Nog niet klaar Niets is wat het lijkt

DLPino

Superlid
H9 – De lege zolder

We hadden een leuk huis en eigenlijk best ruim voor ons tweeën. De zolderverdieping gebruikten we niet en stond dus ook leeg. We kwamen er helemaal niet en dus had ik het idee bedacht om er iets leuks mee te doen als verassing voor Jantine.
Op mijn vrije dagen wanneer Jantine aan het werk was, begon ik met het schilderen van de ruimte. Een combinatie van lichtgrijs en diep donkerblauw, maakten het een chique kamer. Een aantal goede verlichtingsarmaturen met dimbare verlichting, maakten de de ruimte helemaal af. Een radiator hing er al dus daar hoefde ik niets meer aan te doen. Overal in huis hadden we een mooie eiken vloer liggen, maar in deze kamer had ik gekozen voor een goede kwaliteit pvc.
Het was tijd geworden om de perfecte interieurstukken te gaan zoeken zoals ik ze voor mij zag. Een aantal wilde ik op internet gaan zoeken, maar het misschien wel belangrijkste stuk wilde ik zelf gaan maken. Hiervoor kon ik in een lokale timmerwerkplaats terecht waar een vriend van mij werkte. Na mijn zoektocht op gave vintage interieurstukken en meubels, kocht ik een mooie stapelbare gymkast van donker hout met een zachte bruin leren bovenzijde en een zwarte behandelstoel. In elk stapeldeel van de kast maakte ik lades om spullen op te bergen en het pronkstuk werd mijn eigen gemaakte commode met daar bovenop een wit plastic aankleedkussen.
Ik was enorm tevreden over het resultaat en moest nu maar is een mooi plan bedenken hoe ik Jantine wilde verassen.

Het was zaterdagavond en Jantine had dagdiensten dit weekend. Ze kwam dus eind de middag thuis en ik veraste haar met een lekkere borrelplank en een heerlijk glas witte Pinot Gris. Ik vertelde haar dat ik haar lekker ging verwennen vanavond omdat zij dit weekend moest werken. Ik had een lekkere uitgebreide maaltijd bedacht, waarvoor ik al een paar uur in de keuken had gestaan, dus ik zei haar dat ze lekker iets prettigs aan kon gaan doen en dan zou ik verder gaan koken. Ze genoot hier enorm van als ik haar zo in de watten legde.
Toen ze terug beneden kwam, pakte ze haar glas wijn van de tafel en kwam bij mij staan in de keuken. Ze kust mij in mijn nek en zei dat ze zo enorm gelukkig was met mij en zin had in een relaxte avond op de bank. We kletsten over onze dag toen Jantine vertelde dat haar moeder haar had gebeld dat Wim en zij een weekje weg gingen samen en dat Jantine haar zusje het toch best eng vond om alleen thuis te blijven, dus of ze misschien een weekje bij ons kon komen logeren gezien ze ook gewoon vakantie had. Jantine vroeg wat ik daarvan vond en ik gaf gelijk aan dat het geen probleem was want wij moesten allebei werken en Lieze kon dan lekker haar ding doen en als ze wilde kon ze nog wat bijverdienen door het huis is lekker goed schoon te maken. Jantine vond het een goed plan, alleen was haar probleem natuurlijk weer dat ze haar zusje uit kon gaan leggen dat er wel een consequentie aan vast zat als ze bij ons wilde logeren, maar daar had ze wel al een idee bij. Ze stuurde haar moeder snel een berichtje dat het in orde was en dat ik morgen als ze kwamen thuis zou zijn. ze appte nog wat heen en weer, maar nu was het eten klaar dus gingen we aan tafel.
Het was een heus drie gangen diner geworden bij kaarslicht en een goed muziekje op de achtergrond. Na het dessert deden we nog een espresso en Jantine kroop even heerlijk op schoot bij mij en vroeg of ik zin had om mee naar boven te gaan. Ik zei haar dat ik om haar te verassen de laatste tijd de zolder een beetje had opgeruimd en om had getoverd tot een ruimte waar we misschien nog is wat mee konden doen in de toekomst. Ik zou even de laatste dingen opruimen en zij mocht alvast gaan kijken dan kwam ik gelijk achter haar aan als ik hier beneden klaar was.
Ze keek mij enorm verrast aan en liep gelijk naar boven. Het mooie was dat ik ook een camera systeem had geïnstalleerd waarmee ik op een app alles kon zien en horen wat er op de zolder gebeurde als ik dat wilde. Zo snel ze de gang inliep, schakelde ik de app in en wachtte met spanning op haar reactie als ze zag wat ik had gedaan met de zolder.

Bij binnenkomst stond ze aan de grond genageld en keek ze haar ogen uit. Eerst zag ik wat verbazing en daarna veranderde haar blik naar nieuwsgierig en liep ze door de kamer en ging met haar hand over alle meubels, keek in alle lades en keek haar ogen uit. Het moest echt even indalen, totdat het ineens weer tot haar doordrong dat ik er zo aankwam. Ze begon zich helemaal uit te kleden en legde haar kleren netjes op een stapeltje op een stoel die er ook stond en kroop op de commode. Ze keek nog is om zich heen ging achteroverliggen en streelde met haar handen die ze naast zich had liggen over het aankleedkussen. Ze zag er op dat moment gelukkiger uit dan ooit.
Ik pakte een nieuwe fles wijn en onze glazen, liep naar boven en zette deze op onze slaapkamer neer. Daarna liep ik door naar zolder. Toen ik binnenkwam kwam Jantine overeind en omhelsde mij en begon over hoe mooi ik het had gemaakt etc etc. Ik duwde haar zachtjes terug op het kussen en terwijl ze nog wat doorpraatte begon ik haar te strelen en gaf ik haar een passionele kus. Ze werd nu stil en gaf zich over. Nadat ik haar zo een minuut of 5 gestreeld en gemasseerd had, pakte ik een roze Nursery luier van LittleForBig vormde deze voor om hem daarna onder haar billen te schuiven. Ze keek mij een beetje beteuterd aan, maar zonder daarop in te gaan duwde ik haar knieen uit elkaar en vouwde de luier over haar buik. Ik zag dat ze haar ogen sloot en toch genoot van het moment. De warme luier, het gekraak en natuurlijk toch weer die hulpeloosheid. Ik controleerde de luier iets uitgebreider dan normaal waarbij ze nog even heel diep zuchtte en toen zei ik haar dat ze morgen weer vroeg moest beginnen dus dat we lekker in bed kropen.

Ik hielp haar van de commode af en liet haar voor mij de trap aflopen naar onze slaapkamer. Terwijl ik de deur van de zolder op slot deed achter mij zag ik dat ze even stil stond op de gang, blijkbaar kon ze het niet langer ophouden. Toen ik bij haar kwam gaf ik haar een knuffel, ik zag dat ze zich op zo’n moment toch nog steeds wel een klein beetje ongemakkelijk voelde, en zei haar dat ze gelukkig goed ingepakt was.
We kropen in bed, dronken nog lekker een glas wijn terwijl ze tegen mijn borst aanlag en kletsten wat. Soms was het ook gewoon even stil en genoten we beide van het moment. Ik zei haar dat we binnenkort de zolder verder zouden ‘verkennen’ samen maar dat het nu helaas even moest wachten omdat morgen haar zusje zou komen voor een week.
Ik had natuurlijk ook een nachtluier aangetrokken en ze wreef en kneep nog even speels in voorkant en gaf mij een kusje, ‘daar kan ik haast niet op wachten’ zei ze en gaf een vette knipoog. We vielen lekker tegen elkaar aan in slaap.

Om 06.00 ging de wekker en Jantine ging er direct uit, want ze moest om 07.00 al beginnen met werken. Ze dacht dat ik gewoon sliep en kleedde zich stil aan. Ik hoorde haar mompelen dat ze een rok aan deed vandaag, ze hadden zowel broeken als rokken bij hun uniforms, dat was makkelijker als ze veel naar de wc moest vandaag door alle wijn van gisteravond. Helaas voor haar sliep ik niet en zei haar dat ik een beter plan daarvoor had. Ze keek verschrikt naar mij en verontschuldigde zich dat ze mij wakker maakte. Ik gaf aan dat ik er eigenlijk wel blij om was na wat ik net hoorde en dat ik wilde dat ze een dagluier onder haar uniform aandeed. Ze schrok hier echt van want ik had haar in principe nog nooit een luier laten dragen buiten huis op een ritje in de auto na dan. Ze stotterde wat maar wist dat ze mij niet tegen moest spreken. Ik zei haar dat ze een romper aan kon doen voor het afzakken en dat niemand daar iets van zou zien. Ondertussen was ze laat dus deed ze snel wat ik haar vroeg en liep naar beneden om weg te gaan. Ik riep haar nog na dat ik erop vertrouwde dat ze hem niet uit zou doen zoals de afspraak was dat ze niet zelf aan haar luier mocht zitten. Ik hoorde haar nog wat mompelen en toen viel de voordeur dicht.

Ik sliep nog een uurtje en startte toen relaxt mijn dag op. Begin de middag zou Lieze afgezet worden door haar ouders die gelijk door gingen voor hun weekje weg en ik zou vanmiddag met vrienden gaan sporten.
Ik stuurde Jantine een berichtje rond een uur of 11 toen ik een bak koffie zat te doen, hoe het met haar was en of het druk was. Ze berichte 5 minuten later terug dat het heel druk was en ze maar met z’n 2’en op de afdeling waren. Zijzelf en Mieke haar collega van eind 40 met wie ze het wel heel goed kon vinden. Ze schreef ook dat Mieke niks doorhad van haar geluierde billen, dat had ze misschien achteraf beter niet gezegd, maar dat ze twijfelde of haar luier de dag door zou komen zonder doorlekken. Ik appte haar dat ze het nummer van Mieke mocht geven dan kon ik haar vragen om Jantine te verschonen, waarna ik een rood aangelopen smiley terug kreeg en de zin ‘ik ga snel verder met mijn werk, meneer jansen ligt te wachten op een uitgebreide wasbeurt’ met daar achter een smiley huilend van het lachen.
Om 12.30u was Lieze er en haar ouders gingen gelijk door. Ik liet haar alles zien want ze had nog nooit echt bij ons gelogeerd en ging er toen ook snel vandoor want om 13.00u had ik afgesproken met mijn vrienden.
Ik zei Lieze dat ze mij gewoon kon bellen als er iets was en dat ik in de buurt was. Ik zou ongeveer tegelijk met Jantine thuis zijn en dan konden we even bedenken wat we vanavond wilde eten. Ik pakte mijn sporttas en autosleutels en ging er vandoor.
 

