Onvergetelijke vakantie

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 16,7%
  • 8

    Stemmen: 2 33,3%
  • 9

    Stemmen: 1 16,7%
  • 10

    Stemmen: 2 33,3%

  • Totaal stemmers
    6

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Babygirl

Hoofdstuk 1 Hoe het begon

Het was zaterdagmorgen en het was mooi weer. Het was best al warm al was het pas april. Ik besloot dan ook maar om eens lekker vroeg op te staan. Vandaag was ik van plan om bij mijn overbuurmeisje de dag door te brengen. Ik had haar op straat leren kennen en het klikte onmiddelijk. Ze zag er erg mooi uit met haar half lange donkere haren. Ze was net als ik 15 jaar oud. Ik ging me wassen en aankleden en kwam al om 8 uur beneden. "Zo, jij bent er vandaag vroeg bij" zei mijn vader, en ging wer verder met de krant te lezen. "Ja pap het is mooi weer en ik ga dadelijk naar Jose, gewoon leuke dingen doen"zei ik.

Ik liep daarna naar de keuken en maakte een kop koffie voor mezelf en ging daarna aan het ontbijt. Daarna pakte ik mijn jas en ging naar buiten.

Jose stond al bij de deur me op te wachten.. Ze was best sexy gekleed in een leuke minirok en sweater. "Goedemorgen Johnny, lekker geslapen??"zei ze. "Ja prima, en jij? ". "Ook goed " zei ze. "Kom maar even binnen " en ze deed de deur dicht. Ook pa en ma van Jose zaten beneden en knikte me goededag.

"Ik ben nog even aan het eten maar ben zo klaar" zei ze. "geeft niet hoor, doe maar rustig aan". Even later was ze klaar en vroeg me even naar haar slaapkamer te gaan. De slaapkamer zag er best leuk uit een echte meiden kamer met posters aan de muur en veel rose.

Daar op de slaapkamer ded ze de deur dicht en ging op bed zitten. "Luister eens John, ik moet je wat vertellen". Ik dacht: wat gaat er nu komen?? Zou ze me niet meer willen?? Of mag ze misschien niet meer van haar ouders?? Allerlei gedachten gingen door mijn hoofd, maar ik besloot om het maar gelaten aan te horen. Ik zei: "vertel maar Jose". Ze kreeg een rood hoofd en wist niet eer waar ze moest kijken. "Wat is er nou?? Kom kom, zo erg kan het toch ook niet zijn?"
"Beloof je me dat je het tegen niemand vertelt?" Nee als jij dat niet wilt dan doe ik dat niet. We kennen elkaar nu 3 maanden en het waren hele mooie maanden, dus ik wil je niet kwijt Jose. "Oke, ik zal het maar zeggen, ik draag luiers!!" "Ben je dan inco of zo? " vroeg ik. "Nee omdat ik dat lekker vind". Ik wist even niet meer wat ik moest zeggen, ik had hier nog nooit van gehoord, noch kon ik mij er een voorstelling van maken hoe het moest zijn om een luier om te hebben. Maar van de andere kant werd ik wel nieuwsgierig, ik wou dat ook wel eens proberen, maar ik liet het even niet merken. "wat vind je hiervan John?" Ik schrok wakker uit mijn overpeinzingen. "Lieve Jose, met of zonder luiers, ik hou van je en ondanks ik het wel een beetje vreemd vind wil ik jou niet kwijt lieverd ". Zij begon zachtjes te huilen en kroop tegen mij aan. Ik was natuurlijk benieuwd hoe dat dan wel aanvoelde dus mijn hand ging al snel een bepaalde richting uit. Opeens tilde ze haar rokje omhoog en liet ze me de luier zien. Uiteraard deed het me wel wat en mijn hormoontjes begonnen dan ook te werken. Jose zag dat en het volgende moment zaten we dan ook heerlijk met elkaar te vrijen....Maar onder het vrijen dacht ik maar steeds aan die luier. Hoe zou dat toch zijn zo'n luier om?? Ik begon me er voorstellingen van te maken hoe fijn dat wel niet moest zijn. Na het vrijen vroeg ik waar zij die luiers dan wel had. Ze deed de kast open haalde haar kleren weg en daar achter lagen een stapel luiers en daarnaast nog wat inleggers. "Van wie heb je die gekregen? " Mijn tante neemt die altijd voor me mee. Zij is ook de enigste die weet dat ik luiers draag, bovendien maakt zij ook voor mij leuke baby kleertjes op maat voor mij. Die draag ik dan als ik daar ben op vakantie.Zelfs mijn ouders weten nog van niets!!
"O leuk" zei ik, en ik had mijn plannetje al klaar. Als ik wou weten hoe dat aanvoelt dan moest ik op een of andere manier zorgen dat ik daar op vakantie kon. Maar ik durfde dat nog niet te vragen. Enfin, dat zou nog wel komen. Zij ging zich opfrissen in de badkamer en ik zag mijn kans schoon. Ik pakte uit de kast 2 luiers en 2 inleggers en deed die in mijn tas. Alles had ik netjes teruggelegd en ik kon eigelijk niet wachten tot het avond was...In bed kon ik zo'n luier wel uitproberen, niemand die het merkte.

Zij kwam uit de badkamer en we gingen samen naar beneden. We hebben die dag heerlijk door de stad geslenterd en wat winkels bezocht, maar mijn gedachten bleven bij die luier.

We hebben s'avonds lekker gegeten bij Jose thuis en ik ging weer naar huis. "Hoe was het jongen bij Jose? " vroeg moeder. "O goed mam, lekker naar de stad geweest niks bijzonders gedaan hoor". We hebben nog wat TV gekeken en om 11 uur ging ik naar bed.

Ik had de luiers al uit de tas gehaal en in bed gelegd onder de dekens...niemand die dat zou zien.. Ik kleedde me uit en deed de pyama aan. Ging daarna tanden poetsen toen mam nog even om de hoek kwam kijken. Gelukkig had ik de luiers goed verstopt. Na welterusten te hebben gezegd ging ik weer naar mijn kamer en kroop het bed in. Ik had het schemerlampje nog aan en wachtte totdat ik geen gestommel meer hoorde. Gelukkig, ze ware weer beneden. Ik deed mijn pyamabroek uit en spreidde de luier uit op mijn bed. Legde de inlegger erin en sloot de plakstrips strak vast. Vervolgens pakte ik de tweede luier met inlegger en deed die ook om. Ik trok mijn pyamabroek wear aan en ging weer liggen. Ja inderdaad, zo'n luier voelt helemaal niet zo slecht aan, werd er zelfs opgewonden van, deed mijn benen tegen elkaar en kon duidelijk de prop tussen mijn benen voelen. Ook voelde ik duidelijk de verdikking tegen mijn kont aan.Het was best wel lekker en ik besloot dan ook maar om ze aan te houden. Ik viel in slaap en droomde dat ik weer een baby was en hoe fijn het wel niet was om weer verzorgd te worden. Ik merkte zelfs niet dat ik en plasje had gedaan in mijn luier! Toen ik de volgende morgen wakker werd voelde mijn luier nog dikker aan dan dat ie al was. Een gevoel van opgewondenheid maakte me meester en voordat ik het wist kwam ik heerlijk klaar in mijn luier. Ik wist niet dat een luier zo fijn kon zijn. Ik was verkocht. Ik wist het zeker: ik wil deze zomer als een baby doorbrengen.
Ik deed de luier weer uit vouwde hem goed op en deed hem weer in de plastic zak. Het was nog erg vroeg, half 8 in de morgen. Pa en ma sliepen nog dus ging ik heel vorzichtig de trap af naar beneden. Heel voorzichtig ging de achterdeur open en deed ik de vuilnis bak open. De zak zat al redelijk vol dus deed ik de luiers erin en duwde die goed naar beneden en legde het andere vuil er weer bovenop. Voorzichtig sloot ik de deur en ging weer naar boven. Ik luisterde nog aandachtig of ik wat hoorde, maar ze sliepen nog. Fijn, deacht ik dat is me gelukt, hier komen ze nooit achter. Ik ging weer naar mijn kamer en viel weer in slaap. Om 10 uur schrok ik wakker want ma klopte op de deur om op te staan.

