Nog niet klaar Niets is wat het lijkt

DLPino

Superlid
H14 – Thuiskomst

De boodschap bleek gewoon iets te zijn in de supermarkt en ondanks dat het eigenlijk niet echt weer was voor een jas, had ik nog een langer windjack in de auto liggen wat ik aantrok waardoor er eigenlijk niets te zien was van mijn luier.
Ik deed snel de boodschap en reed naar huis.
Toen ik thuiskwam leek er niet veel aan de hand. Jantine begroete mij toen ik binnenkwam met een dikke kus en haar altijd gulle en vrolijke lach. Ze stond te koken en eigenlijk kon ik niks bespeuren van de dominantie van daarnet aan de telefoon. Dit verwarde mij wel een beetje.
Het eten was al klaar en we aten gezellig aan tafel en bespraken de dag. Jantine had een lekkere fles wijn opengetrokken en we zaten heerlijk te kletsen. Ik durfde zelf eigenlijk niks aan te kaarten, maar mijn luier was ondertussen behoorlijk vol en de plug kon ik ook nog niet echt negeren.
Bij het toetje begon Jantine over dat het wel leuk zou zijn om is een weekje er tussenuit te gaan of mij dat ook leuk leek en waar we dan zin in hadden. Ik gaf aan dat ik dat heerlijk zou vinden maar wel vrij moest vragen op mijn werk en dat misschien nog moeilijk zou zijn omdat het zo druk was.
Ik kreeg een ondeugend idee en trok de stoute schoenen aan om een voorstel te doen. Ik vroeg aan Jantine hoe ze het zou vinden om een deal te sluiten en wel deze; zij mocht de hele vakantie regelen en boeken en uitkiezen waarheen enz. maar dan zouden de verhoudingen tussen ons weer even terug gaan naar het begin van onze relatie en dus onderling zou ik de volledige leiding nemen. Ze moest een beetje lachen en ging direct akkoord wat mij eigenlijk een beetje zorgen maakte, maar die gok had ik nu gewaagd.
Direct zei ze ‘voor nu liggen de rollen nog even anders, dus ik ga jou eerst is even onder de douche zetten’. ‘Hup naar boven jij, ik kom er zo aan’.

Ik liep naar boven en kleedde mij in de badkamer uit om onder de douche te stappen. Ik wist eigenlijk niet of ik zelf mijn luier uit mocht doen en dan had ik natuurlijk ook nog de buttplug in. Ik hoorde Jantine toch al naar boven komen dus wachtte maar even op haar. Ze kwam met een grote lach op haar gezicht binnen en zei direct, ‘zozo meneertje laat maar is zien of dat roze je goed staat’. Ze pakte het plastic aankleed kussen en legde dat op de grond. Ik ging liggen en ze opende mijn luier waarna ze direct even wat druk zette op de plug en daarna super zacht met haar hand naar mijn balzak ging en daarna mijn penis even vastpakte. Dit had weer gelijk effect waarna ze hem verder met rust liet. Ze gebood mij om op mijn knieën en ellebogen te gaan zitten waarna ze foto’s maakte welke ze denk ik terugstuurde naar Mieke. Zonder worden trok ze ineens de plug uit mij wat absoluut niet lekker aanvoelde, maar ook weer wel bevrijdend werkte. Ze gebood mij te gaan douchen en zo snel ik klaar was mij boven op zolder te melden.

Ik was behoorlijk in de mood voor een lekker avondje dus douchte mij snel. Ergens begreep ik niet dat er niks meer over vanmiddag gezegd werd, maar toch bleek ik nog wat naïef en dacht dat het gewoon allemaal voorbij was.
Onder het douchen voelde ik dat de plug goed zijn werk had gedaan want ik was flink opgerekt. Ik droogde mij snel af en liep naar de zolder.
Ik dacht dat mijn stoutste verwachting uit ging komen, want ik zag Jantine in de stoel zitten met een prachtig mooie slip dress aan van grotendeels zachtroze satijn en aan de bovenzijde was er wit kant in verwerkt wat enigszins doorzichtig was. Hierdoor had ik mooi zicht op haar volle borsten die mij uit leken te nodigen om ze eens lekker te masseren.
Jantine zei mij op mijn knieën voor haar te gaan zitten en haar is even goed op te warmen. Zachtjes duwde ik haar benen iets uit elkaar en kuste haar binnenste dijen met zachte tedere kusjes. Ik werkte zo naar boven toe onder haar jurkje. Ik denk dat ze vlak voordat ik thuiskwam gedoucht had want ze rook heerlijk en haar huid voelde als fluweel zo zacht. Ze had 1 hand op mijn kruin liggen waarmee ze af en toe mijn hoofd wat dieper tussen haar benen trok, terwijl ze met haar hoofd achterover in haar nek opging in de opwinding.
Na meerdere keren diep zuchtend klaar te zijn gekomen zei Jantine mij op te staan toen op dat moment de bel ging. Ze zei mij het plastic broekje wat op de commode lag aan te trekken en zo de deur open te gaan doen. Ik keek haar verschrikt aan en van haar ging mijn blik naar de zwarte plastic broek die daar lag. Zij wachtte af wat ik ging doen en het koste even in mijn hoofd, maar weer wist ik dat ik er beter niet tegen in kon gaan en tevens dat ik haar moest vertrouwen. Dus ik liep naar de commode, trok het broekje aan en tegelijk kwam er een heerlijk overweldigend gevoel over mij heen. Heel erg afgekoeld was ik nog niet dus het zag erop zijn minst gezegd redelijk gênant uit.

Ik liep naar beneden, en aarzelde nog even in de hal, maar deed de deur open terwijl ik er zelf achter bleef staan. Door een kleine kier keek ik naar buiten en daar stond Sara, Jantine’s vriendin. Ze zei hoi en duwde de deur verder open en stapte langs mij. ‘Zo jij loopt er ook lekker bij, leuk broekje zo’ zei ze terwijl ze haar hand op mijn kruis legde. ‘Breng mij maar is naar boven, naar dat lekkere meisje van je, hup ga maar voor’. Ik was toch wel behoorlijk van mijn stuk gebracht, dus gehoorzaamde en ging haar voor. Het kon natuurlijk niet anders dan dat de hand in mijn kruis een vervolg zou krijgen. Op de eerste trede van de trap volgde een speelse tets op mijn billen en halverwege zei ze mij even stil te gaan staan. Ze streelde mijn binnenste dij en kwam met een hand vanaf achteren het plastic broekje binnen en kwam tussen mijn benen door naar de voorkant waar ze mijn penis vastpakte. Ze stond op de trede direct achter mij en haar andere arm legde ze om mijn middel. Zichzelf drukte ze tegen mijn rug aan. Ik was natuurlijk voordat ik naar beneden liep al opgewonden, maar dit alles hielp niet om rustiger te worden en zo liep er dus ook vrij snel wat voorvocht over haar hand toen ze met mijn mannelijkheid bleef spelen. Haar gehijg was haast luider dan het mijne en het voorvocht in mijn plastic broekje maakte het allemaal alleen maar lekkerder. Na een minuut of 2 draaide ze mij om en stapte zelf nog een stap lager. Wat er toen gebeurde bracht bijna een explosie teweeg bij mij, toen ze met haar tong vanaf mijn ballen over de plastic broek mijn penis volgde tot ze bovenaan kwam en heel even een mijn eikel zoog. Precies zo hard dat ik het voelde door mijn broekje. Op dat moment kwam er een semi serieuze bulderstem van bovenaan de trap of wij daar even onmiddellijk mee wilden stoppen.
‘Onmiddellijk naar boven jullie twee en geen spelletjes meer’!

Bovengekomen bleek de scherpte eigenlijk alleen voor mij bedoeld, want de twee dames giechelden er vrolijk op los en knuffelden elkaar uitgebreid. Een uitgebreide zoen op Sara’s initiatief werd toch nog wat aarzelend ontvangen door Jantine, maar ze sloeg het niet af.
Jantine vroeg Sara of ze mij klaar wilde maken voor de nacht en al snel werd het mij duidelijk dat er niet veel voor mij meer in ging zitten deze avond.
Ik kreeg een betterdry aan met een inlegger en de plastic broek ging er ook terug over aan. Met alleen een t-shirt en een fikse tik op mijn geluierde billen werd ik naar beneden gestuurd en werd mij opgedragen een fles witte wijn voor de dames open te trekken en wat lekkere hapjes te maken. Sara verdween in onze slaapkamer en ik liep door naar beneden. Na een minuut of 10 had ik alles klaar en ging lekke rop de bank zitten. Niet veel later hoorde ik wat gestommel en hoorde ik Jantine en Sara de trap af komen.
Toen ze de kamer binnenliepen wist ik even niet waar ik moest kijken. Beide waren om door een ringetje te halen. Jantine in een strakke pantalon met pumps en waarin haar flinke billen mooi uitkwamen. Daarboven een satijnen blouse en haar haar opgestoken. Sara droeg een leren rok met een truitje en laarzen. Ze waren chique en alle mannen zouden zeker omdraaien, maar het was verre van ordinair.
‘Zo mannetje, wij doen een lekker wijntje en een hapje en dan gaan wij gezellig op stap’. Terwijl Jantine het zei keken zij en Sara elkaar aan en lachten schalks. ‘Mama komt zo en die zal op je passen vanavond’. ‘Zorg dat je lief bent en doet wat ze zegt anders hebben we morgen een hartig woordje te spreken met elkaar’.
Ik werd naar een stoel verwezen en de dames namen de bank samen in beslag en begonnen te ratelen als echte vrouwen. De wijn hing er lekker in en na een half uur en een volle fles wijn, ging de bel en kreeg ik het bevel om open te gaan doen.
Ik wist wat ik kon verwachten en dat klopte ook. Bij het opendoen van de voordeur waar ik een beetje schichtig achter bleef staan stond Ellen. Degelijk als altijd, maar toch had ik ook het idee dat er iets anders aan haar was. Ze stapte direct naar binnen en bekeek mij van top tot teen. ‘Zo meneertje, nu zijn de rollen zeker omgedraaid he, maar wees niet bang hoor we gaan er een leuke avond van maken samen.
Ze deed haar jas uit en liep de kamer in. Ik volgde haar en zei verder niets. Ze meiden hadden haast om weg te komen en ik had het idee dat er vooraf al het een en ander besproken was. Ik kreeg een kus op mijn voorhoofd en een strenge blik van Jantine en toen Sara langs mij liep naar de deur, kon ze het niet laten om even haar hand op mijn dik ingepakte kruis te leggen en er speels in te knijpen.
Jantine riep nog bij het verlaten van het huis dat het laat zou worden, dus dat we maar gewoon moesten gaan slapen. De deur viel dicht en de rust was daar.
 

DLPino

Superlid
H15 – Een avond met mijn schoonmoeder

Eigenlijk voelde ik vrij snel aan dat de zelfverzekerdheid die Ellen bij binnenkomst toonde, niet zo groot was als dat ze zou willen doen geloven.
Ze was op de bank gaan zitten en gebood mij een kop thee voor haar te zetten. Zonder iets te zeggen deed ik wat mij gevraagd werd, maar hield haar ondertussen goed in de gaten. Ze wiebelde behoorlijk wat heen en weer en zat wat op haar telefoon te doen, toen deze een trilsignaal gaf. Ze las het bericht en zei vanuit de woonkamer tegen mij dat Jantine haar een bericht stuurde dat ze bij Sara zou blijven slapen om ons zo niet te storen midden in de nacht. Er kwam een tweede berichtje binnen waarop Ellen glimlachte, maar ze zei verder niks meer.
Ik bracht haar een kop thee en wilde ook op de bank gaan zitten, toen Ellen mij vroeg om te blijven staan want ze wilde mij controleren. Ik was nog droog, maar ondanks dat duurde de controle wel erg lang. Haar hand ging over mijn billen, tussen mijn liezen en ook aan de voorkant vond ze het nodig om goed te voelen. ‘Zo het lijkt erop dat je al een grote jongen bent’ zei ze met een sarcastische blik.
Ik gokte om er maar gelijk goed in te gaan en kopte terug dat gezien haar gewiebel ik het vermoeden had dat dat bij haar anders was.
Mijn gok klopte, want haar bravoure verdween direct als sneeuw voor de zon en daar was de Ellen weer die ik een poosje terug met haar geluierde billen op de trein had gezet. Mijn, in een split second bedachte tactiek, was om haar niet te kleineren maar juist voor mij te winnen, zodat ik de rollen om kon draaien ten aanzien van wat de dames in gedachte hadden gehad. Ik was even klaar met al die vrouwen die mij steeds verder in hun macht kregen en wilde terrein terugwinnen.
‘Dat is helemaal niet erg hoor, gelukkig heeft Wim je een pamper aangedaan voor de reis naar ons toe’. ‘Zullen we je boven even verschonen, dat zal een stuk prettiger aanvoelen denk ik’. Het was duidelijk voor haar dat het geen vraag was en gezien de dominante rol haar van nature helemaal niet paste, ging ze zonder problemen mee in de rolwisseling. De blosjes op haar wangen van de schrik en schaamte trokken wat weg en ze zei ‘dat zou ik heel fijn vinden’! ‘Vraag het mij maar netjes’. ‘Dirk, zou je mij alsjeblieft een schone luier aan willen doen’? ‘Natuurlijk wil ik dat, loop maar naar boven en kleed je maar alvast uit, als ik boven kom met een paar minuten lig je op de commode op mij te wachten’.
Zonder iets te zeggen stond Ellen op en liep naar boven. Eigenlijk kon ik niet eens echt zien dat ze een luier droeg, behalve dat haar loopje nu wel een beetje opviel.

Snel pakte ik mijn telefoon en begon Jantine te appen. Ik schreef dat de rollen toch omgedraaid waren omdat dat gewoon beter bij haar moeder paste en zette er een brutale smiley achter. Naar huis komen ging ze toch niet, zou het niet goed vallen dan was de straf een zorg voor later. In het volgende berichtje schreef ik dat haar moeder gevraagd had of ik haar wilde verschonen en of Jantine daar een probleem mee had. Straks zou per slot van rekening toch mijn schoonmoeder naakt voor mij liggen op het plastic aankleedkussen van de commode. Wij hadden nooit een hoes over het kussen gehad. Het plastic was natuurlijk wel even koud in het begin, maar is veel makkelijker schoon te maken en tevens had het nog een extra ongemakkelijk effect voor diegene die erop lag.
Er kwam vrij snel een reactie van Jantine waarin ze schreef dat we hier nog niet over uitgepraat waren, maar dat als haar moeder er zelf om vroeg dat zij het dan ok vond.
Wel wilde ze foto’s krijgen van de verschoonbeurt. In een tweede berichtje grapte ze nog met een heleboel smileys dat het misschien een goed idee was dat ik haar moeder ook zo mooi glad kon scheren in haar intieme zone zoals ik laats bij Jantine had gedaan. Blijkbaar was haar boosheid over deze actie omgedraaid in blijdschap over de praktische kant van deze actie. Op het moment dat ik Jantine kennis liet maken met het scheermes op deze plekken van haar lichaam, voelde ze zich zo klein worden en was er niet meer dan een hele boze blik geweest die tot de volgende dag had geduurd. Er kwamen verder geen berichtjes meer dus ik liep de trap op naar boven waar ik op de slaapkamer even bleef staan voordat ik verder liep naar zolder.

