Ongelukje!

Kleine Bram

Superlid
Hoofstuk 26
Evelien moest even nadenken, maar ze vroeg uiteindelijk Lilian om op het bed te gaan liggen. Ze pakte alvast wat schoonmaakdoekjes en maakte de luier los. De luier was behoorlijk nat en ze rolde het op tot een prop en gooide de prop op de grond. Lilian lag met haar benen omhoog en Evelien zag dat ze een mooie vagina had zonder haar in de schaamstreek. Ze maakte alles schoon en merkte dat Lilian hiervan opgewonden raakte. "Evelien doe me nog geen nieuwe luier aan. Eerst ga ik jouw luier nog uittrekken en maak ik je ook schoon. Lilian stond op en Evelien ging op het bed liggen. Ook haar luier ging uit en zij werd ook schoongemaakt. Toen duwde Lilian haar benen omlaag en ging met haar tong naar de vagina van Evelien en begon langzaam te likken. Evelien ademde zwaarder en pakte het hoofd van Lilian vast. "Ga verder, wat is dat heerlijk". Net toen Evelien haar eerste orgasme zou krijgen hield Lilian op ging ook op het bed liggen. Ze pakte het hoofd van Evelien en zoende haar op haar mond. Minutenlang zochten hun tongen elkaar en verstrengelden hun lichamen tot een eenheid.

Toen plotseling hield Lilian op. "We moeten nog naar onze kindjes. Over een half uur is het slaaptijd voor ze". Binnen enkele minuten hadden ze allebei een schone luier om en het plastic broekje weer aangetrokken. Evelien had het nog warm van hun korte vrijpartij. "Mag ik straks bij je komen slapen. Ik heb geen zin om in zo'n groot bed te liggen". Evelien keek Lilian vragend aan. "Natuurlijk, ik heb ook geen zin om alleen te liggen. Als je open staat voor experimenteren dan wil ik je best in mijn bed hebben". Evelien wist niet wat ze hieronder verstond, maar ze vond dat ze ook recht had op een beetje plezier. Leo kreeg ook wat hij wilde. Waarom zij dan ook niet?
 

Kleine Bram

Superlid
Hoofdstuk 27
De dames kwamen bij de creche aan en waren nog net op tijd om hun "mannen" een nachtzoen te geven. Evelien zag dat Leo een nachthemdje aan had en daaronder een dikke luier met geel plastic broekje. Ze zoende hem op zijn voorhoofd en zag hoe hij genoot van dit moment in het kinderbedje. Voor dat ze wegliep uit de grote kinderslaapkamer hoorde ze hem nog zeggen: "Ik hou van je schat, dit is het beste wat je me ooit hebt gegeven. Heerlijk om weer even peuter te zijn!". Ze gaf hem nog een knipoog en liep toen weer de kamer uit. Nu wist ze dat zij ook datgene mocht zoeken waar zij dit weekend plezier aan zou beleven. De gedachte aan een nacht met Lilian zorgde ervoor dat haar vagina kletsnat was. Ze wachten buiten de slaapkamer en zag toen Lilian naar buiten komen. "Die heeft het naar zijn zin", zei Lilian met een brede glimlach. "Leo ook. Hij lag heerlijk in het bedje en bedankte nog voor dit weekend". Evelien legde haar hand om het middel van Lilian en zoende haar op de mond. "Laten we nog even naar de bar gaan. Ik heb zin in een lekker wijntje. Ik wil nog wel meer weten over jou en je Bas".

Leo lag heerlijk in het bedje en had Evelien nog een handkusje gegeven toen ze weg liep. Hij had een dikke luier aan en mooi plastic broekje met slotje zodat hij nergens met zijn handjes aan kon zitten. Het was een heerlijke dag geweest met meerdere verschoningen. Hij wende al een beetje aan het feit dat hij niet meer naar de WC ging voor zijn behoeftes. Nu merkte dat hij langzaam slaperig werd en had het gevoel dat er weer iets in de melk had gezeten die hij voor het slapen gaan had gekregen. Zijn darmen borrelden een beetje. Elke, zijn moeder voor het weekend, had hem heerlijk verwend en gezegd dat hij morgenvroeg nog een verrassing zou krijgen. Hij was benieuwd wat dat zou zijn. Langzaam zakte hij weg en had daarbij niet in de gaten dat zijn darminhoud langzaam een weg naar buiten begon te vinden.....

Ze praatten onafgebroken over wie ze waren, waarom ze met hun mannen getrouwd waren en hoe het kwam dat ze opeens luiers waren gaan dragen. Evelien kon haar ogen niet van Lilian af houden en moest wel even wennen aan het feit dat ze ook opgewonden kon raken van een vrouw. Na drie glazen wijn pakte ze de hand van Lilian vast en gaf subtiel aan dat ze genoeg had gedronken en naar de kamer wilde. Ze liepen als een verliefd stel naar de kamer van Lilian. In de kamer omhelsden ze elkaar en zoenden ze elkaar minuten lang. Evelien had het gevoel dat ze als een vulkaan op uitbarsten stond. Lilian liet haar hand in de luier van Evelien glijden en zocht met haar vingers naar de clitoris van Evelien. Evelien begon steeds zwaarder te ademen en binnen enkele minuten kwam ze hevig gillend klaar.

