Onderweg

peterdl

Gewaardeerd Lid
lieve mensen ik zat er al langere tijd aan te denken om een verhaal te schrijven en nu ga ik me er aan wagen dus veel lees plezier....


Onderweg

Tuut tuut tuut tuuut hoorde ik in de verte, het was de geluid van de wekker die mij uit een diepe slaap ontwaakte en terwijl ik omkeek zag ik dat de wekker 5:00 aangaf dus de hoogste tijd om weer uit bed te komen. Langzaam kwam ik in zitpositie en wreef de slaap uit mijn ogen en keek naar beneden en kwam tot de conclusie dat ik het niet droog gehouden had maar dat was niet zo erg want de urine was in mijn luier gestroomd. De dag kan beginnen en ik loop richting de kamer waar mijn klerenkast staat , ergens vanuit een hoek pak ik een grote boodschappentas en pak wat kleren uit de kast. Eens even kijken wat ik nodig heb 2 spijkerbroeken 3 shirts een trui voor de zekerheid 4 paar sokken 2 handoeken 2 washandjes, zo dat was de ene helft en ik schuif de zwevende deur van de kast dicht om vervolgens de andere te openen. Eens even kijken wat we hier van nodig hebben 7 luiers 2 rompers en een tube poeder en het verdween allemaal in de tas.

Na mijn tas ingepakt te hebben zet ik hem neer in de hal en liep terug naar de kamer om een handdoek een washandje een schone luier en wat kleren te pakken om die vervolgens in de badkamer klaar te leggen. Zo gezegd zo gedaan en op naar de volgende opdracht, ik pakte weer een grote boodschappentas en liep vervolgens de keuken in om uit de koelkast mijn eten en drinken in te pakken om die tas vervolgens naast de tas van mijn kleding neer te zetten. Zo nu maar eens richting de douche en eenmaal daar aangekomen trok ik de 4 plakkers van mijn luier los en rolde hem op en deponeerde hem in de luieremmer en stapte vervolgens de douche in. Onder de douche zat ik lekker wat te zingen en mezelf lekker te poetsen en nadat ik alle zeep van mijn lichaam had afgespoeld en mijn tanden gepoetst had was het tijd om af te drogen. Na het afdrogen besloot ik met mijn luier richting slaapkamer te lopen omdat ik niet zo handig was in staand een luier om doen en zo kwam ik in de slaapkamer aan ik vouwde de luier open en dacht bij mezelf wat is dat toch een heerlijk geluid dat gekraak van de plastic buitenlaag van de luier in dit geval een abena abri form x-plus. Ik vormde een kuil in de luier en zorgde ervoor dat de antilek randjes goed recht op stonden en legde de luier op bed om er vervolgens op te gaan liggen, ik pakte van de nachtkastje de gele tube met zwitsal babypoeder en begon de liezen mijn piemel en het gebied boven mijn piemel driftig in te poederen en zette de bus terug op mijn nachtkastje.

Na het poederen pakte ik de voorkant van de luier om tussen mijn benen door te halen en legde mijn piemel even goed om vervolgens de onderste plakkers dicht te plakken en daarna de bovenste. Ik stond op en liep terug naar de badkamer en dacht bij mezelf ik vergeet wat en liep toen door naar de kamer waar de klerenkast stond en pakte een romper. Na de romper aangedaan te hebben kleedde ik mij verder aan en deed mijn haar met gel in model en wat parfum op en ik was klaar om naar werk te gaan. Bepakt en bezakt loop ik richting mijn vrachtwagen wat een wandeling is van ongeveer tien minuutjes en eenmaal daar aangekomen stap ik in hup de etenswaar in de koelkast en de kleding en luiers en in de wandkast. Nu was het een kwestie van administratie doen en rijden maar, eenmaal aan het rijden dacht ik bij mezelf laat ik eens een bak koffie scoren bij de pomp dus de eerste pomp eraf maar daar bleek de koffiemachine kapot te zijn dus besloot ik de volgende pomp te pakken. Ik stapte weer in en kreeg even het idee dat mensen naar mijn dikke kont aan het staren waren maar trok me er niks van aan en besloot verder koers te zetten richting antwerpen want daar moest ik een container naar toe brengen.
 

peterdl

Gewaardeerd Lid
stukje vervolg,
ps. vanmiddag ga ik weer eens op mijn duim zuigen om dit verhaal verder te verzinnen


