Ongemakkelijk

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 33,3%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 33,3%
  • 10

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal stemmers
    3

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Peutertje


(deel 1)


Ik zat een beetje ongemakkelijk te schuiven op mijn stoel. Er hing een beetje beklemmende sfeer en ik voelde me bijzonder ongemakkelijk. Ik zat aan de ontbijttafel en ik keek een beetje ongemakkelijk in de rondte. Mijn tante was te logeren en de onvermijdelijke vraag zou zo wel komen.

Mijn moeder zou op een heel nonchalante manier aan me vragen of ik het had weten 'droog' te houden. Ik plas nog wel eens in bed en wat ik er aan doe, ik drink zelfs geen water meer of ander vocht vanaf dat ik uit school kom. Ondanks dat heb ik nog wel eens van die nare en héél vervelende ongelukjes. Heel verschrikkelijk is dat. En dan nog een leuk ander probleempje, ouders die denken dat ik het er om doe, een broertje wat me er mee plaagt. En een zusje wat me héél graag zou willen wil helpen een luier om te doen. De gedachte alleen aan een luier doet me rillen.

Maar goed, het is weer gebeurd ik heb in bed geplast. En iedereen lijkt het wel weer te weten wat er is voorgevallen en niemand is héél duidelijk om het te laten merken dat ik nat ben wakker geworden. Mijn broertje die me wist te vertellen dat ik zo 'flink' was om zo vroeg wakker te worden en al helemaal gedoucht en aangekleed aan de ontbijttafel te zitten. Allemaal van die hele stekelige opmerkingen. Opmerkingen waar je niet goed raad mee weet. Die een beetje dubbel zijn. Waar je twee kanten mee uitkunt.

En daar gebeurde het dan, mijn moeder vroeg me hoe ik had geslapen. Ik antwoordde "wel goed", terwijl ik héél goed wist dat mijn moeder dat niet bedoelde. Ze zei het nogmaals en nu een beetje vinnig. "Hoe heb je geslapen?" En ze keek me doordringend aan. Ik kon wel door de grond zakken. "Ik heb geplast mam."

"Je weet zeker wat je te doen staat?" Vroeg ze met een kwaaie stem. Ik wist dat wel. Ik moest mijn bed afhalen en de natte lakens en zo naar de wasmand brengen. Mijn tante keek me aan op zo een vernietigende manier dat ik helemaal door de grond kon zakken.

Mijn moeder keek mijn tante aan en zei alleen maar; "jongens!" Ik voelde het schaamrood opkomen. De manier waarop het werd gezegd en de manier waarop mijn tante keek naar mijn moeder. Die blik van verstandhouding. Net of ze wat hadden afgesproken met elkaar! "Het zal wel eens goed wezen om je zoon, (en mijn tante wees naar mij en keek me aan met een blik van: "ik krijg jou er wel onder") eens een week aan mij mee te geven." Er bekroop mij een heel ongemakkelijk gevoel.

Verder werd er niets over gezegd en in een geladen spanning ontbeten we verder. Eindelijk kon ik 'vluchten'. Ik ging naar boven en haalde mijn bed af. Mijn natte lakens spoelde ik uit en stopte ze in de wasmachine. Verder zou mijn moeder doen en het zeiltje wat in bed was hing ik te drogen in de badcel.

Ik was hier mee bezig toen ik mijn tante de trap hoorde opkomen. Tante liep meteen zonder dralen op me af en ze pakte mijn kin vast en draaide mijn hoofd zo dat ik haar recht in de ogen keek. "Het is volgende week schoolvakantie en ik heb net met je moeder afgesproken dat je en tijdje met mij meegaat. Die leertijd die je hebt bij me zal je goed doen, neem dat maar van mij aan en ik zal er alles aan doen om je helemaal droog te krijgen. Ik heb daar mijn eigen middeltjes en methodes voor, je bent lang niet het enige jongetje wat ik geholpen om zijn kleine probleempje te overwinnen. Integendeel, ik heb er zelfs een broodwinning van gemaakt, ik heb een soort school voor bedplassende jongetjes."

Dit gegeven maakte me helemaal niet gelukkig en ik bedacht me allerlei dingen om er onder uit te kunnen komen. Ik dacht bij mezelf ik maak er maar meteen werk van dan is de teleurstelling voor mijn tante niet ze heel erg als ze merkt dat ik er geen zin in heb. "Als ik daar nu helemaal geen zin in heb?", probeerde ik als eerste.

"Denk maar niet dat je daar mee weg komt jongeman" was het enige antwoord. Ik liep naar beneden en meteen naar mijn moeder met de mededeling dat ik helemaal niet met tante meewilde. Mijn moeder reageerde er niet op en ik gaf ook aan (voor de zekerheid) dat ze me gezegd had dat ik niet het enigste bedplassende jongetje was dat ze had geholpen om van het kwaaltje af te komen.

Hele foute opmerking dus. Ik had gedacht dat mijn moeder me zou steunen maar niets. Mijn moeder reageerde kwaad op me en zei me "Nu is het uit. Je gaat met tante mee en verder einde discussie. Ik ben het héél erg zat en heb er verschrikkelijk genoeg van om iedere dag maar weer af te wachten hoe jij (en ze prikte bijna door mijn borst heen) wakker wordt. Hier moet wat gebeuren. En aangezien jij alleen in je bed plast en helemaal geen rekening houdt met mijn wensen moest ik je maar meegeven aan je tante, die weet wel raad met bedplassende jongens zoals jij!" Einde discussie, ik had alleen bereikt dat mijn moeder helemaal buiten zinnen geraakt was. "In bed plassen en dan op de koop toe nog brutaal wezen ook?", mopperde mijn moeder. Tante was ook naar beneden gekomen en stond achter me. Ik voelde en rook haar aanwezigheid. Ik draaide me om en ze lachte gemeen naar me. "Begrijp je het nu beter?" Vroeg ze aan me. En ze had een verschrikkelijke valse glimlach.

Het voorspelde niet veel goeds allemaal. Tot overmaat van ramp schoolvakantie, dus helemaal niet een smoes om me te verschuilen van ik zou wel willen maar, maar helaas ik moet naar school. Zat me allemaal niet echt mee. Verschrikkelijk wat zag ik er tegenop. Ik besloot om me een tijdje verdekt op te stellen, misschien kon dat wel eens in mijn voordeel uit pakken. Ik zou wel eens vergeten kunnen worden als mijn 'alleraardigste' tante weer naar haar eigen huis zou teruggaan.

Ik was bijna onzichtbaar voor iedereen. Overal waar mijn moeder en tante was, was ik dus even niet. Maar héél erg, ik werd geroepen ik stelde me verdekt op en liet me niet horen. Ik dacht bij mezelf, ogen en oren dicht. Ik hoef zeker niet te vertellen dat dit plan volkomen mislukte? Een zusje wat me achtervolgde en met als reden "het is voor je eigen bestwil hoor?" Het was mijn zus daar helemaal niet om te doen wel, dat ze me wilde zien met een luier om. Dat had ze al dikwijls laten merken. Zo héél terloops kon ze dan zoiets zeggen als; "een luier is zo gek niet", als ik in bed had geplast. En als mijn moeder hier dan op reageerde met "Misschien doe ik dat ook wel nog eens een keer." Zag je mijn zusje helemaal blij worden. Dan kwam ze helemaal in der rol. Helemaal aan de voorkant staan en der zelf aanbieden, "Ik wil daar wel een handje mee helpen hoor, tenslotte moet ik dat wel leren voor ik zelf een baby heb." Zulke gesprekken zijn altijd eindeloos. Ik kan reageren wat ik wil, het enige wat ik er mee bereik dat ik mezelf verschrikkelijk erg in de nesten werk. Dus dat doe ik zo min mogelijk. Dat is wel verschrikkelijk moeilijk en soms lukt het me ook niet. Ook dit keer weer niet.

Ik schreeuwde haar toe toen ze me gevonden had en hier weer over schreeuwde naar mijn moeder; "Mamma hij zit hier hoor", "verraadster, als het zo uitkomt laat je iedereen bungelen, stomme trut." Dat laatste kwam er héél erg gemeend uit en was héél, héél erg stom om te zeggen. Ik had dat beter niet kunnen zeggen, tenminste niet zo hard. Dit was de befaamde druppel.

Ik werd gevonden door het kiften wat mijn zus en ik deden en natuurlijk hoorde mijn moeder weer héél duidelijk wat ik tegen mijn 'allerliefste zorgzame zusje' had gezegd. Bijna triomfantelijk nog een keer mijn zus er over heen "hoorde je mam, wat hij zei tegen me."

"Zeker hoorde ik dat" antwoordde mijn moeder en greep me tegelijkertijd bij mijn arm. Ze schudde me door elkaar en ik had het gevoel dat ze wilde proberen om m'n arm los te wrikken van mijn lichaam. Zo kwaad was ze. "Eerst in bed plassen en dan op de koop toe nog brutaal wezen ook" zei mijn moeder. "Wie en wat denk je wel dat je bent, druiloor?" Schreeuwde mijn moeder.

Ze liet me los en ik voelde aan mijn arm of deze nog wel helemaal vast zat. Tante kwam intussen aangelopen en ze pakte me beet en fluisterde naar me; "mannetje, misschien maken we er saampjes een hele gezellige tijd van? Eerst proberen en als je het niet leuk vind bij me kunnen we altijd nog wel naar een andere oplossing zoeken."

Ik kon me wel vinden in dit plan, trouwens ik had niet echt veel in te brengen. En misschien was het ook wel beter voor de verstandhouding met mijn moeder om met tante mee te gaan. Ze 'had' het niet echt erg op me deze ochtend. Het werd tijd om mijn spullen in te pakken. En terwijl ik mijn moeder en tante hoorde praten over het wel of niet meenemen van onderbroekjes voor me werd het me toch allemaal wel een beetje te gek. Ik ging op onderzoek uit en wilde weten wat ik allemaal meekreeg. Ik zou toch wel ondergoed mee krijgen om te logeren. Ik kon moeilijk zonder ondergoed weg. Tot mijn grote opluchting zag ik dat mijn onderbroeken gewoon werden ingepakt. De dag duurde verder gewoon lang en was een beetje onaangenaam.

Er was ook wel weer veel gebeurt. Dat verschrikkelijke bedplassen ook. Waarom moest mij dat nou overkomen en niet mijn broertje of zo. Het was niet dat ik hem dit toewenste, nee maar meer een gevoel van de wereld verschrikkelijk oneerlijk vinden. Dat idee had ik er over.

Eindelijk werd het de tijd dat mijn tante weg zou gaan. Ik had licht de hoop dat me alleen maar angst was aangejaagd. Natuurlijk wist ik wel in mijn hart dat het niet zo was. Allerlei gedachten speelden me door mijn hoofd. Ik zag me lopen in dikke luiers. Nagejouwd worden door andere kinderen van mijn leeftijd. Ik voelde me helemaal niet op mijn gemak. Ik voelde me verschrikkelijk héél klein en ik durfde eigenlijk mijn mond niet open te doen en te vagen aan mijn tante wat ze met me van plan was. Het kon allemaal wel mee gaan vallen maar vragen dat durfde ik niet!

