Oma's opvoeding

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 1 4,3%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 4,3%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 8,7%
  • 8

    Stemmen: 5 21,7%
  • 9

    Stemmen: 5 21,7%
  • 10

    Stemmen: 9 39,1%

  • Totaal stemmers
    23

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Vertaald door: Fopspeentje

(deel 1)

Steeds wanneer ik een kind zie die eigenlijk te oud is om baby-artikelen te dragen, doet me dit denken aan wat mij overkomen is toen ik 14 jaar oud was. Je kunt wel zeggen dat ik stapelgek op jongens was. Ik kwam erachter hoe lekker mijn geslachtsdeel tussen mijn benen was. Masturberen, en het geweldig gevoel van een jongen die van me hield.

Helaas werd ik een keer betrapt door mijn moeder terwijl ik bezig was met een jongen. Mijn slipje hing op mijn knieen en de jongen was heel dicht bij. Mijn moeder werd woedend en stuurde de jongen direct weg, het leek wel het einde van de wereld. Uiteindelijk dreigde ze me de gehele zomermaanden naar oma te sturen, zodat ik kon leren hoe ik me als jonge vrouw moest gedragen.

Ik was ontzet over hoe ze ons verrast had en mijn vriend behandelde. Het was niet eens serieus geweest en ik zou het nog liever met hem uit maken dan de gehele zomer bij mijn oma doorbrengen. Maar hoe meer ik erover nadacht, hoe meer ik me realiseerde hoe erg ik in de problemen zat. Oma was namelijk erg aardig, maar ook heel preuts, correct en streng. Ze had altijd commentaar op mijn kleding: het was te kort of zonder bh. Een enkele dag op visite ging nog wel, maar voor de hele zomer?

Ik probeerde mijn moeder van haar plan af te brengen, maar ze wilde me gewoonweg niet horen. Ze zei dat ze oma al had ingelicht over deze gebeurtenis en dat oma zich zorgen maakte en graag wilde helpen. Toen mijn moeder zei dat oma al inkopen had gedaan voor mij, begon ik me echt zorgen te maken.

Zoals gewoonlijk maakte mijn moeder me gereed voor de treinreis. Ik droeg een roze katoenen trui, witte sokken en mijn zwarte broek. Normaal gesproken droeg ik geen truien, maar als ik het wel deed dan met mooie, sexy nylons. Ma liet me dit alleen tijdens speciale gelegenheden dragen. De kleding die ze uitzocht was een beetje te klein zodat ik voorzichtig moest zijn met opstaan of zitten. Ik haatte deze outfit maar wist dat als ik er over zou zeuren, ik het alleen maar erger kon maken. Ik voelde me in ieder geval jonger dan 14.

Ik nam plaats in de trein en zwaaide nog eenmaal naar mijn moeder. Voordat ze me naar de trein had gebracht had mijn moeder me nog eenmaal gewaarschuwd dat ze de gehele zomerperiode contact hield met oma. Ze verbood me ook om ui mezelf terug te komen, wanneer ik mijn zomer vakantie niet leuk zou vinden. Het verbaasde me dat ze dit echt meende, en tijdens de reis naar oma's woonplaats voelde ik me steeds ongemakkelijker.

Oma ontving me met een gemaakte lach, dat kon ik van haar gezicht aflezen. Onderweg in de auto begon ze te praten over hoe meisjes een geschenk hadden gekregen dat niet zomaar weggeven mocht worden. Dan vertelde ze dat wanneer iemand dat wel deed, zij daar maar eens een poosje vanaf gehouden moest worden. Het enige wat ik wist, was dat ik niet leuk zou vinden wat er ging gebeuren. Ik begon te vragen wat ze er mee bedoelde, maar ze gaf geen antwoord. Ze vroeg brutaal hoe lang ik het al deed met mijn vriend voordat mijn moeder het had ontdekt.

Toen we arriveerden bij haar grote, oude huis, liet oma me mijn kamer zien waarin ik de zomermaanden zou slapen. Ik kreeg een schok toen ik ontdekte dat er in plaats van een normaal bed, een oud, metalen babyledikantje in de hoek stond. Ook stond daar naast een oude commode, en ook een grote witte kast die eruit zag als nieuw. Op het eerste gezicht leek het alsof het ledikantje en de commode bestemt waren voor mijn jongere nichtjes, die in dezelfde plaats woonden en hier soms overnachten. Oma zei me echter dat ik mijn spulletjes in de oude commode moest stoppen en niet in de kast.

Ik had nu rustig de tijd om naar de spullen te kijken voordat oma weer terug kwam. Het babyledikantje zag er groter uit dan normaal, maar misschien werden ze vroeger groter gemaakt dan nu. Dit ledikantje had wit geemailleerde tralies en een nieuw wit plastic zeiltje over het matras.

Ik merkte dat er iets scheen te hangen tussen het bedje en de muur en dat maakte me nieuwsgierig. Als eerste kwam ik erachter dat deze schijnbare schilderijen overeen kwamen als een soort rooster met patronen. Wanneer ik de metalen gespen op het uiteinde zag van sommige roosters, ontdekte ik dat de schilderijen een soort web vormde en ook nog eens op slot kon. Ik raakte verbaasd waarom iemand een bedje wilde dat op slot kon, maar de meeste aandacht ging uit naar die witte commode. Mischien was daar het antwoord te vinden.

Ik luisterde tevens naar het lawaai wat oma maakte met sommige potjes in de keuken. Ze was daar al een poosje druk bezig. Na het openen van het eerste kastdeurtje ondekte ik babypoeder, vaseline, luierspelden, baby doekjes; allemaal spullen om voor een baby te zorgen. Ach wat maakt het uit, oma had me niet gezegt om niet te erin te kijken. Achter de volgende kastdeurtje lag een heleboel baby wegwerpluiers. Alweer vond ik dat er geen reden was, om oma mij te laten verbieden om in het volgende kast deurtje te kijken. Ik deed deze ook open en zag dat deze vol lag met plastick broekjes.

Ik realiseerde voordat ik de deurtjes wilde dichtmaken dat de plastik broekjes te groot waren voor een kleine baby of kleuter.

Met trillende vingers hield ik een broekje voor mij en zag dat deze groot genoeg voor mij kon zijn. Mijn keel werd droog tijdens het heel voorzichtig terug leggen. Ik had een vermoeden in mijn achterhoofd, maar kon het niet accepteren. Ik opende het vierde deurtje en pakte een van de katoenen luiers om erachter te komen dat ze reusachtig groter waren en vele keren groter dan die een baby nodig had. Plotseling herrinnerde ik waar mam en oma over gesproken haden: "een geschenk weggeven".

Ik voelde met mijn vingers tussen het zachte dons en ik probeerde te geloven wat ik eigenlijk niet wilde geloven. Wilde oma dat ik weer luiers ging dragen? Mijn keel werd alleen maar droger toen ik hierover ging nadenken.

Ik maakte de deurtjes weer dicht. Het leek alsof mam en oma hierover gesproken had. Mischien was het wel oma's idee. Ik herinnerde haar opmerkingen toen mijn kleine broertje zichzelf een keer had ondergeplast: dat het het beste was om hem voor de rest van de dag een paar luiers te laten dragen. Moeder heeft dit toen niet gedaan, maar mischien heeft ze dit wel in haar achterhoofd gehouden! Ze was behoorlijk kwaad over de ontdekking van mij met mijn vriendje.

Ik zat op het uiteinde van de bed en staarde naar het open gedeelte van de kast met luiers. Plots herinnerde ik de gespen aan het ledikantje en keek er nog eens naar. Ja, het was groot genoeg voor mij, speciaal wanneer ik ineen zou krimpen. Juist op dat moment, terwijl ik op keek, zag ik oma in de deuropening staan. Ik verwachte een kwaad gezicht van haar omdat ik het een en het ander ondekt had, maar ze had ui zichzelf al een streng gezicht. Ze kwam naar binnen en zei dat het terecht was dat ik zo keek omdat ik dit allemaal gezien hebt.

Ze kwam naast me zitten en begon te spreken over wat ik gedaan had met mijn vriendje, toen mijn moeder het ondekte. Ze gaf me een lange preek over de het leven van een vrouw en de gevolgen voor een meisje dat een "heet broekje" had. Juist terwijl ze klaar was begon ze mijn knoopjes los te maken aan de voorkant van mijn kleding. Ik wist dat ze me een luier wilde gaan laten dragen maar ik voelde me hulpeloos om haar te laten stopen. Ik voelde me gehypnotiseerd door haar, zodat ik daar zat en haar mijn panties omlaag liet doen. Ze deed ook mijn schoenen en sokken uit.

Ik vermoede dit al tijdens het zien van de uitgelegde katoenen luiers die op bed lagen. Ik begon te huilen en smeekte, beloofde lief te zijn, beloofde van alles zolang ze me maar geen luiers liet dragen. Ze pakte tevens een plastik broekje, ik smeekte haar om me niet opnieuw luiers te laten dragen.

Ze schonk geen aandacht aan mijn protest, er nu lagen een stapel luiers, een kan met babypoeder, 4 luierspelden en een plastik broekje naast mij op bed te wachten. Ze draaide zich om om een preek te houden over het feit dat het te laat was voor beloftes en smeekbeden. Ze zei, dat ik haar moest laten zien of ik rijp was en bedaard was om mijn straf te accepteren als een vrouw.

Toen ik stopte met huilen wees ze naar de ledikant en zei dat de ledikant bedoelt was voor stoute, kleine meisjes in luiers, en daarin moesten blijven totdat ze tot rust gekomen waren. Om het duidelijk te maken liep ze erna toe en deed een zijkant omlaag.

Hierna richtte oma zich op de luiers ik moest op het bed gaan liggen en meer op het uiteinde daarvan. Ik droeg nog steeds mijn panties en het maakte me bang toen oma ze uit deed. Nu was ik totaal naakt, zittend op bed, met oma tussen mijn benen. Ik keek tussen mijn benen naar mijn krullend schaamhaar en bloosde. Het was een tijdje geleden dat iemand mij naakt gezien had.

Oma lachte en pakte de kan met babypoeder. Ze poederde me aan de voorzijde tussen mijn benen en daarna op mijn billen. Daarna duwde ze mijn benen wijd open en legde de luiers tussen mijn benen. Het voelde als een grote katoenen inleg wat opkropte. Oma trok de luiers strak voordat ze deze vastspeldde, en ik moest tevens mijn benen wat wijder houden van haar.

Het was een heel vreemd gevoel, ik veronderstelde me dat ik in een diepe gedachte verschoond werd als een kleuter. Ineens had ze aan elke zijde ter hoogte van mijn middel een speld zitten en een tweede eronder naast mijn heup. Ik ondekte dat dat dit de luiers nog een stuk strakker maakte, maar dat maakte niet meer uit want omdat het ledikantje toch in de buurt was.

Wanneer ze klaar was met de luiers ombinden pakte ze mijn enkels beet en deed deze door de been holtes van het plastikbroekje en werkte deze omhoog tot mijn knieen. Ze hielp me met opstaan.

Daarna realiseerde ik me hoe dik de luiers eigenlijk waren, deze hielden mijn benen wijder uit elkaar als normaal. Ik stond daar stil, met het vreemde gevoel van de luiers, ze deed de plastic broekje omhoog, over de luiers, en op zijn plaats. Ze liet me een keer rondraaien, om te zien of de luiers wel geheel op zijn plaats en in mijn plastik broekje zaten.

Ik nam een stap en begon weer te huilen. De luiers voelde dik en voelden heel kinderachtig aan. Ik haatte dit gevoel en ik haatte oma omdat ze mij luiers liet dragen, maar ik kon deze dingen niet tegen haar zeggen.

Ik stond daar en brulde het uit. Oma veegde mijn tranen weg. Ze trok mijn kleding over mijn hoofd, deed het op zijn plaats en deed de knoopjes weer dicht. Toen ze ermee klaar was pakte ze me bij mijn arm en liet me in volle aanzicht voor de spiegel staan en liet me zijdelings staan zodat ik kon zien dat mijn kleding te kort was om mijn achterwerk met plastic broekje in zijn geheel af te dekken.

Ik zal nog altijd haar woorden onthouden:

"Zie je Barbara, hoe je luiers en plastik broekje eruit zien onder jouw kleding. Dit is hoe een baby meisje wordt gekleed en dit is hoe je de zomer doorbrengt als je niet exact doet wat ik je opdraag of andere problemen maakt." Ze zei daarna op zachte toon dat ik maar mee moest komen naar de keuken om daar met haar een glas limonade te drinken.

Ik probeerde te stoppen met huilen terwijl ze met me in een handje loopt. Het was een snelle loop met dikke luiers tussen mijn benen en de elastiek van mijn plastik broekje schrappend langs mijn huid. Ik kon bij elke beweging het plastic gekraak horen, en voelen dat mijn achterste te dik was voor mijn kleding, zodat iedereen mijn schaamte zou zien.

Er was nog iets wat ik merkte: de dikte van de zachte kleding met een laag babypoeder wat mijn schaamlippen plaagde. En dat dit alles wat oma deed of zei, me zou verlagen. Het goede gevoel voor haar was dat ze me vermoedelijk een bang gevoel bij me wilde opwekken. Ik bloosde woedend tijdens het lopen naar de keuken. Gelukkig had oma in de gaten dat het een beschamend gevoel gaf door mij weer in luiers te laten lopen.

Oma liet me zitten op een van d'r stoelen in de keuken. Terwijl ze een grote glas limonade aan het inschenken was probeerde ik gebruik te maken van het vreemde gevoel van zitten op een soort dikke ondergoed! Ze zei dat wanneer ik geluierd was, alleen moest gaan zitten op stoelen met een plastic zitting.

Nadat ze had plaatsgenomen begon ze over de regels die ik na moest leven de hele zomer. Ze legde uit dat de luiers bedoeld waren te voorkomen dat ik mezelf kon aanraken (of iemand anders mij kon aanraken tussen mijn benen) Wanneer ik luiers omhad mocht ik ze niet aanraken of het plastic broekje op geen enkele manier, het toilet buiten beschouwing en wanneer ik moest poepen moest ik het haar komen vertellen. Ze legde uit dat ze wegwerpluiers had, die groot genoeg voor mij waren en me erin zou verschonen voordat ik moest poepen.

Ik vond het niet leuk om dit aan te horen. Op dit moment waren de luiers dik en onbehaaglijk, en een beetje warm door de plastic broek. Maar het vermoeden dat ik mijn luiers moest gebruiken waarvoor ze bestemt zijn waren echt. Ik realiseerde me dat oma meer in gedachte had dan me belachelijke kleding te laten dragen om mij te vernederen. Ik was feitelijk ook afhankelijk van de luiers.

Een rilling ging hierna door mijn ruggegraat. Het was een hele poos geleden dat ik in mijn broek geplast had en me deed voelen hoe dat was. Ik voelde me zo meer onbehaaglijk. Ik voelde me nu meer gevangen. Ik wilde weg rennen en de luiers uitdoen maar ik wist dat oma me tegen zou houden.