"Goed geslapen jongen? ". Ja mam. We ontbeten en ik ging buiten zitten in het zonnetje. Om 11 uur belde het aan de deur. Ik deed open en zag Jose staan. "Goedemorgen Johnny, lekker geslapen? ". Maar er zat een ondertoontje aan haar vraag. Ik voelde dat zij het wist van die luiers, maar durfde het haar niet te vragen. Ja Jose zei ik. "Ben je droog gebleven vannacht? "fluisterde ze in mijn oor. Ik schrok en werd knalrood. "H-h-h-hoe w-w-w-wist jij dat?" vroeg ik. Ja Johnny, Jose heeft vroeger op school ook tellen geleerd, en ik miste er twee, en jij was de enigste die het wist....Maareh..is niet erg hoor zei ze zacht. Als je wilt kun je van mij zoveel luiers krijgen als je wilt. Nu is het ons geheimpje, en ze lachte zo lief naar me. Dit alles ging natuurlijk fluisterzacht, maar moeder zag dat. Gelukkig kon ze het niet verstaan maar ze vroeg wel wat we aan het smoezen waren. O, niks mam zo maar iets zei ik. "Ja ja, dat zeggen ze allemaal"zei ze lachend. "Maar wij zijn ook klein geweest, we weten het wel"zei ze grinnikend. Hihi ze moest eens weten dacht ik bij me eigen.

De rest van de dag hebben we heerlijk in het zonnetje gezeten, later wat huiswerk gemaakt, zij zat in dezelfde klas als ik. De volgende dag gingen we naar school en s'avonds was ik bij haar thuis en de telefoon ging. Jose nam op. Het was haar tante. O ja geen probleem tante Elly. Wanneer?? Zaterdag? Even later....vind u het goed als ik een vriend meeneem naar u toe?? ......Is goed....Daag. Ik zei: "mag ik naar jouw tante?". Ja Johnny. En ik begon me er al op te verheugen. Nu zag ik mijn kans schoon.....ik zag me al lopen als babietje samen met mijn baby zusje Jose......oh wat fijn..Kon niet snel genoeg zaterdag zijn!

Enfin, ik ging naar huis en zei dat tegen pa en ma. "Is goed jongen, maar neem je huiswerk me he!!" Ik kon wel jubelen, niets stond me meer in de weg...


Hoofdstuk 2 Op bezoek bij tante Elly


Eindelijk werd het zaterdag, en ik stapte met haar in de trein. Het was een uur reizen en op het station stond tante ons al op te wachten. Onderweg hebben we al wat gepraat over koetjes en kalfjes en het leek mij een hele lieve aardige vrouw. We kwamen aan bij haar huis en gingen naar binnen. Daar begon Tante haar verhaal. "Johnny, Jose heeft je waarschijnlijk al verteld over haar luiers". Ik knikte. "Wel, het zit zo jongen, zij heft altijd al graag een babietje willen zijn en ik vond het altijd prachtig om haar als een baby te verzorgen. Ik maakte voor haar de kleertjes en kocht haar luiers.Ik begrijp dat je van haar houdt en dat je er geen problemen mee hebt." Nee zei ik helemaal niet, ben wel benieuwd hoe het is om een luier om te hebben flapte ik eruit.. "O maar dat is prachtig!! Twee babies hier, tuurlijk kan dat jongen. Weet je wat, als het vakantie word mag je van mij ook hier komen logeren.

Ik kon wel jubelen van geluk!! Dit is wat ik wou en dat heb ik nu gekregen.

"Tante Elly gaat voor jou hele lieve baby kleertjes maken maar daarvoor moet ik eerst jouw maten nemen". Ze gebaarde mij om naar boven te gaan. Ik wist niet wat ik zag: een volledig ingerichte babykamer met ledikantje en kinder behang op de muur. Tante pakte een meetlint en begon te meten. Borstomvang, heupomvang en de lengte van schouder tot kruis. Nadat ze dat allemaal heeft opgemeten wou ik me aankleden, maar Tante Elly hield me tegen. "Wil je misschien nu al een luier om Johnny?? En jij Jose??? Wij allebei knikte heftig ja...Dus Tante deed de kast open waar allemaal luiers, inleggers en plastic broekjes in lagen. Ook lagen er al rompertjes in.

Ze haalde er twee dikke luiers uit met 4 inleggers. Achter die stapel inleggers stond absorin sanette op.. De luiers waren van abriform. Ook voor Jose haalde ze hetzelfde uit. "Jose eerst" zei Tante. Jose ging liggen en Tante deed haar rokje en haar slipje uit. Dan pakte ze een doekje en maakte alles schoon. Vervolgens kwam de luierzalf en smeerde ze Jose helemaal in. Die zalf rook best lekker en Jose genoot er best van. Toen pakte tante een luier met 2 inleggers en maakte de plakstrips strak vast. Hierna pakte ze de andere luier en deed die ook lekker strak om. Nu lag Jose er best wel wijdbeens bij. Vervolgens pakte ze uit de kast een plastic broekje met allemaal beertjes op en deed haar die aan. Een wit rompertje met konijntjes erop maakte de zaak compleet. Nu mocht Jose opstaan. Ze kon met moeite lopen en mocht even op de grond zitten.