DLPino

Superlid
Komt hier nog een vervolg van?
Ongeduldig? Vind je het zo leuk? Hahah...........geintje hoor! Nee nog lang niet klaar, maar heb af en toe tijd nodig om weer een hoofdstuk te schrijven. Nog plannen en ideeën genoeg. Maar je hebt geluk want ik heb weer een hoofdstuk klaar.
 

DLPino

Superlid
H10 – Ondeugende meneer Jansen en nieuwsgierige Lieze

Jantine vond het ontzettend leuk om weer is een dag op de afdeling te werken. Nu ze in een andere functie terecht was gekomen werkte ze veel minder op de werkvloer en de contacten miste ze toch wel. Als het heel druk was of er waren tekorten in personeel sprong ze graag bij.

Meneer Jansen was al een poosje op de afdeling en kende ze dus redelijk goed. Het was een oudere vrolijke man die wel van een geintje hield ondanks zijn oude dag. Soms deed hij alsof hij het allemaal niet meer zo goed wist, maar stiekem viel dat reuze mee hadden Jantine en haar collega’s het idee.
Terwijl ze hem aan het wassen was boog ze over hem heen en besefte ze dat hij als het hem uitkwam nog zo snel als water was. Ze kon zichzelf wel voor het hoofd slaan dat ze weer zo naïef was geweest nu ze hem al wat beter kenden. Terwijl ze zo voorover stond gebogen en eigenlijk ook niet goed in balans was, dacht meneer Jansen zijn kans te grijpen vandaag nu hij had gezien dat Jantine een rok droeg. Ze voelde zijn hand over de achterkant van haar bovenbeen gaan en zo over haar billen waarna hij er een paar speelse tikjes op gaf. ‘Kijk aan zuster, u hebt niet alleen mij te verschonen maar u moet zelf ook af en toe een droge broek krijgen voel ik’ en hij grinnikte er hartelijk op los. Geschokt maar vooral boos pakte ik zijn hand vast en trok hem weg van mijn billen. ‘Meneer Jansen dit kunt u niet maken en is ongepast, ik ga even weg en kom straks wel terug als u zich zo gedraagt’. ‘Maar zuster u hebt zulke mooie billen en u maakt het mij ook niet makkelijk als u zo over mij heen buigt’. Wat ik niet doorhad was dat op het moment dat meneer Jansen zijn hand onder mijn rokje stak Mieke haar hoofd om de hoek had gestoken om te vragen of alles nog goed ging bij mij. Ze was even verbaasd geweest, maar had zich nu hersteld en greep in door meneer Jansen ferm toe te spreken dat dit ontoelaatbaar was. Ze zei tegen Jantine dat ze wel even een bak koffie kon gaan drinken en dat zij meneer Jansen wel even verder zou wassen. Jantine was zo rood als een biet en vluchtte direct weg naar de koffiekamer. Net toen ze de deur uitliep hoorde ze meneer Jansen nog zeggen; ‘Zuster, misschien moet u straks uw bevallige collega toch even controleren, want volgens mij kon ze wel een schone luier gebruiken’. Jantine had tranen in haar ogen en liep eerst naar de wc voor ze naar de koffiekamer ging.

Op de wc sloot ze zichzelf op en moest eerst tot zichzelf komen. Na een paar minuten keek ze in de spiegel en lukte het haar om zichzelf te herpakken. Ze tilde haar rok op en zag zichzelf met haar luier in de spiegel staan. Haar luier was inderdaad flink opgezwollen en ze voelde er even aan. Ze moest nog 2 uur werken tot ze naar huis kon dus ze ging niet meer drinken en proberen niet meer te plassen. Terwijl ze naar de koffiekamer liep hoopte ze tegen beter weten in dat Mieke het niet had meegekregen, maar dat was natuurlijk volledig valse hoop.
Na een minuut of 10 kwam Mieke ook binnenlopen en zuchtte diep, ‘Zo nu eerst ook een bak koffie’. ‘Wil je erover praten of liever niet, wat een ondeugd is het toch die meneer Jansen he’ zei Mieke met een grote lach op haar gezicht. ‘Denk niet dat je de enige bent die het een keer probeert hoor dat hebben we allemaal wel is gedaan, je moet toch een beetje weten hoe dat voelt om je in te kunnen leven in je cliënten’. ‘Sterker nog en wel ff onder ons, ik doe het wel vaker als we onderbezet zijn, lekker makkelijk toch’. Ze keek Jantine triomfantelijk aan en moest toen nog maar is hartelijk lachen om Jantine’s verbazing. ‘Meneer Jansen had wel een punt dat je een verschoning nodig had als ik het goed heb gezien, moet ik je even helpen of lukt dat wel’? Jantine was te overdonderd om te reageren en de directheid van Mieke bracht haar gewoon van haar stuk. Enerzijds mocht ze zichzelf niet verschonen van Dirk, maar hoe moest ze hem wijsmaken dat ze het niet zelf had gedaan als ze met een andere luier aan thuiskwam straks. Ondertussen had Mieke haar hand al gepakt en zei ze dat kamer 3E leeg was en dat ze daar wel even ongestoord Jantine kon verschonen. Jantine liet het eigenlijk gewoon gebeuren en zou straks wel bedenken hoe ze dit thuis uit ging leggen.
Het verschonen ging vrij snel en ‘zakelijk’ Mieke pakte een mintgroene ziekenhuis luier en deed deze bij Jantine aan na haar snel en zelfs wel een beetje ruw schoon gemaakt te hebben. De andere luier gooide ze weg ze gingen weer snel aan het werk. Mieke riep Jantine nog na toen ze allebei een andere kant opgingen, dat ze bij de volgende dienst die ze samen zouden werken lekker makkelijk allebei een luier aan zouden doen.
Ondertussen kon Jantine nog 1 ronde doen met hier en daar een kleinigheidje en toen diende de nieuwe collega’s voor de avondshift zich al aan. Ze droeg over, pakte haar spullen en ging ervandoor. Mieke was nog aan het overdragen en ze riep een snelle ‘doei’ in het voorbijgaan. Mieke dacht te zien dat ze nog een verdikking zag bij Jantine’s haar billen en snapte niet dat ze zo naar huis ging, maar goed nu eerst afronden al bleef het wel even in haar hoofd hangen.

Jantine stapte in haar auto en reed lekker naar huis. Het werk zat erop en ze had nu weekend. Haar zusje was er dus dan kon ze 2 dagen leuke dingen den samen. Ze moest alleen nog even bedenken hoe ze dat aan moest pakken met Dirk ivm haar nieuwe luier die ze aanhad.

Ik had met een paar vrienden lekker gesport en daarna waren we nog een biertje gaan doen in de stad. Toen ik even naar de wc liep checkte ik mij telefoon. We hadden zoveel lol en waren lekker aan het ouwehoeren dat ik al een poosje niet maar had gekeken. Op mijn scherm stond een pushbericht wat mij gelijk wakker schudde, ‘zoldercamera geactiveerd’. Ik opende de app en wist niet wat ik zag en wilde het eigenlijk ook niet zien. Lieze mijn schoonzusje had blijkbaar haar nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en was op zoek gegaan naar de sleutel van de zolder. Die lag in mijn nachtkastje, wat natuurlijk ook niet een hele goeie plek was als iemand echt ging zoeken. De camera’s waren van hele goeie kwaliteit en daarom liet het ook niets aan de verbeelding toe. Lieze lag op de behandelstoel met haar benen in de steunen en liet zichzelf helemaal gaan met Jantine’s favo speeltje en dat deed zijn werk goed zo te zien. Naast het speeltje had ze in haar andere hand een ABU Kiddo luier waarmee ze over haar buik en binnenste dijen wreef en af en toe leek ze eraan te ruiken en ging er ook met haar mond en wangen langs. Haar hoofd lag achterover en ze was compleet in extase.
Ik keek om mij heen en kon natuurlijk niet het risico lopen dat mensen zouden zien wat ik zag dus sloot ik mijn telefoon af en ging terug naar mijn vrienden. Dit moest ik even laten bezinken want dit had ik wel als laatste verwacht. Snel bedacht ik mij iets. Ik opende de app nog een keer en maakte een screenshot van het beeld. De foto sprak boekdelen en zonder er iets bij te zetten stuurde ik hem door naar Jantine. Ik twijfelde kort want nu wist ze van de camera’s, maar dat zou anders ook niet lang duren voor ze erachter kwam of ik het haar zou vertellen.

Jantine was nog snel om wat lekkere dingen gegaan voor vanavond bij de supermarkt en tankte gelijk nog even haar auto af. Toen ze terugkwam van het betalen keek ze snel op haar telefoon en wat ze toen zag bracht haar behoorlijk van haar stuk. Ze moest een paar keer kijken, maar wist eigenlijk vanaf de eerste x dat ze het goed zag. Haar ‘kleine’ zusje…. nou ja ze was ondertussen 22 maar toch.
Gezien Dirk altijd de tijd vergat als hij met zijn vrienden weg was zou dat nu ook wel zo zijn, dus ze kon maar een ding doen en dat was zsm naar huis om de ‘schade’ te beperken. Bovenal was het al erg genoeg dat Dirk dit zo had gezien, dus laat staan dat hij het in het echt zou zien. Ze starte de auto en reed snel naar huis toe.
 

