Ongelukje!

Kleine Bram

Superlid
Hoofdstuk 13

Evelien vertelde hem wat er gebeurd was. Het was een geluk dat ze samen op de kamer waren en niemand iets mee kreeg van wat haar overkomen was. Na haar verhaal begon ze te huilen en Leo troostte haar door te zeggen dat het niet erg was en ze er samen wel uit zouden komen. Hij pakte haar nog eens goed vast en zoende haar intens."Ik zal wel met haar gaan praten. Tot die tijd moet je gewoon doen wat ze vraagt. Vanuit onze studententijd samen weet ik genoeg waar ik haar mee kan confronteren. Wellicht dat ze dan milder voor je gaat zijn'. Evelien werd weer wat rustiger en kleine glimlach verscheen op haar gezicht. "Ben zo opgelucht dat je het niet stom vindt dat ik nu een luier draag". "Natuurlijk niet schat het maakt het er voor mij alleen maar makkelijker en leuker op. Samen, straks als ik weer thuis ben, geluierd in bed. Lijkt me geweldig".

Evelien ontspande en met de ontspanning merkte ze dat haar luier volliep met urine. Het maakt haar even niets uit, straks zou ze toch verschoond worden. Ze liep naar het raam en keek naar buiten. De zon zakte langzaam en ze genoot van dit nazomerweer. Leo zag haar staan en was blij dat Evelien zijn vriendin was. Ze was niet alleen mooi, maar nu ook een luierfanaat en dat maakte dat hij nog meer van haar hield. Zijn luier was ook alweer nat en hij was er eigenlijk al aan gewend om alles te laten lopen het ging als vanzelf. Evelien liep terug naar het bed en ging naast Leo zitten. Ondertussen kwam de zuster binnen met een kar met daarop een spuitje, een luier en wasspullen. "Zo Leo, tijd voor je verschoning". Ze deed de gordijnen om het bed heen en sloeg het laken terug. Evelien zag, nadat het plastic broekje was verwijderd, dat zijn luier behoorlijk vol was. De zuster verschoonde hem behendig en snel. Daarna kreeg hij nog een spuitje en liep ze met de volle luier weg.

Evelien deed haar hand onder de lakens en voelde aan zijn plastic broekje. Leo reageerde met een zucht van opwinding en drukte haar hand vast op zijn kruis. Evelien trok haar hand terug. "Laten we dat maar bewaren voor als je weer thuis komt. Ik moet trouwens ook weer weg. Katie wacht op me". Ze pakte haar handtas en gaf Leo nog een laatste kus om afscheid te nemen."Maak je geen zorgen schatje. Doe nog maar even wat ze wil. Zodra ik haar weer zie zal ik haar wel even aanpakken en de situatie bespreken". Hij zwaaide haar nog na toen ze de kamer uitliep en Evelien liep snel naar de lift. Vlug terug naar Katie en hopelijk een snelle verschoning.

Toen ze bij het appartement van Katie kwam merkte ze dat ze toch weer gespannen was. Was ze in de ogen van Katie op tijd? Was haar luier vuil genoeg en wat zou ze te eten krijgen? Wat ging er gebeuren als Leo met haar had gepraat? Ze liep naar de toegangsdeur van het complex en belde aan. Katie deed de deur open maar zei niet veel. Evelien werd direct richting de kinderkamer gestuurd en moest op de verschoontafel gaan liggen. Katie zei niks en maakte haar schoon. Ze kreeg een schone luier om, maar de rest van haar kleren werden aan de kant gelegd. Ze werd naar de grote bench geleid en erin geduwd. Nog voordat ze iets kon zeggen, ging het deurtje dicht. Daar zat ze dan opgesloten als een dier, in een ruimte waar ze nauwelijks kon bewegen, in een luier en voor de rest bloot. In de hoek stond een babyflesje met melk erin. De fles was nog warm. Evelien had dorst en pakte de fles.
Ze slurpte de inhoud van de fles leeg en na enkele minuten.....
 

daiperke1

Superlid
Een mooi vervolg trg . Ik ben er een grote fan van en geniet ervan om uw verhaal te lezen ook . ,./ ,./
 

ikke 1

Superlid
Jippie, weer een vervolg, En wat voor een. Ben reuze benieuwd en houd het iedere dag weer in de gaten.
 