"Nu ben jij aan de beurt Johnny. Ik ging ligen en mijn hart ging tekeer en was behoorlijk opgewonden van dat alles. Ik had me daar een stijve.....Ik werd net als Jose heerlijk ingezalfd en toen kwam de eerste luier. Die werd met 2 inlegers onder me geschoven. Het voelde allemaal heerlijk aan. De luier werd opnieuw strak omgedaan. Ik deed mijn benen ens bij elkaar en kon al duidelijk een dikke prop voelen tussen mijn benen het voelde allemaal zo hemels.. Toen kwam de tweede luier met inleggers en werden ook weer strak omgedaan. Nu kreeg ik mijn knieen niet meer tegen elkaar en het gevoel was niet meer te beschrijven..... Een mooi plastic broekje kreeg ik...ook weer met beertjes erop maar ik had rose. Ook ik kreeg eeen rompertje eroverrose met konijntjes erop. Toen tante de drukknoopjes vastmaakte voelde het allemaal nog wat strakker aan. Ik mocht opstaan en voelde toen pas echt hoe dik en strak die luier wel niet zat. Ik werd net als Jose ook op de grond gezet en zat daar een beetje ongemakkelijk te draaien op de grond. Ik begon steeds harder en harder op en neer te schuifelen op de grond totdat ik op mijn hoogtepunt kwam. O wat is dat lekker zo'n luier zeg!!

"Jose kom ens even hier"riep Tante...Wil je dit rose jurkje of dit blauwe?? Ikke rose zei ze. Jose kreeg nu dat rose jurkje aan en tot slot deed tante haar haar in twee staartjes en strikjes erin. Ze zag er werkelijk schattig uit.....

Aangezien Jose wat groter dan mij was paste mij dat andere jurkje niet, en bovendien had tante ook niks anders in huis.

"Johnny, voor jou heb ik iets anders, kom maar even". Ik waggelde naar haar toe en zag haar met een rood T-shirt dacht ik. Maar het was geen T-shirt.

"Dit is een turnpakje wat al 30 jaar oud is, was nog van mij geweest. Het is wel maat 134 wat jou te klein zal zijn maar het is toch elastisch. Ik voelde aan dat pakje, en het was van dikker materiaal dan wat er tegenwoordig voor de meiden gemaakt word, en de elasticiteit was ook minder. Met veel moeite kreeg ze het over mijn luier heen. "Ga een op de knieen zitten Johnny". Ik zat op mijn knieen en toen moest ik mijn linker arm door het mouwtje steken en ging het net over mijn schouder heen. Vervolgens was de rechter arm aan de beurt en met veel moeite schoof de rechterkant ook over mijn schouders. "Ga nu maar eens staan Johnny". Jezus wat zat dit pakje strak zeg!! En op het volgende moment kwam ik spontaan weer klaar....Dit zat echt onbeschrijfelijk lekker en wou dit eigelijk nooit meer uittrekken.Hierover kreeg ik een mini rokje van haar aan en mocht ik samen met Jose naar beneden. "Johnny, weet jij dat jij als meisje er veel leuker uitziet?"zei ze. Ik kreeg een kleur.....Weet je..van de vakantie mag jij 6 weken meisje zijn....Vind je dat leuk?? Ja Tante ik zou dat enig vinden zei ik...maar dat zei ik een beetje ondoordacht. We gingen naar beneden en mochten naar de achtertuin. Daar stond een schommel en een glijbaan. Ook was er een zandbakje. Ik liep meteen naar de schommel voor zover lopen mogelijk was. Jose zat op de grond in de zandbak een beetje te spelen met de plastic vormpjes. Na een kwartier riep tante dat het tijd was voor eten. Jose en ik kregen een slabbetje voor en we werden beiden door tante gevoerd. tjoeke tjoeke tjoeke zei ze . Daarna was het tijd voor een flesje warme melk. Eerst kreeg jose en daarna ik. Wat was het zalig om op schoot te zitten bij tante en zo lief behandeld te worden.... We hebben de rest van de middag heerlijk buiten gespeeld in de achtertuin en toen was het tijd om te gaan. We kregen onze gewone kleren weer en de luiers gingen uit. Maar tante had nog een verassing voor me: "Ik heb hier wat luiers voor jou...die mag je meenemen!!"...Ik kreeg een heel pak abrifirm xplus small mee en absorin sanette night.....

Tante bracht ons terug naar het station waarna we binnen een uur thuis waren. De luiers hebben we bij Jose verstopt en we hebben nog lang nagenoten van deze heerlijke dag.....Nog maar 2 en een halve maand en dan 6 weken vakantie bij tante.....wat een heerlijk vooruitzicht om naar uit te kijken!!

Hoofdstuk 3 Betrapt!!

We kwamen thuis bijJose en de ouders stonden ons al aan de deur op te wachten. "En hoe was het?"wilden ze meteen weten. "Hoe beviel haar tante je, was ze aardig?" "Ja hoor ze was heel aardig". Ik heb er maar niet bij verteld dat ik de vakantie daar doorbreng. Verder moesten ze eens weten wat wij daar deden!!

Daarna was het de tijd om naar haar slaapkamer te gaan, snel de luiers verstopt in de kast, en weer naar beneden. We hebben nog lekker gegeten en toen was het tijd om naar huis te gaan. Stiekem kreeg ik nog 2 luiers mee van Jose en weg was ik...

Ik kwam thuis en er was niemand...ik liep naar boven en verstopte de luiers onder het bed. Ik liep naar beneden en pa kwam de gang in, ze zaten buiten...

Ik liep mee naar buiten en ik vertelde dat het leuk was bij tante en dat ik zo blij was dat ik zo'n lieve vriendin had etc.....

"Heb je al gegeten jongen?"vroeg moeder. "Ja mam, heb bij Jose gegeten". Het was nog lang warm buiten en om 10 uur gingen we naar binnen. Ik moest de volgende dag weer naar school dus zocht ik mijn boeken bij elkaar, wenste ze goede nacht en ging naar boven.

ik pakte mijn luiers en deed ze lekker strak om, pyama erover en heb heerlijk geslapen. Heerlijk om weer die prop tussen mijn benen te voelen. Ik droomde dan ook weer dat ik een babietje was en naast Jose lag....heerlijk als twee babietjes...

De volgende ochtend werd ik wakker en moest hoognodig plassen. Maar ik had mijn luier nog om. Ik wilde plassen maar dat ging best moeilijk. Na een tijdje ontspannen liep het uiteindelijk vanzelf in de luier. Een warme gloed verspreidde zich door mijn luier en ik voelde hem opzwellen. De luier was nu nog dikker dan gisteravond!! Ik werd er behoorlijk opgewonden van en het duurde niet lang voordat ik heerlijk klaar kwam....Ik deed mijn luier uit en vouwde hem goed op. Ik kleedde me aan en ging naar bebeden. Pa was al naar zijn werk en ma lag nog te slapen.....dus een goeed moment om die luier te dumpen in de vuilnisbak.
Tevreden pakte ik mijn ontbijt en ging naar Jose om samen naar school te gaan. "Hoe was je luier vannacht?" vroeg ze. "Heerlijk Jose. Zullen we vanavond eens uitgebreid samen met een luier om studeren bij jou?". Goed idee, mijn ouders zijn vanavond toch weg.

De hele dag op school kon ik me niet concentreren. Ik dacht alleen maar aan die heerlijke luier die ik s'avonds omkreeg....De dag kroop voorbij en uiteindelijk ging de bel. We gingen naar huis. Eerst bij mijn ouders even gedag zeggen en wat te drinken pakken.
Na het avondeten ging ik naar Jose. Ik was doodnerveus uiteraard. Ik heb nog net haar ouders mogen uitzwaaien en toen hadden we het rijk voor ons alleen.