Mijn vader kwam thuis uit zijn werk en dat zou het sein voor mijn tante wezen om weg te gaan. Mijn vader werd even terloops ingelicht over mijn logeerpartijtje en ik moest bij mijn vader komen. Hij riep me ik stond voor hem en hij zei alleen maar; "Misschien valt het je allemaal wel mee." Ik keek hem aan en ik vroeg me af of hij het meende. Beter gezegd of hij wel wist wat hij tegen me zei.

Hij stelde voor om ons (mijn tante en mij dus) helemaal naar het huis van tante te brengen. Ze woont toch wel een eindje van ons vandaan dus dat was wel een grote tijdwinst. Tante vond het bijzonder geschikt van haar zwager. Ik moest mijn zus en broer gedag zeggen en mijn moeder. Ze kuste en knuffelde en zei dat ik ondanks alles verschrikkelijk lief was en dat ze van me hield. Het voorspelde niet veel goeds allemaal.

In de auto zat ik zoals gewoonlijk achter in en mijn tante en vader waren in geanimeerd gesprek. Onderwerp kunst. Iets wat niet 'echt' mijn belangstelling heeft. Door beiden werd er geen moeite gedaan om me in het gesprek te betrekken en eigenlijk vond ik het allemaal wel best zo. Ik was teveel met mijn eigen gedachten in de weer en als je me vraagt waarover, dan moet ik je helaas het antwoord schuldig blijven.

Ik zat een beetje verveeld uit het raam te kijken en had eigenlijk niet door dat we stopten voor het huis van mijn tante. Ik merkte het pas goed toen het portier werd opengemaakt en er tegen me er werd gezegd dat ik op moest schieten. Het was de stem van mijn vader. Ik kwam uit de auto en mijn vader haalde me aan en streek me door mijn haar gaf me een kus en verder niets. Tante nam me bij de hand. Er ging een rilling door me heen en ik voelde me op slag 10 jaar kleiner.

Dat we in het huis van tante waren hielp ze me om mijn schoenen uit te doen. En mijn jas uit te doen. Ik kreeg een complimentje dat ik al een beetje grote jongen aan het worden was. Ik werd meegenomen naar de woonkamer en tante gebaarde me dat ik naast haar moest komen zitten op de bank.

Nu zal het wel komen dacht ik bij mezelf. En ik liep op de bank af en ging naast mijn tante zitten. Ik wist niet goed hoe ik me moest voelen. Ik voelde me best wel héél erg opgelaten. Ik ging wel op de bank zitten maar zo ver mogelijk van mijn tante af. Ik keek mijn tante aan en ik was ongerust over wat er komen ging. Ik had in mijn achterhoofd een idee dat zullen wel luiers worden of zo, als ik straks ga slapen zal ik het allemaal wel zien.

Mijn tante keek me eens aan en in het kort wat ze tegen me zei. Het is toch al bijna ondoenlijk om een gesprek te vertalen en te herhalen. Dus mijn versie van het verhaal van tante.

Je weet knulletje, dat je met mij bent meegegaan om dat ik denk dat ik je kan helpen om van dat vervelende bedplaskwaaltje af te komen. Ik heb hier in huis meer jongens van jouw leeftijd en jongen maar ook ouder die in bed geplast hebben en ik heb de meeste jongens die hier geweest zijn om de therapie te ondergaan die ik ze voorschrijf plassen niet meer in bed. Dus heb ik er erg veel vertrouwen in dat het jou ook zal helpen. Het is misschien 'even' niet leuk, maar je moet je goed bedenken dat het voor je eigen bestwil is en dat je je verdere leven er met plezier op al terugkijken dat ik je zo heb geholpen.

Het hele verhaal wat er afgestoken maakte me niet echt véél rustiger. Vooral die 'therapie' beweging. Alles liet ik even bezinken en mijn tante vroeg aan me of ik nog wat te vragen had. Ik zat daar vol mee en toch durfde ik mijn vragen niet te stellen. Ik besloot om maar alles over me heen te laten komen. Misschien laf maar een andere oplossing zou wezen om de vragen uit te spreken en wie weet hoe ongelukkig ik me dan zou voelen. Dit was misschien op korte termijn de beste oplossing. Tante nam me mee en ze zei me,

Ik zal je niet langer in spanning laten. Ik moest maar meteen beginnen met de therapie. Ik denk dat je wel nieuwsgierig zult zijn wat de therapie allemaal inhoudt.

Ik was daar eerder niet benieuwd naar maar wel zeer ongerust. Tante stond op van de bank en wenkte me dat ik mee moest komen. Als verdoofd liep ik achter haar aan. En dat ik op de logeerkamer kwam wat voorlopig mijn slaapkamer zou worden werd mijn angst waarheid. De logeerkamer was ingericht net als een babykamer. Alleen de meubels waren wat vergroot. Zo stond er een wieg. Alleen ik kon daar makkelijk in liggen zo groot was dat ding. Het behang was ook al zo kinderachtig. Héél licht van kleur en het behang patroon was met kinderachtige figuurtjes.

In de hoek stond een soort van bureau en dat was bij het raam, tante stond hier riep me en tikte op het bureaublad en toen viel me op dat dit ook geen bureau was. Maar een commode in groot formaat. Tante pakte me op en zette me met mijn kont op de commode.

Zo, zei ze; ik zal je laten zien wat voor een plannen ik met je heb lekker diertje van me. De kasten gingen open en ik kon het haast niet geloven. Dat waren allemaal kledingstukken die op babykleding leken. Alleen was dit véél groter allemaal. Net als de commode, net als de wieg. Babykleding alleen in mijn maat.

Tante pakte wat uit de kast en liep er mee op me af. Ik wist niet wat ik daar nu van denken moest. Ik wist niet wat ik moest denken. Hier had ik nooit van durven dromen. Als iemand me verteld zou hebben dat er babykleding zou zijn en babymeubels niet alleen voor baby's had ik hier het mijne van gedacht. Maar het leek er nu dat ik als een baby zou worden aangekleed.

Je hoeft niet bang te zijn dat ik je uitlach. Of dat ik je voor de gek houdt. Dit is een normaal onderdeel van de therapie die ik heb bedacht. Mijn tante keek me aan en ik wist werkelijk niet wat me overkwam. Ik keek naar wat mijn tante in haar handen had en het waren luiers! En als dat niet erg genoeg was plastic broekjes met een print van spelende beertjes.

Je kijkt niet erg blij? Merkte mijn tante op. Ik zal je vertellen wat er verder gaat gebeuren. Dit wat ik nu heb bedacht is een zeer effectieve manier van behandelen. Ik breng je terug naar je kindertijd. Maar dan ook helemaal echt. Dat zul je zo wel merken. Dit wordt jouw slaapkamer en je ziet de inrichting. Het is eigenlijk een babykamer maar dan met alles wat vergroot. De meubels en de kleding.

Onder het vertellen hielp tante me met uitkleden. En als in een boze droom liet ik alles maar over me heen komen. In korte tijd was ik in mijn blootje en tante draaide me op mijn rug. En ik voelde haar handen die me insmeerden met babylotion. Daar gaat mijn mannetje zo heerlijk babyachtig van ruiken. Ik kreeg een speentje in mijn mond gedrukt en eigenlijk overviel me een heerlijk gevoel.

En mijn tante hield woord ze hield me er niet mee voor de gek ze deed juist erg haar best om me op mijn gemak te stellen. Er kwam een rust over me heen. Ik besloot gewoon om mee te werken tot nu toe had ik het bijzonder naar mijn zin in mijn 'babyrol'. Ik voelde toen een zachte hand over mijn billen gaan en voelde héél duidelijk de warmte en de zachtheid van die hand. Op een tedere manier werden mijn billen ingesmeerd met een soort van zalf leek wel.

Op deze manier zal je geen luieruitslag lopen. En nu krijg je zo direct een fijne luier om. Is dat niet fijn lekker klein mannetje van me? Ik voelde hoe mijn billen neerkwamen op een zachte ondergrond. En ik voelde een zachte laag tussen mijn benen en met tedere handelingen werd de strook tussen mijn benen doorgetrokken en zo naar voren. Ik voelde een lichte huivering. En ik bedacht mezelf dat het toch wel een beetje ongelofelijke situatie was. Ik schaamde wel een beetje maar het gevoel van alles de verzorging en zo wond me verschrikkelijk op. En het gevoel van de luier was eigenlijk niet zo héél erg naar gevoel. Integendeel, het was juist heerlijk. Maar ook dat gevoel wat het me gaf om zo verzorgt te worden. Ik lag daar op een grote commode en ik kreeg een luier om. En niet zomaar een luier maar een dikke luier die heel duidelijk liet zien en liet merken dat het ook werkelijk een luier was.

Ik bewoog een beetje met mijn benen en voelde heel duidelijk de prop die tussen mijn benen kwam te zitten. Het zat me helemaal niet onplezierig. Integendeel zou ik haast willen zeggen. Er overviel me een verschrikkelijk prettig gevoel. Ik kon er niets aan doen. De luier werd behoorlijk strak omgedaan bij me en het knelde zelfs een beetje. Ik moest gaan staan en toen ik op mijn benen stond voelde ik duidelijk één en ander om mijn lichaam spannen. Tante liet me een soort van hemdje zien maar er viel me op dat er een paar drukknopen in zaten. Ik moest mijn armen uitsteken en ik moest mijn armen uitsteken zodat tante het hemdje bij me kon aandoen. Ik moest en beetje wijd staan en tante klikte de drukkertjes vast in mijn kruis. En ze streek even langs het pakje. Ik voelde zo haar hand over mijn dik ingepakte billen gaan terwijl ze aan me vroeg of het allemaal nog wel ging met me.

Het leek mijn tante een beetje te verbazen dat ik me alles liet welgevallen. En eigenlijk verbaasde me dat zelf ook! Ik stond hier in een baby slaapkamer en werd net als een baby aangekleed. Het ontbrak alleen nog aan een speentje bedacht ik me en een beertje of zo. Een knuffel waar je wel eens meer kleinere kinderen mee ziet lopen. Als of tante gedachten kon lezen stopte mijn tante een speentje in mijn mond. En een héél raar en vreemd gevoel van rust viel over me heen.

Mijn handen gingen een beetje over het pakje wat ik aanhad. Het pakje sluit verschrikkelijk strak over mijn lichaam aan. En het pakje voelt ook héél zacht aan. En dat mijn handen over het gedeelte gingen waar mijn luier zit. Voelde het niet alleen zacht aan maar ook heerlijk dik. Een wonderlijk gevoel. Hoe harder ik begon te strijken over mijn luier hoe fijner gevoel het werd. Ik werd helemaal warm en het gevoel wat me dat gaf is niet goed te beschrijven. Ik stond een beetje te wiegen en zo. Mijn tante keek me zo eens aan en lachte naar me. Ze zal me wel uitlachen dacht ik sta je als een grote jongen en je bent aangekleed net als een baby in een dikke luier en je hebt zelfs een babypakje aan.

Zo kun je niet blijven lopen jongen, het is een beetje te koud om alleen je luierpakje aan te houden. Ik zal je lekker verder aankleden. En terwijl ze dit allemaal zei tegen me. Pakte ze me stevig vast, trok me op schoot en begon me te knuffelen. En een beetje te kietelen. Daar kan ik dus helemaal niet tegen en ik begon met mijn benen te spartelen. En daarmee voelde ik héél duidelijk die luier tussen mijn benen.