Evelien duwde Lilian op het bed en trok het plastic broekje en luier van Lilian uit. Ze zag een kaalgeschoren vagina en haar tong zocht langzaam een weg naar binnen. Lilian duwde het hoofd van Evelien dichter tegen haar vagina aan en kronkelde van genot. Het duurde dan ook niet lang voor haar orgasme een weg naar buiten zocht. Minutenlang bleven ze naast elkaar op bed liggen. Evelien deed haar T-shirt, luier en plastic broek uit en ging dicht met haar naakte lichaam tegen Lilian aan liggen. Zo vielen ze in slaap........

Leo wist niet hoe laat het was toen hij wakker werd. Een poepgeur kwam zijn neusgaten binnen en hij had direct in de gaten dat hij degene was die zijn luier had volgepoept. Zou hij Elke roepen om een verschoning? Maar dan zouden de anderen ook wakker worden. Hij stond voorzichtig op uit zijn bed en liep naar de verlichte ruimte in de slaapkamer waar ook een raam was. Daarachter zat niet Elke, maar Sophie die de zgn. nachtdienst had. Zou zij hem willen verschonen? Toen hij de deur van de verlicht ruimte opendeed, wit hij niet wat hij zag.....
 

Kleine Bram

Superlid
Hoofdstuk 28
In een grote stoel zat de nachtzuster Sophie. Haar uniform van onderen opengeknoopt. Haar slipje naar beneden en met baby Luc tussen haar baby. Luc had alleen een luier aan en was zoals Leo kon zien flink aan het likken tussen haar benen. Sophie zag hem binnenkomen maar schrok niet en lachte naar hem. Ze wenkte hem om naar haar toe te komen. Leo liep wat onhandig door zijn volle luier naar haar toe. “Stop maar even Lucje, mama Sophie moet even iemand verschonen. Leontien heeft een volle poepluier”. Lucje stopte meteen en ging op één van de aanwezige andere stoelen zitten.
Sophie nam Leo mee naar de verschoonruimte en maakte hem schoon. Ze deed hem nog geen nieuwe luier aan, wat Leo vreemd vond. Ze liepen terug naar Luc en ze ging weer in de stoel zitten. Ze deed haar uniform helemaal uit en gaf aan dat Leo haar moest likken en Luc één van haar borsten een flinke beurt moest geven. Ze ging steeds zwaarder ademen en binnen enkele minuten kwam hevig klaar. Leo merkte dat zijn jongeheer ook behoorlijk was opgebloeid en fier naar voren stak.
“Lieve jongens zijn jullie”, zei ze terwijl ze haar slipje weer omhoog trok en haar uniform recht deed. “Nu jullie nog”. Ze moesten allebei rechtop staan en ook Luc werd van zijn luier bevrijd. Sophie ging beurtelings met haar mond naar hun penis. Eerst kwam Luc hevig spuitend klaar en toen was Leo aan de beurt. Hij had zoiets nog nooit gevoeld. Het leek uit zijn tenen te komen. Voordat hij het wist kwam zijn zaad in alle hevigheid naar buiten recht in het gezicht van Sophie. Ze maakte het schoon nam de jongens mee naar de verschoonruimte en toen ze hun luier en plastic broekje weer aan hadden stopte ze de jongens in bed. Voordat ze weg liep zei ze nog zoiets van dat het een geheimpje moest blijven. Leo viel voldaan in slaap en stak zonder hij het wist zijn duim in zijn mond.
De volgende ochtend werd Evelien wakker en had niet gehoord dat Lilian onder de douche was gegaan. Ze liep naar de badkamer en zag haar staan. Wat een geweldig figuur had ze toch, mooi slank en afgetraind. Evelien deed de transparante douchedeur open en ging naast Lilian in de douche staan. Lilian keek haar aan en lachte. “Morgen slaapkop, moet ik even de slaap uit je ogen wassen?” Ze pakte een grote spons deed er badschuim in en begon Evelien in te zepen. Evelien voelde hoe Lilian haar hele lichaam waste en geen plek oversloeg. Toen ze bij haar vagina kwam liet ze spons vallen en Evelien voelde hoe haar vingers haar clitoris masseerde. Evelien drukte zich tegen de blote borsten van Lilian en wachtte op het moment dat haar lichaam langzaam het hoogtepunt bereikte.
Evelien voelde een explosie in haar lichaam die minutenlang leek te duren. Wat was dat heerlijk! Nooit gedacht dat een vrouw dat bij haar teweeg kon brengen. Ze kusten elkaar innig en toen stapte Lilian uit de douche om zich af te drogen. Evelien genoot nog even van het warme water. Lilian liep naar de slaapkamer ging op het bed zitten en wachtte tot ook Evelien klaar was en afgedroogd naast haar kwam zitten. “Tijd om elkaar de luier om te doen. Ik heb wat extra kleren meegenomen voor deze dagen. Zin in een leuk rokje, ik denk dat we ongeveer dezelfde maat hebben”. Lilian liep naar haar koffer en haalde twee kort leren rokjes uit de koffer en twee leuke blouses met kanten mouwtjes. Ze vroeg Evelien languit op het bed te gaan liggen, pakte een luier en roze plastic broek. Voordat Evelien het in de gaten had, was ze geluierd. Ook Lilian werd geluierd en daarna hesen de dames zich in de rokjes en blouses. Evelien zag dat als je maar iets bukte de plastic broek eronder uit kwam. “ Ik had vandaag even zin om een stuk te gaan wandelen in de omgeving”, zei Lilian en tikte Evelien op haar geluierde kont. “Zullen we dan ook onze mannen meenemen???”. Evelien wist even niet wat ze moest antwoorden. In deze outfit naar buiten? Met de kans dat iemand haar geluierde kont zou zien door het iets te korte rokje………
 