We zijn naar boven gegaan. Jose vroeg meteen of ik een luier om wilde. JAAAAAAAAAAA!! schreeuwede het in me. Ik moest me uitkleden en lag voor haar op bed. Het was de eerte keer dat mijn vriendin me een luier omdeed en was dan ook verschrikkelijk opgewonden ervan.

Ze pakte de eerste abriform met twee absorin sanette inleggers en deed die strak bij mij om. Vervolgens pakte ze er nog 2 inleggers en een abriform en deed die ook om. Nu had ik een dik pakket om. Daarna pakte ze een plastic broekje met beertjes erop die ze nog had en moest ik ook aandoen. Toen kwam ze met iets wat ik herkende van bij tante: ze had dat turnpakje bij zich!! Die mocht ik ook aan doen, zodat mijn dikke luier nu heerlijk strak aansloot.

Daarna was zij aan de beurt. Ik pakte ook 2 luiers en 4 inleggers terwijl ze zich uitkleedde. Ik zag haar voor het eerst naakt en dat maakte me nog opgewonder dan ik al was. Ik spoot gewoon klaar!! Maar goed, ook ik deed bij haar de luier superstrak om en trok haar het rompertje erover aan. Vervolgens pakte ik twee spenen gaf een aan haar en een stak ik in mijn mond. Lopen konden we allebei niet meer en zo hebben wij ons huiswerk gemaakt.

Daarna ging ze naar beneden, met veel moeite en maakte ze wat melk warm...Deed die melk in een flesje en ging naar boven. Daar hebben we heerlijk onze melk opgedronken en zijn samen op bed gaan liggen. Wat was die avond heerlijk zeg!! Instinctief zocht ik haar tietjes op en begon daar op te zuigen als eeen echte baby. En Jose?? Die vond dat prachtig. We lagen daar heerlijk te genieten, totdat op het volgende moment er gestommel klonk op de trap. "SHIT!!! we zijn in slaap gevallen en mijn ouders zijn thuis gekomen"!!Er was helaas geen tijd meer om nog wat te ondernemen want meteen ging de deur open. Het was haar moeder...Jo....WAT ZULLEN WE NOU KRIJGEN?? riep ze uit. Pa, KOM EENS, DIT MOET JE ZIEN schreeuwde ze. Vader kwam naar boven en begon me daar te lachen dat het niet mooi meer was. Ik voelde me verschrikkelijk en keek Jose aan. Ook zij keek erg bang. "Jij kleedt je onmiddelijk aan jongedame en dan gaan we eens goed met elkaar praten begrepen?"beet ze haar toe. "En JIJ, jij gaat onmiddelijk naar huis. En je ouders zullen hier ook wel van horen reken maar"!!

IK kleedde me vlug aan, maar ging nog niet naar huis. Ik was bang voor wat komen ging.Ik heb zeker een uur zitten te huilen, was bang om Jose voorgoed kwijt te raken, dat ik niet meer mocht komen.
En Jose?? Die heeft haar hele AB gevoelens in geuren en kleuren aan haar moeder verteld. Echter waar de luiers vandaan kwamen niet. Dus tante bleef verder buiten schot.

Ik besloot om toch maar naar huis te gaan, ben meteen naar mijn kamer vertrokken en mijn bed ingegaan. Even later ging de deurbel. Stond daar Jose met haar moeder. Ik hoorde dat ze binnenkwam en het hele verhaal vertellen. En toen ineens: JOHNNY, ONMIDDELIJK NAAR BENEDEN KOMEN!!! Ik kwam met lood in mijn schoenen naar beneden. Ik dacht: nu gaat het komen, ik mag niet meer met Jose omgaan. Ik zag heel mijn wereld instorten en ik zou eenzaam verder moeten leven. Stel je voor dat ik het nu moest uitmaken?? Wat dan? Ik zie haar elke dag op school. Dit idee bezorgde me tranen in mijn ogen. Huilend kwam ik beneden aan, doodsbang en het schaamrood op mijn kaken. Ik keek alleen maar naar de grond... "Wat heeft dit allemaal te betekenen jongen"? vroeg vader. Ik kon geen woord meer uitbrengen. "NOU VOORUIT!!KOMT ER NOG WAT VAN? schreeuwde moeder. Ik begon te stamelen en kon er nog net uitbrengen: I-I-I-Ik h-h-h-hou v-van h-h-haar!! Alsjeblieft neem mij niet van haar af..En ik barsste helemaal in huilen uit. "SCHEI UIT MET DAT JANKEN.....BABY!! schreeuwde moeder. Waarom droeg jij een luier"?? NOU, VERTEL! Maar ik zei niks meer...."15 jaar zijn ze dragen luiers en nog sexen ook" foeterde ze verder..."Ik wil dat vieze gedoe in huis niet hebben"! zei ze. "Weet je, haar ouders hadden een verassing voor ons allemaal. Ze hebben een vakantiereis geboekt waar we allemaal mee gingen. Daar kunnen jullie twee mooi naar fluiten, nu gaan we alleen!!Dat is jullie straf" zei ze. Nou, of we dat nou zo erg vonden......dacht het niet

"En verder hebben jullie beiden huisarrest en mogen jullieelkaar na school voorlopig niet meer zien!!". Auw, dat was erger. "En DIT"ze smeet de luiers op tafel, "wil ik nooit meer zien"!! Dus luiers hadden we ook niet meer, en nog 2 maanden tot onze vakantie....2 maanden zonder Jose is wel een erge straf. Maar gelukkig zag ik haar nog op school. En dat konden onze ouders niet van ons afpakken, lekker puh!!

De 2 maanden kropen voorbij, en al die tijd mocht ik haar niet meer zien. Ik probeerde het wel na een maand, maar ze hield woord: geen Jose. Dat waren twee vreselijke maanden zonder Jose en zonder luiers....zonder haar warmte en haar aanwezigheid, haar liefde, ons geheimpje waardoor we zoveel van elkaar hielden...

Hoofdstuk 4 Op vakantie bij tante Elly

Maar de dag dat we naar tante zouden gaan naderde. Op de vrijdagavond zouden de ouders vertrekken naar Oostenrijk. Het vliegtuig vertrok midden in de nacht om 2 uur en ze moesten daar dus al om middernacht zijn. Dus om 10 uur vertrokken ze richting schiphol. Zo, nu hadden we het rijk voor ons alleen. Helaas hadden we gen luiers meer maar dat deerde niet. Ik had HAAR weer terug. Ik heb lekker de nacht bij haar doorgebracht in bed en samen geslapen en heerlijk gedroomd hoe onze vakantie er wel niet zou uitzien...heerlijk, wat was het weer fijn na twee maanden afwezigheid.

