Ontvoerd 2

Mathegrievink

Nieuw lid
Hendrik en Lotte

Zeg wat je er van vind

1 het begin

Het is woensdag middag, Max (13) fietst van school naar huis.
Het is 10 kilometer naar zijn huis in Urk maar dat vind Max niet erg.
Als hij thuis is veel leren want morgen begint de proefwerkweek.
Hij fietst nu een dorp binnen, oja Max bedenkt dat ik nog een stokbrood moet meenemen. Dus hij fietst naar de supermarkt en koopt een stokbrood doet hem in de fietstas en rijd verder. Nu hoeft hij alleen nog de brug over vaar het andere dorp waar hij woont.

2 de ontvoering

Midden op de brug staat er een auto stil op de parkeerplaats naast de weg.
Max heeft dorst dus stopt en pakt drinken uit de tas. Als hij klaar is met drinken wordt hij vastgegrepen door een man, een vrouw pakt zijn fietst en gooit hem over de brug. De man neemt Max mee en gooit hem in de kofferbak.
Dan stappen de man en vrouw in en rijden ze weg. Na ongeveer een half uur te hebben gereden stoppen ze en halen ze Max uit de kofferbak en nemen ze hem mee naar een verlaten oude schuur.

3 de verandering

In de schuur is een kamer die eruit ziet als een kleedkamer voor meiden.: pruiken, lipstick, rokken, bh's en een spiegel. De man houd Max vast en de vrouw begint hem uit te kleden. Als hij naakt is pakt ze een scheerapparaat en begint ze hem te scheren: borsthaar, beenhaar, okselhaar en zijn normale haar. Als alles er af is pakt de vrouw een schaar en knipt zijn schaamhaar. Daarnaar loopt ze naar de pruiken en pakt een pruik met blond lang haar en zet die bij Max op. Ze loopt naar een kast en haalt daar borstvergrotingen uit en maakt ze bij Max vast. Dan pakt ze een blik licht getinte verf en ze verven Max hele maal onder tot hij een andere huidskleur heeft. De hele tijd heeft Max niks durven doen. Als hij droog is pakt ze: een bh, een rok, schoenen met hakken, een t-shirt, een truitje, een panty en een grote luier. En ze begint hem aan te kleden. Max denkt bah een luier dat is voor baby's. Als hij alles aan heeft zet de man hem in een stoel en maakt de vrouw hem op. De vrouw zegt tegen de man: kijk ziet ons kindje er niet prachtig uit? Max zegt jullie kindje? Ik wil naar mijn moeder toe ik ben jullie kind niet. Dan zegt de vrouw: ach ons kleine meisje is een beetje overstuur, kom maar mee. Ze pakt Max vast en neemt hem mee naar een camper, ze gaat naar het stapelbed en legt Max op het onderste bed dat vervangen is door een ziekenhuisbed. In de muren aan de voor en achterkant van het bed zitten handboeien. Ze maakt de handen en enkels van Max vast en doet hem tape over de mond. Ze doet riempjes over zijn benen en buik zodat Max niet meer kan bewegen. Ze doet de zijkant van het bed omhoog en maat ze aan het andere bed vast, zodat het als tralies dient. De vrouw zegt: ik ben Lotte dit is mijn man Hendrik en jij heet vanaf nu Rosa en omdat we een gezinnetje zijn gaan we reizen door Europa. Hendrik en Lotte lopen de camper uit doen hem op slot en starten de camper, en rijden weg. (Max is nu Rosa)

4 de reis

Na 2 uur te hebben gereden houd Rosa het niet meer en plast in haar luier, wat een vies gevoel eigenlijk. Na nog een halfuur te hebben gereden stoppen ze en komt Lotte de camper in en zegt: we gaan nu wat eten bij dit restaurant, heb je al een vieze luier? Rosa knikt. Lotte maakt haar los en verschoont haar en pakt een nog grotere luier. Als ze klaar is maakt ze Rosa los en neemt haar mee aan de hand de camper uit. Als Rosa naar beneden kijkt ziekte ze dat de luier extra goed zichtbaar is. Als ze in het restaurant zitten houd Rosa het niet meer uit en begint te huilen, en iedereen kijkt naar haar. Lotte pakt Rosa vast en begint haar te trosten. Als ze het eten op hebben gaan ze weer de camper in en zetten Hendrik en Lotte haar in een kinderstoeltje maken haar met riempjes vast en doen Rosa een speen in de mond. Lotte zegt: hier als straf krijg je een speen in de mond. En ze rijden verder na een tijd vraagt Lotte: waar wil je heen? Tsjechiƫ, Oostenrijk of Frankrijk? Rosa denkt Frankrijk is dichter bij huis en zegt heel zachtjes Frankrijk. Na een tijdje stopen ze met rijden pakken Rosa doen haar een pyjama aan en maken Rosa weer vast met riempjes, handboeien en tralies. Daarnaar gaan Hendrik en Lotte slapen. Rosa denkt waarom slapen? Ik moet hier weg komen. Dit gaat een dagen zo door.