Doordat ik vrij zacht liep merkte Ellen niet dat ik er al was, maar tevens was ze niet heel scherp doordat haar aandacht duidelijk ergens anders lag. Ze lag naakt op haar Tena luier na op de commode en had haar ogen dicht. Zachtjes hoorde ik haar in zichzelf praten en daar hoorde ook wat zacht gesteun bij. Ook hoorde ik haar als ik het goed had Wim’s naam noemen, mijn schoonvader, en onder andere zei ze dat hij voorzichtig moest doen. Haar hand ging ondertussen over het plastic kussen en ook had ze een hand in haar luier. Ik kon natuurlijk afwachten en volgen wat er zou gebeuren, maar het ‘betrap moment’ leek mij beter voor mijn verdere doel dus liep ik in een keer de kamer binnen en zei, ‘zo Ellen dat gaat nogal, ik geloof niet dat dat de bedoeling van een verschoonbeurt is’. Ik geloof niet dat ik iemand eerder zo heb zien schrikken. Ellen vloog overeind en trok haar hand uit haar luier. Deze pakte ik direct vast, duwde haar terug achterover op het kussen en bracht haar hand naar haar mond toe. ‘Welke vinger was het, proef er maar van’! Ze wilde stotterend een excuus maken, maar zover liet ik het niet komen en bracht met wat kracht haar hand tot bij haar lippen en het was duidelijk voor haar dat ze niet kon ontkomen dus opende ze haar mond en stak haar wijs- en middelvinger naar binnen. ‘Sabbel daar maar even lekker op en dan zal ik je verschonen’. Ik opende haar luier en hield ondertussen goed in de gaten dat ze op haar vingers bleef sabbelen.
Dit was een mooi plaatje om door te sturen naar Jantine. Ellen had dit niet eens door want vanuit haar schaamte durfde ze denk ik niet meer naar mij te kijken en had haar hoofd dus naar opzij gedraaid. Het leek er ook niet echt op dat het sabbelen op haar vingers een hele grote straf was, maar dat liet ik maar zo.
Ellen droeg een Tena maxi die wel wat nat was maar nog niet volledig verzadigd was. Ik streek heel even zachtjes over haar buik en begon toen de plakkers los te halen. Heel eerlijk vond ik het zelf best spannend, want dit was toch wel een bijzondere situatie zo met mijn schoonmoeder.
Ik vouwde haar luier open en zag vanuit mijn ooghoek dat Ellen toch even naar mij keek. Ik keek haar aan en zei dat ze mocht ontspannen en dat ik haar een lekkere droge luier aan ging doen. Aan mijn zijde was de verassing best groot toen ik zag dat ze helemaal onthaard was en een perfect gladde huid had. Sowieso mocht ze niet klagen over haar fysieke staat op haar leeftijd. Ze was een mooie vrouw met prachtige rondingen, waar had Jantine het anders vandaan, en ze zorgde goed voor zichzelf, dat was mij wel duidelijk.

Zo nonchalant mogelijk maakte ik haar eerst schoon met een vochtig doekje maar deed dit wel langzaam en met heel veel aandacht. Ik merkte dat ze rustig werd en het misschien zelfs wel prettig vond. Toen ik de bus poeder pakte, vroeg ik hoe ze het voor elkaar kreeg om zo mooi glad te zijn en met zo’n gave huid.
Eerst bloosde ze een beetje maar ik zag dat ze ook wel gevleid was en er kwam een heel verhaal op gang. Wim had haar voor haar verjaardag een behandeling gegeven onder het mom dat het hygiënischer was en makkelijker met het verschonen. Na een poosje kreeg Ellen het vermoeden dat er meer achter zat maar dat kon ze niet direct linken aan elkaar. Nadat haar schaamstreek en haar billen waren onthaard en de huid weer rustig was, merkte ze dat Wim steeds vaker probeerde om haar in opgewonden staat van achter te benaderen. Ook probeerde hij af en toe tijdens een vrijpartij met zijn vinger zachtjes tussen haar billen te komen. Elke keer wist Ellen hier een draai aan te geven en ontkwam ze eraan, maar Wim was blijven proberen dus op een bepaald moment had ze de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd wat hij probeerde. Na een lang verhaal heen en weer, bleek dat Wim heel graag wilde experimenteren met Anale seks. Ellen was hiervan geschrokken en had gelijk gezegd dat ze bang was dat het te veel pijn zou doen en dat ze dat dus niet zag zitten. Dat was een paar weken geleden en sindsdien had Wim het laten rusten.
Nu vertelde Ellen dat ze het alleen wel heel rottig vond om Wim dit niet te kunnen geven en daarbij was ze ergens ook wel nieuwsgierig geworden naar hoe het zou zijn. Ze was alleen echt heel bang dat het enorm veel pijn zou doen.
Ik was helemaal perplex over het hele verhaal en dat ze mij dat zomaar vertelde. Blijkbaar zat het haar heel hoog en toen de gelegenheid zich voordeed kwam het hele verhaal zo naar buiten. Ze had ondertussen haar vingers terug in haar mond gestoken en eigenlijk lag ze er bijna een soort aandoenlijk bij.
Ik zei haar dat ik wel een idee had hoe ze dit probleem op kon lossen en dat ik haar daar eventueel ook wel bij kon helpen. Ze keek verschrikt en vroeg wat dat dan inhield. Ik zei haar dat ik dat niet ging vertellen, als ze het wilde mocht ze aan mij vragen of ik haar wilde helpen en dan zou ze het verder moeten ondergaan.
Ik zag angst en hunkering tegelijk in haar ogen waarbij de hunkering won en ze na een 3tal minuten die ik haar had gegeven, haar vinger uit haar mond nam en mij de vraag stelde of ik haar wilde helpen met haar angst. ‘Natuurlijk wil ik dat Ellen, dan ga ik even de verwarming een graadje hoger zetten want dat betekent dat we hier nog even zijn’. ‘Jij mag ondertussen lekker op de stoel gaan zitten en je benen in de beugels leggen, ik ben zo terug’. Ik liep naar beneden om de verwarming iets hoger te zetten en tevens om een glas wijn in te schenken voor mijzelf.

Terug bovengekomen liep ik eerst naar de badkamer en kleedde mijzelf uit en trok alleen de plastic broek en mijn shirt terug aan. Het broekje voor eventuele ongelukjes maar ook omdat ik het iets te ver vond gaan om naakt rond mijn schoonmoeder rond te gaan lopen. Ik kleedde mij uit omdat ik het anders wel erg warm zou gaan krijgen nadat ik de verwarming op 22 graden had gezet.
Terug op zolder zag ik Ellen’s blik over mijn lichaam gaan en volgens mij beviel het haar best wat ze zag. Als eerste maakte ik haar enkels vast en toen ik achter haar ging staan en ook om haar armen vroeg, legde ze die gedwee in de steunen waarna ik ook haar polsen vastlegde. Als laatste legde ik ook een band over haar voorhoofd zodat ze met haar hoofd achteroverlag en niet kon zien wat er allemaal gebeurde.
De stoel stond op de laagste stand dus toen ik naast haar stond en ze haar ogen opzij draaide keek ze precies tegen mijn lid aan welke klem zat achter het plastic van mijn broekje.
Ik liep weg om wat spullen te pakken en besloot om haar eerst een klysma te geven. Toen ik de spullen bij elkaar had, trok ik in haar zicht 2 latex handschoentjes aan en deed op 2 vingers een dot glijmiddel uit een grote tube. Haar ogen schoten heen en weer en ze mompelde nog zachtjes of ik alsjeblieft voorzichtig wilde doen.
Zachtjes draaide ik wat rondjes rond haar anus waarna ik voorzichtig een vinger naar binnenbracht. Ze zuchtte en volgens mij viel het haar erg mee dus na een minuutje volgde een 2de vinger en dat liet haar gezicht iets meer vertrekken, maar ze hield zich groot.
Na haar nog even zo gemasseerd te hebben, deed ik wat glijmiddel op de canule en duwde deze naar binnen. Ik zag dat ze nu niet meer wist wat er gebeurde, maar pijn deed dit natuurlijk niet dus wachtte ze af. Ik hing de waterzak aan een beugel die rechts aan de stoel vast zat en die ze ook kon zien vanuit haar positie. Zachtjes zei ik haar dat ze niet moest schrikken en draaide het kraantje langzaam open. De uitdrukken en emoties op haar gezicht gingen alle kanten op en langzaam nipte ik aan mijn wijn, genietend van dit moment. Nadat de zak leeg was, pakte ik een betterdry en vroeg Ellen haar heupen op te lichten. Met veel moeite kwam ze net ver genoeg omhoog zodat ik de luier onder haar kon schuiven. Ik gaf aan dat ze even haar best moest doen om alles binnen te houden totdat ze netjes ingepakt was. Ik trok zachtjes de canule uit haar en hing deze aan de zak. Hierna vouwde ik de luier over haar buik en zorgde dat hij goed gepositioneerd was waarna ik hem zo strak mogelijk dichtplakte.
Ik maakte hierna haar hoofdband een klein beetje los zodat ze haar hoofd niet op kon tillen maar wel kon draaien. De onrust in haar lichaam begon eigenlijk ook direct. Ik stond nu naast haar hoofd en masseerde zacht haar buik en af en toe ook iets harder. Soms ging ik even over haar luier tot in haar kruis en dan weer naar haar buik. Ik zag te tweestrijd tussen het lekker vinden maar ook de kramp en onrust in haar darmen. Ze draaide met haar hoofd, begon wat te jammeren, waardoor ik wist dat het niet lang meer zou duren. Ik ging nog eens met mijn hand over haar luier, streelde haar kort en trok mijn hand weer terug, heel even draaide ze haar hoofd naar mijn kruis toe en keek nog is goed naar mijn plastic broek waar mijn penis rechtovereind stond en strak tegen het broekje aandrukte. Het verlangen in haar ogen terwijl ze met haar tong langs haar lippen ging hielp mij al bijna naar een hoogtepunt, maar gelukkig kwam er op dat moment een heftige wee en was het ook het moment dat Ellen het niet meer kon houden. Een paar diepe kreunen en zuchten later had ze een verschrikkelijk volle luier. Ik liet haar even liggen om bij te komen, maakte haar los en bracht haar naar de douche. Standaard hadden we zakjes in de badkamer voor vieze luiers en voor de zekerheid deed ik dit maar dubbel.
Ellen was helemaal bijgekomen onder de warme douche en rook heerlijk toen ze even later afgedroogd en wel weer boven op de zolder aankwam. Ze had een iets brutalere blik in haar ogen en toen ik mij omdraaide met mijn rug naar haar toe om nog wat spullen klaar te leggen, voelde ik haar grote borsten tegen mijn rug duwen en gleed haar hand over mijn plastic broek. Direct werd ik weer heel hard en liet het heel even toe, maar zei toen toch dat het mij niet verstandig leek als we dat zouden doorzetten. ‘Wie weet wat de toekomst brengt Ellen’ zei ik er achteraan. Het bleef mijn schoonmoeder en wist niet wat Jantine er van zou vinden als het verder ging. Ze was wel wat teleurgesteld maar zag toen de serie pluggen die ik klaar had gelegd en schrok toen een beetje.

Ik zei haar terug op de stoel te gaan liggen en legde nu alleen haar enkels vast. Met een behoorlijke hoeveelheid glijmiddel omdat ik haar geen pijn wilde doen begon ik de serie pluggen van klein naar groot af te werken. Stuk voor stuk bracht ik ze langzaam in, speelde er een poosje mee, nam ze een paar keer in en uit en ging dan naar de volgende. Het moest lekker zijn, dus voor een eerste keer was mijn doel om uiteindelijk een middelgrote plug in haar kontje te krijgen en die er de nacht lekker in te laten zitten zodat ze klaar zou zijn om Wim te ontvangen.
Toen die laatste plug goed op zijn plaats zat na een poosje ermee te hebben gespeeld, deed ik haar een schone Tena maxi aan en gaf haar een wit satijnen nachthemdje van Jantine wat ze aan kon doen voor de nacht.
We liepen naar beneden dronken nog een glas wijn en gingen toen slapen. Toen ze in de hal haar tas pakte en daarna de trap opliep, vroeg ze aan mij of ik er een probleem mee had dat ze op Jantine’s plekje ging liggen zodat Jantine naar haar nacht stappen niet ook nog is al het beddengoed van de logeerkamer te wassen had. Dit was natuurlijk maar een rare opmerking want zoveel was het niet, de machine deed het werk en waarom zou ik dat niet kunnen doen. Maarja, ik had er niet zo’n probleem mee dus gaf ik aan dat dat een goed idee was. Ik poetste als eerste mijn tanden en toen ik klaar was en naar zolder wilde lopen om mijn plastic broekje om te wisselen voor mijn nachtluier wist Ellen wel wat ik ging doen. ‘Ik loop even met je mee want dat gaat een stuk makkelijker dan dat je het zelf moet doen’ zei ze vastberaden tegen mij. Dat was zeker waar dus ik gaf aan dat ik dat wel prettig vond.
Ze hielp mij op de commode, deed mijn shirt omhoog en hielp mij uit mijn plastic broek. Met haar zachte handen maakte ze mij op een tedere manier schoon met heel veel aandacht voor mijn anus. Ik kon het niet helpen dat ik een enorme erectie kreeg natuurlijk en terwijl ze wat olie op haar hand deed en mijn jongheer hiermee uitgebreid insmeerde stopte ze na een minuuutje en zei ‘wie weet wat de toekomst nog brengt Dirkje’. Ik zuchte en zij vouwde mijn luier lekker strak dicht.
We kropen in bed en waren erg moe dus Ellen was zo vertrokken. Ik lag nog wat in slaap te dommelen toen ik Ellen weer hoorde mompelen. Ik kon het niet verstaan, maar volgens mij had ze in haar slaap een heerlijke vrijpartij met Wim. Even later pakte ze mijn hand, ik lag op mijn buik en zij op haar rug, en legde deze op haar borst waar ik een behoorlijke tepel voelde prikken door het zachte satijn.
Ik liet het maar zo en viel ook in slaap.

