Nog niet klaar Niets is wat het lijkt

DLPino

Superlid
H4 – Geslaagd cadeau

De ochtend was best snel gegaan en Jantine moest een avonddienst doen vandaag. Zij ging werken en ik zou met een vriend iets gaan doen, maar eerst moest ik nog even de stad in om wat spullen te halen.
Toen ik door de stad liep en langs de Hunkemöller kwam schoot mij een idee te binnen. Ik liep naar binnen en gelijk kwam een vrouw mij helpen. Ik gaf aan dat ik een mooie satijnen pyjama zocht voor mijn vriendin, het liefst in lichtroze. Ze is niet zo heel lang, maar heeft best wel behoorlijke billen en in vergelijk met haar lengte is ze met een D cup ook behoorlijk goed bedeeld. Ze hadden een hele mooie pyjama bestaand uit een jasje en lange broek welke ik meenam. Als actie mocht ik een leuk paar huissokken uitzoeken die ik er gratis bij kreeg.
Heel de dag dacht ik aan haar en kon eigenlijk niet wachten tot ik haar weer zou zien.

Het was verder ook een leuke dag. We waren een hapje wezen eten en hadden daarna nog ergens een biertje gedaan. Toen ik rond 22.30u naar huis liep kreeg ik een berichtje van Jantine, dat ze heel de dag aan mij dacht en helemaal niet geconcentreerd was in haar werk. Ik zei dat dat bij mij ook zo was. Ze was om 23.00u klaar met werken en vroeg mij of ik het leuk vond als ze nog even langs kwam. Ik gaf aan dat natuurlijk super te vinden en op haar te wachten met een wijntje.

Gelijk toen ik thuis kwam trok ik wat makkelijks aan. Ik legde gelijk haar pyjama en sokken op het logeerbed, samen met een nachtluier voor als ze weer is zou blijven slapen. Ik had niet gedacht dat dat al heel snel zou zijn.
Toen ze binnenkwam zat ik net op de bank met een wijntje en een kaasje. Ze gaf mij een kus en trok haar jas en schoenen uit. Ze nestelde zich naast mij op de bank en vertelde dat het een erg drukke dag was geweest en ze erg moe was. Ze nipte van haar wijn die ik had klaar gezet en zakte weer lekker tegen mij aan.
Ze zei ineens dat ze nu had gedronken en zo moe was dat ze eigenlijk niet meer durfde te rijden. Ik vroeg mij af of ze het zo uitgedacht had, maar ze vroeg mij of ze misschien mocht blijven slapen. Ze wilde zelf het logeerbed wel even opmaken en morgen opruimen. Ik zei dat het gewoon klaar stond tegenwoordig en ze natuurlijk mocht blijven.

Ik zei dat ze dan beter lekker iets anders aan kon doen en dat ze naar de logeerkamer moest gaan en de spullen die op bed lagen aan moest trekken en dan terug mocht komen. Ze keek mij vragend aan maar ging gelijk die kant op. Ik hoorde de deur dicht gaan, toen werd het even stil en na en paar minuten kwam ze terug de kamer in. Ze straalde en sprong op mijn schoot en bedankte mij voor de pyjama en de sokken. Ik dacht dat ze dat wel fijn zou vinden om bij mij te hebben liggen voor als ze een keer bleef slapen. Ik had wel gelijk gezien dat ze alles aan had gedaan, maar haar BH ook nog aanhad.
Ik zei tegen haar dat ik even iets wilde bespreken en dat ik graag wilde weten hoe zij daar over dacht. Ik begon voorzichtig dat ik er niets raars mee bedoelde maar dat ik eigenlijk wel vond dat als ze het fijn vond dat ik min of meer de leidende rol op mij nam in onze relatie, dat zij dan wel gehoorzaam moest zijn en moest doen wat ik haar vroeg of opdroeg. Snel gaf ik aan dat ze er niets raars achter moest zoeken maar dat dat voor mij eigenlijk bij elkaar hoorde. Ze keek wat vreemd en na een halve minuut zei ze dat ze het niet helemaal begreep of en wat ze dan fout had gedaan, maar dat ze ook niets anders wilde. Ze was het daar dus helemaal mee eens. Ik was opgelucht en vroeg haar om dan even terug te gaan naar de slaapkamer en te doen wat ik van haar had gevraagd.
Ze snapte het nog steeds niet, maar toen ze even later terugkwam was het kwartje toch gevallen. Ze liep weer op haar eigen manier met lichte blosjes en haar hoofd iets naar beneden naar mij toe en door haar pyjama jasje zag ik duidelijk de contouren van haar prachtige volle borsten die mooi vooruit stonden. Ze keek mij even snel aan, ging zitten en zakte tegen mij aan. Ik gaf haar een kus en zei, dankjewel lieverd!
Liggen naast mij met haar hoofd op mijn been merkte ik dat ze langzaam wegzakte en in slaap viel. Ik keek nog wat tv en terwijl ik mijn arm op haar schouder en mijn hand op haar zij/heup had liggen kon ik mij bijna niet meer bedwingen. Ik was op fysiek vlak heel voorzichtig met haar geweest tot nu toe, maar het verlangen naar meer was ondertussen behoorlijk groot geworden. Nu ik haar heel zwaar hoorde ademen en ik ‘zeker’ wist dat ze sliep kon ik het niet laten om mijn hand heel zacht op haar geweldige dik ingepakte billen te leggen. De dikke nachtluier tekende zich goed af in de satijnen pyjamabroek. Er ging een rilling door mij heen bij het voelen van de ‘ribbels’ waar de luier aansluit op de benen. Terwijl ik heel voorzichtig mijn hand wat bewoog over haar geluierde billen, voelde ik dat zij haar hoofd verlegde van mijn been naar mijn schoot en draaide ze haar gezicht wat naar binnen. Het leek nog steeds of ze dit in haar slaap deed, maar ik was er anderzijds niet zo zeker van of ze wel zo diep sliep. Ze moet met haar gezicht gevoeld hebben dat het leggen van mijn hand op haar geluierde billen mij niet onberoerd hadden gelaten.