DLPino

Superlid
H11 – De confrontatie

In de autorit naar huis was Jantine toch van gedachten veranderd. Daar waar ze eerst had gedacht om haar zusje voor te bereiden op mijn ontdekking, dacht ze nu toch maar voor haar eigen hachje te gaan.
Bij thuiskomst zat Lieze met een kop thee en een boek op de bank. Jantine riep dat ze er zo aankwam, maar dat ze eerst om ging kleden omdat ze haar werkkleding nog aan had. Ze kleedde zich om naar een lange slobbertrui en een weider zittende broek en liep naar beneden. Daar gaf ze haar zusje een dikke knuffel en pakte ze ook een kop thee om ff lekker bij te kletsen. Eigenlijk merkte ze niks aan haar zusje, al moest er natuurlijk best een hoop door haar hoofd gaan na wat ze boven op zolder allemaal had gezien. Zij deed of er niks aan de hand was dus dat kwam goed uit.

Ik draaide mijn auto de oprit op en bedacht mij nog eens wat ik nu met deze situatie aan moest. De beelden stonden nog vers op mijn netvlies en hadden mij ook niet helemaal koud gelaten. Ik wist het gewoon nog niet dus ging eerst lekker een douche pakken en kon er dan nog is even over nadenken.
Ik stapte naar binnen en zag Jantine en haar zusje op de bank zitten toen ik de kamer inkwam. Ik gaf Jantine een kus en voelde zonder dat Lieze dat kon zien even aan Jantine’s billen. Haar luier was niet heel erg dik als ik het goed voelde, hoe kon dat nu eigenlijk. Ik zei dat ik even ging douchen en dat we daarna maar is moesten kijken waar we zin in hadden om te eten.

Terwijl ik stond te douchen, hoorde ik iemand de trap op komen. Toen ik klaar was en mij afgedroogd had, liep ik naar mijn slaapkamer om verder aan te kleden. Jantine zat op de rand van het bed en wenkte mij om bij haar te komen zitten. ‘Heb je lekker gesport lieverd’ vroeg ze mij, waarop ik bevestigend antwoorde. ‘Kom maar is even lekker liggen’. ‘Kreeg je het erg warm van de beelden van Lieze’? Terwijl ze dat aan mij vroeg liet ze er geen gras over groeien en was ze al begonnen om mij heerlijk met haar mond te verwennen. Ik had niet veel nodig voor ik met een diepe zucht verkrampte en diep in haar mond klaarkwam. Ze likte mij uitgebreid schoon, waarna ze het nog afmaakte met een vochtig doekje. Ze vroeg mij of ik al een luier aan wilde, maar ik gaf aan dat dat nu nog wat vroeg was. Nu ze het er toch over had, moest zij ondertussen niet heel dringend verschoond worden? Ze begon wat schuchter maar daarna toch wel vrij direct te vertellen wat er allemaal gebeurd was na ons telefoontje. Door hoe ze het vertelde vertrouwde ik haar verhaal dat ze niet zelf haar luier had verschoond. Het was wel weer bijna te toevallig om waar te zijn, maar eerlijk gezegd had ik überhaupt geen zin om er nu een punt van te maken.
Ik zei tegen Jantine dat ik haar vertrouwde, maar dat het niet volgens onze afspraak was en dat daar later nog wel een consequentie aan zou zitten. Tevens wilde ik Mieke’s nummer hebben, om haar morgen te bellen en te bedanken.
Hiervan werd Jantine toch wel wat zenuwachtig, maar zonder horten of stoten gaf ze Mieke’s nummer en wilde naar beneden gaan. Ik vroeg haar nu wel haar broek even uit te doen, zodat ik haar luier kon controleren.
Het was zo’n echte groene ziekenhuisluier die je wel is zag liggen in een kamer of op zo’n kar op de gang. Hij hing ondertussen ook wel een klein beetje, maar om te verschonen was echt nog te vroeg. Ik zei tegen Jantine dat ze een romper moest pakken en dat ik haar die aan ging doen tegen het doorhangen. Zogezegd zo gedaan.
‘Wat ben je van plan met mijn zusje’ vroeg Jantine aan mij. Ik gaf aan dat ik dat eigenlijk nog niet zo goed wist, maar dat ze waarschijnlijk wel begreep dat dit niet zomaar kon. Jantine vroeg of zij hier de leiding in mocht nemen en dat ik mij er gerust mee mocht bemoeien maar dat ze wel al een idee/plan had. Ik zei dat ik dat goed vond, want ik had toch ook het idee dat Jantine haar fout nog goed wilde maken en dus zou ik hier nog wel is baat bij kunnen hebben.

Beneden gekomen ging ik een lekker vegetarische curry maken en Jantine kroop weer op de bank naast haar zusje. Ze vroeg wat Lieze allemaal had gedaan vandaag. Lieze vertelde dat ze wat had schoongemaakt zoals we haar gevraagd hadden (daar kon ze iets mee verdienen) en dat ze verder eigenlijk had gelezen op de bank en dus relaxed had.
Jantine zat wat aan Lieze’s haar te frunniken en ik hoorde dat ze het ondertussen over liefde en vriendjes hadden. Op een gegeven moment zag ik wat reuring en hoorde ik Lieze helemaal rood worden en ssst zeggen. Ik spitste mijn oren en hoorde haar zeggen ‘hoe weet jij dit’? Ik weet niet hoe Jantine het had aangepakt maar duidelijk was voor mij wel dat ze de situatie van vanmiddag aangekaart had.
Jantine stond op en pakte haar zusje bij haar arm om haar mee te krijgen. Tegen mij zei Jantine dat ze even iets aan haar zusje wilde laten zien. Ik zei dat het eten nog een kwartiertje duurde, dus dan wisten ze dat. Ik luisterde goed en hoorde ze samen 2 trappen op gaan wat betekende dat ze dus naar de zolder gingen.
Wat er boven precies gebeurd was zou ik nog wel horen van Jantine, maar na en dikke 10 minuten kwamen ze terug beneden en was Lieze erg bedeesd. Ik was druk met de laatste dingen voor het eten, dus kon even niet goed kijken wat er gebeurde, maar ik hoorde Jantine wel zeggen tegen Lieze dat het eten bijna klaar was dus dat ze aan tafel kon gaan zitten. Jantine kwam naar mij toe en gaf een knipoog en vroeg of ze nog iets voor mij kon doen. Ik gaf aan dat ze lekker kon gaan zitten omdat ik het eten op ging dienen.

We aten en kletsten wat al was het wel duidelijk dat Lieze stil was. Toen we klaar waren vroeg ik of Jantine en Lieze de boel op wilden ruimen en nam ik een espresso, terwijl ik even wat op mijn telefoon zat te lummelen. Ik keek is goed en lachte zachtjes, het was duidelijk dat Lieze’s billen in ieder geval al lekker waren ingepakt door Jantine dus de eerste stap was genomen. Ik was benieuwd hoe ze het verder aan zou pakken.
Toen ze klaar waren zette Jantine thee voor hun en kwamen ze ook in de woonkamer zitten. Ik legde mijn telefoon weg en vroeg waar ze zin in hadden om te doen vanavond, toen Lieze inbrak en zei dat ze mij nog iets wilde zeggen. ‘Sorry Dirk dat ik in je nachtkastje heb gezeten en op de zolder ben geweest’. ‘Ik was zo nieuwsgierig naar wat daar was en kon mijzelf niet bedwingen’. ‘Ik wil vragen of je mij nog een kans wil geven en of ik bij jullie mag blijven’.
Ik wachtte even en zag haar bedrukt maar ook wel zenuwachtig naar mij kijken. ‘Je mag sowieso blijven, maar daar zitten wel een paar consequenties aan en ik wil ook graag iets meer uitleg over wat je daar deed, want het is niet alleen bij kijken gebleven he?’. Ze liep rood aan en gaf aan dat dat klopte. Ze wist waarschijnlijk wel al van Jantine dat ik volledig op de hoogte was en dat ik mee had kunnen kijken. ‘Ik wist eerst niet precies wat het allemaal was boven en toen ik iets meer had gezien, kreeg ik een rare kriebel in mijn buik en kon ik mij niet inhouden’. ‘Ok’ zei ik ‘en heb je al vaker zo’n kriebel in je buik gehad’?
Ik wist natuurlijk dat Jantine haar familie behoorlijk behoudend en streng was en dat Lieze waarschijnlijk ook kort gehouden werd. Tevens vond ik haar sowieso behoorlijk preuts, maar later zou blijken dat dat niet helemaal klopte. ‘Ja 1 keer eerder, maar verder nog nooit’. ‘Oh…en vertel ons dan is wanneer was dat’?
Er volgde een verhaal over een middag op school waarbij ze na gym wat was blijven treuzelen omdat ze geen zin had in de volgende les en toen was er nog een meisje, Anneleen de Groot, die had gevraagd of ze samen wilde douchen. Lieze had geen nee durven zeggen omdat Anneleen behoorlijk dominant en populair was en zo was Anneleen de eerste die Lieze kennis had laten maken met haar eigen lichaam en de heerlijke overweldigende gevoelens van een echt orgasme.
Jantine en ik hadden stil geluisterd en het was Jantine die de stilte verbrak met de brutale ‘vraag’ of ze dus nog nooit een penis in het echt had gezien of gevoeld. Lieze boog haar hoofd een beetje en knikte van niet.
Lieze’s verhaal en de gedachte aan vanmiddag zorgden ervoor dat ik licht opgewonden was en dit kon je wel een beetje zien. Jantine zat achter haar zus en speelde wat met Lieze’s haar. Ze pakte Lieze’s hand en legde deze op de bobbel in mijn broek. ‘Zou jij Dirk z’n nachtluier aan willen doen op zolder’? ‘Kom maar mee’.

