Nova's verhaal

Anon BillieJoe

Beginneling
Nova's ouders waren weg voor een week en hadden erop vertrouwd dat hun dochter zich wel alleen zou kunnen redden en gedragen.
Dit was het perfecte moment, een moment waar ze al jaren van had gedroomd. Als klein kind vond ze het af en toe wel is leuk om expres in haar broek te poepen, hoewel haar ouders het niet al te leuk vonden. Maar nu is ze geen kleine meid van 5 jaar oud, maar een jongvolwassene van 16.

Af en toe wanneer haar ouders niet thuis waren poepte ze wel nog is in haar broek maar dat vond ze niet spannend genoeg meer. De laatste tijd had ze online gelezen en gezien dat luiers dragen nog opwindender is dan in je broek poepen. Ze had dus een plannetje bedacht zodat ze zich de komende week wel zou kunnen amuseren. Ze had online een aantal pakken luiers besteld. De avond voordat haar ouders vertrokken had ze online een aantal filmpjes en verhalen gelezen van anderen.

's Morgens vroeg ging de bel en Nova liep naar de deur om snel haar bestelling in ontvangst te nemen. Na al die tijd kon ze nog is ongestoord haar gang gaan. Ze ging naar haar kamer om een luier aan te doen. Toen ze hem openvouwde voelde ze zich opgewonden. Ze ging op de luier zitten en deed hem langzaam aan.

Ze had al de hele ochtend alles opgehouden, maar nu ze een luier aanhad... "Een ochtendwandeling zal goed doen héhé" dacht ze bij zichzelf. Nova woonde in een klein dorpje een aantal uur verwijderd van de grote stad. in het midden van het dorp stond een groot park. Ze pakte een rugzak en stopte er nog een luier in voor het geval dat.
Ze was altijd al een natuurliefhebber geweest maar kon nooit echt genieten want ze moest steeds naar de wc.

Het was redelijk rustig in het park. Hier en daar kwam er een oudje voorbij of zat er iemand een krant te lezen op een bankje. Ze naderde haar favoriete plek waar ze als kind veel gespeeld had. Het was een bosje, maar niet zomaar een bosje. Als je je door de struik wade kwam je op een open plek binnen in de struik. Niemand kon je er zien of horen. Het was dus de perfecte plek om als klein meisje met vriendjes te spelen.

Ze besloot op een bankje te gaan zitten en wat in een magazine te lezen. Na een half uurtje voelde ze de drang om te poepen en plassen. Ze keek om haar heen en zag niemand. Ze rende de struik in. "Niemand zal me hier vinden" dacht ze bij zichzelf. Ze deed haar broek een beetje omlaag en begon te plassen. Ze zag en voelde hoe haar luier langzaam zwaarder werd. Na haar plasje gedaan te hebben nam ze haar gsm en begon te filmen. Ze richt de camera op haar kont en begon te poepen. Ze voelde zich geweldig en heel opgewonden. Ze bekeek het filmpje en besloot om de struik te verlaten. Ze voelde de poep over haar schaamstreek.

Ze besloot om naar huis te gaan. Opeens kwam ze een vriendin tegen. Van schrik plaste ze nog is in haar luier. "Hey, Nova!" "Ik had niet verwacht jou hier te zien."
"Ik had ook niet verwacht jou hier te zien Angelina" antwoordde Nova een beetje nerveus.
"Heb je zin om vanavond te gaan zwemmen?"
"Ja is goed"
"Ik stuur je de details later op de dag nog want ik heb haast. Tot later!"

Nova zuchtte van opluchting. Nu was ze noch meer opgewonden dan voorheen. "Hopelijk heeft ze niet gemerkt dat ik een luier om had" dacht ze bij zichzelf.

Toen ze thuiskwam ging ze recht naar de badkamer. Ze deed al haar kleren uit en bekeek zichzelf in de spiegel. Haar erg lange bruine haar hing een beetje over haar luier. Ze vond dat ze er best lekker uitzag in een vuile luier. De luier was ondertussen al wat verkleurd en begon een beetje te lekken. Ze begon aan van alles te denken en even later was ze met haar handen bij haar kruis...

De luier deed ze in een plastic zak en gooide ze in de vuilbak. Het water van de kraan begon te lopen en het bad stroomde vol, en dat had ze wel nodig.
 

