in zijn luier. Hij wandelde op zijn gemak naar het zuiden richting naaktstrand. Niet dat hij naakt wilde gaan liggen of zelfs in openbaar in zijn luiers maar daar kwamen nog wel eens homo’s en mooie jongens kijken kon nooit kwaad.

Na een 1,5 uur op zijn handoek van het stand te hebben genoten kreeg Peter dorst en moets hij weer plassen. Nu had hij ondertussen al een 2e grote plas gedaan in zijn luier en hij vroeg zich af of zijn luier nog een plas kon houden voor zijn plastic broekje zou gaan lekken. Hij kon toch moeilijk met een natte korte broek straks in de trein terug.

Peter liep naar een van de strandtenten waar ook leuke jongens werkte en hij zich welkom voelde. Hij bestelde een koffie en liep naar het toilet om zijn luier te inspecteren en zonodig te verschonen. De toiletten waren bezet dus Peter stond even in het halletje te wachten. Plots voelde hij een hand op zijn kontje die de natte luier tegen zijn gaatje drukte. Wat moet je nou op het toilet als je het nog in je luier doet fluisterde een hese stem naast hem. Geschrokken en verbaast draaide Peter zich om en stond oog in oog met die mooie blonde kanjer. Peter kleurde rood tot ver achter zijn oren en stamelde hoe weet je dat ik een luier om heb? Nu niet belangrijk en de blonde kanjer stelde zich voor als John. Kom dan gaan we samen koffie drinken zei John. Maar ik ben bang dat mijn luier zo gaat lekken en ik moet nog plassen stamelde Peter. Kom nou maar, als je broekje nat wordt is hij wel weer droog voor we naar huis gaan en staks zal ik je wel verschonen zei John.

Peter stemde in met John’s idee en de jongens liepen naar het terras om hun koffie te drinken. John lag terwijl ze naar een tafeltje liepen de hand stevig op Peters kontje en voelde aan het broekje om zo de natte luier tegen Peters kontje aan te drukken. Toen ze gingen zitten vroeg Peter nog eens hoe John wist dat hij een luier om had. Nou zei John, ik draag zelf ook luiers ik ben een DL (diaper lover) en toen je ging zitten dacht ik je plastic broekje te horen kraken. Ik ben dus goed gaan opletten en je deed op een gegeven moment je benen ver genoeg van elkaar om een mooie inkijk te geven. Je heb een leuk plastic broekje aan en toen je na Haarlem in je luier plaste verraadde je jezelf door zo’n gelukzalige glimlach op je gezicht. Ik wist meteen dat je in je luier zat te plassen, hehehe dus wist ik ook dat je nu nat moest zijn. Peter bloosde en stamelde dat hij helemaal niet in de gaten had dat John hem zo observeerde. Peters hand was ondertussen naar de broek van John geschoven en voelde of John nu ook een luier om had. John glimlachte en zei ik durf nog niet in de trein te gaan zitten in een kort broekje met een luier om zoals jij het doet. Ben je ook een DL of heb je echt een luier nodig? Peter vertelde dat hij vanaf zijn 10e weer in bed was gaan plassen en vanaf zijn 14e luiers ook geil was gaan vinden. Ik plas nu nog steeds 3 a 4 keer per week in bed dus moet ik wel met een luier om slapen en als ik droog wakker wordt plas ik hem meestal wel nat. Hmm spannend, zei John, ik ben ze geil gaan vinden omdat ik plastic wel spannend vond. Van het een kwam het ander dus nu draag ik ook graag luiers. Ik plas niet in mijn bed maar slaap wel regelmatig met een luier om, ik zou het wel spannend vinden eens nat wakker te worden ’s morgens zoals jij zonder dat ik weet dat ik geplast had ’s nachts.