Boven op zolder aangekomen zei ze tegen Jantine dat ze zich uit moest kleden. Toen ze daar stond in een schattige Rearz alpaca en haar zwarte kanten bh, gaf Jantine haar de opdracht om mij uit te kleden en mij op de commode een luier aan te doen. Ze legde ondertussen al mijn ABU kiddo op het verschoonkussen en ging achter haar zusje staan die ondertussen mijn trui en T-shirt al uit had gedaan. Met hele lichte dwang op haar schouders liet ze Lieze op haar knieën gaan zitten voor mij en speelde toen weer met haar haar.
Lieze maakte mijn broek open en deed deze naar beneden en kwam toen aan bij het onvermijdelijk moment dat ze mijn boxershort naar beneden moest doen. Toen ze dit gedaan had zei Jantine haar dat ze er aan moest voelen.
Na een korte aanraking liet ze mij op het verschoonkussen gaan liggen en begon ze op instructie van Jantine mijn schaamstreek schoon te maken met vochtige doekjes. Toen ze hiermee klaar was en de luier openvouwde en onder mij legde, pakte Jantine haar hand vast voordat ze in 1x door zou gaan met de luier dicht te maken. Jantine zei tegen haar zusje dat ze altijd even de tijd hiervoor moest nemen. ‘Pak ‘m maar even vast en voel er nog maar is goed aan, nu is je kans’. Ik merkte toen ze dit deed dat ze dieper begon te ademen en ze haar andere hand er ook bij nam om mijn Penis en ballen zachtjes te betasten. Jantine zei tegen haar dat ze alles mocht doen wat ze graag wilde. Dat Had ze geen 2de keer hoeven zeggen want voor we het allebei door hadden Boog Lieze haar hoofd naar voren en likte uitgebreid langs de schacht en draaide wat rondjes rond mijn eikel. Jantine had ondertussen haar bh uitgedaan en zat nu met een hand in Lieze’s luier.
Ik hoorde haar zachtjes in Lieze’s oor fluisteren, ‘je vind het wel fijn he’?. Lieze gaf geen antwoord, maar alles duidde erop dat het antwoord ‘Ja’ was. De hele situatie had Jantine ook weer niet koud gelaten en dus wilde ze ook nog iets voor zichzelf over houden denk ik. Vlak voordat ik klaar leek te komen, gebood ze Lieze te stoppen, mij nog eens schoon te maken met een doekje en de luier netjes dicht te maken.
Jantine gaf aan dat ik moest blijven liggen en leidde Lieze naar de gymkast, legde haar er met haar buik voorovergebogen op, bond haar vast met zowel haar armen als benen gespreid en deed haar ook nog een ball gag in.
Ze vroeg of Lieze besefte dat het verschrikkelijk onbeleefd was geweest wat ze vanmiddag had gedaan. Lieze murmelde iets maar was natuurlijk niet te verstaan. Je mag hier even een poosje rustig over nadenken en dan kom ik straks nog wel is bij je kijken. Jantine gebaard mij dat ik mee moest komen en zonder woorden verlieten we de zolder en gingen naar onze slaapkamer.

Jantine had natuurlijk nog steeds iets goed te maken maar dat lukte haar behoorlijk goed. Na een heerlijk vrijpartij ging ze nog even boven kijken bij haar zusje, die op de gymkast in slaap was gevallen.
Ze begon lieze los te maken en toen werd ze ook wakker. Jantine zei haar dat ze morgen verder zouden praten en dat het nu al laat was. Lieze gaf aan dat ze zo’n ontzettende dorst had, dus Jantine zei dat ze nog een glas water zou brengen.
Ze bracht Lieze naar de logeerkamer, deed haar nog een plastic broekje met slot aan, legde een rubber zeil in het bed en zei haar te gaan slapen.
Toen ze beneden een glas water pakte, nam ze gelijk een laxeerpil mee naar boven. Lieze had helemaal niet door in haar half slapende toestand dat ze een tabletje kreeg. Het koste wat moeite om het glas leeg te drinken, maar onder lichte dwang dronk ze netjes door. Na een welterusten kus liep Jantine zelf naar de badkamer, waar ze haar ziekenhuis luier die nu echt wel vol was uit deed en een gewone BetterDry voor de nacht pakte.
Ze liep terug naar de slaapkamer en toen ze binnenkwam en Dirk wilde vragen of hij haar luier aan wilde doen hoorde ze een diepe ademhaling. Dirk was al heel ver weg dus ze deed het zelf maar. Dan moest ze ook maar morgen aan Dirk vertellen dat Anneleen de dochter van Mieke was, hoe toevallig het ook kon zijn, Dat zou Dirk ook wel leuk vinden om te weten dacht ze.
Jantine lag nog een poosje na te denken en te woelen en was wel een klein beetje ongerust over dat Dirk Mieke ging bellen, maarja daar moest ze maar het beste van hopen. Na een kwartiertje zakte ze weg in een diepe slaap.
 

DLPino

Superlid
H12 - Mieke en Anneleen komen eten

De volgende morgen moest ik gewoon gaan werken, maar Jantine had vrij omdat ze het weekend natuurlijk had gewerkt.
Ze maakte een heerlijk ontbijtje voor mij en ondertussen genoot ik van het uitzicht in de keuken op haar heerlijk ingepakte billen in de door mij cadeau gegeven pyjama.
Ik nam haar nog even op schoot en knuffelde haar nog even voordat ik opstond en vertrok. Jantine had gezegd dat ze nog even terug in bed zou kruipen en daarna lekker ging douchen, dus dan zou ze zichzelf verschonen. Ik was hier eerlijk gezegd ook al iets makkelijker in geworden en daarbij had ze hier keurig toestemming voor gevraagd.


Ik had een drukke dag met veel afspraken op locatie, maar plande voor mijzelf wel altijd een paar pauzes in zodat ik ergens even rustig een bak koffie kon doen of even de krant kon lezen bijvoorbeeld. Zo deze dag ook. Ik verkocht hoofdzakelijk kantoormeubilair aan grote bedrijven en instanties.
Na 2 afspraken in het midden van het land, was het 11.00 uur geworden en ging ik even ergens net buiten een dorp op een kleine parking stil staan. Ik nam een broodje en appte Jantine hoe het was. Ze reageerde bijna gelijk en stuurde mij een foto van haar zus die zichzelf behoorlijk had vervuild. Jantine typte erbij dat Lieze geen enkel idee had hoe het kon en dat dat haar nooit gebeurde, Daarachter stond een dikke smiley met knipoog. Jantine typte dat dit reden genoeg was om haar zus even lekker in de luiers te houden de komende dagen. Daarna stuurde ze een kort filmpje van haarzelf in de badkamer terwijl ze haar luier uitdeed en onder de douche ging en daarna een foto van haar vers ingepakte billen. Ze had een gewone Tena aangedaan voor de dag en schreef dat ze nu net een tweeling was met haar zus en weer een smiley erachteraan.
Ik antwoorde dat ik even nog wat dingen moest doen en dat ik later vandaag nog wel zou laten weten hoe laat ik thuis zou zijn.
Ik zocht het nummer op van Mieke en belde haar. Eigenlijk ging de telefoon maar 1x over en toen werd er gelijk opgenomen. Duidelijk aan Mieke’s stem was dat ze niet wist wie er belde. Ik zei hallo en wie ik was, waarna er eigenlijk best wel een hele keurige stem terug antwoorde, ‘oh.. hallo Dirk, wat een verrassing ik had jou niet verwacht aan de telefoon’. ‘Jantine heeft al veel over je verteld, waar kan ik je mee helpen’? Als eerste bedankte ik haar voor wat er gisteren gebeurd was en dat ik het erg prettig vond dat ze zo doortastend had gehandeld. Jantine kan soms nogal onzeker zijn en kan af en toe wel wat sturing en daadkracht gebruiken. Mieke gaf aan dat ze dit wel al aan had gevoeld en dat er geen dank verschuldigd was, het was een vanzelfsprekend iets geweest.
‘Mieke, Jantine heeft ook al veel over u verteld en ik wilde u graag uitnodigen om een keer te komen eten als u dat leuk vindt, zodat u en ik ook eens kennis kunnen maken met elkaar’. Door haar keurige stem en omdat ze natuurlijk toch wat ouder was koos ik er toch maar voor om ‘U’ te zeggen en ze gaf ook niet aan dat het niet nodig was dus het was waarschijnlijk wel de juiste keuze. ‘Als ik het goed begrijp hebt u ook nog een dochter Anneleen, zei is natuurlijk ook van harte welkom om mee te komen’. ‘Oh dat vind ik een hele leuke verrassing en ik zou dus ook graag op je uitnodiging ingaan’. ‘Leuk, kunt u toevallig morgenavond rond 18.30 uur’? ‘Ja dat schikt mij, Ik breng Anneleen zeker mee’. ‘Leuk, dan zien we jullie morgen rond die tijd wel verschijnen, ik zal Jantine het adres nog even door laten sturen, tot morgen’. ‘Tot morgen Dirk’.
Ik appte Jantine dat Mieke en Anneleen morgen kwamen eten en of ze het adres door wilde sturen. Ze reageerde niet gelijk, maar even later toen ik weer aan het rijden was, onderweg naar de volgende afspraak, stuurde ze dat ze het leuk vond maar zich wel een beetje ‘zorgen’ maakte over mijn plannen.

De dag verliep verder goed en ik kreeg nog een bijzondere email van een nieuwe prospect, met de vraag of wij ook ontwerp en maatwerk meubilair verzorgden. Ik kende het bedrijf niet maar het leek aan de naam gezien een zorginstelling. Ik zou later wel is even op internet opzoeken wat het was, maar belde wel al eind van de dag onderweg naar huis even met de directeur van ons bedrijf wat hij hiervan dacht. Hij gaf aan dat gaan praten nooit kwaad kon en dat hij er eventueel best voor open stond om een soort van try out te doen op dit vlak om zo te kijken of dat eventueel een nieuwe markt was die interessant was voor ons bedrijf.
Thuis gekomen hadden dames heerlijk gekookt en was het duidelijk dat Lieze nog wel wat onwennig was in mijn bijzijn met de hele situatie. We keken een leuke film na het eten en gingen op tijd naar bed omdat ik weer een drukke dag had morgen.
Toen ik van de badkamer naar de slaapkamer liep kwam Lieze net uit onze slaapkamer waar Jantine haar ongetwijfeld weer goed had ingepakt voor de nacht. Ze zag een beetje opgelaten en zei welterusten Dirk en wilde eigenlijk vlug doorlopen. Ik zei tegen haar ‘Ik krijg toch nog wel een nachtzoen van mijn schoonzus’, waarop ze nog harder begon te blozen en een stap terug deed mijn kant op. Ze gaf mij een kus op mijn wang en ondertussen legde ik een hand op haar billen en zei ‘ga je vannacht proberen om een schone broek te houden’? Ik kon het niet laten om haar even zo te plagen en ik moest toch ook even aan haar billen voelen. Jantine had dit allemaal gezien in de deuropening van onze slaapkamer en moest er wel om lachen. Lieze liep naar de badkamer en bij het inlopen van de slaapkamer fluisterde Jantine zachtjes ‘ondeugend jongetje’.
Ik was snel vertrokken na deze lange dag en keek al uit naar morgenavond.