Het volgende moment liep de af. Zo vast geslapen dat de nacht voorbij was voor we het besefte. Gelukkig had moeder wat geld achtergelaten voor eten en zo, dus dat konden we nu goed gebruiken voor de reis naar tante. We pakten de trein van 9 uur in de ochtend en om 10 uur stond tante ons al op te wachten. Wat was het weerzien weer fijn!! We hebben in geuren en kleuren verteld dat we betrapt waren en dat we 2 maanden huisarrest hadden. Maar Jose had nog een verrassing: "jouw turnpakje heb ik nog kunnen redden"!! Ik ws blij, vooral omdat het van tante was en haar moeder het misschien herkende. We gingen naar huis en zaten aan de tafel. "Moet je eens luisteren: de komende 6 weken zijn jullie allebei peutertjes en dragen dus dag en nacht luiers. Ook bij visite en als we uitgaan. Dat jullie dat weten"! "Is geen probleem tante "zei ik. "Goed, dan ga maar alvast naar boven en kleed je maar uit"zei tante. Wij gingen als een speer naar boven en binnen een mum waren we poedeltjenaakt. Ze kwam naar boven en liet het bad vol lopen. We werden met zijn tweeen in bad gedaan en heerlijk gewassen door tante. Een paar badeendjes erbij en de pret was compleet. We hebben zeker een uur zittten te spelen in bad. Toen moesten we eruit en werden we goed afgedroogd. Dan moest Jose op de commode liggen en kreeg zij weer het gebruikelijke pakket luiers en inleggers om. Hierna een plastic broekje erover en een rompertje. Daarover kreeg ze leuke kniekousjes aan en een schattig lichtblauw jurkje. Vervolgens deed tante haar haar in twee staartjes en deed er leuke rose strikjes in. Ze kreeg een grote speen in haar mond en mocht op de grond gaan zitten.

Toen kwam ik aan de beurt. Ook ik kreeg hetzelfde luierpakket om en plastic broekje en rompertje, maar ik kreeg een lief rose jurkje aan en witte kniekousjes. Dan pakte ze een pruik en deed die mij op. "Kijk maar eens in de spiegel dametjes"! zei tante.
We leken wel een tweeling, zo leken we op elkaar. En die luier zat weer zo lekker, ik was weer in de zevende hemel. Samen wagelden we naar beneden en kregen te eten. We werden gevoerd door tante en drinken mochten we uit het tuitbekertje. Daarna hebben we heerlijk op de grond met blokjes gespeeld.Ineens ging de bel. Verschrikt keek ik Jose aan, maar zei maakte en gebaar dat het niet erg was. Het was een vriendin van tante. Die kwam binnen en zei: "oh wat heb je een lieve babietjes Elly!! Zijn ze alletwee niet om op te vreten"? "Ja he, wat vind je ervan Miranda"?Ik en Jose stonden op en moesten Miranda en kusje geven. En vrolijk gingen we weer verder met spelen. Vervolgens ging weer de bel: kwam de overbuurvrouw met een ander baby meisje op bezoek. Ook zij was gekleed in een dikke luier en had een rose T-shirt aan met de opdruk baby girl. Verder droeg ze een korte Jeans jurkje waarbij twee smalle riempjes over de schouder liepen en op de rug gekruisd. Je kon duidelijk de luier onder het jurkje zien. "Natasja, ga maar spelen met de andere twee babietjes", zei de overbuurvrouw. Dus Natasja kwam bij ons maar was erg verlegen. "Vind je het niet leuk Natasja om als babietje behandeld te worden"? vroeg ik. "Jawel" zei ze zacht, "maar niet buiten de deur". "Geeft toch niet, wij zijn toch ook baby", zei ik. Na een tijdje kroop ze steeds meer uit haar schulp en uiteindelijk speelden we met zijn drieen. In de avond ging Natasja met buurvrouw weer naar huis, en ook Miranda stapte op. Wij keken nog heerlijk naar sesamstraat en toen was het bedtijd. We moesten naar boven en daar kregen we geen 2 maar 3 abriforms aan!! Nu konden we onze benen helemaal niet meer bewegen. verder kregen we een rompertje aan die op de rug sloot met een ritssluiting. Er ging ook een slotje op."Waarom tante"? vroeg ik. Omdat jullie samen slaapies doen en ik niet wil dat er grote mensen dingen gebeuren zei tante.
Ze leidde ons naar de slaapkamer waar wij moesten slapen. We kropen op handen en voeten daar naartoe want lopen ging niet meer. Daar stond een speciale grote wieg met 2 slaapplaatsen voor ons. We moesten samen in de wieg gaan slapen, kregen een speentje in en tante ging nog even voorlezen voor het slapen gaan. Nadat het verhaal van roodkapje voorbij was deed ze een klingelmuziekje aan wat boven de wieg hing en deed de deur achter haar dicht. Daar lagen we, extreem dik geluierd naast elkaar goed ingestopt met een baby muziekje erbij...o wat hemels. Ik zou graag aan mijn luier komen en lekker klaarkomen, maar dat ging door de dikke luier niet meer, dat was wel jammer. Tevreden viel ik en Jose in slaap. De dag erna kwam tante als vroeg ons wakker maken. Ze controleerde de luiers en verschoonde ons. Nu kregen we weer het gewone luierpakket om en een rompertje. In die kleren gingen we naar beneden en kregen we fruithapje van olvarit als ontbijt. Ook had ze warme melk gemaakt en in een flesje gedaan. Daarna zette tante de TV aan: de teletubbies!! O wat was het heerlijk om weer klein te zijn!! Daarna gingen we naar de achtertuin een beetje spelen. "Meisjes, willen jullie straks heerlijk naar de speeltuin"? vroeg tante. JAAAAAAAAAA!! klonk het in koor. Oke maar dan krijgen jullie een lekkere dikke luier om zodat ik jullie niet meer hoef te verschonen . We speelden beiden nog wat in de achtertuin totdat tante ons riep. We kregen nu 2 abriforms met 6 inleggers aan. Verder had tante een speciaal rompertje: een waarvan het broekje met stevig plastic was gevoerd. Ook zaten er geen drukknoopjes. Het rompertje sloot weer superstrak over de luier en werd met een ritssluiting achter gesloten. Hierover kreeg ik weer mijn jurkje aan met de kniekousjes. Ook had ze snoezige schoenen met een riempje over de voet heen. Ook Jose kreeg hetzelfde aan. En weer konden we moeilijk lopen. Maar wat zat het allemaal verschrikkelijk lekker!!

Even later gingen we met tante samen naar buiten naar de auto. Een meisje wat in de straat woonde keek eens om zwaaide vriendelijk goededag naar tante en vervolgde haar weg. Wij namen plaats achterin de auto op weg naar de speeltuin. Na en kwartiertje rijden kwamen we dan aan. De speeltuin was in een bosrijke omgeving en het was erg druk daar met spelende kinderen van peuter tot tiener.....