Kleine Bram

Superlid
Hoofdstuk 14
Ze zat ongemakkelijk in de lage bench. Er lag een klein kussen en deken in en liggen ging net. Haar darmen voelden niet lekker en ze begreep dat er waarschijnlijk iets in de melk gezeten. Ze probeerde te gaan liggen en er maar het beste van te maken. Gelukkig was de kamer lekker warm. Ze dacht aan Leo en hoe hij had gereageerd op haar luierliefde. Opeens leek het of haar darmen aan het ontploffen waren. Ze probeerde uit alle macht het onvermijdelijke tegen te houden, tevergeefs. Haar luier vulde zich met poep en zette aan de achterkant uit. Stank vulde de bench en Evelien voelde zich vies. Haar luier was vol en vies en Evelien hoopte dat ze niet de hele nacht in de troep te moeten liggen.

Katie lag op haar bed en keek TV op het imposante scherm. Ze had niet meer dan een T-shirt en een dikke luier aan. Katie was vroeger bedplasser geweest en door de jaren heen had ze niet meer zonder de bescherming van luiers gekund, ondanks dat het niet meer noodzakelijk. Ook was ze helemaal verslingerd aan lichte SM, maar moest daar nog een richting in zoeken. Slaaf of meesteres, daar was ze nog niet uit. Door Evelien nu te onderwerpen aan wat lichte straffen hoopte ze te ontdekken of meesteres iets voor haar was. Ze wist dat Evelien nu waarschijnlijk haar luier vol had gepoept. Straks zou ze haar gaan verschonen. Nu even nog haar wijntje opdrinken.

Leo lag in het ziekenhuisbed en had zojuist nog bezoek gehad van de zaalarts. Het ging zo goed dat hij binnenkort naar huis kon. Hij had veel geoefend met de fysiotherapeut en binnenkort zou het enorme ijzeren buitenwerk aan zijn been worden verwijderd. Dan zou het echte herstel verder kunnen gaan. Morgen zag hij Katie weer en dan zou hij haar eens bang gaan maken. Zij had Evelien betrapt bij het pakken van een luier uit de afdelingsvoorraad. Hij had Katie in hun opleidingstijd betrapt toen ze plastic broekjes, van de afdeling waar ze toen samen werkten, in haar tas zien stoppen. Zij had hem toen niet gezien, maar nu kwam het goed van pas. Hij zou haar confronteren en dan was het zijn kans om haar te laten doen wat hij wilde. Het ziekenhuis had het niet zo op met personeel dat bedrijfseigendommen als het hunne beschouwde. Hij wist niet alleen dat ze dat gedaan had, maar ook dat ze hield van luiers en plastic broekjes.

Katie keek op de klok van haar telefoon en zag dat het al middernacht was. Tijd om Evelien te verlossen van haar poepluier. Ze stapte uit bed, deed haar joggingbroek over haar luier aan en liep naar de babykamer. Ze deed het licht aan en zag dat Evelien in de bench in slaap was gevallen. De poepgeur kwam haar tegemoet toen ze naar Evelien liep. Ze deed de bench open en schudde de arm van Evelien. Evelien werd wakker en zag dat Katie naar haar keek. "Kom maar even dan ga ik je verschonen. Daarna mag je in het kinderbedje". Katie maakte haar schoon en dat was nog een hele klus omdat Evelien behoorlijk onder de poep zat. Ze kreeg een nieuwe luier om, het afsluitbare plastic broekje en werd toen in het grote kinderbed gelegd. Een tuigje zorgde ervoor dat ze er niet uit kon, zonder dat Katie het wilde. Evelien was moe en viel direct in slaap.

Katie ruimde de vuile luier op, deed het licht uit in de kamer en liep terug naar haar slaapkamer. Morgen zou ze Leo weer kunnen verzorgen en wellicht meenemen in haar spelletjes met Evelien. Ze wist alleen niet wat Leo wist.....
 

ikke 1

Superlid
wanneer en of hij naar de 16+ gaat weet ik niet,maar ik weet wel dat ik nieuwsgierig ben naar het vervolg !!!!
 