Eenmaal aangekomen bij de volgende benzinestation zag ik een meid staan met een bordje in haar handen waarop stond Antwerpen, ze stond te liften maar besloot er geen aandacht aan te schenken ookal keek ze wel even de cabine in. Ik zetten mijn vrachtwagen stil bij de pomp en liep naar binnen. Ik pakte mijn portemonee en kwam tot de ontdekking dat ik alleen maar vast geld had dus even wisselen. Ik liep naar de pompbediende en vroeg aan haar of ze kon wisselen en dat kon ze, vervolgens op naar de koffie automaat en daar tapte ik een bak koffie en ging aan een tafeltje staan. Ik keek wat om me heen en genoot van mijn koffie die snel op was dus ik besloot nog een bakkie te nemen. Nadat de 2de bak koffie ook leeg was en ik alweer genoeg stessende mensen gezien heb bij de pomp liep ik terug richting mijn vrachtwagen en het viel mij op dat het meisje wat stond te liften er nog steeds stond dus ik liep er op af. Eenmaal dichterbij gekomen draaide zij zich om naar mij en schrok een beetje. Ik zei je hoeft niet te schrikken en we raakte aan de praat. Ze zei ik moet naar antwerpen toe komt u daar toevallig en ik zei je hoeft geen u te zeggen en ja ik ga richting antwerpen maar ik ga niet richting centrum maar naar de haven dus geen idee of je er wat aan heb. Ze zei dat is toch al 1 stap in de goede richting en ik besloot haar mee te nemen.

Ik liep voorop richting mijn vrachtwagen en zei liep achter mij aan en ik kreeg het idee dat ze naar mijn kont zat te staren maar goed het zal wel tussen mijn oren zitten. Ik maakte vervolgens de deur aan de bijrijderskant open en ze gaf haar tas aan met om in te kunnen stappen en toen ze zat gaf ik haar tas aan. Ik liep om de cabine heen en stapte aan de bestuurderskant in. Ze had nog nooit in een vrachtwagen gezeten en zat het op haar gemak te bewonderen en zei wauw het is best nog wel groot aan de binnenkant, ik gaf een bevestigende knik en start de motor. Onderweg vroeg ik haar hoe oud ze was ze zei 28. Ik vroeg me ook af waarom ze stond te liften en ze zei dat ze het wel een uitdaging vond en zo leer je ook eens nieuwe mensen kennen het is gewoon een avontuur waarvan je zelf nog niet weet wat je mee gaat maken of wie je tegen gaat komen. Ze vroeg aan mij hoe oud ik was ik antwoorde 34 en vroeg waar ik al naar toe reed.
Ik vertelde haar dat ik overal wel kwam in europa maar voornamlijk de benelux, frankrijk en duitsland. Ik vroeg haar wat ze in antwerpen had te doen en ze zat te vertellen dat het eigenlijk alleen een uitdaging was om te kunnen zien of ze daar kon geraken. In de tussentijd gingen die 2 bakken koffie aandig op mijn blaas werken en ik kon het niet meer ophouden en liet het zo lopen. Het begon nu aardig warm te worden in mijn luier en ik vroeg me af of de lifster het door had. Even viel er een stilte in de cabine en toen besloot ik toch eens haar naam te vragen. Hoe heet je en zij zei ik heet emma en ze gaf me een hand en ik zei aangenaamd pieter. In de tussentijd reden we door de antwerpse haven heen waar ik een container moest droppen. Ik keek naar emma en die keer haar ogen uit. Aangekomen aan de juiste kaai blijft emma in de wagen zitten en ik ga me administratief aanmelden.

Toen ik weg was was emma toch nieuwschierig geworden en kwam uit haar stoel om op de motortunnel te gaan staan, ze dacht wauw wat een ruimte ik kan staan en hij heeft 2 bedden en een hoop kastruimte. Ze vroeg zich af wat er allemaal in zou passen en opende 1 van de kastdeurtjes en keek ineens verbaasd, ze zag naast mijn kleding ook een hele stapel luiers liggen en een paar rompers. Ze begreep er niks van en in de tussentijd liep ik terug naar mijn wagen ze zag me aankomen en deed de kastdeur dicht en ging snel zitten.
 

sophie

Gewaardeerd Lid
Ha peterDL,

Erg leuk verhaal, alleen je schrijft het geschreven vanuit de ogen van het ik-persoon, behalve de laatste alinea, dan wordt opeens geschreven vanuit een alziende, die zowel Emma als jouw observeert,

Geeft opzicht niet, maar dacht meld het even, heb ikzelf namelijk ook wel eens gedaan,
 

peterdl

Gewaardeerd Lid
en nog een stukkie..