Even later maakte ik haar zachtjes wakker en zij haar dat ik naar bed wilde. We stonden op van de bank, deden de lichten uit en poetsten samen onze tanden. Ze keek naar mij met haar mooie ogen en vroeg of ze alsjeblieft bij mij in bed mocht kruipen. Ik gaf aan mijzelf even om te willen kleden en dan mocht ze wat mij betreft tegen mij aankruipen.
Eenmaal in bed kropen we lepeltje lepeltje tegen elkaar en achter haar liggend legde ik mijn hand op haar buik. Ik voelde net de rand van haar luier die tussen jasje en broek uit stak. Ik voelde haar voorzichtig mijn hand pakken en onder haar pyjama jasje geleiden tot ze hem rustend op haar borst los liet. Ik wist niet wat ik voelde. De grote zachte borst in mijn hand terwijl we beiden geluierd tegen elkaar aanlagen. Zachtjes masseerde ik een beetje en zij draaide nog is met haar billen tegen mijn schoot. Ze draaide haar hoofd en kuste mij intens. Welterusten zei ze en legde haar hoofd neer.
Het was een heerlijk weekend en we zouden elkaar pas volgend weekend weer zien, doordat ik voor mijn werk naar het buitenland moest deze week.
 

DLPino

Superlid
H5 - Trouwen

Onze relatie ontwikkelde zich over de weken en maanden die volgden en het werd alleen maar beter. Ik leerde haar familie kennen en zag nu met eigen ogen de situatie waar ze uit kwam. Een echt ouderwetse verdeling van een vader die werkte en ‘hoofd’ van het gezin was, maar thuis was er maar een de baas en dat was haar moeder. Zij en haar jongere zusje werden totaal anders behandeld dan haar broer die tussen haar en haar zusje in zat. Jantine haar moeder probeerde nog steeds bemoeienis te hebben met haar leven, maar ze voelde ook aan dat ik er nu tussen stond en naarmate ze een beetje doorkreeg hoe onze relatie was leek het dat ze zich daar steeds beter bij neer kon leggen. Zo kwam na anderhalf jaar het moment dat we besloten om definitief verder te gaan met elkaar en vanuit haar achtergrond was dat ondenkbaar zonder te trouwen. Dit was zo’n moment dat haar moeder nog een laatste keer van haar kon laten horen door zich flink te bemoeien met de bruiloft.

Een van de belangrijkste zaken daarbij was de trouwjurk. De jurk was nog niet zo’n probleem, maar toen kwam Jantine’s lingerie aan bod. Ondanks de preutsheid was dat toch iets wat volgens haar moeder dan wel weer heel bijzonder mocht zijn, maar Jantine had ondertussen wel een vermoeden hoe ik hier over zou denken. Ik had al is laten vallen dat ik het echt raar vond als een bruid voor soms 15 of twintig minuten weg was van haar gasten om naar de wc te gaan wat natuurlijk een heel gedoe is met zo’n jurk. Helemaal Jantine die vaak naar de wc moest zou dan heel vaak best even weg zijn en dan zou ik alleen staan. Ik had dus vrij duidelijk gemaakt dat ik verwachte dat ze op die dag een luier aandeed onder haar jurk. Ze kon het natuurlijk stil houden voor haar moeder, maar de laatste nacht zou ze traditioneel bij haar ouders slapen en haar moeder en zusje zouden helpen bij het aandoen van de jurk, dus ze zouden er sowieso achter komen. Jantine besloot om er een verhaal van te maken en te gebruiken dat ze zo vaak naar de wc moest. Eerst was haar moeder verontwaardigd over zoiets raars, maar naar verloop van tijd wende ze aan het idee en vond het eigenlijk ook wel slim. Het was zelfs zo dat ze het met Jantine’s vader had besproken en aangezien ze zelf ook heel vaak naar de wc moest, vond haar vader het een slim plan dat zijn vrouw hetzelfde zou doen. Dit was nogal een schok, maar gezien de verhouding daar ook duidelijk was sprak ze het niet tegen en zou het zo gebeuren. Veel hiervan kreeg ik natuurlijk mee van Jantine die mij alles vertelde als ik doorvroeg.

Op de ochtend van de bruiloft was het zover. Een geweldige dag lag voor ons en ik zou Jantine in de loop van de ochtend ophalen bij haar ouders thuis. Jantine had zowel een dag als een nachtluier meegenomen om te kijken wat het best kon onder de jurk. Gezien haar jurk wat strakker was bij haar heupen, lukte het eigenlijk niet met de nachtluier zodat haar moeder geen keus had en deze aan moest trekken. Haar jurk was iets wijder dus dat was ook geen probleem, al moest ze toch behoorlijk wennen aan het gevoel. Haar zusje vond het zogenaamd maar raar, maar het was Jantine vanuit haar ooghoek opgevallen dat ze toch een paar keer over de luiers had gewreven toen die op bed lagen en Jantine haar haar werd gedaan. Ze zou het hier nog wel is over hebben met haar zusje.
De dag verliep geweldig en het was een groot feest. Gedurende de dag viel het mij toch op dat elke keer dat Jantine’s vader reden had om haar moeder te begeleiden met een hand op haar rug, deze wel erg laag gehouden werd.