De volgende morgen toen ik wakker werd was er niet veel van de spanning over van de vorige avond. Ellen was er al uit en ik werd even rustig wakker met de krant op mijn telefoon. Ellen bracht een bak koffie op bed en ze liep zelf ook nog in haar nachthemd en luier. Ik zag het niet goed dus vroeg haar of ze een verschoning nodig had, maar ze zei dat ze nog droog was dus de luier wel aanhield voor in de trein straks. Ik dacht aan de plug maar liet dat even doen om af te wachten of ze daar zelf nog over ging beginnen.
Ik zou haar op de trein zetten maar Toen we klaar waren kwam Jantine net thuis en vroeg of ik haar moeder niet even wilde brengen met de auto. Het was een uur maar met de trein duurde het bijna 2 uur en ik had vandaag toch vrij.
Jantine was maar naar huis gekomen want Sara moest gewoon werken en anders had ze daar alleen geweest Ze was nog wel enorm brak dus ging nog een poosje terug naar bed. Doordat het nu minder tijd koste besloten Ellen en ik nog een kop koffie te doen en daarna te gaan rijden.
Ellen liep zonder iets te zeggen naar boven en hielp Jantine met uitkleden, zette haar onder een warme douche, droogde haar af en deed haar een luier aan waarna ze haar dochter instopte. Jantine had ervan genoten en bedankte haar moeder, waarna Ellen weer naar beneden kwam.
We dronken onze kop koffie leeg en ik stelde voor om te gaan. Ellen pakte haar spullen en we stapten in de auto en reden weg. Er was niks meer gezegd over haar luier en de plug, dus ik vroeg mij af wat het goeie moment was om erover te beginnen. Een paar minuten later vroeg ze of ik vlak voor de afslag de snelweg af wilde stoppen bij het tankstation want ze wilde graag even naar het toilet. Ik vond het te flauw om nu te zeggen dat ze dat niet nodig had, want ik vermoede toch wel wat ze wilde. Toen ik stopte op de parking vroeg ik haar of ze hulp wilde, maar het ging haar wel alleen lukken dacht ze.
Ik zag haar vrij snel weer terugkomen, wat volgens mij niet klopte. Ze kwam naar mijn kant en vroeg toen ik het raam omlaag deed met enige schaamte of ik haar misschien toch even wilde helpen. We liepen samen naar de toiletten waar het rustig was en dus niemand zag dat we samen de verschoonruimte inliepen. Ellen wilde de operatie staand uit gaan voeren, maar dat liet ik niet gebeuren. Ik nam eerst met een vochtig doekje wat daar allemaal ter beschikking was, het aankleedkussen af en zei haar toen daarop plaats te nemen.
Ik opende haar luier en vroeg of ze deze nog terug aan wilde tot thuis of dat die ook uitging. Ze twijfelde even maar vroeg toen toch of hij terug aan mocht. Ik zei haar te ontspannen en begon voorzichtig de plug uit haar te halen. Ze kreunde en zuchtte wel wat maar ik vond het eigenlijk vrij gemakkelijk gaan. Het was heel duidelijk te zien dat ze best wel wat opgerekt was, want haar anus bleef best een beetje open staan. ‘Wat voelt dit weer raar’ zei ze met lichte blosjes op haar wangen. ‘Lekker of juist niet’ vroeg ik haar, waarop ze terug antwoorde dat het ook wel weer lekker was zonder, maar dat het haar eigenlijk alles meegevallen was. Ik vouwde haar luier terug dicht, hielp haar van het kussen af en we liepen de toiletten uit terug naar de auto.

Na een minuut of 10 kwamen we aan bij Ellen’s huis en zij vroeg mij of ik nog een bakje koffie wilde voor ik terugreed. Dat sloeg ik zeker niet af, dus parkeerde ik de auto en liep achter haar aan naar binnen toe.
Ze zette koffie en belde naar Wim of hij tussen de middag thuis kwam eten en toevallig was hij dat van plan. Het was al half 12 ondertussen dus over een half uur zou hij al thuiskomen. Terwijl de koffie doorliep liep Ellen naar boven om haar spullen op te bergen. Toen ze terug beneden kwam had ze zich omgekleed wat behoorlijk opviel. Ze had haar luier duidelijk uitgedaan en droeg een wijder kort rokje met een getailleerde blouse. Ze keek mij aan, knipoogde en zei, ‘om Wim te verassen’. Ik moest lachen om haar terwijl ze de koffie inschonk en bij het teruglopen naar de keuken, behoorlijk met haar heupen wiegde.
We dronken gezellig koffie en ik wilde natuurlijk niet meer hier zijn als Wim thuiskwam, dus pakte mijn jas om te gaan, toen Ellen weer zo’n moment had dat ze zich eigenlijk schaamde voor wat ze ging vragen. Met een lichte blos en een ietwat onrustige blik, vroeg ze mij of ik nog snel even wilde helpen haar telefoon in te stellen, want ze wilde graag weten hoe je een filmpje kon maken. Ik vroeg er niet op door, maar had wel een vermoeden wat de bedoeling was. Ik legde het helemaal uit en toen ze het doorhad nam ik afscheid en vertrok richting huis.

Wat ik niet meer meekreeg maar later achter zou komen is dat Ellen direct toen ik de deur uitstapte, haar telefoon op de kast in de eethoek installeerde, haar kapsel nog wat fatsoeneerde en haar laatst voor een bruiloft nieuw gekochte hakken aantrok. Toen ze er klaar voor was begon ze aan de afwas die Wim de vorige avond had laten staan.
 

DLPino

Superlid
H16 – Het filmpje

Na een goed uur rijden waarbij ik nog even stopte onderweg voor een bak koffie, stak ik mijn sleutel in het slot thuis en opende de voordeur. Het was nog stil in huis en dus deed ik zachtjes mijn jas en schoenen uit en liep toch even naar boven om bij Jantine te kijken.
Zachtjes opende ik de deur en met rode konen keek ze mij aan. Ze leek een beetje geschrokken, maar vroeg wel of ik het fijn vond om even uit te kleden en bij haar te komen liggen. Ik liep even terug naar de badkamer waar ik mijzelf uitkleedde en gezien mijn luier nat was ook even mijzelf opfriste.
Helemaal naakt liep ik naar de slaapkamer en kroop naast Jantine zonder verder enig vermoeden. Ik kroop tegen haar aan en gaf haar een kus. Ze pakte haar telefoon en zonder iets te zeggen opende ze haar whatsapp en liet een bericht van haar moeder zien. Het enige wat er stond was ‘met dank aan Dirk:….’ En daaronder stond een filmpje. Het kwartje viel vrij snel waarna ik kort naar Jantine keek en op play drukte.

Het filmpje was 25 minuten lang en begon met het beeld van een arm die zich terugtrok van de camera en Ellen die snel richting de keuken liep en verder ging met de afwas. Je hoorde een kamerdeur en zag Wim door het beeld lopen die direct naar de keuken liep en Ellen begroette. Hij bekeek haar van top tot teen en gaf haar een kus in haar nek terwijl hij een hand om haar middel sloeg. Het geluid was wat ver weg maar wel goed te horen, toen Ellen zei tegen Wim ‘Oh schat ik stond op je te wachten, ik heb zo’n zin in je na je zo lang te hebben moeten missen’ hierbij lachte ze schalks. Ze duwde haar bekken naar achteren en draaide haar hoofd wat naar achter voor een uitgebreide tongzoen met Wim.
Er was duidelijk niet veel tijd nodig om Wim opgewonden te krijgen toen Ellen ook nog aangaf dat ze snel moesten zijn omdat Wim wel op tijd terug moest naar zijn werk. ‘Laten we snel naar boven gaan dan’ hoorde je Wim zeggen, waarop Ellen reageerde ‘dat kost te veel tijd, doe het hier op het aanrecht. Wim wist echt niet wat hij meemaakte dat bleek uit zijn hele houding en begon Ellen’s blouse te openen en uit te doen. Hij kneedde haar borsten, duwde haar een beetje voorover op het aanrecht en opende toen zijn broek en tilde Ellens rokje op. Voorzichtig begon hij Ellen te penetreren, maar na een minuut of 2 zei Ellen, ‘probeer mijn kontje maar, dat wil je toch zo graag’? Wim viel van de ene in de andere verbazing maar liet het zich geen twee keer zeggen en smeerde wat spuug op Ellens kontje en drukte zachtjes zijn penis tegen haar Anus. Wim was duidelijk bang om Ellen pijn te doen, maar wist natuurlijk niet van het voorwerk wat al had plaats gevonden. Zonder veel moeite drong hij bij haar naar binnen en begon hij op behoorlijk tempo Ellen’s kontje te nemen. Hij had gedacht dat het veel strakker zou zijn dan het geval was. Het ging supermakkelijk en Ellen leek het zelfs ook wel lekker te vinden naar wat hij van haar hoorde. Ondanks dat het makkelijk ging kwam hij redelijk snel op het punt dat hij Ellen vulde met zijn zaad, waarna hij zich ook terugtrok en Elllen omdraaide en vroeg of ze het lekker had gevonden.
‘Had ik het maar eerder gedurfd’ was haar korte antwoord waarna ze langzaam door haar knieën zakte.

Nadat Ellen op haar knieën was gaan zitten en Wim uitgebreid schoon had gemaakt, nam ze heel snel zijn penis nog eventjes in haar mond en keek met puppyogen omhoog. Wim legde zijn hand op haar achterhoofd en wilde net zijn heupen nog eens in beweging brengen toen Ellen terugtrok en hem na een kus op zijn mond zei dat ze nog iets voor vanavond wilde bewaren want het was nu te laat en ze moesten snel eten zodat Wim weer op tijd terug naar zijn werk kon. Op het moment dat hij zijn broek wilde optrekken, zei Ellen dat hij even moest wachten omdat ze wilde dat hij een schoon ‘broekje’ aandeed.
Uit een lade, dit had ze duidelijk voorbereidt, pakte ze een tasje. Ze ging weer op haar knieën en zat in het beeld van de camera, maar even later was het duidelijk dat ze een zachtgele plastic broek over zijn knieën omhoog trok. Wim was een beetje perplex over wat er gebeurde maar laat het wel toe. Ze kwam omhoog met een klein flesje in haar hand, waarvan ze een flinke scheut bovenin de plastic broek liet vallen. ‘Met een beetje glijmiddel is alles fijner’ zei ze tegen Wim. Ze trok nu Wim’s broek omhoog en zei hem deze dicht te maken. Nadat hij dit had gedaan kwam aan de achterzijde de plastic broek nog met de bovenrand boven zijn gewone broek uit. Er liep een band door met 2 lussen waardoor een klein slotje ging wat tevens door de achterlus van Wim’s broek ging waar ook zijn riem doorheen liep. Nadat zijn vest omlaag was getrokken was er niet meer te zien van het geheel.
‘Hup en nu aan tafel voor een boterham’. Onder het eten wiebelde Wim af en toe wat waarna Ellen vroeg of het ongemakkelijk was. Wim antwoorde dat het even wennen was maar zeker niet rottig.
‘Ik zou maar niet te veel drinken, want je begrijpt dus hopelijk goed dat je broekje niet uit kan lieverd’?! ‘Als je denk dat je het echt niet redt, moeten we maatregelen nemen’. Wim zei direct dat dat niet nodig was en stond op van tafel en vertrok met een kus op Ellens voorhoofd naar zijn werk.
Direct na het dichtgaan van de voordeur, liep Ellen richting de camera, gaf een knipoog en daar stopte het filmpje.

‘Volgens mij weet jij hier meer van is het niet’? Was het eerste wat er uit Jantine’s mond kwam. Ik keek heel onschuldig zei dat ik niet begreep wat ze bedoelde en kuste haar daarna zacht op haar lippen. Ik kroop dichter tegen haar aan en merkte aan het feit dat ze niet doorvroeg, dat ze nog niet helemaal fit was. Ik voelde ook toen ik tegen haar aankroop dat ze een behoorlijk natte luier had, die tegen het verzadigde aan zat. Na een minuut of vijf ging ik uit bed, pakte een roze MegaMax van NorthShore en terwijl ze half sliep verschoonde ik haar. Toen ik klaar was en ik nog even naar haar keek zakte ze razendsnel terug in dromenland. Ze draaide op haar zij, ik wreef nog is zachtjes over haar ingepakte billen en dacht bij mijzelf dat ik wel enorm geluk had met ‘mijn meisje’. Ik liep naar beneden en begon alvast wat voorbereidingen voor het avondeten, ik ging Jantine is lekker verwennen vanavond door haar uitgebreid in de watten te leggen en te verzorgen.
 

DLPino

Superlid
Fantastisch!!! Heerlijk verhaal hoor..!
Hoop dat t vervolg nu wat sneller komt haha.. anders weet ik het vorige stuk niet meer ;)
Ik kan het niet beloven, het ontbreekt mij aan tijd. Ik heb wel al weer een idee wat het volgende hoofdstuk in grote lijnen wordt. dus ga gewoon weer verder.
 

DLPino

Superlid
Er komt zeker nog een vervolg maar zit creatief even vast. Ben wel nog met een ander verhaal bezig, 'Madeleine' genaamd.
 

DLPino

Superlid
H17 – Eindelijk vakantie

Een paar weken later was het eindelijk zover dat we op vakantie gingen. Ik had 2 weken vrij kunnen krijgen en was er ook behoorlijk aan toe na een drukke periode.
Jantine had een 10-daagse all inclusive reis geboekt naar een adult only resort op Ibiza. Eigenlijk totaal niet mijn ding omdat ik meer van ruige natuur en actieve vakanties houdt, maar dat was nu eenmaal part of the deal.
We vlogen vanaf Brussel wat ongeveer een uur rijden was van ons thuis en veel minder druk was dan Schiphol, dus dat was ideaal. Ik merkte dat Jantine min of meer verwachte dat ik haar een luier aan zou doen voor de reis, wat ook best voor de hand liggend was, maar ik koos er bewust voor om nergens over te beginnen. Ik had haar zelf gewone Tena maxi en voor de nacht Abena’s laten inpakken, maar had in mijn koffer nog wat leuke modellen meegenomen. Daarnaast een paar dingen van de zolder die misschien ook nog wel van pas zouden komen.
We hadden ongelooflijk veel zin in de vakantie en in de auto zorgde Jantine haar zelfverzekerdheid, nadat ze geen luier tijdens de reis aan had hoeven doen, voor wat plagerige grapjes mijn kant op.
Het was hier in NL ook lekker weer en in Ibiza over de 30 graden dus ik had een korte broek, T-shirt en sneakers aan en Jantine droeg een wijd zomers rokje, een shirtje en sandaaltjes, makkelijke kleding voor de vlucht.

Nadat we hadden geparkeerd en onze koffers af hadden gegeven, stelde ik voor om even wat te gaan drinken. Een half uurtje later werden we omgeroepen om naar de gate te gaan en wilde Jantine nog even snel naar het toilet. Voordat ze wegliep gaf ik haar een fluwelen tasje/zakje en zei haar dat ze wel wist wat ze ermee moest doen. Haar blik vertelde mij dat ze dit niet meer had verwacht, maar ze pakte het zonder weerwoord aan en liep naar het toilet.
Na terugkomst konden we min of meer zo doorlopen om te boarden en namen we plaats op onze stoelen. Jantine had een stoel aan het raam en in ik het midden van een rijtje van drie, maar de stoel aan het gangpad bleef leeg.
Ondanks dat ik niet verwachte dat ze niet gehoorzaam zou zijn, wilde ik toch controleren of ze de opdracht had uitgevoerd. Toen ze halverwege naar het toilet moest was dat mijn kans. Terwijl ze zich langs mij heen wurmde, schoof ik onopvallend mijn hand over hamstring van haar rechterbeen onder haar rokje. Ze keek mij aan, aarzelde even, maar wist goed wat er van haar verwacht werd. Toen ik met mijn hand de bovenkant van haar bil bereikt had en haar satijnen string voelde, daalde ik weer iets totdat ik de roze steen voelde van de buttplug die Mieke bij mij had ingebracht in de toiletten van het hotel. Ik duwde even en voelde een lichte schok door Jantine heengaan, maar ze herstelde zichzelf snel.
Nadat ze terugkwam van het toilet, zei ik tegen haar dat ik hoopte dat het inbrengen van de plug niet al te veel pijn had gedaan zonder glijmiddel. Ze lachte zacht en gaf mij een kus, ‘voor alles is een oplossing lieverd’ zei ze tussendoor een hartstochtelijke tongzoen.