Anon BillieJoe

Beginneling
"Snel! Summon je fire elemental!" weerklonk door Nova's kamer. Het was niet echt normaal dat een meisje van 16 gamede, maar dat kon haar niet schelen. Daar zat ze dan achter haar Computer, slechts in een BH en een luier, Guild wars 2 te spelen. Voor het eerste sinds jaren moest ze niet de hele tijd opstaan om naar de wc te gaan tijdens het gamen.

"De Boss komt eraan jongens! Tijd voor een plaspauze?" zei een van de party members.
Het geluid van headsets die af werden gezet werd vervangen door een moment van stilte.
"Ik moet niet naar de wc" dacht Nova bij zichzelf "Ik heb er eentje aan"
Een paar seconden later plaste ze in haar luier. De warmte verspreide zich door de luier terwijl hij zwaarder begon te voelen.

Na de boss verslagen te hebben besloot de party om een punt achter de dag te zetten. Nova lag rustig op haar bed toen ze opeens een bericht kreeg.
"Kom om 18:30 naar het zwembad. PS: je vind het toch niet erg dat ik bij jou blijf slapen hé xxx" Het bericht was van Angelina.
"Shit ik was het al vergeten" dacht Nova bij zichzelf.

Op de klok stond 14:00, nog ruim genoeg tijd om haar voor te bereiden. Ze besloot dus maar om tv te gaan kijken. Hoewel de meeste mensen van haar leeftijd het niet meer zo hadden voor kinderzenders, kon Nova het niet laten om af en toe naar Pokémon of dergelijke te kijken. Ze zette de tv aan en zapte maar wat. Uiteindelijk kwam ze op nickelodeon waar op dat moment Winx club aan de gang was. Ze dacht terug aan vroeger wanneer ze samen met haar vriendinnen keek. Ze had altijd al een heuse fantasie gehad en dat had daar alleen maar aan bijgedragen.
"Stel je is voor als ze luiers droegen onder die jurkjes" dacht Nova bij zichzelf. Ze bleef kijken. Nog steeds even gefascineerd als vroeger. Ze was zo geconcentreerd op de tv dat ze niet doorhad dat ze in haar luier had geplast. Ze schrok een beetje. "Hopelijk gebeurt dit niet nog is" dacht ze bij zichzelf.

Ze herinnerde zich dat ze nog boodschappen moest doen voor de komende week. Ze ging snel naar haar kamer en deed haar vieze luier uit. Daar stond ze dan, naakt, in haar kamer. Snel deed ze een andere luier om om weer dat lekkere gevoel te krijgen. Ze deed in rok aan en een van haar nieuwe t-shirts. Ze keek opnieuw in de spiegel om te zien of de luier er onder uit stak.

Ze vertrok richting de lokale supermarkt. Eenmaal daar aangekomen pakte ze alles wat ze nodig had. Toen ze vertrok ging ze snel langs bij de apotheker. Ze nam wat laxeermiddelen. Ze ging naar huis en begon zich klaar te maken om naar het zwembad te gaan met Angelina.

Ze pakte haar zwembril, badpak en een aantal handdoeken en stopte deze in een tas. Helemaal onderaan stopte ze een luier. Ze voelde dat ze naar de wc moest maar besloot om het op te houden. Na wat spaghetti te hebben gegeten besloot ze om te vertrekken richting het zwembad...
 

Anon BillieJoe

Beginneling
Nova fietste richting het zwembad. Ze naderde het zwembad met het gevoel dat ze moest plassen. Ze had deze keer geen luier aan.
"Het, Nova. Het werd wel is tijd!" Riep Angelina
De 2 meisjes liepen vrolijk naar binnen en betaalde de toegang. Ze praten wat over school en dergelijke zaken.

"Whoa whoa Nova wacht is" zei Angelina enthousiast.
"Wat is er meid?"
"Laten we het tweepersoons hokje nemen!"
"Ik weet niet hoor zijn we daar ondertussen niet wat te oud voor geworden?"

het duurde niet lang of Angelina had Nova al meegesleurd. "Pfjew, gelukkig had ik geen luier aan" dacht Nova bij zichzelf. Beiden stonden in badpak klaar om te gaan zwemmen.
Aan zwemmen kwam het niet. Ze keken vooral naar de leuke jongens en kletste maar door en door. Na een paar uur in het zwembad te hebben gezeten besloten de meisjes om maar naar huis te gaan.

"Ik neem een ander hokje deze keer, ik wil wat privacy"
"Nou goed, je mag het ook zeggen hoor als je vies van me bent."
Toen ze naar binnen stapte voelde ze de hevige buikpijn die ze al even had. Het zou niet lang duren voor ze het niet meer kon houden. Maar hier was ze op voorbereid. Ze had namelijk niet voor niets een luier mee genomen. Ze deed hem voorzichtig aan om er voor te zorgen dat niemand het hoorde.