Na de bruiloft hadden we een prachtige suite in een hotel geboekt. In de taxi naar het hotel was het erg stil. Ik zag dat Jantine gespannen was maar we wisten heus wel van elkaar dat we er ook naar uit zagen om lekker samen te zijn na zo’n enorm drukke dag. In de lift pakte ik Jantine vast en trok haar dicht tegen mij aan. Ik merkte dat ze nog wat zenuwachtig was, maar dat ze ook verlangde naar de warmte en liefde van mij. Ik voelde dat ze met haar hand voorzichtig mijn kruis betaste en voor door mijn broek mijn penis aanraakte. Ik zag dat ze er wat ongemakkelijk onder was zo in de lift, maar zich toch niet in kon houden. Ik fluisterde zachtjes in haar oor dat ze nog even geduld moest hebben. Bij onze kamer gekomen opende ik de deur en tilde haar op om haar over de drempel te dragen, we schoten beide in de lag en even was het wat luchtiger. We bekeken de kamer en trokken onze schoenen uit na op het bed te zijn geploft. Na het op ons in te hebben laten gewerkt, liep ik om het bed heen, pakte Jantine haar hand en trok haar overeind. Ze ging staan en terwijl ik achter haar ging staan en langzaam de rits van haar jurk open deed, legde ze haar hoofd achterover op mijn schouder. Ze had een prachtige wit satijnen bustier aan, natuurlijk haar luier en dan een jarretel gordel met hele mooie fijne kousen. Ze verontschuldigde zichzelf omdat ze al vanaf begin de avond deze luier aanhad en deze dus behoorlijk nat was. Ik vroeg of ik haar even moest helpen, maar ze koos ervoor om zelf de badkamer even in te gaan en de luier uit te doen en zichzelf op te frissen. Ik kleedde mijzelf grotendeels uit en toen ze terug kwam in de kamer werd ik behoorlijk opgewonden. Ze had alleen haar luier uitgedaan en zichzelf opgefrist maar de rest had ze nog aan. Ik pakte haar vast, knuffelde haar en geleide haar naar het bureau in de kamer waar ik haar zonder woorden in de positie zette met haar handen op het bureau. Daardoor stond ze iets voorover gebogen. Ik hurkte achter haar neer en duwde voorzichtig haar benen iets uit elkaar terwijl ik heel zachtjes haar billen kuste. Ik stond op stapte iets achteruit en ging op de rand van het bed zitten om naar haar te kijken. Ik merkte dat Jantine onrustiger werd terwijl ik uitzicht had op haar mooie volle billen en haar borsten die mooi hingen. Ik liep naar haar toe en streelde haar. Ik bracht haar naar het bed en we begonnen met een lange hartstochtelijke kus. Jantine liet de leiding duidelijk aan mij over en deed gewillig wat ik haar zonder woorden vroeg. Het was een fantastische huwelijknacht en toen we de volgende morgen in elkaars armen wakker werden, voelde ik gelijk dat het fout was gegaan. Door alles bij elkaar waren we vergeten om een luier aan te doen toen we gingen slapen en dat was dus fout gegaan bij mij. Na gedoucht te hebben ging Jantine naar de receptie, legde het verhaal uit en kwam terug met schone lakens om het bed snel te verschonen. Ze waren niet zo blij blijkbaar maar omdat we de huwelijkssuite hadden voor een behoorlijk bedrag durfden ze er waarschijnlijk ook niet al te veel problemen over te maken.
Na het ontbijt werden we door een taxi opgehaald wat vooraf al was geregeld en werden we bij mijn huis afgezet waar we samen zouden gaan wonen. De dagen erna kwamen we tot onszelf en lieten alles nog eens de revue passeren. We zouden later pas op huwelijksreis gaan, omdat we dat leuker vonden om dat in de zomer te doen.
 

Januca

Superlid
Heel heel leuk vervolg. Mijn complimenten.
Van mij mag hij nog wel een goed en mooi vervolg op komen.
 

DLPino

Superlid
H6 – De ontdekking

Na een paar weken was Jantine op een middag wat gaan drinken met haar zusje en kwam ze thuis met het verhaal dat er duidelijk eea veranderd was thuis bij haar ouders sinds de bruiloft. Als hun vader thuis was, was hun moeder een stuk rustiger. Nog een heel apart iets, was dat haar ouders geregeld even samen naar hun slaapkamer gingen voordat ze weggingen voor bijvoorbeeld een paar uur of langer. Jantine en ik keken is naar elkaar en hadden niet echt een idee of het überhaupt iets betekende, maar ik merkte wel dat ik er nieuwsgierig van werd.

Zodoende dacht ik is goed op te letten toen we een weekendje bij haar ouders langsgingen. Het was een gezellige tijd, al is het allemaal wel even wat strikter dan ik gewend ben van huis uit. Er viel mij niet echt iets op, tot ik op zondagmorgen aan het ontbijt bedacht dat haar ouders naar de kerk zouden gaan wat een paar uur duurt en dat dit misschien het moment was om iets meer te weten te komen over wat er dan veranderd was. Na het eten droeg mijn schoonvader zijn dochters op de boel op te ruimen en zei hij tegen zijn vrouw, ‘Ellen wij gaan even naar boven onszelf klaarmaken’. Ik wilde mijzelf ook even verder aankleden en vertrok naar de logeerkamer die naast de kamer van mijn schoonouders lag. Op de kamer zat ik nog even op bed mijn telefoon te checken, toen ik licht paniekerig gefluister hoorde van mijn schoonmoeder. ‘Wim moet dit nu echt, straks zien Dirk en Jantine het en zullen ze vragen stellen wat er aan de hand is met mij’. ‘Ellen je weet wat we afgesproken hebben en daar gaan we nu niets aan veranderen, hoe moeilijker je er over doet hoe verdachter het allemaal is dus je kan beter gewoon meewerken’. ‘We doen je luier aan, je trekt je jurk aan en we gaan gewoon naar de kerk’. Ik wist niet wat ik hoorde, wat was hier gebeurd? Ik legde vrij snel een link tussen de bruiloft, waarbij de hand van mijn schoonvader nogal een paar keer erg laag op mijn schoonmoeders ‘rug’ ruste.
Ik hoorde wat gestommel en toen ik goed luisterde ook het gekraak van een luier. Na een paar minuten hoorde ik mijn schoonvader naar beneden gaan en even later precies toen ik ook maar dacht naar beneden te lopen kwam mijn schoonmoeder uit haar slaapkamer en schrok duidelijk van mij. ‘Oh was jij hier ook zij ze’. Voor ik doorhad wat ik deed, zei ik ‘ja’ en gaf mijn schoonmoeder een knipoog. Dit had ik anders nooit gedurfd maar het was echt gebeurd voor ik het doorhad. Ze zou nu ongetwijfeld weten wat ik wist. Dit kon natuurlijk goed en slecht uitpakken, maar voor nu liep ze behoorlijk rood aan, draaide haar hoofd naar beneden en schoot de badkamer in.
Mijn schoonouders vertrokken een paar minuten later en wij dronken nog koffie met mijn schoonzusje en vertrokken toen weer naar huis. In de auto vertelde ik het verhaal aan Jantine en zij wist niet wat ze hoorde. Ze gaf wel aan dat haar moeder wel eens ongelukjes had in de nacht en dan was haar vader niet om te genieten, dus misschien had het daar ook wel mee te maken.

