ongelukje

kevintje10

Mailtje sturen mag altijd
Toen Ilse en Laura even een beetje gepraat hadden kwam mama weer.
Ze tilde Ilse op”Laura Ilse moet even verschoond worden je mag wel mee komen”zei moeder en Ilse werd helemaal rood en Laura Lachten een beetje en zei”ja hoor”en Laura ging mee.
Toen ze boven waren legde mama Ilse op het verschoon kussen en ze vouwde de luier open Ilse werd weer rood want ze had veel gedrukt toen mama klaar was met verschonen nam Ilse en Laura mee naar de woonkamer en vroeg”Laura wil je iets drinken cola bijvoorbeeld”Laura knikte ja.
Even later kwam Mama terug met een flesje melk en een glas cola.
Ze gaf de cola aan Laura en gaf Ilse de fles Ilse had wel dorst gekregen en de fles was zo op.
Toen ze alle bij klaar waren gingen ze even tv kijken toen mama zei”Ik ga even snel naar de winkel Laura wil jij op Ilse passen??””natuurlijk wil ik dat”.
Toen mama weg was zetten Laura Ilse in de box en gaf haar wat speeltjes.
Toen even later Ilse vroeg”Laura mag ik naar de wc nu mama er toch niet is”Laura keek Ilse streng aan en zei”nee daarvoor heb je een luiertje om”.
Laura pakten Ilse op en voelde aan haar luier”goed zo meid”zei Laura heel sarcastich tegen Ilse omdat ze haar hele luier vol had geplast.
Laura nam Ilse naar boven Ilse wist wat er ging gebeuren eenmaal boven legde Laura Ilse op de commode en verwijderde haar luier.
Toen Laura de luier had weg gegooid maakte Ilse langzaam schoon omdat Laura dat wel leuk vond.
Eenmaal klaar en Ilse een nieuwe luier om had gingen ze weer naar beneden Dora kijken.
Laura nam Ilse op schoot en deed haar een speen in en pakte haar knuffie en samen zaten ze Dora de kijken.
Even later kwam mama terug van de boodschappen”ben weer terug en hoe is het gegaan?””goed hoor Mevrouw Ilse had een keer haar luier vol geplast verder niks”.
Mama glimlachten en gaf Ilse een kusje.
Toen even later dora was afgelopen gingen ze eten”Laura wil je mee eten?””ja hoor lijkt me gezelig”.
Toen ze gingen eten moest Ilse weer in de kinderstoel gaan zitten even later kwam Alicia naar beneden”hoi alicia””hoi Laura”ze aten frietjes Ilse kreeg ook wat frietjes en wat appelsap.
Onder het eten was het super gezelig iedereen was aan het lachen.
Toen ze klaar waren ruimde mama de tafel af en zetten Ilse op de bank bij Alicia en Laura.
Ze keken even tv toen Alicia terug naar haar kamer ging Laura zag dat Ilse al heel slaperig was ze vond het een schattig gezicht ze begon Ilse’s haar strelen en daar werd Ilse meer slaperiger van.
Even later sliep Ilse als een blok toen mama kwam ze keek heel verbaast dat Ilse al sliep en vroeg”Laura waroom ligt Ilse de slapen””ze begon een beetje de slapen”.
“oke wil je logeren?””ja lijkt me wel leukt maar Ilse slaapt al dus””maak je over haar niet zorgen er komt straks een film op gaan we die toch kijken””ja oke bel ik even mijn moeder”.
Even later kwam Laura’s moeder met de spullen en de avond was leuk om 10 uur ging Laura slapen want ze werd een beetje moe.

Dat is weer een nieuw stukje
Sorry want ik heb even geen inspiratie dus

Groetjes Kevin doei
 

kevintje10

Mailtje sturen mag altijd
Hallo dit is weer een nieuw stukje
Ik heb lang niet meer geschreven omdat ik druk ben met school
Huiswerk enzo
Maar hier weer een nieuw stukje