Het huisje op het resort was supermooi en was van alle gemakken voorzien. Naast de privé jacuzzi en andere luxezaken bij ons eigen huisje, was er een groot zwembad in het midden van het resort met daaromheen de verschillende restaurantjes, een sportschool en ook wat winkeltjes.
Het was begin de middag dat we arriveerden in het resort en na ons lekker gesetteld te hebben gingen we een uurtje liggen. Ik gaf Jantine toestemming om haar luier en de plug uit te doen en om daarna lekker naakt tegen mij aan te kruipen. We lagen even heerlijk tegen elkaar aan en kletsten nog over wat dingen totdat we even wegzakten allebei.
Na de siësta deden we een rondje door het resort en gingen daarna een poosje aan het zwembad liggen. We hadden besloten om eerst even een dag of 3 lekker te relaxen op het resort waarna we dan evt nog wat activiteiten konden doen.
Het resort had 3 restaurants. Een tapasbar, een buffetrestaurant en een echt chic restaurant waar het betere eten werd geserveerd.
De eerste avond wilden we lekker simpel een hapje doen omdat we ook vroeg naar bed wilden. We kozen voor de tapasbar nadat we heerlijk gedoucht hadden en bij ons huisje al een drankje hadden gedaan.
Ik koos voor een leuke chino met een polo, terwijl Jantine een zomers jurkje aandeed. Na het douchen had ik een Tena op bed klaar gelegd en zonder er verder over te spreken trok ze deze zelf aan toen ik het drankje inschonk. Terwijl ze voor de spiegel haar make up deed kwam ik achter haar staan en pakte haar stevig vast. Ik zei haar dat ik het voor deze keer door de vingers zag, maar dat ze de volgende keer gewoon weer ging vragen of ik haar luier aan wilde doen zoals we gewend waren. Ze bloosde licht, draaide zich om en kuste mij hartstochtelijk.
Waar ik eerst mijn handen om haar heen had en zo op haar buik had, lagen ze nu op haar ingepakte billen. De combinatie van de kus en mijn handen op haar luier zorgden voor een tinteling die door mij heen ging.
Ik zei dat ons drankje klaar stond en liep naar het terras. Na een minuut of 5 kwam ze ook en dronken we ons drankje waarna we richting de tapasbar liepen.

We hadden een leuke tafel buiten waar we veel konden zien. Jantine vond het leuk om samen een kan sangria te bestellen, dus daar begonnen we vol goede moed aan. Het eten was geweldig goed en we hadden het heerlijk naar ons zin. Ik merkte dat de sangria zijn werk wel deed bij Jantine want ze werd vrolijker en vrolijker.
Op een gegeven moment gaf Jantine aan even haar make up te gaan doen in het toilet. Ik schonk nog een glas sangria in voor mijzelf en keek nog is goed naar de andere mensen op het terras. Eerder waren mij al 2 meiden/vrouwen opgevallen, waar ik toch het sterke vermoeden van had dat ze elkaars geliefden waren. Een van de twee zat nu ook alleen van haar drankje te nippen en keek het terras nog is rond.
Het duurde best lang voor Jantine terugkwam en ze zag er ook wat opgelaten uit toen ze ging zitten en een fikse slok van haar sangria nam. Terwijl ik vroeg waarom het zo lang duurde kwamen de 2 meiden op ons af en de jongste van de 2 begon gelijk te praten. Ze richtte zich duidelijk tot mij en zei ‘Hoi, ik heb net al kennis gemaakt op het toilet met Jantine. Jullie zijn ook met z’n tweeën, vinden jullie het leuk om samen iets te drinken?’ Ik was een beetje overrompelt en keek naar Jantine die een beetje naar beneden keek. Ik zei dat ik het leuk vond en dus nodigde ik ze uit om te gaan zitten. Ze stelden zichzelf voor als Madelief en Emma. Emma was de jongere en duidelijk de mondigste en Madelief was denk ik toch wel een jaar of 5 a 6 ouder en iets meer bescheiden op het eerste gezicht.
We dronken nog een paar drankjes en kletsten over van alles en nog wat. Mijn vermoeden bleek te kloppen. Madelief was op zijn zachtst gezegd erg introvert. Ik snapte het niet helemaal maar Jantine leek ook een beetje afwezig, wat natuurlijk al zo was toen ze terug was gekomen van het toilet.
Om 22.30u waren we echt doodop van de hele dag met het reizen erbi,j dus vertrokken Jantine en ik naar ons huisje. We waren zo moe dat we ook weinig meer zeiden. We poetsten onze tanden en op bed deed ik Jantine nog een schone luier aan voor de nacht. Gezien de vele drankjes koos ik voor een Abena, waarna we allebei binnen een paar minuten waren vertrokken.
 

DLPino

Superlid
H18 – Emma & Madelief

Na een lange nacht werden we rond 0930u wakker. Er was de mogelijkheid om je ontbijt aan je huisje te laten bezorgen, wat we ook deden en zo zaten we een half uurtje later op ons terras te ontbijten. Jantine droeg een roze kimono waardoor haar luier best goed te zien was. Het terras was aan de achterzijde van het huisje en genoot eigenlijk volledige privacy, dus in die zin was er niets aan de hand. Ik had haar beloofd dat ik haar zou helpen na het ontbijt en dat ze dan sowieso tot eind de middag zonder luier mocht doen. Het ontbijt was subliem met vers fruit, verschillende sapjes en ook wat heerlijke warme dingetjes erbij. We zaten zo een beetje te kletsen en hadden het ook even over de vorige avond en dat de dames wel erg leuk en gezellig waren, toen Jantine wat aarzelde en begon te vertellen.

Terwijl Jantine voor de spiegel haar make up stond bij te werken, was achter haar Emma net uit het wc-hokje gekomen en was naast Jantine komen staan om haar handen te wassen. Terwijl ze zo naast elkaar stonden had Emma zachtjes tegen Jantine gezegd, ‘dat is wel makkelijk zo’n luiertje om je billen, dan kan je lekker sangria drinken zonder steeds naar de wc te moeten’. Jantine was knalrood geworden en had gestotterd dat het voor de zekerheid was maar dat ze het niet nodig had en nog wat andere dingen daarbij die eigenlijk nergens op sloegen en waarmee ze zichzelf alleen maar verder voor gek zette. Daaropvolgend was Emma op een gemene toon verdergegaan en had gevraagd of ze Jantine niet moest helpen met een schone broek, waarop Jantine nogmaals had gezegd dat ze nog helemaal droog was en dus geen hulp nodig had.
Emma nam daar geen genoegen mee en had gezegd dat ze dat liever met eigen ogen controleerde. Door de autoriteit waarmee Emma handelde was Jantine zo verbouwereerd geweest dat ze een soort van bevroren was en totaal geen weerstand had geboden, toen Emma haar bij haar arm had gepakt en begeleide naar een wc-hokje voor invaliden. Ze had het deksel van de wc dichtgedaan, was hierop gaan zitten en had gezegd, ‘je mag het me zelf laten zien en anders help ik je even’. Jantine was totaal van haar stuk door heel de situatie en kon zich niet herpakken, ze tilde haar jurkje op en de luier sprak boekdelen. De luier had al een paar plasjes te verwerken gehad en dat was duidelijk te zien. ‘Zo dame, ik begrijp dus dat je nu geen schone luier bij je hebt, maar je hebt wel gelogen en daar hou ik niet van’. Emma’s worden waren behoorlijk dreigend geweest en ze had er ook geen gras over laten groeien. Ze had Jantine bij haar oor gepakt en over haar knie getrokken. Nadat ze Jantine’s jurkje had opgetrokken volgde een serie fikse tikken op haar geluierde billen. De doffe klappen in de toiletruimte hadden enorm weergalmd, maar gelukkig was er niemand binnen gekomen. ‘Als je mijn Madelief was geweest hadden ze op je blote billen geweest, maar voor nu laat ik het hierbij’. ‘En nu terug naar je vriendje anders wordt ie nog ongerust, wij komen elkaar nog wel is tegen de komende dagen'. Jantine had haar jurk gefatsoeneerd waarna ze samen naar buiten liepen. Bij het verlaten van het toilet passeerde een vrouw van middelbare leeftijd die heel raar achteromkeek, toen Emma Jantine nog een laatste klap op haar geluierde billen gaf.

Ik was even stil maar heel de situatie van gister begon nu wel op zijn plek te vallen voor mij. Jantine’s gedrag, de mondige Emma en de stille Madelief. Het eerste wat ik terugzei tegen Jantine was, ‘Je weet nu in ieder geval dat je nooit meer moet liegen. Niet alleen tegen mij maar tegen niemand!’. ‘We zullen zien hoe het verder loopt, terugdraaien kunnen we dit niet meer’. Daarna moest ik het hele verhaal nog is even goed laten bezinken en Jantine nam ook haar moment om het nog is even een plek te geven en de revue te laten passeren.
Ik vond het wel erg dubbel, want natuurlijk is het niet normaal dat dit zomaar gebeurd, al had Jantine als ik het goed begreep uit haar verhaal totaal geen weerstand geboden of aangegeven dat ze niet wilde wat Emma deed met haar. Dat vond ik dan ook wel weer bijzonder en hield mij nog even bezig. Voor mijzelf kreeg ik het eerder warm van dit verhaal dan dat ik er boos van werd maar natuurlijk zou ik ten koste van alles Jantine beschermen. Ik waagde uiteindelijk dus toch maar de vraag te stellen, of ze inderdaad geen weerstand had geboden en het dus niet erg vond wat er was gebeurd. Weer was daar het licht aarzelende wat zo kenmerkend was voor Jantine als er iets werd gezegd of gevraagd waar ze niet echt goed raad mee wist. Ik was stil en wachtte tot ze de juiste woorden had gevonden.
Toen het moment daar was kwam er een heel verhaal op gang en zei dat het heel dubbel was geweest. Aan de ene kant was ze zo overrompelt dat ze bevroren was, maar haar nieuwsgierigheid en toch ook een stukje opwinding hadden het gewonnen. Er liep een traan langs haar wang en ze vroeg mij of ik heel boos was. Met haar stilzwijgend toestemmen voelde het als vreemdgaan voor haar, dat was waar ze de halve nacht over had wakker gelegen blijkbaar. Ik pakte haar stevig vast en gaf haar een dikke knuffel en zei dat dat absoluut niet het geval was. Ik vertelde haar eerlijk mijn tweestrijd maar dat 100% bovenaan moest staan dat als het tegen haar zin was geweest dat we er nu alsnog iets mee konden doen.
Heel snel zei ze dat ze dat niet wilde. Ze had het heel gezellig gevonden gisteravond en vroeg heel voorzichtig aan mij of het misschien leuk was om Emma en Madelief een beetje op te zoeken om samen dingetjes te doen als ik dat ook leuk vond. Ze wilde ook echt nog wel tijd met z’n tweeën, maar misschien kon beide. Ik gaf aan dat ik dat helemaal goed vond en dat ik het ook erg naar mijn zin had gehad met hun.
Ik gaf aan dat Jantine het maar is moest peilen bij de dames, als het moment zich daarvoor leende, of zij dat ook leuk vonden.
Ik zei tegen Jantine dat ik eigenlijk naar een ding nog wel benieuwd was, namelijk of ze iets meer kon vertellen over die opwinding en nieuwsgierigheid, waar dat nu vandaan kwam. Doordat ik heel open en eerlijk was geweest voelde zij zich ook veilig om te vertellen wat er in haar hoofd afspeelde. Het waren meerdere dingen maar eigenlijk hoofdzakelijk 2 zaken. Allereerst voelde ze toch wel behoorlijke aantrekkingskracht naar sommige vrouwen. Ze zei dat ze het met Sara echt heel fijn vond en dat het niet zomaar een beetje een lolletje was. Ze zou mij nooit in willen ruilen, maar af en toe vond ze de aandacht van een vrouw wel heel fijn. Daarnaast had het ook wel te maken met de zogenaamde rolverdeling. Jantine zei dat de veranderingen haar goed bevielen en dat ze het heel leuk vond om voor de afwisseling de rollen tussen ons af en toe om te draaien. Dit was natuurlijk voortgekomen uit het advies of de vraag vanuit haar werkgever, maar als ze heel eerlijk was en dicht bij haar zelf bleef, voelde ze zich alleen bij de onderdanige rol echt 100% zichzelf.
We waren even stil waarna ik zei dat ik de openheid en eerlijk enorm mooi vond en zielsgelukkig met haar was. ‘Ik zou je voor geen duizend anderen inruilen en vind het allerbelangrijkste, dat we altijd eerlijk naar elkaar zijn en alleen doen waar we ons allebei helemaal ok bij voelen’. ‘En nu ga ik je natte luier uitdoen, gaan we lekker douchen en een hele leuke dag ervan maken, wat dacht je daarvan’. Jantine sprong mij om mijn nek en kuste mij innig. We liepen naar de slaapkamer en badkamer terwijl we elkaar verliefd aan bleven kijken.

Nadat we gedoucht waren en helemaal klaar om iets te gaan doen was het al 1100u, dus besloten we om de winkeltjes even te gaan bekijken, daarna lekker wat te lunchen en dan vanmiddag heerlijk aan het zwembad te gaan liggen.
Onze lunch bestond uit een heerlijke salade op het terras van het buffetrestaurant. We namen er allebei een alcoholvrije cocktail bij en zeiden niet zo heel veel. Ik denk dat de ochtend nog een beetje in ons hoofd zat en we keken gewoon lekker wat rond naar alle mensen die er rondliepen.
Om 1300u Liepen we terug naar ons huisje om onze zwemkleding aan te doen en onze handdoeken te pakken. Ik was als man natuurlijk met 3 minuten klaar, maar Jantine nam haar tijd in de badkamer om te zorgen dat ze er tip top uitzag aan de rand van het zwembad. Ik hield daar wel van dat ze zichzelf goed verzorgde, dus wachtte geduldig tot ze de slaapkamer weer inkwam. Ze zag er heel goed uit. Badpakken waren weer helemaal in de mode en dat had ze aangegrepen om ook een nieuwe te kopen. Met haar iets vollere vormen stond het haar heel goed, al ben ik misschien niet geheel objectief. Ze liep recht op mij af, boog over mij heen en kuste me. ‘Vind je het mooi?’, vroeg ze ondanks dat ze al genoeg zag aan mijn blik.
Ik zei tegen haar, ‘je ziet er geweldig uit, maar 1 ding ontbreekt nog’. Ze bekeek zichzelf maar snapte het niet goed. ‘Een luier ga ik je niet laten dragen onder je badpak, maar we gaan wel je plug even indoen’. Ze schrok een beetje en vroeg, ‘ga je dat niet zien door mijn badpak heen?’. Ik gebaarde haar op bed te gaan liggen en vroeg haar haar badpak wat opzij te trekken tussen haar benen en haar knieën wat op te trekken. Uit het zich had ik alles al klaarliggen en binnen no time had ik wat glijmiddel op de plug met de roze diamant gedaan en hem voorzichtig ingebracht. Daarna maakte ik alles schoon en vrij van het overtollige glijmiddel en zei haar dat we nu klaar waren om naar het zwembad te gaan. ‘Mag ik nog even in de spiegel kijken of je het ziet?’ was haar reactie. Ik zei dat dat niet nodig was want het zou de situatie niet veranderen. Een beetje gemeen maar wel bewust zei ik niet of er nu wel of niet iets zichtbaar was, ondanks dat er echt niks van te zien was. De onzekerheid die het met zich meebracht voor Jantine, moest ervoor zorgen dat ze zich continue heel bewust was van zichzelf.