Het was wederom een hele drukke dag, voornamelijk omdat heel veel bedrijven meubilair voor werknemers voor een thuiswerkplek wilden bestellen.
Ik maakte een hele grote deal af met een groot concern en was toch wel lichtelijk euforisch toen ik naar huis reed. Ik belde nog snel even met de dame van de email van gisteren om een afspraak voor de volgende dag te maken want dan had ik nog een gaatje doordat er een afspraak was weggevallen. Ze wilde het liefst aan het einde van de dag afspreken en dat kwam bij mij precies goed uit dus spraken we af dat ik om 16.30 uur bij haar zou zijn. We hadden een kort gesprek waarin naar voren kwam dat het een nieuw op te starten bedrijf was, wat verklaarde waarom ik nog geen website kon vinden toen ik daarnaar zocht want die was nog in de maak.

Ik wilde vroeg thuis zijn, maar dat lukte weer niet, dus eigenlijk was ik veel te laat om nog even op mijn gemak te douchen voor Mieke en haar dochter kwamen. Ik had over de app met Jantine besproken wat we zouden eten en ze zou er een lekker maaltje van maken. Toen ik om 18.15 uur de oprit opdraaide, stond daar al een auto die ik niet kende, dat zouden dus Mieke en Anneleen wel zijn die vroeger waren dan geplant.
Ik probeerde zacht naar binnen te gaan zodat ik direct door kon lopen naar boven om mijzelf eerst te douchen en om te kleden. Toen ik de voordeur dichtdeed en riep dat ik mij eerst opfriste en dan gedag kwam zeggen, klonk er direct een behoorlijk vinnige stem die ik ergens toch wel herkende van het telefoongesprek van gisteren. ‘Zo jongeman, dat ben ik niet gewoon om zo binnen te komen’. ‘Kom eerst maar is even netjes een hand geven en gedag zeggen’. Ik was even perplex en was eigenlijk behoorlijk van mijn stuk gebracht. Ik had mij een voorstelling gemaakt van een lieve warme vrouw, een echte moeder, maar dit verraste mij compleet.
Ik dacht toch maar gewoon even terug te lopen en gedag te zeggen, al had ik ook niet heel veel keuze denk ik. In de woonkamer gekomen stond daar Mieke in een heel andere hoedanigheid dan ik mij voor had gesteld. Ze droeg een zwart satijnen sterk getailleerde blouse, daaronder een elegant bruin leren kokerrok tot net op haar knieën, en zwart leren laarzen met een kleine hak. Ze had donker haar en was zelf ook wat getint. Dit was totaal anders dan ik mij had voorgesteld, namelijk toch een wat simpele Hollandse vrouw.
Op de bank zaten Lieze en Anneleen maar ze zeiden eigenlijk niets en keken naar ons en aan het aanrecht stond Jantine die ook even was gestopt met wat ze aan het doen was en ook de situatie in zich opnam. Ze zag er wel goed uit moet ik zeggen, al had ik haar zelf gezegd wat ze aan moest doen. Een leuk crème truitje, met een suède rokje en pumps. Ik ga er vanuit dat ze nog steeds een dagluier aanhad, want er was eigenlijk niets van te zien.
De vinnigheid van eerst was ook gelijk weer weg toen ze naar mij glimlachte en haar hand uitstak. Ik gaf haar een hand en zei dat ik het erg leuk vond om haar nu is te ontmoeten. ‘Insgelijks’ was wat ze terugzei, ‘dat is beter zo’.
Ze was eerlijk gezegd een lust voor het oog om te zien ondanks haar leeftijd en ik liet mijn blik even over haar heen gaan. Ik had het idee dat het wel opviel maar ze zei er niets over. Ik liep naar Jantine en gaf haar een zachte kus in haar nek, ‘hoi lieverd, goeie dag gehad’ vroeg ik haar. ‘Ja hoor, alles goed’ was haar reactie.
Ik floepte eruit dat ik iedereen maar bedeesd vond en vroeg hoe dat kwam. Mieke nam gelijk het woord en zij zeer kordaat, dat Anneleen nogal brutaal was geweest in de auto hiernaartoe en dat ze haar daarom na binnenkomst een flink pak voor haar billen had moeten geven, waar Jantine en Lieze een beetje beduusd van waren. Daarbij had Anneleen vanwege haar kinderachtige gejammer als straf een dikke pamper om gekregen van haar moeder, waarna Mieke tegen Jantine had gezegd ‘er zijn meerdere doeleinden waar een pamper goed voor kan zijn’. Dit alles was eigenlijk net gebeurd voordat ik binnen kwam en Mieke bood ook haar excuses aan dat dat de reden was waarom ze nogal pittig uit de hoek kwam toen ik naar boven wilde lopen.
Ik zei dat ik het nu allemaal begreep en dat ik dan nu maar even ging douchen en dan kon iedereen even tot zichzelf komen en konden we met een kwartiertje gezellig aan tafel voor de heerlijke maaltijd die Jantine had gemaakt.

Ik douchte mij snel, schoor mijzelf, deed lekkere after shave op, trok een donkere spijkerbroek met een mooie lichtblauwe blouse aan en liep naar beneden. In de gang liep ik Mieke tegen het lijf die net even naar de wc was geweest. Ze zei dat ik er goed uitzag en of ik even een rondje voor haar wilde draaien. Ik vond het wel raar maar deed het maar gewoon, wat kon het kwaad. ‘Jantine heeft een goeie smaak, ik snap haar wel ondanks jullie verhoudingen’. Ik keek wat verbaasd en gelijk ging ze verder, ‘Dirk je hoeft mij niets wijs te maken na wat er zondag op het werk is gebeurd en nadat je mij gisteren belde’. ‘Hier is meer aan de hand en wat dat precies is daar kom ik snel genoeg achter’. ‘Het eten is klaar dus we moeten aan tafel’.
Dit had ik weer niet aan zien komen, de ene na de andere verrassing stapelde zich op nadat ik thuis was gekomen.
Ik liep de kamer in en Jantine gaf aan dat ze nog 2 minuutjes nodig had voordat het eten klaar was. ‘Anneleen’ riep Mieke ‘Kom jij maar even hier dan kan ik controleren of je nog een schone broek nodig hebt voordat we aan tafel gaan’. Het was mij duidelijk dat Anneleen wist met wie ze van doen had, want ondanks de situatie hier bij ons stribbelde ze totaal niet tegen en liep gehoorzaam naar haar moeder die haar jurkje optilde en zowel voor als achterkant van Anneleen haar luier goed bekeek en bevoelde. ‘Nou dat valt dan weer mee deze keer, je kan het wel jezelf een beetje volwassen gedragen, maar je hebt af en toe wat hulp nodig he’.
Ik zag hier mijn kans en zei daar gelijk achteraan, ‘ja dat zijn er meer die dat kunnen gebruiken he Lieze’. ‘Misschien is het goed Jantine, dat je Lieze ook nog even controleert voor het eten of ben je nu te druk’? ‘Ja dat lukt even niet, dat komt straks wel’ zei Jantine. Waarop Mieke gelijk insprong en zei ‘oh… is het waar wat ik nu denk, heeft Lieze ook nog ingepakte billetjes’? Ik denk dat het helemaal het verkleinwoord was wat Lieze helemaal boos maakte over hoe ze nu verraden werd door mij, maar ze kon geen kant op en dat wist ze. Anneleen die klaarde hier een beetje van op want die begreep dat hoe onwaarschijnlijk het ook was, ze niet de enige jonge meid hier was die een luier aan had.
‘Kom maar even bij mij dan zal ik wel even kijken’. Lieze had een strakke leder look legging aan met daarover een lang vest. Toen Mieke haar vest optilde was het gelijk duidelijk dat Lieze ook een luier droeg en helemaal dat deze niet meer droog was.
Waarschijnlijk om haar te plagen, stroopte Mieke haar legging naar beneden en keek en voelde ook uitgebreid aan haar luier om daarna hardop te concluderen dat ze direct een verschoning nodig had omdat ze anders tijdens het eten door zou gaan lekken.
‘Kom maar hier op de bank dan doen we het gelijk even’. ‘Heb je spullen nodig vroeg ik aan haar’, waarna ze zei dat het wel even goed was en ze doekjes en een luier van Anneleen kon pakken voor nu.
Open en bloot zodat iedereen het kon zien kleedde Mieke Lieze uit tot op haar hemdje en haar BH daaronder na en zei haar op de bank te gaan liggen. Ze maakte Lieze goed schoon en deed haar een schone luier aan. De luier was geel en ik kende ze niet, maar qua dikte was hij denk ik gelijk aan een gewone Tena dagluier. Het was nu ook tijd om aan tafel te gaan want het eten stond klaar.