Knuffelkontje, zei mijn tante; ik ga je lekker verder aankleden. Je wordt te koud anders. Je krijgt lekker een truitje aan en een mooie lange stoere jongensbroek. zei tegen me. Pakte ze me stevig vast, trok me op schoot en begon me te

Ik voelde me heerlijk. Helemaal niet stom of kinderachtig of zo maar juist lekker klein. ik hoefde helemaal zelf niets te doen. Ik werd verzorgd. En maakte me helemaal nergens zorgen over. Dat ik de lange broek aankreeg en de broek werd dichtgemaakt voelde ik heel duidelijk dat het allemaal wat strakker aansloot. Ik moest me omdraaien en weer omdraaien en tante leek te kijken hou mijn kontje in die broek zat. Op een heerlijke manier voelde ik de handen van mijn tante en voelde hoe ze de broek dichtmaakte en de gulp omhoog trok.

Die zal je toch wel niet nodig hebben schatteboutje van me, zei mijn tante en maakte de rits van mijn gulp dicht. Ik voelde me heerlijk en het gevoel wat de luier me gaf was best kicken. Met iedere stap die ik deed voelde ik zo duidelijk de luier overal om mijn kont zitten. Ik had het gevoel dat er een kussentje in mijn broek zat of zo.

Ik kreeg voor de zekerheid nog een paar bretels aan de broek gespeld en de bretels hadden een zeer kinderachtige print. Ik was nog wel blij dat mijn trui er over heen ging. Weer net zoals ik mijn luierpakje aankreeg moest ik mijn armen uitsteken en tante hielp me om mijn truitje aan te trekken. Ik voelde hoe mijn tante haar handen over mijn rug gingen om de trui aan te trekken. En net hoe je tegen een kleine jongen zegt kiekeboe als het koppie uit de trui komt deed tante dit ook met mij. Ik voelde me ook net een echte kleuter en ik lachte naar mijn tante die dit als een complimentje opving.

Ik werd meegenomen naar beneden. En onder het lopen voelde ik natuurlijk heel duidelijk dat ik een luier tussen mijn benen en om mijn kont had zitten. De broek zat allemaal wat aan de strakke kant dus heel duidelijk zichtbaar maar ook met bewegen voelde je de luier. En ik vond het niet een onprettig gevoel. Integendeel het gevoel van de luier vond ik wel lekker allemaal. Het gaf me een gevoel van rust. Ik kwam beneden in de gang langs een grote passpiegel en daar zag ik mezelf in staan. Dat was een vreemd gezicht. Ik keek nog eens goed maar ik had net zo een broek aan als klein jongens. Met zo'n elastieken band in de taille. Het gevolg was dat aan de achterkant van mijn broek héél erg zicht baar was dat ik een abnormaal dik kontje had.

Wat mijn tante verbaasde was ook wel dat ik helemaal niet tegenstribbelde. En dat ik me héél makkelijk liet transformeren naar een klein jongetje. Ik moest herhaaldelijk bij haar komen en dan keek ze me recht aan en diep in mijn ogen en terwijl haar hand in mijn kruis zat vroeg ze aan me of ik nog wel een groot jongetje ben. Nu moet je er niet meer achter zoeken dan er werkelijk is door de dikte van de luier had ik echt niet door of ze nu wel of niet aan mijn piemel zat. Het was alleen meer de situatie die een beetje meehielp aan alles om me behoorlijk opgewonden te krijgen.

En eindelijk het onvermijdelijke ik moest plassen en wel op een verschrikkelijke manier. Eerst probeer je het krampachtig op te houden. Maar erg lang lukt dat natuurlijk niet. De druk werd maar groter en groter en ik kreeg er pijn in mijn buik van. Ik voelde zelfs mijn nieren zitten. Ik liep naar tante en maakte melding dat ik verschrikkelijk moest plassen. Tante trok me op schoot en hield me stevig vast. In mijn oor fluisterde ze als je dat nu een lekker in je luier ga doen? Ik kon bijna mijn oren niet geloven. Ik werd aangemoedigd om in mijn broek te gaan plassen. Wie had dat ooit kunnen bedenken. Zat ik op schoot met een dikke luier om speen in mijn mond en ik moest maar plassen in mijn broek.

Als je dat zo graag wilt hebben dan moet je het maar zelf weten ook dacht ik bij mezelf en liet mijn sluitspier ontspannen. Het plassen bleek toch nog wat moeilijk te gaan dan ik me in eerste instantie had bedacht. Benauwd was ik nog wel maar met geen mogelijkheid kon ik plassen. Tante liet me staan en zei me mijn ogen te sluiten en voor te stellen dat ik in de wc was en zo kon ik wel plassen. Ik was duidelijk opgelucht dat ik van die aandrang afkwam. Het gevoel wat me dat gaf was warm en ik vond het best wel een verschrikkelijk aangenaam gevoel om de warmte van de plas in de luier te voelen. Je voelde zo de plas eerst aan de voorkant van de luier en later zo tussen je benen door aan je ballen en later bij je billen.

Ik werd weer op schoot getrokken en ik voelde me ontspannen. Ik was blij dat ik van de aandrang af was. Ik had er zelfs pijn van en het idee dat ik een luier om had en er zelfs in had geplast wond me ook wel erg op. Nog steeds had ik een speen in mijn mond en mijn knuffel in mijn hand. Ik lag met hoofd tegen de schouder van tante en mijn wang raakte de wang van tante. Zo zaten we een tijdje en ik raakte het hele gevoel voor tijd kwijt. Ik voelde me loom en slaperig. Tante knuffelde me op een fijne manier en praatte zachtjes tegen me.

In eens gaf ze me een teken dat ik even op mijn eigen benen moest gaat staan. Pak maar even de afstandsbediening van de tv lieverd, hoorde ik mijn tante zeggen en liep naar de tv tafel voor de afstandsbediening. Onder het lopen voelde ik héél duidelijk de luier om mijn billen zitten en natuurlijk tussen mijn benen. Het voelde zo fijn allemaal zelfs de nattigheid vond ik niet vervelend. Ik wist eigenlijk niet wat ik fijner vond. Of een droge luier of een natte. Een droge luier voelt wat fijner aan mar een natte luier betekent dat je verschoond moet gaan worden en dat gevoel is helemaal heerlijk en eigenlijk niet goed te omschrijven.

Ik liep met de afstandsbediening in mijn handen naar tante en deze streek me over de achterkant van mijn broek en ik genoot van de hand op de achterkant van mijn luier en ze gaf me een complimentje omdat ik al zo'n grote jongen aan het worden ben. En maar door blijven met wrijven. Ik ging uit me zelf weer op schoot zitten bij tante en weer heerlijk tegen tante leunen en tante knipte de tv aan en ging op zoek naar een leuk tv programma.. Ik voelde hoe tante me vast hield en voelde ook de andere hand van tante mijn kruis ingaan om te voorkomen dat ik weg zou glijden. Op deze manier werd de natte warme luier nog eens extra mijn kruis ingedrukt en voelde ik heel duidelijk de warmte van de luier.

Onder het kijken door werd ik maar geknuffeld en geknuffeld ik voelde me heerlijk en liet toen ongemerkt een plasje in mijn luier lopen. Ik merkte het omdat tante het ook voelde dat de luier warm werd aan de voorkant en ze kneep voor de zekerheid in de luier wat een heerlijk gevoel gaf. Ik was zelfs nog aan het plassen en mijn piemel werd toen stijver en stijver. En tante bleef op een fijne door wrijven en doorknijpen. Er overviel me een heerlijk gevoel. Ik wist wel wat er gaande was hoor. Ik wist heel duidelijk wat er gebeurde. En liet het heerlijk over me heen komen. Het was beter in ieder geval dan dat ik het mezelf deed.

En natuurlijk ik ben heerlijk klaargekomen. Ik kon dat niet tegenhouden. Ik heb daar ook helemaal geen problemen mee. Ik moest gaan staan en tante maakte mijn broek los. Ik schaamde me wel want ik had een behoorlijk natte luier om intussen. Tante maakte er niet veel problemen over. Ze voelde over mijn luierpakje maakte even de drukknopen los van mijn pakje en merkte op dat ik behoorlijk nat was. Ze maakte mijn pakje weer dicht en haalde me broek op. En maakte mijn broek weer dicht. Ze gaf me een tik op mijn kont en ik mocht nog even op schoot komen zitten.

Ik zal je aanstonds even verschonen. Dan heb je een lekker droog kontje en weer een dikke luier om. En dan gaan we even boodschappen doen. Want we moeten vanavond nog eten ook.

Ik hoorde het aan en het drong allemaal langzaam tot me door. In ieder geval het verschonen, dikke luier om. Ik had helemaal nooit kunnen bedenken dat ik dit lekker kon vinden. Een luier om en aanstonds weer verschoond worden. Ik gedroeg me net als een kleuter. En ik voelde me heerlijk erbij.

Tante gaf me een zetje dat ik op moest staan. Ze gaf me een hand of liever gezegd ik moest tante een handje geven en we liepen naar boven richting logeerkamer. Ik werd opgetild en op de commode gezet. Ik moest gaan liggen en mijn broek werd opengemaakt. Ik werd beetgepakt en mijn enkels werden opgetild en op deze manier werd de bovenbroek naar beneden gedaan op mijn enkels maar verder niet uitgedaan. Mijn luierpakje werd losgemaakt en weer opgetild en mijn pakje werd naar boven geduwd. Ik voelde me bijzonder klein op deze manier. Mijn luier werd opengemaakt en onder mijn billen vandaan gehaald. Ik voelde een washandje met zeep en lauw water en mijn billen werden gewassen. Heerlijk gewoonweg. Ik werd ingevet en gepoederd en weer voelde ik dat zachte van een schone droge luier om mijn billen. De luier werd tussen mijn benen doorgetrokken en weer strak vastgezet. Mijn pakje werd dichtgemaakt en ik moest gaan staan en mijn broek werd opgehaald en weer dichtgemaakt. Ik voelde dat de luier weer lekker dik zat en op het moment dat mijn broek werd dichtgemaakt weer dat alles strak tegen mijn lichaam aanzat.

Nu het wat vervelende, dat boodschappen verhaal. Dat zou dus betekenen dat ik zo aangekleed mee zou moeten. En ik bekeek mezelf eens in de spiegel. Stond ik daar te kijken naar een jongen met een dikke kont en een soort van kleuterbroekje aan. Het was duidelijk zichtbaar dat er een luier onder mijn broek zat. Je ziet echt een dikke kont. Tante leek het helemaal iet te deren en ze deed nog eens mijn t shirt in mijn broek zodat mijn kont helemaal niet verborgen of een beetje bedekt was door een truitje of zo. Die elastieken band maakt nog even duidelijker dat er een verdikking in de broek zat.

Tante hielp me verder met mijn schoenen en omdat het mooi weer was mocht ik heerlijk zonder jas mee naar buiten. Volgens mijn tante. Ze hielp me om mijn schoenen aan te doen en voor ik er goed en wel erg in had dat ik buiten liep aan de hand mee mat mijn tante. Een speen in mijn mond en een knuffel in mijn andere hand. Was een beetje bizar gezicht. Door het lopen voelde ik mijn luier heel duidelijk en ik merkte pook wel dat er mensen bleven staan om te kijken naar ons. Mijn tante en aan haar hand een groot peutertje. Tenminste een tiener en dan aangekleed als een peuter. Ik voelde ogen prikken in mijn rug. Soms ving ik flarden van woorden op, die er over me gemaakt werden.