Toen we op een heerlijke ligstoel bij het zwembad lagen en een drankje hadden besteld, zei ik tegen Jantine dat haar loopje vanaf het huisje naar hier wel lief was geweest. Ze keek mij weer geschrokken aan en ik zag dat ze niet weer durfde te vragen of haar plugje zichtbaar was geweest. Ik zei ‘hoe normaler je doet, hoe minder aandacht je op jezelf vestigt’. Ik wist dat dit heel moeilijk was voor haar, maar ik zag na en half uurtje wel dat het haar lukte om zich te ontspannen en zij was zelfs de eerste die een duik ging nemen.
Ik zat in mijn boek te lezen, toen ik na een poosje op keek en Jantine in het water zag kletsen met Madelief. Madelief had nu duidelijk meer spraakwater en het zag er dus uit alsof ze het goed met elkaar konden vinden. Niet veel later Kwam Emma mijn kant oplopen en ging in Jantine’s ligstoel liggen. Ook haar was het opgevallen dat Janine en Madelief het leuk hadden met elkaar en ze vroeg aan mij of we het gister ook gezellig vonden. Ik lachte en zei ‘iets te gezellig’, waarom Emma begreep wat ik bedoelde, Ze gaf aan de alcohol ook nog wel een beetje te voelen, maar zij hadden het heel leuk gevonden. Ik begon te vertellen aan Emma dat Jantine het hele verhaal had gedaan en dat ik het nogal gewaagd vond wat Emma had gedaan. Het leek haar heel weinig te doen, maar ik ging nog even door dat ik hoopte dat Emma begreep dat we de politie hiervoor in konden schakelen. Ik zag nu wel wat twijfel ontstaan bij Emma en ze werd toch wel licht zenuwachtig nu. Ik vervolgde dat ik deze optie had besproken met Jantine, maar dat Emma geluk had want dat vond Jantine niet nodig. Ik vertelde niet dat ze het zelfs wel fijn had gevonden, daar zag ik nu geen noodzaak toe.
We kletsten nog wat verder en het bleek dat Madelief de baas was van Emma, wat mij toch wel verbaasde. Na verloop van tijd dat Emma onder Madelief werkte was ze achter wat dingen gekomen die verder niemand wist, wat erin geresulteerd had dat ze nu een verhouding had met Madelief, maar wel een waarbij Emma het duidelijk voor het zeggen had. Hoe ver dit ging vertelde ze niet, maar volgens mij behoorlijk ver. Op den duur kwamen Jantine en Madelief onze kant op lopen toen ze uit het water kwamen en vroeg Emma snel voor ze bij ons waren of ze het akkefietje van gister goed mocht maken met mij en of we bij hun wilden komen eten vanavond. Het was ook mogelijk om eten te laten bezorgen aan je huisje.
Ik zij dat mij dat heel leuk leek en dus graag op de uitnodiging inging. 1900u zouden we bij hun zijn. We kletsten nog heel even met z’n vieren en toen vertrokken Emma en Madelief naar hun eigen stoelen en ging Jantine naast mij liggen. Ik vroeg of het gesprek met Madelief leuk was en of ze het goed konden vinden met elkaar. Jantine bevestigde dat en vertelde wat dingetjes uit hun gesprek. Het was Jantine wel opgevallen dat ze niet veel vertelde over Emma, maar dat hoefde natuurlijk niet veel te betekenen.
Ik zei dat we vanavond bij hun gingen eten en dat ik ervanuit was gegaan dat Jantine dat ook leuk vond.
 

DLPino

Superlid
H19 – Een verassend diner

Om een uur of half zes pakten we onze spullen en gingen terug naar ons huisje. Ik had al een half boek uit en het was super geweest om een middag te relaxen en niks te moeten. Jantine had het zonnen afgewisseld met het zwemmen en in het water een paar keer met Madelief gekletst die ook veel in het water te vinden was geweest.

In het huisje pakten we eerst een drankje op ons terras om daarna lekker te gaan douchen. Na een kwartiertje vroeg ik Jantine even bij mij te komen staan en ‘vroeg’ haar om haar badpak uit te trekken. Ze wilde mij duidelijk tegenspreken maar besefte net op tijd dat dat waarschijnlijk geen slim plan was. Ze keek snel rond, ondanks dat we dus afgeschermd zaten en niemand ons kon zien en trok toen een voor een de schouderbandjes opzij om vervolgens haar badpak omlaag te stropen en er daarna uit te stappen en het aan mij te overhandigen. Ik wreef over de stof vouwde het badpak langzaam op om het daarna op mijn been te leggen. Ik zei Jantine om voor de tafel te gaan staan met haar billen naar mij toe en haar benen iets uit elkaar. Ik zat redelijk dicht op de tafel dus het kwam erop neer dat ze aan weerszijde van mijn benen een been van haar had staan. Daarna zei ik haar met haar elle bogen op de tafel plaats te nemen en stil te staan. Ik merkte dat ze afwachtte wat ik ging doen maar ik bekeek haar alleen maar. Haar mooie billen en dijen, haar prachtige rug en haar stevige bovenbenen. De roze diamant zat tussen haar billen die ik nu zachtjes begon te strelen. Haar billen, haar onderrug, terug naar haar billen en zo naar beneden naar de binnenzijde van haar bovenbenen. Het wondt ons beide op en Jantine had duidelijk moeite met stil te blijven staan. Heel even vluchtig ging ik met mijn hand door haar liezen maar daar liet ik het ook bij.
Ik vroeg Jantine of ze de plug fijn vond om te dragen. Ze wist niet wat ze hierop moest zeggen want besefte waarschijnlijk dat elk antwoord een consequentie had. Ik zei haar dat als ze moest kiezen tussen een nacht in een dikke luier of een nacht haar plug in wat ze dan zou kiezen. Die keuze was minder moeilijk voor haar, dat werd dan de luier. Ik masseerde nu haar billen wat steviger en met beide handen en drukte ook even op de plug wat ervoor zorgde dat Jantine’s ademhaling zwaarder werd.
Ik stond op, nam haar mee naar de slaapkamer waar we op bed vielen en verder gingen met onze vrijpartij. Jantine stond op, trok mij ook omhoog en deed mijn zwembroek uit. Ik zei dat ze de plug uit mocht doen in de badkamer en dan terug mocht komen. Het resultaat was een heftige maar ook zeer tedere vrijpartij. We lagen nog even en kropen snel onder de douche toen we zagen dat het ondertussen 1830u was. In de douche vroeg ik of Jantine mijn kleren wilde uit kiezen voor deze avond en ik zou voor haar kiezen.

Toen we afgedroogd waren stonden we in de slaapkamer en Jantine vroeg of ze mij mocht verassen. Ik stemde toe en ze zei mij te blijven staan en mijn benen iets uit elkaar te doen. Ze liep weg naar haar kast, kwam terug en ging op haar knieën voor mij zitten. Ik wilde gaan zeggen dat we geen tijd meer hadden voor een nieuwe vrijpartij, maar ze deed haar vingen op haar mond en ik stopte met praten. Ze ging een keer tergend langzaam met haar mond en tong vanaf mijn balzak naar boven over de schacht van mijn penis en nam hem op het einde een keer helemaal in haar mond. Dit duurde een minuut je totdat ze hem losliet en hem afdroogde met haar handdoek. Daarna pakte ze een flesje met olie wat heerlijk rook en begon mijn billen, balzak en penis in te masseren. Mijn liezen sloeg ze niet over, wetende dat ik daar extreem gevoelig ben en ook trok ze zacht mijn billen uit elkaar om mij daar ook heerlijk te masseren met de olie. Hierna liep ze weer naar de kast en kwam met iets terug wat was ingepakt, ‘een cadeautje voor je’ zei ze. Het was chique ingepakt en daarom pakte ik het ook rustig en netjes uit. Er kwam een doosje uit waar onder het deksel in het zijdepapier een supermooie satijnen boxershort zat. Hij was wit met een gouden stiksel. Ik trok hem aan en hij stond mij erg mooi op mijn reeds licht gebruinde huid. Ik pakte Jantine vast en zoende haar en bedankte haar voor het mooie cadeau en de enorme verassing. Ze had een licht kaki nette broek voor mij uitgezocht met een sportief getailleerd overhemd en mijn donkerblauwe Tom’s stonden klaar voor eronder.
Ik zag er piekfijn uit en ze kon haar ogen niet van mij afhouden.
Ik zei haar lekker te gaan liggen en liep naar de kast. Waarschijnlijk had ze wel vermoed dat ze een luier aankreeg, alleen was het altijd een dunne discrete luier als we weg gingen buiten de deur. Nu schrok ze toch toen ik mij omdraaide en een ABU Kiddo in mijn hand had. Ze stotterde en vroeg mij of dat echt moest en dat iedereen dat zou zien en wat moest er dan overheen, etc. Toen de waterval gestopt was zei ik dat we geen discussie gingen hebben en dat ze deze netjes ging dragen. Ze probeerde nog lief dat dit toch eigenlijk mijn luiers waren omdat ik die zo fijn vond, maar ik was ondertussen al begonnen met haar huid voor te bereiden op de luier. We gebruikten niet vaak poeder, maar wel babyolie. Zo ook nu.
Na haar geluierd te hebben mocht ze gaan staan en liet ik haar een rondje draaien. Ik keek of alles goed zat en gaf een zacht klopje op haar billen. Ik trok haar op mijn schoot, kuste haar en zei dat het echt goed ging komen en dat ze niet bezorgd moest zijn. IK had een hand op haar billen en met de andere ging ik nog even over haar borsten wat ervoor zorgde dat Jantine de luier alweer half vergeten was. Ze lachte voorzichtig en kuste mij terug.
‘Kom we moeten opschieten anders komen we te laat’. Jantine kreeg een leuk zomerjurkje aan, niet heel lang, met kleurige bloemen. Het bovenstuk was strak en vanonder liep de rok wijd uit. Met haar leren sandaaltjes zag ze er ook prachtig uit en we waren een mooi setje.
We pakten onze spullen en liepen naar Huisje 17 waar Emma en Madelief in zaten. Onderweg hoorde ik dat Jantine’s luier behoorlijk kraakte en dat het niet heel moeilijk was voor voorbijgangers om het te horen. Gelukkig kwamen we niemand tegen en ik zei er verder ook maar niks over.

Emma deed de deur open en we liepen door. Ze zag er goed uit in haar strakke jurk tot op haar knie, waar haar heupen goed in uitkwamen. Ze droeg best hoge hakken en een ceintuur rond haar middel. Haar kapsel was opgestoken en al met al zag ze er behoorlijk chique uit. Toen we doorliepen naar het terras aan de achterkant, kwam Madelief uit de keuken met een ijsemmer met prosecco en 4 glazen. Het leek erop dat de dames ons gingen goed gingen verwennen.
Madelief Liep op blote voeten en had haar lange steile haar in een paardenstaart. Ze had een wijd vallen leren plooirokje aan met daarboven een topje in panterprint met een laag uitgesneden decolleté, lange mouwen en het zat redelijk strak. Het was ondanks de print absoluut niet vulgair, de combinatie stond haar ook best chique zelfs.
We dronken lekker onze prosecco totdat de bel ging en het eten werd bezorgd. Alles werd ook geserveerd aan tafel en uitgestald en toen vertrokken de 2 dames. We wensten elkaar eet smakelijk en terwijl Madelief de fles prosecco leeg schonk in onze glazen kwamen de gesprekken weer op gang.
Er waren Oesters vooraf, kreeft als hoofdgerecht met salade en een rustiek brood en als nagerecht was er een fruit dessert en een kaasplankje. Het viel mij op dat Emma heel veel naar Madelief keek en dat Madelief nogal wat zat te wiebelen op haar stoel. Daarnaast vond ik dat ze een beetje raar liep als ze onze glazen vulde.
Na het dessert stelde Emma voor aan Jantine om samen met haar even koffie te maken. Jantine zei natuurlijk geen nee en liep mee met Emma. Bij het weglopen zei Emma tegen Madelief dat ze mij nog wel een keer bij mocht schenken, dus Madelief stond op en deed dat netjes. Emma knipoogde en zei nog snel dat ze wel 5 minuten nodig had voor de koffie klaar te maken.