Ilse werd langzaam wakker door wat zonneschijn in haar ogen.
Ze ging in haar ledikantje zitten en keek een beetje verbaast rond maar toen realiseerde ze zich weer alles.
Ze voelde aan haar luier en ja ze had een beetje geplas Ilse voelde dat ze nog moest dus ze dach”ik heb toch een luier aan dus”ze plaste de luier helemaal vol toen Laura binnen kwam.
“hai Ilse lekker geslapen””Ja”.
“nou ik help je wel even om uit je bedje te komen”.
Ilse liet zich gemakkelijk op tillen.
Laura nam ilse mee naar de commode en legde haar neer Ilse dacht”wacht gat ze me nu verschonen”Ilse raakte helemaal in paniek.
Ze wou van de commode afspringen maar Laura greep haar net vast”waar wou je heen gaan”.
Ilse werd rood en zei niks Laura pakte haar op en deed haar weer op de commode dit keer kijk Laura heel streng naar Ilse en zei”niet nog is doen”Ilse bleef braaf liggen.
Laura vouwde haar luier open maakte haar schoon enzo en gaf haar een nieuwe schone luier aan.
En een mooi roze jurkje met rode hartjes en nam haar mee naar benenden.
Toen ze beneden kwamen zaten mama en Alicia rustig de eten.
Laura hielp haar in de stoel en ze zeiden even hoi.
Mama begon haar boterhome in kleine stukjes de snijden en voerde haar.
Na het eten zette mama Ilse in de box Alicia ging helpen afwassen en Laura ging tv kijken.
Toen iedereen tv aan het kijken was zei mama “wie heeft zin om naar het strand de gaan”want het was mooi weer.
Iedereen stemde in zo iedereen bikini zonnebrand zonnebril mama pakte extra luier mee.
Ze moesten nog even naar Laura huis en iedereen was klaar.
Laura en Ilse zaten in de achterbak iedereen had de bikini al aan behalve Ilse.
Ze had nog steeds haar jurkje aan.
Toen ze daar aankwamen was het niet zo druk omdat het nog 11 uur was.
Ze zochten een goed plekje en mama deed Ilse jurkje uit en luier Ilse had onderweg nog even een plasje gedaan.
Mama deed Ilse een dikke luier aan en zei”Ilse dit is een speciale luier voor het zwemmen”.
Mama deed haar nog een bikini aan en ze gingen allemaal het water in.
Ze hadden even met de bal gespeelt en og andere dingen toen ze uit het water gingen gingen ze even lekker zonnen.
Na een tijdje hadden ze allemaal honger gekregen gelukkig zat op het strand een snackbar.
Laura en Alicia gingen het halen patat enzo.
Toen ze terug kwamen pakte mama nog een flesje melk uit haar tas en voerde Ilse dat.
Toen ze daar mee klaar was gingen ze eten.
Toen ze klaar waren keek mama of Ilse nog droog was maar ze had flink geplast.
Na de verschoning gingen ze even tikkertje spelen Mama was het eerste.
Zo iedereen renden Ilse kon niet goed renen met die dikke luier zo ze was gelukkig net niet getikt.
Toen ze klaar waren was het al 1 uur en het strand was vol sommige mensen keken naar Ilse’s luier maar ze trok daar niks van aan.
Toen het 3 uur was besloten ze maar de gaan dus iedereen weer in de auto.
Onderweg kreeg Ilse druk dat ze moest poepen ze dacht even volhouden maar het lukte niet en ze poepte haar hele luier vol.
Na een tijdje had iedereen dat gemerkt en had mama de auto stop gezet en verschoonde haar gelukkig op een stukje waar bijna niemand was.
Toen ze thuis waren ging eerst Alicia douche dan mama dan Laura en toen werd ik gewassen door mama.
Dus even later zit iedereen op de bank.
Alicia en Laura zitten op hun mobiel mama zat tv de kijken en Ilse zat met een knuffel de spele.
Het was inmiddels al 4 uur Ilse werd een beetje slaaperig en viel in slaap dus mama heeft haar in de box gezet.
Toen Ilse wakker werd zag ze dat iedereen aan tafel zat de eten.
Ze gaapte”hallo”iedereen keek haar aan en zei ook hoi.
Mama tilde haar op uit de box en deed haar in de kinderstoel.
En voerde haar wat groente.
Toen ze klaar waren met eten nam mama Ilse mee naar boven Ilse wist niet waroom.
Mama zetten haar op de commode Ilse dacht”ik heb toch niet geplast”ze voelde snel en ja.
Toen ze verschoont was ging ze even spelen met wat knuffels het was inmiddels 8 uur Ilse kreeg de fles.
Ze voelde de warme melk in haar mond stromen toen ze klaar waren en dat heel snel voelde Ilse zich slapjes.
Ilse dacht bij haar zelf”mama heeft er iets ingedaan” en dat klopten ze had een slaap pil er ingedaan mama bracht Ilse snel naar bed.
Toen Ilse er in lag viel ze gelijk in slaap.