Kleine Bram

Superlid
Hoofdstuk 15
Evelien werd in de ochtend wakker en merkte dat ze zonder dat ze wakker was geworden haar luier had volgeplast. Ze moest even nadenken waar ze was, maar toen ze merkte dat ze vast zat in het tuigje wist ze het weer. Katie moest vandaag werken, dus zou ze niet al te lang meer op zich laten wachten. Nog voordat ze ongeduldig kon worden ging de deur al open en zag ze Katie al in haar verpleegstersuniform de kamer binnen lopen. "Zo Evelientje, tijd om je te verschonen". Evelien werd losgemaakt en meegenomen naar de verschoontafel. Daar werd ze van haar plastic broekje en natte luier verlost en werd ze schoongemaakt met een nat washandje. Ze kreeg een schone luier om en mocht daarna haar eigen kleren weer aan doen. Net zoals de vorige keer werd ze zonder verder commentaar de deur weer uitgezet. Toen Evelien op weg was naar haar eigen huis moest ze denken aan wat Katie te wachten stond als ze vandaag Leo zou zien. De bitch zou dan wel anders piepen. Evelien moest vandaag ook weer werken en besloot dat ze de luier aan zou houden. Ze moest alleen thuis haar uniform aan doen en nog even wat eten voor dat ze ging werken.

Leo was al wakker en zou vandaag te horen krijgen wanneer hij naar huis kon en de thuisrevalidatie zou starten. Hij had het wel gehad met het ziekenhuis en verlangde naar zijn eigen bed en zijn Evelien. Het zou geweldig worden thuis nu Evelien ook DL-er was. Er zou een tijd van ontdekken beginnen om te zien wat zij beiden fijn zouden vinden en of ze wellicht ook de fase van AB-er in zouden gaan. Zijn luier was al nat. Hij begon zo langzamerhand al minder te merken dat zijn plas kwam en het ging hem gemakkelijk af om zijn luier vies te maken. Katie zou dagdienst hebben en zodra hij de kans had zou hij haar confronteren met haar perversiteiten ten opzichte van Evelien. Hij zou haar macht overnemen en Evelien mocht hem erbij helpen.

Katie liep naar de afdeling en verheugde zich erop om Leo te verzorgen. Ze had hem altijd leuk gevonden, maar haar liefde was niet beantwoord. Ze ging eerst naar de zusterspost. Haar collega besprak met haar de status van de patienten en na samen een kop koffie liep Katie direct naar de kamer van Leo.
Ze zei goedemorgen tegen hem, deed de gordijnen om het bed heen dicht en begon hem te verschonen. Ondertussen had hij voor het gemak ook zijn poep in de luier laten vallen en was het een behoorlijk schoonmaakwerk voor haar. Net toen ze klaar was en de gordijnen open wilde doen, pakte Leo haar bij de pols. "Even wachten beste Katie. Ik heb je wat te vertellen. Er is mij wat ter ore gekomen waar ik niet echt blij mee ben". Leo vertelde het hele verhaal en Katie kreeg het steeds warmer. "Dit kan gewoon niet doorgaan", zei Leo."Aangezien ik iets weet van jou, gaan we de rollen omdraaien". Leo vertelde haar van hun studententijd en hoe zijn in een dronken bui hem had opgebiecht dat ze DL-er was en de periode erna hoe hij had gezien dat ze grote pakken met luiers uit de afdelingsvoorraad had achterovergedrukt.

"Beste Katie, als ik dit ga doorvertellen dan ben ik bang dat je je laatste tijd hebt gehad in dit ziekenhuis. Evelien en ik zullen ons beraden over de consequenties voor jou. Begin eerst maar eens met een zustersjurk te dragen in plaats van deze broek. En elke dag een luier eronder en dan bedoel ik een dik exemplaar. Zolang ik nog hier lig en ik verwacht niet al te lang meer laat je mij dat controleren. Denk niet dat dit een spelletje is, ik ben heel serieus". Leo liet haar los en ze deed snel de gordijnen los en liep zichtbaar geschokt weg. Leo bleef glimlachend achter.

Evelien deed thuis aangekomen de dikke luier uit die Katie haar had omgedaan. Ze pakte één van Leo's dunne luiers uit de kast deed die om en toen een plastic broekje zodat de luier niet onder het werken naar beneden zou zakken. Vlug haar uniformbroek erover heen, niemand die iets zag. Ze liep naar de keuken om haar lunch te maken en at snel een boterham. Vandaag zou Leo horen wanneer hij naar huis mocht. Ze keek uit naar het moment dat ze hem weer in huis had en ze samen straks geluierd in de kamer konden gaan zitten.

En Katie, die zou wel anders piepen......
 

Kleine Bram

Superlid
Hoofdstuk 16
"Wat mij betreft mag u vanmiddag naar huis. De verdere revalidatie kan bij u in de buurt, bij het gezondheidscentrum. Met uw doorzettingsvermogen bent u snel weer mobiel, zoals van tevoren. Tot ziens meneer Janssen". De zaalarts liep snel de kamer uit op weg naar de volgende kamer. Leo was blij dat hij naar huis kon. Hij zou Evelien bellen om hem naar huis te brengen. Eén van de zuster van de dagdienst kwam de kamer binnen en lachte naar hem."Zo Leo, je mag naar huis. Zal ik zo je tas even inpakken?