Madelief stond naast mij en ik trok de stoute schoenen aan en legde mijn hand op de achterkant van haar bovenbeen en liet mijn hand zachtjes omhoog glijden. Ik zei haar dat ze even mocht blijven staan want dat ik is even benieuwd was waarom ze zo raar liep. Ze zei niks en bleef gewoon staan. Bij haar billen aangekomen voelde ik direct iets aparts. Ze droeg een latex slip zie haar kontje helemaal bedekte. Ik verkende haar billen verder en vroeg of ze wat moeilijk liep omdat de slip zo strak zat of dat er misschien iets anders aan de hand was. Ze antwoorde netjes en zei dat er 2 dildo’s in de slip zaten die haar helemaal opvulden. Ik vroeg of ze dit droeg uit eigen wil en of ze het fijn vond. Ze zei ‘Emma legt altijd mijn kleding klaar en ik draag met liefde wat zij wil’. Ik zei haar haar rokje voor mij op te tillen en zo naast mij te blijven staan zodat ik het is goed kon zien.
Ik voelde nog is en legde mijn hand precies tussen haar benen op haar slipje, bewoog wat heen en weer en zetten druk. Ze kronkelde heel voorzichtig en begon daarna een beetje te wiebelen op haar voetjes. ‘Ik mag absoluut geen orgasme krijgen van Emma, zonder haar toestemming’. ‘Oh, en wat gebeurt er als je ongehoorzaam bent geweest?’ vroeg ik haar. ‘Meestal krijg ik dan een spanking, maar soms ook een kuisheidsgordel voor bepaalde tijd, zodat ik niet meer aan mijzelf kan zitten’.
‘Ik wil dat je straks onder de koffie naar Jantine toeloopt, je rokje optilt en vraagt of ze je broekje mooi vindt en of ze eraan wil voelen’. ‘Uit beleefdheid gaat ze niet weigeren en zeg je tegen haar dat je gerust met haar wil ruilen van broekje’.
Precies zoals ik het had opgedragen voerde Madelief haar opdracht uit. We hadden heerlijk koffie met bonbons en wat andere snoepjes, toen ze opstond en naar Jantine liep. Madelief tilde haar rokje op en stelde de vraag aan Jantine. Die wist even niet waar ze het moest zoeken, maar snapte ook wel dat er iets in scene was gezet. Toen ze voorstelde om te ruilen wist Jantine natuurlijk niet van de verassing die in het broekje zat, al had ze misschien best een vermoeden.
Jantine zei dat ze dat wel wilde. Hierop zei Emma tegen Madelief dat ze bij haar mocht komen en terwijl Madelief haar rokje omhooghield stroopte Emma voorzichtig de slip van Madelief haar kontje waarbij ze wat moest wiebelen omdat de dildo’s natuurlijk ook nog uit haar moesten. Emma zag direct dat het best nat was in het broekje en zei tegen Madelief dat het niet zoveel had gescheeld voor ze was klaargekomen. Misschien was het dan wel geen orgasme geweest, Emma vond toch dat dit een paar tikken op Madelief haar billen verdiende en nam haar over de knie. Wij zaten erbij en Jantine keek opgewonden naar het tafereel. Toen ze de dildo’s in het broekje zag schrok ze even, maar niet veel later zat ze te wiebelen en kriebelde het al tussen haar benen had ik het idee. De situatie wond haar enorm op, zover kon ik haar ondertussen wel lezen.
Toen Madelief weer overeind stond zagen haar billen roze. Ik zei tegen Jantine dat ze even mee naar binnen mocht lopen. Madelief snapte dit duidelijk niet maar Emma maar al te goed denk ik. Binnen zei ik dat ze op het kleed op de vloer mocht gaan liggen en deed haar luier uit. Ook Jantine was behoorlijk nat al absorbeerde de luier natuurlijk best wat. IK stuurde haar naar buiten en liep achter haar aan, Ik gaf haar een duwtje in haar rug in de richting van Emma en zei ook dat Emma haar wel zou helpen met haar nieuwe broekje. Nu pas zag ik dat Madelief met het brokje in haar handen stond en beide dildo’s met haar mondje schoonmaakte en bevochtigde. Nu kreeg ik het toch ook bijna te breed en begon mijn opwinding ook behoorlijk zichtbaar te worden. Emma draaide Jantine een rondje, streelde haar uitgebreid en betaste haar daarna ook waarbij er zelfs een vinger redelijk ver naar binnen ging. Dit koste niet veel moeite en dus concludeerde Emma dat de slip aankon. Toen de dildo’s voor de helft bij Jantine binnen waren, begon ze wat te jammeren dat het erg gevoelig was. Dit deed ze 2 keer totdat Emma uithaalde en een forse tik op Jantine haar billen gaf, ‘had je het over gevoelig?’ Jantine was gelijk stil en klemde haar lippen op elkaar. Toen de slip aan was ging ze heel voorzichtig zitten en keek beduusd voor zich uit.
‘Zo, dan jouw broekje Madelief’, zei ik om de aandacht te verleggen. ‘Kom maar mee naar binnen, dan help ik jou daar even’. Emma ging voorop en liep door naar de keuken. Toen Madelief de luier zag liggen op de grond was ze verrast en verbaasd maar ik denk dat ze snel besefte dat het misschien minder erg was dan de latex slip.
Ze was er duidelijk niet bekend mee want ging heel onhandig op de luier liggen, maar die had ik snel op de juiste plek. Op dat moment kwam Emma terug met een pilletje, een flesje en 2 hele grote maandverbanden. Eigenlijk waren het gewoon inleggers.
Ze gaf mij de spullen en ging op haar knieën achter het hoofd van Madelief zitten en legde Het hoofd van Madelief op haar schoot. Hierdoor zag Madelief goed hoe ik haar luier aan ging doen. Ik deed wat glijmiddel op mijn vinger, ondanks dat Madelief haar kontje nog behoorlijk open stond en vingerde haar kort in haar kontje. Ze vond het lekker en ik zag dat ze weer erg nat werd en eigenlijk nog steeds tegen haar hoogtepunt aanzat. Ik stopte, bracht de pil in waar ze van schrok en legde toen de inleggers in de luier. Zonder woorden was het mij duidelijk dat het een laxeermiddel was, maar ik geloof niet dat Madelief dit al doorhad. Ik streelde nog even zachtjes haar buik waarbij Emma haar even heel snel en kort vingerde. Emma stopte, ik vouwde de luier dicht en checkte nog een keer of alles goed zat. Daarop lieten we Madelief gaan staan en naar buiten lopen. Haar rokje stond helemaal bol aan de achterkant en ze liep nu nog moeilijker dan met de latex slip om haar billen. Ook Madelief zei niet meer zoveel aan tafel en Emma en ik deden of er niks bijzonders was en kletsten verder.

Na een kwartiertje horen we de buik van Madelief behoorlijk rommelen en ze was ook erg moeilijk gaan kijken. Ik denk dat het kwartje wel was gevallen en dat ze doorhad dat de pil hier iets mee te maken had. Madelief zelf zei niks maar had het moeilijker en moeilijker. Jantine keek het aan en was zich van geen kwaad bewust en dacht dat het eten niet goed viel. Ze zei op den duur tegen Madelief, ‘Zal ik je even over je rug wrijven, misschien helpt dat tegen de kramp’. Hierop greep Emma in en zei dat dat wel een goed idee was, maar dat Madelief dan beter bij Jantine op schoot ging zitten. De dames gehoorzaamden netjes. Madelief wilde eerst heel ongelukkig met haar rug naar Jantine gaan zitten, maar Emma gaf aan dat dat niet werkte. ‘Kom ik help je even met je rokje uit te doen dat is makkelijker en dan ga kruip je lekker bij Jantine en kan je even tot jezelf komen. Madelief ging zitten en legde haar hoofd op Jantine’s schouder. Jantine keek wat benauwd toen Madelief ging zitten en ik had wel een vermoeden waarom. Ik denk dat het gewicht van Madelief zo zijn invloed had op de dildo’s in de latex slip van Jantine. Ze hield zich groot en wreef zachtjes over Madelief haar rug en geluierde billen. Emma en ik volgden het en kletsen ook wat door om het niet al te veel op te laten vallen. Na een paar minuten Vroeg Jantine aan Emma of Madelief haar topje niet uit mocht want dan kon ze makkelijker over de rug van Madelief wrijven. Dat vond Emma goed en zo zat Madelief daar in haar charmante zwarte BH die volledig doorscheen en de dikke ABU Kiddo luier met dubbele inlegger.
Het was duidelijk dat de massage over haar rug niet hielp en dat de krampen bijna niet meer te houden waren. Ze wiebelde zo heen en weer met haar kontje, dat Jantine het ook steeds benauwder kreeg van de dildo’s die haar gevoelsmatig steeds verder vulden. Toen ze haar beide handen een beetje onder de billen van Madelief schoof om te proberen wat druk weg te nemen bij zichzelf, was daar het moment dat Madelief het niet meer kon houden en haar gehele darminhoud in haar luier liet lopen. Het was duidelijk dat Jantine dit niet heel leuk vond en dan kon ik ook best nog begrijpen, maar ik liet dat niet merken. Nee even bevroren te hebben gezeten trok Jantine haar handen onder Madelief’s billen vandaan. Madelief durfde eigenlijk Jantine niet aan te kijken en stond langzaam op van haar schoot. Tijdens het opstaan kwam er nog een lading achteraan en de schaamte werd alleen maar groter bij Madelief. Emma verbrak de stilte. ‘Oh Oh Oh wat dacht je, nu heb ik een luier aan en nu zal ik mij er gelijk naar gedragen?’ Ze stuurde Madelief naar de douche en liep er achteraan.
Ik was nu even alleen met Jantine en ze liep eerst naar de keuken om haar handen te wassen, ondanks dat die niet vies waren geworden.
Toen ze terugkwam trok ik haar aan haar arm even op mijn schoot, terwijl ze mij nog wat beteuterd aankeek. Ik zei ‘gelukkig hadden jullie geruild, ze had het harder nodig dan jij!’. We schoten allebei in de lach en Jantine begon mij te kussen. ‘De slip zit best lekker als je het een beetje gewend bent’ zei Jantine uit het niets. Ik keek haar verbaasd aan en vroeg of ze er ook een wilde hebben als we thuiskwamen. Ze gaf aan dat ze graag weer is samen wilde shoppen voor wat toevoegingen aan onze garderobes. Emma kwam naar buiten en vroeg aan Jantine of zij een nachtluier wilde halen in ons huisje, want zonder ging Madelief het nu niet redden.
Jantine stond gelijk op deed wat haar gevraagd werd. Toen ze terugkwam, gaf ze een Gewone Abena aan Emma en daarbij nog een plastic broekje, ‘voor de zekerheid’ zei ze. Daarna zei ze er nog achteraan als grap, ‘eigenlijk heeft Madelief ook een matrasbeschermer nodig, allee ligt die nog wel op ons bed’. Ze keek wat ondeugend naar mij en vervolgde toen, ‘Ik kan ook bij Emma logeren vannacht, dan kan Madelief wel met Dirk mee naar ons huisje, Daar zijn ook alle verschoonspullen en luiers als ze dat nog nodig heeft’. Ik wist echt even niet of ze dit voor mij deed of voor zichzelf, maar ik keek naar Emma en gaf aan dat dat wat mij betreft mocht. ‘Dan mag je wel heel lief voor mij gaan zijn, want anders wordt het nog een zware nacht voor je’. Ze lachte en vervolgde dat het voor haar ook ok was.
We deden nog een drankje totdat het tijd was om naar bed te gaan. Madelief had na het douchen 1 inlegger in haar Abena gekregen van Emma en ook gelijk haar pyjama met daarover een roze satijnen kimono. Emma zei dat het toch al donker was dus ze kon gewoon zo met mij meegaan. Je kon de luier goed zien zitten, maar dat zou inderdaad niet echt opvallen in het donker al was er natuurlijk wel overal verlichting. Ik geloof dat Madelief het allemaal erg spannend vond en liever bij Emma was gebleven, maar dat zei ze niet.
Toen we bij de deur stonden zei Emma nog tegen Madelief, ‘ik neem aan dat ik het niet hoef te zeggen, maar je bent gehoorzaam en gedraagt je zoals ik je heb opgevoed’. Ik gaf Jantine een kus en zei haar te genieten van een nachtje weg zonder mij, en knipoogde terwijl ik wegliep.

Onderweg liepen we toch nog een wat ouder stel tegen het lijf, die op een bankje zaten met een wijntje van de koele avondbries te genieten. Doordat Madelief in haar kimono liep trok ze natuurlijk al de aandacht en de man kreeg dus ook een por in zijn ribben van zijn vrouw omdat hij niet zo moest kijken. Toen we 3 meter verder waren hoorde ik de vrouw geïrriteerd tegen haar man zeggen, ‘Nou, nu nog zo’n interesse in een jong ding in een dikke luier?’ Waarop de man droog reageerde met de opmerking ‘Misschien zou jij het ook is moeten proberen met al die ongelukjes van je’. Toen werd het stil en hoorde ik niks meer. Madelief wilde één ding en dat was snel naar het huisje wat ik merkte aan haar looppas die versnelde.
Ik was behoorlijk moe en wilde dus gelijk gaan slapen toen we in het huisje kwamen.
Madelief vroeg of ze nog mocht plassen op de wc, maar dat wees ik resoluut af. Ik zei ook gelijk dat als we in bed lagen ze mij niet meer mocht storen en ik pas de volgende ochtend zou verschonen als dat nodig was.
Ze poetste haar tanden en kwam naar bed. Ik was al klaar en lag naar haar te kijken, toen ze ongemakkelijk haar kimono uitdeed. Jantine had een transparante plastic broek meegenomen en daarboven had Madelief een roze satijnen hemdje aan. Waarschijnlijk was het een setje met de kimono en hoorde er ook nog een broekje bij. Ze kroop onwennig naast mij en ging op haar zij liggen met haar rug naar mij toe.
Ik kroop achter haar, en ging met mijn hand onder haar hemdje en kneedde zacht haar rechterborst. Ik kust ook zacht haar nek en sabbelde daarna op haar oorlelletje.
Haar ademhaling werd dieper en ze vond het duidelijk lekker. Net toen ze om wilde draaien mijn kant op stopte ik en zei dat ik ging slapen. Ze lag nu wel op haar andere zij en keek naar mij. Terwijl we lagen was haar buik weer gaan rommelen en toen ik wegzakte in een diepe slaap, hoorde ik ver weg nog dat ze voor de tweede keer die avond alles liet lopen. Het zou een zware nacht voor haar worden dacht ik nog en zakte toen weg.
 
Laatst bewerkt:

DLPino

Superlid
H20 – Op eiland safari

De volgende morgen werd ik wakker rond 0900u. Het bed naast mij was leeg en ik hoorde wat gestommel vanuit de keuken. Ik werd even wakker en na een paar minuten kwam Madelief binnenlopen met 2 heerlijke bakken koffie.
Ze zag er niet heel florissant uit en had ook niet zo heel goed geslapen. Ze was al vroeg wakker en de vieze luier had ervoor gezorgd dat ze maar uit bed was gegaan, want ze was bang dat ze bij het draaien het bed op den duur nog vies zou maken.
Ze snapte dat ze nergens om hoefde te vragen en wachtte dus geduldig tot ik haar zou helpen. Toen ze naast mij stond en mijn koffie neerzette, legde ik mijn hand op haar billen en wreef even stevig over haar plastic broek. De geur werd heel goed tegengehouden ondanks dat ze echt een volle broek had. ‘Ik zal je na mijn koffie even helpen dan kan je lekker onder de douche’ zei ik haar en aan haar gezicht te zien kon ze daar haast niet op wachten. Ze ging naast het bed op haar knieën zitten en haar hand verdween onder het dekbed in mijn boxershort. Ze zei niks en masseerde mij zo een minuut of 5 waarna ze met haar hoofd onder het dekbed dook, mijn boxer naar beneden deed en mij heerlijk begon te verwennen met haar mond. Ze deed het zacht en langzaam. Het einde was weergaloos en liet mij even voor pampus achter.
Toen ik wat bijgekomen was, nam ik Madelief mee naar de badkamer en hielp haar uit de plastic broek en vieze luier. Voor mij had de vieze broek niet per se gehoeven, maar ik wilde haar natuurlijk wel op de beste manier verzorgen.
Blijkbaar was zij ook behoorlijk opgewonden, want de schaamte over het geheel was even helemaal weg. Toen ze zo goed als schoon was zette ik haar onder de douche en trok ze mij mee. Op het nippertje kon ik mijn boxer nog laten zakken en volgde haar onder de regendouche. Het was een heerlijke goeie straal en om er met Madelief onder te staan was zeker ook geen straf. Ze stond met haar gezicht naar de muur en had mij achter haar gepositioneerd. Ik sopte haar helemaal in met heerlijk ruikende douchegel van Jantine en beneden aangekomen kon ik het ook niet laten om wat extra aandacht te geven aan haar vrouwelijkheid, maar haar kontje liet ik ook niet onberoerd. Het zeepsop verschafte mij makkelijk toegang tot haar kontje en dit hielp haar opwinding zeker niet afnemen. Een paar keer drong ik net een kleine beetje bij haar naar binnen, waarop haar zuchten steeds dieper werden.
Ze legde haar hoofd achterover op mijn schouder en fluisterde dat het al een hele tijd geleden was dat ze een echte man had mogen voelen. Ik kuste haar, duwde haar licht voorover en kwam langzaam bij haar binnen. Haar kontje liet ik nu even met rust en op een rustig tempo bedreven we de liefde. Madelief stond met 1 hand tegen de muur en met haar andere hand masseerde ze zelf haar borsten. Toen ze dieper begon adem te halen, versnelde ik het tempo nog een beetje en toen kwam zij ook klaar. Het was heftig en ze zakte op de grond en bleef daar even zitten onder de warme straal om bij te komen.
We droogden onszelf af en ik vroeg Madelief hoe ze het wilde met kleren, want ze had natuurlijk niks bij zich op haar pyjama na. Jantine was op zich even lang alleen iets voller dan haar, dus we vonden een blouse en een korte broek die haar wel paste. Ik zocht nog naar wat ondergoed, maar ze zag de luiers in de kast liggen en vroeg of er ook een dunne luier was die minder zichtbaar was. Ze wilde het wel graag proberen als dat mocht van mij. Ik gaf aan dat dat natuurlijk geen probleem was en verzorgde haar op het bed. De Tena was iets aan de ruime kant voor Madelief, een M had beter gepast, maar het paste wel. Ze hees haar broekje op en deed haar knoop dicht waarna ze met een lach zei dat het eigenlijk best fijn zat en ook wel makkelijk was. ‘Het is in ieder geval prettiger dan het latex broekje van gisteren’, grapt ze er nog achteraan.
We sluiten af en lopen naar het huisje van Emma en Madelief om hun op te halen, om te gaan ontbijten. Ze staan al te wachten en lopen mee naar het barretje waar we gaan zitten en een lekkere croissant nemen met verse sinaasappelsap. Jantine is blij mij te zien en ziet er ook happy uit. Ze is nu wel wat overdressed met haar kleren van gisteren en ik ben toch ook benieuwd wat ze eronder aanheeft.
We concluderen dat het een erg gezellige avond was gisteren en Madelief en Jantine vinden het zelfs voor herhaling vatbaar. Ik ben benieuwd naar Jantine haar verhaal, maar dat zou ik snel genoeg horen. We vinden het zo gezellig met elkaar dat we besluiten om een eiland safari te gaan doen vanmiddag. Die is bij de receptie te boeken en dan wordt je op het resort opgehaald met jeeps en ook weer teruggebracht. Je doorkruist het hele eiland en er zit als optie zelfs een diner in de natuur bij. We besluiten om het hele pakket te doen en spreken af om even tijd voor onszelf te nemen en dan om 1300u samen te komen bij de receptie vanwaar we zouden vertrekken.

