Oma

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 11,1%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 11,1%
  • 6

    Stemmen: 3 33,3%
  • 7

    Stemmen: 2 22,2%
  • 8

    Stemmen: 1 11,1%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 11,1%

  • Totaal stemmers
    9

joop

Beginneling
even mijn verhaal van het logeren bij mijn oma van 21 december tot 24 december omdat mijn ouders een midweekje weg waren.

maandag begon mijn dag heel gewoon ik stond op pakte een boterham, en wachtte tot mijn oma me kwam ophalen.
om 11.00 stond ze dan voor de deur ik pakte mijn tas en zo reden we 10 minuten naar har huis. aangekomen bij haar huis liepen we eerst naar boven toe om mijn tas neer te zetten, daarna liepen we naar de badkamer waar mijn oma mij douchte. nadat ik had gedoucht moest ik op omkleed kussen gaan liggen waar mijn oma me een pamper maat 6 omdeed en me een romper aandeed.

als kleding kreeg ik gewoon een spijkerbroek en een t-shirt aan. daarna liepen we naar beneden en mocht ik op de computer. na ongeveer twee uur op de computer te hebben gezeten kwam de drang om te poepen toch wel een beetje op, daarom liep ik naar mijn oma om dat te zeggen. mijn oma wil namelijk niet dat ik in mijn luier poep omdat ze dat net een beetje te ver vind gaan.

daarom pakt ze altijd een potje, ze kleed me uit en zet mee neer op het potje dat in de gang staat. maar net als ik uitgekleed en wel op het potje zit gaat de bel, mijn oma doet open en ja hoor de buurvrouw die koffie komt drinken. daar zit ik dan als zeventien jarige jongen met mijn romper open op een potje. de buurvrouw begroet me even en loopt dan door naar de woonkamer waar ik mijn oma hoor zeggen even wachten ik moet even joop helpen.

dan komt mijn oma weer de gang in lopen en vraagt of ik klaar ben, waarop ik antwoord Ja. ze neemt me mee naar de woonkamer waar de buurvrouw ook zit en legt me neer op een handdoek op de bank. daar doet ze me een schone luier om en binnen een paar minuten sta ik weer aangekleed en wel op beide benen. daarna vraagt oma wat de buurvrouw wil drinken.

even later komt ze terug met een kopje koffie en een flesje aanmaak limonade. als ik mijn flesje leeg heb mag ik weer lekker op de computer. na wederom ongeveer twee uur op de computer te hebben gezeten en de buurvrouw ondertussen is vertrokken roept mijn oma me o te komen eten. ik loop naar de eetkamer waar mijn oma me in de kinderstoel zet. na het eten kijk ik nog even tv en om acht zegt mijn oma dat het bedtijd is.

ze neemt me mee naar boven poetst mijn tanden doet me een schone luier om en legt me in bed. als ik alleen in bed lig dacht ik wel eventjes aan de buurvrouw wat die wel niet gedacht moet hebben. de volgende morgen staan we al vroeg op omdat het op dinsdag altijd vroeg zwemmen is. ze kleed me om smeert snel een boterham en we rijden dan richting het zwembad. ik dacht wel eventjes in mezelf wat we daar allemaal zouden gaan doen omdat ik nog nooit mee was geweest in de vorm van baby.

bij het zwembad aangekomen lopen we richting de balie waar een wat oudere man zit mijn oma en hij maken eventjes een praatje en daarna lopen we weer verder naar de kleedkamers. en inplaats van allebei een apart kleedhokje te nemen loopt mijn oma met mij in haar hand de dames kleedkamer binnen waar twee oudere dames staan om te kleden. daar kleed mijn oma mij eerst uit en doet mij een zwemluier om met gelukkig de lange zwembroek van mijzelf, in mijn ooghoek zie ik de dames wel eventjes vreemd naar me kijken.

nadat we omgekleed zijn lopen we naar het zwemwater toe. na drie uurtjes te hebben gezwommen vind mijn oma het wel welletjes. we lopen terug naar de kleedkamers om ons om te kleden. maar als we de kleedkamer binnen komen staan er niet twee dames maar wel iets van acht. dus daar liep ik dan met een rood hoofd in de dames kleedkamer.

gelukkig droogt ze me eerst af voordat ze me zwembroek en zwemluier afdoet. nadat ze me had afgedroogd deed ze mijn zwembroek en mijn zwemluier gelukkig tegelijk naar beneden zodat niet iedereen meteen zag dat ik een luier droeg. zo kledde mijn oma me snel om en liepen we binnen 15 minuten al weer buien richting de auto thuis aangekomen kreeg ik wat te drinken en deden we een spelletje . de rest van de dagen verliep heel normaal dus daar hoef ik niets over te vertellen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Luierikl Nog niet klaar Kamperen met oma K 91
Leon Naar oma N 6
Luierikl Logeren bij Oma L 132
L Oma Pub 3
L Bij Oma en Opa deel 1 B 14
Similar threads



Oma


Bovenaan