Kleine Bram

Superlid
Hoofdstuk 29
Na het eten liepen ze naar de ruimte waar hun mannen waren. Deze waren voor het wandelen aangekleed in hun volwassen mannenkleren. Ze hadden een dusdanige grote luier aangekregen dat hun spijkerbroek niet kon verhullen dat er iets onder moest zitten. Bij het geringste bukken zou de luierrand er boven uit komen. Ze stelde zich wederzijds voor en Leo vertelde honderduit hoe geweldig hij het tot nu toe vond. Hij kuste Evelien innig en dat was wederzijds. Ook Evelien vertelde hoe ze Lilian was tegengekomen en dat ze ervoor hadden gekozen om een kamer te delen. Ze verteld hem (nog) niets van wat ze samen hadden meegemaakt. Daar wachtte ze even mee. Lilian had een kaart van de omgeving en had kunnen regelen dat ze lunchpakketten mee konden nemen. De beide heren waren uitgedost met een rugzak waar naast eten ook nog de nodige verschoningsspullen in zaten.
Ze liepen naar buiten en kozen voor een route door de bossen in de omgeving. Het was mooi weer en de heren liepen voor de dames en praatten over voetbal, werk en andere passies. Het leek een match made in heaven dat deze echtparen hier elkaar hadden ontmoet. "Staat je geweldig dat rokje Evelien en je ziet net niet wat eronder zit". Lilian tikte ondeugend tegen haar luierkont aan. Evelien keek even opzij en lachte naar Lilian. "Ben blij dat Leo het zo naar zijn zin heeft hier. Wellicht dat we in de toekomst bij elkaar kunnen afspreken om leuke luierweekenden te houden". Lilian knikte instemmend.

Na een uur lopen zagen ze een soort schuilhut die werd gebruikt om dieren te observeren zonder ze af te schrikken. Lilian liep er na toe en wenkte de anderen om te volgen. Hier hadden ze even privacy en gaf Lilian de tijd om te controleren of de beide heren nog droog waren. Leo voelde de hand van Lilian in zijn luier gaan en schrok even tot het moment dat hij zag de Evelien het niet erg vond. "Zo beide heren hebben niet echt de moeite genomen om de plas op te houden".
Beide heren werden verzocht hun broek naar beneden te doen. Om de beurt moesten ze op de tafel gaan liggen die in de hut stond. Hun plastic broekje werd naar beneden geschoven, luier verschoond en plastic broekje weer erover heen. Toen mocht de spijkerbroek weer omhoog. "Zo die zijn weer droog". Ze kregen allebei een klap op hun geluierde kont en gingen verder met het gesprek over de voetbalcompetitie.

Evelien deelde eten uit van het lunchpakket en zette de tas op de grond. Toen zagen de heren ook dat zij geluierd was. Lilian lachte na de heren en bukte zich vervolgens ook zodat ze konden zien dat ook zij geluierd was. Na het eten vervolgden ze hun weg en ook Evelien en Lilian vulden hun luiers omdat de plas niet langer kon worden opgehouden. Als ze terug waren zouden ze zich wel verschonen. Dan zouden ze ook de heren vragen of die wat zagen in luierweekenden bij elkaar.
Lilian had nog een ander idee. Zij en Luc waren redelijk gefortuneerd en stonden in de TOP-500 van de rijken in Nederland. Mede door een erfenis en verkoop van het IT-bedrijf konden ze financieel doen en laten wat ze wilden. Er was genoeg om levenslang van te leven. Vanavond zou ze Evelien vragen of ze niet samen met Leo naar hun landgoed wilden komen om daar evt. te wonen en mee te helpen het e.e.a. te onderhouden. Ze zouden dan een riant salaris krijgen en eigen vleugel van het landgoed. En ja ze zouden dan ook vaker bij elkaar zijn. Er was zelfs een nanny voor hun mannen.