Terwijl we teruglopen naar ons huisje, begint Jantine in geuren en kleuren te vertellen. Nadat Madelief en ik vertrokken waren, had Emma 2 glazen wijn ingeschonken en met kaarsjes en zachte verlichting het huisje enorm romantisch gemaakt. Ze had vanaf de eerste minuut haar dominante rol achterwege gelaten en het was gewoon een hele fijne en gezellige avond en nacht geworden, waarbij ze tot diep in de nacht elke plekje van elkaars lichamen hadden gevonden en verwend. Jantine kreeg het er weer warm van zei ze en verontschuldigde zich naar mij toe.
Ik zei haar dat we hier samen voor gekozen hadden en dat ik blij was dat het hier op uit was gelopen en niet op een negatieve ervaring.
Ze vroeg ook naar mijn nacht en ik vertelde exact hoe het gegaan was. Ze lacht en zei ‘oeps, iets minder heftig dus dan bij ons, je wordt een beetje oud misschien’.
Ik keek haar aan en zei met een grote lach, dat ze toch nog wel enorm op moest passen, want dat ze nu even uit het oog verloor wie het voor het zeggen had. We lachten er samen hartelijk om terwijl we ons huisje binnengingen.
Achter de voordeur pakte ik Jantine even stevig vast en we omhelsden elkaar innig. Ik fluisterde in haar oor dat Madelief haar mooie lijfje, helaas niet kon tippen aan de prachtige welvingen en zijdezachte huid van Jantine. Ik verdween met mijn hand onder haar rokje en had haar bil direct in mijn hand. Ik verkende verder, maar ze had niets aan onder haar rokje. We wisten niet hoe snel we op onze slaapkamer moesten komen en belanden in een passievol liefdesspel wat zeker drie kwartier duurde. Uitpuffend lagen we naast elkaar en wisten we door alleen naar elkaar te kijken dat onze band zo enorm sterk was dat daar weinig tegen opgewassen was.
We douchten allebei en bedachten samen op bed wat fijne kleding zou zijn voor de safari vanmiddag. Ik zei Jantine dat ze zelf haar outfit mocht kiezen en dan bedoelde ik ook haar hele outfit. Hier was ze blij mee zag ik en ze begon direct tussen haar lingerie te zoeken naar een mooi setje. Ze wilde een licht zomerjurkje aandoen in een crème kleur met hele kleurige bloemen erop. Eronder koos ze voor een witte kanten body. Ik vroeg haar of dat niet te warm was, maar ze zei dat we natuurlijk ook gingen dineren en ‘s avonds koelt het best af zei ze. Ik vroeg haar of zij mijn kleding ook uit wilde kiezen en ze dook in mijn kast. Het werd een korte blauwe ribbroek met een leuke blouse erop. Zij droeg sandaaltjes en ik koos voor mijn sneakers.
We maakten onszelf klaar en terwijl Jantine in de badkamer zichzelf nog wat opmaakte en haar haar deed pakte ik een tasje met de benodigde spulletjes bij elkaar. Ik vroeg haar of zij nog een vestje mee wilde hebben en pakte dit uit haar kast.

Om 12.55u lopen we richting de receptie en staan uiteindelijk keurig op tijd klaar. De Jeeps zijn er nog niet, maar Emma en Madelief zijn er ook nog niet.
Even later komen ze samen aanlopen en net achter hun lopen de mensen die ik die nacht samen met Madelief was tegengekomen. Madelief Had het nog niet door en Emma wist neem ik aan van niets.
We zeiden gedag tegen elkaar en gelijk daarna kwamen er 2 Jeeps aanrijden. De man in de voorste jeep stapte uit en bleek de gids te zijn.
We zouden volgens hem in totaal met 8 mensen zijn. Het oudere stel bleek ook mee te gaan en Madelief had hen ondertussen ook herkend en draaide haar hoofd telkens een beetje weg. Dit was natuurlijk wat naïef en de man had het gelijk al gezien toen hij aan kwam lopen, dat was duidelijk aan zijn blik van herkenning.
De laatste 2 waren wat jongere meiden, ik denk vriendinnen, die er goed zin in hadden. Ik schatte ze begin 20 en ze bleken Merel en Natasja te heten. Het oudere stel waren Karel en Janneke.
Wij stapten met Emma en Madelief in de voorste jeep bij de gids en de andere 4 gingen in de achterste jeep zitten. Al snel lieten we het kustplaatsje waar ons resort stond achter ons en reden over onverharde wegen klimmend steeds iets hoger. Het was vrij open, dus achter ons had je een magnifiek zicht op de middellandse zee.
Het was een mooie dag, met een helderblauwe lucht, ongeveer 25 graden en een heel zacht briesje.
Na een uurtje stopte we op een hoog punt waar we onder een paar bomen in de schaduw, aan picknicktafels een drankje dronken. Alles was verzorgd en er was zelfs keuze. Het was een prachtig plekje en iedereen had het naar zijn zin.
Toen we vertrokken, reden we aan de andere kant de berg weer af.
Op den duur kwamen we door een groener deel waar meer begroeiing was. Het eiland liet meerdere kanten van zichzelf zien en het was geweldig mooi. Toen de begroeiing wat minder werd, stonden we voor een doorgaande weg. Deze staken we over en ik kreeg al het idee dat we dichter bij de zee kwamen, doordat de lucht anders aanvoelde. Er was nog wat lichte begroeiing totdat we even later tussen de bomen uit kwamen en voor ons de zee zagen liggen. We stonden op een klif en een meter of 20 lager was een prachtig strand met werkelijk waar niemand op dat strand. We stapten allemaal uit en kregen per koppel een parasol, een rugzak en een groot strandlaken. De gidsen zouden even weggaan om wat dingen voor het eten te verzorgen en zouden na een uur of 2 terugkomen.
De 2 meiden kozen ervoor om de parasol achter te laten en een stuk te gaan wandelen, omdat ze al vrij veel op het strand hadden gelegen. Er was een pad boven op het klif met een mooie route vertelden de gidsen.
Wij vieren en het oudere stel volgden een stijl kronkelpaadje naar het strand.
In de communicatie was wel iets misgegaan, want we wisten helemaal niet dat we konden zwemmen en niemand had dus ook badkleding bij.
Ik merkte dat Karel en Janneke wat ontwenning waren wat ze moesten doen, dus zei ik maar dat ze gerust bij ons konden komen zitten. Dat vonden ze leuk, maar Madelief had volgens mij toch nog wat angst dat vannacht nog ter sprake zou komen.
We legden onze kleden uit, zetten de parasols neer en keken wat er allemaal in de rugzakken zat. Naast verschillende drankjes zaten er ook wat heerlijke snacks in.
We dronken en aten wat, kletsten met elkaar en hadden het gewoon gezellig.
Op den duur hadden we het wel erg warm en Emma stelde voor om te gaan zwemmen. Hier schrokken vooral Madelief en Janneke van. Jantine keek ook wat bedenkelijk, maar wachtte even af hoe dit zich ging ontvouwen.
Emma zei dat we niet zo flauw moesten doen. We waren hier met z’n zessen, we waren allemaal volwassen en na deze vakantie zagen we elkaar waarschijnlijk nooit meer. Ze had haar T-shirt al uitgedaan en liet haar korte broek zakken. Ze zei dat als wij er geen probleem mee hadden zij gewoon naakt ging want een nat slipje zat straks helemaal niet lekker. De deed haar string uit en was als eerste klaar om te gaan zwemmen.
Ik had in een blik met Jantine ook besloten te gaan en dus kleedde ik mij ook uit maar vond het prettiger om mijn boxershort aan te houden. Ik hielp Jantine met de rits van haar jurkje en toen ze deze liet zakken werd het even stil. Jantine zag er echt heel mooi uit met haar zongebruinde huid en de witte body. Karel en Janneke wisten echt even niet wat ze wilden en zeiden nog even te wachten met zwemmen.
Jantine was ook naakt nu en het was dus wachten op Madelief. Die was niet van plan om zich uit te gaan kleden leek het, maar zij had wel geklaagd over de warmte en dat ze zin had in een duik.
Emma sprak geen woord en begon madelief haar bloesje open te knopen en liet dit van haar schouders zakken. Daarna ging ze door haar knieën en zei ondertussen, ‘houdt je je bh aan of kan je zelf even meewerken?’. Madelief deed haar bh uit en op dat moment zag ik waarom Madelief het niet meer zo naar haar zin had nu. Karel en Janneke vielen stil toen ze onder het broekje van Madelief de latex slip uit zagen komen. ‘Zo, nu kunnen we eindelijk zwemmen, jij mag je broekje aanhouden schat’ waren de woorden die Emma naar Madelief uitsprak. We liepen met z’n vieren naar het water en lieten Karel en Janneke verbouwereerd achter.
Het water was heerlijk en we konden het niet laten om wat met elkaar te stoeien waarbij iedereen ‘per ongeluk’ aan iedereen zat. Na een poosje liepen we terug naar de parasols en gingen liggen om lekker op te drogen. We lagen min of meer op een rijtje, waarbij Emma was gewisseld met Madelief waardoor Madelief nu naast Karel lag. Dit kon niet anders dan expres zijn en Karel vond het helemaal niet erg om af en toe zijn blik opzij te werpen. Janneke was minder mondig dan vannacht viel mij op en zat er wat rusteloos bij. Ze had het volgens mij ook gewoon heel erg warm en op den duur vroeg Karel dat ook aan haar. Ze kon gewoon niet ontkennen dus zei ik in al mijn onschuld, neem ook lekker een duik, schaam je voor ons absoluut niet, we zijn wel wat gewend.
Bij Karel ging de knop om en hij begon zich uit te kleden, ‘Jullie hebben gelijk we gaan lekker een duik nemen, kleed jij je ook uit Lieverd’. Janneke keek heel ongelukkig en moest eerder huilen dan lachen. ‘Janneke heeft een probleempje, namelijk dat ze nog wel eens een ongelukje heeft als ze niet snel genoeg naar een toilet kan’ begon Karel te vertellen. ‘Dit is sinds 2 jaar nadat ze een ongelukje met haar fiets heeft gehad en is gevallen’. Iedereen luisterde en keek ondertussen naar Janneke die nog steeds niet uit wilde kleden.
Karel ging verder, ‘Nu werd ik gister op een idee gebracht en heb ik vanmorgen in het dorp luiers gehaald bij de apotheek en die heeft Janneke nu aan omdat we waarschijnlijk niet continue in de buurt van een toilet zouden zijn’. ‘Dat is waarom ze zich wat ongemakkelijk voelt’. Emma stond op en liep resoluut naar Janneke toe. ‘Kom meid ga lekker liggen dan help ik je, je hoeft je nergens voor te schamen’. Janneke gaf zich over en Karel stond hier weer wat perplex bij en liet het gebeuren, terwijl hij zichzelf verder uitkleedde. Ondanks dat hij half de 50 was schatte ik, zag hij er best sportief uit. Toen hij zijn boxer liet zakken zag ik Madelief en Jantine schichtig kijken naar Karel. Hij was behoorlijk zwaargeschapen en liep denk ik vaker naakt, want nergens was wit van en zwembroek te zien op zijn gebruinde huid.
Emma had Janneke ondertussen haar kleding uitgedaan en Janneke lag nu in haar luier, die zeker al een plasje te verduren had gekregen, op het laken. Het was een dunne dagluier van een voor mij onbekend merk. Ze was iets minder sportief dan Karel en was wel wat steviger. Emma vroeg aan Karel of hij een schone luier mee had genomen en die hadden ze inderdaad bij zich in Janneke’s handtas.
Emma maakte Janneke’s luier open en zei haar op te staan. Toen ze stond en Emma achter haar ging staan om haar BH open te maken, hield Janneke haar borsten vast. Toen Janneke haar BH in haar handen had en voorover bukte om deze bij haar tas te leggen, hingen er twee enorme volle borsten onder haar, waar we allemaal inclusief Karel even naar moesten kijken. Ze liepen naar het water en waar Karel in één keer erin dook, nam Janneke de tijd om te wennen aan de temperatuur.
Ook Karel en Janneke leken wel een verliefd stel in het water en konden niet van elkaar afblijven.
Toen Janneke eruit kwam en bij de parasols aankwam maakte ze een grapje dat Karel nog even af moest koelen. Ze was duidelijk over haar schaamte heen en vroeg aan Madelief of ze zo’n broekje prettig vond zitten en of ze er is aan mocht voelen. Emma kwam er nu tussen en zei tegen Janneke dat het bij haar en Madelief zo geregeld was, dat Emma de kleding altijd klaarlegde ’s ochtends voor Madelief.
Ze zei hier niet alles mee, maar ik denk dat Janneke ook niet helemaal gek was. Emma vervolgde tegen Madelief dat ze even naast Janneke moest gaan zitten en dat Janneke gerust even mocht voelen. Lachend zei Emma er nog achteraan tegen Janneke, ‘doe wel voorzichtig hoor, soms vindt ze het wel erg fijn als je haar aanraakt als ze dit broekje aanheeft’. Madelief gehoorzaamde zonder tegenspraak en toen ze bij Janneke stond liet deze haar hand over Madelief haar billen gaan. ‘Kom maar even lekker bij mij zitten, zei Janneke en klopte op de handdoek naast haar. Doordat Madelief nu op haar billen zat kon Janneke daar niet meer bij en vervolgde tegen Madelief dat ze gerust lekker mocht gaan liggen.
Emma keek alleen en genoot van Madelief haar ongemak. Jantine vond het volgens mij ook wel spannend en ik kreeg het ook wel behoorlijk warm nu.
Toen Madelief lag, streelde Janneke eerst rustig haar bovenbenen, totdat ze haar hand op het broekje legde en met haar ander hand Madelief haar benen iets uit elkaar deed. Janneke ging verder op onderzoek uit, want had ondertussen wel begrepen dat er meer met het latex slipje aan de hand was, dan wat er alleen te zien was. Madelief deed haar ogen dicht en fluisterde zachtjes naar Janneke, maar net hard genoeg zodat wij het ook hoorden, dat ze iets harder moest duwen.
Janneke intensiveerde haar massage en voelde nu een soort cirkel in het kruisje en op dat moment viel het kwartje. Ze was ook niet wereldvreemd, al was ze op haar leeftijd iets minder actief geworden met Karel. Laatstgenoemde kwam terug uit het gelopen, maar Janneke zag dit niet omdat ze met haar rug naar het water zat.
Karel zag hoe Janneke stevige cirkeltjes masseerde in het kruisje van Madelief, die op haar beurt haar heupen steeds iets omhoog probeerde te drukken. Karel ging zo op in wat hij zag, dat hij niet doorhad dat hij voor ons stond met zijn geslacht in half stijve staat. Emma zag dit, maar zag ook dat het niet lang meer ging duren voordat Madelief tot een orgasme ging komen en zei Janneke dat het nu weer genoeg was.
Ze zei dat Madelief zich weer mocht aankleden want de gidsen zouden zo wel weer komen en dat was ook het sein dat we allemaal in actie kwamen.
Karel probeerde Janneke’s schone luier aan te doen, maar was er nog niet echt bedreven in, dus Emma zei tegen Jantine dat ze Karel moest helpen terwijl zij Madelief en zichzelf aankleedde. Ik nam nog een snelle duik om even af te koelen en bedacht mij toen ik het groepje vanuit het water nog is goed bekeek dat het wel een bijzondere situatie was.
Een minuut of 10 later stond de gids boven op het klif en riep dat hun zover waren om door te gaan. Toen wij boven kwamen stonden de 2 meiden al te wachten bij de auto’s. We stapten in en reden in een minuut of 20 via een ander pad weer een stuk de berg op, totdat we bij een minstens zo mooi uitkijkpunt kwamen als waar we op de heenweg iets hadden gedronken.