Ze verliet het hokje en zag dat Angelina al zat te wachten op haar. Ze gingen net vertrekken tot plots... Nova voelde dat ze een het poepen was. Gelukkig had ze een rok aan zodat het niet opviel. Toen ze op haar zadel ging zitten voelde ze de poep verspreiden in de luier. Het was een geweldig gevoel
 

Anon BillieJoe

Beginneling
Toen ze thuis aankwamen besloten ze een film te kijken. Nova zat nog steeds in haar luier die ze een paar minuten eerder had volgepoept. Ze had zich liever eerst schoongemaakt. Hoewel ze het een spannend idee vond om in een volle luier naast haar vriendin te zitten. Ze besloot om het te doen. Ze vonden een Horrorfilm en besloten om er naar te kijken, hoewel ze het beiden in hun broek deden (Nova letterlijk). Hoewel haar luier al redelijk vol zat, kon Nova het niet laten om bij elke jumpscare in haar luier te plassen.

Er kon bijna niks meer bij. Ze besloot dan maar om de rommel op te ruimen. Na een flinke wasbeurt was het tijd om naar bed te gaan...
"Nova kun je een geheim bewaren?" vroeg Angelina nogal nerveus.
"Natuurlijk op mij kun je rekenen!"
Angelina deed haar pyjama een beetje omlaag en je kun duidelijk een luier zien.
"Ik ben onlangs weer in bed beginnen plassen"
Angelina barstte in tranen uit!

"Je hoeft je nergens voor te schamen joh" riep Nova terwijl ze ook haar broek naar beneden trok.
Beiden praten nog wat verder over waarom ze nu ineens luiers dragen.
"Wat dacht je ervan als we morgen een heuse meidendag houden" vroeg Nova aan Angelina
"Klinkt goed"
"Wie het meeste in zijn luier doet wint"

Het was een warme nacht dus beiden hadden hun pyjama uitgedaan om beter te kunnen slapen. Beiden lagen nu naakt, op hun luier na, in bed. Na nog wat gepraat te hebben om waarom ze beiden luiers dragen vielen ze in slaap.
De volgende ochtend werd Nova als eerste wakker. Ze merkte op dat ze in haar slaap had geplast. Zij niet alleen maar Angelina ook. Angelina was altijd al een vaste slaper. Ze had het nooit door als iemand iets met haar deed.

Nova besloot om haar te verschonen en haar een gevoel te geven dat ze deze keer "droog" was gebleven. Langzaam deed haar luier uit en deed ze haar een andere aan. Even later werd ook Angelina wakker.
"Goeiemorgen slaapkopje van me" zei Nova op een flirterig toontje.
"Goeiemorgen" antwoordde Angelina nogal slaperig.

Ze besloten om te gaan ontbijten. Nova nam een kom met cornflakes en Angelina een boterham met choco. Het was even stil in de kamer.
"Ik moet plassen" zei Angelina.
"Je draagt toch een luier. Plas daarin" antwoordde Nova.
Het werd weer stil, maar een ander geluid doorbrak de stilte. Het geluid van iemand die plaste. Angelina's gezicht werd rood.
"Je moet je niet schamen Angelina" zei Nova
Een paar seconden later hoorde je nog is hetzelfde geluid. Nu plaste Nova in haar luier.
"Nu staan we gelijk, weet je nog wat ik zei gisteravond"
"De volste luier wint"

Ze besloten wat tv te kijken. Er Was pokémon op tv. Beide gedroegen zich als kleine meisjes terwijl ze er naar keken. In het reclameblok was het winkelcentrum op tv.
"Laten we er naartoe gaan, het is toch in de buurt" stelde Angelina voor.
"Klinkt goed meid" antwoordde Nova vol overtuiging.
 

Anon BillieJoe

Beginneling
De meiden vertrokken richting de stad. Ze namen de bus ernaartoe. Het was een hobbelig ritje.
"Gaat die wedstrijd nog altijd door?" vroeg Angelina
"Natuurlijk wat dacht je zelf!" antwoordde Nova op een enthousiaste toon.

