Ontvoerd

Mathegrievink

Nieuw lid
Zeg effe wat je er van vind

Verhaal
ontvoering


1 Het begin

Hè Chantal zegt Lars aan de telefoon over een week hebben we 2 jaar verkering. Wat zullen we doen? Een romantische avond?
Eerst een wandeling over het strand en dan een restaurant?
Oké zegt Chantal doen we tot volgende week bij de 2e standtent
Doei
Het is een hete zaterdagavond en de zon ging onder.
Lars van der berg en Chantal Maas waren bijna bij het einde van de pier, zo dadelijk gingen ze naar een restaurant om hun 2 jaar lange verkering te vieren.
Hij had wel een leuke vriendin dacht hij: ze was aardig, lief, zorgzaam, mooi en kwam voor zich zelf op.

2 De ontvoering

Als ze bijna bij het restaurant zijn zien ze dat de weg is afgesloten en daardoor moeten ze door een steegje naar het restaurant.
Als ze bijna aan het eind is zijn er een auto de steeg in rijden waar door ze er niet langs kunnen.
Er stappen 3 mannen uit de auto en 2 overmeesteren Lars en de derde man overmeestert Chantal.
Ze krijgen tape om zijn mond, enkels en ogen.
En worden in de achterbak gegooid. En scheuren weg.
Als ze een tijdje onderweg zijn stoppen ze en gaat de achterklep los.
De tape wordt ruw van de ogen en mond gescheurd, hier zegt een man met een bivakmuts op en geeft Lars en Chantal een flesje cola.
Eindelijk ze hadden dorst gekregen en drinken de hele fles leeg, direct voelen ze zich niet lekker en vallen bewusteloos neer, ze voelen nog dat de tape op mond en ogen wordt gebracht.
Even later stopt de auto en stappen er 3 mensen uit en rijden ze verder.
Als Lars wakker wordt voelt hij zich slecht: koppijn, buikpijn en misselijk.
De tape is van hem weer afgescheurd en kijkt in het rond hij zit in een kooi.
Die in een grote donkere kamer staat. Links in de kamer staat nog een kooi met Chantal erin.
Als hij naar links van de kooi loopt kan dan niet, hij zit met enkel- en handboeien vast aan de tralies van de kooi.
Dan gaat er een deur open en valt er een zee van licht naar binnen.
Er komt een man naar binnen: "zo daar zijn jullie dan. Wennen jullie al een beetje?"
Lars zegt: "waarom pakken jullie ons?"
"We hadden een verliefd stelletje nodig. Haal maar veel herinningen naar boven en geniet er van".
"Waarom?"
Dan gaat de man weer weg en is het weer donker.
Als Lars de kooi beter bekijkt ontdekt hij water en brokjes in bakjes.
Hij heeft dorst en honger dus eet wat en daar naar drinkt hij weer en hij denkt: shit weer dat spul en valt bewusteloos neer.

3 De verandering

Als hij wakker wordt ligt hij in een stalen kist met een klein raampje. Als hij erdoor kijkt ziet hij dat Chantal ook in een ijzeren kist ligt
Dan schuift iemand een stalen plaat voor de raampjes.
Door een geluidsbox komt: ja het begint.
Lars denkt: het begint?
Dan komt er een lichtflits.
Als hij wakker wordt voelt hij zich raar: hij heeft lange blonde haren, hij denkt dat lijkt het haar van Chantal wel dan heeft iemand het luik weer open gedaan en ziet Chantal liggen nou eigenlijk ziet hij zijn lichaam.
Maar dan moet hij in het lichaam van Chantal zitten.
Dan klinkt er door de geluidsbox: "ja dat is schrikken hè? Je ziet je eigen lichaam. Ik zal het even uitleggen, we hebben een chip in jullie hoofden geplaatst en als die geactiveerd wordt dan zullen jullie alles doen en geloven wat ik zeg.
Ook al willen jullie dat niet. Daar naar hebben we jullie in deze kisten gelegd en zijn jullie van lichaam verwisseld." Waarom reageert Chantal niet?
Dat is Chantal niet, Chantals geest zit daarin maar ze heet nu Lars en jij Chantal, wen er maar vast aan. En hij valt bewusteloos neer.
(Lars is nu Chantal en Chantal Lars)