In de supermarkt moest ik de winkelwagen duwen en tante pakte de boodschappen en deed deze in de boodschappenkar. We stonden toen bij de vleeswarenafdeling en er staan natuurlijk ook andere mensen te wachten. En sommige met kinderen. En die keken niet alleen vreemd maar stoten ook weer hun moeders aan om die attent te maken op mij. En soms hoorde je een ingehouden gelach. Ik stond er ook wel een beetje belazerd bij. Ik voelde mezelf een beetje ongemakkelijk. Die luier zit wel heel prettig maar de narigheid die er overheen komt. Dat je wordt nagestaard door iedereen en dat er opmerkingen over gemaakt worden dat is niet zo heel erg leuk. Je wordt dan iedere keer toch een beetje uitgelachen en niemand vind dat leuk. Tenminste dat denk ik dan.

Terwijl we stonden te wachten bukte mijn tante en vroeg me; Of ik nog wel helemaal schoon en droog was. En terwijl ze dit aan me vroeg streelde tante me over mijn luierkontje en gaf er een paar zachte klapjes tegen. Een heerlijk gevoel een leuk gehoor. Tante werd ineens een beetje wild aan haar arm getrokken en ik denk dat het een bekende van mijn tante was want ze werden helemaal gek. Ze zoenden elkaar en praatten tegen elkaar op een manier dat je haast zou denken dat ze elkaar in geen eeuwen hadden gesproken. Toen werd ik opgemerkt en ik werd uitbundig geknuffeld. Ik wist niet wat me overkwam ik was perplex.

"Oh, wat ben jij een lieverdje" hoorde ik in mijn oor. En ik voelde een hand over mijn geluierde billen gaan en ik voelde hoe ze zacht in mijn kont kneep. Tenminste luier wat door de luier kon ze niet in mijn kont knijpen. "Johan, kom eens", hoorde ik en ik keek de kant op waar die vrouw naar aan het roepen was en daar verscheen een ander jongetje net als ik aangekleed. Ik zag meteen dat er wat met de dikte van zijn broek was vooral op 'bil-niveau' zeg maar. We keken elkaar aan en allebei hadden we een beetje ongelovige blik naar elkaar.

Dit was voor mij een vreemde ervaring om een leeftijdgenoot tegen te komen in een winkel die net als ik een duidelijk zichtbare luier om had. Ik wist eigenlijk niet goed wat en hoe ik moest doen en kijken. Het was een beetje onwezenlijke situatie.

Ik denk dat jullie dat wel kunnen begrijpen. De hele situatie eigenlijk die toch wel bizar te noemen is. Zo zit je beschaamd aan de ontbijttafel omdat je buiten je schuld je bed niet droog hebt kunnen houden en een paar uur later sta je met je tante aangekleed als een kleuter incluis dikke luier in een winkel. En die luier, wie had dat ooit kunnen vermoeden. Een grote jongen en dan zich niet verzetten tegen het om krijgen van een luier. Haast zou je gaan denken dat een luier een verschrikkelijk fijn en prettig kledingstuk is. Ik moet wel zeggen dat ik het heel fijn en plezierig vind om een luier om te krijgen. Het hele gedoe van zalven en poederen is verschrikkelijk opwindend.

Het werd tussen mijn tante en die vreemde vrouw een heel gesprek en Johan en ik stonden daar maar. Een beetje naar elkaar kijken in een winkel en duidelijk van elkaar weten dat je allebei een luier om hebt en dat je daar gezien je leeftijd te groot voor bent. En dan ik nog een beetje erger want nog steeds had ik mijn speentje in mijn mond. Mensen keken naar ons en keken nog een keer. Dat is het ergste eigenlijk en het ongemakkelijkste eigenlijk, aangegaapt worden zonder dat er een woord gesproken wordt. Ik probeerde me maar gewoon een beetje af te sluiten want erg veel aan de situatie veranderen dat zat er gewoon niet in op het moment.

Ik hoor je morgen en héél héééél errrrrregh leuk dat je morgen met Johan langs komt.

Ik wist niet hoe ik kijken moest. En helemaal niet hoe ik me moest voelen. Ik schaamde verschrikkelijk en ik was tegelijkertijd opgewonden. De manier waarop tante haar toneelstukje opvoerde. Wat weer de aandacht trok van anderen die maar bleven kijken. En Johan die aan zijn hand werd meegetrokken en omdat het allemaal niet snel genoeg ging werd Johan beetgepakt en aan zijn hand bijna meegesleurd. Trouwens ik ook!

Bij de kassa kwamen we weer elkaar tegen en bijna tegelijkertijd waren ze klaar met afrekenen en inpakken van de boodschappen. Het leek wel afgesproken werk. Dat we buiten waren liepen ze elkaar weer tegen het lijf en je kon gewoon niet meer spreken van toevalligheid. Maar goed Johan en ik stonden weer tegenover elkaar en heel duidelijk zag ik Johan zijn dikke luier onder zijn strakke broek zitten.

Dat ik het zelfde beeld gaf naar Johan drong helemaal niet tot me door. En weet je wat het ergste was? Ineens zei die vreemde mevrouw tegen Johan "Kom geef Peter eens een kusje." Schattig zoals die kleine jongens met elkaar omgaan, het is nog allemaal zo onbeholpen. Kirde mijn tante. Nou onbeholpen was het zeker. Ik had er al helemaal geen zin in om een kusje te krijgen van Johan en Johan stond een beetje schaapachtig te kijken tot hij een 'vlam om zijn oren kreeg' wakker werd en eerst tegen me zei "sorry" en me toen een kus op mijn wang gaf. Ik vond het een naar gevoel van die plakkerige lippen op je wang, gedsie. En dan nog van een vreemde jongen ook!

Tante keek een beetje vreemd naar me toen ik met mijn arm mijn wang probeerde schoon te vegen. Malle jongen, zei ze; dat is toch allemaal niet zo erg, ik zou willen dat ik van Johan zo een lief kusje kreeg.

Pech voor Johan dus, moest hij ook aan de bak voor mijn tante. Op dezelfde manier als Johan bij mij deed, gaf Johan nu een kusje aan mijn tante. Alleen wat ik niet deed en van plan was om te doen deed tante wel met Johan. Ik werd er bijna kotsmisselijk van dat ik er bij stond om het te zien. Tante pakte Johan onder zijn kont en zo op der arm en knuffelde Johan dat het niet normaal weer was. Ik was héél verlegen dus met de situatie. Johan ook trouwens die probeerde de boel af te weren. Dat was wel leuk om te zien. Ik was dus niet alleen het 'lievelingetje' van tante. Tante vond het gewoon fijn om met iedereen te knuffelen.

Tante liet Johan los en Johan had een kleur niet gewoon meer, hij was rood tot diep in zijn nek. Hij stond een beetje ongemakkelijk aan de voorkant van zijn broek te voelen. Net of er iets was ingelopen. Omdat Johan zo ongelukkig stond te voelen aan zijn broek viel het echt duidelijk op dat hij een dikke luier onder zijn broek had zitten.

De achterkant van Johan zijn broek was zo héél duidelijk dikkerig. En als je daar dan over heen aan het wrijven bent is het natuurlijker nog véél duidelijker dat er een luier onder zit. Het gevoel is wel lekker van de luier. Maar het gedoe er om heen. Dat nakijken en zo wat mensen doen omdat je er alleen wat anders uit ziet.

Ik snap wel dat mensen het helemaal niet kunnen begrijpen dat een luier lekker zit.. Ik werd weer bij mijn hand genomen en moest zo weer mee met tante. Dat we thuis waren werd eerst mijn luier gecontroleerd mijn veters uit mijn schoenen werden losgemaakt en mijn schoenen uitgedaan. Stond ik daar achter de voordeur met mijn broek op mijn enkels en een natte luier om. Heerlijk was dat. Vreemd om te zeggen maar toch was dat zo. Morgen kirde mijn tante, wordt een hele bijzondere dag voor je. Terwijl ze dat tegen me zei haalde ze me aan en net op een manier zoals ik had zien doen bij Johan. De arm van mijn tante ging onder mijn geluierde billen en ze drukte de luier nog wat erger tegen mijn billen op. En met mijn broek op mijn enkels stond ik daar.

Ik moest uit mijn broek stappen en zo alleen in mijn luierpakje mocht ik even rondwandelen. Als ik ging zitten zag ik heel duidelijk die dikke prop tussen mijn benen. En het zat ook wel dik allemaal. Ik had ook het idee dat ik een beetje op een soort van kussentje zat. Beetje hoog leek wel. Ik zat alleen en tante kwam naast me zitten en ze pakte me beet en trok me dicht tegen haar aan. Ik voelde me heel rustig en zeer ontspannen worden. Ik kroop zelf ook iedere keer wat dichter tegen haar aan. Tot tante me helemaal op schoot trok en haar handen tussen mijn benen deed om te voorkomen dat ik niet zou wegglijden. Lieverdje, ik zal zo lekker je luier verschonen. En je een dikke luier droge luier weer omdoen. Het staat je zo leuk allemaal. Zo een leuke dikke luier. En je hebt er zo een lekker kontje van. Lekker dik en je bent zo lekker beschermd.

Ik voelde me heerlijk op mijn gemak. En ik moest plassen en zonder er bij na te denken liet ik het plasje in mijn luier lopen. Ik voelde de warmte van mijn plasje en een beetje schrikreactie van mijn tante. Haar hand kneep even in mijn luier terwijl ik aan het plassen was. Lieverdje, zei ze. Er gebeurde even niets en alles liet ik even goed op me inwerken. Een natte warme luier en een hand die in mijn kruis lag. En af en toe een beetje kneep en aan de luier voelde en zo. Ik werd aangehaald en gestreeld, ik voelde me verschrikkelijk fijn en in mijn onderlijf ging er een explosie van gevoelens gebeuren. Ik voelde mijn piemel stijf worden en dat gaf zo een fijn gevoel ik kon bijna niet stil blijven zitten. En ja hoor daar kwam het. Een verschrikkelijke explosie ik dacht dat ik door het plafond heen schoot. Het schoot door mijn hele lijf heen.