Door de afstand zien we elkaar niet heel vaak, maar toevallig was er eerder al afgesproken dat Ellen, Jantine’s moeder, het weekend erna bij ons zou logeren omdat iedereen weg was en ze het niet heel fijn vond om alleen te zijn.
Ik sprak vooraf duidelijk met Jantine af, dat ik wilde dat haar moeder zeker een luier zou dragen bij ons thuis tijdens de nachten. Na afgelopen weekend was dit geen discussiepunt meer voor mij. Jantine vond dit natuurlijk niet makkelijk, maar vond het ook wel begrijpelijk en wist ondertussen hoe ik hierover dacht en dat ze geen discussie aan hoefde te gaan hierover. Ze vertelde ook dat ze toch wel wilde proberen erachter te komen wat er nu precies gebeurd was tussen haar ouders.

Het verliep zoals gedacht en was niet zo’n makkelijk gesprek begreep ik later van Jantine. Ik was lekker gaan douchen na het avondeten en toen was Jantine het gesprek aangegaan met haar moeder. Ze had daarbij wel verteld, wat haar moeder nog niet wist, dat ik ze ook droeg met een reden en dat voor haarzelf dezelfde regel gold. Doordat het gesprek niet makkelijk ging was ze maar niet over de situatie tussen haar moeder en haar vader begonnen. Ze dacht wel dat haar moeder het zou doen maar het was duidelijk dat ze het er niet mee eens was.
Jantine gaf haar moeder een nachtluier bij het naar bed gaan en legde haar moeder uit hoe ze hem aan moest doen. Wij gingen niet veel later naar bed en hadden een goede nacht.

De volgende ochtend hoorde ik mijn schoonmoeder al redelijk vroeg gaan douchen en Jantine ging gelijk na haar de badkamer in. Ik lag nog lekker in bed en sukkelde nog wat in slaap. Toen Jantine mij een uurtje later wekte, hadden zij en haar moeder al ontbeten. Fluisterend vertelde ze mij, dat haar moeder had opgebiecht aan haar dat ze de luier uit had gedaan nadat het stil was geworden en ze in bed had geplast. Ze hadden toen ik nog sliep snel alles gewassen en Jantine haar moeder had gevraagd het stil te houden voor mij. Jantine wist alleen dat dat geen optie was en vertelde het mij dus gelijk. Ze vroeg mij of ik er alsjeblieft niks mee wilde doen, maar ik gaf gelijk aan dat ik dat helaas niet kon laten gebeuren. Ik zou erover nadenken.
In het begin van de middag ging Jantine even boodschappen doen en haar moeder ging mee. Het was mij al duidelijk dat ze mij wilde ontwijken, dus vroeg ik haar redelijk direct of ze mij met iets wilde helpen. Ze kon dat natuurlijk niet afwijzen en ik zag ook dat Jantine precies wist hoe laat het was. Toen Jantine weg was stelde ik Ellen voor om eerst even koffie te doen. Toen de koffie klaar was en we zaten begon ik tegen haar te praten. “Ellen, ik begreep van Jantine dat het niet helemaal goed is gegaan vannacht”. Ik zag een mengelmoes van schrik, teleurstelling en boosheid op haar gezicht. Ik ging verder, “Jantine en ik zijn zo’n goed koppel omdat onze normen en waarden exact hetzelfde zijn dan die u haar hebt aangeleerd, dus dan kunt u ook weten dat Jantine dit niet voor mij kon achterhouden”. “Tevens begrijpt u hopelijk dat hier een consequentie aan zit, ook dat is hoe u uw kinderen hebt opgevoed”. Ik zag een stuk gelatenheid op haar gezicht en de blik dat ze wist dat daar niks tussen was te krijgen. Ze probeerde nog een laatste strohalm en zei semi boos dat ik haar schoonmoeder was en dat ik dit niet kon maken. Ik zei, “Ellen ten eerste denk ik dat je weet dat in ons huis onze regels gelden, daarnaast mag je kiezen, of je gehoorzaamt en ondergaat de consequentie of ik bel even met Wim en dan ben ik benieuwd naar wat hij hiervan vindt”. Ze schrok nu echt en gaf aan dat ze mij zou gehoorzamen en respecteren in mijn huis. Ze vroeg wat er zou gebeuren en ik gaf aan dat ze dat vanavond wel zou horen.