Ze was heel serieus over het vertellen van mijn handen aan mijn luiers. Ik luisterde naar haar regels over het toestemming vragen om ergens naartoe te gaan zonder haar, bedtijd en al meer van die dingen, maar ik was al aan het proberen een manier te vinden om mogelijk te vermijden dat ik mijn luiers moest gebruiken. Deze gedachte maakte me zo bezeten dat oma dacht dat ik aan het dagdromen was en zei me dat ik beter aandacht aan haar moest schenken.

Ze plaatste een baby-opstel kalender aan de keuken muur en zei me dat dat mijn straf kalender was. Wanneer ik iets verkeerd zou doen zette ze een "lu" erop dat inhield dat bij elke beschreven dag met "lu" erop, ik dan geluierd werd die dag om te leren lief te zijn. Als ze er een "le" eropzette op die dag betekende het dat ik die nacht in het ledikantje moest slapen en wanneer ze er een "s" op plaatste ik de avond een pak slaag op mijn billen zou krijgen - het aantal slagen berekend vanaf de dag dat ik gearriveerd was (vandaag was dus de eerste dag van aankomst).

Mijn hoofd raakte helemaal in war bij het aanhoren van deze strafregels en behandelingen maar bij horen van het volgende wat oma zei, golfde er een bange gedachte door mij heen. Ze wilde dat als iemand me vroeg waarom ik luiers droeg, ik ze de waarheid moest vertellen.

Ik vroeg haar wat deze "waarheid" betekende. Ze vertelde me dat ik moest vertellen dat ik betrapt was met het spelen met mezelf en weer in luiers was geplaats als geheugensteuntje om weer te laten gedragen als een correcte jonge vrouw. Ik voelde mijn gezicht gloeien bij deze gedachte. Ik wist bij mezelf dat ik dit niet op kon brengen maar zei niks tegen oma hierover.

Er was nog geen aantekening gemaakt op de kalender. Mischien betekende dit dat ik binnenkort mijn luiers af mag doen. Als dat werkelijk zo was hoefde ik niet steeds geluierd te worden of het uit te leggen aan een vreemde.

Ik begon oma's systeem te begrijpen. Ik had nog een hele dag voor me en wist een ding dat oma me zeker zou controlleren. Ik beefde met de gedachte om in luiers te blijven. Alsof ze mijn gedachten kon lezen zei oma dat ze nu met me wilde uitgaan winkelen. Ik begon te snikken, smeekte haar en begon meer te huilden.

Ik herinnerde de warme tranen stromend langs mijn gezicht en tevens realiserend dat mijn luiers met de tijd meer oncomfortabeler werd (heet en jeukend) voor mijn gevoel had ik snel een bad nodig.

Oma luisterde zo'n 2 minuten naar me en liep naar de kalender. Ze zette op elke aankomende 5 dagen een "lu" erop. En een "le" op het hokje van vandaag. Daarna vertelde ze me dat ik 1 minuut de tijd had om mijn sandalen aan te trekken of ze zou anders nog meer "le's" plaatsen op de kalender.

Het was alle aanmoediging die ik nodig had. Ik stopte niet met denken ik had juist 5 dagen in luiers verdiend en dat ik moest slapen in een ledikant die nacht, ik wist dat ik niet meer moest uithalen om in problemen te komen.

Ik luisterde alweer naar het gekraak van mijn plastik broekje en zo snel als ik kon ging ik naar boven. Op een geven ogenblik vond ik mijn sandalen en deed ze aan en ging weer naar beneden.

Oma liet me mijn neus snuiten voordat ze me naar de auto bracht. Ik wilde er eigenljk naar toe rennen zodat niemand mijn kleding kon zien maar oma hield mijn hand vast en nam de tijd. Er waren niet veel mensen op straat dat werkte in mijn voordeel. Ik begon alweer te huilen totdat oma me waarschuwde dat er meer ruimte was op de kalender voor letters.

Ik stopte hier snel mee, toen we door de stad reden haatte ik elke stoplicht, elke straat bracht me dichter bij winkels. We parkeerde de auto voor een vreemd uitziende winkel dat draaiende stoelen en kruisen als aanzicht op het raam. Todat we binnen waren bergreep ik waar oma die grote luiers en plastik broekjes vandaan had die ze voor mij gekocht had. Er waren rekken vol met dit.

Ik staarde veelal. Mijn keel was droog. Mijn oma liep naar de balie en vroeg de verkoopster dat ze luiers nodig had die groot genoeg zouden zijn voor haar kleindochter. Ik voelde me gevangen en met mijn rode wangen staarde ik naar de vloer, te verlegen om de verkoopster aan te kijken. De verkoopster was een oudere vrouw maar nog jonger als oma.

Ik had het idee dat het ze niet echt verbaasd was om een 14 jarige meisje in luiers te zien. Ik probeerde nog mijn kleding omlaag te trekken om mijn ballonachtige plastic broekje te verbergen. De verkoopster vroeg in een aardige toon waarom ik nog luiers droeg en ik voelde me machteloos terwijl oma haar de waarheid vertelde.

De verkoopster schonk hier veel aandacht aan. Ze maakte een opmerking en suggereerde dat ik gestraft was en liet ons naar de afdeling gaan waar de volwassen luiers lagen. Ik moest daar blijven staan, met een rode diepschamend gezicht terwijl ik luisterde naar de discusie tussen hen over de verschillende merken van luiers en hoe effectief ze werkte bij elk verschillende mogelijkheden van incontinentie.

Mijn nood voor een badkamer was niet erg ver weg meer alleen nu genoot ik opnieuw van een onbehaaglijk gevoel: ik moest nodig poepen. Juist toen dit door mijn gedachte ging, hoorde ik de verkoopster aan oma vragen waarom ze wegwerpluiers wilde voor mij. Oma vertelde haar dat de wegwerp meestal nodig waren als ik moest poepen. Ze wilde geen vieze was van katoenen luiers.

De verkoopster pakte een pak met attends in junior maat. Ze vertelde dat attends een plastik binnen voering had, dat comfortabel zou zijn voor de patient, dit zou dan niet zo bezorgzaam zijn. De verkoopster pakte 2 tassen met luiers en tegelijk voelde ik de druk op mijn achterste.

Mijn poep wilde sneller komen als normaal, mischien had ik iets gegeten dat niet goed voor me was. Met bonsende hart fluisterde ik tegen oma dat ik snel moest poepen en of ik een wegwerpluier om kon krijgen?

Het voelde vreemd aan om een luier te vragen. De oudere vrouw keek er niet vreemd van op. Oma keek de verkoopster aan, zij vertelde dat het vrouwentoilet achterin de winkel was en daar ook een oude ligbank was zodat het gemakkelijker was.

Ze begeleide ons door de stapel dozen naar een oude maar schone toiletkamer. Oma liet me mijn kleding omhoog houden zodat ze mijn broekje omlaag kon doen, spelde de luiers eraf en haalde ze weg. Ik keek hoe ze deze opvouwde en in haar handtas deed. Ik kon nu zo mijn benen weer sluiten, er zat nu niks tussenin wat jeukte of warm was en het voelde weer normaal aan. Ik keek omlaag naar de roze plastik broekje tussen mijn enkels en voelde verdriet. Dit gevoel kon nog even zo duren. D'r waren 5 "lu's" op de kalender geplaats en dat betekende dat het zeker nog 5 dagen zou duren voordat ik deze gevoel weer terug zou krijgen.

Ik zag dat de verkoopster een attends verspreide op de ligbank. De verkoopster boog voorover, begeleide me op de wegwerpluier en poederde me met babypoeder. Ze legde uit dat gebruik van poeder belangrijk was met attends tenzij oma zou willen dat ik heel snel jeuk zou krijgen. Oma's gezicht kreeg een interresant uiterlijk en ze vertelde dat ze dit zou onthouden.

De verkoopster duwde de luier tussen mijn benen en plakte het strak vast. Ik kan je vertellen dat dit een stuk dunnner was dan de 3 katoenen die ik vanochtend droeg. Ik bewoog mijn benen een beetje en ontdekte ik kon ze beter sluiten dan normaal. Mischien was dit allemaal zo slecht nog niet.

Juist opdat moment voelde ik een ander herinnering, en dat is dat ik moest poepen. Voordat iemand ook maar iets kon doen, vroeg oma aan de verkoopster over het voor en nadelen van dubbele of drievoudige gebruik van attends. De verkoopster vroeg aan oma of ze een demostratie wilde en oma stemde toe.

Ik voelde me buitengesloten.

De verkoopster pakte nog een attends uit de tas en liet me mijn heup omhoog doen zodat ze de luier onder me aan kon doen het was belangrijk om de eerste luier te perforeren voor een maximale absortie. Dan pakte ze een paar scharen van haar lab en gebruikte ze deze om een stuk eruit te knippen uit de luier die ik al omhad. Dan duwde ze de 2de luier op zijn plaats en tapte deze strak om en vroeg oma of ze een derde luier geplaatst wilde hebben.

Oma zei dat deze 2 wel genoeg zou zijn voor deze ene keer. De verkoopster hielp me met opstaan en trok mijn plastik broekje eroverheen. Nu was de prop dunner zodat mijn panties wat losser zaten. Maar, d'r was nog steeds opvulling genoeg om mijn benen gespreid te houden. Ik zou nog steeds belachlijk erbij lopen en mijn kleding verraade nog steeds het geheim aan iedereen die ernaar keek. Ik maakte aanstalte om "te gaan". De 2 vrouwen bespraken dat mijn luiers binnenkort gebruikt zouden worden waarvoor ze bestemt waren.

Ik was bang dat ze bleven staan wachten totdat ik plaste en poepte maar toen vroeg de verkoopster aan oma hoe ze voorkwam dat ik mijn luiers uit zou doen en gebruik zou maken van het toilet en dan de luiers weer op zijn plaats kon doen.

Dit betekende dat ik dus een kans had om mezelf aan te raken. Wanneer oma zei dat ze daar een complete oplossing voor had, meer dan alleen een oogje op mij houden, hierna zei de verkoopster dat ze wat ideeen had en vroeg of oma haar even wilde volgen.

Oma droeg mij op om te wachten in de badkamer totdat ze klaar was met zaken doen. Net terwijl ik moest plassen en poepen. Ik stond daar en deed mijn handen tussen mijn benen om te voorkomen dat ik ging plassen en poepen in mijn luiers. Ik had een angstig gevoel voor dit, omdat ik te oud was om nog luiers te gebruiken. Opeens herinnerde ik me aan wat de verkoopster vertelde over het losmaken van mijn luiers en gebruik te maken van het toilet.

Nu de tijd aandrong voor deze reden. Zou ik het wagen? Zou ik het kunnen verbergen? Met mijn constante hartslag in mijn keel en met de nog openstaande deur stapte ik naar het toilet en deed het plastic broekje omlaag. Ik wilde de tapes los maken, terwijl ik realiseerde dat de luiers los genoeg waren om ze zo omlaag te doen, net als een paar panties. Ik moest wel een klein beetje wringen maar het lukte, zodra de luiers omlaag waren ging ik op het toilet zitten.

Doordat ik het al een poosje ingehouden had, had het even de tijd nodig om het te laten komen. Ik keek naar de vloer, concentreerde me erop en duwde het eerste grote deel van de poep eruit. Ineens voelde ik een hand achter in mijn nek, alduwend van het toilet af en stuwend richting de muur. Wanneer ik op keek zag ik dat de verkoopster was terug gekomen. Haar witte verpleegschoenen waren te stil om me van te voren te kunnen waarschuwen.

Oma stond achter haar en keek heel boos. Niemand zei wat totdat de verkoopster tegen oma zei, dat ik niet de tijd had om alles in het toilet te doen, en dat sommige materialen verwijdert waren van haar. Het was waar, ik kon de harde stuk voelen die mijn kleine kontgat nog open hield. Ik hoopte al dat het niet op de grond zou vallen.

Oma was woedend maar het nieuws die ze van de verkoopster kreeg bracht haar op een andere gedachte en er verscheen een glimlach. Oma begeleide me naar de ligbank, waar ik al waggelend naar toe moest, de luiers en panties rondom mijn voeten maakte een schaafend geluid op de vloer. Het voelde eng aan om te lopen met een deel van mijn ontlasting nog in mijn achterwerk.

Nadat de verkoopster de luiers weer om had gedaan begon ik te huilen. Ik wilde zodanig weggaan zonder te hoefen plassen en te poepen. Ik was in de war, diep schamend en angstig de gehele tijd in luiers. Deze keer was de verkoopster overtuigt dat ze de luiers goed strak had vastgetapt. Ze liep even naar de voorrraad kamer om daar verpakkingstape te halen en plakte deze hierna over de bestaande tapes heen.

Mijn plastic broek deed ze weer op de plaats en de verkoopster vertelde oma dat het mischien tijd was om een van haar ideeen uit te voeren.

Oma stemde toe en knikte naar de verkoopster en beiden vrouwen pakte me beet bij mijn polsen. Voor ik het in de gaten had, deden ze vuisthandbalschoenen om mijn handen. Deze waren niet van duimen voorzien en het binnenste was zacht en glad. De buitenkant was van nylon gemaakt en ook glad. Ze waren een beetje kromgetrokken bij de pols aan ieders zijde en daar waren ze goed vastgegespt zodat ze niet loskonden.

Ik hield mijn handen naar voren gestrekt en staarde naar deze vreemde dingen. De verkoopster zei dat ik moest proberen om ze te verwijderen. Ik wist dat dit truuk was, maar toch deed ik het. Ik ondekte dat de gladde binnen en buitenkant mij tegenhield om mijn handen te gebruiken voor alles. Ik kon niet iets vastpakken of houden.

Ik voelde opnieuw hoe strak de verkoopster mijn luiertapes had vastgemaakt. D'r was niks wat ik kon uithalen voorals ze me alleen lieten voor een paar uurtjes. Juist als de eerste tranen naar beneden rollen uit de hoeken van mijn ogen, voelde ik een kleine warme toeloop tussen mijn benen.

"Oh nee!" Hoorde ik mezelf zeggen al staarend naar mijn middel. De druppels werd al snel een stortvloed. In feite had ik het niet meer onder controle, gevoelsmatig sluit ik mijn benen een beetje meer en met opluchting leegde ik mijn blaas. Ik voelde de warme plas in de luier en de absortie gedeelte zoog het op. De voortgang van sensatie tussen nat en droog was vreemd en ik voelde me er vies bij. Ik kon de voortgang van de plas voelen, die zich door de luier verplaatste.

Juist dan voelde ik een andere golf van verontwaarding voor mijn terugreis naar huis en plotseling wist ik dat ik niet in staat zou zijn om het tegen te gaan. Het zou niet uitmaken hoe vaak ik het ook zou proberen, ik begon zelf te voelen dat ik mijn luier bevuilde. Ik was zo verrast, dat later oma vertelde dat ik daar stond met een afwezige gedachte op mijn gezicht en met mijn mond open hangend. Ze zei dat dit haar liet herinneren toen ze mijn moeder zindelijkheidstraining gaf.

Ik voelde de poep ontsnappen en tegen de strakke luier weerstand bieden. Het verspreide zich en door de verademing was dit wonderbaarlijk, het gevoel van mijn luier maakte me misselijk. Ogenblikelijk hierna kon ik weer gewoon ademen. Mijn wangen waren rood van schaamte en mijn luier voelde zo nat en smerig aan dat ik bang was om te bewegen.