Alles was even ‘normaal’ en we kletsen gezellig alleen de 2 meiden waren nog wat stil. Anneleen was best knap al viel ik zelf eerder op iets oudere vrouwen dan op jongere meiden, maar ze mocht er best zijn. Toen we aan ons toetje zaten kon ik mij niet meer inhouden en flapte ik er lekker nonchalant uit, ‘zo dus Anneleen dat daarnet was niet voor het eerst dat je Lieze in haar blootje zag, misschien als je moeder het goed vindt kunnen jullie straks nog wel een keer samen douchen’!
Het werd doodstil, Anneleen werd lijkbleek, Lieze keek naar beneden, Jantine had dit ook even niet aan zien komen en Mieke liep rood aan van boosheid, maar deed haar uiterste best om zichzelf te herpakken.
‘Zo jongedame, ik geloof dat dit een verhaal is wat ik nog niet ken, maar toch graag is van achter tot voren zou horen’. ‘Jullie kennen elkaar dus al’.
Het bleef stil en Mieke werd ongeduldig. ‘Nou komt er nog wat van of moet ik even helpen’? ‘En graag de ongecensureerde versie’.
Hakkelend begon Anneleen te praten en het was duidelijk dat ze niet de gok ging nemen om te liegen of dingen weg te laten. Het hele verhaal kwam eruit.
Jantine had een paar keer een blik op mij geworpen waaruit mij duidelijk werd dat ze vond dat ik te ver was gegaan hiermee en dat ze dit niet waardeerde. Ze liet het wel gebeuren verder want durfde ook niet tussen Anneleen en haar moeder in te komen.
Lieze zat erbij, keek nog steeds naar beneden en was stil. Totdat Mieke aan Lieze vroeg of het verhaal van Anneleen klopte en of er nog dingen ontbraken. Lieze wilde er ook niet te veel over zeggen dus bevestigde ze alleen Anneleen’s verhaal.
‘Spook je ook zulke dingen uit met jongens’ vroeg Mieke aan Anneleen waarop zei ontkennend haar hoofd schudde. ‘Je kan erop rekenen dat ik hier nog op terug kom dame, je bent nog niet klaar met mij’. Mieke richtte zich tot Jantine en vroeg of Anneleen en Lieze even naar Lieze’s kamer konden of zoiets, want ze wilde even z’n drieën spreken. Toen de dames vertrokken waren, begon Mieke eerst naar mij gericht dat ze niet heel blij was dat ik haar zo voor het blok had gezet en dat ze hier zo verrast door moest worden. ’Hoorde dit soms ook bij je plannetje waarom je ons uit hebt genodigd’? Ik gaf aan dat dit inderdaad wel al mijn plan was omdat ik de 2 jonge dames hier toch op aan wilde spreken met ook Mieke als moeder van Anneleen erbij.
De deur ging open en het was Anneleen die aan haar moeder kwam vragen of ze naar de wc mocht want ze had buikpijn en dacht iets verkeerds gegeten te hebben. Het antwoord van haar moeder was zeer duidelijk en kort, ‘Je gaat nu niet naar de wc maar naar boven zoals je gezegd is en daar blijf je tot ik je roep en nu willen wij niet meer gestoord worden’. Anneleen droop af en ik hoorde haar de trap oplopen terug naar boven.
Ik had ondertussen het gevoel gekregen dat we wel open konden praten met Mieke, dus vertelde haar het hele verhaal van Jantine afgelopen zondag en ook vertelde ik een stukje van de verhouding hier thuis tussen ons. ‘Aha dus zo zit de vork in de steel’. ‘Nou ik heb alle begrip daarvoor als dat nodig is en dan wil ik gerust Jantine helpen op het werk van nu af aan’.
‘Heb je nu ook een luier aan’, vroeg Mieke aan Jantine? ‘Ja’ en eerlijk gezegd ben ik nodig aan een verschoning toe’. Mieke liet er geen gras over groeien en zei dat zij dat wel even kon doen en waar dat het makkelijkst kon. Ik zei direct dat boven op zolder alle spullen lagen en dat het daar ook het makkelijkst was. Dit vond Jantine weer niet leuk, maar Mieke liet haar al opstaan, trok haar naar zich toe en tilde Jantine’s rokje op. ‘Oe, dat is inderdaad niet voor z’n tijd dame, snel naar boven jij ik kom er aan’. Daarna gaf ze nog een speelse tik voor haar luier die zo’n heerlijk dof geluid naliet toen ze wegliep.
Ik vroeg aan Mieke of zij gelijk even bij Anneleen en Lieze wilde kijken of dat nog allemaal goed ging, dat zou ze doen.
‘Voordat jij thuiskwam had ik al even met Jantine gesproken en volgens mij heb jij mij toch nog iets niet verteld daarnet’. ‘Volgens mij komt dit alles jou ook heel goed uit, want jij vindt het maar al te fijn volgens mij, de macht, de luiers, enz’. Maar als ik het goed begreep heb jijzelf ook nog bescherming nodig in bed’? ‘Jij ruimt hier nu de boel netjes op, ik ga alvast naar boven en straks als jij klaar bent dan kom jij ook netjes naar boven toe, heb je dat goed begrepen’?
Deze had ik totaal niet aan zien komen en nu besefte ik ook wel dat ik een klein ‘probleempje’ had. ‘ok dat is goed’ zei ik lichtelijk nonchalant. ‘Ja Mieke dat zal ik doen, lijkt mij een beter antwoord meneertje’. Wij zullen is kijken hoe straks de rollen verdeeld worden. Ze liep naar boven en die laatste zin bleef nog even hangen bij mij.

Toen ik beneden de boel had opgeruimd, liep ik naar boven waar ik de douche hoorde. Ik had de tijd niet in de gaten gehouden, maar ik denk dat we ongeveer 20 minuten verder waren dan toen Jantine en Mieke naar boven waren gegaan.
Toen ik de badkamer passeerde was daar de eerste verassing. Anneleen en Lieze stonden onder de douche samen en zeepten elkaar in. Het zal Anneleen wel geweest zijn, maar Jantine was druk bezig met een hele vieze luier dicht te vouwen, in het midden van de badkamer op het verschoonkussen wat ook wel even een doekje kon gebruiken. Ze keek mij aan, lachte een beetje en wenste mij succes boven en gaf een knipoog. Dat was behoorlijk brutaal vond ik en had ik ook al niet direct verwacht, zou zij meer weten van wat mij te wachten stond?
‘Ik moet de meisjes hier in de gaten houden’ zei ze nog voor ik doorliep.
Ik liep langzaam de trap naar de zolder op waar het behoorlijk stil was. Toen ik binnenkwam moest ik even rondkijken totdat ik Mieke op een stoel zag zitten die uit de logeerkamer kwam.
‘Kleed je maar helemaal uit, vouw je kleren netjes op en leg ze op de gymkast’, zei ze kortaf. Op dat exacte moment wist ik dat ik een probleem had. Ik had 2 grote fouten gemaakt. De eerste dat ik veel te hoog van de toren had geblazen door Anneleen en eigenlijk indirect ook Mieke zo voor het blok of eigenlijk voor schut te zetten en de tweede was van een heel andere aard, in mijn opwinding wat er ging komen had ik mijzelf niet kunnen beheersen en was ik totaal vergeten om naar de wc te gaan. Ik zag geen andere kans dan maar eieren voor mijn geld te kiezen en te doen wat Mieke van mij vroeg. Ik kleedde mij uit en keek nog heel even schichtig naar haar toen ik alleen mijn boxershort nog aan had. Ze zei niets, maar haar blik was geduldig en daarmee ook duidelijk. Alle macht die ik normaal had voelde ik wegglijden, wat moest ik doen. Ik kon niks dan ook mijn boxershort naar mijn enkels toebrengen en langzaam eruit stappen. Ik hurkte, pakte het stapeltje kleren en legde ze op de gymkast waar ik ze tevens netjes opvouwde. Ik voelde haar ogen prikken in mijn rug en werd met de seconde zenuwachtiger.
Ik draaide mij om en probeerde zo relaxed mogelijk te klinken toen in tegen Mieke zei dat ik was vergeten om even naar de wc te gaan maar dat ik erg nodig moest plassen. Dat was geen probleem zei ze en gebood mij een Better Dry luier te pakken en naar haar toe te komen. Ik gaf de luier aan haar omdat ze haar hand ophield waarna ze hem openvouwde. Ze legde de opengevouwen luier op haar schoot en keek mij nog is indringend aan zonder ook maar iets te zeggen. De hele situatie en haar voorkomen hadden ervoor gezorgd dat mijn penis al half stijf recht vooruit wees en dat vond Mieke wel komisch had ik het idee. Ze wist heel goed dat ze de volledige macht over mij had. ‘Zo krijgen we je luier niet aan he, hoe moet dat nu’ zei ze terwijl ze met haar ijskoude hand zachtjes mijn balzak vastpakte en er wat mee speelde voordat ze tergend langzaam met de rug van haar hand langs mijn penis streek, hem daarna vastpakte en 2 keer langzaam mijn voorhuid naar beneden trok voor ze losliet en achterover ging zitten. Ze genoot van mijn gevecht omdat ik nu echt heel nodig moest plassen. Ze wreef met haar hand over haar leren rok, ging tussen haar borsten naar boven waar ze het bovenste knoopje van haar blouse opendeed. ‘Ik geloof dat we het allebei nogal warm hebben is het niet’.
Niet heel voorzichtig pakte ze mijn penis, duwde hem naar beneden en hield de luier voor mijn buik, waarna ze zei dat ik hem vast moest pakken. Ik zette automatisch mijn benen iets uit elkaar en zij trok de luier tussendoor mijn benen naar achteren en tapte hem daarna behoorlijk strak dicht aan de voorzijde. ‘Kom maar even op mijn schoot zitten zei ze’.
Ik ging zitten en ze trok mij tegen haar aan, waarna ze mijn hand pakte en op haar rechterborst legde. De pijn van mijn klem zittende penis verdween ondanks dat de spanning daar alleen maar opliep. Wat was dit een heerlijk gevoel. Het koude maar ook zachte leer aan mijn benen en de grote warme borst in mijn hand. Door het zachte satijn voelde ik dat ze een kanten BH droeg, wat ik eerder ook al had gedacht toen ik naar haar had gekeken. Zij legde een hand op de voorkant van mijn luier en fluisterde zachtjes in mijn oor dat ik mijn luier nu mocht gebruiken.
Op het moment dat ik ontspande en Mieke een warme gloed in mijn luier voelde, kwam Jantine binnengelopen. Ze zag het tafereel aan en liep naar de gymkast waar ze iets neerlegde. Ze keek nog is naar mij en liep toen langs ons heen en ging achter Mieke staan. Ik keek op naar haar ze knikte dat het goed was en liet haar beide handen vanaf de schouders van Mieke naar beneden glijden om het glimmende satijn. Bij Mieke’s borsten gekomen, masseerde ze deze zachtjes. Mieke legde haar hoofd nu achterover en sloot haar ogen.
Jantine maakte nog 2 knoopjes van Mieke’s blouse los en nadat deze openviel kreeg ik zicht op Mieke’s stijlvolle donkerblauwe BH. Gelijk zag ik Jantine’s handen in Mieke’s BH verdwijnen en masseerde ze toch wel steeds iets steviger de mooie borsten van haar oudere collega.
De ademhaling van Mieke was nu zwaar en diep en voorzichtig haalde Jantine de borsten uit de cups om daarna zachtjes rond de tepels te wrijven. Ze knikte naar mij en het was mij gelijk duidelijk wat ze bedoelde. Ik bracht mijn mond naar voren en nam de tepel van Mieke’s grote zachte borst in mijn mond.
Het was mij ondertussen niet ontgaan dat we nog meer hoorden. Jantine had een babyfoon neergezet en we konden goed meeluisteren met Anneleen en Lieze die dit naar mijn idee niet doorhadden. Het was mij duidelijk dat zij ook van elkaar genoten, tenminste in ieder geval Anneleen van Lieze.
Toen Mieke met haar hand mijn hoofd nog wat steviger tegen haar borst aandrukte en Jantine even afgeleid was, hoorde ik een angstige fluisterstem van Lieze die bijna smeekte om niet in haar kontje te komen en ze jammerde zachtjes dat ze dat nog nooit had gedaan. Wat daarop volgde was een zacht jammeren wat even doorging, een aantal kreetjes en daarna ging het toch over in een diep zuchten waarbij het niet meer zo duidelijk was of dat het ongenoegen of juist het tegenovergestelde was.
Ik schrok toen Mieke ineens zei dat het misschien goed was dat zij is even polshoogte ging nemen bij de dames beneden en dan Jantine mij dan klaar kon maken voor de nacht. Ik hoorde haar nog het eea in Jantine’s oor fluisteren maar kon niet echt verstaan wat.
Ze stond op, knoopte haar blouse dicht en liep richting de deur. Ik dacht bij mijzelf, dat dit wel allemaal nog redelijk goed voor mij was uitgepakt, totdat ze iets pakte van de commode en zich omdraaide. ‘Zo het staat allemaal op video’ dus we moeten maar ik bedenken wat we daar mee willen. Shit, het kon ook haast niet anders natuurlijk, dit was het spreekwoordelijke addertje onder het gras.
Kordaat liep ze naar de deur, sloot hem achter zich en liep de trap af. Daar hoorde ik haar heel streng vragen wat er hier precies gebeurde toen ze de kamer van Lieze en Anneleen inliep.