Jantine kwam thuis en was opgelucht dat haar moeder er nog was. Ze snapte ook dat haar moeder akkoord was gegaan en zich zo dus onder mijn gezag had gesteld. We spraken er niet meer over maar er bleef een lichte spanning terwijl we een leuke middag en avond hadden. In de loop van de avond stond ik op om een flesje wijn open te gaan trekken en zei op een directe maar liefdevolle manier, “Jantine help jij je moeder even haar nachtluier aan te doen en alles wat daarbij hoort”! Jantine begreep uit ervaring wat ik daarmee bedoelde. “Als je daarna je moeder naar mij toestuurt kan jij klaar gaan liggen op bed en kom ik jou ook helpen met klaar maken voor de nacht”. Jantine’s moeder bleef stil, stond op en liep naar haar slaapkamer. Jantine stond op en liep achter haar aan. Na een minuut of 5 hoorde ik een paar deuren en hoorde Jantine onze slaapkamer ingaan. Ellen kwam de trap af en kwam rechtstreeks naar mij toe gelopen. Met haar hoofd licht gebogen, zij ze dat ze de consequentie van haar fout accepteerde en dat ze graag wilde dat ik haar controleerde. Jantine had haar in ieder geval goed uitgelegd hoe ik het graag wilden en het was ook niet in haar opgekomen om haar eigen plan te trekken. Ze tilde haar nachthemd op en ik kreeg zicht op haar dikke nachtluier en daarover een plastic locking broekje. Ik liet haar een rondje draaien en toen ze dat had gedaan sloot ik het hangslotje en trok de sleutel eruit. Ik zij haar dat ik het deed voor haar om haar te beschermen en haar de veiligheid te geven die ze nog nodig had. Ik wees haar op haar glas wijn en zij dat ze lekker moest gaan zitten en dat ik Jantine even ging helpen.
In de slaapkamer gekomen keek Jantine vragend naar mij en ik gaf aan dat het nu helemaal in orde was en alle verhoudingen nu weer waren zoals ze hoorden te zijn. Ze zei “mag ik je iets vragen”? “Natuurlijk lieverd dat mag altijd”. “Vind je het niet iets te ver gaan om dit met mijn moeder zo te doen”? Ik zei dat ik ervan overtuigd was dat dit de juiste keuze was en dat hoe het nu gelopen was het alleen maar bevestigde. Ik gaf aan dat haar moeder uiteindelijk ook naar die duidelijkheid verlangde en dat ik dacht dat haar vader dit te lang niet had gegeven aan Jantine’s moeder. Ik gaf ook aan dat ik blij was dat Jantine het aan mij durfde te vragen en dat ze dit altijd moest blijven doen. Ik zou wel altijd de eindbeslissing nemen maar daar droeg ik de verantwoordelijkheid ook voor.
Dit was allemaal gebeurd, terwijl Jantine op bed lag met alleen haar BH aan en in haar hand op haar buik een mooie witte BetterDry nachtluier had. Ik had gezien dat ze er een paar keer mee over haar buik wreef en ik weet ook dat het zachte plastic haar altijd opgewonden maakt. Ik deed haar benen iets uit elkaar en ging op mijn knieën voor het bed zitten en begon haar zachtjes te likken. Ze pakte mijn hoofd vast en duwde mij iets steviger tussen haar benen. Het duurde niet lang voor zij begon te kronkelen, daarna weer rustiger werd en zachtjes dankjewel zei. Ik gaf haar een heftige kus en deed haar luier aan. Ze deed zelf haar pyjama aan terwijl ik al naar de huiskamer liep. Ik zag haar moeder naar mij kijken met een klein glimlachje en ze zei verder niks. Toen Jantine de kamer inkwam en nog steeds behoorlijke rode konen had, pakte haar moeder haar hand toen ze passeerde, trok Jantine met zachte dwang naar zich toe en trok haar op schoot. Ze gaf haar een kus, legde een hand op haar geluierde billen en Jantine werd direct rustig en legde haar hoofd op haar moeders schouder. Ik keek naar hun en glimlachte. Jantine zag dit en ik gaf haar een knipoog dat het goed was en dat ze ervan mocht genieten. Ook haar moeder had dit duidelijk gemist en genoot enorm van dit moment.

Het was een mooi weekend en toen ik Ellen op maandagochtend naar de trein bracht, omdat Jantine vroeg moest beginnen, bedankt Ellen mij nogmaals en zei ze dat het heel goed was geweest hoe het was gelopen. Ook wilde ze graag vaker bij ons komen logeren omdat ze haar dochter op deze manier erg miste.
Wat ik wist, maar niet uit haar mond had verwacht, was dat ze zei dat ze eigenlijk ook heel blij was met dat ik haar haar positie duidelijk had gemaakt en dat ze daarom graag de volgende keer ook weer door mij gecontroleerd en afgesloten wilde worden. Het moeten laten zien van haar dikke nachtluier aan haar schoonzoon zette haar helemaal op haar plaats zoals het hoorde gaf ze toe. Dat laatste vond ikzelf een beetje raar en wel erg ver gaan, maar het was duidelijk dat er alles aan zou doen om de relatie goed te houden zodat ze langs kon blijven komen.
We gaven elkaar 3 zoenen en zeiden gedag. Toen ze de trein instapte, zag ik de lichte bolling van haar Tena die ze aan mij had gevraagd vanmorgen, voor de lange treinreis, toen ik haar plastic broekje open had gemaakt. Ik lachte in mijzelf en wist dat ze in ieder geval veilig was voor de reis naar huis. Wel had ik haar een bericht naar Wim laten sturen, wat ik ook had gecontroleerd, dat ze voor de treinreis een luier aan zou doen en of hij haar tijdens zijn lunch op kon halen van het station. Ze leek dit niet eens erg te vinden en stuurde het berichtje gelijk.
 