De tussen pause was wanneer niemand meer iets wist te zeggen. Opeens vroeg de verkoopster aan oma of ze me nog wilde verschonen voordat ze de winkel verliet. Ik hoopte dat oma zou instemmen. Ik gaf haar een meest blije gezicht en hield mijn mond dicht. Oma keek me aan van boven naar beneden, alsof ze erover na moest nadenken.

Haar gesprek klonk nog in mijn oor. Oma zei "heeft ze een verschoning nodig dan. Ik bedoel, zal de luiers lekken of rommel uit de luier lopen als ze loopt of gaat zitten? Gezien ik een auto heb is het iets om er over na te denken.

"Nee. niet echt. De nieuwe attends hebben beschermde naden tegen smeurie zoals babyluiers die hebben. Ze is dubbel geluierd zodat het meer urine kan verdragen en het plastik broekje is groot genoeg om het af te schermen tussen de been openingen zodat het niet kan ontsnappen. Nee, dan hoeft ze eignlijk niet verschoont te worden maar het zal de jonge dame spijten binnen een paar uurtjes als je het niet doet zei de verkoopster.

"Waarom?" Vroeg oma nieuwsgierig.

"Omdat de attends eigenlijk bedoeld zijn te dragen zonder plastik broekje. Daarom zit de luier elastisch strak tussen haar middel en been openingen. De ontwerper heeft alleen rekening gehouden met lucht circulatie daar waar de luier is vast getapted. Wanneer je er een plastik broekje over de attends doet word het gauw warm en jeukerig. Een van mijn klanten noemde het een prive sauna in de hel."

Oma lachte, bedankte de vrouw voor haar advies en begeleide mij naar de kamer. zodra ik mijn eerste stap deed wist ik dat dit een lange morgen zou worden. Ik kon de lauwe brij in de zitvlak van mijn luier voelen verschuiven bij elke beweging van mijn lichaam.

Mijn luiers waren ook zwaarder en maakte meer geluid tijdens het lopen. Ik realiseerde dat de verkoopster gelijk had. Ik had nog maar net mijn plastik broekje om en voelde al een warme constructie. Ik was net gestopt met tranen. Ik snuivende en staarde naar de vloer toen we richting de kassa liepen om mijn nieuwe luiers te betalen.

Op de terug weg naar de auto was ik armoedig over het druk maken van mensen die evt. mijn plastik broekje onder mijn panties konden zien. Ik keek erniet naaruit bij de gedachte dat ik moest zitten met mijn vieze luier om maar probeerde een besluit te maken om oma over te halen mij terug te nemen naar de winkel en alsnog mij te gaan verschonen. Ik keek naar oma's gezicht en besliste dat ik geen risico moest nemen om haar kwader te maken.

Wanneer we bij de auto aankwamen wilde oma mij nog geen plaats laten nemen voordat ze een plastik tas had uitgespreid over haar zitting. De auto was heel warm van binnen door de zon en de tas bleef steken tot mijn dijen bij het zitten gaan. Ik dacht niet aan de tas, omdat zitten deze ervoor zorgde dat mijn poep zich verspreide over mijn gehele achterwerk.

Ik wist niet waar we naar toe zouden gaan en het maakte me ook niet uit. ik kon mijn vieze luier ruiken en ze waren al warm en jeukerig van binnen. Toen ik zag dat oma haar hoofd had gedraaid om van baan te veranderen, probeerde ik krabben maar door de luiers, handschoenen en de dikke opvulling voorkwam dit.

Ik wist dat deze dingen me zorgen zou maken wanneer oma met mij een winkelpromenade zou bezoeken.

Ik was het winkel uitstapje eigenlijk vergeten die ze beloofd had. Hierdoor was ik bang dat mensen me in luiers zouden zien, nu had ik iets anders om me zorgen over te maken. Ik was nat en vies en ik was er zeker van overtuigd dat iedereen die in de buurt kwam erachter zou komen wat er aan de hand was. Maar daar was niks tegen te doen. Ik was er zeker van overtuigd dat oma me zou straffen voor het afdoen van mijn luiers in de medische winkel. Ze had geen woord gezegd en dat betekende dat ze nog steeds kwaad was. Ik dacht aan de kalender in de keuken waarop alle "lu"s stonden binnen een paar uur. Als ik ook maar iets tegen oma zou zeggen dat haar bozer zou maken zou dit erger worden.

Ik stapte heel voorzichtig uit de auto, haalde de plastik tas van mijn dijen en liet oma mij bij mijn armen beet pakken om te gaan winkelen. Zodra we in de winkelpromenade waren wist ik dat mijn ergste nachtmerrie uit kwam. Mensen liepen al staarend voorbij, zodra ze mijn handschoenen zaggen staarde ze nog meer. Mijn gezicht was constant voorzien van schaamrood maar oma zei dat ik geen aandacht moest schenken aan onze bekijks die we kregen.

De ergste keren was, dat sommige mensen vanachter tegen ons opliepen omdat we te langzaam liepen en een excuus zochten om het goed te kunnen kijken. Ik suggereerde in gedachte dat ze de lucht van mijn luier achter me erger was dan elders. Bij elke stap die ik deed verschoof de poep een beetje en deed mij aan herinneren hoe vies ik was. De luiers waren ondertussen behoorlijk zwaar. Zij zagen meer tussen mijn benen als ik dat ik kon zien en maakte meer voor hun zichtbaar. Als niemand zou zien dat ik luiers en een plastik broekje droeg dan zouden ze het wel in de gaten hebben met het geluid dat het maakte bij elke stap.

Oma nam ons mee naar een warenhuis en naar de afdeling tieners. Ik wilde niet dat iemand in de buurt zou komen en greep ik oma's hand een klein beetje harder beet, probeerde haar te vertellen dat ik bang was.

Natuurlijk, begreep oma dit ze koos ervoor. Ik had geleerd dat oma wist dat dit goed was om mij te vernederen.

Ondertussen kwam een jonge verkoopster op ons af. Oma zei tegen haar dat we verschillende paren korte broeken nodig haden. Alsof het meisje nog niet in de gaten had, vertelde ze haar dat ik geluierd was en de korte broeken groot genoeg moesten zijn om eroverheen te kunen doen.

Het meisje keek mij opnieuw aan. Ze was pas een paar jaar ouder dan mij en ik kon zeggen dat ze zich verontschuldigde tegenover mij. Ik kon haar ook vertellen waarom ik was geluierd maar ze was te verlegen om het te vragen. Ze suggeerde dat we naar de vrouwen afdeling moesten voor grotere maten. Onderweg ernaartoe, vertelde ze dat ik mijn handen onlangs had verbrand en de handschoenen het verband moet afdekken. Sindsdien kon ik mij niet meer behelpen in het toilet en was het nodig mij mijn luiers te laten gebruiken.

Het meisje gaf een beleefd antwoord maar ik kan je vertellen dat ze nog nieuwsgierig was en er niet echt van overtuigd was. Het meisje liet oma een paar korte broeken van baggy bermuda zien. Oma vertelde haar dat ze meer een broek wilde met traditonele style voor mij. Wanneer het meisje een paar korte broeken liet zien die mijn plastik panties het minst zichtbaar zou maken, knikte oma en het meisje hield het hierna voor mijn middel om te zien of het zou passen.

Terwijl ze dit deed zag ik haar neus fronsen. Ze keek me vreemd aan en vroeg aan oma of het mogelijk was dat ik gepoept had. Nadat oma geknikt had naar het meisje, zei het meisje dat ik beter geen kleding kon passen voordat ik verschoont was. Oma bedankte haar voor de genomen tijd en zei dat we met een paar minuten terug zouden zijn.

Ze pakte me weer beet bij de hand en nam me mee naar het vrouwen toilet. Ik was bang voor datgene wat ging gebeuren en was vergeten dat oma mijn katoenen luiers in haar tas had zitten. D'r was een ligbank aanwezig in het toilet en er waren een paar vrouwen aanwezig die zich aan het opmaken waren met make-up. Oma zei dat ik moest gaan liggen op de bank zodat ze mijn luiers kon verschonen. Bij het horen van het woord luiers keken beide vrouwen om en staarde naar mij.

Op dit moment waren mijn luiers echt doorgehangen zodat men kon zien dat dit 14-jarige oude meisje gekleed in luiers en plastik broek was. Ik bloosde hard terwijl zij toekeken en draaide mijn gezicht van hun af.

Langzaam ging ik op de bank zitten, wilde eigenlijk niet gaan liggen omdat ze anders dan volop mijn luiers konden zien.

Oma kwam terug met een paar stukjes papier, waarvan sommige nat waren. Zonder ook maar een woord zeggen deed ze net alsof ik een kleuter was en liet me op de bank liggen, deed mijn boven kleding omhoog, trok mijn plastik broek omlaag tot mijn enkels en begon de tapes van de luier los te maken. De vrouwen keken heel verbaasd toe.

Voordat ze de attends weghaalde, verspreide oma de katoenen luier uit die ik eerder gedragen had en deed het hierna onder mij. Oma zei dat ik mijn heup omhoog moest houden en hield deze omhoog terwijl ze me een beetje schoonmaakte.

Ik voelde dat de attends onder me vandaan werden gehaald en dat ze met het natte gedeelte van de luier mijn bips schoonveegde. Oma zei dat ik mijn heup omhoog moest blijven houden. Ze rolde de attends op en maakte het vast met de tapes ervan, en gooide deze in de vuilnisemmer. Ze kwam terug en gebruikte de papier stukken om mij voor de rest schoon te maken voordat ze zei dat ik mijn heupen weer omlaag kon doen. Ze splede de luiers vrij strak en maakte gebruik van 4 stuks, zoals ze de eerste keer deed. Daarna liet ze me weer opstaan en plaatste de plastik broek weer op zijn plaats.

De vrouwen bleven stil toekijken naar mijn hele verschoning en ik was blij dat het klaar was zodat we weg konden. Ik was blij dat ik bevrijd was van mijn natte en vieze wegwerpluiers. Ze waren warm, jeukerig en oncomfortabel geworden zodat ik nergens ander meer aan kon denken.

De katoenen luiers waren dikker en het was stijver tijdens het lopen maar ik was schoon dus meer comfortabeler. Nu wist ik wanneer ik in een goede gesituatie was. We gingen terug naar de sportkleding afdeling en vond dezelfde verkoopster. Een uur later had ik twee complete zomer kledingstukken en vier paar korte broeken. Ondanks tegen het advies van de verkoopster, waren ze toch allemaal blootgesteld aan mijn luiers en oma ging weer weg. Het ergste deel van dit gebeuren was, dat oma niet gebruik wilde maken van de verschoonkamer die daar ook aanwezig. Ze zei dat ze zich daar moest behelpen omdat het te klein voor 2 personen was.

Ze liet me de kleding passen midden in de winkel, met mijn luiers in volle zicht voor iedereen. Ik wist zeker dat er geen ergere dingen konden gebeuren wat mij al overkomen was. Het leek alsof de hele wereld wist dat ik nog in luiers was. Daarna vertelde oma mij naar de babyafdeling te gaan om een pak luiers uit te gaan zoeken voor mijzelf. Ik wilde vragen waarom maar dan zou ik een flater slaan. Ik moest voor de tweede keer een vernedering ondergaan om een pak luiers te dragen terwijl ik geluierd was.

Ik probeerde een plan te vinden om eronderuit te komen maar dat was hopeloos. Ik stond voor de rek met pakken luiers en keek ernaar. Allemaal hadden ze een babymotief en het woord "luiers" in grote letters erop staan. Uiteidelijk pakte oma een roze pak luiers en gaf me geld om ze te gaan betalen.

Omdat ik de handschoenen omhad moest ik het geld en de luiers voorzichtig vasthouden. Ik hoorde het gekraak van mijn plastik broekje tijdens het lopen richting de groep kassa medewerksters. Ze begonnen te staren, speciaal wanneer ze zagen wat ik aanhad en tevens ook in mijn handen droeg. Op dit moment waren mijn wangen alweer rood en trilde mijn handen.

Ik kon de vraag in haar ogen zien, maar ze vroeg alleen of het makkelijker zou zijn om de tas over mijn schouder te doen. Ik knikte en ze kwam erachter vandaan om me te helpen. Ze plakte gelijk het bonnetje vast aan de luiertas. Oma stond met een glimlach aan het uiteinde ervan.

Op dat moment voelde mijn wangen aan alsof ze bloosde voor de rest van mijn leven. Ik was echt zwak door de schaamte en vernedering. Ik wilde geen risico lopen om met haar te praten ik hoopte dat we na het verlaten van de winkel gelijk weer naar de auto zouden gaan. Maar dat was niet haar plan.

Ze nam me mee naar een lunchroom en bestelde er een extra grote cola voor mij. Ik wilde eigenlijk niet omdat ik ook geen dorst had, omdat ik al vermoede dat ze wilde dat ik mijn luiers ging plassen. Ik haatte deze gedachte. Ik was droog en comfortabel zoals ik maar zijn kon, een plastik broekje en alles dragend, ik wilde niet weer nat of vies worden. Ze wilde laten merken dat ik in luiers was en me meer wilde straffen als we thuis waren.

Voor de rest van de ochtend volgde ik haar van winkel naar winkel ook om voor d'r zelf inkopen te doen. Binnen de kortste keer moest ik weer plassen en deed mijn uiterste best om het in te houden maar ik had voor de tweede keer uiteindelijk mijn luiers nat voordat we in de auto zatten om naar huis te gaan. Op dat moment had het plastik broekje (welke ik haatte met een verdreven hartstocht) mijn luiers warm en vochtig gemaakt. De plas maakte de luiers zwaar en kondigde aan meer bewust te zijn van hoe nat ik was tijdens het dragen van katoenen luiers.

Terwijl ik ging zitten op de plastike tas op de stoel, vroeg oma hoe nat ik was. Ik gaf haar een enkele antwoord, "doordrenkt". Het was het eerste woordje sinds vele uurtjes. Het werd tijd dat we naar huis gingen om te gaan eten.

Toen we thuis waren nam oma mij en ons inkopen mee naar boven en verschoonde me in twee attends luiers. Ze sprak in baby taal naar me en bevestigde dat ik een kleine kleuter was die nog luiers moest dragen. Ik wist genoeg, deze waren comfortabler dan de katoenen luiers maar ik klaagde er niet over. Ze had me zojuist verteld wat voor straf ik zou krijgen als ik probeerde de luiers uit te doen.

Tijdens het eten deed ze de handschoenen van me af zodat ik kon eten. Alweer praatte ze kalm, maar ik maakte me meer zorgen over de 5 "lu"s op de kalender en wat erbij zou worden gezet. Uiteindelijk, na het toetje, begon ze aan te halen wat er gebeurd was in de medische winkel.

"Je bent heel stout geweest vanochtend," Zei ze terwijl ze aan haar koffie nippelde.

"Ja, oma, ik was slecht. Maar vanaf nu zal het goed komen, je zult het zien" zei ik. "Ik beloof dat ik het nooit meer zou doen."