Nou dit was het weer

Groetjes kevin
 

kevintje10

Mailtje sturen mag altijd
Hoi ik ben er weer zo geniet

De vakantie was weer voorbij en Ilse moest weer naar school.
Ilse werd rustig wakker geschud door mama.
“hallo schatje van mij”zei mama.
Ilse brabelde wat want ze had haar speen nog in.
“hahaha nou kom dan verschonen we je nog even”.
Ilse keek op en voelde aan haar luier die was heel erg vol en nat.
Ilse werd opgetild en naar de commode getild haar luier werd uitgedaan en een nieuwe aan gedaan.
Ilse werkte weer is een keer niet mee en zat de trapelen.
Toen mama eindelijk de luier omhad en haar kleren aangedaan.
Ze had vandaag een mooie shirt en een rokje waar je duidelijk de luier onder zag.
Mama tilde haar naar beneden en zetten haar op haar kinderstoeltje.
Ze kreeg wat pap en warme melk dat mama naar binnen werkte bij haar.
Ilse at heel slordig haar hele mond zat onder.
Het duurde nog een een anderhalf uur voor ze naar school moest.
Zo ze ging nog even dora kijken en zat de spele met haar knuffel.
Het duurde nog een half uur voor ze naar school moest mama tilde haar op en nam mee naar haar kamer.
Ze werd snel verschoont want ze had een natte luier haar schoenen werden aangedaan en haar vestje mama deed een briefje in.
“laat het zien aan al je docenten ook schatje”Ilse knikte haar tas was al ingepakt en ze gingen naar school.

Eenmaal op school aangekomen stond laura al de wachten Ilse wou haar gordel al af doen maar mama hield haar tegen en zei”nee nee”.
Mama stapte uit en deed haar deurtje open en maakte haar gordel af en tilde haar uit haar kinderstoeltje.
Laura liep er al heen “hai hoe is het klaar voor school”.
“ja kom mee”mama nam Ilse aan haar handje.
Toen ze binnen was gebeurde …….

Vanavond komt misschien nog een stukje
 

kevintje10

Mailtje sturen mag altijd
Weer een nieuw stukje zo hier gaat die

Laura en Ilse lopen door de gang er is niemand want ze hadden uitval en iedereen zat in de aula.
Toen ze binnen kwamen zat iedereen daar al aan een tafel beetje gezellig.
Niemand zag dat Laura en Ilse binnen kwamen.
Ze gingen zitten toen opeens joost(iemand uit de klas)wat hoorde kraken en keek Ilse aan.
“heb je een luier aan Ilse”Ilse werd helemaal rood toen Laura opeens zei”ja joost dat heeft ze”.
Ilse keek Laura heel boos aan toen iedereen moest lachen.
Maya zei(ook een meisje uit de klas)”echt Ilse””ja “ Maya schoot in de lach”mogen we hem zien”.
“nee”zei Ilse Laura tilde haar op en zetten op de grond en deed haar rokje omhoog iedereen lachte.
Ilse schaamte zich dood Ilse deed de hand van Laura weg Laura tilde haar op en nam haar op schoot.
Ze hadden nog wat gepraat en ting doen ging de bel.
Ilse ging zo snel mogelijk naar de klas iedereen keek naar haar luier die je duidelijk zag.

