Onderweg in luiers en een stop bij Ikea

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 2 50,0%
  • 9

    Stemmen: 1 25,0%
  • 10

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal stemmers
    4

diapermarc

Laat 's wat van je horen :)
Ik werk als netwerk-monteur in de ICT. Het bedrijf waar ik voor werk legt meestal in nieuwbouwpanden of renovatiepanden netwerkbekabeling aan. In dit soort panden zijn vaak meer mensen aan het werk om het pand op tijd af te krijgen, timmerlui, afwerklieden en loodgieters. Hierdoor komt het vaak voor dat we onze behoefte moeten doen op zo'n dixie. Een chemisch toilet ergens buiten, in de blubber of stinkend onder de gloeiende zon. Niet echt prettig dus.

Zo ben ik ook aan luiers begonnen, veel reizen, files, smerige toiletten bij tankstations en die vieze dixies. Dan liever in mijn eigen luier plassen dan op zo'n stinktoilet en onder mijn overal die ik over mijn spijkerbroek en polo draag zie je het toch niet.

Na zo'n dag vind ik vaak wel ergens een plekje om mij halverwege de dag te verschonen. Bijvoorbeeld tijdens de schaft als iedereen in de keet zit. Het pand is dan toch verlaten en heb ik even privacy.

Na een lange dag, het was al na de spits, was ik onderweg naar huis en reed een Ikea voorbij en besloot daar wat te gaan eten in het restaurant. Best lekker, zo'n hap patat met zweedse gehaktballetjes en de koffie is er niet slecht. Ik parkeerde mijn bus op het parkeerterrein en liep richting ingang. Even langs de wc dacht ik, even van die volle luier af en liep richting het invalidentoilet. Die zijn lekker ruim en hebben de beschikking over een afvalbak voor luiers e.d.