"Hoe denk je gestraft te worden? Je bent al geluierd de aankomende 5 dagen." Ik haatte haar voor het vragen van deze vraag. Het lokte me uit om mijn eigen straf te moeten omschrijfen. Ik zat daar stil totdat ik uiteindelijk een aardig antwoord gaf.

"Ik weet het niet" dit was alles wat ik kon zeggen.

"Nou dan, laat mij je dan een keuze laten maken. Wil je er een hebben die heel oncomfortabel is met een korte periode of eentje die een beetje oncomfortabel is voor een lange periode?" Hoe moet ik dit beantwoorden? Ik wilde weg rennen van haar, mijn luiers uit doen en weer normaal kunnnen doen maar ik wist dat moeder haar steunde. Ik dacht er een paar seconden over na en maakte mijn beslissing.

"Een korte periode"

"Akkoord dan. Ik ga je nu naar bed brengen. Je hebt een lange dag gehad en ik denk dat je vroeg zult slapen." Ze stond op van tafel en keek naar de kalender. Ze plaatste met een stift voor de aankomende 2 dagen een "le" erop. Ik ademde een zucht van verlichting. Twee nachten meer slapen in een ledikant zag er niet slecht uit als straf. Ze zag mijn gezicht uitdrukking en zei:

"Kijk niet zo opgelucht. De volgende 2 dagen zijn voor goede maatregelen. Ik heb meer voor je in petto dan je te laten slapen in een ledikant." Ik wilde protesteren dat 3 dagen in een ledikant lang genoeg was, maar ik hield mijn mond maar dicht. Ik was al genoeg in problemen.

Ze nam me mee naar boven en hielp me met uitkleden. Mijn luiers waren nog droog (maar werden met de tijd warmer en jeukeriger) zodat ik verrast was wanneerde ze me weer op bed legde en mijn plastic broekje omlaag trok en daarna de tapes van de luiers los begon te maken. Mischien wilde ze het verwisselen in katoenen? Ik wist niet wat er ging gebeuren, ik zei niks en liet haar maar haar gang gaan.

Terwijl de luiers weggehaald en dichtgevouwen waren liep ze naar de witte commode en nam iets kleins uit een van de laden het was een klein pakje met folie wat uitzag als een kogel. Ik keek naar hoe ze het uitpakte. Dan pakte ze mijn hand en duwde er een klein ronde plug in het voelde als was in mijn hand. Ze keek terug houdend met een overwinning op haar gezicht.

"Weet je wat het is?" Ik schude mijn hoofd.

"Het heet een zetpil. Het laat je darmen werken. Ik wil dat je het in je bipsgat doet." Plotseling begreep ik wat ze bedoelde met de korte term ongemak. Ik voelde me beroerd als ik een natte en vieze luier had. Nu wilde ze dat ik ermee sliep. Het ergste is dat ze wilde dat ik het zelf erin deed. Ik wilde wel honderd dingen zeggen tegen haar, en duizend protesten over het feit dat het oneerlijk was, maar de nog jeukerige luier onder me herrinnerde me eraan dat ze me onder controle had en kon het alleen nog maar erger maken voor mezelf.

Ik beet op mijn tong en probeerde te doen wat ze wilde. Ik had nog nooit iets in mijn achterste gedaan hiervoor en het was hard om het te doen terwijl ze toekeek. Ik bereikte het tussen mijn benen en deed het met gevoel. Zodra mijn vingers mijn kleine bips aanraakte realiseerde ik dat ik een nogal vieze achterwerk had van eerder in de ochtend. De kleine kogel gleed erin en ik maakte mijn vingers schoon aan de onbeschute luier. Het voelde vies aan, beschaamd en vol afgrijzend met wat mij overkwam.

Ze maakte de luiers weer behaaglijk vast en trok de plastik broek erover heen voordat ze me naar de badkamer stuurde om mijn handen te wassen en tanden te gaan poetsen. Toen ik klaar was en terug ging naar de slaapkamer had ze ondertussen de handschoenen gehaald uit de keuken. Ik slikte bij het zien van de metalen kooi met tralies, die op mij wachten. Het zag er zo klein uit.

Plotseling was ik heel bewust van de dikke luiers tussen mijn benen en de geringe poep nog brandend in mijn luier. Voordat ik erover na kon denken smeekte ik om clementie.

"Alsjeblieft laat me niet hierin slapen, oma. Ik ben al genoeg gestraft. Ik zal lief zijn, je zult het zien. Ik beloof dat ik braaf zal zijn!" Ze gaf geen antwoord, ze glimlachte en wees naar het ledikantje. Na een paar seconden zei ze.

"Je hebt je eigen keus gemaakt, Barbara!! Nu is het tijd om het te accepteren." Bedroefd klom ik in het ledikantje en hield mijn handen naar voren zodat ze bij mij de handschoenen om kon doen.

Ik wist al dat dit me hulpeloos maakte en ik haatte haar voor dit. Nadat de gespen eraan waren vastgemaakt schoof ze de zijkant omhoog met een luide klank, trok het doek zeil erover op zijn plaats en begon de gordels vast te binden met kleine draai slotjes. Het waren geen sleutel sloten. Zonder de handschoenen zou het gemakkelijk zijn om te ontsnappen. Maar de handschoenen zatten op zijn plaats en waar zou ik naar toe kunnen ontsnappen?

Ze zei dat ze een flesje voor mij ging halen en vertrok. Ik merkte gelijk de aanwezige brandende gevoel in mijn darmen. Ik wist dat het een kwestie van tijd was om de schone luier vies te maken en erin te moeten slapen. Ik begon te huilen. Ze bracht me een grote baby flesje vol met appelsap en nadat ze me het gegeven had door de tralies, ging ze op bed zitten om te kijken terwijl ik het opdronk. Ze nam het lege flesje weer mee en wenste me een goede nachtrust. Nadat ze deur had gesloten realiseerde ik dat het nog niet donker was. Na het wachten van de poep dat kwam begon ik te huilen. Ik wou dat ik nooit die jongen aan mijn broek had laten komen als ik wist wat me daarna zou overkomen.

Ik werd heel vroeg wakker de volgende ochtend omdat natuurlijk mijn luiers nat, vies en oncomfortabel waren. Ik herrinnerde hoe beschaamd het voelt om ongecontrolleerd de warme brei te laten uitbarsten.

Ook mijn plas had zijn weg gevonden, ik was doordrenkt. Ik had mezelf in slaap gehuild.

De gedachte dat ik nog twee nachten moest doorbrengen hierin maakte me bezorgend. Ik was heel warm van door het dragen van het plastik broekje en op het liggen van een rubberen matras overtrek. Het jeukte aan mijn huid door de zweet maar ik kon niet krabben door mijn handschoenen. Ik voelde me ook heel stijf en krampachtig, omdat mijn benen vast lagen in het ledikantje. Als ik rolde en draaide, zo goed als dat kon in het ledikantje, was ik geschrokken bij het ontdekken van iets.

De warme, natte gedeelte van de luier wreef tegen mijn schaamlippen op een heel aangenaam manier.

Ik begon te experimenteren met posities en ik vond uiteindelijk dat wanneer ik op mijn rug lag en met mijn knieen straker tegen de kruis van mijn luiers aankwam dit een fijne wrijving maakte met de benen tegenelkaar.

Al snel had ik mijn dijen samen, woedende en een genotvolle orgasme bouwde zich op. Wanneer ik klaar kwam beet ik op mijn tong om een kreet te voorkomen. Ik wist dat mijn gezicht warm was en bloosde van opwinding en bidden dat oma niet binnen zou komen en mijn genot kon zien na het plassen en poepen in mijn luier.

Eigenlijk was het idee met slapen in luiers zo slecht nog niet. Oma vertelde altijd de waarheid. Ze liet me de luiers dragen en gebruiken voor de aankomende 5 dagen en had de 2 opeenvolgende nachten doorgebracht in de ledikant. Ze begon zelfs aardiger te praten en begon meer babypoeder te gebruiken als het tijd was om te gaan poepen. We gingen ook niet meer uit gedurende deze dagen zodat ik vergat hoe beschamend dit voor mij was. Ze liet sommige vrienden komen om te kaarten na het schrijven van een brief ter introductie.

Ik mocht in mijn kamer spelen. Als de vrouwen vragen stelde aan oma over mijn luiers, wist ik niet wat zij hun vertelden. Als ze snel een korte boodschap moest doen, deed ze mijn kleding uit tot mijn bh, luiers en plastik broekje en deed de handschoenen om.

Ik realiseerde al gauw dat dat was om te voorkomen dat ik anders met mijn luiers zou knoeien. Alleen in luiers en broekje gekleed, betekende dat ik het niet leuk zo vinden zo naar buiten te gaan. De enige reden dat ik dit tolereerde was het klaar komen van iedere ochtend.

Nadat ik mocht slapen in een tienersbed vond ik meer posities dat een heerlijke wrijving veroorzaakte. Ik was altijd voorzichtig en zo snel als mogelijk en probeerde eerder wakker te zijn dan oma zodat het er normaal uit zou zien voor de ochtend. (een van de regels was dat ik in bed moest blijven totdat ze me kwam wakker maken.)

De eerste nacht was de enigste keer dat ze me liet slapen in een poepluier. Hoewel ze wel altijd zeker ervan moest zijn dat ik genoeg gedronken had voordat ik naar bed ging zodat ik mijn luiers kon gebruiken elke keer voordat ik ging slapen voor de nacht. Ze dacht dat ze me hiermee strafte. Ik droomde juist ervan hoe fijn het was met een natte luier om en ik deed wat ze wilde.

Uiteindelijk arriveerde de vijfde dag. Als er niks gebeurd was ondertussen zou ik na de vijfde nacht bevrijd worden van de luiers. Zo goed als ik van de orgasmes genoot, deed ik dit niet van de luiers. Ik huiverde nog in gedachte hoe het was om bekeken te worden in mijn plastik broekje.

Ik lag nog in de tienersbed met een laagje vochtigheid van mijn beste orgasme, zojuist gevloeid tot hier toe liet oma me luiers dragen. Het huis leek behoorlijk stil en ik wist zeker dat het nog heel vroeg was, dus begon ik opnieuw met de rhythmische bewegingen. Ik sloot mijn ogen en begon te genieten van het plezier. Ik wilde aan mijn schaamlippen wrijfen maar oma drong erop aan dat ik sliep met een vrij stijve uit de mode bh.

Zodat het de tweede keer in een uur langer duurde voordat ik klaar kwam. Nog steeds genoot ik hiervan. Uiteindelijk baade ik een golf van plezier. Juist zodra mijn ogen open ging hoorde ik de deur open gaan van oma's slaapkamer en haar voetstappen. Ik wist eigenlijk dat dit te vroeg was. Ik ademde nog vrij stevig en mijn gezicht was zeker nog rood van het blozen. Ik hoorde haar mijn kamer passeren richting de badkamer.

Ik probeerde rustig te kalmeren omdat elke seconde telde. Ik hoorde het doortrekken van het toilet en haar voetstappen naderen. Ik probeerde mijn ademhaling wat regelmatiger te krijgen en aan andere dingen te denken zodat mijn gezicht weer een normaal kleurtje zou krijgen, maar ik wist dat oma niet achterlijk was.

Ze kwam naar binnen met een ochtend groet en ik keek naar haar terwijl haar gezicht veranderde toen ze me zag. Ze vroeg me of ik ziek was en wanneer ik zei dat ik in orde was wilde ze plotseling dat ik gelijk verschoond moest worden inplaats van na het eten. Ze bleef me aankijken terwijl ze een stapel katoenen luiers en plastik broekjes klaar legde. Ik probeerde niet in haar ogen te kijken omdat ik zeker wist dat ze dan mijn glans in mijn ogen zou zien. Normaal deed ze de handschoenen af bij de eerste luier verschoning van die dag en hoefde ik ze niet eerder te dragen voordat ik weer naar bed ging tenzij ze even wegging voor een boodschap.

Ik hield mijn polsen omhoog nadat ze me uit bed had geholpen maar ze schudde haar hoofd en zei dat het beter was ze nog een paar minuten om te laten houden. Op dat moment was ik er zeker van dat ze al iets in de gaten had, alsof ze al vermoede dat ik geleerd had te mastruberen terwijl ik in luiers was.

Ze deed mijn natte broek omlaag en liet mijn benen verspreid houden terwijl ze de spelden losmaakte van mijn doordrenkte katoenen luiers. Zodra de luiers losser zatten deed ze haar hand erin en voelde aan mijn schaamlippen. Dan trok ze haar hand terug en rook aan haar vingers. Ik kon haar donkere bui zien.

"Je hebt jezelf weer misbruikt!" klaagde ze. "Hoe lang is dit al aan de gang?" Ik vertelde haar alleen deze ochtend maar ze geloofde me niet. Ze duwde me weer terug naast de klaarliggende stapel luiers en begon te mompelen dat ik nog niet mijn lesje had geleerd en dat ze extra maatregelen zou treffen om er zeker van te zijn dat ik me weer zou gaan gedragen. Ik was erg bang dus zei ik maar niks. Een ding was zeker ik mocht niet uit de luiers na deze afgelopen 5 dagen.

Oma verwijderde de handschoenen zodat ik kon eten. Na het eten pleegde ze 2 telefoontjes.

De eerste was naar iemand die Norma heette waaraan ze vroeg of ze op mij wilde passen vandaag en de tweede was de verkoopster van de medische winkel. Oma was ondertussen heel bevriend met haar en nadat ze een poosje had aangehoord zei ze dat ze langs zou komen.

Ik was opgedragen om mij aan te kleden in een paar korte broeken en t-shirt. Ik bewoog me zo snel als ik kon, rekening houdend met mijn luiers. Het enigste wat ik wist dat er een nieuw persoon was die op mij moest letten. Ik wist dat ik in de problemen zat. De vraag was wat zou nu mijn straf zijn? En afvroeg wat oma zou doen mij te laten stopen met mastruberen.

Mijn handen trilde zodanig dat ik moeilijk mijn sandalen kon aan krijgen. Juist wanneer ik klaar was, kwam oma in de kamer, pakte een roze luier tas en begon deze vol te stoppen met katoenen en wegwerp luiers en een paar plastike broekjes. Ze had weinig gezegd sinds ze mijn geheim ondekt had.

Ik wilde haar vragen wat er ging gebeuren maar ik was te bang daarvoor. Ik plaste tevens mezelf nat, juist bij het nadenken hierover.

Wanneer ze ermee klaar was maakte ze een gebaar dat ik haar moest volgen. We gingen naar de keuken waar ze begon met het vullen van babyflesjes met appelsap. Ik keek naar baby kalender en voelde een rilling door mij heengaan. D'r stond een "lu's" geplaatst op elke dag voor de rest van de maand en een "le" op elke dag voor de aankomende 2 weken. En er stonden ook 4 "s" op elke opeenvolgende vrijdag van de maand. Vandaag was het een van deze vrijdagen.

Nadat de babyflesje gevuld waren deed ze de handschoenen weer terug om mijn handen. Daarna liet ze me naar buiten gaan naar de deur van de overburen. Tijdens het wachten bij de voordeur kon ik zien dat de mensen die hier woonden erg smerig waren. Er stonden oude dozen pampers, sommige nog met gebruikte luiers erin.