Heb je een schone luier bij je vroeg John, dan kan ik je in de duinen gaan verschonen, lijkt me wel spannend. Ja zei Peter, ik heb 2 schone luiers bij me maar als je mij verschoont wil ik jou ook een luier omdoen, dan krijg je mijn plastic broekje aan wat je zo leuk vindt. Mmmm zei John, maar ik wil zelfs wel graag jou natte luier om in dat leuke plastic broekje. Peter zat inmiddels met een stijve piemel in zijn luier en zag dat John’s broek ook spande in zijn kruis. Ze betaalde de koffie en klommen het duin over naar het cruising gebied waar veel homo’s contact zoeken. Ze zochten een stil plekje op en de jongens lagen hun handdoeken tegen elkaar een groot laken vormend. Ze stonden even naar elkaar te kijken en klommen in elkaars armen elkaars lippen hevig op elkaar gedrukt en tongen die elkaars mond in likte. John voelde door de pijpjes van Peters korte broek aan het plastic broekje en ging langs een van de pijpjes met een vinger naar binnen. Mmm kreunde John je bent echt al drijfnat man.

John knoopte de shorts van Peter open en liet de shorts langs zijn benen afglijden, Peters plastic broekje en natte luier waren nu open en bloot voor een ieder die langs liep te zien. Het plastic broekje spande aan de voorkant waar Peters harde pik een grote bult in de luier vormde. Johns handen gleden over het plastic broekje en hij maakte zich los uit de heftige tongzoen die de jongens deelde. Hij bekeek het witte plastic broekje met kleuter figuurtjes aandachtig en ook zijn pik stond hard in zijn broek. Mmmm man wat een super geil plastic broekje heb je aan. Ga nu maar liggen het past mij vast ook wel dus ik ga je nu snel verschonen. Peter ging op de handoeken liggen en opende zijn rugzakje om de schone luiers en een ander plastic broekje te pakken, dit keer een semi transparant SGA broekje. John knielde naast Peter en trok het plastic broekje op Peters enkels en knede de harde pik van Peter door de natte luier heen. Peter kreunde dat John moest ophouden anders zou hij zo al klaarkomen in zijn luier.

John nam de veiligheidsspelden los en trok de natte luier van Peters kruis. Met een paar babydoekjes veegde hij Peter weer helemaal droog, even nam hij de pik van Peter in zijn mond en snoof aan de kruidige geur van Peters kruis. Snel vouwde hij de luiers onder Peters kontje en spelde deze dicht. Hij stroopte het plastic broekje van Peters enkels en schoof het schone plastic broekje over de benen naar boven en vroeg Peter om op te staan zodat hij het broekje goed kon aandoen. Mmm kreunde Peter, dat is lang geleden dat ik een keer door een kanjer verschoond ben en het voelt erg goed en gaf John een dikke zoen. Ga nu maar snel liggen dan zal ik jou wens laten uitkomen. John knoopte zijn shorts los en trapte die zo snel als hij kon uit gevolgd door zijn witte boxer inclusief natte voorpret vlek. Toen John op d handoeken lag pakte Peter zijn oude natte luier en spelde die om Johns kontje. De spelden wilde maar moeizaam door de natte stof van de luiers. Toen de luier op zijn plaats zat pakte hij het plastic broekje en schoof die over Johns enkels en trok hem op zijn kontje. John ging staan en Peter keek of alles wel goed zat en zei dat de luier niet zo veel plas meer kon hebben zonder dat het gaat lekken.

John’s pik stond keihard in de natte luier van Peter en Peter wreef eens lekker over die grote luierbult. John stond te genieten van het heerlijke gevoel van de natte luier en keek verlekkerd naar het leuke plastic broekje wat hij nu aanhad. Wow man, dit is super kreunde hij en begon Peter heftig te tongen. De plastic kruizen en de dikke luierbulten wreven over elkaar en beide jongens snakte naar een heftige ontlading in hun luiers. Ze grepen naar elkaars plastic kontjes en kruisen waar de pikken hard in de luiers stonden. Plots verstarde John even en Peter wist dat John zijn zaad in de natte luier spoot. Mmm kreunde hij je bent wel erg geil en niet lang daarna kwam ook hij heftig klaar in zijn nog droge luier. Hij voelde hoe zijn zaad langs zijn paal liep en in het katoen trok van zijn luier, de jongens bleven elkaar heftig zoenen blij eindelijk eens een andere luierliefhebber te hebben gevonden.