Tante liet me even zitten en me tot mezelf laten komen en onderwijl haalde ze me aan en fluisterde lieve woordjes tegen me. Ik werd er bijna weer over mijn kop van. Tante duwde me van haar af en liet me voor haar staan en maakte mijn luierpakje open en voelde onder de pijpjes van het plastic broekje. Ik wist niet goed wat ik hiervan moest vinden. Het gevoel dat je zo gecontroleerd werd maakte dat ik me toch wel een beetje erg veel stond te schamen. Ik heb de leeftijd niet meer om mezelf zo te gedragen. En ik begreep het ook niet goed van mezelf waarom ik hier zo stond te genieten. Maar dat was eigenlijk het leukste mijn tante wist er ook niet goed wat ze er mee aan moest. Ze leek er helemaal een rekening mee te hebben gehouden dat ik het allemaal wel eens verschrikkelijk fijn kon vinden. Het is wel vreemd natuurlijk dat ik het lekker kan vinden om een luier te dragen. En ook alles wat er om heen komt. Een babypakje aanhebben en een babyachtig broekje. Heerlijk om daar aan te denken. Maar nu het volgende avontuur,

Morgen komt Johan, zei mijn tante tegen me onder het verschonen door. Ik keek een beetje glazig, ik stond nog wat na te genieten over wat me was overkomen. Ik hoorde wel wat mijn tante zei. Morgen komt Johan, en tante pakte me billen nog even en schudde een beetje. Net of ze me wakker wilde maken. Ik zal je eerst maar eens even lekker verschonen. Dan voel je jezelf wat beter als je weer lekker een droge kont hebt. En je krijgt zo meteen lekker een dikke luier om. En gaan we lekker eten voor je maken.

Ik was het al bijna helemaal gewend. Ik liep met tante mee naar boven en in mijn slaapkamer de vroegere logeerkamer liep ik meteen op de commode af en bleef daar voor staan. Het was best wel een beetje vreemde ervaring om daar zo te staan en te wachten gewoon net als een kleine jongen weer een droge luier aan te krijgen. De situatie was spannend vernederend voor me. Tante tilde me op en de hele procedure kon ik wel dromen onderhand. Ik hielp zelfs een beetje mee op de handelingen van tante. Ik tilde op tijd mijn benen op deed op tijd mijn benen wijd zodat tante mijn luier los kon maken en onder mijn billen vandaan haalde. Het was allemaal bijzonder spannend en ik had er helemaal geen erg in dat het een bespottelijke situatie was. Het interesseerde me niet eigenlijk, ik vond het gevoel gewoon veel te fijn.

Ik kreeg weer een dikke luier om en mijn pakje werd weer vastgemaakt. En ik mocht gaan staan. Ik kreeg mijn 'stoere' safaribroek aan en mocht weer mee naar beneden. Ik moest aan de keukentafel gaan zitten en tante ging koken. En terwijl tante aan het koken was kreeg ik een kleurboek onder mijn neus en ik moest 'lief' gaan kleuren.

Ik deed er erg mijn best op en probeerde de kabouter in te kleuren volgens de lijntjes. En dat lukte erg aardig! Tante keek zo nu en dan naar me en gaf me een aai door mijn haar. En knuffelde me. De telefoon rinkelde ik schrok er een beetje van en tante nam de hoorn op. Tante keek me aan en ze riep me en zei dat mijn moeder aan de lijn was.

Ik liep op mijn tante af en voelde heel duidelijk de luier tussen mijn benen. Ik nam de hoorn van mijn tante aan en hoorde aan de andere kant mijn moeder aan me vragen "hoe is het met mijn jongetje?" ik antwoordde mijn moeder dat het allemaal wel goed met me ging. En dat het me allemaal wel meeviel. "Hoe is het met je broek?" Ik voelde dat ik begon te kleuren en wat erger was een verschrikkelijke aandrang om te plassen. Hoe kon mijn moeder dat nu weten dat ik een speciale broek aanhad?

"Hoor ik wat?" Vroeg mijn moeder nogmaals en stotterend antwoordde ik dat het allemaal wel goed ging. "Goed zo," zei mijn moeder, "hou je wel je luier droog? En geef me nu je tante maar weer, erg spraakzaam ben je niet." Ik gaf tante weer de hoorn over en tante streek me over de voorkant van mijn broekje en prees me omdat ik nog zo een grote jongen was. Gaf me klap voor mijn luierkont en ik moest weer gaan kleuren.

Er overviel me een beetje raar gevoel want ze wisten dus héél duidelijk en praten daar met elkaar over hoe ik daar liep en zat met een dikke luier om. Ik dacht en voelde eigenlijk niets. Ik voelde me er aan de ene kant wel opgelucht bij. Ineens spitste ik mijn oren ik hoorde mijn tante vertellen dat er de volgende dag bezoek zou komen. Ik wist dat al natuurlijk want deze boodschap had mijn tante me al gegeven. Terwijl ze mijn luier verschoonde.

Het is voor die jongens natuurlijk wat leuker om een beetje met elkaar te spelen. Alleen is maar alleen. Hoorde ik mijn tante verder praten. Ik hoop op een beetje mooi weer. Ging mijn tante verder. Dan kunnen de lange broeken in de kast blijven en krijgt je jochie lekker een korte broek aan. Ik verheug me op dat gezicht van die lekkere kontjes in die broeken.

Ik wist niet wat ik hoorde zeg! Dat zal me toch niet overkomen. Krijg je een dikke luier aan een korte roek. Zal een leuk gezicht geven. Ik zal me daar er even leuk bij lopen? Ik probeerde me een voorstelling te maken van hoe ik er uit zag. Een grote jongen en een dikke kont van de luier. Ik haalde mijn spiegelbeeld even voor ogen. En om daar een beschrijving van te geven. Zie een jongen voor je met blonde haren en veel te groot voor een luier te dragen. En dat ben ik dan. Met een dikke kont!

Een soort van safari broek aan kaki kleur en grote zakken met kleppen. En een elastieken broeksband. Waarmee nog duidelijker de luier zichtbaar was. De broek wordt dan een beetje naar achter getrokken en heel duidelijk worden dan de contouren van de luier zichtbaar.

Ik voelde aan mijn broek aan de voorkant en voelde de dikte van de luier het zachte van de luier. En het gladde van een plastic broekje. Dat voelde heel duidelijk aan mijn luierpakje.

Ongemerkt was het telefoongesprek beëindigd en ik stond in mijn eigen gedachten verzonken. Tante was achter me gelopen en zag dat ik met handen over mijn broek stond te wrijven. En ongemerkt gaf me dat wel een waanzinnig fijn geil gevoel. Ik voelde eerst de hand van tante in mijn haar en toen over mijn kontje wrijven. Wat is er liefje? Vroeg mijn tante, Heb je in je luier geplast? Je loopt zo te wrijven? En tante voelde aan de voorkant van mijn luier en kneep diep. Ik voel hier wat? Vroeg mijn tante.

En ik merkte dat ik weer hele wilde gevoelens kreeg! Tante stond zo te knijpen in mijn luier en wel op een plek waar mijn stijve lul zat. Ik werd me daar even overvallen door gevoelens. Ik kon bijna niet op mijn benen blijven staan. Plots zoals het begonnen was stopte tante met het geknuffel. En ik kon verder wrijven wat ik wilde maar ik kon niet zelf dat fijne gevoel opwekken.

Het blijft geen feest jochie. En tante keek me plagerig lachend aan. Weet je, ik denk dat je het helemaal niet erg vind om luiers te dragen. En tante bleef me aankijken en stak haar armen uit en ik liep als betoverd op haar af. Kom maar hier lekker klein mannetje van me. Ik had gevoel dat ik stoomde zo warm kreeg ik het.

Tante gaf me een handje en zo liep ik met haar mee naar de bank. Daar ging ze zitten en ze trok me een beetje naar haar toe en zakte zo op schoot. Ik voelde me waanzinnig. Wat een gevoel. Ik zat heerlijk uitgezakt en kon bijna niet geloven dat me dit overkwam. Ik was er zo bang voor geweest dat ik een luier om zou moeten en nu dat ik een luier draag, het liefst voor altijd! Dat dikke zachte tussen mijn benen en heerlijk het gevoel als je een plasje laat lopen in je luier. Heerlijk warm en vooral natuurlijk het idee dat je weer lekker klein en afhankelijk bent en dan dat je niets hoef te doen. Als je aandrang krijgt om een plas te doen kan dat je hoef niet naar en toilet of zo. Je hebt je eigen privé toiletje lekker bij je.

Morgen als Johan er is gaan we lekker naar de speeltuin. Dan mag je lief spelen en kan je lekker genieten van het mooie weer. Maar nu gaan we over tot de orde van de dag en ik ga lekker koken. Je zult wel honger hebben?

Ik knikte van ja en tante bereidde me daar een maaltijd heerlijk. Ik mocht gewoon normaal eten tante hielp me niet met voeren of zo, alleen voor de zekerheid had ik een slabbetje voor. En dat hinderde me niet, er was toch niemand verder bij voor wie ik me zou moeten schamen. Na het eten een heerlijk toetje en dat werd wel gevoerd. En ik vond dat best wel leuk om mee te maken hoe mijn tante zich aanstelde om mij dat toetje op te laten eten.

Na het eten moest ik helpen om de tafel af te ruimen, ik moest de vuile vaat aangeven die tante dan weer in de afwasmachine stopte. Hierna krijg ik een handje en werd meegenomen naar de kamer waar de tv weer werd aangeklikt en ik naar 'sesamstraat' mocht kijken. Eigenlijk zonder erg kroop ik op schoot bij tante en zat men mijn duim in mijn mond naar de tv te kijken. Heerlijk voldaan van het eten. En ik werd zelfs een beetje slaperig.

En doezelig zat ik te kijken naar de tv en voelde dat mijn tante me stevig vasthield. En ik andersom ook trouwens.

Morgen, lieverd komt Johan en dan gaan we lekker naar de speeltuin en mag je fijn samen spelen. Ik keek mijn tante aan en wist eigenlijk niet wat ik moest denken. Ik dacht terug aan vanmiddag. Hou ik daar stond in de supermarkt en een kusje kreeg van Johan. En ik voelde weer die lippen en zag dat gezicht. Het was helemaal geen naar gevoel geweest. En ik voelde weer een paar lippen op mijn wang dit keer waren het de lippen van tante. Die me nog steviger vasthield en bedolf onder een lawine van kussen en lieve woordjes. Ik doezelde hoe langer hoe meer weg. Ik had erge moeite om mijn ogen open te houden.

Ik zal je lekker naar je bedje brengen, dan ga je lekker slapen en lekker dromen over morgen.

Tante tilde me op en ik voelde haar arm onder mijn geluierde billen en haar andere hand op mijn rug. Ik werd meegenomen naar boven en op de commode neer gelegd. Mijn broek werd losgemaakt en uitgetrokken. Mijn luierpakje werd losgemaakt en ik voelde hoe mijn luier werd losgemaakt en onder mijn billen vandaan werd getrokken. Ik ga je lekker wassen en je een lekkere dikke nachtluier omdoen, je pyjamaatje en dan ga je lekker meteen door naar bed.

Ik volgde met mijn ogen de bewegingen van mijn tante en zag dat ze op me afkwam met een luier. Ze spreidde de Pamper tussen mijn benen uit en deed nog een extra inlegger in de luier. Tante pakte mijn enkels beet en ze schoof de verdikte Pamper onder mijn billen en trok de luier door tussen mijn benen en maakte de plakstrips vast. Hielp me in mij pyjama en tilde me op en schoof me zo door in bed. Ik kreeg nog een knuffel en kreeg een kus op mijn wang werd nog eens extra ingestopt en viel in slaap. Ik droomde over morgen.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
(deel 2)

Vroeg was ik wakker en kwam uit bed. Ik liep mijn kamer uit en hoorde geluiden komen uit de slaapkamer van mijn tante. Het leek erop dat ze wakker was. Plots ging de deur open en mijn tante kwam naar buiten de gang op. Ze deed net of ze me in geen honderd jaar had gezien en begon me daar een partij te knuffelen en te zoenen niet gewoon meer. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het heerlijk vind om geknuffeld te worden. Stond ik dan in een pyjama en een dikke luier om mijn billen die ik ook had nat geplast. En heeft mijn lekkere mannetje lekker geslapen??? En ik voelde hoe de hand van mijn tante de voorkant van de luier bevoelde. Het is maar goed dat je een lekkere dikke nachtluier om hebt. Ik voelde me een beetje ongemakkelijk. Ik was bang dat mijn tante me voor de gek ging houden om mijn natte luier.