5 de ontsnapping

Een week daarna wordt Rosa wakker met een volle luier. Ze kijkt en zegt dat tegen Lotte en die verschoont haar, doet Rosa kleren aan en neemt haar mee naar buiten en zet haar met riempjes vast in een kinderstoeltje. Daar na loopt ze naar binnen om nog iets te pakken en Rosa denkt: als ik wil ontsnappen moet ik dat nu doen. Ze maakt zich zelf los en rent half struikelend een bos in. Direct hoort ze Lotte en Hendrik schreeuwen: rosa, rosa waar ben je! Als ze verder door rent komt ze bij een splitsing en gaat naar rechts en gaat achter een boom zitten.
Helaas ziet ze dat Lotte en Hendrik ook naar rechts gaan. Ze ziet dat ze verder lopen maar naar 2 minuten wachten wordt ze vastgegrepen door Hendrik die zegt: waarom ontsnap je? Als straf gaan we weer naar huis en dat wordt geen pretje voor jou. Dan lopen ze met Hendrik weer naar de camper en daar zit Lotte al te wachten. Ze binden Rosa op het bed en geven haar een flesje cola waar ze uit moet drinken, en ze valt gelijk bewusteloos neer. Ze hoort nog dat de kooi weer dicht gaat.

6 nog een verandering

Als Rosa wakker wordt ligt ze vastgebonden weer in de kamer in de schuur waar ze een meisje werd. Rosa denkt gelijk: ik krijg weer een metamorfose. Dan komen Lotte en Hendrik er weer aan pakken Rosa kleden haar uit en geven haar een schone luier. Dan loopt Lotte naar de kast en pakt er een een hondenpak, een riem en een halsband. Ze doet Rosa het pak aan en doet haar een halsband om en klikt de riem er aan, en beveelt om te gaan liggen. Rosa doet het. Lotte zegt: niemand zou geloven dat we opeens een kind van 13 jaar hadden maar een hond kan wel. Je heet nu Bella en als je je niet gedraagt als hond of niet luistert staan er zwaardere straffen op.
(Rosa of Max is nu Bella).

7 een hondenleven

Daarnaar wordt ze aan de riem mee gesleurd de camper in en Lotte pakt een bench en stopt Bella erin. Dan opeens dekt Bella maar waarom is er niemand naar mij opzoek? Ik ben al een hele week niet op school geweest. Lotte en Hendrik rijden weer verder en Lotte zegt we gaan nu naar mijn ouders en die zijn niet echte hondenliefhebbers. Na 3 uur rijden stoppen ze en trekken Bella uit de bench dan zegt Lotte volgens mij zit de halsband niet goed en pakt een elektrische halsband en doet deze strak om de nek van Bella. Ze doet de rubberen riem eraan en drukt op een knopje, gelijk komt er een enorme stroomstoot en Bella verkrampt van de pijn en jankt. Lotte en Hendrik zeggen: mooi dat heeft goed pijn gedaan en sleuren Bella mee de camper uit.
Lotte pakt een kleinere bench en neemt deze mee Als Bella kijkt staan ze voor een deur en bellen aan. Er wordt opengedaan en gelijk hoort ze wat is dat voor beest? Dat is onze hond mam hoort ze Lotte zeggen, ik weet dat jullie haar niet leuk vinden maar we wilden hem laten zien. We doen haar wel in de bench. Ze proppen Bella in de bench en ze zit klem. Daar naar lopen ze naar de kamer en gaan gezellig kletsen. Naar 10 minuten voelt ze opeens de stroomstoot door haar lijf gaan, ze zullen zeker om het knopje hebben gedrukt. En direct daarnaar komen er nog 2 stroomstoten en Bella jankt en blaft zo hard als ze maar kan. Dan komen Lotte en Hendrik en pakken haar met bench en al op. En zetten haar in de camper. En gaan weer naar binnen. Sinds toen kreeg ze een uur lang elke minuut 2 schokken en viel ze bewusteloos neer.


8 vrij

Als Bella wakker wordt zit ze nog in de bench. Ze voelt dat haar luier vol zit. Dan komt Lotte de kamer binnen en trekt haar uit de bench. Bella zegt mijn luier zit vol. Waarop Lotte haar laat vallen en zegt: honden kunnen niet praten en laat de halsband een stroomstoot afgeven. Bella verkrampt maar wordt aan de riem mee getrokken naar boven toe daar krijgt ze brokjes en water. En zegt Lotte we gaan wandelen. Ze doet de riem aan de halsband en loopt naar buiten. Als ze in het park zijn ziet Bella een konijn en haar kans. Ze rukt zich los en rent erachter aan als ze in de bosjes is trekt ze de halsband van de kop af en net op tijd, als de halsband op de grond licht ziet ze de lampjes knipperen en beweegt hij. Dan sluipt ze verder en gaat op zoek naar een weg.
Als ze er een ziet staat er ook een plattegrond bord ze kijkt er op en ziet dat het politie bureau een straat verder op is. Ze rent erheen en gaat bij de balie staan en doet het masker af, vertelt het verhaal en krijgt nieuwe kleren (Bella is Max) als hij ze kleren aan heeft mag hij met de politiewagen mee naar het huis van Hendrik en Lotte. De politie pakt hun op en neemt hun mee.
Op het politiebureau ziet hij dat hij in Vlissingen is. Meer dan 250 km van zijn huis! Daarnaar wordt hij met de politieauto met loeiende sirenes en zwaailichten naar huis gebracht.



Einde
 

Zonnetje100

Luierzzzzzzzz
Hoi, leuk verhaal hoor, misschien mag het iets gedetailleerder. En zou je de volgende keer je verhaal niet beter bij de luier verhalen kunnen posten? Daar komen de mensen die een verhaal willen lezen.
 
Bovenaan