Al gauw ging de deur open en zag ik een vieze tapijt liggen met vettige etensresten en vieze luiers. Een blik naar Norma, de moeder, vertelde me genoeg. Ze was midden in de dertig, had vettig haar, droeg vieze kleren en had een afgemat gezicht. Een kleine jongen van ongeveer 4 jaar oud, hing aan zijn moeders been. Zijn gezicht was vies en zij haar was smerig maar wat mijn echte aandacht trok was dat hij alleen een natte luier (pampers) droeg.

We gingen naar binnnen door de vieze en smerige woonkamer waar een babybox stond, een doos luiers en sommige andere baby benodigheden lagen er verstrooid. De kleine jongen begon te klagen over zijn natte luier maar Norma stopte hem in de babybox, liet hem zitten en gaf een half volle flesje met sap.

Met geen verdere afleiding meer, begon oma de waarheid te vertellen tegen Norma over hetgene waarom ik nog luiers droeg en waar de handschoenen voor nodig waren. Ik voelde mijn gezicht warm worden van de schaamte door haar aanschouwende persoonsbeschrijving en ik wilde wel onder het vloerkleed kruipen wanneerde ze ook nog vertelde aan deze vreemdeling, dat voor mij waarom een babyzitter noodzakelijk was vandaag.

Norma bromde nogal en vroeg wat we allemaal hadden meegenomen behalve luiers voor mij en of er nog speciale regels waren. Op dit punt, stelde oma voor even onder 4 ogen te spreken zodra de 2 vrouwen door de deur liepen veranderde hun stemmen in gefluister.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
(deel 2)


Daarna kwam oma alleen terug in de kamer, ze vertelde me dat ik de hele dag bij Norma moest blijven en dat ik me maar het beste kon gedragen of anders zullen er zeker problemen ontstaan hierna. Norma zag oma weg gaan en kwam terug naar de woonkamer.

"Luiers als straf, huh?" Zei ze met haar handen op haar heupen. "Word dit dan nog gebruikt daarvoor?" Ik schudde mijn hoofd. Norma lachte een beetje tijdens het gesprek over hoe haar huis vol was met luiers. Ze vertelde dat ze nog een 6 jarige dochter had op school dat nog 's nachts luiers nodig had, haar 4 jarige zoontje was nog niet helemaal zindelijk en gaf aan dat ze zelf vanaf haar geboorte een beschadigde blaas had en dat ze grotendeels van de tijd "bescherming" droeg. Ze vroeg me of ik nat was en ik vertelde haar dat ik een heel klein beetje geplast had na mijn ochtend maaltijd. Daarna deed ze mijn korte broek omlaag zodat ze het kon zien.

Zodra het broekje op de vloer viel pakte ze het op en zei dat ze het bewaarde totdat ik weer wegging.

"We dragen zo weinig mogelijk kleding hier rondom in huis" zei ze. "Dat is het beste wat je kunt doen als je thuis bent." Toen vroeg ze me om mijn t-shirt uit te doen en wanneer ze de bh zag moest ik deze ook uit doen. Wanneer ze de angst in mijn gezicht zag op het moment dat ik bijna naakt was lachte ze en zei dat me een shirt zou laten dragen.

Ze kwam terug met een vieze shirt dat ruikte alsof ze het een paar dagen gedragen had. Ik wilde het eigenlijk niet maar dit was het enigste wat ze me gaf om te laten dragen dus had ik geen keus. Dus trok ik het aan.

Toen liet ze me rechtop staan zodat ze me goed kon bekijken wat ik droeg.

Voordat ik het in de gaten had deed ze mijn plastic broekje omlaag en deed de spelden van de luiers. Ik wist niet wat er ging gebeuren totdat ze zei dat ze een hekel had aan katoenen luiers, omdat dit haar extra werk zou bezorgen met het uitwassen en omdat ze liever wegwerp gebruikt zou dit gemakkelijker zijn voor haar.

Ik moest gaan liggen op de stinkende vloer en liet haar een attends pakken uit mijn luier tas.

Ze schoof het onder me en wilde beginnen met het dichtplakken van de tapes. Toen ze zover was vroeg ik haar om babypoeder. Ze scheen zich te irriteren maar ze poederde me alsnog voordat ze de tapes dicht deed.

Ik stond op en wachte totdat ze mijn plastik broekje omhoog zou doen. Ik weet niet hoe je de warmte verdraag, zei ze, maar je oma wil je erin hebben zodat dit niet mijn probleem hoeft te zijn. Ze wierp het broekje naar me toe.

"Doet het maar om!" Ze keek toe terwijl ik erin stapte en over mijn gladde plastik laag van de attends schoof dat ik droeg. Daarna droeg ze me op mijn polsen naar voren te houden en tot mijn verbazing deed ze de handschoenen af van mijn handen.

"Het is niet goed om jouw buiten gebruik te stellen. Ik kan jouw hulp hier best gebruiken. Je zult lief zijn nu, of anders doe ik ze weer terug voordat ik mijn zweepje gebruik op jouw kleine achterwerk." Norma droeg me op om kleine Jason te verschonen en daarna met hem te gaan spelen in de achtertuin. Ze waarschuwde me niks uit te halen met mijn luiers, ze zou een oogje in zeil houden op ons.

Ik haatte de gedachte dat mijn luiers en plastike broekje de hele tijd zichtbaar was. Ik probeerde me te troosten met de gedachte dat niemand er was om het te zien. Dankbaar om het te doen pakte ik Jason op en zocht de luiers voor hem op. De pamper doos in het hoekje van de kamer hadden een te kleine maat. Norma zei dat er boven in de badkamer meer waren. Dus nam ik Jason mee naar boven, bespeurde dat de lucht van sterke urine tevens erger werd.

Ik ondekte de luiers in de badkamer en maakte het arme jochie schoon met een natte doekje voordat ik hem meenam naar zijn kamer om te verschonen. Hij voelde zich er goed bij en maakte zich niet druk. Ik voelde meer dan een schuldgevoel voor het jongetje. Er was een ledikantje en een tienersbed in de slaapkamer aanwezig zo wist ik dat ie sliep bij zijn kleine zusje. De woonkamer ruikte vies maar deze plaats was nog erger. Van de 2 luier emmers die er stonden, kwam een sterke urine geur en beiden set lakens zaten onder de vieze plas vlekken. Ik kon niet meer wachten om hier vandaan te gaan.

Wanneer zijn nieuwe luier op zijn plaats zat en nauw sluite pakte ik hem op en keek een klein beetje rond voordat ik naar beneden ging. Norma's kamer was smerig. Daar stond een grote luier emmer in het hoekje en een grote tas met attends naast haar bed. Ik verbaasde me dat ze een luier droeg grotendeels van de tijd en ook koos voor attends terwijl katoennen luiers comfortabeler zaten.

Zodra we de keuken passeerde gaf Norma mij 2 flesjes met appelsap. Ik zei haar dat ik denk dat Jason veel dorst zou hebben maar ze lachte juist hierom en zei dat er eentje voor mij was. Ik wilde geen flesje maar wilde ook geen problemen met Norma.

Ik zei niks en nam de flesjes van haar aan. We gingen naar buiten naar de zandbak en keek toe hoe Jason begon te spelen. Het voelde vreemd aan om buiten te zitten, alleen met een luier en t-shirt dragend terwijl ik dronk van een babyflesje. Een uur ging voorbij en Norma kwam naar buiten met een andere flesje met sap voor mij. Ik werd een beetje kwaad.

"Je wilt me echt nat hebben, of niet?"

"Nee. dat kan me niet schelen. Je oma zei me dat ik je veel drinken moest geven zodat je luiers nat zouden worden. ik doe alleen maar mijn werk." Net voor etenstijd was ik nat van de warme zon in mijn plastik broekje zodat tevens mijn luiers constant lekte. Donkere plekken achterlatend op het houten gedeelte van de zandbak. Ik had nog nooit zulke natte luiers gedragen. Wanneer ik opstond hingen ze zo zwaar, dat ze naar beneden begonnen af te zakken. Ik probeerde het niet te herstellen anders zou Norma denken dat ik ze af wilde doen dus pakte ik Jason's hand en ging naar binnen.

De dag was een beetje warmer geworden ondertussen. Mijn luiers waren warm en jeukte maar ik moest ervan afblijven en kon dus niet gaan krabben. Ik had Norma's gezicht gezien bij de achter deur, genoeg om mij in de gaten te houden. Terwijl we in de keuken liepen voelde ik druppeltjes urine langs mijn been lopen maar dat vergat ik zodra ik zag dat Norma mij in de weg liep en aankeek. Ze droeg zelf een paar terry katoenen broek dat vasthing, precies zo een dat oma voor mij had gekocht een dag tevoren. Net zoals bij mij verraade haar broekje de prop van een luier eronder en kon ik een blauwe randje van plastik er boven uit zien steken en onderaan bij haar been openingen. Ze moest wel behoorlijk nat zijn want er waren donkeren plekken zichtbaar waar haar luier had gelekt.

Ze stond bij het fornuis met haar benen een beetje gespreid. Ze draaide zich om een bekeek me met een grappige gezichtsuitdrukking.

"Het ziet er naar uit dat we beiden verschoond moeten worden." Zei ze een klein beetje bloosend. Ze maakte de weg vrij van de keuken naar boven. Jason ging mee en keek naar haar dingen op haar kast terwijl ze een attends uitvouwde op haar bed. Ze zei dat ze me niet alleen wilde laten ofzelf mijn luier liet verwisselen. Ze zei dat ik beter een luier uit mijn tas kon pakken, terwijl ze het in de gaten kon houden.

In een ogenblik was ik terug in de slaapkamer en lag ze op bed, trok net een schone luier op haar plaats en tapte het vast. Ik keek omlaag naar de gebruikte luier en gechoqueerd bij het aanzien dat het ook een beetje vies was. Plotseling realiseerde ik dat ze niet genoeg tijd had genomen om haar zelf schoon te maken en moest het dus vies zijn onder die mooie nieuwe luier.

Ik huiverde. Ze keek naar me aan met een verrassend gezicht.

"Wat is er aan de hand met je? Ik vertelde je toch dat ik bescherming nodig had." Ze stond op en droeg alleen haar shirt en een luier en in een beweging legde ze me neer op het bed. Echter wilde ik dit niet maar had geen keus. Het bed ruikte net zo slecht als de bank.

Ik verbaasde me en vroeg me af wat haar man deed en waarom hij haar deze plek zo slecht liet onderhouden, maar bij het eerste gevoel van haar handen aan mijn plastik broekje, was ik plots meer bezorgend over wat ze ging doen met mij. Ze had in een oogwenk mijn plastik broekje uit en maakte de tapes van mijn attends los. Ze vroeg me of ik vies was en ik shudde mijn hoofd.

Ze haalde de natte luier onder me vandaan en legde er een schone voor in de plaats. Juist voordat ze het optrok tussen mijn benen vroeg ze hoeveel luiers ik bij me had. Ik vertelde haar dat er nog 3 in mijn luier tas waren. Ze zei dat dat ze iets beter's zou doen om ze langer mee te laten gaan.

Ze verdween, liet me half naakt liggen terwijl Jason toekeek naar me. Ik wilde mijn prive lichaams delen afschermen maar sinds ze had gezegd dat dat slecht voor me was hoopte ik dat Jason te jong was om te weten wat er zich afspeelde. Norma kwam terug met 2 baby pampers. Tapete ze allebei aan elkaar zodat het een gehéél werd. Ze liet me mijn heupen omhoog houden en deed de pampers in het midden van de attends en deed alle luiers op zijn plaats.

Het gebeurde zo snel, dat ik zo was geintimideerd door haar dat ik vergat te vragen om de poeder. De pampers had een papieren voering dat zachter was en mooier dan die van de attends maar de extra dikke prop in mijn kruis lijkt ongelooflijk. Ik moest mijn benen wijd open houden terwijl ze de attends vast plakte en daarna zei ze me op te gaan staan.

"De plakkers waren niet echt bestand tegen de druk, " verklaarde ze en pakte een brede rol verpakkings tape. Ze begon de rol tape te plakken over de attends plakkertjes heen en liep ermee rondom mij heen zodat alle luier tapes bedekt waren met deze vaste tape. Ze maakte de rol stevig vast en toen ze ermee klaar was was ik er zeker van dat het onmogelijk was de luiers naar beneden te trekken.

"Ik hou hier niet van!" Flapte ik eruit. Ze lachte alleen maar naar me en gaf me een frisse plastik broekje die ik had meegenomen.

"Jammer. Je bent betrapt, dus wordt je gestraft." Daarna droeg ze me op Jason weer te gaan verschonen terwijl ze erna toeliep. Ik nam een paar stappen en gelijk merkte ik de extra prop. Met het gekraak en geritsel van de wegwerp luiers, was ik blij dat er maar een paar mensen hier waren. Ik merkte gelijk dat de pampers lekkerder aanvoelde aan mijn geslachtsdelen. Een zachte glim bloeide op. Deels van mijn plan om een paar minuten alleen te zijn zodat ik ervan kon genieten zag er onmogelijk uit.

De badkamer was afgesloten en Norma had een moeders gevoel dat altijd wist waar ik was en aan het doen was. Plotseling voelde ik me betrapt in luiers en kreeg meer een kleine angst wanneer ik dacht aan de rest van de zomer. Zodra ik Jason verschoonde verbaasde het me waarom een 4 jarige nog in luiers liep. Ik vroeg of hij al naar school moest maar hij schudde zijn hoofd. Hij was een die de kinderen waar je tegen aan kon razen maar van niks wist en dood zweeg tegen vreemdelingen. De strepen rondom zijn middel vertelde me dat hij rond gerend had in alleen zijn luier sinds het warme weer.

Norma nam er niet de tijd voor om hem zindelijk te maken. Het verbaasde me hoe lang ze dit wilde duren. Ik had verhalen gehoord dat scholen geen kinderen wilde accepteren die nog in luiers waren.

Wanneer Jason en ik naar de keuken gingen, zag ik daar een 6 maanden oude baby in een hoge stoel zitten. Het kleine meisje had zojuist een troep van haar eten gemaakt maar Norma schonk daar geen aandacht aan. Ze stond aan het aanrecht om eten klaar te maken met alleen een luier en een shirt dragend. Het was echt lastig voor me dat het deze vrouw niks kon schelen om bekeken te worden in een luier terwijl ik er juist bang voor was.

Norma zei me Jason aan tafel te laten gaan zitten en ook plaats te nemen. D'r waren grote baby flesjes met sap op 2 plekken en ik beet op mijn tong om tevoorkomen dat ik iets ervan zou zeggen wat me in problemen zou brengen.

Wanneer Norma het eten op tafel zette brak ik bijna mijn standvastigheid. Ze zette een bord met puree voor Jason en mij neer en ze had voor d'r zelf een sandwich gemaakt.

Ze zag me er naar staaren waar mijn gezicht deed van walgen.

"Dit doet geen pijn?" Mompelde ze door een mond vol eten.

"Ik ben geen baby!" Gooide ik eruit.