Ik stapte in en merkte dat emma ietswat zenuwachtig overkomt maar ik reageer er niet op. Zo zei ik we moeten nu de terminal op maar daar mag jij officieel niet komen dus je moet je even verstoppen op bed. Emma komt uit haar stoel en verstopt zich op bed en ik rij de terminal op en rijd naar de plek waar de container eraf gehaald word. Tijdens het wachten zet ik een bak koffie en vraag aan emma of ze ook moet en ze knikt ja. Na onze bak koffie word de container eraf gehaald en rij ik naar buiten. Ik merkte een kramp in mijn blaas en kreeg nu het gevoel dat mijn half volle luier richting overvolle luier ging maar liet emma niks merken. Intussen heb ik de planning om de hoogte gebracht dat ik van de container af was en was aan het wachten op een bericht . Emma was inmiddels van bed afgekropen en weer in de bijrijdersstoel gaan zitten en ik vroeg aan emma of ik haar moest droppen bij de bioscoop omdat ik daar makkelijk kan komen met de vrachtwagen en vanaf daar heb je genoeg middelen om in de stad te komen, ze vroeg gelijk wat mijn eindbestemming zou zijn en ik zei dat wist ik niet en zei tegen haar dat het toch de bedoeling was om haar in antwerpen te droppen maar Emma wou het fijne weten van wat er in dat kastje zat dus ze vroeg of ze mee mocht blijven rijden en dat vond ik oke.
 

peterdl

Gewaardeerd Lid
@ sophie het is fictie en ik doe mijn best het verhaal kloppend te houden... nu ff verder om mijn duim zuigen om meer te typen ;)
 

exlid10

Beginneling
Leuk begin peterdl :up:

misschien handig om kortere zinnen te maken en meer punten te gebruiken. dit leest in mijn ogen wat prettiger.

suc6 met je vervolgen!

gr badgirl
 

sophie

Gewaardeerd Lid
peterdl zei:
@ sophie het is fictie en ik doe mijn best het verhaal kloppend te houden... nu ff verder om mijn duim zuigen om meer te typen ;)
Snap ik, maar je hoort eigenlijk niet van perspectief te veranderen, soms gaat dat perrongelijk, heb ik ook wel eens.
 

peterdl

Gewaardeerd Lid
weer een klein stukje...

Piep piep piep, een berichtje met vervolgwerk. Er moest een container overgereden worden naar duisburg vanaf antwerpen dus maar even naar een andere terminal om die container te halen. Eenmaal opgezet konden we koers zetten richting duisburg. Emma zat wat met haar telefoon te spelen toen ik besloot om even te stoppen want ik zat nog steeds in die overvolle luier. Ik besloot om te stoppen bij de mac donalds en dacht bij mezelf ik kan moeilijk een luier pakken als emma nog in de cabine zit dus dan maar even een staking en later weer verder luieren.

Ik stopte de wagen op de parkeerplaats en vroeg aan emma of ze nog wat moest hebben en ze knikte en zei dat ze in de cabine bleef zitten. Ik stapte uit en liep richting de entree van de mac donalds. Ik opende de deur en liep naar binnen en zo richting de toilet . Ik wou net de mannen wc ingaan terwijl ik ineens op mijn schouder werd geklopt, ik draaide me om en voordat ik het doorhad sleepte emma me ineens mee naar de verschoonruimte en deed de deur achter zich op slot. Ik keek naar emma en zag dat ze een luier in haar hand had. Ik moest op de verschoontafel gaan liggen van haar en ik hoorde hoe ze mijn riem afdeed en voelde mijn broek naar beneden zakken. Daar lag ik dan met mijn overvolle luier die tegen werd gehouden door mijn romper. Ik vroeg aan haar wat dit te betekenen had en ik kreeg als antwoord dat ik wel een schone luier kon gebruiken. Ik hoorde hoe de knoopjes van mijn romper werden los getrokken en dat werd vervolgd door de geluid van de plakstrips van mijn luier. Ik zag dat emma wat om der heen keek of dat ze naar iets zocht en dat werd bevestigd want ik had geen billendoekjes in de wagen liggen maar gelukkig was iemand ze vergeten dus ik werd al snel gepoetst van onderen.

Na het poetsen moest ik mijn billen omhoog doen en werd mijn vuile luier onder mij vandaan gehaald en de schone werd er onder mij gezet en ik kon mijn billen weer neerleggen. Al snel erna was de ruimte begeven van de geur van zwitsal babypoeder en voordat ik het in de gaten had was mijn schone luier al dichtgevouwen en geplakt gevolgd door het dichtknopen van mijn romper. Mijn broek moest ik zelf maar even doen en in de tussentijd werd mijn vuile luier dichtgerold en gedeponeerd in de vuilbak die er stond. We liepen samen de verschoonruimte uit en emma zei dat ze wat honger had dus liepen we naar de bestelbalie, zij bestelde een bigmac menu en ik nam wat kipnuggets en een kipsalade. Ik rekende af en binnen no time was onze eten klaar en liepen we terug naar de vrachtwagen. Tijdens de korte wandeling kreeg ik de vraag of ik soms incontinent was waarop ik nee moest zeggen en vervolgens de vraag waarom kreeg. Ik vertelde haar dat ik al bijna heel mijn leven iets met luiers heb en waarom geen idee. We waren aangekomen bij de wagen en het gesprek viel stil we stapten in en begonnen wat te eten.
 
Bovenaan