Tijdens het avondeten stelde Lilian het e.e.a voor aan Evelien. Evelien keek haar met open mond aan en wist niet wat te zeggen......
 

Kleine Bram

Superlid
Hoofdstuk 30
Het was een aantal maanden later en er is was in de tussentijd het e.e.a. gebeurd. Zowel Leo en Evelien hadden op hun werk akkoord gekregen om een sabbatical van een jaar te nemen en mochten daarna allebei terugkomen als ze dat wilden. Ze hadden ondertussen veel contact gehad met Lilian en Luc. Ze hadden afgesproken dat ze op het voorstel zouden ingaan en intrek zouden nemen in een gedeelte van het landgoed. Hun appartement zou tijdelijk bewoond worden door een nichtje van Evelien die in de buurt stage ging lopen. Ze zaten in de auto en reden richting Groningen waar het landgoed lag. Het was juli en het was een mooie zomer. Evelien droeg een rood zomerjurkje en had een luier en plastic broek aan. Ze had al maanden geen ondergoed meer gedragen en was gewend geraakt een de zachtheid van de luier. Soms merkte ze niet eens dat ze in de luier plaste. Leo had een korte broek aan en Evelien had hem voor de veiligheid een dikke luier omgedaan, zodat hij gerust alles vol kon plassen. Leo was meer en meer in de rol van peuter gegroeid en genoot ervan.

Ze keken uit naar het nieuwe avontuur, ondanks het feit dat Evelien nog steeds hoopte zwanger te worden. Ze vond het leuk om Leo te bemoederen, maar verlangde nog steeds naar een echte baby. Het was ongeveer 2 uur rijden en ze praatten over wat ze allebei verwachtten van het verblijf bij Lilian en Luc. Evelien had nog niet verteld aan Leo dat ze bi was en het heerlijk vond om verwend te worden door Lilian. Ze zou dat de komende tijd toch aan hem willen vertellen. Leo voelde ondertussen dat zijn luier langzaam begon vol te lopen. Misschien toch goed om onderweg bij een tankstation te verschonen. Evelien zag direct dat Leo aan het plassen was en zag een bordje langs de autoweg met tankstation over 1500 m. "Ik ga zo even stoppen hier, dan kan ik je verschonen. Lijkt me niet fijn om al met een natte broek in Groningen aan te komen". Ze lachte naar hem en zet de richtingaanwijzer op rechts en reed naar de achterkant van het tankstation....
 