"Nee, natuurlijk niet. Grote meisjes dragen kleren, geen luiers. Alleen baby's dragen luiers." Ze stopte even om haar laatste woord te laten zinken.

"Stoppen nu of ik laat je billen voelen!" Ik haatte het. Ik haatte elke smaakloze volle mond. Jason slokte zijn bord leeg en vroeg om nog meer, ik stikte zowat van zijn humoristiche reactie die net zo mooi getimed was. Een van de ergste deel was om te drinken van een baby fles.

Ik had er al de hele morgen mee om moeten gaan, maar hier zittend aan tafel, het voelde echt afschuwelijk. Ik haatte het gevoel van de rubberen nippel omdat ik betwijfelde of Norma dit wel had goed had schoongemaakt. Na het eten liet Norma mij de vaat doen terwijl zei de baby verschoonde en in de box deed. Wanneer ze terug kwam zei ze tegen ze mij en Jason dat we haar moesten volgen naar boven. Met kloppend hart merkte ik dat ze naar Jason's kamer ging.

Ik wilde vragen waarom maar begon te leren dat ik beter mijn mond kon dichthouden. Ze deed de zijkant van Jason's bed omlaag en stopte de al protesteerende Jason erin. Ik dacht dat Jason al groot genoeg was voor een tienersbed en geen baby meer was zoals zijn zusje, maar Norma negeerde het en legde hem erin ze deed de fopspeen in zijn mond en legde hem vast aan lange linten. Zodra hij vast lag draaide Norma om naar mij en wees me naar de tienersbed.

"Jij krijgt een middag dutje, net zoals ander kinderen." Ik keek naar het bed en rook de scherpe stank van de kamer, wat zo erg gemaakt werd door de warmte van de zomer en het deels gesloten raam.

"Ik heb geen dutje nodig." Zei ik voorzichtig.

"Ik zeg van wel! Nu ga je met je geluierde achterwerk op bed zitten terwijl ik je er klaar voor maakt." Ik had geen idee wat ze daarmee bedoelde, maar ik had geen keuze en hield mijn adem in, ging liggen en probeerde de rand van mijn t-shirt over het plastik broekje te trekken, maar dit was tevergeefs. De t-shirt was te kort om dit te kunnen doen. Norma kwam terug met een rol wijde verpakkings tape. Wat ging ze nu doen! Ik wilde wel gaan schreeuwen maar wachte verdere instructies af.

"Hou je handen zo zoals je bid!" Droeg ze me op en dat deed ik. Ze begon de tape rondom mijn handen te plakken zodat ze samen gebonden werden. Ik wilde eraan wennen. Oma moest me echter verraden hebben aan deze vrouw. In mijn achterhoofd had ik gehoopt dat het dutje me een kans zou geven om een of 2 vingers in mijn nog droge luiers te stoppen om mezelf te kunnen bevredigen. Maar de tape voorkwam dat, maar er was nog wel een aangenaam gevoel aanwezig van de papieren voering van de pampers die ze me liet dragen. Ik leide geen twijfels dat deze goed aan voelde. Dus hield ik mijn mond dicht en liet haar mijn handen vastbinden.

"Dit houd je uit de problemen." Zei ze en trok de viese laken over me heen en verliet hierna de kamer, het plastik laagje van haar luier ritselend bij elke stap. Ik probeerde de walging van mijn conditie in deze omtrek te negeren. In plaats daarvan concentreerde ik me op de mildheid van de prop tussen mijn benen en probeerde moedig het warme kleine sprankje om te zetten in een geweldige vlam.

Ondanks dat mijn handen samen getapet waren kon ik toch ze toch nog gebruiken om ze op mijn kruis te drukken. Ik kneedde en drukte, flexibel mijn benen samen en genoot van de vreugde van de zachte, droge gedeelte van de luiers, strelend op de meest gevoelige plekken. Rekening houdend dat door de warmte die in mijn lende bloeide bij het hoogte punt ik niet luid ging kreunen.

Uiteindelijk explodeerde het in een uitbarsting van plezier, terug en voorwaarts schommelend en tegens hard drukkend op de plek die mijn lende bedekte. Toen ik weer bij de realiteit kwam was ik bang dat Norma mij mischien gehoord of gezien zou hebben maar het huis bleef stil.

Jason staarde naar mij door de spijlen van de ledikant. Ik begon slaap te krijgen maar juist voordat ik in slaap viel voelde ik een pijn in mijn blaas, niet van zorgen door mijn natte luiers, maar gelukkig van deze orgasme midden in een nachtmerie.

Ik moest gaan slapen voor een paar uur omdat ik wist dat het volgende wat ik zou horen, het geluid was van een huilend kind. Ik hoorde vermoedelijk dat Jason's oude zusje thuis was gekomen. Norma's stem was vriendelijk en ze kalmeerde het kind. Ik was verrast, ik kende haar niet als een aardig persoon.

Zodra ik hun naar boven hoorde komen deed ik net alsof ik nog sliep. Ik was comfortabel waar ik was achter gelaten. Het laten opstaan en de aanwezigheid van Norma was voor mijn geen verbetering. Ik deed mijn ogen een beetje open zodat ik een beetje kon zien wat er afspeelde. Het kleine meisje heette Karen, Norma was haar aan het troosten over het feit dat ze een nat broekje had tijdens haar school reisje. Ik kon me herinneren dat ik op die leeftijd een gelijkwaardig ongelukje had gehad.

Norma probeerde de schaamte van het meisje te kalmeren, maar wat ze ook zei niks hielp. Ik begon me te verbaasen waarom ze niet het doordrenkte broekje uit deed maar zei net datgene wat Karen waarschijnlijk zou willen horen:

"Je wilt dat ik je een luier omdoet, of niet dan? Ja ik weet het. Het is goed, ik zal je er klaar voor maken. Doe je broekje uit en ga op de grond liggen." Ik had veel vreemde dingen de afgelopen dagen meegemaakt maar dat deze 6 jarig meisje zou vragen om een luier, versloeg alles.

Norma keek even naar mij zodat ik heel hard probeerde niet mijn ooglid te bewegen. Ik keek nog en staarde naar Norma terwijl ze bij haar dochter een super kleuter pamper omdeed en haar hielp met opstaan en een tikje gaf op haar gevulde achterwerk en tevens een tussendoortje gaf.

Bij het zien van eten staarde Jason en maakte zich druk zodat Norma hem uit zijn ledikantje moest halen. Hierna nam ze de kinderen mee naar beneden. Ik was dankbaar dat ik weer alleen was maar mijn gedachte waren niet bij nog een orgasme. Ik was plots heel bewust geworden van de krampen in mijn buik en de angst die over me heen kroop als een schaduw dat ik mezelf zou gaan vervuilen.

Ik kronkelde en draaide waardoor de kramp niet zo erg zou zijn maar niks mocht helpen.

Maar het ergste deel wat zich afspeelde in mijn hoofd was dat ik al in wegwerp luiers was zodat Norma er niks aan hoefde te doen. Ik keek vooruit voor een kans, iets wat een gelegenheid zou geven om naar het toilet te kunnen glippen en het ergste zou voorkomen in mijn luiers. Natuurlijk was er geen kans om dit te doen. Oma was kwaad dat ik heb gemastrubeerd. Er waren een heleboel "lu's op de kalender. Norma had me waar ze me hebben wilde. Niemand was in staat om mij te kunnen helpen. Ik had niks om naar uit te kijken, maar de feit was dat ik vroeg of laat in mijn luiers zou poepen als een kleuter.

Des te meer ik het probeerde te voorkomen des te erger de krampen werden. Uiteindelijk gaf ik het op zodat er geen reden meer was om mijzelf pijn te doen en ging op mijn rug liggen, flexibel spreide ik mijn benen en probeerde het eruit te laten komen. Ik had gedacht dat het eruit zou barsten maar het echte werk deed ik door het eruit te laten persen.

Dat maakte was het ergste ervan, hard eraan gewerkt eerst om het in te houden om het daarna met geknor en gekreun het te laten uitstoten. Uiteindelijk begon kwam het en plotseling wist ik dat ik het niet meer kon tegenhouden. Mijn fanatsie beelden over wat er gebeurde in mijn luiers maakte me meestal ziek.

Steeds voelde ik me er goed bij om van de krampen bevrijd te zijn en probeerde me hierop te concentreren.

Wanneer het voorbij was lag ik heel rustig, hopende dat niemand mij mijn eigen brij liet aanraken. Aan de andere kant wist ik dat dit een stom idee van me was maar voor minstens 15 minuten lag ik stil in deze positie. Hopende dat ik niet meer hoefde te bewegen.

Dit was de situatie zoals Norma mij aantrof. Ze kwam binnen in de slaapkamer, en ruikte willens en wetens de lucht en glimlachte van voldoening.

"Heb je jezelf bevuilt? Wel, verwacht niet dat ik je verschoon. Jouw oma zal dat zo spoedig mogelijk komen doen. Je mag gaan en staan waar je wilt zolang ik je maar in de gaten kan blijven houden." Ze pakte me beet bij mijn getapte handen en trok me voorzichtig van het bed. Bij het opstaan verschoof de hoop in mijn luiers en trok een gezicht van walging.

Norma glimlachte weer en droeg me op om naar de woonkamer te gaan en de baby te gaan verschonen. Bij elke stap ernaar toe was een hoofdstuk van ellende. Ik haatte het gevoel van de lauwe brij wat tegen mijn huid aan plakte.

Op dit moment ging ik naar de woonkamer om iemand te moeten verschonen. Wat tevens betekende dat ik nog langer in deze luiers zou blijven waarmee ik dan akkoord zou gaan. Alles was beter dan het gevoel hiervan.

De baby had duidelijk een vieze luier terwijl ze daar zo lag in de box, maar mijn handen waren nog steeds samen getapet zodat ik haar niet kon verschonen. Ik wachte op Norma en bedacht net wat oma de hele dag aan het doen was. Terwijl ik naar buiten keek, zag ik oma aankomen voordat Norma kans had om mijn handen los te maken.

De vreemde lach die ze droeg en het feit dat ze niet meer boos keek maakte me een hoop zorgen. ik wist dat oma plannen met me had en moest maar afwachten en zien wat voor kwelling dit keer zou zijn.

Ik moest Norma bedanken voor haar gastvrijheid en moest mijn luier tas ophalen.

Ik wist dat er nog 3 attends in de tas hadden moeten zitten in plaats, maar inplaats daarvan maar 1 dus ik vermoede dat Norma haarzelf ermee had geholpen terwijl ik sliep.

Norma en oma wisten allebei dat ik nat en vies was maar niemand van hun zei of deed hierwat aan.

Ik nam aan dat het deel uit maakte van oma's spelletje om mij te laten vragen dat ik verschoond moest worden. Ik kon Norma's shirt niet uit doen omdat mijn handen nog samen getapt waren, maar niemand maakte zich druk hierom. Norma gaf mijn kleding aan oma en zei haar dat ik me goed had gedragen.

Plotseling realiseerde ik dat oma me naar huis zou laten lopen in mijn natte en vieze luier voor iedereen in aanblik. Ik begon te tobben, maar een blik van dat strenge gezicht hielp mijn stil te houden. Terwijl oma de tape van mijn handen losmaakte dacht ik aan de baby kalender in de keuken en bidde ik dat deze de hele zomer nog leeg zou zijn.

Het was naar aanzien ongeveer 100 meter tussen het huis van Norma en oma. Maar voor mij, lopend in een een natte vieze luiers en plastik broekje dat voor iedereen zichtbaar was en de luier tas aan mijn schouder, leek het wel een kilometer. Ik was er zeker van overtuigd dat iedere persoon in deze omgeving zou stoppen om te kijken en dat elke passerende auto langzamer ging rijden om beter naar mij te kunnen kijken. Op een geveven moment liepen we naar huis en was ik al in tranen en voorbereid om haar voorwaarde te accepteren, alleen zij kon het dragen en het gebruiken van luiers als straf doen stoppen.

Oma vertelde over haar speciale winkel dag en vroeg me ineens over hoe mijn verblijving was bij Norma. Ik wist dat ze uitlokte. Terwijl we binnen waren in oma's huis, was de geur van de shirt klaarblijk meer merkbaar dan de geur van mijn volle luiers. Oma liet mij marsceren naar de badkamer waar ze een rubberen short aan deed en mij opdroeg een douche te gaan nemen.

Ze deed mijn plastik broekje omlaag en zodra ze begon met het losmaken van de verpakkings tape die mijn wegwerp luier op zijn plaats hield werd ik bang dat ze wat aan het licht zou brengen. Ik huiverde angstig maar ze zag er niet bezorgd uit. Ik verwachte commentaar over de verpakings tape maar ze zei niks. Ik pakte haar stilte op als een feit dat zij en Norma elkaar vertrouwden.

Maar wanneer de luier uiteindelijk voelbaar verwijderd was van mijn heup stond ik in de badkuip, niet de geur van de overduidelijke poep liet oma doen spreken, maar de aanwezigheid van de pampers binnenin de attends. Terwijl ik daar naakt stond en bang was zei ze dat dit een goed idee was. Omdat het een grotere toevoeging was van de prop tussen mijn benen, en de grotere absorbatie vermogen betekende dus langer aanhouden tussen de verschoningen in.

Ze vroeg me haar aan te herinneren om morgen pampers te kopen. Ik dacht dat ze niemand nodig had om haar wat voor te zeggen. Oma had me in 5 minuten gedoucht. Ze deed alles bij me wassen en drogen, alsof ik een echte baby was. Terug kijkend veronderstelde ik mezelf dat oma me geen kans zou geven om mezelf te kunnen bevredigen maar met de tijd voelde ik me des te meer hulpeloos.

Het voelde zo heerlijk aan om bevrijd te zijn van de oncomfortabel, dikke luier prop en het warme plastik broekje ook al was dit maar tijdelijk. Ik voelde me weer schoon en het enigste nog wat mijn stemming omlaag bracht was de gedachte dat een andere set luiers en een plastik broekje op me stonden te wachten.

Terwijl ik een paar stappen maakte door de hal deed probeerde ik aan oma te vragen of ze me nog een andere kans wilde geven en smeekte dat ik mijn lesje al geleerd had. Maar oma was vastbesloten en ik wist dan dat ze me meer wilde straffen om opnieuw haar een plezier te laten beleven, doormiddel van dikke luiers. Ze zag de blik in mijn ogen en zei:

"Kom op nou barbara! Je weet precies waarom je gestraft wordt. Je kon na een paar dagen van de luiers af zijn maar je ging gewoon door met je walgelijke gewoonte en zo gaan we dus ook door met je straf." Ik reageerde hier maar niet op. Ik was bang om nog wat te zeggen wat mij meer in problem zou brengen. Oma sloeg een grote handdoek om mij heen en nam me mee naar mijn kamer. Het was erg om op bed te moeten gaan toe kijken naar hoe ze een dikke stapel katoenen luiers voor mij voorbereide. Ze pakte zoveel dat ik aannam dat ze me niet eerder zou verschonen tot de volgende dag.

