Onverwachte ontmoeting

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 50,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 50,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Werni


Gedachteloos speel ik met het bijna lege glas in mijn hand. Klaar met mijn werk in een vreemde stad. Ziek van al die lange reistijden heb ik besloten maar een paar nachten in een hotel door te brengen. Nog één slok en ik ga me inschrijven in het hotel in de buurt van het terras waarop ik zat. "Héé, als dat Werni niet is? Hoe kom jij hier?" Verbaasd kijk ik naar de tafel naast me. Aan deze tafel hadden twee vrouwen plaats genomen. Een vrouw van middelbare leeftijd en een wat jongere vrouw. De oudere vrouw was diegene die me aansprak. Dat kan niet! "Kim jij?" Zonder haar antwoord af te wachten sta ik op en begroet haar met twee dikke zoenen op haar wang. "Nog niets verandert!" Stel ik vast. Maar Kim vindt dat ik dan beter moet kijken. Twintig jaren zijn aan haar ook niet ongemerkt voorbij gegaan. Toch voelt het als de dag van gisteren dat we elkaar voor het laatst zagen.

Kim was mijn buurmeisje. Mooie meid, ouder dan ik was. Paste vaak op mij op. De eerste vrouw waar ik verliefd op werd. Door het verschil in leeftijd echter onbereikbaar. "Mag ik je voorstellen aan mijn vriendin? Dit is Marjan!" Ik ontwaak uit mijn gepeins en geef Marjan een hand en stel me voor. Ik vraag of de dames wat willen drinken en of ik aan hun tafel mag komen zitten. Mijn vraag wordt enthousiast ontvangen en ik bestel voor hen twee koppen koffie. Natuurlijk hadden we heel wat te bepraten. Het was erg gezellig alsof tijd niet heeft bestaan. Rond een uur of elf geeft Kim aan naar huis te willen gaan en vraagt of ik al een onderdak heb, Toen ik vertelde dat ik nog niet ingeschreven had, glimlacht ze tevreden. "Kun je mooi bij ons slapen! Ga je mee?"

"Okay, moet ik even mijn koffer uit de auto halen!"

"Hoeft niet hoor. Wij hebben wel luiers en nachtkleding voor je!" Haar stem klinkt alsof ze geen tegenspraak duldt. De schrik slaat me om het hart. Marjan kijkt me aan en ik ontwaar een spottend glimlachje om haar mondhoeken. Kim pakt me bij de arm en ik laat me door haar leiden. "Ik heb je toch wel eens verteld over dat buurjongetje die volgens mij met opzet 's nachts in bed plaste..." Mijn gedachten schoten terug naar die tijd. Ze had het dus door gehad. Mijn moeder werkte vaak in de nachtdienst en dan sliep ik bij de buurvrouw en haar dochter.

Om haar beddengoed te beschermen werd ik voor het slapen gaan geluierd. Na verloop van tijd nam het buurmeisje de taak van haar moeder over. Ze voerde die overigens met verve uit. Ze kleineerde en vernederde me maar liefkoosde me ook, zorgde er altijd voor dat ik een erectie had wanneer ze me een luier om deed en soms wanneer ze me 's morgens de natte af deed en me waste liet ze me klaarkomen. Ze bond me op deze manier aan haar. Groot was ook de teleurstelling toen ik hoorde dat ze in een andere stad op kamers ging wonen. Ik was er een tijdlang kapot van. Droomde nog vaak van haar heb echter geen luier meer gedragen. Nu liep ik arm in arm met haar naar haar huis met in het vooruitzicht... Ik begin te zweten en voel me weer de puber van toen.

Na tien minuten lopen stonden we voor een oud herenhuis. "We zijn er!" De deur wordt geopend en we stappen naar binnen. Ik word de woonkamer ingeleid en krijg te horen hier even te wachten. Nerveus loop ik door de kamer. Neem de dingen op zonder ze te zien. Wat gaat er gebeuren. Na een tijdje komen Kim en Marjan de kamer in. Ze hebben hun dagelijkse kleding geruild voor leren rokjes, laarzen en doorschijnende blouses. Ik moet slikken. Kim glimlacht. Ze ziet mijn verwarring en herkent mijn onderdanige gevoelens naar haar. "Kleed je uit!" Ik moet een onnozel gezicht hebben getrokken want de dames schieten in de lach. Marjan komt op me af en geeft me een klap in mijn gezicht.