In de klas moest Ilse plassen ze liet het maar in haar luier gaan.
De hele les zat ze in een natte luier.
Toen de bel ging was het pauze ze ging met Ilse naar de concerge.
De congerge zei”Ha Ilse ik had je al verwacht kom maar mee” Ilse liep met de congerge mee naar een kamertje.
In het kamertje stonden allemaal luiers een commode”zo Ilse ik laat jullie wel even alleen.
Laura tilde haar meteen op en deed haar rokje omhoog en deed haar luier los.
Ze verwisselde snel de luier en deed te rokje omhoog en gingen naar de aula.
De pauze ging voorbij en al de lessen toen kwam gym.
Mama had al haar gym kleren ingepakt zo toen ze daar waren deed Ilse haar shirt eerst uit en deed snel een ander shirt aan.
Toen deed ze haar broek omlaag iedere meisje keek gelijk terwijl iedereen gelijk zei”AAAHHHH”.
Ilse werd rood toen ze ondekte dat ze geplast had”kom liggen Ilse”zei Laura.
Ilse ging liggen toen ze haar luier uitdeed iedereen moest lachen.
Heel langzaam deed Laura haar de luier aan toen ze klaar waren en naar de zaal gingen was er maar een paar jongens.
De jongens keken heel snel want ze waren aan het basketballen toen uiteindlijk iedereen er was.
Moesten ze over de bank springen een salto waar de docent mee helpt dus toen Ilse moest springen zag iedereen haar luier en de docent ook “zozo Ilse”.
Toen ze klaar waren snel omkleden en was de schooldag om.

Toen Ilse mama’s auto zag rende Ilse als een gek heen.
Mama kwam uit de auto “hallo Ilse leuk gehad””ja mama”.
Ilse werd in de auto gezet en ze moest poepen zo ze liet het maar gaan haar hele luier was vol.
Mama reed en opeens reden ze langs het huis en gingen naar de stad.
“nee mama nee want ik heb gepoept”Mama deed of ze niks gehoord had en deed een speen in haar mond.
Toen ze in de stad waren waren ze vlak bij de speelgoed winkel gelukkig was er bijna niemand.
Toen ze er waren was het niet zo druk maar iedereen keek haar wel aan”nou Ilsje ga maar een knuffel uitkiezen.
Ze vond een hele leuke het was een grote roze konijn.
“mama deze wil ik””oke”ze betalde snel en gingen naar de auto.
Toen ze uit de winkel waren was het bomvol mensen in de straten.
“mama ik wil nu weg””oke schat”.
Toen ze liepen keek iedereen Ilse raar aan want je zag haar luier en die was vol met poep.
Toen ze bij de auto waren deed mama de deur open en zetten Ilse in haar kinderstoel ze voelde de poep helemaal persen ze deed haar rokje omhoog en ze zag al een beetje poep bij de rand en ze moest nog drukken en veel
Ze hield het in maar mama bleef maar rondje rijden dus Ilse poepte.
Ze keek het het liep over.
Toen ze eindelijk thuis waren tilde mama haar op en zag het.
“ILSE”riep mama”sorry mama maar””NEE NIKS DE MAAREN”.
Mama pakte snel alles uit en liep boos naar binnen met Ilse.
Mama maakte haar snel schoon en liet haar naakt mee naar de speelkamer.
Mama ging zitten en liet Ilse op haar schoot liggen en gaf haar billekoek.
Ilse schreeuwde het uit en moest huilen.
Een kwartiertje later maakte mama haar kont schoon met zalf zodat er geen uitslag komt.
Ze deed haar een nieuwe luier aan en deed een pyama aan en gaf haar haar nieuwe knuffel.
“slapen jij”.

Nou dat was het

Groetjes kevin
 

Jasper-DL

The cake is a lie... :'(
Nog steeds een erg leuk verhaal.
Er zitten nog steeds een aantal grammatica, interpunctie en zinsbouw fouten in. Maar het is nog steeds goed leesbaar.

Ga zo door! !1
 

kevintje10

Mailtje sturen mag altijd
Nog een nieuw stukje

Ilse werd wakker haar kontje deed nog steeds pijn.
Toen voelde ze even aan haar luier en ze had weer eens geplast.
Ze speelde even met haar nieuwe knuffel toen mama binnenkwam.
“hallo Ilse””Hoi”zij Ilse zachtjes.
“Ilse je hoeft niet bang de zijn hoor je moest gewoon zeggen anders deed je kontje nu niet pijn”.
“oke mama”zei Ilse mama tilde haar op en zette op de commode en deed haar pyama en luier uit.
Ze lag nu naakt op de commode toen Alicia binnenkwam.
“hallo,Ilse Laura en Maya zijn er oke””wat””ja oke ik zeg wel dat je zo komt”Alicia ging weer weg.
Ilse kreeg een dikke luier om en een mooi roze jurkje mama deed nog dikke wolige sokjes om haar voetjes en zetten haar op de grond.
Nou kom dan gaan we naar beneden.
Ilse liep de trap af daar stonden Laura en Maya “HHEEEY Ilse leuke sokken”zei Maya heel plagerig
“zo ik laat jullie alleen”zei mama

