Ontvoerd

Baby14

life is beautiful
Meerdere dagen verstreken op deze manier.
Ik leek het ook minder erg te gaan vinden.
De luier is natuurlijk verschrikkelijk, maar als ik het van de andere kant bekijk: Ik hoef niet naar school, hoef niet te leren voor mijn proefwerken en ik hoef geen rekening te houden met andere verplichtingen.
Ook zie ik nu heel veel van een prachtige omgeving.

Het winterseizoen was inmiddels begonnen en dat betekent natuurlijk Wintersport.
Ik had wintersport altijd geweldig gevonden. Ieder jaar ben ik ook nog geweest met mijn ouders.
De gezellige sfeer en het is gewoon een geweldige sport.
Frans en ineke zeiden dat we de camper gingen stallen bij een boer en daar hun auto zouden ophalen.
Ik wist niet eens dat ze nog een auto hadden hier in Oostenrijk.
Daarna zouden we voor drie weken in een hotel gaan van het geld dat zij hadden opgespaard.
Later zouden we naar hun huisje gaan.
Weer een verrassing, ik wist ook niet dat ze een huisje in Oostenrijk hadden.

Zo gezegd zo gedaan en niet veel later zaten we in de auto naar een nabijgelegen dorpje. Ik moest namelijk wat kleren kopen omdat er bij mijn ontvoering niks was meegekomen. Ook had ik een skipak, een helm en ski's nodig.
Na een uurtje rijden kwamen we in het dorpje aan.
Er was een spar, een billa, een tabakwinkel en een restaurantje. Ook was er verderop nog een grote intersport.
Eerst gingen we naar de bovenverdieping van de spar, waar een hele afdeling met kleding was.
Ineke zocht allerlei dingen voor me uit die ik vervolgens moest passen.
Ze liep met mij naar het pashokje waar ze me begon te helpen met het uitdoen van mijn schoenen en broek.
Nog geen twee seconden later stond ik daar in mijn luier. Gelukkig had ze het gordijntje wel dicht gedaan.
ik kreeg een lange broek aan die prima zat. Ik moest buiten het pashokje voor de spiegel gaan staan.
Gelijk zag ik hoe de werkneemster naar mij keek, want de luier was natuurlijk onder de kleding goed te zien.
Ik schaamde me eigenlijk al lang niet meer zo erg als dat dat op het begin was.
Het leek of ik er aan begon te wennen...
Na een paar setjes te hebben gekocht stonden we weer buiten.
Daarna zijn we nog even langs de intersport geweest voor een skipak enz. en later zaten we weer in de auto opweg naar het hotel.

wordt vervolgd..
 

Baby14

life is beautiful
Na ongeveer nog een uurtje gereden te hebben kwamen we aan bij het hotel.
Het was erg mooi en had ook nog eens 4 sterren.
We liepen naar binnen en checkten in. We betaalde vast voor drie weken met inbegrepen ontbijt, en kregen daarna de sleutel van onze kamer.