Leo knikte naar haar en zie liep naar de kasten om zijn spullen bij elkaar te zoeken. Op dat moment kwam ook Katie binnen. Ze had een hagelwit verpleegstersjurk aan en Leo zag meteen dat ze zich aan hun afspraak had gehouden. Haar kont was dikker dan anders. Dat moest een superdikke luier zijn. Ze liep naar hem toe en ging naast zijn bed staan. "Zo zie ik het graag, je ziet er uit zoals ik het wilde. Wij verwachten je vanavond bij ons thuis". Katie knikte, stond toe dat hij een tikje op haar geluierde kont gaf en liep toen weer weg. Leo had Evelien het e.e.a. laten voorbereiden. Ze zou een maand ieder weekend bij hun zijn. Zij zouden de regie hebben. Katie zou aan hun grillen moeten voldoen.

Evelien liep naar de haar afdeling om te werken en net toen ze de deur binnen wilde stapte kreeg ze een Whats appje van Leo. Er stond 'mag vanmiddag naar huis' en een smiley erachter. Evelien glimlachte en zou kijken of ze iets eerder weg kon om hem op te halen. Ze was met de auto dus dat was verder geen probleem. Ze appte terug 'heerlijk schat, eindelijk weer samen, love you'. De overdracht ging snel en onder het werken moest ze denken wat ze allemaal met Leo had besproken over de periode dat Katie hun "werkster" zou zijn. Ze had al een uniform voor haar aangeschaft en de luiervoorraad was ook aardig uitgebreid. Ze zouden ervan gaan genieten als ze samen weer thuis waren. Van opwinding merkte Evelien dat ze wat urine verloor. Gelukkig had ze een dikke luier aan met plastic buitenkant, die kon veel verdragen.

Rond 16:00 liep Evelien met een droge luier, ze had zich net verschoond, naar de afdeling om Leo op te halen. Ze had een rolstoel meegenomen, zodat ze snel bij de auto zouden zijn. Leo nam afscheid van de zusters en liep op krukken in zijn joggingbroek (met daaronder een luier en het plastic broekje met drukknoopjes)naar haar toe. Hij gaf haar een kus en toen liepen ze met hem naar de parkeergarage. "Leo, wat ben ik blij dat we vanavond weer bij elkaar in ons bed liggen. Heb je zo gemist". "Ja Evelien, dat heb ik ook. Eindelijk weer lekker eten en samen TV kijken. En we worden vanavond in de watten gelegd door Katie".

Katie was thuis aangekomen en keek thuis nog eens naar het briefje met instructies van Leo. Er stonden kledingvoorschriften en hoe ze zich moest gedragen als ze bij hun was. Het uniform had Evelien gebracht en moest ze thuis al aantrekken. Een zwart dienstmeisjesuniform, een dikke luier, afsluitbaar plastic broekje (waarvan ze de sleutel aan Leo moest geven), en twee staartjes aan de zijkant van haar hoofd. Ze mocht alleen maar ja en nee meneer zeggen. Ze kleedde zich aan en deed een jas over het uniform aan. Katie merkte dat ze lichtelijk opgewonden. Wat zou ze moeten doen en kon ze zich in de onderdanige rol plaatsen?

De tijd zou het leren......
 

Kleine Bram

Superlid
Hoofdstuk 17
Leo en Evelien zaten thuis lekker samen op de bank. Allebei in een T-shirt, luier en mooie plastic broek. Evelien had Leo een mooie roze aangedaan, dat vond ze schattig. Zelf had ze een roomwitte aan. Vanavond zou hun dienstmeisje, Katie, langskomen. Ze waren allebei opgewonden als kleine kinderen op wat er zou komen. Ze hadden wel afgesproken dat ze Katie niet te lang aan het lijntje zouden houden, maar enkele weken van haar "gebruik" zouden maken. Daarna was de schuld ingelost en mocht ze zelf bepalen of ze nog een luiervriendschap met ze aan wilde gaan.