4 Het nieuwe leven

Als Chantal wakker wordt ligt ze in een gewoon tweepersoonsbed onder de dekens in een pyjama bij haar in bed ligt Lars naast haar. Eindelijk daar is Chantal. Haar vriend... Vriend? denkt Chantal de chip zal wel geactiveerd zijn. Ze staat op en trekt kleren aan die op een stoel liggen.
Een mooie rok, een bh, een panty, een truitje, een t-shirt met de tekst: I love you, een luier en schoenen met hakken. Chantal denkt: het is heel raar maar dit voelt goed.
Dan wordt Lars wakker, eindelijk ze moet hem spreken. Hij kijkt in het rond en ziet Chantal hé liefje hoe gaat het? Raar, want ik zit in je lichaam!
Mijn lichaam? zegt Lars maar dit is mijn lichaam ik ben een jongen en altijd al geweest. Huh? Lars herinnert zicht niks meer van zijn oude leven, ze zullen zijn geheugen wel gewist hebben. Lars trekt ook zijn kleren aan: een petje, een strakke broek, een t-shirt met de tekst: I love bmx, een blouse, een luier en een paar Nike Air max. Dan loopt Chantal naar een spiegel en maakt zich op.
Ze lopen samen naar de keuken en eten wat. Daarnaar komt de man naar hun toe en zegt: "zo we gaan nu jullie onderzoeken: gewicht, lengte en behoeftes". Oké zeggen Lars en Chantal. En lopen braaf mee.
Eerst Chantal: lengte? 1,65 gewicht? 60 kilo behoefte? Kinderen, Lars en jou bevelen opvolgen
Nu Lars: lengte 1,70 gewicht? 65 kilo behoefte? Kinderen, Chantal en jou bevelen opvolgen.

5 De voorbereiding

Mooi zegt de man dan kunnen we naar fase 2.
Kom mee we gaan shoppen.
Ze lopen met hun drieën naar een auto, Lars en Chantal krijgen een blinddoek voor hun ogen, krijgen drinken waar door ze bewusteloos vallen en rijden weg.
Na ongeveer 1 uur worden ze wakker en stoppen ze en gaat hun blinddoek af.
Chantal schrikt de winkel verkoopt alleen bruidskleren!
Ze lopen met zijn drieën naar binnen en de man gaat naar de verkoper en zegt ze willen trouwen en zoeken kleren.
Samen met de verkoper gaan ze 1 uur lang kleren passen en gaan weer naar de auto, Lars en Chantal krijgen hun blinddoek om hun ogen krijgen weer drinken, vallen bewusteloos neer en rijden weg als ze weer bij het huisje zijn worden ze wakker en Chantal voelt dat haar luier nat is en zegt dat tegen de man.
De man zegt Lars ga koken ik moet iemand verschonen.
Hij loopt met Chantal naar een kamer en klapt een plank naar beneden en tilt Chantal er op. Hij legt haar erop en een kleed haar uit. Eerst haar schoenen, haar truitje, haar t-shirt, haar rok, haar panty en dan haar bh.
Daar ligt ze dan half naakt dan doet hij haar luier uit en observeert haar goed.
Hij zegt: "hé lekker ding, je bent wel mooi ik ga ervoor zorgen dat je veel lol hebt vanavond want je mag lekker seks hebben met Lars".
Chantal denkt maar dat wil ik nog niet maar de chip zegt: "oh mag dat? Dan moet ik er enorm van genieten het zou vast heel geil zijn".
De man zegt: " mooi vanavond mag het met condoom maar als jullie morgen getrouwd zijn niet".
Wat denkt Chantal zonder en getrouwd? Dat wil ik al helemaal niet! Maar de chip zegt: "o wat ben je aardig meester".
Dan kleed de man Chantal weer aan en loopt met Chantal naar de keuken zet haar in een kinderstoeltje en loopt weg. De man denkt: mooi het gaat perfect nu in hun kamer verborgen camera's plaatsen voor het seks dan kan ik hun volgen, morgen trouwen en het gezin stichten.
Als ze klaar zijn met eten moeten Lars en Chantal naar hun kamer en de man doet de kamer op slot en gaat naar een kamertje met beeldschermen en een microfoon. En hij zegt: "heb zoveel mogelijk seks". En de chips van Lars en Cantal zeggen braaf: zoals u wilt meester". Chantal denkt maar dat wil ik niet maar ze wordt door Lars besprongen, uitgekleed, vast gemaakt aan het bed, geblinddoekt en krijgt en koptelefoon op met harde opera muziek. Dat haat ze maar de chip zegt: oh zit voelt zo goed en lekker ga door. Zo hebben ze een half uur seks en dan vraagt Chantal maak je me los? Nee zegt Lars. Dan komt de man de kamer in lopen pakt Lars legt hem boven om Chantal bind haar vast doet ook een koptelefoon op blinddoekt hem legt 2 warme dekens op hun maakt die met touw vast zodat Lars nergens naartoe kan. Chantal zweet zich kapot en heeft enorm pijn maar de chips zeggen:"bedankt meester dit is zo enorm lief van je". De man legt de kleren voor de trouwdag op de stoelen en doet de lichten uit en gaat de kamer uit en doet hem op slot

