Nathalie en haar liefde voor luiers

Hoe vinden dit veraal is de eerste keer dat ik iets schrijf

  • goed

    Stemmen: 11 52,4%
  • slecht

    Stemmen: 4 19,0%
  • kan er mee door

    Stemmen: 3 14,3%
  • echt top verhaal

    Stemmen: 3 14,3%

  • Totaal stemmers
    21

Jayden_dl

Jayden_dl
Nathalie is een volwassen meid die der vrije tijd graag door brengt met haar paard en is dan ook vaak te vinden op de manage die grenst aan de boerderij van haar ouders. Nu heeft ze van jongs af aan ook een enorme voorliefde voor luiers en draagt ze dan ook zo vaak als mogelijk en gebruikt ze ook waar ze voor bedoelt zijn. Het is Dinsdag morgen en ze is al vroeg in de manege bezig met haar beste vriendin Marisha ze zijn samen de stallen aan het uit mesten, Lotte weet van Nathalie der luier fetish en draagt ze zelf ook maar meer omdat ze ze echt nodig ze is namelijk volledig incontinent. Ze heeft hier totaal geen problemen mee en vind het zelfs fijn om luiers te dragen. Nathalie is gekleed in een beige strakke rijbroek met n redelijk lange trui aan die net wel net niet der kont bedekt als je goed kijkt is het redelijk goed zichtbaar dat ze onder der rijbroek een nogal dikke luier draagt ze heeft daarover nog een nauwsluitende plastic broek wat het nog allemaal wat dikker maakt. Het lijkt erop dat Nathalie het helemaal niets kan schelen of iemand kan zien dat ze n luier draagt. Marisha echter die ook erg dik ingepakt is onder der zwarte rijbroek draagt een hele lange trui die ver over der dikke luierkont hangt zodat de luier niet opvalt. Wanneer ze klaar zijn met uitmesten, roept Nathalie Marisha en vraagt of ze zin heeft in n buitenrit. Marisha heeft daar wel zin in en zegt " Sure lets do that " samen lopen ze naar de zadels en de rest van het equipment ze kiezen wat uit en nemen het mee naar de stallen en tuigen de paarden op. Even wat later lopen ze buiten beiden naast der paarden. Nathalie beweegt een beetje kronkelig en staat ineens stil ze zegt met een zacht stemmetje tegen Marisha .... Marisha .. ja wat is er schat zegt ze, zegt direct daarna dit meen je niet heb je je luier volgepoept? Nathalie kijkt Marisha met een sneu maar ook een voldane gezichtsuitdrukking aan en zegt " Ja en niet zo weinig ook" Ach zegt Marisha geeft niet meisje daar zijn die luiers immers voor. En ze lopen verder tot aan de bosrand, daar stijgen ze allebij op de paarden éénmaal zittend in het zadel vertrekt het gezicht van Nathalie en ze kijkt een beetje moeilijk maargied ze stappen het bos in over de daarvoor aanlegde paden. Bij elke beweging voelde Nathalie de warme dikke brei door der luier heen glijden dit gaf haar een opwindend gevoel even later zegt Marisha " Stop even ik geloof dat ik ook nodig moet en stapt van der paard af, ze zakt een klein beetje door der knieen en duwt de kont naar achter en kreunt een beetje tegelijkertijd poept ze der hele luier vol en er komt een flinke plas achteraan. Zo zegt ze nu ben ik ook vies en nat en stijgt ook weer in het zadel oo het moment dat ze goed in het zadel zit en de warme brei verspreid zich, roept ze kreunend wat is dit toch lekker zeg. Nathalie antwoord " Ja hè raar eigenlijk dat je je eigen zo lekker kan voelen in een volle luier. Ze besluiten om verder het bos in te stappen. Tijdens het stappen gaan beide meiden er nogal vreemd doorgezakt rijden en de bewgingen zien er ook niet meer zoals het hoort uit. Nathalie begint zachtjes te kreunen en zegt tegen Marisha " Voel jij je eigen ook zo lekker, Marihsa knikt en zegt " ik denk dat het niet lang meer duurt voor ik kom. Die woorden maakten Nathalie nog opgewonder en duwt der benen naar voren en begon behoorlijk te hijgen gevolgt met een lange kreun ooooh ik kom roept ze ooooh dit is zo lekker. Kort hierna heeft ook Marisha een geweldige intens orgasme en roept ook " Dit is zooooooo lekker komen onbeschrijfbaar hier kan geen vent tegenop........ Samen lachen ze wat na en vervolgen hun rit.........
 