Kleine Bram

Superlid
Hoofdstuk 31
Ze gingen naar de toiletten en kozen het invalidentoilet die groter was en waar Leo eenvoudig kon worden verschoond. Hij deed zijn broek uit en had een plastic broekje aan met drukknoopjes die daardoor makkelijk te verwijderen was. Daarna volgde de natte luier die Evelien opgevouwen in een luierzakje deed en het in de vuilnisbak die in de WC stond. Ze pakte een nat washandje uit de rugzak en maakte zijn schaamstreek schoon. Ze deed hem de schone luier om en het plastic broekje en toe trok Leo zijn broek weer omhoog. "Straks mag jij me verschonen als we op onze bestemming zijn. Zorg ik dat luier goed gevuld wordt". Evelien lachte naar hem toen ze dat zei. Ze verlieten de WC en Leo liep nog even naar de winkel van het tankstation. Hij pakte twee grote koffie en twee lekkere gevulde koeken en stapte in de auto waarin Evelien al op hem zat te wachten. Ze bleven nog even staan en genoten van de rust in de auto. Evelien keek Leo verliefd aan en ging met haar hand naar blote knie. Ze wreef erover en ging toen langzaam naar het pijpje van de korte broek. Haar hand gleed naar binnen en raakte zijn plastic broekje aan. Hij kreeg meteen een stijve die tegen zijn schone luier duwde."Ik ben een beetje geil, lieve Leo. Als je me een plezier wil doen dan doe je de rest van de rit je korte broek uit. Kan ik af en toe naar mijn kleine jongetje in zijn luier en plastic broekje kijken.
Leo vond het spannend maar wist dat hij eigenlijk geen nee tegen haar kon zeggen. In zijn rol als peuter wilde hij het zijn mama altijd naar de zin maken. Hij deed zijn korte broek uit en zat in zijn t-shirt, luier en plastic broek op de passagiersstoel. Hij voelde zich nu klein maar wel heel gelukkig. Denkende aan wat het komende jaar hen zou brengen zou het geluk alleen maar groter worden. Hij mocht peuter zijn en af en toe zou hij de Leo zijn die Evelien hopelijk zwanger zou kunnen maken. Na alle tests in het ziekenhuis bleek er niets aan de hand te zijn en was het een speling van natuur dat ze nog steeds niet zwanger waren. Hij wist dat Evelien van hem hield ook als hij kleine Leontien was, maar zou nog meer van hem houden als ze een echt gezinnetje zouden worden.
Net aan het begin van de middag reden ze het landgoed op en keken hun ogen uit naar de mooie natuur en het enorme huis wat op het landgoed stond. Ze reden naar de parkeerplaats en werden opgewacht door een dame in mantelpakje. Het was niet Lilian, maar een vrouw die ze nog niet eerder hadden gezien. Evelien zette de auto uit en ze voordat ze uit de auto stapten deed Leo zijn korte broek weer aan. "Jullie zijn Evelien en kleine Leontien? Ik ben Tamara en Lilian heeft mij gevraagd jullie welkom te heten. Loop eerst maar even mee, Karel zal jullie spullen straks uit de auto halen en op jullie gedeelte van het landgoed afleveren". Tamara liep op enorme stilettohakken met grote stappen naar de voordeur van wat hun woning zou zijn voor de komende tijd. Ze legde alles uit van hun huis en liet ze ook een grote babykamer zien speciaal ingericht voor Leo of Leontien. Leo keek zijn ogen uit en zag een babykamer op volwassengrootte. Het huis was verder geweldig en voorzien van alle luxe die ze zich konden wensen. "Nog even een aantal vragen. Wil Leo al meteen Leontien zijn of willen jullie eerst wennen aan de nieuwe situatie? Daarbij heeft Lilian gevraagd of jullie vanavond bij hun komen eten als welkomstdiner?". Tamara wachtte op hun antwoord en streek ondertussen haar rok strak en gleed met haar hand over de mooie gladde zwarte panty's.
"Ik zou graag vanavond naar het diner gaan als Leontien", zei Leo een beetje verlegen. "Het diner lijkt me prima en ik neem graag Leontien mee". Evelien streek door zij haren en gaf hem een kus op zijn voorhoofd. "Prima, dan kom ik jullie om 18:30 uur ophalen. Rust lekker even uit. Zal ik iemand sturen om Leontien te helpen met aankleden. Kan me niet voorstellen dat zo'n kleine meid dat al zelf kan". Evelien knikte en keek uit naar de hernieuwde ontmoeting met de vrouw die haar gevoelens behoorlijk op de kop had gezet. Tamara verliet het huis en niet veel later werden hun spullen door Karel naar binnen gebracht. Onder het uitpakken van de koffers merkte Evelien dat de koffie langzaam zijn weg naar haar blaas maakte. Zonder veel moeite werd haar luier gevuld met het warme vocht en voelde hoe de luier op aan het bollen was. Ze zou Leo straks vragen haar te verschonen en wie weet gebeurde er nog wel meer....
 

Kleine Bram

Superlid
Hoofstuk 32
Ze aten samen iets wat Leo had klaargemaakt in de leefkeuken. Leo kon goed koken en hij genoot ervan wat te experimenteren met eten. Ze hadden zich nog niet omgekleed en liepen allebei met een volle luier. Na het eten praatten nog samen over wat de komende tijd zou brengen en over de kinderwens die nog steeds levend was ondanks alles wat er de laatste tijd gebeurd was. "Kom Leo het wordt tijd om even wat op te frissen. Zullen we samen even een douche pakken. Straks komt Tamara om je aan te kleden. Dan moeten we in ieder geval opgefrist zijn". Evelien liep naar de badkamer en pakte Leo zijn hand vast om hem mee te nemen. Ze ontdeden zich van hun kleren en luiers en liepen samen de douchecabine binnen die ruim plaats had voor meer dan twee mensen. Ze genoten van het warme water wat uit een belachelijk grote stortdouche kwam en zeepten zich ondertussen in. Ze wasten elkaar en genoten van elkaars aanrakingen. Na het douchen droogten ze zich af en liepen beiden naar de slaapkamer. Het grote bed was al opengeslagen. Leo legde zijn armen om het naakte lichaam van Evelien en kuste haar intens. Op haar mond, in haar nek en toen weer terug op haar mond. Hun tongen raakten elkaar.