Het was inmiddels al half vier geworden en er was maar een enkeling langs gekomen en direct weer doorgelopen toen ze in de gaten kregen dat beide jongens een luier om hadden. Nu zakte de jongens terug op de badlakens en bleven genietend in elkaars armen liggen. Er kwam een andere jongen langs die naar ze keek. Toen hij zag dat de jongens in een luier lagen ging hij op zijn knieen zitten en begon zachtjes over de bulten in de plastic broekjes te wrijven. Peter en John begonnen elkaar weer te zoenen en in hun luiers groeide hun pikken onder die hernieuwde aandacht. De vreemdeling was geen vreemde van luiers en likte aan de plastic broekjes en begon zijn eigen piemel uit zijn gulp te halen. Hij opende ook John’s plastic broekje snoof en likte aan de natte luier en begon zichzelf af te trekken.

Ondanks John keihard stond plaste hij weer een beetje in de natte luier en de vreemdeling proefde dat en kreunde van geiligheid. Hij trok het plastic broekje van Peter open en spoot heftig op de voorkant van de luier van Peter naast de natte plek van Peters zaad en liet het plastic broekje weer terug schieten. Hij sabbelde nog even aan de luier van John en stond toen op deed zijn gulp dicht en zei; geniet er lekker van boys, er zijn niet zoveel luiervriendjes en liep toen weer weg. John en Peter waren al die tijd heerlijk aan het tongen geweest en glimlachten toen ze de vreemdeling nakeken. Toch wel geil van de vreemdeling begonnen ze opnieuw aan hun luiers en plastic broekjes te voelen.

Ze drukte de de kruisen tegen elkaar en begonnen heftig tegen elkaar aan te rijen. Beide jongens kwamen alweer snel klaar in hun luiers. Toen ze nog nagenietend op hun handoeken lagen vroeg Peter hoe nu naar huis? Ik zal je maar de laatste droge luier omdoen want als jij zo in de trein gaat dan latten je natte sporen na op de banken. Mmmm kreunde John, wel geil maar ik zou niet durven, uberhaupt ben ik nog nooit zoals nu in het openbaar geweest in een luier en ik heb ook alleen maar een korte broek bij me, ik weet niet of ik durf.

Nou zei Peter, als wij vriendjes worden dan zal je er toch aan moeten wennen dat ik ook af en toe in het openbaar een luier draag, niet opvallend maar blijkbaar zoals vandaag toch ook weer niet voldoende verstopt. Ik ga jou een droge luier omdoen en we gaan zo naar mijn huis waar we elkaar tenminste weer kunnen verschonen want tegen de tijd dat we thuis zijn is mijn luier weer nat. John glimlachte en zei, ik heb denk ik geen andere keus maar het lijkt me wel spannend zo samen in een luier naar huis met de trein. Peter begon Johns plastic broekj uit te doen. John zei wel jammer want ik vind deze wel heel leuk om te dragen. Ja dat wel zei Peter maar deze is nu te vies om nog langer aan te hebben.

Ik heb er thuis nog zo een dus die kan je daar weer aan. Peter deed de natte luier en het plastic broekje in een plastic tas in zijn rugzakje en veegde John’s billen en piemel schoon met een paar zwitsal doekjes. Ik heb geen poeder bij me zei Peter dus je krijgt weer zo een luier om, je bent wel een beetje rood van zo’n lange tijd in mijn natte luier. Maar als je een droge om hebt zal het wel goed gaan als het je eigen plas is die je weer nat maakt. Nou zei John, in een luier om naar huis is een ding maar onderweg in mijn luier plassen, ik weet niet of ik dat durf.

