Nog niet klaar Ongeluk op school

jens123

Gewaardeerd Lid
Axl is een jongetje van 11 jaar oud Het verhaal gaat in de ik vorm geschreven worden. Je mag altijd tips en ideeën geven maar ik heb nog niet veel ervaring met schrijven dus aub niet te veel negatieve commentaar. Ik zeg nog "daag mama" wanneer ik de deur uit stap. Ik ga naar mijn vriend's huis om samen met hem naar school te wandelen. Daar aangekomen druk ik op de deurbel. Het duurt even voordat mijn vriend Thiebe naar buiten komt. Hij doet de deur open en ik zeg "heeeey Thiebe, hoe is het?" "Goed met jou?" "Zeker goed want het is de laatste schooldag! " "Kom gaan we naar school, anders komen we te laat?" "Oke is goed." We vertrokken en na een kwartier kwamen we aan op school. We waren bijna te laat. De les begon en we kregen ons rapport. We mochten op tablets zitten. We mochten ook limonade en cola drinken. Tijdens het gamen op de tablets dronk ik veel cola. Mijn blaas raakte vol maar ik wilde niet stoppen met gamen dus ik wachtte tot de speeltijd. Ik hoorde de bel, ruim snel de tablet op en dronk mijn glas leeg. Ik trok mijn jas aan en ging naar buiten. Tijdens dat ik naar het toilet liep kwam ik ineens mijn aardsvijand Bas tegen. Hij is echt groot!! Hij is een kop groter dan ik en hij doet aan boxen. Iedereen op de school is bang voor hem. Hij loopt naar mij toe en pakt mijn schouders en tackelt mij op de grond. Hij gaat op mijn buik zitten wat erg pijn doet, echt veel pijn want hij is zwaar omdat hij hij zo gespierd is. Mijn blaas was zich meer en meer aan het vullen. Ik moest dringend naar het toilet. Hij begon met zijn vingers in mijn buik te steken want hij weet dat ik daar niet tegen kan. Ik kon het bijna niet meer laten dus ik riep: "STOP STOP ik moet dringend naar toilet nu!!!". Ik zag zijn gezicht veranderen en zag dat hij een plan had. Hij stond half recht en begon mij te kietelen. Ik kon het niet meer houden en liet het gaan. Ondertussen was de halve school rond mij heen gaan staan van het 1ste leerjaar tot het 6de en ze riepen allemaal "Eeeeeiiiihhh". Ik schaamde mij dood en ik wist niet wat te doen en bleef liggen....
 
Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Op zich leuk begin maar, de regels mogen wat mij betreft dichter onder elkaar als je na bijvoorbeeld 10 a15 regels een regel overslaat lijkt me dat voldoende.
Ander punt is dat de naam van je veerhaal met een A begint en, je het verhaal onder de O hebt geplaatst, beetje moeilijk zoeken !
 

jens123

Gewaardeerd Lid
Op zich leuk begin maar, de regels mogen wat mij betreft dichter onder elkaar als je na bijvoorbeeld 10 a15 regels een regel overslaat lijkt me dat voldoende.
Ander punt is dat de naam van je veerhaal met een A begint en, je het verhaal onder de O hebt geplaatst, beetje moeilijk zoeken !
Ik heb het op word gemaakt dus dan is dat denk ik, sorry.
En ik had eerst ongeluk op school maar ik heb titel verandert want is een betere titel vindt ik maar dn verandert dat niet mee.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Ik heb het op word gemaakt dus dan is dat denk ik, sorry.
En ik had eerst ongeluk op school maar ik heb titel verandert want is een betere titel vindt ik maar dn verandert dat niet mee.
Geeft allemaal niets maar, viel me op.
Misschien kunnen de moderators van deze site je verhaal verplaatsen naar de A
 

jens123

Gewaardeerd Lid
2de hoofdstuk



Ik voelde de nattigheid tussen mijn benen.

Mijn hele broek werd warm.

Ineens hoorde ik een juf naast mij ze had het geroep gehoord.

‘Wat heeft dit te betekenen!?’ vraagt ze

IK lig nog altijd op de grond ik schaam me en durf niet te antwoorden want bas staat er nog altijd bij.

Ze vraagt nog eens ‘Axl wat heeft dit te betekenen?’

En ineens zegt bas ‘Axl wou spelen maar hij kon zijn plas niet ophouden.’

Ineens werd ik mee nar binnen gesleurd door de juf.

Ze gaat met mij in een klein kamertje en zegt ‘Je zit in het 6 de laatste dag school je moet toch je plas kunnen ophouden?’

‘Maar ik ka’

‘Geen gemaar, We hebben geen reserve broek en onderbroek in jou maat hier op school liggen omdat mensen van jou leeftijd niet meer in hun broer plassen dus we gaan eens bij de kleuters kijker of ze daar nog iets hebben wat je kan gebruiken.’