6 De trouwdag

Om half 6 s'morgens worden Lars en Chantal wakker en los gemaakt.
De man zegt kleed jullie aan over 2 uur is de bruiloft.
De chips zeggen: oké mogen we nog seks hebben? Nee zegt de man maar hij denkt yes het gaat goed zo dadelijk oortelefoontjes in en kan ik ze op afstand bevelen. Als Chantal naar haar stoel loopt ziet ze: een extra grote luier, een vibrator, borst vergrotingen, een sexy lingerie setje, schoenen met hakken van 20 centimeter en haar bruidsjurk de mooiste jurk die ze ooit heeft gezien denkt de chip maar Chantal denkt walgelijk. Met een briefje: hallo Chantal, mooi hè? De borstvergrotingen heb ik erbij gedaan voor de seks avond die jullie hebben vanavond. Stop de vibrator in je kont zodat je nog een beetje pijn hebt. Val niet met je schoenen anders zwaait er wat. De de luier strak aan want die wordt niet vervangen vandaag. Het lingeriesetje erover en dan is het mooi. Jurk aan en veel plezier.
Bij Lars op de stoel ligt: een extra grote luier, een nep six pack, een zonnebril, een vibrator en zijn pak. En ze doen ze aan en lopen naar een zaal.
De man staat achter een bureau houd een lange toespraak en vraagt: wil jij Chantal Maas trouwen met Lars van de berg tot in de dood? Ja zegt de chip.
Wil jij Lars van de berg trouwen met Chantal Maas tot in de dood? Ja zegt de chip.
Dan mag u nu de bruid kussen. Chantal denkt nee maar Lars komt al naar haar toe en zoent haar. S'avonds zegt de man dat ze in de auto moeten zitten blinddoekt ze en rijd naar het bos. Zet ze af en zegt via de oortelefoontjes heb seks zonder condoom! En de chips zeggen oké meester. En Lars pakt Chantal weer vast en heeft ruwe seks. Dan haalt de man ze weer op blinddoekt ze en bind ze weer vast op elkaar op bed.