Ik moest even helpen met wat koffers uit de auto halen en toen gingen we omhoog.
We hadden kamernummer 306. Het was een erg mooie kamer met badkamer, een wc en een gezamelijke ruimte met 3 bedden en een tv.
Ineke vroeg of ik al een schone luier nodig had maar dat was gelukkig niet zo.
Al wist ik niet hoelang ik het nog zou kunnen uitstellen.
We pakten onze spulletjes uit en gingen daarna beneden aan de bar wat drinken.
Frans en Ineke waren druk in gesprek met de eigenaar van het hotel. Het ging natuurlijk allemaal in het Duits dus ik kon er niet veel van verstaan.
Nadat ik mijn cola ophad moest ik toch wel erg nodig plassen.
Ik wou het niet in het bij zijn van zoveel mensen doen dus ik zei dat ik even het hotel wilde verkennen. Er is namelijk helemaal beneden nog een zwembad met een aantal sauna's.
Frans was natuurlijk gelijk bang dat ik weer wilde ontsnappen dus hij liet ineke met me meegaan.
we liepen naar beneden en ik zag het prachtige zwembad. Er was zelfs naast de sauna's nog een massagehok.
Ineke beloofde me dat we een keer samen naar de massage toe zouden gaan.
Ik hoopte dat dat toch wel in een bikinibroekje zou mogen inplaats van in een luier maar dat moest ik nog afwachten.
Ondertussen stond ik te wiebelen op mijn benen omdat ik zo nodig moest.
Ineke had het gelijk door en zij: 'laat het maar gewoon gaan, daar is je luier voor'.
Ik ging even tegen een tafeltje aanstaan en liet toen alles lopen.
Gek genoeg voelde het al lang zo naar niet meer als eerst.
De luier zat nu aardig vol en ik liep waggelend met Ineke terug naar het restaurant.
Bij de bar aangekomen vroeg Ineke of ik nog wat drinken wilde, en dat wilde ik wel. We bestelden nog 3 cola.
Vervolgens zij ze 'kom je ook zitten?' Ik had daar niet zo'n zin in vanwege het vieze gevoel, maar deed het toch.
Nouja hoe het vervolgens voelde hoef ik niet meer uit te leggen.
Na onze laatste drankjes was het tijd voor een verschoonbeurt, daarna zouden we gaan eten en later nog een wandeling maken door het dorp.
Ineke had nog wat luiers in haar tas zitten dus gingen we naar de wc's beneden.
Ze legde me op het plateau toen er tegelijkertijd een vrouw binnenkwam.
Ook dat nog dacht ik bij mezelf.
Ineke deed mijn broek naar beneden en de knoopjes van het rompertje los.
Na de schoonmaakbeurt kreeg ik weer een nieuwe luier om. Deze was veel dikker want ze hadden bij de spar nieuwe gekocht.
Shitt, nu zou de luier nog duidelijker zichtbaar zijn onder mijn kleren..
Gelukkig zou die onder het skipak niet te zien zijn.
Morgen word de eerste dag skieen, dat beloofd wat.
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Het heeft bijna niks meer met de ontvoering te maken, maar het blijft wel leuk om te lezen :p
 

Baby Brendie

Yay , ikke zo blij in nat luiertje :P
heb alles in een keer gelezen vandaag , en vind het een mord verhaal ^-^ ^-^

keep it going meid !1 !1 !1
 

jak600

Nieuw lid
Wauw heb tijdje druk gehda dus was niet verder dan het 3 stukje gekomen maar wat een verhaal kan jij verzinnen
ik heb het nu voor mezelf in een word document neergezet is net iets makkelijker te lezen dan haha

ik ben al een tijdje geen echte lezer meer maar hier laat ik mijn ogen toch graag even overheen halen

kan niet wachten op de rest (en dat het nog een lekker lang verhaal mag worden

PS je zit nu met alleen knippen en plakken aan 13 pagina's aan verhaal
dan weet je dat zelf ook nog even ;) (heel trots op jou ;) )
 

pamperjong

ik vindt het fijn om lekker aan het luieren te zij
!1 wat een goed verhaal is dit.dat lijkt mij ook wel spannend om net als haar,ontvoerd te worden en ook een luier om te krijgen ,zodat anderen kunnen zien dat ik nog een dikke pamper om heb.kortom een zeer leuk en spannend verhaal. !1
 

dirkje87

Toplid
Deze meid moet toch ook al haar maandstonden krijgen. Er wordt niks in het verhaal verteld door over. Dit is mss een suggestie voor het vervolg. Maar verder super verhaal.
 

gommu

Gewaardeerd Lid
we want more !!!
we want more !!!
we want more !!!
we want more !!!

al een heel tijdtje geen vervolg meer.

keep it on girl !1 !1
 

nina15000

Superlid
ik hoop dat er nog meer komt

Het is toch niet ..................






afgelopen of wel
ik hoop echt dat er meer komt is een superverhaal.

groetjes nina
 
Bovenaan