De kleuters!?

De juf trok me mee in mijn natte broek over de speelplaats naar de kleuters.

Op de kleuterspeelplaats hadden de kleuters ook speeltijd en wanneer ik binnenkwam keken ze me allebei heel raar aan.

Ik werd naar een klas gesleurd en legde de juf alles uit tegen de kleuterjuf die er zat.

Mijn juf ging terug en ik werd in de klas achtergelaten.

De kleuterjuf zei ‘Als je als een kleuter gedraagt ga je nu door ons als een kleuter gedraagt worden’.

‘Kom maar mee’

IK liep haar achteraan en we stapten in een kamer met een commode en daarnaast een kast met allemaal luiers.

IK schrok en zei ‘Wat is dit?’

‘Degene die hun plas niet kunnen inhouden moeten een luier om als bescherming.’

‘Kom leg je maar op de commode.’

Ik ging op de commode liggen en ze begon mijn natte onderbroek en broek uit te doen, en gooide die in de vuilbak.

Toen lag ik naakt op de commode.

Op dat moment dacht ik waarom? Waarom moet dit mij gebeuren?

Ze speurde welke luier ze zal pakken.

Op een duur vond ze er 1.

Ik zag de luier het was een heel dikke met baby printjes op, ik schaamde me diep.

Ze zei ‘doe je achterste omhoog.’

Ik deed dat natuurlijk, want ik was bang voor straf.

‘Neer!’

Ik deed mijn achterste naar beneden en voelde ineens een soort deken de luier.

Hij was echt zacht en heel dik vooral.

Ze zalfde mij in en poederde mij ook nog een dikke laag in.

Ze deed de luier omhoog en deed de plakstrips dicht.

Daar lag ik dan op een commode als een kleuter met een t-shirt en alleen een luier.
Ik schaamde me echt dood.
 

jens123

Gewaardeerd Lid
3de deel

Ik moest af de commode komen.
Ik ging eraf en voelde dat ik mijn benen niet meer helemaal dicht kon doen.
Het voelde echt warm en zacht.
Buiten was het begonnen te regenen.
De juf vond dat ik een kleuter was dus ik moet bij de kleuters binnen gaan spelen.

De begeleidde mij er naar toe.

Ik zag de kleuters daar spelen, wanneer me mij zagen begonnen ze allemaal te lachen.
Ik werd er afgezet en de juf ging weg, maar de kinderen bleven nog even lachen.
Ik stond daar tussen veel zindelijke kindjes met alleen een luier en T-shirt.
Er was nog een andere juf toezicht aan het houden maar die zat bij de ramen ze zitten en kijken.
Ik wist niet wat ik moest doen dus ik ging gewoon zitten en wachten.
Maar de andere kleuterjuf zag dat en ging naar mij en begon te roepen ‘kijk kleuters een grote kleuter je mag hem plagen dat vind hij leuk!’
Ik dacht in mezelf ‘foute boel’ maar ik moest blijven zitten van de juf.
De kleuters kwamen eraan en begonnen allemaal mij te slagen en duwen.
Ik probeerde weg te gaan maar ze waren met te veel.
Terwijl ik probeerde weg te komen en recht te staan hielden een paar kinderen aan me vast.
Ik kon het niet meer laten en struikelde.
Ik lag dan op mijn buik en ze waren allemaal rond mij en op mij aan het klimmen.
Sommige waren zelfs ook aan mijn luier aan het voelen/knijpen.
Ik zag zelf ook dat sommige een dikkere kont hadden dus ik dacht dat ze ook een luier omhadden, ongeveer ¼ kinderen
Er waren 3 kinderen met mij aan het spelen dat ik een paard was.
Ik kon niks doen ik bleef maar liggen.
Ik zag de mevrouw bij de ramen op een bank zitten en lachen.
Ik had niet alles gelost dus ik moest nog wat plassen.
Maar ik kon niet bewegen.

Ik riep de juf en ik zag ze kijken en ik riep dat ik moest plassen dan begon ze ineens te lachen en keek weg.
Ik kon niet bewegen en ze negeerde mij dus ik moest het in de luier doen.
Ik wilde het echt niet opnieuw doen maar ik had geen keuze.
Ik liet het gaan en voelde de luier warm worden.
De kind die op mijn luier zat en paardje zat te spelen sprong ineens vanaf mij en riep eeeeiiiiihhhh.
Al de kinderen liepen ineens weg.
Ik zag de juf aankomen en zei ‘We hebben hier wel echt met een kleuter of beter gezegd een peuter te maken.’


Ik ben juist begonnen met dit verhaal schrijven en ik vind het echt leuk dus ik ga het meer doen.
Ideeën mogen ook nog altijd zelf graag.
 

jens123

Gewaardeerd Lid
4de deel

Ze liep weg ik denk zelf naar de andere juf.