Tante sloeg een arm om me heen en nam me zo mee naar beneden. We gaan lekker ontbijten, en dan ga ik je lekker wassen, je krijgt weer een lekkere dikke droge luier om. En dan is het wachten op je speelkameraadje. We gaan heerlijk naar de speeltuin. Je krijgt een leuk speelbroekje aan. Je hoeft je nergens zorgen over te maken.

Het idee leek me hoe langer hoe leuker. Ik had van mezelf niet gedacht dat ik dit zo prettig zou vinden. Zelfs mijn tante had dit niet verwacht. Ze had gedacht een lastig pubertje te treffen die zich uit alle macht zou verzetten tegen de luier. Misschien was dit wel een beetje tegenvaller voor mijn tante.

Het ontbijt verliep héél ontspannen. Héél anders dan ik gewend was. Thuis was dit natuurlijk aanleiding en vooral omdat ik daar nooit met luiers om heb geslapen en dus weer wakker had geworden in een nat bed met alle gevolgen van dien. Ik had een droog bed wel een natte luier maar daar werd helemaal geen acht opgeslagen. Ik voelde een beetje tussen mijn benen, maar dat was meer om te voelen dat ik helemaal droog was aan de buitenkant.

Wat is er lieverd, kom eens hier? Tante stak haar armen uit en ik liep zo op haar af. Tante trok me tegen haar aan en ik voelde hoe ze me beethad bij mijn buik en me luier streek aftastte. Het is maar goed dat je deze luier om hebt.

Tante gaf me een kus en weer snoof ik die heerlijke parfum op. Ik vond het heerlijk om zo vastgehouden te worden. Ze kietelde me een beetje met haar vrije hand en kietelen kan ik niet echt goed tegen. Ik begon een beetje te spartelen en voelde hoe de arm van tante zich spande om mijn lijf. Ik genoot er zo verschrikkelijk van. Ik stond te spartelen en met dat spartelen voelde ik heel duidelijk de natte luier tussen mijn benen en om mijn billen. En tante bleef me maar kietelen en knuffelen. Lekker klein mannetje van me. Ik ben zo blij met je schatje, ik kan je helemaal wel opvreten. En ze deed net of ze me wilde opeten. Alle besef dat ik hier veel te groot voor was had ik niet meer. Ik had het gevoel dat mijn hormonen op volle toeren aan het werk waren.

Je gaat zo lekker mee naar boven, dan ga je lekker in bad, krijg je weer een lekkere dikke luier om en dan zal Johan ook zo een beetje komen. Ik werd helemaal gek van dat geknuffel. Ik voelde me zo verschrikkelijk waanzinnig geil worden. Een heerlijk gevoel is dat om over je ingepakte billen gestreken te worden. Ik werd meegenomen naar boven. Ik werd opgetild en zo op de arm werd ik naar boven gedragen. Ik voelde me super klein.

Op de commode werd mijn pyjama uitgedaan en ik werd van mijn nu wel erg natte luier verlost. Meegenomen naar de badkuip en stapte in het bad dat met heerlijk lauwwarm gevuld was. Ik werd gewassen afgedroogd en met een badcape omgeslagen uit het bad getild. Zo lag ik weer op de commode en werd helemaal drooggewreven. Mijn tante smeerde me in met babyolie en allemaal op de manier zoals ik wel eens had zien doen bij mijn buurjongetje. Ik voelde hoe mijn enkels werden beetgepakt en omhooggetrokken. Zo dat mijn billen los kwamen van het verschoonkussen. Ik voelde hoe de hand van mijn tante mijn billen dik in een laag luierzalf zette.

Ik voelde weer hoe het zachte van een luier tegen de onderkant van mijn rug kwam en ik werd weer zacht neergelegd. Mijn benen werden bij mijn knieën uit elkaar gedrukt en ik voelde hoe mijn tante de luier tussen mijn benen doortrok en dicht plakte. En stevig dicht plakte. Ik voelde hoe strak de luier aansloot om mijn lichaam en mijn ballen strak werden ingepakte en mijn piemel bijna geen ruimte kreeg om stijf te worden.

De luier leek op het eerste gevoel weer net zo dik als de nachtluier en bij het staan werd me duidelijk dat ik weer een formaat nachtluier aanhad. Ik vond dat niet erg integendeel juist. Het dikke tussen mijn benen deed me bijna gek maken van geilheid. Wat nog een keer extra werd aangewakkerd doordat mijn tante het luierpakje dicht klikte. Haar handen kwamen weer op bij mij een héél gevoelige plek en ik stond bijna tegen haar hand op te rijden. Ik had toch al het gevoel dat mijn lijf één grote erogene was. Ik sta te huiveren als ik de aanraking voel van mijn tante of haar parfum opsnuif en de warmte voel van het lichaam van mijn tante.

Het leuke is trouwens dat mijn tante reageert op mijn reactie. Is mijn reactie wat lauw naar de zin van mijn tante maakt ze gebruik van het opgeilen en ben ik een beetje te enthousiast dan remt mijn tante me een beetje door me te wijzen op mijn babyachtige outfit! Wat me geilheid vaak niet doet temperen maar we wel een beetje doet schamen. Wat mijn tante dan weer verschrikkelijk leuk vind om te zien. En mij dan weer extra opwind.

Ik kreeg weer een luierpakje aan (haast vanzelfsprekend) en dit keer met een beertjes opdruk. Pakje werd dicht geklikt in mijn kruis en ik werd verder aangekleed. Ik kreeg een t shirt aan en een broekje water bij paste in kleur en opdruk. Alleen een beetje vervelend dat het broekje verschrikkelijke korte pijpen had en mijn shirt werd in mijn broek gedaan. Ik moest een beetje 'showen' voor mijn tante en deze bekeek me heel aandachtig van top tot teen. Zo aangekleed mee naar beneden en ik werd er op gewezen vooral lief te gaan spelen. ik was eigenlijk niet anders van plan. Ik werd geprezen omdat ik ze een perfect lief schattig 'poepie' was. Ik voelde me hoogst ongemakkelijk en tegelijkertijd verschrikkelijk opgewonden.

Nu kan Johan en zijn moeder komen, 'we' zijn er helemaal klaar voor. Ik begreep dat we niet zo erg. En dat ik er naar vroeg werd me duidelijk te verstaan gegeven niet te bijdehand mocht worden. Ik kreeg een tik voor mijn geluierde billen en daar moest ik het maar mee doen.

Ik vond het allemaal niet zo héél erg ik vermaakte me wel en ging op de grond een spelletje spelen. en wat met de auto's in afwachting van Johan en zijn moeder.

Lang hoefde ik niet te wachten. Ik hoorde een auto stoppen en aan het gedrag van mijn tante te zien stond de verwachtte visite voor de deur. Lieverd ga jij een opendoen?? Vroeg mijn tante. Ik stond op van de vloer en héél duidelijk onder het lopen voelde ik de luier tussen mijn benen. Beetje zenuwachtig liep ik naar de voordeur. Johan was ook in luiers, maar als het nou géén Johan was. Dan stond ik lekker voor aap aan de deur. Ik deed voorzichtig de deur en waakte ervoor dat ik achter de deur bleef. Zekerheid voor alles. Maar de kust was veilig en ik hoorde de stem van Johan's moeder (tot mijn grote opluchting) zeggen dat ze er zo een gezellige dag van gingen maken.

Ik liet Johan en zijn moeder binnen en natuurlijk bleven mijn ogen gericht op de luierkont van Johan. Johan had net zo een broekje aan als ik en ik dacht zal ik nu ook zo een dikke opvallende luierkont hebben? Lag hoefde hier niet over na te denken want ik werd omhelst en fijngeknepen. En ik voelde heel duidelijk die handen van Johan's moeder over mijn kont gaan onder het slaken van allerlei kreetjes. Johan keek me weer een beetje schaapachtig aan en ik dacht terug aan gisteren dat hij me een kus gaf.

Tante was intussen naar de gang gekomen en waar gisteren Johan mij een kusje moest geven was de beurt nu aan mij. Ik draalde niet en liep op Johan af en gaf hem een kus. "Dan hebben we dit alvast maar gehad." Ik zag dat Johan een kleur kreeg dat ik mijn lippen op zijn wang duwde. En mij gaf het een weergaloze sensatie. "Kom" zei de moeder van Johan "Geef eens een kusje terug?" En met enige tegenzin kwamen zijn lippen naar mijn wang ik pakte John beet en streek hem even over zijn luier. En zoals tante bij mij doet als ik langs haar heen loop. Vaak krijg ik dan een pets op mijn kont.

"Enig, zoals die jongetjes met elkaar omgaan" kirde de moeder van Johan. En Johan zelf siste in mijn oor, "bewaar dat gezoen en gestrijk maar voor je eigen vrienden, vies klef ventje." Ik wist meteen hoe de vlag de vlag erbij hing. "Luister, vriend" zei ik met enige ingehouden kwaadheid, "als je denkt dat ik dit (en ik wees op mijn luier en mijn broek) voor mijn lol aanheb, dan heb je het grondig mis. Ik vind het misschien nog véél vervelender als jij, maar ik probeer er wel het beste van te maken. Ik hoop dat je dit ook doet anders wordt het een lange warme dag voor ons allebei." Johan keek me aan en zei "Je hebt gelijk sorry." Daarmee hadden we een soort van verbond gesloten. De moeder van Johan kwam weer naar de gang om te kijken waar we bleven en de alleraardigste discussie die we met elkaar hadden ving ze gelukkig niets van op. Dat zou het voor ons alleen maar erger maken, als we zo duidelijk lieten merken dat we de luiers niet leuk vonden en helemaal niet dat we geacht werden om ons als kleutertjes te gedragen.

"Komen jullie naar binnen mannetjes?" Vroeg de moeder van Johan. We liepen allebei mee en verder spraken we niet over iets eerder gebeurde. Komen jullie maar lekker binnen in de kamer spelen, kirde mijn moeder. Ik nam Johan mee naar een uiterste hoek van de kamer en daar gingen we op de grond zitten en bijna tegen over elkaar. En onvermijdelijk keek ik zo tegen de luier van Johan op. Ik bedacht me dat hij dit ook zo zou zien en rilde een beetje bij de gedachte. Niet echt ven schaamte, wel dat ik er een beetje opgewonden van werd. Ik zag héél duidelijk de dikke prop zitten tussen de benen van Johan. En langs de pijpjes van zijn korte broek een randje van zijn plastic broekje en een randje van zijn luierpakje. Het kwam me bekend voor allemaal. Alleen dat ik er ook zo bij zou zitten maakte me een beetje angstig en opgewonden gelijk. Want ik zag aan Johan dat hij me ook observeerde en zijn ogen merkten ook mijn kleding op. Alleen Johan had een wit pakje en wit plastic broekje aan en ik een pakje en een broekje met een babyachtige print.