Later hoorden we dat de beide dames hun luier die ze na het douchen aan hadden gekregen uit hadden gedaan. Anneleen zat wijdbeens op de rand van het bed met haar hoofd in haar nek en Lieze zat op haar knieën tussen Anneleens dijen waar ze behoorlijk haar best moest doen onder druk van Anneleens hand op haar hoofd. Uit haar kontje stak het uiteinde van een roze vibrator die naar het ‘zoemende’ geluid luisterend op zijn hoogste stand stond. De vibrator was van Jantine, maar hoe ze eraan waren gekomen was iets om later uit te zoeken.
Het was al laat op de avond ondertussen, dus vrij ruw werd Anneleen beetgepakt door Mieke en gedwongen zich aan te kleden. In de tussentijd had Jantine mij schoongemaakt en een schone dikke pamper omgedaan, maar wel had ze daarbij de dildo ingebracht en een ring om mijn penis geschoven die ik niet kende. Het zat samen vrij ongemakkelijk, maar ik hield even mijn mond.
Ik moest mij aankleden en samen liepen we naar beneden, waar Mieke en Anneleen hun jassen al aantrokken en klaar waren om naar huis te gaan.
Mieke opende de voordeur, duwde Anneleen naar buiten en gaf Jantine een snelle kus op haar mond. Met een lach keek ze naar mij en zie dat ze het er van de week wel is met Jantine over zou hebben wat ze met mij aan moesten. Daarbij pakte ze me bij mijn billen en zette even goed druk op de dildo, wat ik goed voelde. ‘En nu naar boven en klaar gaan liggen voor je meisje, zorg maar is dat ze de rest van de week blijft lachen’. Ze schaterde even en Jantine moest ook lachen. ‘Groetjes schat en tot woensdag op het werk’ zei Mieke.
 

DLPino

Superlid
H13 – Snel weerzien

De volgende ochtend werd ik behoorlijk brak wakker. Daar was ik niet echt blij mee want het was een drukke werkweek, maar ik had natuurlijk ook die nieuwe klant op de agenda staan voor vandaag.
Jantine haar energie was nog lang niet op gisteravond en dat had ik geweten ook. De ring had goed zijn werk gedaan, maar echt lekker had ik het niet gevonden. Toen ik op den duur had gevraagd aan Jantine of hij af mocht, had ze mij uitgelachen en mij vrij duidelijk gemaakt dat ik niet zoveel meer te wensen had.
Nu was ik dus enorm brak en met alles erbij wat er gister gebeurd was, kon ik er de eerste paar uur van de dag mijn hoofd nog niet echt goed bijhouden.
Zo maakte mijn collega tijdens een kort overleg de grap of ik een heftige avond had gehad gisteren, ik dacht bij mijzelf je moest is weten.
Omdat ik toch op kantoor was liep ik nog even bij mijn baas binnen om kort van gedachten te wisselen over de afspraak van vanmiddag.

Na de lunch had ik een afspraak om een project op te leveren wat eigenlijk vlekkeloos verliep en daarna moest ik nog langs een leverancier van ons om wat samples op te halen. Tegen een uur of 4 liep ik daar naar buiten en stapte in mijn auto om richting de afspraak te gaan met de nieuwe klant.
We hadden afgesproken in het van der Valk Houten aan de A27 omdat hun nieuwe pand nog niet klaar was. Ik kende deze locatie vrij goed en toen ik de hal binnenkwam liep ik direct naar links waar een zitgedeelte is en zag daar een vrouw alleen zitten, dat moest mijn afspraak zijn.
Ik liep haar kant op en vroeg of zij Marieke Hogendoorn was en dat klopte. Ik gaf haar een hand en stelde mijzelf voor. Ik nam plaats en ze gaf aan dat haar collega met wie ze het bedrijf opstartte iets later was maar met een minuut of 10 aan zou schuiven. Ze begon eea te vertellen over haar achtergrond in het internationale bedrijfswezen en haar idee om eens iets totaal anders te gaan doen wat al een paar jaar in haar hoofd speelde. Ze begon te vertellen wat hun bedrijf precies inhield.
Vanuit haar achtergrond zag ze veel jonge mensen maar voornamelijk jonge vrouwen die het bedrijfsleven inkwamen, maar eigenlijk qua waarden en normen niet mee konden komen in de corporate cultuur. Met de jaren zag ze verandering bij jonge mensen in gedrag en opvoeding en alles wat daaraan vasthangt. Ze zag dat dit problemen gaf voor deze mensen en hierdoor veel potentieel goede mensen toch afvielen in de relatief harde mannenwereld, wat het gewoon nog steeds is ondanks dat we anders zouden willen.
Marieke zat te vertellen en ik keek is goed naar haar. Ze was een echte kantoordame, een beetje stijf, erg correct en zo ik het in kon schatten niet voor de poes. Eerlijk gezegd op het eerste gezicht niet echt iemand om is gezellig mee op stap te gaan, maar dat was ook niet aan de orde.
Ze vertelde verder dat het bedrijf dus jonge mensen ging begeleiden in die start op de arbeidsmarkt in het hoge segment. Zij zouden ingehuurd worden door de werkgevers, maar alles was volledig eigen keus van de kandidaten. Ze konden losse begeleiding krijgen, maar ook een tijd intern komen wonen. Je kon het een beetje als een kostschool zien, maar eigenlijk was het ook weer niet vergelijkbaar daarmee.