Ik realiseerde me dat ik natte luiers zou dragen voor de aankomende 12 uur maar merkte aan oma dat ze niks zou zeggen hierover. Ze droeg me op om te gaan liggen op de luiers, ik keek terwijl ze me met olie insmeerde en poederde. Daarna duwde ze de luiers op zijn plaats wat mijn benen wijder en oncomfortabeler maakte, en pinde de spelden zo vast als het maar kon. De luiers zaten zo strak dat ik me met mijn mond rooskleurig wilde verzetten maar liet dit achterwege. Oma wist en liet me eraan herinneren dat katoen uit ging rekken wanneer ze nat werden en wilde niet dat de luiers los ging zitten midden van de nacht.

Ze gaf me een schone plastike broek en zei me deze aan te trekken. Ik haatte de gedachte van wat ze me aan zouden doen maar ik had geen andere keus. Zodra ik opstond realiserde ik me dat dit de dikste luiers waren die ze tot nu toe liet dragen. Ik stapte in het plastik broekje en deed deze omhoog over mijn benen. Het bedekte nauwelijks de luiers. Het plastik zat er heel strak omheen.

Ik keek rond en zag mijn reflectie in de spiegel -een 14 jarige meisje met kleine borsten wat een dikke luier met een doorzichtige plastik broek droeg. Was dit wat Norma en de kinderen zagen? Waarom hebben ze niet gelachen? Ik bloosde diep rood.

Oma gaf me een bh dat ze had meegnomen tijdens het winkelen. Het zag eruit als iets vanuit de jaren vijftig. Het was dik en vrij stevig en afschuwelijk maar deed het toch aan. Ik ontdekte dat de cups zo hard waren dat ik er onmogelijk doorheen mijn nippels kon aanraken. Ze gaf me ook een nachthemd dat te kort was om mijn luiers te bedekken.

Na het eten moest ik de vaat doen en de aantal katoenen luiers en plastike broekjes die gerbruikt waren uit wassen. Ze liet me deze ophangen op de waslijn achter buiten, maar op dat moment was het al donker en dacht dat niemand me kon zien.

Ik maakte me meer zorgen om het feit dat deze dingen in volle aanzicht meer aandacht zou trekken van iedereen die dit zou zien.

Ik was opgedragen hierna een poosje tv te kijken met haar voordat het bedtijd was. Oma gaf me veel limonade om te drinken. We wisten beiden dat ze mijn luiers nat wilde hebben. In feite had ik al een beetje erin geplast maar ik was terughoudend, hopende dat ik niet haar het genot ervan zou geven om me nat en oncomfortabel te zien. Sinds we terug waren gekomen van Norma was ik benieuwd wat oma gekocht had tijdens het winkelen. Het was niet een nieuwsgierigheid die leuk zou zijn, maar meer met vrees -een gevangene die moest wachten op haar vonnis.

Oma stond op, zette de tv uit en kondigde aan dat het tijd was om me in te stoppen voor de nacht. Ik wist dat mijn tijd was gekomen. Terwijl we door de keuken liepen keek ik naar de baby kalender waar alle lu's en le's erop stonden. Tot mijn schrik zag ik de "s" op vandaag staan en realiseerde ik me dat ik vergeten was dat ik een pak slaag op mijn billen zou krijgen voor de eerste keer deze avond. Ze nam me mee naar mijn kamer en zei dat ik mijn nachthemd uit moest trekken. Ik keek terwijl ze ondertussen een plastik verschoonkussen op het bed legde. Ik zei haar dat ik niet nat was, ze gaf me een streng uiterlijk.

"Waarom niet?" Vroeg ze, "Je hebt vier glazen limonade op en je bent niet meer verschoond sinds ik je terug hebt gehaald van Norma. Ze staarde een paar lange seconden en zei verder:

"Het is stom om je urine proberen in te houden. Je zult toch voorlopig in luiers blijven. Je mag gerust de al natte gedraagde luiers gebruiken. Ik wil dus dat je nu je blaas leegt!"

"Alstublieft niet, oma!" Smeekte ik Ik wilde zo lang als mogelijk droog en comfortabel blijven."

"Doe wat ik je zeg! Wanneer je het doet tijdens het pak slaag zal dit erger worden voor je!" Een flinke nederlaag overspoelde me. Met rode wangen van schaamte spreide ik mijn benen een beetje en liet het lopen in mijn luiers. Ik hijgde verrast door het gevoel van de warme plas wat door het katoen kruipte.

Oma keek zeer tevreden. Ik moest plaats van haar nemen op de verschoon kussen. Oma deed mijn plastik broekje omlaag en maakte de spelden los. Ze trok de alles onder me vandaan en legde het op de commode. Ik zag dat ze een 18 inch lang plastik stokje pakte uit de la. Ze droeg me op om op de grond te knielen en de rest van mijn buik en al op bed te gaan liggen. Langzaam, vol met angst, deed ik wat ze van me verlangde.

"Twee slagen, Barbara, omdat dit alleen je tweede dag is." Daarna hoorde ik het geluid van de stok door de lucht gaan en waarna ik daarna een voledige pijnlijke streep op mijn tere achterwerk voelde. Ik hoorde mijzelf scherp adem halen maar kreeg niet de tijd om te gaan huilen voordat ze me een tweede pak slag gaf met de stok. Hierna begon ik te huilen en voelde me ellendig, liep mank terwijl ze me hielp met opstaan. Daarna zag ik door mijn tranen heen dat ze de natte luiers uitspreide op het verschoonkussen. Ze wees met haar hand om me plaats te laten nemen op de luiers.

"Krijg ik geen schone om?" pruilde ik, niet langer meer druk makend voor meer problemen.

"Denk je dat je het verdient hebt om comfortabel te zijn? Ik denk het niet. Ga op deze luiers liggen nu of anders krijg je nog een pak slaag op je billen!" De dreiging van nog een pak slaag was genoeg om naar haar te luisteren. Ik legde mijn achterwerk op het natte gedeelte met een trekkend gezicht van walging omdat deze al waren afgekoeld en afschuwelijk aan voelde.Ze spelde de luiers zo strak als mogelijk en deed hierna mijn plastik broekje over mijn enkels. Ik stond op en hierna trok ze het broekje verder op zijn plaats.

Ik keek naar oma terwijl ze naar de kast liep en terug kwam met een vreemde broek gemaakt van nylon wat leek op canvas. Ze waren reusachtig, beslist groot genoeg om mijn super dikke luiers te bedekken. Er zat een aardige gordel rondom het middel en aan elke been opening. Het leek op een stijf geworden harde paneel wat opliep van het kruis voor tot de middel en naar achteren tot het middel. Het paneel was op zijn minst 4 inches wijd, ik wist bij het zien ervan dat deze broek voorkwam dat ik mijn dijen kon sluiten. Ik slikte en trilde bij het zien ervan.

"Deze broek geef zekerheid dat je je zult gedragen vanacht. Het paneel voorkomt dat je je dijen kunt sluiten of op je luiers kunt drukken." Ze hield het voor me om mij erin te laten stappen wat ik deed. Ze bracht het op zijn plaats en begon de riempjes vast te maken rondom mijn middel en benen. Ik moest mijn benen zo wijd mogelijk houden om de broek op zijn plaats te kunnen doen, blijven stilstaan terwijl ze me erin vastzette daarna zag ik met schrik tegemoet om erin te gaan slapen.

Wanneer ze klaar was, en een stap terug deed, zei ze dat ik een paar stappen moest verzetten. Ik kwam erachter dat ik wel kon lopen maar alleen met inspanning en oncomfortabel wrijvingen van de harde plaat tussen mijn dijen. luiers dragen was een vakantie vergeleken met deze marteling.

Oma hielp me in het ledikantje, vond mijn handschoenen in mijn luiertas en deed deze om mijn handen. De gehele tijd snuifde ik doorgaans en voelde ik me daarvoor ook schuldig. De broek hield mijn dijen zo ver apart dat het me verbaasde dat er nog genoeg ruimte was om de zijkant van de ledikant nog omhoog te kunnen schuiven.

Ik staarde naar de gespen aan de been ringen van deze vreemde broek terwijl oma plots begon met iets deed aan mijn dijen. Het was een leren manchet en zo snel als ze kon zette ze me ermee vast. Ze liet me zien dat het was vastgemaakt aan een metalen spijlen stang van ongeveer 18 inch en aan de andere zat ook een manchet.

"Ooh nee!" Zuchte ik terwijl ze de andere kant ook vastmaakte. Deze broek duwde mijn benen uitelkaar en deze manier hinderde het terug trekken van mijn benen, effectief waren mijn benen vergrendeld in een wijd, geknielde en vastgesnoerde positie. Ik was heel oncomfortabel.

Mijn stem was erg zacht en rustig, "Oma, ik kan zo niet slapen." Ze begon de zijkant omhoog te schuiven van de ledikant.

"Ik ben er zeker van dat je het wel kan. Nu kan ik ook beter slapen wetend dat je jezelf niet meer kan betasten." Ik wilde weer gaan protesteren maar de woorden wilde er niet uit komen. Ik lag daar met een vlak onder me die mijn benen apart hield. Ik keek naar mijn handschoenen, vloekend omdat ze mijn hulpeloos maakte. Mijn luiers haden al een warming-up maar voelde nog koel en zacht aan.

De hitte in mijn achterwerk slinkte naar een druilerig pijn maar was nog wel merkbaar. Het ergste nog, ik voelde een andere darm beweging dat aan het aankomen was.

Ik wachte dat oma het licht uit deed en luisterde naar haar voetsappen dat verdween door de hal. Ik had nog nooit zo'n kwelling meegemaakt. Ik vermoede dat ik uiteindelijk zou gaan slapen.

Een van de meeste redene, en ergste van deze manier van vastleggen was dat ik me totaal niet kon bewegen. Ik kon niet draaien of mijn positie aanpassen. Nadat ongeveer een uur oma vertrokken was werd ik weer nat. Dit keer, voelde ik hoe hulpeloos ik was tijdens een stevige inval van het plassen. Ik kon het niet vermijden of het laten begeleiden. Ik moest gaan liggen en plassen als een zuigeling.

Ik werd juist op het moment wakker dat ik moest poepen. Het maakte me bang en ik probeerde weer moedig om het te voorkomen maar mijn benen zaten wijd uit elkaar vast en dat maakte het moeilijk om het onder controle te kunnen houden. Ik hijgde, bromde en kreunde van frustratie terwijl de zachte warme brei mijn luiers begonnen te vullen. Ik haatte dit gevoel en werd eraan herrinnert wat er gebeurd was bij Norma, maar deze keer kon ik niks doen om mezelf te behelpen.

Ik bleef de aankomende paar uurtjes wakker om te wachten op oma. Deze eerste nacht in de benen steun met harde broek (oma's naam voordat) brak mijn ziel. Ik stopte de strijd en probeerde te doen wat ik moest doen. Ik klaagde ook niet wanneer de tweede nacht kwam en ik alweer moest uitkijken naar de broek met de steun voor weer een slapeloze nacht en een hele vroege wakkere ochtend.

Gedurende de dag kleede oma een t-shirt over mijn uit de mode bh heen en natuurlijk in luiers en plastik broekje. Ze gaf me veel huiswerk te doen en maakte zich er zeker van dat ik genoeg te drinken had. Als we gezamelijk uit gingen liet ze me weer kleren dragen maar altijd zo dat het te kort was om mijn schaamte te kunnen verbergen. Ze gebruikte sommige van mijn gekleurde broekjes waarop aan de kant van het zitwerk een gerimpelde vlak genaaid was. Dit liet me eruit zien als een groot baby meisje.

Dag na dag ging voorbij, met alleen het einde van de lu's en de le's op de kalender om naar uit te kijken. Als zonodig mijn darmen begonnen met bewegen en geen wegwerp luier droeg moest ik naar oma om te vragen of ze mij wilde verschonen. Dat was de enigeste keer dat ik om een verschoning mocht vragen. Ik was zo het gebruik van luiers gewend na een paar weken dat ik realiseerde dat ik min of meer de controle over mijn blaas kwijt was. Ik dacht er niet meer over na, het gebeurde gewoon.

Poepen was soms anders. Ik zou dat niet gebruikelijk doen en probeerde altijd het te laten komen vlak voordat oma me ging verschonen.

Natuurlijk was de regel van verschonen naar een wegwerp luier voordat ik ging poepen een gegarantie dat ik er een paar uurtjes in door moest brengen voordat ik verschoond werd.

Ik had mijn periode's had dat oma me in wegwerp luiers deed rondom een vaste uur. Ik had er een hekel aan omdat ze al snel warm en jeukerig aanvoelde. Alleen een keer bracht ik de nacht door in wegwerp luiers met de harde broek met de benen steun deze straf was genoeg om me te weerhouden van elke risico wanneer ik zo van die periodes had.

De zomer sleepte zo voort en ik bleef hopen kan ik lang genoeg lief kon zijn zodat ik uit de luiers zou kunnen komen. Terug ernaar kijkend vermoede ik dat oma me de aankomende tijd ook luiers liet dragen omdat ik net richting de laatste "lu" op de kalender ging er hoefde maar iets te gebeuren en ze schreef meer "lu's" erop.

Na een poosje begon ik te denken dat deze dingen normaal waren dat ik de hele tijd katoenen luiers en plastik broekjes droeg. Wanneer oma even van huis ging zonder mij, deed ze de harde broek en de handschoenen om en liet me in huis lopen in mijn verspreide benen toestand, de minuten aftellend totdat ze weer terug was en ik weer er comfortabel erbij kon lopen. Wanneer ze uitging met mij erbij werd ik zo gekleed zodat de luiers altijd een klein beetje zichtbaar waren. Op die momenten gebruikte ik de luiers niet en aldoors wist ik dat dit beter was dan te protesteren.

Ik wist dat mijn rode gezicht genoeg was om haar te vertellen dat ik hieraan lijde. Oma gebruikte deze vernedering om mij in haar macht te hebben. Er was een moment dat ze me meenam op visite naar een vriendin van haar ergens in de buurt. Ik moest mijn eigen luier tas pakken en dragen. Ze vertelde me niet dat we naar iemand prive gingen zodat ik mezelf er niet op kon voorbereiden zodat ik de volgende dag werd bekeken door het publiek.

Wanneer ik uiteindelijk er achterkwam waar we naar toe gingen was ik meestal al kleinmoedig. Zodra we in de stad gearriveerd waren liep oma met mij naar de andere kant van de straat, met mijn handen in een elastische witte verband ingepakt. Ik wist dat ze het verhaal van de verbranden handen ging gebruiken, ik zei er maar niks over en liet haar gang gaan. Eenmaal bij die vrouw binnen zittend, zag ze mijn ronding van het plastik broekje.

Voordat ze vragen kon stellen, vertelde oma dat mijn handen waren afgebonden omdat ik mezelf niet kon behelpen op het toilet. Ik was verbaasd wanneer de vrouw eerlijk vroeg, waarom oma niet meeging naar het toilet inplaats van mijn luiers te laten dragen deze gedurende periode.