"Leuk pakje en broekje" zei Johan een beetje op een sarcastische manier. Ik voelde dat ik begon te kleuren. "Ik bedoel het niet zoals ik het zeg hoor" zei Johan er meteen achteraan nadat hij opmerkte dat de opmerking doel trof. Ik was niet echt blij. "Geeft niet" zei ik, ik wilde wel wat anders zeggen, ik kon alleen niet zo gauw bedenken wat.

"Ik vind het kinderachtig allemaal wat ik aan heb" en daarbij wees ik op mijn luier en broekje. "Hier hetzelfde" antwoordde Johan, "Ik weet dat het opvalt die dikke luier en die plastic broek. Mensen kijken me wel eens na en op school ben zo af en toe behoorlijk aan de beurt als het om bespotten gaat."

Hier wist ik even niet wat ik moest zeggen, "moet je dit aan naar school ook dan?" Vroeg ik vol ongeloof? Aan de ene kant leek het me razend spannend maar tegelijkertijd een verschrikkelijk vernederende ervaring. Om als grote jongen met een luier om naar de middelbare school te moeten. "Het begin is zeker niet makkelijk", zei Johan, "mijn moeder heeft als smoes verzonnen dat ik ooit van mijn paard op een steen terecht ben gekomen en zo incontinent ben geworden." Ik wist niet wat ik hiervan denken moest. Het zal je toch overkomen dat je een luier om hebt naar school. Ik was benieuwd geworden naar het hoe en waarom. Johan leek ook wel een beetje over zijn ergste schroom heen te komen. En ik vroeg Johan naar het hoe en waarom.

"Eigenlijk is het niet zo héél vreemd verhaal" begon hij, "ik ben bedplasser en eigenlijk weet ik niet waarom dit me iedere keer overkomt. Verschillende keren naar een specialist geweest voor misschien een oorzaak en dan een oplossing, maar wat voor een onderzoek er kwam en wat voor een eventuele oplossing werd aangedragen, ik raakte niet van het bedplassen af." In één zin en zonder ademhalen kwam deze zin uit zijn mond. Ik hield me mond dicht en voelde dat dit het begin was van een heel uitgebreide uitleg.

"mijn moeder natuurlijk mopperen en mopperen en het bedplassen bleef. Ik had het idee dat mijn moeder in de veronderstelling was dat ik het echt expres zou doen. En op een gegeven moment het onvermijdelijke." Hier Johan even stil om de spanning wat meer op te bouwen, "ik kwam een keertje uit school en op de tafel in de woonkamer lag een hele stapel luiers en plastic broekjes. Die moest ik mee nemen naar mijn kamer en in de kledingkast was een gedeelte vrij gemaakt (op ooghoogte) voor het hele pakket luiers en luierbroekjes weg te bergen."

Ik luisterde ademloos, dit had ik dus niet mee gemaakt.

"Natuurlijk was ik verschrikkelijk bang dat het allemaal ontdekt zou worden door mijn vrienden en zo", vertelde Johan verder. "Iedere keer als ik dan thuiskwam moest ik mijn luiers opbergen en mijn plastic broekjes. En het maakt ook niet uit als ik nu een vriend mee heb of als er visite is, als ik thuiskom is het eerste wat ik in handen krijg. Mijn plastic broekjes en mijn luiers, en voor alle duidelijk wordt er nog een keer met nadruk bijgezegd dat het vooral om mijn luiers gaat."

Ik ging even bij mijn eigen aan het denken. Dit was dan bij mij thuis héél anders. Nu dat ik hier ben heb ik eigenlijk voor de eerste keer weer luiers aan. Ik dacht dat ik het verschrikkelijk zou vinden. In het begin vond ik het ook niet echt leuk. Maar dat het éénmaal begon allemaal viel het me echt niet tegen. Ik vond het wel lekker zitten juist en ik werd ook nieuwsgierig wat Johan vond van zijn luier. Ik bedoel of hij er een hekel aan heeft of gehad heeft.

"Het gevoel van de luier vind ik wel lekker", gaf Johan als antwoord op mijn vraag, "alleen de bombarie die er heen komt allemaal. Het is zo vervelend dat iedereen moet weten dat ik luiers aanheb." Ik keek Johan aan en voelde wel aan wat hij bedoelde. Het gevoel van de luier is erg lekker alleen dat andere mensen zo naar je kijken vanwege die luier dat is wat minder.

Ik voelde een aai over mijn hoofd en dat ik moest gaan staan ik werd een beetje aan mijn arm opgetild. Even kijken of we hier nog grote jongetjes hebben. En tegelijkertijd voelde ik een hand over mijn broek gaan en voelen en knijpen in de luier aan de voorkant en aan mijn achterkant. Ik mocht weer gaan zitten en toen was het de beurt aan Johan die dit ook over zich heen liet komen. Allebei zijn het nog grote jongens, ze hebben nog geen droge luiers nodig.

We kregen nog wat te drinken. Allebei kregen we een slabbetje omgebonden en we werden geholpen om te drinken. Uit een stevige plastic beker want een glas zouden wij als kleutertjes wel eens stuk kunnen bijten. Na een verloop van een half uur kreeg ik een aandrang om te plassen. Ik begon een beetje te knijpen en liet het uiteindelijk in mijn luier lopen. Ik voelde een warme gloed zich in mijn luier verspreiden. En ik zag aan Johan dat hij doorhad dat ik in mijn luier aan het plassen was. "Ik heb net ook in mijn broek geplast, je hoeft je er niet voor te schamen." Ik knikte begrijpend maar toch schaamde ik me een beetje vooral toen Johan's moeder weer kwam kijken of we nog groot waren. Het werd eerst gevraagd en toen gevoeld ik kon niet zeggen van ik ben nog groot en hakkelend en een beetje stotterend zei ik dat had geplast. Dit tot grote tevredenheid van de moeder van Johan.

"Voordat we naar de speeltuin gaan hebben onze kleintjes een droge broek nodig." Vooral dat kleintjes kwam er héél sarcastisch uit. "Wees blij", zei Johan op mijn vragende blik "Of had je liever in de speeltuin een droge luier aan gekregen?" Hier had ik dus niet aan gedacht dat ook dat een mogelijkheid geweest zou zijn. Ik rilde een beetje bij deze optie. Verschoond worden in de speeltuin. Ik moest bij de moeder van Johan komen en tot mijn grote schrik werd ik midden in de kamer verschoond. Er werd een handdoek op de vloer gelegd en mijn broek werd losgemaakt en naar mijn enkels geschoven en ik moest op de handdoek gaan liggen. Johan was erbij komen staan om te kijken. Hij aaide me over mijn hoofd en zei zacht in mijn oor, "deze mogelijkheid laat ik me ontnemen om eens te kijken hoe een andere jongen wordt verschoond." En keek me een beetje erg spottend aan. Je bent zelf zo aan de beurt en die mogelijkheid laat ik me ook niet ontnemen! Beet ik Johan toe.

Hij keek me aan en streek me nog eens over mijn wang en antwoordde met een glimlach, "Dat is zo, maar toch zie ik mooi hoe jij als eerste een luier verwisseld krijgt." Ondertussen werd ik verschoond en schaamde me vreselijk. Alleen het hele gekke ik vond het geen vervelend gevoel! Integendeel zou ik juist zeggen. Het gevoel om verschoond te worden die gedachte en dan erbij dat je bekeken werd door een jongen van je eigen leeftijd. En helemaal dat je een verschoning nodig hebt omdat je een natte luier aanhebt. En helemaal dat je verschoond wordt door een mevrouw die je misschien drie keer hebt gezien?

Heel vakkundig werd ik verschoond. Er werd niet raar over gedaan, er werd opgemerkt dat ik geplast had dus conclusie, hij heeft een droge luier nodig. Simpeler kon gewoon niet. Ik voelde me ook fijner een droge luier. Op dezelfde manier waarop ik werd verschoond door mijn tante gebeurde het nu ook weer. Ik moest gaan staan en er werd me een plastic broekje voorgehouden. Het broekje was blauw van kleur, "Een echt jongensbroekje" zei ze met nadruk. Het broekje werd opgehaald en dat het halverwege mijn knieën kwam stond ik op ontploffen. Het scheelde niet veel of ik had klaargekomen. Er werd nog even over de voorkant van de luier gewreven en mijn pakje werd weer vast geklikt.

Ik werd door mijn tante geroepen en ik voelde hoe ik onder mijn oksels werd beetgepakt en opgetild en voor mijn tante werd neergezet. Hierna was het de beurt aan Johan voor zijn luier wisseling en tante hielp me met mijn broek weer omhoog te doen en tergend langzaam haalde tante mijn bovenbroek op en maakte de broek ook dicht. Ik mistte zo de kans om te kijken hoe Johan werd verschoond.

Je krijgt je kans wel eens om te kijken naar Johan zijn luierwisseling, zei mijn tante plagend en trok me op schoot. Ik zag alleen hoe Johan weer in zijn bovenbroek werd geholpen. De rest heb ik niet kunnen zien. Jammer genoeg. De verschoningsspulletjes werden opgeruimd en voor alle zekerheid werd er een luiertas ingepakt. Laat zich raden wat daarin ging natuurlijk. Luiers, plastic broekjes, babydoekjes en twee schone luierpakjes. In een andere tas gingen gevulde babyflesjes en slabbetjes.

"Jongens, gaan jullie maar je schoenen pakken, dan gaan we zo weg", en een beetje opgetogen ging ik naar de gang om mijn schoenen aan te doen terwijl Johan een beetje treuzelend achter me aan kwam. Dat leverde hem niet alleen een uitbrander op maar ook een tik voor zijn billen. En dat geeft een héél apart geluidje. En je zag Johan zo van kleur verschieten. Hier schrok hij van. Als er maar niet in de speeltuin op mijn billen wordt getikt bedacht ik me.

Met de auto gingen we naar de speeltuin. Dus we waren daar snel. De auto werd geparkeerd en we moesten uitstappen en netjes even blijven wachten. Johan moest de luiertas dragen en ik kreeg de tas waar de flesjes drinken inzaten en zo. Er waren meer mensen op het parkeerterrein en natuurlijk meer kinderen. Ik voelde dat we veel bekijks hadden. Het is natuurlijk een alledaags gezicht grote jongens en dan luiers om. Eigenlijk werden we al een beetje te groot voor de speeltuin. Dus werden we met wat meer dan normale belangstelling bekeken. En vooral de luiertas wekte verbazing. En dat we liepen viel het andere mensen en vooral kinderen op dat we een dikke luier aanhadden. Je zag en voelde dat ze elkaar aanstoten en naar elkaar zenuwachtig aan het lachen waren en aan het wijzen naar ons. En soms vingen we opmerking. Meestal van "moet je kijken wat die twee jongens aanhebben." Natuurlijk ging het om de luier. Die toch wel opvallend aanwezig was. Vooral door die korte broek die een beetje luier liet zien! Er viel niet zo héél véél te verbergen van de luier.