Peter trok John’s plastic broekje over de luier en klopte op het broekje en zei, je ziet maar je bent er klaar voor om mee te gaan, ik weet zeker dat ik thuis niet droog haal.
Het was nog een fikse wandeling door de duinen en langs de boulevard voor ze bij het station waren. In de trein gingen de jongens weer tegenover elkaar zitten zodat ze in elkaars pijpjes konden gluren naar de plastic broekjes. Zoals Peter al verwachte haalde hij het huis niet met een droge luier. De natte zaadplekken hadden ook een beetje zijn plas gestimuleerd dus toen ze Sloterdijk station naarderde liet Peter zijn plas lopen. Kennelijk had hij weer een opgeluchte of verheerlijkte blik want John kreunde, mmm man wordt je lekker nat nu? Er zaten geen andere mensen bij hun in de buurt dus Peter knikte van ja en zei het is toch altijd weer een lekker gevoel. Beide jongens waren op de fiets naar Sloterdijk gekomen dus fietsten samen naar huis. John vroeg onderweg tegen Peter of het niet een raar gevoel was om zo met een natte luier op het zadel te zitten.

Peter glimlachte en zei je moet het zelf eens uit proberen. Peters blik viel ondertussen op een Indische toko en zei spontaan zullen we hier even wat gaan eten, ik heb toch haast niets meer in huis. John twijfelde maar op aandringen van Peter gingen ze toch samen eten. Toen ze net klaar waren en op de koffie wachtte begon John in zijn luier te plassen, hij kon het niet langer meer ophouden. Eigenlijk was dat de reden dat hij twijfelde of hij ging eten omdat hij al zo nodig moest en het niet onderweg in zijn luier dorst te doen, bang als hij is dat het plastic broekje gaat lekken. Ook John kreeg een gelukkige trek op zijn gezicht en Peter vroeg toen, je zit nu toch niet nat te worden he?

John knikte ja en zei dat hij het niet langer kon ophouden en dat een groot deel van zijn plas nu in zijn luier zat. Hehehe, glimlachte Peter, dan weet je straks hoe het is om met een natte luier op de fiets te zitten maar ik woon niet zover meer hier vandaan. MMm kreunde John, nu het eenmaal gebeurd is blijf ik hier nog maar even van de koffie en mijn natte luier genieten. Een half uur later zaten de jongens op de fiets voor het laatste stukje naar Peters huis. Peter liet John binnen en liet hem het huis zien. Op het balkon hingen 3 plastic broekjes en een aantal luiers gewoon tussen de ander was te drogen. John zei, ben je niet bang dat de buren je een vreemde vogel vinden? Nou zei Peter, ik kan er misschien nog wel iets aan doen dat ik nog in mijn bed plas maar ik ben het niet echt van plan. Ik zal dus moeten leven met het feit dat de buren weten dat ik een bedplasser ben en ik ga mijn luiers en plastic broekjes dus niet verstoppen voor ze. Voor zover zij weten plas ik echt in mijn bed dus vinden ze het hooguit zielig voor me. Ik hoef ze niet te vertellen dat ik het lekker en geil vindt. Ja maar zei John ook dat leuke plastic broekje hangt er en dat lijkt me toch wel een beetje baby-achtig wat denken de buren daar dan van.

Ze denken maar zei Peter, er is nog nooit een onvertogen woord over gevallen en er hangen toch al meerdere jaren plastic broekjes en luiers op de waslijn hier.
Maar over luiers en plastic broekjes gesproken dus, jij bent waarschijnlijk net zo nat als ik dus laten we voor nog wat meer luiers op de waslijn zorgen en elkaar verschonen. Ik pak dat leuke broekje van de lijn en ga je die aan doen. Ik zou het leuk vinden als we staks naar de bios gaan en dat je later bij me blijft slapen, dat is tenminste als je het wilt en naast een echte bedplasser durft te slapen, mijn luier lekt soms wel eens. Wow zei John, jij laat er geen gras over groeien en je vraagt wel meteen veel van me. Ja, ik wil bij je slapen, nee ik vind het niet erg als het bed ’s nachts soms nat wordt, ja ik wil het leuke plastic broekje aan maar of ik daarin naar de bios durf..... Joh het is gemakkelijk zei Peter, ik ga altijd in mijn luier naar de bios. Nooit problemen op de ranzige toiletten of onder de film weg moeten. Ja maar kreunde John. En niemand die het ziet zei Peter om John te overtuigen en ik vind het leuk als je ook in je luier naast me zit, zeker nu ik weet welk leuk plastic broekje je aan hebt.