Leo duwde Evelien op het bed, deed haar benen van elkaar en zijn tong zocht zijn weg naar haar zorgvuldig kaalgeschoren vagina. Zijn tong verdween tussen de schaamlippen en Evelien sidderde van genot. Ze duwde zijn hoofd dichter tegen haar lichaam aan en hoopte dat hij niet zou stoppen. Nog voordat ze het in de gaten had kwam ze na enkele minuten schokkend klaar. "Oh Leo, wat kan jij dat toch goed!". Ze trok hem op het bed en zorgde ervoor dat hij comfortabel op zijn rug lag. Toen zocht zijn penis en liet hem in haar mond verdwijnen. Ze ging zorgvuldig te werk en kleine Leo zoals zijn penis altijd noemde leek harder en harder te worden. Leo had moeite om niet voortijdig al zijn kruit te verschieten. Evelien had dit in de gaten en hield op het juiste moment op. Ze verwisselden van positie en Leo ging boven op haar liggen. Kleine Leo verdween in de warme en natte vagina van Evelien en minutenlang gingen ze tekeer als jonge hondjes. Op het moment dat Evelien explodeerde en klaarkwam schoot Leo zijn zaad in haar vagina en viel moe maar voldaan naast haar op bed.

"Ik zit in mijn vruchtbare periode, dus nu maar hopen dat het een keer gaat lukken". Evelien lachte naar Leo en ging met haar hoofd op zijn borst liggen. Leo wist dat dit de grootste wens van Evelien en dat hij er alles aan zou doen om die te verwezenlijken. Ze lagen zo een tijdje en hoorden toen de voordeur open gaan. Het was Tamara en ze hoorden hun namen noemen. Evelien glipte uit bed en deed een badjas aan. Een ogenblik later kwam Tamara de slaapkamer binnen. "Evelien zij dat je hier was. Loop je even mee naar de verkleedruimte. Gaan we Leontien van je maken. En ik heb al meer naakt gezien, dus een badjas lijkt me niet nodig". Leo liep wat onwennig achter haar aan naar de verkleedruimte. Toen de deur openging zag hij een ruimte met alles wat een Ab-er zich zou wensen. Een grote aankleedtafel, grote rekken met luiers, plastic broekjes, rekken met jurkjes in vele kleuren en maten en nog veel meer. Er stond ook een groot kinderbad en een tafel met beugels zoals je dat bij een verloskamer wel eens ziet. Tot zijn schrik moest hij eerst daarop plaats nemen. Hij moest gaan liggen en zijn benen werden in de beugels vastgemaakt waardoor hij geen kant op kon. Zijn benen werden eerst met een body-shaver geschoren en daarna nog met scheerschuim super glas gemaakt. Toen volgde zijn schaamstreek, borsthaar en oksels. Daarna werd hij helemaal ingesmeerd met body-lotion. Met haar hand inspecteerde ze alles om zeker te zijn dat hij superglad was. "Zo nu ben je mooi glas zoals een klein meisje moet zijn. De komende maanden zal ik dat regelmatig gaan doen, zodat we niet van die vieze haren op de verkeerde plekken hebben". Tamara maakte de beugels los en nam hem mee naar het grote aankleedkussen. Hij mocht erop gaan liggen en wachtte tot hij een luier om kreeg. Ze pakte een mooie, plastic luier met allerlei mooie roze printjes. Het was een echte meisjesluier. Toen mocht hij gaan staan, kreeg een hemdje aan en daarover een roze jurkje die tekort was om zijn luier te verbergen. Ze pakte een roomwitte plastic broek van het rek en Leo stapte erin. Ze trok het broekje omhoog zodat het hemdje erin verdween.

Tamara maakte een kast open en Leo zag allemaal plastic hoofden met pruiken erop. Ze pakte een pruikje en met indrukwekkende precisie plaatste ze de pruik op zijn hoofd. Ze nam hem mee naar een spiegel. Leo zag daar een man staan die op geweldige wijze was veranderd in een leuk kleutermeisje. Hij kreeg nog witte sokjes aan en leuke witte ballerina's om het af te maken. "Nou Leontien je bent klaar. Ben benieuwd wat Evelien van je gaat vinden........
 