Ergens was het wel een beetje makkelijk. In die zin we werden niet echt lastiggevallen. De meesten zorgden wel dat ze bij ons uit de buurt bleven. Dus zo kun he gebeuren dat waar eerst veel kinderen waren bij de schommels of zo en wij kwamen eraan, dat we helemaal alleen waren. Alle ruimte om te schommelen en kunnen kiezen uit niet één maar drie schommels. Bij de glijbaan hetzelfde. Als we eraan kwamen was er ineens geen rij meer! We hoorden wel wat zenuwachtig gegiechel. En natuurlijk ging het over onze luiers. Dat is niet zo heel moeilijk om te raden. Daar begonnen we trouwens wel snel aan te wennen. En het gevoel van de luier is echt wel lekker. En als mensen daar commentaar op hebben, jammer dan!

Het was best wel een geluk te noemen dat je met z'n tweeën bent. Ik moet er toch niet an denken dat je alleen rondloopt en dan zo aangekleed. Nu hebben toch wel een steun aan elkaar. We zijn zo een beetje veroordeeld tot elkaar.

De grap is trouwens wat eerst bedoeld was als een soort van straf ervaar ik toch iets anders. Ik vind het best wel heerlijk om als een klein jongetje rond te lopen. Het gevoel van de luier is niet te beschrijven. Het zit zo lekker tussen je benen en ook wat er om heen komt, het raar aangekeken worden vanwege die zelfde luier. Dat schaamtegevoel. Ik ervaar dat niet als vervelend. Integendeel juist dat maakt het juist extra fijn allemaal.

Eerst vond mijn tante het een beetje vervelend dat ik het niet echt als een straf zag. En nu met Johan in de buurt is het toch veel leuker. En mijn tante heeft hier héél erg handig op ingespeeld.. Johan is beslist niet blij met zijn luier. Ik ervaar het namelijk héél anders dan hem.

Ik liep een beetje rond en dacht eigenlijk aan niets. En ineens voelde ik een hand op mijn luierkont en de onvermijdelijke vraag; "hoe is het me je luier?" En de hand voelen aan mijn voorkant. Een beetje verschrikt keek ik in het gezicht van een bloedmooi wildvreemd meisje, "Shjit", hoorde ik, "dat is mijn stomme zusje." Het kwam er zo verschrikkelijk gemeend uit Johan zijn mond. En ik stond een beetje wijdbeens om Marion de gelegenheid om de luier tussen mijn benen goed te bevoelen. Ik wist niet goed wat te doen. Ik voelde wel een verschrikkelijke kleur opkomen. Ze keek me een beetje spottend aan en kneep en streek over de luier. Het gevoel wat dat opleverde, niet te beschrijven. Verschrikkelijk fijn maar tegelijkertijd beschamend. "Lief klein knulletje ben je hé?" vroeg ze en ze bleef me maar aankijken en bleef maar doorgaan met knijpen en strelen.

"Heb je nou je zin?" Johan schreeuwde dit bijna naar me toe. Ik wist niet meer waar en hoe ik moest kijken. "Wat voel ik allemaal in het broekje van Peter?" En ik werd helemaal gek van de gevoelens die over me heen kwamen. Ze nam me bij de hand en liep richting tante. "Ik denk dat Petertje een droge komt nodig heeft", bijna huppelend liep ze en ze schreeuwde het bij na uit. "Ik wil hem wel verschonen hoor." Ze keek me aan en ik wel door de grond zakken van schaamte. Ik had het gevoel dat mijn kop in brand stond. "Ik wil me best wel een keertje opofferen voor het goede doel", kwam er als toetje bovenop. Het mankeerde er nog aan dat ik Marion nog moest bedanken. Als of er gedachten werd gelezen, mijn Tante gaf een luiertas aan Marion en zei tegen me, "je mag Marion wel bedanken." Ik stamelde een bedankje en voelde héél duidelijk de natte broek die ik aanhad en van zenuwen liet ik nog een plasje lopen. Met een lichte huivering voelde ik de warmte van de urine die in mijn luier liep. En ook de huivering van het gevoel van die hand op de voorkant van de luier de tinteling die dat gaf in mijn piemel. En het schaamtegevoel wat ik als zeer opwindend ervaarde. Een beetje plagerig vroeg ze, "wat zei je daarnet lieverdje?" Ik kon bijna niet meer praten. Ik was zo verward het overviel me allemaal. En ik durfde er dus helemaal niet aan te denken dat dit open en bloot gebeurde. Ik durfde niet om me heen te kijken. Ik had het idee dat iedereen me aankeek. En juist dat gevoel wond me nog meer op. Ik keek in het zenuwachtige gezicht van Johan.

Ik moest gaan liggen op het badlaken wat Marion uitspreidde in het gras. En als in een waas liet ik het over me heen komen. Ik werd verschoond op het grasveld van de speeltuin. In het bijzijn van ik weet niet hoeveel mensen. Ik hoorde gegiechel om me heen en ik voelde alleen maar de nu toch wel heel bekende handelingen. Ik werkte zelfs mee om het Marion gemakkelijker te maken om mijn luier te verschonen. Marion prees me dat ik al zo'n grote jongen werd. En ik voelde me nog verschrikkelijk trots ook. Dat Marion dit tegen zei; "Dat ik al een grote jongen werd", ik voelde hoe de luierspelden uit de luier werden gehaald. Hoe de natte luier onder mijn billen werd getrokken het oliedoekje om me schoon te maken.

En toen het waanzinnige gevoel van opnieuw verzorgt te worden. Billen zalven poederen en droge dikke luier onder je kont. Benen wijd en voelen hoe de luier tussen je benen werd doorgetrokken en zeer strak werd vastgespeld. Plastic broekje werd weer omhoog gedaan en ik moest gaan staan en voelde toen pas hoe strak de luier omzet en hoe dik de luier eigenlijk wel niet was. Mijn pakje werd weer dichtgemaakt en mijn broek werd om hooggetrokken en vastgemaakt. Als beloning kreeg ik een tik op mijn geluierde billen en een complimentje.

Het was de beurt aan Johan en precies zoals ik bij mij had zien gebeuren gebeurde het Bij Johan. Alleen met dit verschil ik werd er verschrikkelijk opgewonden van Johan huilde zachtjes. Ik merkte dat er wel een aantal met verbazing alles gade sloegen. Sommige mensen spraken er schande van. Dan wel niet zo zeer dat we verschoond werden maar wel dat we een leeftijd hadden dat we allang droog moest zijn. En er waren mensen bij die er de humor wel van inzagen, jongens met een luier om. En ongetwijfeld zullen er mensen bij geweest zijn die er van genoten. Ik werd me er wel van bewust dat we u helemaal de schijn werpers op ons gericht hadden gekregen. Sommige kinderen durfden zelfs te zeggen "Moet je al een droge luier???" Kinderen die beduidend jonger waren dan ik!

Dat Johan klaar was mochten we beiden een ijsje kopen in de kantine. We stonden te wachten en ondertussen waren er meer mensen bijgekomen en een paar kinderen die bij ons in de buurt stonden te wachten konden het niet nalaten om ons te bespotten. Grote baby's en zo. Johan werd er een beetje kwaad om en ik schaamde me vreselijk. Alleen vond ik dat schaamtegevoel wat me overviel verschrikkelijk opwindend. Met andere woorden ik genoot daarvan. En toen ik me bewust werd van een spiegel kon ik het gewoon niet nalaten om er in te kijken. En duidelijk viel de dikke luier op. Wat me verder opviel waren de mensen die naar me keken en naar Johan natuurlijk.

En toen was Johan aan de beurt, wat me eerst niet lukte kon ik nu wel goed zien. Ik zat op de eerste rang. Johan werd zijn broek uitgedaan en zijn pakje losgemaakt en eindelijk had ik nu uitzicht op zijn luier en plastic broekje. Hij had een broekje aan met een babyachtige print. En het broekje had drukknoopjes. De drukknoopjes werden één voor één losgemaakt en zijn bips werd een beetje omhooggetild en het broekje werd weggehaald. Ik kon me zo het gevoel terughalen van wat Johan nu onderging. En ik begon een beetje met mijn hand over mijn luier te wrijven. Ik werd er knap opgewonden van om Johan zo te zien liggen wijdbeens en zijn zus die de luierspelden in zijn luier losmaakte. Onder het uitspreken van allerlei lieve woordjes werd de luier losgemaakt en viel me op hoe dik de luier wel niet was. En het was me daar een bende niet gewoon meer. Een dikke bruine smurrie zat tot aan zijn piemel toe.

Met een schoon gedeelte van de luier werd Johan schoongemaakt. "Het is maar goed dat we lekker in de buitenlucht zitten" zei Marion. Johan lag zachtjes te huilen terwijl ik van de situatie klaar stond te komen. Het was nogal een gezicht zeg zo een grote jongen zijn poepluier verschonen. Het ging allemaal betrekkelijk snel er werden beslist geen overbodige handelingen verricht. Johan werd schoongemaakt met oliedoekjes opnieuw gezalfd en gepoederd en onder gejoel van andere kinderen in een schone drogeluier gehesen. Net zoals het bij mij gebeurde ging het nu ook bij Johan. Benen bij de enkels optillen en billen en ballen voorzien van een dikke laag zalf en poeder. Een dikke luier onder de billen. Staan gaan een plastic broekje voorgehouden worden Johan moest in het broekje stappen en net als ik zal hij ook wat moeite hebben gehad om zijn evenwicht te houden. Ik kan je verzekeren dat het een beetje vreemd staat hoor op één been en dan zo een dikke luier tussen je benen.

Johan zijn broekje werd opgetrokken en zijn broekje werd over de luier getrokken en meteen bevoeld en gecontroleerd of er niets van de luier uit of ander het broekje uit kwam. Waar nodig werd de luier onder het broekje geduwd. Allebei kregen we een tik voor onze luierkont en we mochten verder gaan met spelen. Iedereen leek nu wel te weten wat we aanhadden.

Na nog een uurtje te hebben gespeeld werden we geroepen en we gingen weer op weg naar huis. Alleen moesten we elkaar nu een handje geven. Gelukkig bedacht ik me maar dat niemand me kent hier. Ik zou voor me hele leven getekend zijn.

Het viel me niet eens meer op al die belangstelling die we opwekten. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik best wel weer opgelucht was toen we eindelijk in te auto zaten en de gedachte op weg naar huis.

We maakt eerst nog een omweg om Johan en zijn moeder naar hun huis te brengen. En wat ik nooit had dromen was dat tante tegen me zei, "jongetje, ik denk dat het onbegonnen werk is om je zindelijk te krijgen. Het is moeilijk om te zeggen, ik denk dat jij van je leven nooit echt droog zult worden." En met deze woorden kreeg ik een aai door mijn haar een kus op mijn voorhoofd en tante zette de weg in naar mijn eigen huis. Ik was blij dat ik eindelijk weer bekende omgeving zag. En een wilde angst overviel me vanwege die dikke luier!

Tante merkte dit en gaf me een handdoek aan die ik als een soort rokje om mijn middel kon slaan. Zo viel het niemand op dat ik met een dikke luier om mijn billen liep.

Ik was blij dat ik mijn moeder weer zag en ze haalde me lekker aan voelde me over mijn billen en zei "het is niet erg dat je bed plast, ik heb je gemist lieverdje."
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Ongemakkelijk op werk dankzij mede-ABDL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 33
Similar threads

Bovenaan