Onderweg in luiers en een stop bij Ikea

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 2 50,0%
  • 9

    Stemmen: 1 25,0%
  • 10

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal stemmers
    4

diapermarc

Laat 's wat van je horen :)
Ik werk als netwerk-monteur in de ICT. Het bedrijf waar ik voor werk legt meestal in nieuwbouwpanden of renovatiepanden netwerkbekabeling aan. In dit soort panden zijn vaak meer mensen aan het werk om het pand op tijd af te krijgen, timmerlui, afwerklieden en loodgieters. Hierdoor komt het vaak voor dat we onze behoefte moeten doen op zo'n dixie. Een chemisch toilet ergens buiten, in de blubber of stinkend onder de gloeiende zon. Niet echt prettig dus.

Zo ben ik ook aan luiers begonnen, veel reizen, files, smerige toiletten bij tankstations en die vieze dixies. Dan liever in mijn eigen luier plassen dan op zo'n stinktoilet en onder mijn overal die ik over mijn spijkerbroek en polo draag zie je het toch niet.

Na zo'n dag vind ik vaak wel ergens een plekje om mij halverwege de dag te verschonen. Bijvoorbeeld tijdens de schaft als iedereen in de keet zit. Het pand is dan toch verlaten en heb ik even privacy.

Na een lange dag, het was al na de spits, was ik onderweg naar huis en reed een Ikea voorbij en besloot daar wat te gaan eten in het restaurant. Best lekker, zo'n hap patat met zweedse gehaktballetjes en de koffie is er niet slecht. Ik parkeerde mijn bus op het parkeerterrein en liep richting ingang. Even langs de wc dacht ik, even van die volle luier af en liep richting het invalidentoilet. Die zijn lekker ruim en hebben de beschikking over een afvalbak voor luiers e.d.

Toen ik klaar was, even de billen, ballen enzo schoongemaakt en tussen mijn benen een beetje zalf gesmeerd tegen het schuren, deed ik de deur open en wilde naar buiten stappen. De weg werd mij versperd door een jong stel van ergens begin 30 wat mij van top tot teen aankeek. Ze keken elkaar aan en zei vroeg: "Wat moet jij op het invalidentoilet?". Voor ik er erg in had antwoordde ik: "Mij verschonen.". Ow dat moet ik hem ook en ik werd door het tweetal terug de invalidentoilet ingeduwd. "Zeg wat is dit, laat me naar buiten, ik ben klaar." zei ik. De vrouw deed de deur op slot en legde een vinger op haar lippen, sssst.. Eerst eens kijken of jij je wel verschoond hebt en ze wees op mijn broek met een handbeweging van "laat eens zien". De man stond zich ondertussen al uit te kleden en ik zag dat hij een dikke katoenen luier droeg met een doorzichtige plastic broek erover.

"Komt er nog wat van", zei ze dominant en ik maakte schoorvoetend aanstalten om mijn riem los te maken, knoopte mijn broek los en liet deze iets zakken zodat het wel duidelijk was dat ik een luier droeg, een Lille Supreme, zo'n dikke nachtluier. Ik moest met mijn handen op de wasbak gaan staan en een stap achteruit doen. Ze greep me van achter vol in mijn kruis en zei: "Je hebt je inderdaad verschoond, netjes", je kan gaan als je wilt of er even bijblijven als ik hem verschoon. Ik stond aan de grond genageld en omdat ik geen aanstalten maakte om weg te gaan zei ze: "mooi, blijf dan maar even hier" en ze liep naar de man. Deze was inmiddels op de grond gaan liggen en de verwijderde de plastic broek en doorweekte luier. Ik dacht eerst dat het een katoenen luier was maar zag nu dat zijn plastic broek opgevuld was met inleggers. Toen de man in zijn blote kont op de tegels lag zag ik een slang uit zijn kont komen, hij had een opblaasbare butplug in. Zij draaide aan het ventiel en het duurde enige tijd voordat de lucht uit de butplug ontsnapt was. De man slaakte een kreet van opluchting en hij mocht op de wc gaan zitten. Korte tijd later had hij zijn behoefte gedaan, werd zijn kont ingesmeerd en verdween de butplug weer op zijn plek. De vrouw pakte een dikke Tena nachtluier en deed die om maar niet voordat er een extra inlegger inzat. Dat geheel werd met de plakkers strak omgedaan en een lichtblauwe plastic broek hield de boel op zijn plek. Hierna mocht hij zich aankleden.

De vrouw richtte zich toen weer naar mij en zag aan de bobbel in mijn luier dat het schouwspel mij niet geheel eh.. onaangeroerd had gelaten. Ik moest opnieuw de lage wastafel vastpakken en een stap achteruit doen zodat ik aardig voorover gebogen stond. Z e deed een latex handschoentje aan en voor ik het wist had ze ook mijn kont ingesmeerd met iets glibberigs. Ik wilde me omdraaien maar een stevige hand in mijn nek deed mij weer voorover staan. Met enige moeitje maar door het glibberige spul ondervond een gewone butplug zijn weg en zat stevig in mijn kont. Ze trok de luier strak omhoog en ik moest me verder aankleden.

Ze gaf me een kaartje met alleen een voornaam en emailadres en terwijl ze de deur opendeed zei ze, email me maar als je de butplug terug wilt geven en verder kennis wil maken met ons.

Verbouwereerd liep ik richting het restaurant, met schone luier om, een heel aparte ervaring en wat moeilijk lopend door de toch nog best dikke butplug in mijn kont.

Ik heb de butplug nog steeds, al neem ik me elke dag voor om haar te emailen.....
 

sissiebaby

Gewaardeerd Lid
moet echt wel spannend geweest zijn, zou het op die manier ook wel willen meemaken, maar ikzelf rijd geen auto, dus...
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Ja deel 2 lijkt me heelluek om te lezen.
Vraag me even af welke ikea hihih.
want dan ga ik er ook maar eens heen, ze lijkt me een strenge mamma.
John
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
johan86 Luiers voor onderweg Polls 22
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
DiaperSniper010 Verhaal Klaar Onderweg O 15
Wurum Onderweg 16+ Board 6
S Onderweg met luier aan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
DL_Michel Nieuwe ComfiCare met print onderweg (Crinklz) Vragen & Info Shop 62
peterdl Onderweg O 17
E Luiers, seksuele gevoelens en Fetishen 16+ Board 7
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Derper Eerste luiers en ondergoed met babyprint Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Luiers Voorstellen 11
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 51
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 43
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
Similar threads


















































Bovenaan