Oma zei verders dat sommige medicijnen die ik gebruikte een niet onder controle houdende blaas veroorzaakte. Het zou anders daardoor vervelend zijn om met me uit te gaan en ook onpraktisch. De vrouw leek gefasineerd te door mijn luiers en bleef er maar over vragen. Oma deed moedig haar best om over te stappen naar een ander onderwerp maar ik had voortdurend hun aandacht, inclusief een verzoek om mijn kleding omhoog te houden om mijn vreemde ondergoed te laten zien. Schamend van onmacht.

Het ergste deel was wanneer ik verschoond werd. De vrouw zei herhaaldelijk dat we gebruik konden maken van de badkamer, Maar oma bedankte haar hiervoor. Ze zei dat ze me wilde verschonen hier op de vloer. Ze verspreide een schone laken uit en in een paar seconde had ze mijn natte luiers afgedaan. Mijn hart klopte sneller terwijl ze een paar attends met daarin een paar pampers als inleggers klaar legde.

De vrouw had een heleboel vragen over de volwassen wegwerp luiers. Oma bleef een uitgestrekt gesprek hierover voeren terwijl ik daar lag. Half geluierd en moeten lijden door dit alles. Uiteindelijk was ze klaar met mijn luiers.

Ik ging terug naar mijn stoel verborg mijn gezicht achter een leesboekje om mijn rode wangen niet zichtbaar te maken.

Bij naderen van het einde van augustus werd ik er van bewust hoe klein de controle was over mijn blaas. Ik begon me zorgen te maken, als ik weer thuis zou zijn nog steeds luiers nodig zou moeten hebben. Speciaal 's nachts leek het wel dat ik meer nat was zonder het te beseffen. Ik was ook wel blij toen oma zei dat ze me een paar luiers en plastik broekjes mee zou geven naar huis, mocht mijn moeder ze nodig hebben voor mij!

Zodra de dag was aangebroken dat mijn moeder me op zou komen halen was ik zo opgewonden dat ik het zelf nauwelijks kon bevatten. Oma wekte me heel vroeg en nam de handschoenen van mijn handen. Daarna bevrijde ze me van de harde broek (ook tijdens het slapen droeg ik elke nacht deze afschuwelijke broek in het tienersbed nog) Ze deed mijn luiers af en stuurde me naar de badkamer voor een douche.

Het was voor het eerst dat ik alleen mocht douchen sinds ik bij oma arriveerd was. Ik maakte geen gebruik van de kans om te gaan mastruberen. Zodra ik terug zou komen inspecteerde oma mijn schaamlippen toch ofdat ik niet mezelf had bevredigd en zodra ze tevreden zou zijn zou ze me een normale broek laten dragen.

Deze voelde zo wonderbaarlijk aan, dat ik wel wilde dansen van blijdschap. Daarna gaf ze me een van mijn oude bh's terug wat ook heel goed aanvoelde. Ik had alleen korte kleding maar maakte nu niks meer uit. Er was maar een ding nodig om iedereen naar je kleding te laten kijken en dat is door ze gezamelijk te dragen met luiers en een plastik broekje.

Zodra oma begon met spullen klaar zetten bij de deur keek ik of er iets te bekennen van een benen steun of de harde broek. Ik haatte deze beiden dingen zo erg dat het mijn hart zal breken wetend dat deze dingen in dezelfde huis aanwezig waren.

Uiteindelijk hoorde ik mam's auto en rende naar buiten om haar tegemoet te rennen. Ik was zo blij dat ik naar huis mocht. Het voelde alsof ik was vrijgelaten vanuit een gevangenis! Ik omhelsde haar in de tuin en toen liet ik plotsklaps mijn blaas leeglopen. Ik nam een stap terug en beiden keken we naar de natte plek in mijn broek die langs mijn benen opliep. Het gezicht van mamma werd donker. Daarna keek ze naar oma en zei:

"Ik denk dat je haar een beetje te lang in luiers hebt gehouden!" En dat was alles wat ze zei. Oma kwam ook in de tuin en pakte mijn hand.

"Ze had de luier training nodig." zei oma. "Een paar ongelukjes waren te voorzien." Daarna zei ze tegen mij, "Ik denk dat we beter jouw weer terug in luiers kunnen stoppen, voor de terugreis." Het geformuleerde "terug in luiers" bleef steken in mijn gedachte zodra oma me mee nam naar boven, naar mijn slaapkamer waar deze mooie normale broek werd uitgedaan en weer werd voorzien van 2 katoenen luiers en een plastic broekje met de broek met gerimpelde lijnen die rondom mijn zitvlak vast gehecht waren.

Ik haatte de manier hoe me dit overkwam zodat ik weer luiers moest dragen ik was doodsbenauwd dat door dit ongevalletje mama me ook luiers liet dragen als we thuis waren. Mijn moeder vroeg een heleboel dingen over de zomer en hoe vaak oma mijn luiers liet dragen. Ze keek niet verbaasd toen ik zei dat ik er niet uit geweest was sinds de dag dat ik aankwam. Ze zei dat dit experiment me goed had gedaan en hoopte dat ik mijn lesje nu wel geleerd zou hebben. Ik wilde haar vragen of ze me ook thuis luiers liet dragen als straf maar ik was zo bang voor een positief antwoord zodat ik juist deze woorden niet kon uitbrengen.

Zodra we thuis waren hielp ze mee met uitpakken. Terwijl ik weg was geweest had ze ondertussen de klerenkast en het ladenkastje opgeruimd en schoongemaakt. Met een zinkend hart keek ik na hoe ze de luiers die oma mij had meegeven met andere dingen in de kast deed. Het ergste van dit alles is, dat elke keer als ik de kast opende tegenaan de tas van de attends zou kijken.

Ze deed hierna mijn luier af en zei dat ze niet boos was over mijn natte luier maar als weer zou gebeuren zou ze wel weer luiers gebruiken, niet omdat ik er mee gestraft zou worden maar om de vloer en meubilair droog te houden. Ze stelde voor dat ik luiers in bed zou dragen totdat ik 30 dagen achter elkaar droog was gebleven.

Ik verdedigde me niet. Ik hoefde ze immers niet overdag te dragen en er was een goede kans om daarna niet meer de oncomfortabele attends te hoefen dragen. Ik plaste voor een aantal nachten in mijn luier, sinds ik weer thuis was maar mamma maakte zich daar geen zorgen om. Ze kocht een plastic matras overtrek voor mijn bed en beloofde om niet de katoenen luiers buiten op de waslijn te hangen, zodat iedereen dit kon zien.

Het doorgaanse leven viel langzamerhand in het oude na een aantal weken. Ik had nog wel een paar ongelukjes overdag gehad, maar ik voelde dat ik mijn controle over de blaas terug ging winnen. Ik vierde mijn 15de verjaardag ondertussen en als speciale kado van mijn moeder maakte ze bekend dat ik kon beginnen met het dragen van panty broeken en schoenen met hoge hakken op speciale gelegenheden. Ik was zo opgewonden dat ik gelijk weg ging om nieuwe kleren te kopen, speciale nylons en een nieuwe paar schoenen met hakken veel hoger dan dat ik er ooit iemand heb mee zien lopen.

Ik liet mijn nieuwe outfit aan mam's zien en was dankbaar dat deze keer de rokken mijn ondergoed voldoende bedekte. Ze was alleen een beetje ongerust over het feit dat ik er sexy uit zag en zei dat ze erover zou nadenken of het wel veroorloofd was mij deze kleren te laten dragen op het najaars dansfeest op school.

Op een gegeven moment brak deze avond aan en ik had inmiddels een nieuwe vriend dat volgens mijn moeder te oud was voor mij. Ik begon me net na het eten op het feest voor te bereiden en nam een douche en scheerde mijn benen en onder mijn armen. Ik maakte gebruik van make-up en parfum in de badkamer en deed een badjas om en ging naar mijn kamer.

Ik stopte toen ik mijn moeder in mijn kamer zag. Zodra ik de katoenen luiers en een plastik broekje zag begon mijn hart te zinken. Mam's zag het trekje op mijn gezicht en begon mij te troosten. Ze zei dat ze wist hoe ik er op deze dansavond uitkeek en hoe graag ik de nieuwe kleding hiervoor wilde dragen. Niettemin was ze wat bezorgd over mijn nieuwe vriend en wilde geen herhaaling van wat er in het voorjaar had afgespeeld.

Ze had al gezegd dat ik naar de dansavond zou gaan met luiers onder mijn kleding als geheugen steuntje, om daar geen jongens toe te laten. Ik was zo versteld dat ik geen beeld kon krijgen van hoe het mogelijk te werk zou gaan.

Mam's had me over gehaald om luiers te gebruiken. Ze deed mijn badjas af en liet me liggen op de luiers en maakte gebruik van veel poeder. Daarna spelde ze de luiers op de manier zoals oma deed met 4 spelden voordat ze deze comfortabel nauw sloot, vertelde ze me dat het lang geleden was dat ze een luier bij mij omdeed.

Ze stond op en reikte het plastik broekje en zei het nog niet aan te trekken omdat ze nog niet klaar was.

Ze haalde onder tussen een naald en draad en een paar tellen later had ze de luiers rondom mij vast genaaid. Ze legde uit dat het verleidelijk zou zijn om naar het vrouwen toilet te gaan en daar mijn luiers uit zou doen, stoute dingen uithalen en de luiers weer om zou doen zodra ik naar huis kwam.

Om eerlijk te zijn, kwam deze gedachte niet bij op, maar nu was het toch niet mogelijk. Ik trok het plastik broekje aan en daarna de pantybroek erover terwijl mijn moeder toe keek. Het pantybroekje bedekte wel mijn luiers maar juist bij het nemen van een paar stappen wisten we beiden dat deze naar beneden zou glijden van mijn plastik broekje.

Ik moest er een tijdje in door brengen, moeder probeerde een oplossing hiervoor te bedenken en verdween dan door de hal. Ze kwam terug met een kous gordel en een paar kousen. Ik had nog nooit een kous gordel gezien hiervoor en liet me zien hoe ik deze om moest doen. We meette de lengte terwijl mam's vertelde hoe sexy een kous gordel was en hoe mannen er wild op zijn.

"Maar je laat geen mannen te dicht in de buurt komen om het uit te vinden, wil je?" Zei ze in een meest plagerige toon. De kousen waren een stuk gemakkelijker om om te doen en daarna het pantybroek en vanaf dat moment had het een voordeel voor deze redene. Het gaf alsnog een beschimend gevoel om weer in luiers te zijn met een gordel die aan de toppen van mijn kousen trok.

Het voelde tevens ook meer sexy aan en binnen de kortste keren zou de luiers vochtig zijn van mijn eigen sap. Mijn nieuwe vriend kwam me ophalen om naar het dansavond te gaan. Mam's had gelijk onder tussen over de luiers. Ik was bang dat hij iets hiervan zou ontdekken, zodat ik zeker zou proberen te voorkomen dat mijn vriend zou proberen op mijn achterwerk te tikken, terwijl we aan het dansen waren.

Ik liet hem weten in onzekere termen dat er niet eerder gekust mocht voordat we naar huis gingen. De vriendinnen bleven volhouden om mij over te halen mee te gaan naar het dames toilet om te kunnen roddelen. Ik kon hun niet uitleggen dat ik geen toilet nodig had voor de rest van de avond.

Ik ging weg en was geveinsd van de onmacht. Mam's had opgegeven hoe laat ik thuis moest zijn maar mischien zou ze niet zo nou kijken. Rondom 23:00 uur was ik nat en sindsdien durfde ik niet verder nat te worden. Ik was bang dat ik mijn blaas zo zou leegen dat ik mijn vriend moest vertellen dat ik naar huis moest.

Ik had het goed naar mijn zin maar lag aan banden.

Zodra het tijd was ging ik naar huis en zodra ik de deur opende was mijn moeder zeer geinterreseerd in mijn dans avond. Ik wist dat ze aan mijn luiers zou voelen of ik nat was, zodat ik zelf maar vertelde dat ik slechts geplast had zodat ze mij mee kon nemen naar de badkamer als ze wilde. Ze verwijderde alle kousbanden en kousen zodat ze de luier spelden los kon maken voordat ik ging zitten.

Ik kon dit niet i.v.m. het naaiwerk, mams voorkwam dat ik de luier kon weghalen. Het lekte wel een beetje.

Ze haden de plas gehouden maar deze keer waren de luiers behoorlijk zwaar. Mam's hielp me met de kleren uit doen en verwijderde hierna pas de luier spelden en controleerde de hechtingen dat dienst deed als luier slot deze gehele avond. Tevreden dat ik er niet mee geknoeid had, feliciteerde ze me en liet me alleen om zelf mijn werk weer te kunnen doen. Zodra ik terug was in mijn kamer had mijn moeder een dikke stapel katoenen luiers en een frisse plastik broekje klaargelegd.

Ik was zeer ontdaan omdat ik lang genoeg droog was gebleven om s'nachts geen luiers meer hoefde te dragen. Ze legde uit dat ze aan de conditie van mijn ochtend luiers kon zien dat ik moest slapen in extra dikke luiers vanavond om dit tevens aan herrinnerend aan de zomer maanden bij oma en de lessen die ik daar geleerd had. Deze manier herrinnerde mij eraan hoe ik mezelf had bevredigd terwijl ik luiers droeg.

Ik was geveinsd door angst maar keek in feite ook uit naar een wondervolle orgasme. Ik liet mam's de luiers omdoen en wenste elkaar's een goede nacht toe. Voordat ik sliep had ik een wonderbaarlijke orgasme en nog één de volgende ochtend.

Mam's liet me dikwijls van tijd tot tijd luiers dragen als een eerbiedig hulpmiddel of mij liet herinneren aan de lessen van oma. Ik wilde gepast protesteren maar in werkelijkheid keek ik uit naar de zachte dikke inleg, die strak om op om gedaan werd en daarna terwijl ik alleen was kon genieten van een heerlijke orgasme.

Ik denk niet dat mijn moeder ooit vermoede dat ik genoot van het dragen van luiers. Ze merkte niet dat ik soms luiers meenam naar de universiteit. Ik droeg ze in de klas onder een volledige rok en ook terwijl ik uitging. Niemand heeft mijn geheim ontdekt.

Ik draag nog nu nog steeds luiers voor de lol. Soms doe ik ze om voordat ik ga winkelen en plas ik er al vrolijk in voordat het middag is. In gedachte realiserend dat niemand op de hoogte is van mijn prive leven. Oma bedankt!!!
 

nina15000

Superlid
Ja top verhaal.
ik weet niet of je hier nog verder op gaat.
maar zou dat wel leuk vinden.

groetjes nina
 

foppie

Nieuw lid
Trots op dit verhaal ooit eens vertaald vanuit het Engels, deed ik destijds veel, zie ook vertaald door fopspeentje staan, ik heb meerderen verhalen vertaald hebt op de ze site!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Luierikl Nog niet klaar Kamperen met oma K 91
Leon Naar oma N 6
Luierikl Logeren bij Oma L 132
L Oma Pub 3
L Bij Oma en Opa deel 1 B 14
joop Oma O 0
J hoi ik zoek mama die me babysissification en zo opvoeding en klein maakt Voorstellen 3
DL_Michel de Mislukte opvoeding M 0
DL_Michel Mijn opvoeding M 0
Similar threads



Oma


Oma




Bovenaan