Jayden_dl

Jayden_dl
Vervolg:
Eenmaal aangekomen bij de magnege, stappen ze allebij van de paarden af, zowel Nathalie als Marihsa lopen een beetje raar en Nathalie stopte steeds en wreef met één hand over der volle luierkont en de andere hand duwde ze steeds in de er kruis duwde ze steeds in der kruis afen toe gaf ze kloojes oo der volle luier kont en kruende n beetje ze zegt tegen Marisha dat ze nog steeds opgewonden is, Marisha looot naar der toe en vraagt der om de benen uitelkaar te doen zo staat ze wijdbeens naast Marisha ....... Marisha der hand duwt op de achterkant van de luier en begint rond te wrijven afwisselend met wat klopjes op de dikke luier kont, met der andere hand paket ze langs voren tussen der benen en begint duwende en wrijvende bewegingen te maken. ooooooh aaaaah Marisha ik ben n vieze meid hè want ik poep en plas nog in luiers. Ja fluisterd Marisha je bent zeker n vieze meid en ik zal je eens laten voelen wat n vieze luier jij hebt. ooooooh ga door noet stoppen kreunde Nathalie nog geen 30 seconden later komt ze hard kreundend klaar en het orgasme bleef maar duren ze schokte met heel haar lichaam ze bleef nog lang nahijgen en moets even zitten om bij te komen wat is dit lekker zeg pfffffff.......
 

Jayden_dl

Jayden_dl
Deel 3:
Nathalie en Marisha kwamen savonds terug bij de manege gelukkig was er niemand meer, anders had het niet makkelijk geweest om hun volle luiers te verbergen en vooral de stank was erg dat rook je al op afstand. Nathalie en Marisha stappen beide van de paarden af en lopen ermee naar de stal en tuigen de paarden af. Marisha wreef af en toe wanneer ze langs Nathalie liep over de bolle luierkont die goed zichtbaar onder der sweater was, elke keer waanneer ze dat deed knikte Nathalie lichtjes door der knieen en kreunde zachtjes. "je bent die volle luier nog steeds niet beu hé Natje" zegt Marisha al wrijfend over der luier kont. Ga door riep Nathalie en greep de andere hand van Marisha en duwde die tussen haar benen en liet haar hard duwen en wrijven.....
Oooooh Marhisa dit is zo lekker als je dit doet mn luier kont masseren en tegelijk mn kruis stimuleren ooooooh ga door ik ben een vieze meid oooooh ik kooom en ja ze komt zo intens klaar dat ze zeker 1 min met haar lichaam aan schokken was ze moest gewoon ervan bijkomen zo intents lekker....... Zo dame zegt Marisha tijd voor een verschoning doe jij je eigen even douchen dan leg ik hier alvast alles klaar ...

einde deel 3 word vervolgd
 

Jayden_dl

Jayden_dl
Deel 4:
Nathalie kwam na een 15 minuten terug de ruimte im waar alle equipment hing voor de paarden en Marisha had een kleed op de grond gelegt en zegt tegen Nathalie zo meid weer lekker schoon ga maar even op het kleed liggen dan zal ik je eens lekker inpakken. Nathalie ging op het kleed liggen met der benen een beetje uit elkaar, Marisha pakte een dikke nachtluier en een inlegger uit de kast en legde de luier onder de mooie ronde gevormde kont van Nathalie en legde de inlegger er ook in ze dedd de luier lekker strak om der middel en plakte de strips goed vast. Ga nu maar even staan dan kan ik de plastic broek ook even over je luier trekken zegt Marisha. Zo meisje hier heb je een schone rijbroek die kan je zelf wel even aantrekken. Nathalie kreeg met veel moeite de rijbroek over der dikke luier aangetrokken, Marisha zegt zo dat ziet er best lekker uit zo je ziet tenminste goed dat je een luier om hebt beter maar even een lange trui eroverheen trekken anders ziet iedereen dat je een dikke luier om hebt. Nathalie zegt " Het voelt erg fijn zo dik tussen mn benen" ze krijgt een klopje op der dikke luier kont van Marisha en Nathalie kreunt een beetje en roept niet doen zo raak ik weer opgewonden. Zo Marisha nu is het jouw beurt alleen marisha is ondertussen erg opgewonden geworden door het verschonen van Nathalie en pakt de hand van Nathalie en duwt die tegen haar volle luier kont. Nathalie begreep gelijk hoe ze zich voelde en begon te wrijven afwisselend met wat klopjes op der luier kont en greep met haar andere hand aan de voorkant tussen haar benen en duwde op de prop tussen haar benen. Marisha begon te kreunen en kronkelde alle kanten op het duurde ook niet lang voordat ze begon te roepen ooooooh ga door dit is zoooo lekker ik ga komen aaahhh met een lange kreun en een schokkend lichaam komt ze ontzettend intens klaar wat maar bleef duren zo moest gewoon 5 minuten bijkomen zo lekker kwam ze........ word vervolgd
 