De kinderen waren nog altijd vies aan het kijken.

Ik durfde niet te bewegen en bleef liggen.

Ik zat daar dan te wachten in een geplaste luier.

Ik voelde zelfs dat het wat was opgezwollen.

Het voelde wel goed maar ik schaamte me ervoor.

Na 5 min kamen de 2 juffen terug.

Ze zagen mij en zeiden alsof ze tegen een baby aan het praten waren ‘OOOh heeeft onze klein baby’tje in zijn pampertje gepslast?’

‘We moeten maar eens aan het beginnen met zindelijkheidstraining.’

‘Nee juf want het is maar een klein baby’tje en daarom zou het toch nooit lukken.’

Ik lag daar in mijn luier dat eigenlijk wel goed voelde met plas erin gewoon te luisteren.

Ik schaamde mij echt hard wat ze zeiden 2 keer dat ik er niks kon aan doen.

Ik moest meekomen voor een verschoning maar ik moest kruipen want baby’s kunnen nog niet stappen.

Daar aangekomen tilde ze mij op en legde mij op de commode.

Ze deed mijn luier uit en deed die in de luieremmer.

Ze pakte dezelfde soort luier maar met een andere babyprint, ze kwam naar mij en vouwde die open.

Ik moest mijn billen omhoog doen en ze deed de luier onder mijn billen.

Ze deed er nog 3 inleggers in.

Ik moest mijn billen naar beneden doen en ik voelde de heel dikke luier.

Ze pakte de zalf en poeder en ze begon mij te zalven en poederen om mijn luiergebied.

Terwijl ze dat deed zei ze weer op een kinderlijke toon ‘Kan onze kleine baby zijn plas niet ophouden ooh wat schattig’

En ‘Ik heb je ouders gebeld en ze zeggen dat ze de spullen die je nodig hebt niet hebben, maar ik heb een opvang voor in de vakantie in mijn huis voor baby’s tot kleuters dus daar mag jij even gaan wonen.’

Dat schokte mij in een opvang gaan wonen en als baby worden behandelt??

Ik wou weg gaan maar ik wist dat ik geen kans ging hebben.

Ze heeft me heel veel gepoederd en daarna deed ze de luier dicht.

Ze zei dan nog ‘ooh kijk eens bob de bouwer op de voorkant van je zachte luiertje.

Ik zal eerlijk zijn ik vind die luier wel lekker zitten maar als baby behandeld worden vind ik echt niet leuk.

Ik zette mij af de commode.

Ze zei ‘Ik heb nog enkele afspraken: niet aan je luier zitten, luisteren, je gaat je als een baby gedragen, je doet alles in je luier dus toilet is verboden terrein wij beslissen als we beginnen met zindelijks training, je moet altijd kruipen, je gaat een tut inkrijgen je mag die niet uitdoen en alleen iets zeggen als ik het vraag of zeg, als we in openbaar zijn ook als baby gedragen of als we thuis bij de opvang zijn . Als je die regels niet navolgt krijg je straf.
Begrepen?’

Alles? ook poep vroeg ik nog?

Ja alles is alles.

Dit gaat nog een groot avontuur worden.

Ik moest terug kruipen naar de kleuters.
 

jens123

Gewaardeerd Lid
5de deel



Ik denk dat ik daar 10-15 minuten nog heb gezeten, en dan kwam de andere juf de kinderen ophalen van haar klas waaronder ik.

Iedereen liep maar ik moest natuurlijk kruipen.

Daar aangekomen moesten we in een kring bij de raam gaan zitten.

Ze zei allemaal luid en duidelijk ‘attentie kinderen er is een nieuwe baby/peuter hier bij ons, hij gaat als baby spelen en hij gaat alleen een luier en t-shrt dragen jullie mogen zo veel als jullie willen met hem spelen. Nu is het tijd voor jullie om naar toilet te gaan voor sommige nieuwe luier en iedereen te voeren.’

Ik zag dat ze een paar begon mee te pakken en een paar bleven zitten ik durfde niks te doen dus ik bleef ook zitten.

Ik zag dat degene die bleven een dikkere kont hadden dus die hadden ook een luier aan.

Op een duur kwamen de andere terug met de juf en de juf zei ‘dat moeten jullie nog leren he op het potje gaan. Nu is het jullie beurt, kom maar mee.’

Ik kroop haar achterna met de andere kinderen en ik zag dat we terug naar de verschoonruimte gingen.

Daar aangekomen deed de juf de deur dicht en checkte alle kinderen.

Degene die nat waren moesten aan de commode gaan staan en de droge aan de deur.

Op een duur kwam ze bij mij en zei ‘Heeft onze baby weeral geplast of niet?’

Ik wou nee zeggen maar ineens stak ze een tut in mijn mond.

Ze stak haar hand in mijn luier en voelde.