"Luisteren, of moet ik het voor je doen!" Klinkt het terwijl haar hand via mijn borst naar mijn kruis glijdt. Dan weer iets naar boven en met enkele resolute bewegingen maakt ze mijn riem los. Ik laat het gebeuren. Binnen de kortste keren sta ik naakt voor de dames.

"Je snapt wel dat ongehoorzaamheid hier afgestraft wordt? Ik heb je moeten uitkleden ipv dat je dat zelf deed!" Marjan pakt me bij mijn oor en dwingt me mijn hoofd tussen haar benen te steken. Ik voel handen over mijn billen glijden. "Een beetje dikker geworden maar mooi vlezig!" Pats, pats een paar stevige tikken komen op mijn kont neer. Weer streelt ze mijn billen en volgen er een paar stevige tikken. Mijn billen beginnen te gloeien. Dan neemt de druk op mijn oren af en kan ik gaan staan. Althans dat dacht ik. Ik moet achter de bank gaan en over de leuning buigen met mijn ellebogen rustend op de zit kussens.

Ik hoor een la open gaan. Dan twee paar handen die mijn billen en bovenbenen strelen. Dan een stevige tik en nog één en nog één een serie tikken striemen mijn kont. "Au, au, au!" Kerm ik terwijl ik kronkelend de tikken probeer te ontwijken. Zo onverwacht dat de tikken begonnen eindigden ze ook. Weer voel ik de strelende handen en de kleinerende opmerkingen. Ze spraken tegen me of ik een klein ondeugend jochie ben. Ik word in de hoek gezet terwijl de dames iets gaan drinken. Ze kijken ondertussen naar het late journaal.

Wanneer het journaal is afgelopen hoor ik Kims bevel. "Kruip naar ons toe!"

"Heb je niets te zeggen!" Ik weet niet wat en kijk haar vragend aan. Onverwacht haalt Marjan uit en mijn toch al geteisterde kont incasseert een serie nieuwe tikken van het rietje. De tranen schieten me in de ogen. "Bedank ons voor de les in beleefdheidsvormen schatje." Hoor ik Marjan zeggen. "Je moet ons telkens weer bedanken voor elke straf. En als je hier komt kleed je je direct uit en wacht af wat er gebeurt. Begrepen?" De tikken waren tijdens haar betoog gewoon doorgegaan. Tranen liepen me over de wangen en snotterend en stotteren bedankte ik hen voor de les.

Marjan loopt de kamer uit om even later terug te komen met allerlei babyattributen. Het enige verschil is dat de maatvoering op volwassenniveau is. In de hoek van de kamer staat een grote langwerpige eettafel. Kim legt er een kleed op. Dan krijg ik het bevel op de tafel te gaan liggen. "Spartel maar als een baby!" Lacht Marjan spottend. Gehoorzaam trek ik mijn benen op en beweeg ze. Ik voel me onhandig en lullig zo te kijk liggend voor de beide vrouwen. Deze hadden er groot plezier in. "Net als vroeger! Eens een baby altijd een baby! Beentjes omhoog!" Terwijl ik dat doe wordt er een luier onder mijn kont geschoven en mijn geslacht en billen gepoeierd. De luier wordt aan de voorkant dicht gespeld. Marjan wrijft over de voorkant. Natuurlijk krijg ik een erectie en sluit mijn ogen Ik ga geheel in mijn gevoelens op. Wanneer het punt van klaarkomen nabij is stopt ze.

Ze doet me een plasticbroek aan. Hierover wordt een romper gedaan en tot slot krijg ik een babydoll aangetrokken. Ik moet van de tafel afkomen en goedkeurend lopen de dames om mij heen terwijl ze me betasten. Om te zorgen dat ik de luier morgen nat heb moet ik een halve liter water drinken en mijn blaas was al behoorlijk gevuld. Ik word naar een kamertje gebracht dat als een babykamer is ingericht. Maar ook hier gold dat alles een volwassen formaat had. Ik word in een bed met spijlen gelegd en voor alle zekerheid met riemen vastgelegd. De dames doen het licht uit en laten de deur op een kier open.

Daar lig ik dan. Voel me weer die puber van toen. Plas voor alle zekerheid maar vast in de luier. Stel je voor dat ik morgen droog zal zijn. Morgen? Hoe zou ik aan mijn bureau zitten en wat gaan ze morgenochtend en avond met me doen. Al mijmerend val tenslotte in slaap.

Ja morgen... Ik ben benieuwd.
 
Bovenaan