7 Man en vrouw

De volgende dag heeft Chantal genoeg van. als ze weer los is gemaakt om aan te kleden bind ze Lars vast.
En verdoofd hem en neemt hem mee naar de stalen kisten legt haar in en doet de deksel er op loopt naar het controlepaneel zet de timer op 1 minuut en gaat in de kist liggen.
Dan komt er een lichtflits en hij ligt in de andere kist in zijn oude lijf.
(Chantal is nu weer Lars en Lars is nu weer Chantal)
Dan doet hij de kist los en gaat naar Chantal en vraagt iets uit haar oude leven en ze antwoord. Ze is weer normaal, dat betekent dat de chip niet meer werkt.
Oké zegt Lars we moeten ontsnappen die man is knettergek. Oké zegt Chantal hoe doen we dat? Lars zegt we doen alsof jij mij bent en ik jou dus je moet alles wat hij zegt doen dan neemt hij ons vanzelf ergens naar toe en overmeesteren we hem. Eh zegt Lars hij had ons van lichaam verwisseld en heeft hij ons laten trouwen en toen jij in mijn lichaam zat hebben we 2 keer seks gehad 1 keer met en 1 keer zonder dus we zijn man en vrouw en het kan zijn dat je zwanger bent. Wat! Zegt Chantal hij is echt gek we moeten egt ontsnappen. Ze lopen hand in hand naar hun kamer en kleden zich aan
Chantal trekt kleren aan die op de stoel liggen.
Een mooie rok, een bh, een panty, een truitje, een t-shirt met de tekst: I love you, een luier en schoenen met hakken.
Lars trekt ook zijn kleren aan: een petje, een strakke broek, een t-shirt met de tekst: I love bmx, een blouse, een luier en een paar Nike Air max.
Chantal zegt waarom luier? Weet ik ook niet zegt Lars.
En laat hem alles doen wat hij wil
Ze lopen de kamer uit en ontbijten. Dan komt de man de kamer binnen hij zegt kom vandaag gaan we wandelen door het bos, Lars en Chantal zeggen oké.
Kom we gaan en ze lopen braaf achter hem aan hij blinddoekt ze en geeft ze drinken en ze vallen bewusteloos neer.
Als ze wakker worden staan ze midden in het bos met de auto hij doet hun blinddoeken af en haalt ze uit de auto als ze 5 minuten lopen gaan ze achter hem lopen en slaan ze hem bewusteloos neer. Mooi zeggen ze wat doen we nu?
Lars zegt we nemen hem eerst mee naar de auto dan zoeken we het middel wat in het drinken zit en geven we daar veel van en leggen we hem in de bosjes.
Dus ze lopen naar de auto en maken hem los in het dashboard kastje vind Lars ghb. hij zegt dit is het dus pakken ze een flesje water en gooien ze het hele flesje ghb erin en laten ze de man het opdrinken.
Dan tapen ze hem vast en gooien ze hem in de bosjes.
En nu vraagt Chantal. Nu pakken we de sleutels en rijden we naar het politiebureau. Oké Lars gaat aan het stuur zitten Chantal pakt de kaart en ze rijden naar het politiebureau.


Einde
 

Zonnetje100

Luierzzzzzzzz
Hee, leuk hoor, maar dit hoort onder de luier verhalen, niet hier bij de tieners.

@mods, verplaatsen misschien?
 
T

TeenerB@by

Guest
Ben het met zonnetje100 eens leuk verhaal! ga zo door
 

Fish

Beginneling
Dit verhaal vind ik echt niks. Je zie wat gebeurt maar er is geen gevoel, het is niet mooi, je gaat veel te snel door de verhaal, wij weten nooit hoe chantal of lars voel, ik voel geen connecite met hen. Er zijn ook problemen met de logisch van de verhaal.

Ik heb nu weer mijn eerlijke mening gegeven (wat de schrijver zelf aan vroeg) en ik hoop deze keer dat het niet verwijderd is door een mod die denkt dat alles moet altijd positief zijn. Dat helpt hem echt niet. Mijn advies is te stoppen want deze verhaal kan je niet redden. Misschien kan hij het opnieuw proberen.

Nog een ding, hoeveel keer moet het gezegt worden dat het beter is om het eerst in Word te schrijven?????
 
Bovenaan