DLPino

Superlid
H7 – De rollen omgedraaid

Op een gegeven moment klom Jantine wat op de ladder in haar werk en kwam ze op een dag thuis uit haar werk en was ze duidelijk een beetje van slag. Ze had haar functioneringsgesprek gehad en daarin was naar voren gekomen dat nu ze een hogere positie kreeg binnen haar afdeling ze toch wel moest werken aan haar assertiviteit en leidinggevende capaciteiten. Dit ging natuurlijk volledig tegen haar natuur in en tegen de verhoudingen zoals wij ze ook kennen binnen onze relatie.
Er was tegen haar gezegd dat er binnen een half jaar toch wel iets moest veranderen, maar haar werkgever was heel tevreden over haar verdere functioneren, dus bood ook aan om hierin waar nodig te helpen of cursussen te vergoeden. De eerste stap was een gesprek met een coach een week later.

De dag dat ze het gesprek had gehad, zag ik direct toen ik thuiskwam en we samen aten, dat er iets was wat ze mij wilde vertellen maar ze wist niet hoe. Ik gaf weer aan dat alles besproken kon worden tussen ons en probeerde haar gerust te stellen. De coach had vrij snel door wat voor persoonlijkheid Jantine was en had veel vragen gesteld over onze relatie. Het gesprek was geëindigd met de opdracht om binnen onze relatie te beginnen met oefenen om eigen keuzes te maken, beslissingen te nemen en meer initiatief te gaan tonen. Jantine was doodsbang dat ik dit niet zou accepteren, maar ik wilde haar heel graag helpen dus gaf aan wel een idee te hebben. Voor de komende periode zouden we voor 24 uur per week de rollen omdraaien en zou zij dus de ‘leiding’ nemen in onze relatie op alle gebieden. Ze wist niet wat ze hoorde, maar wilde het graag proberen ondanks dat ze het doodeng vond.

Het bouwde zich langzaam op en met bibberende stem ging ze steeds een stukje verder. Van het geven van opdrachten om de afwas te doen, of om haar jas aan te geven tot zelfs kleine opmerkingen waar anderen bij waren zoals haar ouders, die dan heel raar naar mij keken en niet begrepen dat ik er niets tegen deed.
Ik merkte na een paar weken dat ze het eigenlijk best prettig vond en dat ze een dag voor het zover was al een beetje opstandiger werd en naar mijn idee verlangde naar ‘haar’ 24 uur.

Zo was het op een zaterdag avond dat we naar vrienden zouden gaan, dat ze mij na het eten de opdracht gaf om te gaan douchen en daarna naar de slaapkamer te komen. Op de slaapkamer zit Jantine op het bed met een rechte rug, benen over elkaar in een heel mooi kanten lingeriesetje. Het effect op mij bleef niet zo lang uit en ze wenkte mij naar haar toe te lopen.
Naast haar zag ik al een paar spulletjes liggen waaronder een Tena dagluier, maar ook een klein doosje. Toen ik voor haar stond streelde ze zachtjes mijn bovenlijf en ging via mijn onderrug naar mijn billen en trok deze heel even iets uit elkaar. Dit verzorgde bij mij een rilling en gelijk pakte ze met 1 hand mijn penis en nam deze zacht in haar mond. Na een paar masseerbewegingen en hem in en uit haar mond te nemen, zei ze mij om op mijn buik op het bed te gaan liggen en het kussen wat er lag moest onder mijn buik. Ze masseerde zacht mijn rug en ik ontspande helemaal. Ze stopte even en ik hoorde dat ze het doosje open maakte. Even later masseerde ze mij weer even en de focus kwam duidelijk meer op mijn billen te liggen die ze steeds iets uit elkaar trok. Ineens voelde ik een koud iets tussen mijn billen, waarvan ik al snel kon invullen dat het glijmiddel was. Wat was ze van plan, dit ging enorm ver buiten haar comfortzone. Ze wreef het glijmiddel tussen mijn billen en masseerde nu heel specifiek mijn anus. Ze zei dat ik mij moest ontspannen en direct voelde ik iets tegen mijn anus aandrukken, ging ze nu een buttplug inbrengen?
Ze had al gezegd dat ik mijn mond moest houden dus dat deed ik ook, ze begon zelf te vertellen dat ze wilde dat ik mij heel de avond besefte dat zij nu de baas was, nou dat ging wel lukken want ik voelde de plug goed zitten. Het was voor mij de eerste keer dat ik een buttplug in had en hij was volgens mij best groot, maar het had niet heel erg pijn gedaan toen ze hem inbracht. Ik moest mij omdraaien en zij deed mij de luier aan, waarna ze mij op mijn kleren wees die ik aan moest doen.
Het was niet haar bedoeling dat de vrienden mijn luier zouden zien dus mocht ik een wat langere trui aan en niet zo’n hele strakke broek. We vertrokken toen ik klaar was en er werd in de auto niet zo heel veel gepraat. Ik moest het echt even een plekje geven wat er gebeurd was en moest ook nog wennen aan het gevoel van de plug diep in mij.

De avond was erg gezellig. We kletsten veel en speelden ook nog wat spelletjes waarbij we aan de keukentafel zaten. De houten stoelen zorgden ervoor dat ik de plug erg goed voelde zitten en dat veroorzaakte blijkbaar dat ik nogal wat bewoog op mijn stoel. Op den duur vroeg Sara de vriendin van ons of ik wel lekker zat, ik merkte dat ik bloosde maar zei dat ik alleen moe was. Er werd verder geen aandacht aan gegeven en om een uur of 1 gingen we naar huis.
Bij de deur toen we naar buiten stapten stonden zowel Sara als Jantine achter mij en ik voelde even een hand op mijn billen die laag even wat extra druk uitoefende. Ik reageerde er niet op, maar het bleef nog lang hangen wat hier nu gebeurde. Ik durfde het niet te vragen aan Jantine.
Niet veel later kwam ik erachter dat het Sara was geweest die aan mijn billen gevoeld had, dat kon geen toeval zijn maar daarover later meer.
 