Er was een lange tafel gedekt met alles erop en aan. Witte tafelkleden, kaarsjes in glazen houders voor de wind, bloemetjes, mooi kristal, keurig servies en 2 wijnkoelers met de champagne er al in. Het uitzicht was nu op een baai waar best wat bootjes lagen en straks zouden we de zon zo onder kunnen zien gaan. De lampjes van de bootjes zouden de baai zacht verlichten en het zou ongetwijfeld een enorm romantisch zicht worden.
We hadden lol met elkaar en aten en dronken naar hartenlust. Het eten bestond eigenlijk uit allemaal kleine gerechtjes en was echt van topniveau. Tussen de gangen door, zat er elke keer wat tijd en namen we foto’s van het uitzicht, dansten op de muziek uit een van de auto’s en per gang werd het gezelliger.
De twee jonge meiden bleken vriendinnen sinds ze jong waren en ondanks dat ze allebei een vriendje thuis hadden zitten, hadden ze samen ook wel een bijzondere band die toch wel iets verder ging dan ‘gewoon’ vriendinnetjes.
Ze konden beide niet zo heel goed tegen de wijn en hoe verder de avond vorderde, hoe meer verhalen er loskwamen over hun vakanties samen. Een groepsreis naar Oostenrijk met nagenoeg alleen maar vrijgezelle mannen, die ze helemaal gek maakten door bij het uitgaan op de bar en om hun heen te dansen.
Daar was het ook gebeurt dat ze voor het eerst met elkaar hadden gezoend.
Vorig jaar hadden ze een appartement in Barcelona, waar hun buren zo veel geluid maakten bij hun liefdesspel dat ze er zelf ook nogal opgewonden van waren geraakt. Dat was de eerste keer geweest dat ze met elkaar hadden gevreeën. Hun vriendjes wisten van niks en daarom hadden ze ‘only for girls’ logeerpartijtjes en gingen ze elk jaar minimaal één keer samen op vakantie.
Ik vond het leuk om te zien dat Madelief ook een wilde kant had en die kregen we nu te zien. Ze kon ontzettend goed dansen en dat deed ze dan ook bijna de hele avond.
Merel en Natasja zaten meer bij elkaar op schoot te zoenen dan dat ze bij de groep betrokken waren op den duur, Emma en ik hadden enorme leuke gesprekken en bleken beide niet echt van dansen te houden. Jantine danste van tijd tot tijd ook en moest haar hele verhaal vertellen aan Janneke, want die liet haar niet ontkomen zonder alles te weten te komen over ons vieren. Nu snapte Janneke dan ook waarom Jantine Karel moest helpen en niet Madelief die ze vannacht tegen was gekomen.
De gidsen vonden wat ze allemaal zagen wel mooi geloof ik en waren eigenlijk meer onderdeel van de groep geworden, als dat ze in hun werkrol zaten als gidsen.
Karel zat veel met hun te praten en liet zich behoorlijk gaan wat de Spaanse Cerveza’s betreft.
De avond liep op zijn einde en we hielpen allemaal mee om de boel op te ruimen, zodat we zo snel mogelijk terug naar het hotel konden. Na een laatste drankje en nog even over de baai te hebben gekeken, reden we terug naar ons resort waar we om 22.30u weer arriveerden.

We namen afscheid van iedereen en Jantine en ik liepen terug naar ons huisje. Nadat iedereen wegliep, kwam Karel nog achter ons aan en vroeg aan mij of hij nog een vraag mocht stellen. Hij wilde Janneke waar mogelijk maar in de luiers houden, maar had niks geen verzorgingsartikelen gekocht en hij had gezien dat haar huid al wat onrustig werd. Ik vroeg mij af of dit de hele waarheid was, want in hun huisje was er toch gewoon een toilet in de buurt, maar goed dat was mijn zaak niet.
De vraag was of hij voor nu een schone nachtluier, deze spulletjes van ons mocht gebruiken. Ik antwoorde dat het natuurlijk geen enkel probleem was en dat ze anders gerust even hun spullen in hun huisje konden zetten en dan naar ons toekomen voor een afzakkertje. Als Karel dan een luier meenam kon hij Janneke bij ons wel even verschonen.
Na een kwartiertje klopten ze aan de deur en stonden er al vier glazen rose klaar toen ze binnen kwamen. We gingen op het terras zitten, waar Karel de luier die hij mee had genomen midden op tafel legde. Ik zei tegen Karel, ‘denk je dat een dunne luier zoals deze genoeg veiligheid biedt voor de hele nacht Karel’. Dat ik er zo openlijk over praatte en dat de luier daar zo op het zicht lag, gaf toch nog wel een bepaalde spanning bij de 2 dames en dat vond ik wel leuk eigenlijk.
‘Misschien moet je morgen bij de apotheek nog een wat dikkere nachtluier halen, dat is veiliger voor een hele nacht’. ‘Jantine, ik stel voor dat Janneke jou even helpt op de slaapkamer met je luier voor de nacht en dan mag je gelijk je pyjama aan doen’. ‘Daarna komen jullie even terug en dan kan Karel even kijken om te beslissen wat het beste is voor Janneke’. De dames liepen samen naar de slaapkamer.
Ik geloof dat Karel er liever achteraan was gevlogen, want van een gesprekje kwam niet veel doordat hij in gedachte meer bij de slaapkamer was denk ik.
Na een kwartiertje kwamen de dames terug en Jantine had een behoorlijk rood hoofd. Janneke glunderde licht, maar probeerde volgens mij niks te laten merken.
Ik zei Jantine naar Karel te lopen zodat hij even goed kon kijken en voelen. Karel ging er goed voor zitten en draaide een kwartslag van de tafel af. Jantine haar pyjama was een mintgroene negligé van zacht satijn. Karel pakte Jantine zacht bij haar heupen en liet haar een rondje draaien. Hij voelde uitgebreid aan haar geluierde billen en tilde toen haar pyjama op om het te bekijken. Ik zag aan hem dat hij het warm kreeg van deze situatie en zei tegen Jantine dat ze gerust even bij Karel op schoot mocht gaan zitten, zodat hij er nog even over na kon denken.
Dit sloeg natuurlijk nergens op, maar het spel beviel mij wel en ik vond het wel leuk om Karel zo een beetje te plagen. Jantine begreep dit wel en ik weet niet wat er gebeurd was maar ze was na deze dag en na wat er in de slaapkamer moest zijn gebeurd ook wel behoorlijk opgewonden had ik het idee. Ze kroop op schoot bij Karel en legde haar hoofd op zijn schouder. Karel taste voorzichtig nog wat af, wreef voornamelijk over Jantine’s billen onder haar negligé en liet toen langzaam zijn andere hand over het zachte satijn glijden. Eerst over Jantine haar buik en daarna wat verder naar boven. Eenmaal bij haar borsten aangekomen, keek hij is naar mij en liet ze toen zacht en liefdevol door zijn handen gaan. Niet veel later verdween de hand onder Jantine haar pyjama en bevoelde Karel Jantine over haar blote huid. ‘Wat denk je ervan Karel’ vroeg ik uit het niets. ‘Het lijkt mij een heel goed idee om deze luier te gebruiken voor de nacht, ‘Kleed je maar alvast uit Janneke, dat ziet toch niemand hier op het terras’. Janneke had stil toegekeken en vond het wel best geloof ik. Ze gehoorzaamde Karel en kleedde zichzelf uit tot op de dagluier die ze op het strand schoon aan had gekregen. Die was compleet verzadigd en dus was een verschoning niet overbodig.
Toen Karel opstond nadat Jantine van zijn schoot was opgestaan, kon hij onmogelijk verbergen dat zijn korte broek erg strak zat in zijn kruis.
‘Ik zal jullie even voorgaan naar de slaapkamer, het is denk ik het handigst om Janneke op bed te verschonen’. In verband met de ruimte in de koffer had ik ipv het verschoonkussen en rubber zeiltje meegenomen om op te verschonen. Karel liet zijn hand er overheen gaan en gebood Janneke te gaan liggen. Ik zei tegen Jantine nog een Abena te pakken, toen mij iets anders door mijn hoofd schoot. ‘Wacht even, ik heb nog een betere optie voor Janneke, die zit wat ruimer dus dan past hij denk ik ook wat beter’. Ik opende mijn koffer en graaide even tot ik een roze Northshore Megamax omhooghield en deze aan Karel gaf. Jantine was naast Janneke op het bed gaan zitten en verzorgde haar huid met olie en masseerde dit zachtjes in. Janneke was ontspannen en liet het volledig over haar heen komen. In haar hoofd gingen allerlei gedachtes rond, hoe het zo snel zo ver had kunnen komen, dat ze nu een super dikke luier aankreeg onder het oog van twee min of meer vreemden en dat een jonge meid haar nu met olie tussen haar benen aan het masseren en verzorgen was. Het verlangen naar meer hiervan, had al snel de overhand genomen op haar enorme schaamte die er eerst was. De luier nam ze er maar op de koop toe bij, maar wat er verder allemaal bij kwam kijken was een heerlijke ervaring.
Karel deed onder toeziend oog van Jantine de luier aan bij Janneke en na wat tips zat de luier keurig. Gezien Janneke’s kleding nog over een stoel op het terras hing, zei Karel haar dat ze wel even zo mee kon lopen. Terug buiten vroeg Jantine of we nog wat wilden drinken en Janneke wilde beginnen met zich aan te kleden.
Karel greep in en zei, ‘Als onze gastheer het geen probleem vindt, mag je wel even zo gaan zitten Janneke’. ‘Het is nog warm genoeg’. Dit vond Janneke dan weer iets minder leuk geloof ik, maar ze ging zitten en we kletsten weer lekker verder totdat Jantine terugkwam met de drankjes. Ze keek naar Janneke en ging uiteindelijk ook weer zitten. Karel en ik zaten aan de ene kant van de tafel en de 2 dames aan de andere kant. Ze praten niet heel veel, maar ik zag Jantine wel steeds voorzichtig kijken naar Janneke en dat viel Janneke natuurlijk ook op.
Karel zat druk over zijn werk bij de overheid te vertellen en had op een enkele keer dat hij naar Janneke keek, niet zoveel aandacht meer voor de situatie. Terwijl hij vertelt over die keer dat hij met een delegatie naar Amerika moest, zie ik Janneke een hoofdbeweging maken naar Jantine, bedoelend dat ze bij haar mag komen. Jantine kijkt even naar mij en na mijn knikje staat ze op en gaat bij Janneke op schoot zitten. Na een halve minuut van wat onwennig verzitten, trekt Janneke haar tegen zich aan en legt Jantine haar hoofd op Janneke’s schouder.
Ik zag iets in de situatie bij Jantine, wat voor mijn gevoel anders was dan normaal. Het leek een beetje op de situatie bij ons thuis, nadat haar moeder Ellen, haar op schoot had getrokken. Het was meer een ‘kinderlijke’ dan een onderdanige houding.
Het gebeurde niet zo vaak, maar ik kon het nog niet helemaal plaatsen, maar Janneke duidelijk wel. Ze had een arm helemaal om Jantine heengeslagen waarbij haar hand op de voorkant van Jantine’s luier lag en met de andere hand streelde ze Jantine’s haar. Karel was ondertussen wel stil geworden en we bekeken het samen stil vanaf de andere kant van de tafel. Er kwam een rust over Jantine heen en na een paar minuten, pakte Janneke haar zware borst om deze licht op te tillen en aan Jantine aan te bieden. Jantine moest iets onder uitzakken en al was de houding niet heel comfortabel, ze liet de kans niet onbenut om haar mond op de tepel van Janneke’s borst te zetten. Ze zag er gelukzalig uit en het was ook een mooi beeld om naar te kijken.
Ik kon net over de tafel heen zien dat Janneke haar hand die op de luier lag wat verlegde en even goed voelde. Ze knipoogde en niet veel later zag ik wat er gebeurd was. De witte Abena kleurde licht geel en werd een stukje dikker in het kruis.
We hadden zo nog een klein half uurtje gezeten, totdat ik met een glimlach zei dat ik de kleine meid in bed ging leggen. Ze was ook al een beetje weg gedut en toen ik haar meenam naar de slaapkamer en haar instopte lachte ze zachtjes naar mij en kroop diep onder de dekens. Toen ik het licht uitdeed bij de deur zag ik dat ze haar duim in haar mond had gedaan en was weggezakt naar dromenland.
Terug buiten was Janneke aangekleed en stonden Karel en zij op het punt om ook naar huis te gaan. Karel gaf mij een hand en bedankte en Janneke gaf mij spontaan een kus op mijn mond en bedankt mij ook met een grote lach op haar gezicht.
Terwijl ze mij de kus gaf, liet ik even mijn hand over haar dikke luier gaan en dat zag Karel, hij knipoogde en zo liepen ze de deur uit naar hun eigen huisje.
Ik ruimde de troep op van de tafel buiten, dook de badkamer in en poetste mijn tanden. Nadat ik mijzelf had uitgekleed stapte ik in bed en liet de dag de revue nogmaals passeren. Ik dommelde in en sliep die nacht heerlijk.
 
Bovenaan