“zo Ilse zullen we naar jouw kamer gaan”Zei Laura”oke”ze liepen naar boven naar haar kamer.
“AAAAHHH wat schattig”zei Maya Ilse werd helemaal rood.
Ze gingen op de grond zitten en een beetje praten.
Een kwartiertje later moest Ilse plassen zo dat deed ze toen Maya haar op haar schoot nam.
“Ilse heb je nou geplast”Ilse knikte ja.
Ze moesten allemaal lachen.
Toen ze allemaal uitgelachen waren voelde Maya en Laura aan haar luier en ze had heel veel geplast.
Maya tilde haar op en zetten haar op de commode deed haar jurkje uit en deed haar luier af.
“zozo Ilse “ Maya pakte een luier en deed er 3 inleggers in.
“hahahaha wat grappig”zei Laura Maya tilde haar op en zetten haar op de grond.
“blijf”.

Even later kwamen Laura en Maya terug en ze hadden haar flesje met melk.
Ze gingen zitten en Laura nam haar op haar schoot “hier zo meisje”Ilse dronk alles heel snel op.
“ja goed zo Ilsje”Ilse brabbelde wat onverstaanbaar.
“hahahaha”Maya pakte haar knuffel en gaf het aan haar.
Laura zetten haar weer van haar schoot en Ilse viel meteen omver.
“hmgjhd”zei Ilse “o ja Ilse in je melk zat een pilletje dat je voor een dagje als baby laat praten moest van je moeder”.
“ksdnokp””en ja je evenwicht is ook even weg voor een weekje zo je bent nu echt een kleine baby’tje.
Ilse probeerde de staan toen ze voorover viel “PATS”hoorde.
Ilse huilde”ach Ilse gaat het”Laura stopte een speentje in haar mond.
Maya veegde de traantjes van haar gezicht en gaf haar een kusje.
Ze speelde nog even ee toen Ilse opeens zei”hap hap”.
“hahahaha ik weet wel wat je bedoelt”zei Laura”Maya wil jij wat eten halen””ja tuurlijk”.
Even later kwam Maya weer terug met wat eten.
“hier zo Ilse”Ilse had erge honger want ze at heel snel en knoeide heel veel.
“kom hier Ilse”Ilse wou niet en kruipde de hele tijd weg.
“aha eindelijk Ilse”Laura veegde heel snel alles weg.
“wil je nu nog wat drinken”Ilse werd opeens helemaal vrolijk.
Ilse kreeg de fles en ze deed heel langzaam.
Toen ze klaar was verschoonde Maya haar want ze had geplast.
Ze deden haar een rompertje aan en wolle sokjes.
Ze gingen weer zitten toen Maya haar weer op schoot.
Opeens viel Ilse tegen Maya borst aan en viel ze in slaap.
EINDE groetjes kevin
 

kevintje10

Mailtje sturen mag altijd
He hier is nog een stukje



Ilse werd wakker in haar bedje ze keek rond ze probeerde de praten “husesdfsj”.
Opeens ging de deur open en ze zag Laura en Maya.
“hai Ilse lekker geslapen”Ilse knikte Maya tilde haar op en zetten haar op de commode.
Ze deed haar pyama uit en deed de luier af en maakte haar schoon.
Ze lag naakt op de commode toen Laura en Maya uit de kamer gingen.
Even later kwamen ze terug met een dikke luier en deden de luier aan bij haar.
Toen kreeg ze een jurkje aan en knoopte het dicht toen een paar lange sokjes aan.

“kom dan gaan we naar beneden”Laura zette haar op de grond.
“kom”Ilse loopte maar viel”Ilse kan je nog niet lopen zullen we je dragen”Ilse knikte.
Laura tilde haar op een nam haar mee naar beneden.
Daar zaten mama en Alicia al de wachten”hai Ilse lekker geslapen””pa”iedereen lachte toen ze dat zei.
Ilse kreeg schoentjes aan ze wou niet naar buiten met zo’n dikke luier.
Ze gingen naar de auto er lagen allemaal tassen in waar gingen ze heen.
Ilse werd in het kinderstoeltje gezet en kreeg haar knuffel en een speen in.