John zoende Peter en zei je bent zo geil maar wel een beetje overhaast. Maar ik ken het gevoel we zijn allebei waarschijnlijk al lang op zoek naar een vriendje in luiers. Ik ga met je naar de bios vanavond in mijn luier en ik wordt waarschijnlijk nog nat ook zodat je me weer moet verschonen als we thuis komen, maar je moet me beloven dat ik in dit lieve plastic broekje mag slapen, misschien dat ik dan net als jij per ongeluk in bed plas.
 

FairryNL

Meer een AT dan een AB, maar sowieso een DL…
Mmmm heerlijk verhaal. !1
Thanks. Heb er echt van kunnen genieten.
Hopelijk vind je de tijd om nog meer verhalen te schrijven.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Tenaatje@ Vannacht nat geworden paar keer met een lfb abdry lekkere dikke luier zonder inlegger zit goed . Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
mark Nat of droog ? Broekplassers en Poepers 58
K Contact broekplassen / natte kleren Contact advertenties 3
K Broekplassen / natte kleren Broekplassers en Poepers 65
mark Onverwacht nat met bitterzout Pub 3
Bedplasser91 De hele dag in een nat gymbroekje..... Broekplassers en Poepers 8
Tristan en leroy Ik werd wakker in een nat bed. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
A Weer nat :( Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
loeke ik was nat vanmorgen AB/DL Fotos 1
Arnivoo Heerlijk nat AB/DL Filmpjes 18
Poobottom Nat onderbroekje Broekplassers en Poepers 3
plasticpablo Ermione is nat 16+ Verhalen 3
T Nat wakker / Oxazepam Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
cooney Voor het eerst nat op stap! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
H Welke luierbroekjes zonder nat bed of broek? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
broekluier vanmorgen lekker nat II AB/DL Fotos 3
diaperdrenthe lekker nieuw (nat ) jaar Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
D aflevering van taboe Nat. Geo. Ch. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 9
K Afscheid en een nat matras A 16
broekluier vanmorgen lekker nat AB/DL Fotos 6
L Een nat slaapfeestje N 14
A waar laten jullie de luier als die nat is Tiener Baby's / Luierliefhebbers 23
J nat AB/DL Fotos 6
DL_Michel een Nat weekend N 1
R nat plastiek broekje AB/DL Fotos 6
secrettess Dagje efteling! Polls 70
secrettess Dagje efteling! Contact advertenties 46
luiertje010 Dagje luieren vandaag! Contact advertenties 4
W Dagje groningen stad Polls 2
rose1985 Dagje wildlands Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
I Verrassend dagje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
D Dagje Groningen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Bart Dagje verzorgd worden zuid west Brabant Contact advertenties 5
A Dagje efteling Contact advertenties 0
lkjhgfd voor mij een spannend dagje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Bam-Bi Ab dl dagje bij mij thuis Pub 20
N Dierentuin Brisbane Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Bart Dagje verzorgd worden Contact advertenties 0
Bart Dagje luieren Eindhoven Contact advertenties 5
F Dagje dierentuin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Bart Oppas gezocht voor aankomde week een dagje Contact advertenties 3
D Spontane dagje trein reis Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
D Dagje treinen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
pamperlover1 iemand ideeën voor leuke opdrachten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
lovediaper Dagje breda Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Spargo25 Gezellige luier dagje Contact advertenties 13
D Dagje treinen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Colinkra Vandaag een dagje naar buiten 16+ Board 12
pietje precies Dagje geluierd weg Pub 3
Similar threads























nat



























Bovenaan