Op een groot grasvel legde tante een groot badlaken uit voor ons drieen. De hele buurt keek op naar ons. Het was me ook een gezicht: twee baby meisjes die duidelijk te groot waren om als baby door te gaan waarbij de dikke luier duidelijk zichtbaar onder het jurkje uitkwam. Van mij hadden ze niet eens in de gaten dat ik een jongen was!! "Kijk mamma"! riep een kind, "twee grote babies". De rest keek ook op, en twee tienermeisjes begonnen te giechelen. Ik keek Jose aan maar we zeiden niets tegen elkaar. Het deerde ons niet, we hadden genoeg aan elkaar. "zijn jullie nog droog meiden"? vroeg een van de meisjes. "Ja" zei tante, "en het zijn mijn baby meisjes". "Ach wat lief" riep het andere meisje. En giechelend liepen ze door. Ik stond op en liep met Jose samen naar de schommel. Tante moest ons op de schommel helpen want de dikke luier hinderde ons om op de schommel te zitten zonder eraf te glijden. Het was alsof ik op een enorm kussen zat op de schommel.

Daar hebben we een flink tijdje op gezeten met veel bekijks van jong en oud. Een oudere dame sprak er schande van dat die jeugd er zo bij durft te lopen. Dat deden we vroeger ook niet zei ze. Die andere vrouw zeï : "laten we er maar extra voor bidden in de kerk dat die zondaars tot bekering komen". Een andere moeder met twee kinderen keek eens aandachtig naar ons. Ze keek een tijdje heel geinteresseerd naar ons. Vervolgens raakte ze in gesprek met tante. Ze vond ons enig hoe we eruit zagen, en prees ons voor de moed die we hadden om er zo uit te durven zien.
En wij?? Wij vermaakten ons prima. Op de glijbaan geweest, dolle pret hadden we met zijn tweeen. Daarna in de zandbak met vormpjes en schepjes lekker zitten op de grond met onze benen wijd van de dikke luier. hoe langer de luier om zat hoe lekkerder hij werd. Ik werd er gewoon bloedgeil van. Maar tussen al die kinderen wou ik dat niet laten merken. Ik maakte een gebaar naar Jose en zei: "kom gaan we naar de bosrand bij de hertjes kijken, daar is niemand, even tijd voor ons alleen". Dus we waggelde hand in hand naar de bosrand en daar aangekomen ging ik op mijn knieen zitten en kwam ik spetterend klaar in mijn luier. Jose kwam naast me zitten en hebben een tijdje lang met elkaar gekust. "Weet je Jose, dit is de gelukkigste vakantie die ik ooit had. Samen met jou dit mogen beleven". Een traan kwam in mijn ogen, tranen van geluk waren dit. Ook Jose hield haar ogen niet droog.

We waggelde weer naar de plek waar tante was. " Meiden, lusten jullie een ijsje"? JAAAAAA!! riepen we in koor. We liepen samen naar de ijskar en daar moesten we kiezen wat we wilden. "Ikke aardbei!" zei ik. En Jose wou malaga ijs. We liepen naar onze plek war tante ons ijsje voerde. Eerst kregen we een slabbetje om want anders zou ons jurkje vies worden. Daarna weer lekker spelen op de wip. Jezus dat was nog lekkerder om met en luier om op de wip te gaan. En dus kwam ik weer klaar op de wip. Een klein meisje van een jaar of 5 kwam op ons af. "Waarom heb jij een luier aan?"vroeg ze. Ik besloot om het spel mee te spelen. "Omdat ikke graag baby ben. Ikke heb besloten om nooit meer jarig te zijn. Nu ikke altijd baby"! Meisje keek ons aan en vroeg of zij dat ook kon. "Nee moet je aan mammie vragen of jij dat mag". Maar mammie haalde haar kind snel bij ons weg en maakte een afkeurend gebaar naar ons.

Het werd al avond en we gingen weer met tante naar huis. Het was erg warm en eigelijk, ondanks dat de luier erg lekker zat wou ik hem nu wel uit. We kwamen thuis aan en tante ging ons verschonen. We bleken alletwee nat te zijn zonder dat we het gevoeld hadden!! We kregen nu weer het normale pakket luiers om. Jose kreeg alleen een rompertje aan en ik het superstrakke turnpakje, verder niets, het was te warm. Zo hebben we nog lekker in de achtertuin gespeeld. Om 7 uur kregen we een heerlijke maaltijd voorgeschoteld, waarna we weer naar sesamstraat keken.

Daarna mochten we nog even in de achtertuin zitten omdat we zo lief waren vandaag. Op een gegeven moment moest ik me toch poepen, maar in de luier..dat nooit! Bah! Dus ik hield het maar op en wachtte totdat we naar bed moesten, want dan kregen we toch een schone luier om. Om half 9 riep tante ons om ons klaar te maken voor het bed. Ik wachtte tot vlak voor de verschoning en toen duwde ik uit alle kracht alles naar buiten. Zo, dat was ik kwijt. Tante rook het en ik mocht nu dus eerst. Gelijk die poepluier uit en in bad. Jose ging samen met mij in bad en heerlijk gespeeld in het water. Toen kregen we weer de luier om, maar deze keer kregen we gewoon 2 abri's om omdat het zo warm was. Daarover kregen we alletwee weer zo'n strak rompertje aan afgesloten met slotje en weer onze wieg in. We kregen ook een speentje in en het leuke baby muziekje erboven.

Hoofdstuk 5 Ruzie met Miranda

We werden s'morgens wakker en tante kwam onze luiers controleren. "Dit gaat nog wel even mee met jullie". We liepen naar beneden en kregen weer die overheerlijk warme melk in een flesje. Daarna kregen we een extra dunne luier om( 1 abri met 1 inlegger) voor de hitte.Daarover kreeg ik een gewoon rompertje aan net zoals Jose.We hebben weer de teletubbies gekeken om 10 uur en gingen daarna weer in de achtertuin spelen. Toen ging de telefoon. Tante nam op. Toen hoorde we zeggen: "Ja is goed.......hoe laat?.......oke half 3 zijn we bij jullie....daag"! "Meiden tante Elly heeft een verassing voor jullie. We gaan op visite bij baby meisje Miranda"!! Eigelijk hadden we daar geen zin in, maar goed. We hebben niet tegengestribbeld, het is nu eenmaal zo. We zijn baby en moeten gewoon luisteren.
Om 2 uur moesten we naar boven komen en kregen weer het normale luierpakket om en ik een mooi blauw jurkje met kniekousjes en Jose een wit jurkje ook met kniekousjes. Ons haar kreeg en extra beurt want we moesten goed voor de dag komen natuurlijk.
En zo ging tante met twee keurige baby meisjes naar de overkant en gingen daar naar binnen. Miranda zat in een grote box te spelen met haar poppen. Wij werden ook maar meteen in de box gezet. Kregen ons speentje in en hebben daar gewoon gezeten en verder niks gedaan. Leuk vonden we het niet en ondanks ik graag en meisje wou zijn vond ik die hele poppengedoe maar niks. Ook Jose niet. Dus wij zetten alletwee een keel op zoals babies dat doen. Tante kwam naar ons toe en vroeg wat er aan de hand was. "Wij wille peeltuin"! brabbelden we in babytaal. "Nou laten we ze maar alledrie in de tuin zetten"zei de moeder van Miranda. "Miranda neem je popjes maar mee lieverd", zei ze. Dus gingen we alledrie naar buiten. Gelukkig stond daar ook een schommel en ik kroop erop. Miranda werd boos en zei: "dit is mij sommel"!! "Jij bent stomme trut"! zei ik, en we vlogen elkaar in de haren. Tante Elly en de moeder van Miranda kwamen naar buiten. Tante was boos en riep me onmiddelijk bij me. "Waarom sla jij Miranda"? "Omdat Miranda stomme trut"! zei ik. Ikke mag van haar niet sommeluh". Het was verbazingwekkend hoe ikin mijn babyrol zat dat ik al babytaal gebruikte. "Dat is nog geen reden om haar te slaan, en tante legde me over de knie en deelde een paar flinke klappen uit. Gelukkig trok ze de luier niet af zodat ik lekker niks voelde. "En nu geef je Miranda een kusje en je zegt sorry"! Tja....er zat niets anders op en ik gaf haar een kusje en beet haar stilletjes toe: trut! En zei hardop sorry. Hierna lieten ze ons weer alleen en zei niets meer. Die schommel kon me gestolen worden en kroop dicht tegen Jose aan. Miranda kon me de pot op en ik heb haar de rest van de middag niet meer bekeken.Nooit meer wou ik naar die trut, dat verwende nest. En dus stond ik samen met Jose vrolijk rond te huppelen en lieten Miranda aan haar lot over. De rest binnen was aan het kwebbelen en lette toch niet meer op ons.

