Obsessie

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 16,7%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 2 33,3%
  • 7

    Stemmen: 2 33,3%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal stemmers
    6

diaper015

Beginneling
Anne, een meisje van 16, en Linda, ook 16, waren samen aan het fietsen op weg naar huis. Ze waren hele goede vriendinnen en Linda zou blijven slapen vanavond, omdat het weekend was. Maar onderweg ging Linda ineens stoppen en stapte ze van haarfiets af. Ze ging even door Haar knieen en begon in haar broek te poepen. Ze werd rood en keek Anne aan. Sorry, maar ik moest heel nodig. Geeft niet, zei Anne, ik heb ook al een tijdje een natte broek, en Linda zag de natte plek in haar broek. Het was niet de eerste keer dat ze dit deden. Ze deden het graag. Thuis hebben ze ook nog wel luiers liggen, maar dat doen ze stiekem en ze dragen ze niet op school. Toen ze bij Anne thuis waren, zagen ze niemand. Mooi, zei Anne, mijn ouders zijn al weg op hun weekendje uit. We hebben het hele huis voor ons zelf. We kunnen doen wat we willen, en voor Anne dat gezegd had begon ze al in haar broek te poepen. Ja, ik moest ook erg nodig, zei ze, en nu het gewoon kan in mijn eigen huis maak ik er mooi gebruik van. Ze bleven allebei nog even in hun poepbroek, en gingen eerst even eten. Na het eten gingen ze zich verschonen, en deden ze elk een luier om. Zo, zei Anne, we kunnen gewoon met een luier om door het huis lopen dit weekend. Dus laat je broek maar liggen, die is toch nog vies. Leuk, zei Linda, en ze deed haar pamper dicht.

Toen het later in de avond werd, besloten ze een film te gaan kijken. Na een tijdje zei Linda dat ze moest poepen. En anne zei het zelfde. Dus allebei gingen ze even hurken, werden ze een beetje rood, en poepten ze hun luiers vol. Ze zaten aan elkaars luier te voelen, terwijl ze er in aan het poepen waren. Opgelucht keken ze elkaars luier aan. Ziet er leuk uit, zo'n volle luier. Ik houd em toch maar de hele avond om denk ik, zei Linda. Lijkt me wel lollig om eens te doen. Dus dat deden ze. Ze gingen weer verder tv kijken. Ze pakten ook een beetje drank erbij, en zo werd het een hele leuke avond. Om 1 uur gingen ze toch maar naar bed. Anne ging nog in haar luier plassen, en toen ze blij keek liep ze richting de slaapkamer. Ze bleven allebei in 1 bed slapen, want ze hadden geen zin meer om de stretcher te pakken. Toen ze in bed lagen gingen ze een beetje aan elkaars luier voelen. Lekkere bult, zei Linda lachend, er zit een hoop in. Nou bij jouw ook , zei Anne terug. En voor ze het wisten vielen ze in slaap.

Toen Anne de volgende ochtend wakker werd, merkte ze dat haar luier nog voller was, ze had vanacht weer eens in haar luier geplast. Ze moest zelfs alweer poepen, en aarzelend begon ze te persen en kwam de poep in de luier. Het was niet een klein beetje, want het bleef maar komen. Toen de luier eindelijk gevul was, zat die helemaal vol met poep. Linda was ook wakker en keek lachend naar Anne. Ik heb gister een laxeermiddel in ons drankje gedaan, zei ze. Daarom moet je zo nodig zei ze lachend. Linda stapte ook uit bed en begon ook te poepen. Allebei met volle poepluiers, liepen ze naar de badkamer om te gaan verschonen. Linda had haar luier net uit en Anne zei: mag ik je luier eens dan doen ik die over mijn eigen luier heen. eens kijken hoe dat er uit ziet, zei ze lachend. Linda begon te lachen, en gaf de poepluier aan Anne, die er bovenop ging zitten, en em weer ging dicht plakken. Ze had een heel dik pak tussen de benen nu. De bruine plekken waren goed zichtbaar. Het puilde er bijna uit. Heerlijk, zei ze, en ze had zin om zelfs nog meer te poepen, maar dat lukte haar niet. Ze deed de beide poepluiers maar gewoon uit, en deed haar kleren weer aan. Ze gingen even eten, en vanavond pas weer een luier om doen.

Maar toen het middag was, zaten ze alweer te poepen in hun broek. Ditmaal had Anne laxeermiddel in hun ontbijtdrinken gedaan. Wat een flauwe grap, zei Linda kreunend terwijl ze stond te persen. Maar ik moet zeggen, dat het poepen in de broek best wel leuk is. Na het verschonen deden ze weer luiers om, en zo bleven ze nog de hele dag in de luiers poepen tot het weer maandag was, en de lol voorbij was.
 
O

Onderling

Guest
Duidelijk niet mijn verhaal, vindt het een stinkend zaakje, o nee verhaal.
 

aartsstyle

Nieuw lid
Ik doe precies hetzelfde lakceermidel en veel in de luier
doen mijn moeder verschoont me
8 keer perdag allemaal poep luiers.
 
Bovenaan