DLPino

Superlid
H8 – Geluk bij een ongeluk

De bel gaat. Jantine staat op van de bank en loopt naar de voordeur om open te doen. Ik sta in de keuken het avondeten klaar te maken. Het is vrijdag en dan kook ik sowieso altijd, maar vandaag had ik ook weinig keus, want Jantine had haar 24 uur.
Toen ik thuis was gekomen uit mijn werk was Jantine al thuis want ze had een vroege ochtenddienst gedraaid. Ze was direct op de bank geploft en had mij gevraagd om iets te drinken voor haar in te schenken. Daarna had ze mij ‘gevraagd’ te gaan koken, maar eerst had ze mij verteld dat er misschien nog wel een verrassing zou kunnen inzitten vanavond dus dat ik daar wel op voorbereid moest zijn. Ze had mij meegenomen naar de slaapkamer en kleren gepakt die ik aan moest doen, maar natuurlijk nadat ze mij een zachte dikke ABU kiddo had aangedaan, die ze speciaal voor mij had gekocht.

Terwijl ik de zelfgemaakte lasagne uit de oven haal, wordt er zachtjes op mijn ingepakte billen geklopt het is Jantine met naast haar Sara. Het wordt mij direct duidelijk dat dit vooropgezet spel is en dat Sara dus precies wist waar ze voor kwam.
Ze giechelen een beetje en vragen of wel al aan tafel kunnen.
Ik verwacht dat Jantine en Sara naast elkaar gaan zitten, maar dat zijn ze niet van plan. Nadat ik alles op tafel heb gezet, geeft Jantine aan dat ik naast Sara mag gaan zitten. We eten gezellig en ik hou mij gedeisd. De dames praten honderduit en zo ook behoorlijk veel over Sara die nog steeds geen vriendje heeft gevonden wat een beetje tegen haar pittige karakter is opgewassen. Terwijl ik het toetje op tafel zet en wat over de tafel heen sta gebogen, voel ik Sara’s hand over mijn geluierde billen gaan en geeft ze er een zacht klopje op terwijl ze tegen Jantine zegt dat ik eigenlijk precies is wat zij ook nodig zou hebben. Jantine lacht en zegt tegen Sara ‘besef dat de rollen vaker omgedraaid zijn he, daar zou jij het toch behoorlijk moeilijk mee hebben denk ik’. ‘Misschien kan je is een keer oppassen als ik een late dienst heb ofzo’. Sara reageert hierop met een schalkse lach dat als Jantine dan thuiskomt het te laat is om naar huis te gaan en dat ze dan wel kan blijven logeren. Dirk kan dan mooi op de logeerkamer en dan kruipen wij lekker tegen elkaar aan. Hierbij kijkt ze schuin naar mij om te zien hoe ik reageer. De dames lachen er smakelijk om en ik voel mij behoorlijk ongemakkelijk bij de situatie. Ik besef mij op dat moment dat Jantine behoorlijk is veranderd de laatste tijd.
Het is een bijzonder avondje geweest als Sara om 23.45u haar jas aantrekt en naar huis gaat. In de gang krijg ik een kus op mijn wang en nog weer een klopje op mijn billen. Jantine krijgt een zoen op haar mond waar ze ook even van schrikt en daarna op een zeer nonchalante manier laat Sara haar hand ook even over de mooie billen van Jantine gaan en stapt zo de deur uit.

Ik loop naar de keuken om de laatste spullen op te ruimen. Jantine komt achter mij staan en slaat haar armen om mij heen en kust mij zachtjes in mijn nek. Ik weet gelijk dat ze in ‘the mood’ is. Ik heb 2 keuzes, om 00.00u heb ik het weer voor het zeggen en daar maak ik gebruik van of ik laat het even gaan en maak gebruik van het moment. Ik kies het laatste als ze mij vraagt of ik meega naar bed.
Ding dong…… de deurbel? Terwijl we onze tanden staan te poetsen gaat de bel. Het is ondertussen 12 uur en we kijken elkaar raar aan, wie zou dat zijn? Jantine loopt naar beneden en nadat ze de deur open heeft gedaan hoor ik gelijk de enigszins paniekerige stem van Sara. Ze heeft een kwartier staan proberen maar krijgt haar auto niet gestart hoor ik haar vertellen. Ze zegt tegen Jantine dat ze lid is van de ANWB maar het is al zo laat en dan moet je daar weer op wachten, dus ze vroeg zich af of ze hier kon blijven slapen om dan morgen als het toch zaterdag is, verder naar de auto te kijken.
Ik hoor Jantine zeggen dat ze even met mij moet overleggen waarna ze de trap op komt. Ze komt de badkamer binnen en vraagt of ik het heb kunnen horen. Ik geef aan van wel en ze vraagt of ik er ok mee ben dat Sara blijft slapen. Ik lach even en geef aan dat ik het geen probleem vind, maar ruik mijn kans en geef aan dat het wel onder mijn voorwaarden is. Ze snapten allebei wel wat dat inhield.