Het duurde niet lang voor ze in de stad aankwamen. Er waren niet al te veel mensen te zien in de stad omdat het nogal een regenachtige dag was. Nova en Angelina hadden allebei een een Paraplu meegenomen. Vanuit de stad was het nog maar even richting het winkelcentrum. In de stad zelf waren er weinig winkels open. Gelukkig waren er hier en daar een paar etablissementen open. Het was rond de middag, het was dus tijd om te gaan eten. Ze stapten zowat de eerste de beste zaak in om iets te eten. Nova bestelde een broodje en Angelina een spaghetti. Het duurde niet lang voor ze alweer vertrokken waren richting het winkelcentrum.

Even later stonden ze beiden in de hal van het winkelcentrum. Er waren heel wat coole winkels in het centrum. Eerst gingen ze naar de gamewinkel. Ze besloten om een Co-Op game te kopen. Ze besloten om little big planet te kopen. Die zouden ze later dan wel spelen.

Daarna gaan ze naar de boekenwinkel. Angelina was namelijk dol op lezen. Ze kocht een aantal fantasy boeken en daarna vertrokken ze weer richting de volgende winkel.
De volgende winkel was een anime winkel. Nova was een grote fan van anime. Nova kocht er een kopie van Sword art online.

het was bijna tijd om naar naar huis te gaan. Maar Nova sleurde Angelina snel een klerenwinkel in. Ze nam wat tshirts mee om geen aandacht te trekken. Ze gingen beide een pashokje in.
Nova trok haar rokje wat omhoog zodat je duidelijk haar luier kon zien. Een paar seconden later begon ze haar luier te vullen. Haar luier begon langzaam bruin te worden. De poep en plas kwamen samen in de luier en vulde hem tot het maximum.
"Zo dat is er uit" zei Nova opgelucht.
ze keek in de spiegel naar zichzelf en was er trots op. Ze was zeker dat ze de weddenschap kon winnen. Ze nam er een foto van voor later.
"Nu is het mijn beurt" zei Angelina zelfzeker.
Nu begon ook Angelina haar luier te vullen. Nova filmde alles zonder dat Angelina het door had. Beide hun luiers zaten nu vol.

Ze verlieten de winkel en gingen naar huis. Toen ze neerzaten in de bus voelde ze hoe alles zich verspreide. Eens ze thuis waren deden ze al hun kleren uit op hun ondergoed na.
"Het ziet er naar uit dat het gelijk spel word" zei Nova.
"Inderdaad"
"Laten we eerst nog wat plezier maken voor we ons verschonen."

Ze begonnen met Little big planet te spelen. Nova begon tijden het spel nog wat meer in haar luier te poepen. Angelina plaste erin zonder dat ze het doorhad. Maar het werd dringend tijd om zich te verschonen. Ze gingen naar de badkamer.
Nova ging op de grond liggen en begon met haar benen de schoppen.
"Verschoon me mamiee ik voel me vies" riep ze op een peuter toontje.
Angelina kon het niet houden van het lachen.
"Okee schat mamie zal je verschonen, je hebt een grote poep gedaan zeg. Stoute baby!"
Ze gaf Nova een klets op kont en kietelde wat aan haar kruis.
Nu wisselden ze van plaats. Nova verschoonde Angelina. Ze besloten daarna een bad te nemen.

Het warme water liep in het bad en Nova begon aan iets te denken. Ze gingen samen in bad. Ze praten wat over de afgelopen dag. Ze hadden een laptop meegenomen en hadden hem op een tafeltje in de badkamer gezet. Ze begonnen er youtube filmpjes op te kijken. Nova lette niet echt op. Ze was meer gëintreseerd in het naakte meisje dat bij haar in bad zat. Nova wist al een tijd dat ze lesbisch was maar had het aan niemand verteld. Ze had het idee dat ze verliefd was geworden op Angelina.
"Wat is er Nova?" vroeg Angelina op een serieuze toon.
Nova kwam dichter bij Angelina.
"Eeuuh wat doe jhmm.."
Nova kuste Angelina op de mond.
"Sorry, dat had ik niet mogen doen" zei Nova terwijl ze uitbarste in tranen.
Angelina pakte Nova stevig vast en keek haar recht in de ogen.
Ze drukte haar lippen tegen die van Nova. Ze begonnen elkaar te plezieren tot in de late uurtjes
 

friendly

Superlid
Leuk!!! Snel een vervolg?




(en mag wat mij betreft wel iets meer details w.b. luiers vullen & elkaar plezieren, hihihi :))
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
bambam abena nova Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Nova Nova zegt hallo Voorstellen 24
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! L 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
P Marije's verhaal M 222
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
A Emma's Verhaal E 104
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
slaaf.johannes het verhaal van radiotijger V 10
sissy_Mady verhaal Anja's Probleem VVV 0
Similar threads


















































Bovenaan