"Evelien wat geweldig om nu zo samen te zitten en wat goed van je dat je de luiervoorraad en zo hebt aangevuld", zei Leo terwijl hij lachend naar haar keek. "Schatje ik ben zo blij dat je weer thuis bent. Het was stil zonder je en ik mis ook onze vrijpartijen". Ze pakte elkaars hand vast en kusten elkaar hartstochtelijk. Hun tongen raakten elkaar en Leo duwde zijn hand onder haar T-shirt en masseerde haar borsten. Wat had hij haar mooie lichaam gemist. Evelien duwde hem voorzichtig terug in de kussens van de bank en hij trok zijn hand terug. "Niet zo snel schat, we hebben nog de hele avond. Katie komt ook nog in haar uniformpje en van die aanblik moet je ook nog gaan genieten.

Katie stond bij de voordeur van Leo en Evelien. Ze was ontzettend opgewonden, ondanks het feit dat ze niet wist wat haar te wachten stond. In uniform, luier en plastic broek en de wind die onder haar uniform blies merkte ze dat ze behoorlijk nat was van opwinding. Ze had nooit geexperimenteerd met onderdanigheid maar tot nu toe beviel de gedachte eraan haar wel. Een korte druk op de bel, even wachten en toen ging de deur open. "Daar ben je al. Kom snel binnen, er is werk voor je te doen". Leo liep met zijn krukken richting hun open keuken. "We hebben vanmorgen geknoeid, dus de keuken moet gedweild worden. We willen dat je het op je knieën doet, zodat je geluierde kontje mooi de lucht in steekt". Katie wilde wat zeggen, maar nog voordat ze dat wilde doen dacht ze direct eraan dat dat gezien de regels niet mocht. Ze knikte en begon de emmer die klaar stond onder de kraan te vullen.

Leo liep terug naar de bank en ging weer naast Evelien zitten. "En Katie ik ben als vrouw des huizes zeer kritisch als het gaat om poetsen. Ik zal als je klaar bent alles controleren. En geef me je het sleuteltje even van je afsluitbare plastic broekje. Je mag vandaag alles in je luier doen en verschonen kan pas als je weer thuis bent". Evelien genoot van dit spelletje en het wond haar op. Ze pakte de hand van Leo en liet hem over haar plastic broekje glijden. Een golf van genot ging door haar lijf. Leo zag dat Katie op haar knieën zat en met het dweilen begon. Haar kontje stak omhoog en ging heen en weer bij de bewegingen die ze maakte met de dweil.
Evelien zag hem kijken en lachte naar hem. Laat hem maar lekker kijken dacht ze. Het werd na de lange ziekenhuisopname wel weer eens tijd dat hij goed werd verwend.

"Mevrouw", zei Katie zacht. Evelien keek op en zag dat Katie klaar was met de keukenvloer. Ze liep naar Katie toe en keek naar de vloer. "Katie, Katie, noem je dat poetsen, ik dacht dat we een dienstmeid hadden die verstand had van zaken. Je begrijpt dat ik hier niet blij mee ben". Evelien liep naar haar toe en keek hier diep in de ogen aan. Nog voordat ze het in de gaten had sloeg Evelien haar keihard op haar wang. Ze voelde een intense pijnscheut, maar probeerde het niet te laten merken. "Poetsen kan je dus niet. Ik denk dat we je maar even moeten straffen. Ga maar over de rand van de bankleuning liggen". Evelien pakte een zweepje en handboeien die ze speciaal bij een online-store hadden gekocht en deed handen van Katie in de handboeien op haar rug. Ze maakte het sleuteltje van de plastic broek van Katie los en trok deze samen met de dikke luier naar beneden. Toen duwde ze Katie over de leuning van de bank met haar kont zo dat ze makkelijk met de zweep te bewerken was.

Voordat Evelien de eerst keer de zweep op de kont van Katie liet neerkomen deed ze eerst een vinger tussen haar benen en voelde dat haar vagina helemaal nat was van geil. Ze lachte en zag Leo ook kijken. Ze wist dat Leo ook langzamerhand een harde had die bijna niet meer tegen te houden was door zijn luier. Katie wachtte geduldig af tot de eerste slag haar billen zou raken......
 

Kleine Bram

Superlid
Hoofdstuk 18
Katie wachtte gespannen af en toen viel de zweep voor de eerste keer op haar billen. Ze had zich voorgenomen niet te schreeuwen of te huilen, maar na de vijfde slag sprongen de tranen in haar ogen. Evelien merkte dat Katie het begon te voelen en liet de zweep nog een stuk of tien keer zijn werk doen op de billen van Katie en stopte toen. Ze merkte dat het haar lichtelijk had opgewonden en bedacht dat Leo nu aan de beurt was om verwend te worden. Ze trok Katie omhoog trok de luier en plastic broek over haar pijnlijke billen en maakt het slotje aan de plastic broek weer vast. Het sleuteltje legde ze op de salontafel.