Na een uurtje kwamen ze aan bij een bungalow park
Ze parkeerde iedereen bleef nog in de auto zitten behalve mama die ging in checken.
Toen mama terug kwam gingen ze naar de bungalow toen ze daar kwamen ging iedereen eruit Ilse moest nog wachten.
toen Ilse eruit werd gehaald was alles al binnen gebracht Ilse schrok toen ze in een buggy moest liggen er werd een dekentje om haar gedaan en ze gingen weg naar het restaurant

Toen ze daar waren was het niet druk ze gingen zitten Ilse moest in een kinderstoeltje zitten.
Halve wegen het eten moest Ilse plassen dus ze deed het.
Mama zat naast haar ze voelde aan haar luier en lachte een beetje en ging door met haar de voeden.
Na een tijde nam mama Ilse mee naar de toilet en verschoonde haar.
Toen ze terug kwamen was iedereen al klaar met eten toen het toetje kwam.
Iedereen had een ijsje Ilse mocht het zelf eten ze knoeide flink omdat ze gewend was om gevoederd de worden.

Toen ze klaar waren met eten gingen ze terug naar de bungalow.
Toen ze daar waren was Ilse op de kleed gezet met wat speeltje.
Iedereen zat op de laptop toen opeens Ilse weg kruipte het niemand uit.
Na 10 minuten gingen ze toch kijken niemand kon haar vinden.
Iedereen ging weer zitten toen Maya naar de WC ging.
“kom eens kijken”roepte zei.
Ze zagen Ilse slapen op de WC iedereen moest lachen.
Mama tilde haar op ze werd een beetje wakker”ga maar slapen schat”zei Mama.
Ilse viel meteen weer in slaap ze deden haar kleren uit behalve de luier en lieten haar zo slapen het lukte niet om haar pyama aan de doen.

De volgende dag werd Ilse wakker en schrok toen ze zag dat ze alleen maar een luier om.
Ze keek en voelde helemaal nat ze probeerde weer de praten”hallo”Zei Ilse.
Ze was weer blij toen mama binnen kwam.
“hallo Ilse””hallo Mama’”zo je kan weer praten”Ilse knikte ja.
“zozo je bent vies zeg”Ilse lachte een beetje.
Mama wou haar optillen maar ze wou niet.
“kom nou Ilse”Ilse werd opgetild en op de commode gezet.
Ze deed de luier af en maakte haar schoon en deed een dikke luier om.
Daarna een rokje en een shirtje van nijntje.
Ze zetten haar op de grond en ze kon weer lopen.
“Kom we gaan naar beneden”Ilse liep braaf mee.
Iedereen lag nog de slapen dus Ilse sprong op de bank.
“hahaha Ilse wil je je knuffel nog””Jaaaaaaa”ze kreeg haar knuffel en een speentje in.

Na een kwartiertje deed mama Ilse haar schoentjes aan en een vestje en gingen ze naar de winkeltje toe.
Ze haalde wat broodjes en andere boodschappen.
Toen ze weer terug kwamen was iedereen al wakker.
“hallo”zei iedereen ze maakte “hey Ilse kan je weer lopen en praten”Zei Alicia”ja”.
Ilse werd weer in haar kinderstoeltje gezet en werd gevoerd.
Iedereen was klaar en Ilse werd op de bank gezet ze moest poepen zo ze deed het maar.
Ze had veel gedrukt toen mama weer kwam met warme melk.
Mama ging naast haar zitten en nam haar op haar schoot”Ilse mondje open”ze deed het.
Ze vond de melk een rare smaak had ze had die smaak al is geproefd.
Ze dacht”niet weer”toen ze klaar was met drinken werd ze op de bank gezet en liep mama weg.