Kleine Bram

Superlid
Hoofdstuk 33
Evelien had zich ondertussen ook al aangekleed voor het diner bij Luc en Lilian. Ze had online een mooi lakleren jurkje gekocht. Ze hield van rood en had bij het rooie jurkje, mooie rode pumps gekocht. Uit een pak met luiers had ze een luier gepakt, met plastic buitenkant, en deze aangedaan. Daarover een mooie gele plastic broek. Een BH had ze niet aangetrokken. Zo kwamen haar borsten beter uit in het jurkje. Ze was verbaasd geweest over haar plotselinge interesse in vrouwen. Niet dat ze nu lesbisch was, want ze hield nog steeds van Leo en vrijen met hem. Het vrijen met Lilian was net iets anders, iets rustiger en verfijnder.
Ze keek in de spiegel en trok het jurkje nog wat recht. Daar stond een mooie vrouw die nu al ontzettend opgewonden was. Ze was benieuwd naar hoe Leo of Leontien er uit zou zien. Tamara scheen heel goed te zien in het aankleden van mannen tot vrouw. Ze nestelde zich aan de keukentafel en las wat vluchtig in een roddelblad die op een stapel tijdschriften las. Er gingen wat deuren open en dicht en toen zag ze Leontien op de ballerina’s binnen komen. Ze wist niet wat ze zag. Hier stond een man omgetoverd tot vrouw, waarbij als je het niet zou weten zou denken dat het een echte vrouw was. Tamara had zeker goed werk verricht en een mooi luiermeisje van Leo gemaakt. “Schat wat zie je er mooi uit. Die kleur staat je echt geweldig”. Evelien stond op en liep om hem heen. Ze gaf hem/haar een tikje op de geluierde de kont en toen een zoen op het voorhoofd. Leontien keek naar haar en merkte dat hij een stijve begon te krijgen van het lakleren jurkje van Evelien. Gelukkig zat de luier stevig en zijn erectie bleef beperkt en nam weer af.
Tamara wenkte naar ze en wees op haar horloge. “Dames, tijd om naar Lilian en Luc te gaan”. Evelien en Leontien gingen hand in hand achter haar aan. Leontien merkte voor het eerst toen ze buiten kwam hoe het voelde om buiten te lopen in een jurkje. Hij voelde hoe de wind zijn jurkje probeerde om hoog te blazen. Gelukkig dat er niet veel pottenkijkers waren op het grote landgoed. Anders hadden ze waarschijnlijk gezien hoe zijn luier en plastic broekje onder zijn jurkje vandaan kwamen. Het duurde enkele minuten toen ze Lilian in de deuropening zagen staan. Ze was slechts schaars gekleed in en bustier en daaronder een leren rokje. Naast haar stond Luc in een soort hemdje met pofmouwtjes en daaronder een luier en plastic broekje. Hij had een beer in zijn handje en zag er uit als een kleuterjongetje. Ze stapten de gang binnen en werden door Lilian hartelijk begroet. Luc keek verlegen en zat helemaal in zijn rol. “Leontien en Luc, jullie gaan met Tamara mee. Zij zal jullie eten geven in de kinderkamer. Evelien en ik eten in de woonkamer. Trouwens Evelien ik heb nog een vriendin van je uitgenodigd. Om het nog wat gezelliger te maken”. Evelien snapte niet wat Lilian bedoelde en hoopte dat ze de verrassing van Lilian kon waarderen. Luc en Leontien liepen achter Tamara aan naar de kinderkamer.
Evelien liep met Lilian de woonkamer binnen. Naast de mooi ingerichte eettafel zag ze een dienstmeisje staan. Ze kende de vrouw en wist even geen woord uit te brengen. “Je had het de laatste keer dat we elkaar zagen steeds over Katie en hoe je haar miste. Heb Katie gebeld en ze voelde er wel wat voor om af en toe dienstmeisje voor ons te zijn. Zolang ze maar in natura wordt betaald”. Katie knipoogte naar Evelien. Evelien begreep dat dit wel eens een heel gezellige avond zou kunnen gaan worden….
 

Kleine Bram

Superlid
Hoofdstuk 34
Evelien ging op de stoel bij de eetkamertafel zitten die haar door Katie werd aangeboden. Ze ging erop zitten en de stoel werd door Katie aangeschoven. Toen ze goed zat gingen de handen van Katie van de stoel naar de nek van Evelien en toen langzaam naar haar lakjurkje. Ze pakte de borsten en begon ze te masseren. Evelien kreunde zacht en liet Katie verder haar gang gaan. Katie zoende haar nek. Net toen Evelien het liefst had dat Katie door zou gaan hield ze op. Lilian had haar een teken te geven om het eten op te dienen. "Je weet dat je niet zo maar zonder mijn toestemming aan Evelien mag zitten. Jij bent het dienstmeisje hier. Dienstmeisjes moeten eerst om toestemming vragen". Katie keek quasie naar Lilian en zei verder niets. Lilian pakte haar vast en liet haar bukken met de handen op de grote 3-zitsbank. Haar rokje van haar uniform werd omhooggeslagen. Ze droeg een string die stuk werd getrokken en op de grond gegooid. Evelien keek naar twee goedgevormde billen. "Evelien aan jou de eer om haar billenkoek te geven. Laat je handen maar eens goed op haar billen vallen". Evelien liep naar de bank en wreef over de billen. Toen plotseling volgden er 1, 2 en nog veel meer klappen. Met elke klap leken de billen roder te worden en Katie meer opgewonden. Ze stak haar billen nog uitdagender naar achteren.
Ook Evelien voelde dat ze nat werd en wenkte Lilian om naar haar toe te komen. Ze pakte Lilian vast en er volgde een hevige tongzoen. Evelien werd steeds geiler en drukte zich verder tegen Lilian aan. Katie lag nog steeds met haar billen omhoog. Lilian duwde Evelien weg en liep naar de slaapkamer. Toen ze terugkwam had ze een voorbinddildo bij zich. Ze deed de luier en plastic broek van Evelien uit en legde haar uit hoe de dildo moest worden aangedaan. Evelien liep wat onwennig met het apparaat naar Katie. Ze duwde ruw de dildo in haar kutje en begon te bewegen. Met elke beweging voeld ze ook dat haar clitoris werd gestimuleerd, door een ingenieuze lipje wat aan de dildo zat en net in Evelien haar kutje zat. Evelien ging steeds sneller en te keer ofdat ze nooit anders had gedaan. Juist toen Katie bijna klaar kwam trok ze de dildo terug. Ze pakte nog wat glijmiddel en maakte Katies poepertje helemaal nat. Toen verdween de dildo erin en ging ze verder met haar neukjob.