"Zo Katie veeg je tranen maar weer af en loop naar Leo. Die arme jongen staat op springen. Ik wil dat je hem eens lekker met je mond gaat verwennen". Evelien liep met haar naar Leo, deed zijn plastic broek en luier naar beneden en nog voordat ze het wist sprong kleine Leo fier omhoog. Leo was ook al behoorlijk nat en het zo niet lang duren voordat hij zou exploderen van genot. Evelien duwde kleine Leo in Katies mond en zij deed de rest. Ondertussen vonden haar vingers haar natte lipjes en ze zorgde dat ze zelf ook aan haar trekken kwam. Leo schreeuwde van genot en enkele minuten later spoot hij haar mond en gezicht vol. Toen kwam hij overeind en kuste haar mond en tongde haar intens en proefde van zijn eigen zaad die nog in haar mond was achtergebleven. Evelien zag het en kwam heftig klaar.

"Zo dat was lekker". Leo keek Evelien aan en lachte naar haar. Katie werd verzocht om naast de bank op de grond te gaan zitten en te wachten op wat ging komen. Evelien deed Leo zijn luier en plastic broek omhoog en liep naar de keuken voor een fles wijn en wat glazen. Ook pakte ze de keukenrol en veegde het gezicht van Katie schoon. De boeien werden losgemaakt zodat ze haar handen weer vrij had. Er werden drie glazen wijn ingeschonken. "En Katie ben ik niet te hard voor je geweest", zei Evelien terwijl ze de glazen vol maakte. "Je mag even uit je slavenrol en antwoorden hoor".

Ze voelde even aan haar kont en keek toen naar Evelien en Leo. "Ondanks dat mijn kont pijn doet vond ik het geweldig. Wist niet dat jullie zo open waren als het om seks en relatie gaat". "Wist ik ook niet",zei Leo. "We waren allebei zo geil na de weken van mij in het ziekenhuis, dan wil het wel". Evelien nipte van haar wijn en knikte instemmend. "Als je het niet erg vind dan ga ik met Evelien nog even bespreken hoe volgend weekend eruit zal zien. Ik neem aan dat je je dan weer wilt laten verrassen?". Katie legde haar hand op zijn knie. "Leo ik laat me graag verrassen. Ben zo blij met jullie en ik hoop dat er uiteindelijk ook een vriendschap zal ontstaan ondanks alles. Ik zal braaf volgende week weer mijn uniformpje aandoen en dan zal ik alles doen wat jullie willen".

"Oké dan mag je nu eten voor ons halen. Op de hoek van deze straat is een patat-tentje. Ik neem aan dat je het niet erg vind om in uniform voor friet en snacks te zorgen?". Evelien keek haar aan pakte geld uit de la van de salontafel."Nee hoor ik heb een lange jas en als ze wat zien wind me dat alleen maar op. Ik ben trouwens behoorlijk aan het soppen na alles wat er al gebeurd is vanavond". Katie stond op pakte het geld, kreeg de huissleutel mee en liep door de voordeur, met haar jas aan, naar buiten. Leo en Evelien bleven achter in de woonkamer en keken elkaar aan.

"Evelien nu we deze stap hebben genomen wil ik eigenlijk alle onze fantasieën de vrije loop laten. We zijn altijd veel te braaf geweest. In ons beiden moet het beest eindelijk eens los gelaten worden. Natuurlijk hebben we een goede opvoeding gehad, maar ook wel streng. Nu we zelf nog geen kinderen hebben mogen we best even aan ons zelf denken". Evelien ging naast Leo zitten en wreef een beetje plagend over zijn roze plastic broekje. "Is alles mogelijk bij jou Leo? Dus alles wat ik wil in mijn fantasie sta jij voor open". Leo begon te lachen en wist dat ja zeggen consequenties had.