Even later kwamen ze weer terug iedereen had een tas bij zich”wjashjfd hsabfn”.
“hahahaha”iedereen moest lachen”we gaan naar het zwembad”Ilse werd opgetild door Alicia”ach meid heb jij een poepie gedaan”Ilse knikte.
Ilse werd opgetild en op de tafel gezet en de luier afgedaan.
Ze maakte haar snel schoon en deden haar een schone luier om.
Kom dan gaan we Ilse werd in de buggy gezet en ze liepen naar het zwembad.
Toen ze daar waren was het niet druk ze gingen naar binnen en gingen naar de familie kleedhok ze zetten het op slot en deden de bikinies aan.
Ilse lag rustig op de commode toen mama aan kwam lopen”Zo Ilse zullen we jouw is lekker omkleden.
Ilse lag al snel naakt op de commode ze kreeg een luier aan en deze voelde heel ander en keek naar mama”dat is een zwem luier Ilse”zei mama toen kreeg ze nog een topje aan en zwembandjes en gingen ze naar het zwembad.

Toen ze bij het zwembad waren wou Ilse er meteen in maar mama hield haar tegen”nee nee Ilse ik wil je niet kwijt raken”.
Mama tilde haar op en gingen een plekje zoeken voor de handdoeken.
Doen ze plekje hadden gingen ze zwemmen Ilse zwom heel raar wat iedereen heel grappig vond.
Ze gingen in de glijbaan en de andere dingen.
Mensen keken naar de luier en de zwembandjes bij een tienermeid.

Na een kwartiertje moest Ilse poepen ze keek naar mama en zei”poejeep”.
“haha doe maar in je luiertje”Ilse knikte nee maar mama keek weg.
Ze poepte maar en plaste even later gingen ze uit het water en even op de handdoek liggen.
Mama voelde aan Ilse’s vieze luier”oh Ilse wil je verschoont worden.
Ilse schaamde zich dood maar knikte toch ja mama nam haar mee naar de WC en legde haar op de commode.
“zo blijven liggen”zei mama ondertussen kwamen steeds vrouwen bij de WC en keken naar haar.
Toen mama er eindelijk weer was deed mama de luier af en maakte haar kontje schoon”zozo Ilse”.
Mama deed de nieuwe luier aan en nam haar weer mee naar het zwembad.

Toen ze daar weer waren gingen ze weer zwemmen naar een half uurtje waren ze klaar met zwemmen ze gingen weer naar huis.
Toen ze weer in de familiehok waren ging iedereen omkleden doen Ilse nog zat de wachten.
Uiteindelijk was iedereen klaar met omkleden en Ilse nog niet.
Mama deed eerst luier af en droogde haar af ze kreeg een dikke luier om en een snoezig jurkje.
Daarna nog sokjes en schoentjes daarna kreeg ze nog twee staartjes in en legde haar in haar buggy.
Ze gingen naar huis.

Doen ze thuis waren voelde Laura aan Ilse’s luier”wat is die nat Ilse”.
Ilse schaamde zich dood omdat Laura gelijk had zij had de luier helemaal onder geplast.
“kom maar mee Ilse dan verschonen we je wel even”Ilse werd uit haar buggy getild en in de woonkamer gelegd.
Laura en Maya gingen wat spullen halen terwijl mama en Alicia naar de keuken gingen.
Ilse bleef op de grond liggen toen Laura en Maya terug kwamen met de luier enzovoort.
Ze deden Ilse’s kleren uit en deden de luier af Ilse lag naakt op de koude vloer ze moest een beetje huilen.
“och Ilse waroom moet je huilen””dje vloejsdfr idsnf kjosidf” zei Ilse onverstaanbaar.
Ze legde een handdoekje onder haar neer en gingen verder Ilse kreeg een luiertje om en een rompertje met rode sokjes.
Ze was weer blij Maya tilde haar op en nam haar op de schoot ze gingen even TV kijken.
Even later was eten klaar Ilse werd weer eens een keer in een normale stoel gezet.
Ilse werd lekkere in klein gesneden stukje vlees en groente de eten gegeven.
Na het eten deed mama de afwas en ging iedereen zijn ding doen Ilse ging lekker spelen met haar blokken.



Dit was het weer maar ik heb geen Insparatie helpen jullie mij ik dacht aan iets zoals dat iemand ander ook een ongelukje krijgt enzo

HELP ME
 

Galambok

Beginneling
Helaas (tot nu toe), wéér géén compleet verhaal!!!

Zo aan dé datum te zien, komt er helaas ook niks meer???
 
Bovenaan