Ik geloof niet dat er veel twijfel was bij Sara want Jantine liep naar beneden, ik hoorde de deur op slot gaan en een paar minuten later kwamen ze naar boven. Ik zei tegen Jantine dat ze Sara klaar mocht maken voor de nacht en dat ik nog even wat ging halen beneden. Toen ik beneden stond hoorde ik Sara zeggen ‘…..dat lukt mij zelf wel’ waarna Jantine weer zei dat het het beste was als zij het deed, want anders konden ze nog wel is problemen krijgen met mij. Ik pakte een fles wijn en drie glazen en liep terug naar boven. Precies toen ik terug de slaapkamer inkwam lag Sara met opgetrokken benen op bed in alleen een t-shirt en legde Jantine een mooie paarse Rearz goed op zijn plek onder Sara’s billen. Sara schrok nu toch wel een beetje ondanks haar redelijk zelfverzekerde houding eerder op de avond. Ik zei haar dat het niet erg was en liep gewoon door. Ik was al klaar voor de nacht en Jantine moest haar luier nog aan doen. Toen Sara haar luier goed zat, stond ze op en liep naar de badkamer om haar tanden te poetsen. Jantine had haar al laten zien waar alles stond en haar een tandenborstel gegeven.
Ik deed Jantine ook een paarse Rearz aan zei dat ze zich verder helemaal uit kon kleden en lekker in bed mocht gaan liggen. Ze vroeg mij of ze Sara nog even welterusten moest zeggen in de badkamer, maar ik zei dat Sara waarschijnlijk haar hoofd hier nog wel even om de hoek zou steken. Dat gebeurde inderdaad ook toen we een paar minuten later een zacht klopje op de deur hoorden en Sara de deur zacht opendeed en ons welterusten wenste en bedankte dat ze mocht blijven slapen.
Dat moment greep ik aan om Sara eraan te herinneren dat ze toch zo graag bij Jantine in bed zou willen kruipen, dus dat ze gewoon hier kon slapen bij ons in bed.
Zowel Jantine als Sara keken verschrikt maar ook wel een beetje opgewonden toen die opmerking doordrong. Sara vroeg mij of dat echt mocht en of Jantine dat wel wilde, waarop ik zei dat het geen vraag was en dat Jantine hier niet zoveel over te zeggen had. Sara kwam verder de kamer binnen en schoof aan Jantine’s kant het bed in. Ik zei dat ze haar t-shirt uit kon doen want dat alleen een luier voldoende was.

Zo lagen we daar met Jantine in het midden die nog een beetje onwennig lag te kijken en niet precies wist wat ze met deze situatie aan moest. Ik zei tegen hun dat ik ze erg bedeesd vond voor de dubbelzinnige opmerkingen van eerder de avond, wat direct het ijs brak en bij beiden een schalks lachje teweegbracht. Sara nam het initiatief door op haar zij te rollen en Jantine haar gezicht te pakken met beide handen en haar te zoenen. Jantine rolde ook naar haar toe en beantwoorde de kus teder. De heftigheid van de kus was direct te voelen en beiden kropen zowat in elkaar. Ik kroop lepeltje lepeltje tegen Jantine aan en legde mijn arm over hun heen en streelde de blote zachte rug van Sara. Jantine onderbrak de kus en zei ‘ik geloof dat er nog iemand geniet van deze zoen, zo voelt het tenminste wel’ waarna de dames beiden moesten lachen en elkaar weer zoenden.
We waren ondertussen alle drie goed opgewarmd en Sara was voor de grap op Jantine’s heupen gaan zitten en speelde met Jantine haar borsten en wisselde dit af moet af en toe een heftige korte zoen op haar mond of in haar nek. Jantine kronkelde ondertussen behoorlijk van opwinding wat resulteerde in een heerlijk gekraak van de dikke ‘pampers’. Van preutsheid bij Sara was niets te bekennen, maar ik had tot nu toe alleen nog maar over haar rug en geluierde billen gewreven. Rechtop zittend bovenop Jantine die steeds opgewondener raakte, streelde Sara nu door mijn haar en ging tergens langzaam over mijn borst en buik naar beneden waar ze over mijn luier wreef. ‘Vind je mijn borsten mooi’ vroeg ze aan mij. ‘Wil je er is aan voelen’?
Ze kwam van Jantine af en ging nu tussen haar en mij in liggen op haar rug en sloot haar ogen. Jantine kuste haar en verdween direct met haar hand in Sara’s luier wat op een aantal diepe zuchten uitkwam die steeds iets zwaarder werden. Ik ging nu met mijn vingers door haar haar en kneede zachtjes met mijn andere hand haar borsten en nam vervolgens ook haar mooie tepels met mijn tong en mond onder handen. Het duurde niet lang voor Sara zuchtend ontspande en enorm gelukzalig naar ons keek. Sara kwam overeind en begon Jantine’s luier open te maken waarna ze hetzelfde bij mij deed. Zacht leidde ze Jantine naar mij toe en liet haar op mij zitten terwijl ik op mijn rug lag. Jantine liet zich direct over mij heen zakken terwijl Sara naast haar zat op haar knieën en haar weer kuste en Jantine’s borsten masseerde. Heel eerlijk wist ik niet wat ik meemaakte.
De vrijpartij was heerlijk en nadat Jantine voldaan van mij af kroop en we met z’n drieën naast elkaar nog even lagen na te genieten, Gaf ik Sara een zachte sensuele kus op haar mond en bedankte haar en zei haar dat ze Vaker mocht komen logeren als ze Jantine zo gelukkig maakte. Dat was het moment dat de 2 dames in lachen uitbarsten en mij aankeken en in koor zeiden ‘Ja Ja dat heb jij goed bedacht zo’ waarna Sara nog zei, ‘nou was niet bang ik zal Jantine zo gelukkig maken als maar kan en ga een vette knipoog. Ik stapte uit bed om een korte douche te gaan nemen. Toen ik terug de slaapkamer inkwam lagen Jantine en Sara in elkaars armen zacht te snorren en Jantine had haar luier terug aan. Ik kroop weer tegen Jantine aan en trok de deken over ons heen. Ik dacht ze maar lekker te laten liggen, morgen is het zaterdag dus dan verschoon ik het bed toch. Zo vielen we in slaap.
 
Bovenaan