duimelot

Superlid
Gewoon spullen bestaan er niet? Of uitrusting? Heel Nederlands. Ikk stoor me echt aan het engelse "Equipment".
Dat zet je er toch niet???
Ik vind het ook een verhaal beetje plat van inhoud. Gewoon 3 keer schrijven dat iemand klaar komt en dat is het???
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Dit is niet mijn verhaal. Dat wil niet zeggen dat je niet moet doorschrijven want blijf dat vooral doen!
 

Jayden_dl

Jayden_dl
Nee niet mijn soort verhaal teveel poep
Ja klopt dacht ik later ook aan, is ook het eerste verhaal dat ik ooit heb geschreven maar alle commentaar is welkom want daar leer ik van ik zou graag verhalen willen schrijven die meerdere mensen aanspreken
 

Jayden_dl

Jayden_dl
Gewoon spullen bestaan er niet? Of uitrusting? Heel Nederlands. Ikk stoor me echt aan het engelse "Equipment".
Dat zet je er toch niet???
Ik vind het ook een verhaal beetje plat van inhoud. Gewoon 3 keer schrijven dat iemand klaar komt en dat is het???
Je hebt gelijk is idd n beetje plat en van dat engels is ook idd n beetje stom maar dat kwam in eerste instantie in me op, ik zal er de volgende keer rekening mee houden thx voor je commentaar
 

duimelot

Superlid
Goed op weg, om opbouwende critiek ter harte te nemen. En ik weet dat schrijven best heel moeilijk is.
Ik zou eerst een aantal hoofdstukken schrijven. Dat aantal na een week opnieuw lezen of??? Laten lezen. Samen schrijven kan ook leuk zijn om ideeën uit te wisselen.
Zo zou ik het doen, als ik de verleiding niet kan weerstaan
 

Jayden_dl

Jayden_dl
Goed op weg, om opbouwende critiek ter harte te nemen. En ik weet dat schrijven best heel moeilijk is.
Ik zou eerst een aantal hoofdstukken schrijven. Dat aantal na een week opnieuw lezen of??? Laten lezen. Samen schrijven kan ook leuk zijn om ideeën uit te wisselen.
Zo zou ik het doen, als ik de verleiding niet kan weerstaan
Dat is een goede tip daar kan ik zeker wat mee Thx
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
R Nathalie (18- DL TL WL KL NL OL BP IC) N 32
Daddy777 Haar of kaal. Pub 22
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 7
P Yael haar weekendje weg X Y Z 9
N Kim haar verhaal K 33
P Yael haar avond alleen thuis X Y Z 8
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
P Yael haar vrije middag X Y Z 21
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
T Betrapt door haar 16+ Board 7
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B hebben jullie wel eens iemand in het openbaar gezien die in haar broek geplast/gepoept had? Polls 91
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
luierjong Tess haar eerste keer (hoofdstuk 2) (18+) 16+ Board 4
luierjong Tess en haar eerste keer (DL 18+) 16+ Verhalen 14
Dijkronald Mijn vrouw in haar broek gepoept Broekplassers en Poepers 9
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 39
nina15000 Femke en haar probleempje F 22
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
nina15000 Verhaal Klaar moeder en haar kleine meisje madelon M 62
N noompje stelt haar voor.. Voorstellen 19
Winnie de Poep Lalaloopsy en haar Luierverassing Aanbevolen 4
J Anne en haar moeder A 293
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Bab Diap Haar of scheren? Polls (T) 4
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
Nattebroek Tanja houdt van plassen in haar Luier T 6
Tuutje24 Luna en haar papa Daan L 300
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
B Debbie in haar natte piesbroek D 3
sonnypup Dracky in haar luier en romper AB/DL Fotos 15
D lotte, haar levens verhaal L 12
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
B Grote vrouw plast nog in haar broek deel 1 en 2 G 3
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Sardonyx Hoe ik haar ontmoette... (18- AB DL ML JL TL WL PB DR NL PL OL) ~31 delen~ H 124
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
W Dita en haar vriendinnen D 1
L Haar Grote Geheim H 7
A GEBONDEN IN LIEFDE 16+ Board 3
P Liefde voor luiers 16+ Board 32
Verhalen Vriendschap/liefde/maatje Contact advertenties 6
Ninakoekjes Nog niet klaar Vrije dag V 30
PietjeDLimburg Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Similar threads


















































Bovenaan