Enfin, we ware blij dat de dag alweer voorbij was en dat we naar huis konden weg van die trut. Thuis aangekomen moesten we vroeger naar bed want we waren stout geweest. Geen sesamstraat nee eten en gelijk naar bed.

Hoofdstuk 6 Inkopen doen

De volgende dag was tante alweer alles vergeten en vrolijk maakte ze ons wakker verzorgde ons, en gaf ons ons ontbijt. "Vandaag gaan we lekker inkopen doen meiden, tante heeft geen luiers meer voor jullie, en voor Johnny wil ik nog wat leuks kopen".

Maar tante had wat anders bedacht, om ons babietjes te straffen als we weer eens stout waren. We kregen weer ons normale luierpakket om van 2 abrixplus en 4 inleggers en ik een mooi lichtblauw jurkje en Jose een heel kort pastel groen jurkje en daaronder een schattig broekje met strookjes op de achterkant. We gingen de stad in en hadden weer veel bekijks. Maar niemand zei wat. Ik begon het wel leuk te vinden al die aandacht. We gingen een winkel binnen waar gewoon dames-heren en kinderkleding was. De verkoopster kwam al aan en bleek tante goed te kennen. Wat wij niet wisten is dat er achter in de zaak een deur was waarachter allemaal babietjes kleding was in grote mensen maten. Ik wist niet wat ik zag!! Rompertjes, jurkjes tuinbroekjes allemaal met baby motiefjes. Ook luiers en plastic broekjes lagen er. "Heeft u nog wat luiers voor deze twee babietjes"? vroeg tante. "Ja hoor"! lachtte de verkoopster.Tante kocht voor ons 4 pakken abriform x plus luiers en dit keer inleggers van abri san. Deze waren nog dikker dan de sanetttes. "En ik had nog graag wat schattige jurkjes voor mijn meisjes". "Komt u maar verder". En tante keek in de rek en zag er een heel lief kort jurkje net zoals Jose nu aan had. Tante kocht deze ook voor mij maar nu in het rose. "En heeft u ook nog iets voor stoute babietjes"? "Komt u maar verder". Hier zagen we van alles liggen, zoals tuigjes en boeien. Ik schrok wel een beetje. Ze zal ons toch niet gaan vastbinden of zo?? Maar gelukkig was dat niet het geval. Tante liet haar oog vallen op een paar afsluitbare rompertjes.Deze moest ik passen en Jose ook. Deze rompertjes waren speciaal omdat binnenin er twee riemen liepen vanaf de schouder tot in het kruis die je goed strak kon aantrekken, waardoor je alleen nog maar kon kruipen in plaats van lopen. Die riemen zaten verwerkt in de romper die van onder ook nog eens bestond uit plastic met een verdikking in het kruis.Toen tante alles had aangetrokken keek ze tevreden naar het resultaat. Ik kon niet meer opstaan en alles zat echt superstrak. Het was vernederend maar ook verschrikkelijk lekker allemaal. Tante deed ons weer de andere kleren aan en rekende af.Eenmaal buiten zijn we nog even en terrasje gaan pikken. Tante bestelde voor ons een chocomel en voor haar koffie. De chocomel werd voor ons in een tuitbekertje gedaan en mochten we zelf opdrinken. "Jullie worden al een grote meid he"? zei tante. De serveerster keek eens lachend naar ons hoe we eruit zagen. Gelukkig zag ze niet dat ik jongen was. Het was me ook een gezicht om twee babietjes van 1m60 groot te zien zitten op een terras. Bij Jose zag je duidelijk de luier uit steken onder haar korte jurkje.

En een bekijks wat we hadden!! Iedereen keek naar ons maar zei niets. Niemand scheen het ook te deren en na tien minuten was de aandacht ook al weer van ons wegge-ebt. Na een half uurtje rekende tante af en gingen we weg. Bij het lopen zag iedereen duidelijk dat we een dikke luier om hadden. Dat was met onze waggelende gang niet te verbergen. Weer hoorden we gegiechel achter ons, maar dat verstomde toen we de auto instapten.

Hoofdstuk 7 Avonturen in de speeltuin



We zaten lekker in de achtertuin te spelen wachtend op het eten die tante voor ons klaarmaakte. "Jose, ben jij ook nat?"vroeg ik aan haar. Ze knikte van ja. "Ikke ook" zei ik. Maar we zeiden niks tegenn tante, want als we gegeten hadden en "bah"moesten doen dan moesten we misschien wel blijven lopen tot bedtijd.

Eindelijk was het eten klaar. "Meisjes, komen jullie" riep tante. En achter elkaar waggelde we de keuken in. We werden alle twee in de hoge stoel gehesen en om de beurt kregen we een hapje van tante. We hadden erwtjes en worteltjes met puree en appelmoes. We waren klaar en gingen sesamstraat kijken. Daarna nog even in de achtertuin spelen totdat het bedtijd was. Ik moest poepen dus liet ik het nu in mijn luier komen. En zo te zien ook Jose. Tante rook het al en zo zaten we dus beiden in bad. Lekker spelen met de eendjes. Daarna werden we weer dik geluierd met afgesloten romper aan en onze lieve meisjes pyamaatjes. Dit keer ik in rose en Jose in licht geel. Het was een kort broekje met kant afgewerkt en een schattig hemdje wat zowel aan de mouwtjes als beneden afgewerkt was met ruches en kant. Op de pyamaatjes stonden allemaal beertjes en eendjes op. We kregen onze speentjes in en vielen zo in slaap.