Achter mij hoorde ik het geluid onze kant op komen van hakken en dat klopte want ik hoorde achter mij iemand zeggen ‘Hoi Marieke’….. en mijn adem stokte.
Die stem herkende ik direct. Ondertussen stond de dame naast mij en toen ik opzij keek, stond daar Mieke. Zij was totaal niet verbaasd, maar ik had even nodig om mijzelf te herpakken.
Marieke stond op en dat deed ik ook, waarna zij hoi tegen Mieke zei en haar drie zoenen gaf. ‘Dirk, dit is mijn partner Mieke maar ik heb het idee dat jullie elkaar al kennen, klopt dat?’ Uh Uh ja dat klopt, Mieke is een collega van mijn vrouw’. ‘Hoi Mieke hoe is het?’ Ik gaf haar een hand en wist niet of ik moest zoenen, maar wilde het toch maar professioneel houden dus deed dat niet. ‘Dat kan ik misschien beter aan jou vragen’ en ze gaf mij een knipoog. ‘Nog een leuke avond gehad gister?’ Eigenlijk was het geen echte vraag en ze ging ook gelijk zitten naast Marieke. Marieke nam het woord weer en gaf aan niet zo heel veel tijd te hebben, dus of we het niet erg vonden om gelijk verder te gaan met wat we te bespreken hadden.
Ze praatte Mieke kort bij over wat ze al verteld had en pakte ondertussen de tekeningen van het pand wat ze gekocht hadden en wat nu verbouwd werd voor hun.
Ik kon mijzelf redelijk herpakken en Mieke liet verder ook niks merken.
Het was een oud pand aan de gracht in de binnenstad van Utrecht met 4 verdiepingen en een souterrain. Op de begane grond was een lange hal met allemaal verschillende kamers aan weerszijden. Hier moesten een receptie en ontvangstruimte komen, een aantal spreekkamers en achterin 2 kantoorruimtes voor Mieke met evt. een secretaresse en exact hetzelfde aan de overzijde van de hal voor Marieke.
Op de eerste verdieping kwam een grotere groepsruimte/vergaderzaal, een kleine keuken en weer een aantal spreekruimtes annex kantoren. De tweede en derde verdieping werden de ruimtes voor inwonende kandidaten. Op de tweede verdieping kwam een huiskamer, een grote keuken/eetkamer wat ook gelijk de ‘bedrijfskantine’ werd en een zaal waar gestudeerd of gewerkt kon worden door de kandidaten. De deerde verdieping werd de slaapverdieping met een aantal kamers voor 4 personen, 2 badkamers en 2 toiletruimtes.
De dames hadden hun zaakjes duidelijk goed op orde, want ik kreeg een boekwerk met alle plattegronden, daarbij per ruimte een lijst met uitgebreide omschrijving van al het meubilair wat er in die ruimte nodig was en tevens een aantal moodboards mbt de stijlen die ze wilden.
Ik bladerde er snel door maar las niet echt omdat Marieke wat haast had en zou dit later goed doornemen. Mieke nam het gesprek nu een soort van over. ‘Een verhaal apart is het souterrain’. Hier willen we de toiletgroep maken voor de begane grond en de eerste verdieping en de rest van de ruimte zijn we over in gesprek met een andere partij om dit te verhuren aan hun. Zoals het er nu naar uitziet wordt dit een lange termijn contract waarbij wij alles voor hun in orde maken en dus in onze verbouwing meenemen naar hun wensen, ook het interieur. Zolang dit nog niet zeker is kunnen we hier nog niet zoveel over zeggen, maar als jullie de opdracht aannemen, plannen we een nieuwe afspraak en dan zal dit zeker rond zijn en kunnen we daar dus meer over vertellen. We gaan waarschijnlijk wel samenwerken met deze partij, dus de stijl enzovoort moet volledig doorlopen en zo ook de praktische en kwalitatieve eisen zoals in het document beschreven.
Wat we kunnen zeggen, al wordt het toch ook wel heel anders, is dat je moet denken aan een soort praktijk meer gericht op medisch gebied maar ook wel dagopvang faciliteiten. Ik snapte er niet heel veel van maar dat kwam nog wel dus liet ik het voor nu hier maar bij en vroeg niet verder door.
Marieke stond nu op en vroeg of er voor nu nog vragen waren, want ze moest echt naar haar volgende afspraak nu. Ik mocht natuurlijk sowieso mailen als ik vragen had. Ik gaf aan dat ik met de info tot nu toe zeker een eerste ontwerpplan kon maken. We namen afscheid en Marieke vertrok naar haar volgende afspraak.

Toen Marieke door de schuifdeur heenliep en uit ons zicht verdween gebood Mieke mij mee te komen. In een aangrenzende hal waren de toiletten en tevens een verschoonruimte. Ik volgde haar en ze liep de verschoonruimte in en draaide achter mij de deur op slot. Ik hield wijselijk mijn mond dicht en wachtte af wat er ging komen. Ze liep naar de commode toe en ging ertegenaan staan. Ze knoopte haar blouse open en ritste haar rok open. Ze droeg dezelfde blauwe bh als gisteren en draaide haar rug naar mij toe en liet haar rok zakken. Ik keek tegen haar prachtige lichaam en mijn adem stokte. Ze droeg een erg degelijke maar zeer elegante en chique slip en daarnaast een jarretelgordel met hele fijne kousen. Ze zei; ‘Dirk hoe gelukkiger je mij nu maakt, hoe prettiger jij straks door de drukke lobby dit hotel verlaat’. Ik snapte niet helemaal wat ze bedoelde, maar wat ze wilde was meer dan duidelijk. Ik liep naar haar toe en begon haar hele lichaam te verkennen. Het wond haar duidelijk op, maar ik snapte ook wel dat ik niet zomaar klaar was. Ik deed haar slip naar beneden en direct duwde ze haar billen naar achteren. Ik begon mijn broek open te maken en zo gauw deze op mijn hielen zakte en ik toenadering wilde zoeken, begon ze hard te lachen en draaide zich om. Ik stond er natuurlijk voor het zich behoorlijk gênant bij en dit wist ik maar al te goed. Ze vroeg mij of ik echt had verwacht dat het zo leuk zou worden voor mij en wachtte niet op het antwoord. Ze sprak vrij luid en ik was als de dood dat iemand buiten deze ruimte dit ook kon horen. ‘Hoppa, schoenen en broek uit en gaan liggen en snel een beetje, ik heb niet alle tijd van de wereld’ zei ze nog steeds half lachend en naar mijn ontredderde blik kijkend.
Ik volgde haar bevel op en op het moment dat ik achterwaarts op de commode wipte, zei ze mij om even te wachten en begon ze mijn blouse open te kopen om deze vervolgens ook uit te doen. ‘Dan kan die niet kreuken he’ zei ze kordaat.
Ze legde haar ijskoude hand tegen mijn borst en duwde zachtjes totdat de rilling door mijn lijf ging van het koude plastic van het aankleedkussen wat op de commode lag.
‘Zo meneertje laat mij je eerst maar is controleren of je schoon bent en dan zal ik je pamper aandoen’. Ze pakte een vochtig doekje en maakte heel mijn billen schoon waarna ze een nieuwe pakte om dit nog wat uitgebreider tussen mijn billen te doen. Deze aanrakingen lieten mij rillen wat ze zeker meekreeg.
Toen ik ‘schoon’ was bevonden pakte ze haar tas en haalde hier het eea uit wat ik niet kon zien. Ik vermoede een luier die ik aan zou krijgen maar ze drukte mijn hoofd achterover dus ik liet het maar gebeuren. ‘Zo nu wil ik dat je even op je knieën en ellebogen gaat zitten en ontspan je maar’. Ik wist nu genoeg want wat kon het anders zijn dan een plug. Ik voelde het koude glijmiddel tussen mijn billen lopen en ze begon zacht druk uit te oefenen op de plug. Ze was niet zachtaardig en ondanks dat het niet heel soepel ging duwde ze door totdat hij naar binnen zoog. Het deed pijn, deze plug was fors groter dan die Jantine bij mij had ingebracht en ze Mieke had behoorlijk doorgeduwd. Ik merkte dat ze een stap achteruit deed en hoorde haar telefoon het bekende geluid maken van de foto die ze nam.
‘Hop en nu op je rug en knieën intrekken’. Ze schoof de zachte luier onder mij en toen ze hem tussen mijn benen naar voren vouwde wist ik dat ik moeite moest gaan doen om dit te verbergen. Ondanks de pijn was ik wel stijf geworden en ze wachtte even voordat ze de luier dicht tapte. Ze legde haar hand om mijn penis kwam met haar mond bij mijn oor en fluisterde zachtjes maar met een heel opwindende stem dat ervan af nu definitief een einde was gekomen aan mijn dominantie.
Ze liet de foto zien van de plug wat op een stalen plug leek met aan het uiteinde een best grote roze steen. Het was verre van mannelijk, maar zeer waarschijnlijk was dat ook helemaal de bedoeling. Onder mijn toeziend oog stuurde ze de foto naar Jantine en gelijk daarachteraan een foto van mij met nog open luier en stijve penis op de commode. Ze typte er het eea bij maar dat kreeg ik niet te zien.
Ze plakte mijn luier dicht en zei dat ze er vandoor moest. De rest zou mij zelf wel lukken en ik moest het niet wagen om aan de luier te zitten. Ik moest rechtstreeks naar huis, Jantine zat op mij te wachten gaf ze aan.

Toen de deur achter Mieke dichtviel wist ik niet hoe snel ik deze op slot moest doen en mij aan moest kleden. Ik moest opschieten maar ook even een plan bedenken hoe ik door de lobby zou lopen. De enige optie was mijn laptoptas voor mijn kruis houden en zo relaxed mogelijk naar buiten lopen. Ik had verder niets om mijn billen mij uit het zicht te nemen dus er zat niks anders op.
Toen ik de gang opliep besefte ik dat ik een ding over het hoofd had gezien. Ondanks mijn strakke boxershort over de luier, kraakte deze enorm. Ongemerkt liep ik raar om het geluid te beperken en dit leverde toch een paar rare blikken op van mensen maar ik liep door.
Op de parking stond er net een andere auto naast die van mij waar een knappe vrouw met haar kind bezig was. Ik vroeg of ik even in mocht stappen en ze maakte ruimte. Het jochie was denk ik toch al een jaar of 8 en zat op de achterbank en zijn moeder stond daar met een up en go in haar hand. Toen ik instapte en min deur dichtdeed, hoorde ik voordat ik startte dat de vrouw tegen het jongetje zei, ‘zie je die meneer draagt ook een luier voor tijdens het autorijden dus dat is helemaal niet raar’. ‘Ik heb geen zin in weer een natte achterbank, dus we doen je broekje aan en dan gaan we richting oma’. Ik wist niet hoe snel ik moest starten en weg moest rijden. Toen ik uit het parkeervak was en optrok, was het laatste wat ik uit mijn ooghoek zag een knipoog van de desbetreffende dame en een kleine grijns.
Snel naar huis nu en dan maar zien wat mij daar weer te wachten stond. De plug deed pijn, het was verschrikkelijk oncomfortabel al zorgde de luier voor nog een extra zachte laag.
Toen ik de snelweg opdraaide, ging mijn telefoon over, Jantine! Ik pakte op en zei schuchter ‘hoi lieverd, hoe is het’? ‘Ik kan beter aan jou vragen hoe het is, maar dat komt nog wel’. Ik wilde weten waar je nu bent en over hoe lang ik je thuis kan verwachten’. Ik gaf door wat er op mijn navigatie stond. ‘Ok, ik stuur je zo een appje met een boodschap waar je nog even om moet’. ‘Dat kost max 10 minuten, dus ik weet hoe laat je hier bent’. ‘Tot straks’ en de lijn was direct verbroken.
 
Bovenaan