Ik voelde haar koude hand, dat voelde echt raar.

En ineens stak ze haar hand uit mijn luier en zei ‘Bravo je bent droog, ga maar bij de deur staan dan gaan we sebie terug naar de klas.’

Na dat ze de kinderen heeft verschoont kwam ze naar ons om nog voor de zekerheid alles te checken.

2 mensen waren niet meer droog gebleven dus ze ging die nog verschonen.

Ik verveelde mij echt.

Daarna kwam ze naar ons en deed de deur open.

We moesten terug naar de klas gaan.

Daar aangekomen pakte ze potjes voedsel en slabbers.

Ze deed bij iedereen een slabber om en zei ‘Ga maar even spelen ik kom je wel halen voor te eten.’

Dus iedereen ging in de klas speelgoed pakken en met elkaar spelen.

Ik kende de klas nog niet dus ik ging wat rondkijken.

Ik zag overal op de grond speelgoed en ik zag een paar dozen met speelgoed tegen de muur staan.

Er zaten auto’s in een paar bellen en veel kleine speeltjes.

Verder was er een grote kast.

Ik ging kijken en wou het open doen maar het zat op slot.

Ineens stond je juf achter mij ‘wat zit jij te doen? Wil jij je nieuwe spulletjes al bekijken en uitproberen?.’

Ik kon nog altijd natuurlijk niks zeggen door die tut.

Ze pakte sleutels uit haar zak en deed de kast open.

Ik zag allemaal babyspullen liggen.

Rompers, t-shirts, echt echt baby luiers dikke, slappers,….

Ze pakte een romper en een baby t-shirt en ze deed mijn t-shirt uit en de baby t-shirt uit.

Ik moest mijn armen uitstrekken en ze deed de romper over mijn hoofd.

Ze deed dan de kast terug dicht.

Ik keek naar de t-shirt en ik zag bob de bouwer met een luier.

Ik voelde de luier heel hard tegen mij aandrukken.

Ik moest van de mevrouw meekomen.
Ze deed mijn slabber naar boven want die was onder de romper gegaan.

Ze pakte een baby voeding in een potje en hield die onder mijn mond.

Ze pakte ook nog een lepel uit een doosje en pakte daar mee wat eten.

Ik moest het eten en als het in mijn mond pakken spuwde ik het direct uit, het was echt vies.

Ze werd boos en pakte uit een kastje een pilletje en ik moest die inslikken.

Ze begon me verder te voeren, ik vond het heel vies maar ik wist wel dat ik het beter niet kon uitspuwen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
robinmadoura Een echt ongeluk Broekplassers en Poepers 6
L Openbaar per ongeluk in broek poepen Broekplassers en Poepers 7
B Ongelukje per ongeluk express :) Broekplassers en Poepers 10
Marcos Ongeluk in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
robinmadoura Wizze wizze wis bom bom Broekplassers en Poepers 1
T Nog niet klaar Ongeluk maakt gelukkig 16+ Verhalen 15
broekie Wie van jullie,s plastc broekjes gebruikers, heeft wel eens Per ongeluk een plastic broekje mee gedroogd in de wasdroger? Plastic broekjes liefhebbers 6
P Per ongeluk plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
vanbartje Het ongeluk O 32
diapermick Ongeluk op het werk O 2
A Eva's ongeluk(je) 16+ Verhalen 2
DL_Michel Verhaal Klaar Het auto ongeluk A 0
Wants to be in Diapers BDSM i.c.m. verleden Huiselijk Geweld/Geweld op School 16+ Board 19
C Heb je op school wel eens in je broek geplast? Polls 45
M Weer naar school! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
C Ongelukje op school O 6
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
L Online school Aanbevolen 10
rover2020 Cleo naar kost school C 23
Watermeloen Luier school 2 L 23
Berth ABU Pre-school Luiers 0
larsje03 luier dragen tijdens werk of op school Polls 21
Little Endy Verhaal Klaar Klaar met school? Terug naar het baby zijn! K 48
M Dragen jullie luiers naar werk/school/openbare festivals? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
Watermeloen Luier school L 84
volleluiers luiers dragen op school Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
M old school pull ups Luiers 7
barry1234 Luier aan naar school Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
B luiers op school L 20
mtluierjongen luiers dragen naar school of werk? Polls 109
luiergek1 in luier naar school deel3 I 0
luiergek1 in luier naar school deel2 I 1
luiergek1 in luier naar school deel1 16+ Board 5
P ATB School Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
T Luiers op school (B) L 0
AB88 Luier naar School Polls (T) 34
DL_Michel Marina op school M 0
DL_Michel Luiers op school (A) L 8
A Te laat op school T 0
DL_Michel Verhaal Klaar DRYNITES OP SCHOOL D 1
D Luiers van de school L 19
Similar threads









































Bovenaan