"Ik wil ja zeggen, maar ik weet niet wat jij allemaal aan het uitbroeden bent. Ik ben een control-freak en dan is het moeilijk om de controle los te laten. En is allemaal mogelijk ook nu met mijn nog helende been". Evelien antwoordde hem niet en lachte alleen maar. Ondertussen wreef ze over zijn rug en ging langzaam met haar hand richting zijn billen. Haar hand verdween in de achterkant van zijn luier en hij merkte dat hij weer opgewonden werd en kleine Leo weer levenstekens begon te vertonen. Sensueel ging de hand naar de voorkant en pakte zijn stijve. Leo kreunde zacht en liet achterover in de bank zakken. Op dat moment ging Evelien verder en trok zijn velletje naar achter steeds sneller en sneller. Op het moment dat hij klaarkwam duwde ze zijn penis terug in de luier en spoot Leo zijn luier vol. Hij schreeuwde hart van opwinding en Evelien verstomde het geluid door hem intens te zoenen en haar tong de weg te laten zoeken in zijn mond.

Toen Leo weer een beetje bij zijn positieven was keek hij Evelien aan. "Lieve schat, wat heerlijk om weer thuis te zijn. En wat is seks met jou geweldig. Oké jij wint. Jij mag me verrassen, net zoals we met Katie doen. Ik ben benieuwd wat je voor mij in petto hebt. Als je maar geen luiermeisje van me maakt!". En dat was nou net wat Evelien van plan was. Ze was dan wel netjes opgevoed, maar ze was al sinds haar puberteit ook geïnteresseerd in seks met meisjes. Een beetje bi dus.......
 

ikke 1

Superlid
Het begon redelijk subtiel en spannend, MAAR nu ben ik erg benieuwd hoor !!!!!! WOW wat een verhaal !!!!!
 

daiperke1

Superlid
,./ ,./ Weer een super vervolg , hopelijk komen er nog een paar goeie vervolgen erop . Doe zo voort !1 !1
 

Kleine Bram

Superlid
Hoofdstuk 19
Er ging een week voorbij. Leo knapt langzamerhand verder op en kon al weer lopen zonder stok. De bedrijfsarts had samen met hem en traject uitgezet, zodat hij weer stukje bij beetje aan het werk kon gaan. Evelien was druk bezig geweest om haar fantasie ten opzichte van Leo verder gestalte te geven. Ze moest hem alleen nog vertellen wat de bedoeling was met hem, met haar en de rol van Katie. Evelien kwam uit een traditioneel gezin en was streng opgevoed. Seksuele voorlichting was thuis nooit gegeven, uitgaan was verboden en tot haar 18de had ze nooit een broek mogen dragen maar alleen jurken en rokjes. Toen ze intern ging tijdens haar opleiding kwam ze eindelijk een beetje onder de plak van haar ouders weg. Ze kreeg vriendinnen en langzamerhand bloeide ze op als mens maar ook als het om sex ging.

Tijdens één van de feesten dronk ze voor het eerst wijn en net iets te veel. Een beetje dronken eindigde haar avond op de kamer van Nicole die haar inwijdde in de vrouwenliefde. Het bleef bij die ene keer, maar ondanks dat ze naderhand Leo leerde kennen en met hem verderging bleef Evelien aan deze ene keer denken. Daarom had ze waarschijnlijk ook de luierliefde van Leo geaccepteerd, omdat zij het gevoel had ook anders te zijn. Nu zou ze met Katie opnieuw kunnen kijken hoe seks met een vrouw voelt.

Vanavond zou Katie ook bij hun thuis zijn en zou ze haar plannen uit de doeken doen. Katie bleef bij hun slapen en ze zouden allemaal geluierd zijn. Evelien liep door de supermarkt om de weekendboodschappen te doen en pakte voordat ze ging afrekenen nog een paar flessen rode wijn. Ze merkte dat haar blaas vol liep en had gelukkig een dikke luier aangetrokken. Ze liet haar plas lopen en merkte dat haar luier zwaarder werd. Evelien rekende af en bracht haar boodschappen naar de auto. Vanavond zou het een geweldige avond worden. Ook Leo zou de verrassing van zijn leven krijgen, maar ze was niet bang dat hij nee zou zeggen.

Thuis aangekomen legde ze de kleren die ze voor Leo had gekocht, via een postorderbedrijf, op bed neer. Een indrukwekkende verzameling mooie dameskleren en lingerie. Ook lag er een blonde pruik, een kort model en mooi hoge pumps in een knalrode kleur. Leo zou vanavond Leontien worden en dan zou het een mooi damesfeestje kunnen worden inclusief luiers en broekjes. Katie zou haar rol van slaafje weer krijgen, maar dat vond ze niet erg. Evelien liep naar de badkamer en deed vast haar kleding aan en verschoonde zich. Ze had een lakleren jurk, hold up kousen en natuurlijk een dikke luier en plastic broek. Ze deed laklaarzen aan met een indrukwekkende hak en maakte zich dik op. In de spiegel zag ze zichzelf en lachte. Wat een lekker ding!