Allebei leken de twee dames nog maar even verwijdert van een geweldig hoogtepunt. Lilian wenkte naar Evelien om dit nog even uit te stellen. Ze had een idee om het nog geiler te maken. Ook zij had nu een voorbinddildo omgedaan....
 

Kleine Bram

Superlid
Lilian ging achter Evelien staan en maakte haar poeper nat met veel glijmiddel. Toen duwde ze de dildo voorzichtig naar binnen. Evelien voelde een moment van pijn, maar toen kwam het genot. Zelf ging Evelien verder met Katie. Zo stond ze in een soort sandwich, neukte en werd geneukt. Het sandwichen duurde tien minuten. Lilian stopte en gaf Evelien ook een teken om te stoppen. Ze deden allebei hun dildo's af en ontdeden zich van hun kleding. Lilian wenkte Katie en Evelien moest op de grond gaan liggen. Haar benen werden uit elkaar gedaan en ze werd uitgebreid door de twee dames gelikt. Het duurde dan ook niet lang voordat ze hevig schokkend en schreeuwend klaar kwam.
Op hetzelfde moment werden Luc en Leontien gevoerd in de kinder-eetkamer. Ze zaten allebei in een grote kinderstoel, vastgemaakt in een tuigje. Leontien had niet zo veel op met het babyvoer maar at braaf haar bordje leeg. Na het eten kregen ze beiden een tuitbekertje en moesten de melk opdrinken. Leontien vond de melk wel lekker, maar er zat een apart smaakje aan. Ze wist niet dat Tamara de stoelgang wilde bevorderen en daarvoor iets in de melk had gedaan.
“Zo kindjes, het is al zeven uur tijd om de kleertjes uit te doen, pyama aan en dan slapen. Leontien werd uit zijn stoel . Luc moest nog even blijven zitten. Onder het lopen merkte hij dat hij moest plassen en liet het automatisch lopen. Had Tamara ook wat te doen bij het verschonen en was de luier in ieder geval gebruikt. Ze kwam de slaapkamer binnen waarin ook een verschoontafel stond. Eerst werden bij Leontien de kleren weer uitgetrokken en stond ze alleen in luier en plastic broek te wachten totdat Tamara de kleren had weggehangen. “Zo te zien is je luier nat. Loop maar even mee naar de badkamer. Zet ik je onder de douche. Ben je mooi schoon voor de nacht”. Leontien liep mee en in de badkamer werd de pruik van zijn hoofd gehaald en de luier en plastic broek uitgedaan. Daar stond hij helemaal bloot voor haar en dat liet kleine Leo wel merken. Zijn pik werd stijf en stond parmantig omhoog. “Ga maar onder de douche staan. Dan zal ik dat kleine pikje van jou ook even een goede wasbeurt geven”. Leontien ging onder de douche staan en voelde dat het warme water heerlijk over zijn lichaam naar beneden liep. Tamara zeepte hem flink in en haar handen deden de rest. Nog voor dat hij het wist raakte haar hand zijn stijve pik aan en begon ze hem te bevredigen met haar hand. Hij voelde langzaam het hoogtepunt komen en net voordat hij klaarkwam duwde ze zijn pik in haar mond. Schokkend kwam hij klaar tussen haar lippen. Toen hij zijn zaakje helemaal had geleegd ging ze weer recht staan en zoende hem op de mond. Haar tong zocht een weg en was nog vergeven van zijn eigen zaad. Dit was echt de eerste keer dat hij zijn eigen zaad had geproefd…….
 

Kleine Bram

Superlid
Slot.

De tijd bij Lilian en Luc vloog om. Voordat ze het wisten liep het jaar ten einde. Evelien was zwanger geworden en volgens de echo werd het een tweeling. Een maand voor de bevalling namen ze afscheid en gingen ze terug naar hun eigen appartement. Leo die vaak Leontien was geweest besefte zich dat de komende tijd in het teken zou moeten staan van het ouderschap. Ze waren dolgelukkig dat ze ouders zouden worden. Eindelijk was hun droom uitgekomen. Evelien had Leo gezegd dat ze er samen wel uit zouden komen en dat er altijd plaats zou blijven voor luiers en Leontien!!
 
Bovenaan