De volgende ochtend werden we plotseling wakker want er was ineens een geroezemoes beneden. Tante had al vroeg bezoek!! Baby Natasja met haar mammie was op bezoek. Wij werden wakker gemaakt en mochten zo naar beneden maar moesten op handen en voeten kruipen want onze nachtluier was te dik om te lopen. Met dat we de kamer in kwamen hoorden we meteen: "ach wat een schattige babietjes heb je Elly"! Ik en Jose bloosden wat ervan. Ik kroop richting Natasja en gaf haar een zoen zoals kleine babietjes dat ook doen. Hetzelfde deed ook Jose en met zijn drieen zaten we samen op de grond te spelen. Tante maakte ons ochtend ontbijt klaar, een lekker griesmeel papje. Daarna werden onze luiers verschoond.

Jose kreeg een schattig blauw jurkje aan met bijpassend broekje. In dat jurkje zat een badstof rompertje ingenaaid waardoor het leek alsof het bovenstuk bestond uit blauw met wit. Daaronder had ze 2 abriform met 4 abrisan inleggers. De beentjes konden nog net tegen elkaar met moeite.

Dan was ik aan de beurt. Ook ik kreeg dezelfde luiers om als Jose. Maar voor mij had ze weer dat oude turnpakje rood-paars horizontaal gestreept. Dat was gemaakt van dik stof en een beetje elastisch. Daarover kreeg ik een jeans jurkje met van die schouderbandjes en op de borst de opdruk: baby girl en daaronder een beertje. Verder kreeg ik van die witte kniekousjes aan. Uiteraard zat het wer allemaal superstrak en was het erg lekker.

"Vandaag gaan we met zijn allen naar de speeltuin" zei tante. Hoi hoi hoi!!!! riepen we allemaal in koor. Tante pakte behalve wat luiers en de strafrompertjes ook nog een extra jurkje voor mij mee. En zo zaten we en uur later allemaal in de auto van tante. We waren lekker aan het schommelen ik en Jose en Natasja, toen we ineens ook Miranda zagen. Ik en Jose..... !! Wij van de schommel af. We zouden die trut wel eens te grazen nemen. "Wat moet je" bitste ze. "Ga weg van mij, laat me met rust"!! Maar wij wilden daar niks van weten. We pakten haar vast en trokken haar jurk uit. Nu was voor iedereen haar luier zichtbaar. Een paar meiden verderop begonnne te giechelen. Maar ook tante had het gezien en kwam direct op ons af. "HIER KOMEN JULLIE"!! O jee...wat nu. "Jullie vonden het schijnbaar leuk om de luier van Miranda te tonen? Komen jullie maar eens hier dan, dan heeft tante ook wat voor jullie"! En ze pakte die strafrompertjes uit haar tas. Mammie van Natasja hielp tante me, en zo werden we tegelijkertijd
geholpen. Mammie Natasja trok mij mijn jurkje uit en mijn turnpakje en deed mij dat rompertje aan. Toen ze de rits achter dicht had en op slot deed moest ik gaan zitten. Ze trok ze hard aan de riemen en maakten die op mijn rug vast Verder zat er ook nog een ventiel aan de achterkant en daar trok ze het dopje van af. Toen bleek dat daardoor zich alles vacuum trok en het zaakje nog strakker zat. Hierna werd er een badstof flap van achter naar voor getrokken en aan de voorkant met drukknoopjes vastgezet. Toen kreeg ik een rose jurkje erover aan en was ik klaar. Ook Jose was klaar. Ik wou opstaan, maar dat ging niet meer, want ik kon niet meer rechtop staan. Ook liggen ging niet meer want kon mijn benen niet meer strekken. Daar ging onze speeldag. "Zo, dat zal jullie leren stoute baby's"!, zei tante. Mammie van Natasja knikte instemmend. Ik zat daar en voelde dat het allemaalstrakker en strakker begon te zitten. Op een gegeven moment hield ik het niet meer en kwam spetterend klaar. Ik hoefde er niks voor te doen. Maar die meiden die net zo gegiecheld hadden zagen dat ook. "Is het zo lekker je luiertje"? zeiden ze smalend.
Ik zei niks en zat daar met een rood hoofd. Na een half uurtje mochten we dan naar de zandbak. Kruipend dan wel want we moesten alles aanhouden. Maar dat ging mij ook vervelen. Dus vroeg ik aan tante of ik weer op de schommel mocht. We kropen naar de schommel en tante tilde me op en zette me op de schommel. Voor de zekerheid bond ze me wel met een riempje vast aan de schommel zodat ik er niet af kon vallen. Hetzelfde ook met Jose. Ook Natasja kwam erbij en zo werd het toch nog een leuke dag. Op het einde moesten we kruipend naar de auto en hebben het strafrompertje tot bedtijd moeten dragen. Maar voor mij was het geen straf, maar dat weet tante niet... , lekker zo houden.

Hoofstuk 8 De terugweg naar huis

De 6 weken zaten er alweer bijna op na dagen in speeltuin te hebben doorgebracht. De laatste nacht waren we nog samen. De volgende dag zouden we in de middag weer vertrekken. in de ochtend kregen we nog onze luiers om en onze baby kleertjes. We hebben die dag nog in de achtertuin gespeeld. Natasja kwam nog afscheid nemen en vond het jammer dat 2 lieve babietjes weer weg moesten.

Op een gegeven moment moesten we samen in bad en werden we nog heerlijk gewassen door tante. Daarna kregen we onze eigen kleren weer terug en was ik weer gewoon een jongen. Ik was wel bang voor 1 ding: ik had al 6 weken geen wc meer gebruikt en vroeg me af of ik nu niet weer zinderlijk moest worden. Maar tante stelde me daarin gerust, dat dat nog nooit bij haar babietjes is voorgekomen.

Dan kwam de tijd dat we naar de trein moesten. Op het station namen we innig afscheid van elkaar en we spraken af dat we zeker in de toekomst nog eens zouden terugkomen. we kwamen weer thuis aan en ik bleef nog even bij Jose. Morgen zouden de ouders terugkomen, maar wat zouden we ze vertellen??? Nou LEKKER NIETS, LEKKER PUH!! We hebben nu een veel mooiere en betere vakantie gehad als dat we met hun waren mee geweest, dus voor ons was het geen straf.

En zo kwam het dat we elke schoolvakantie bij tante heerlijk werden vertroeteld, behalve de kerst want dat werd traditioneel thuis gevierd. En natuurlijk zijn we met elkaar getrouwd later en voor altijd baby gebleven.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
1 Re: onvergetelijke vakantie* by buurmanbaby

leuk verhaal had ik maar zo'n vakantie
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
diaper-lover2 onvergetelijke week O 9
underjamsftw Het onvergetelijke luierweekend bij tante Anja O 14
P Een onvergetelijke voetbalkamp. O 16
A Nog niet klaar De vakantie V 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
Similar threads


















































Bovenaan