Om 18:00 uur kwam Leo thuis kuste Evelien en ging lekker op de bank zitten. Even ontspannen en wat nieuws kijken. Evelien stond te koken en Leo keek vol genoegen na de kleding van haar. Wat een heerlijk gezicht en wat zou hem vanavond te wachten staan met de twee dames. Rond 18:15 uur klonk de bel en Leo liep naar de deur. Daar stond Katie met een jas aan en daaronder haar uniform. Ze lachte naar hem en liep met hem mee naar binnen. "Schat ons hulpje is er, waar kan ze mee beginnen?", riep Leo. "Nou ze kan jou helpen om aan te kleden. Als ligt op ons bed". Evelien keek vanuit de keuken naar Katie en gaf haar een knipoog. Ze had van tevoren Katie al ingelicht over Leo die Leontien zou worden.

Leo liep met Katie hun slaapkamer binnen. Hij zag daar zijn kleding liggen voor die avond en begon direct met protesteren. "Ik ga niet als vrouw verkleed, dat kun je niet menen!". Katie lachte en liep naar hem toe zonder iets te zeggen. Evelien kwam de slaapkamer binnen en sloeg haar armen om hem heen. "Schatje, ik weet dat je het tegenstand, maar als we nou beloven het niemand te zeggen en dat we je lekker verwennen, wat jij maar wilt". Leo voelde haar hand in zijn kruis. Kleine Leo werd wakker en drukte tegen zijn luier aan. Evelien pakte zijn hand en leidde hem naar Katie."Onze hulp zal je verschonen en helpen met aankleden. Je word een geweldig lekker meisje. Daar zorgt Katie wel voor".

Katie zei niets maakt zijn broek los, deed zijn T-shirt en als laatste zijn luier. Ze duwde hem op bed en haalde en nat washandje uit de badkamer. Leo werd van onderen helemaal gewassen en zijn billen werden met zalf ingesmeerd. Katie deed hem zijn luier aan en toen moest hij gaan staan. Terwijl hij stond dacht hij aan wat ze met hem aan het doen waren. Waarom moeilijk doen over deze metamorfose? Vanavond zouden twee vrouwen hem verwennen. Daar had hij weleens over gedagdroomd. Hij zou ze hun zin geven en veranderen in een lekker wijf. Katie pakketje het roze BH-tje en deed het Leo aan. De kousen volgden en werden vastgemaakt aan het jarretelgordeltje. Aan de kast hing op een haakje een mooie roze jurk van zijde met pofmouwtjes. Het bleek precies te passen. Na het opdoen van de pruik en wat make-up keek Katie tevreden naar het resultaat. "Ik zeg het niet vaak Leo, maar je ziet er geweldig uit. Veel mannen zouden je nastaren. Je doet het goed als vrouw". Leo keek in de spiegel en was verbaast over het resultaat. Hij zag er goed uit en veel vrouwelijker dan hij van tevoren had gedacht. De jurk voelde lekker en de kousen aan zijn benen leken hem enigszins op te winden.

Toen hij samen met Katie naar de woonkamer liep keek Evelien vanuit de keuken genoegzaam naar haar nieuwe vriendin. "Zo Leontien je ziet er echt te gek uit". Dit was dus zijn vrouwennaam. Leuk gekozen dacht Leo. Hij liep naar Evelien en zij kustten elkaar. Hij duwde zijn hand onder haar jurk en liet zijn hand langs haar billen glijden. Een rilling ging door haar lichaam. "Katie zorg jij even voor het dekken van de tafel dan kunnen we gaan eten. Leo laat je zien waar alles ligt. Daarna gaan we een film kijken die ik heb uitgekozen om in de stemming te komen".

Ze aten en praten gezellig over hun werk, hobby's en vakanties. De wijn vloeide rijkelijk en Leontien leerde netjes als een dame te eten. De afwas verdween in de vaatwasser en toen zaten ze gezamenlijk op de grote bank voor de TV om een DVD te gaan kijken. Evelien had een erotische DVD gekozen waarin een echtpaar en vriendin zichzelf lieten gaan toepasselijker kon niet. In de film ging het hevig te keer en ook de man was omgekleed als vrouw en werd hevig verwend. Daarbij hoorde ook een anale ontmaagding van hem. Leo keek en vroeg zich af of hetzelfde lot hem te wachten stond.

De avond was nog lang.....
 
Bovenaan