Noa

Toen ik naar huis fietsen in de regen was ik natuurlijk niet blij met de regen. Toen ik bijna thuis was zag ik dat ik in mijn broek had geplast. Ik dacht neeee, dit meen je niet. Toen ik naar binnen kwam was ik zeik nat van de regen maar ook van het plassen. Mijn moeder zag dit en liep naar boven. Ze kwam later weer terug en zei: trek je kleren maar even uit ik ben naar de winkel. Toen ze weg was en ik mijn kleren uit had gedaan liep in in mijn ondergoed naarboven. Ik wouw een nieuwe slip pakken maar er de la was helemaal leeg. Later toen mijn moeder thuis was vroeg ze of ik naar beneden kwam. Snel een andere broek en hemd gepakt en naar beneden gegaan. Mijn moeder zei "je moest je kleren toch uitdoen!" Ik deed mijn kleren uit. Ze zei doe die slip ook maar uit. "WAT" zei ik. Ze liep naar me toe en voor dat ik het weet stond ik daar alleen nog maar met een bh. Ze liep terug naar de tafel en zei ga maar liggen op de grond. Ze draaide op en had een een zak kruidvat luiers bij zich. Voor dat ik het wist lag ik daar in een luier en bh. Ze zei ga maar naar boven en alleen die aanhouden wat je nou hebt. Later toen ik heel nodig naar de wc moest om te poepen stond ze al beneden ze pakte me vast en zei "je hebt niet voor niks die luier". Ik moest zo nodig dat ik het maar deed. Ik vond het eigenlijk west wel opwindend. Ik ging zitten en voelde de poep zich verspreiden. Zo zei ze ,moet ik je verschonen. Ik was verschoon maar had nu weer een slipje aan en ging naar boven. Even later kwam ik beneden en mijn moeder keek me aan en ik zei niks en plaste weer in mijn broek, maar nu express.
 

daiperke1

Superlid
Uw verhaal is nie zoals het hoort vind ik , teveel aan elkaar zonder een punt of zoiets en heeft nie iets om een vervolg te geven ook . Sorry maar denk het kon beter mss .
 

daiperke1

Superlid
Het nie om de schrijver te kewtsen of zoiets da ik het schreef maar er is gene intro bv of gene structuur in het schrijven bedoel ik . Bv ma maakt mij wakker enz zoiets hé
Anders hoop ik wel trg op een leuk verhaal want de personen die verhalen schrijven waardeer ik want zelf zou ik het n,ie kunnen . mijn hoed ervoor af .
 

friendly

Superlid
daiperke1 zei:
Uw verhaal is nie zoals het hoort vind ik , teveel aan elkaar zonder een punt of zoiets en heeft nie iets om een vervolg te geven ook . Sorry maar denk het kon beter mss .
daiperke1 zei:
Het nie om de schrijver te kewtsen of zoiets da ik het schreef maar er is gene intro bv of gene structuur in het schrijven bedoel ik . Bv ma maakt mij wakker enz zoiets hé
Anders hoop ik wel trg op een leuk verhaal want de personen die verhalen schrijven waardeer ik want zelf zou ik het n,ie kunnen . mijn hoed ervoor af .
Je hebt wel gelijk, maar je eigen schrijfstijl laat ook te wensen over.
Bovenstaande reacties moest ik driemaal doorlezen voordat ik begreep wat je bedoelt.
 

DatDiaperDoh_

Gewaardeerd Lid
No offense ma t'lijkt alsof je zo ff denk hey ik ga gwn ff random verhaal scrijven. Opzich met een paar aanpassingen kan dit een goed verhaal worden hoor! !1 succ6
 
Bovenaan