Onverwachte verversing van m'n poepluier

luier lover jorg

Sissy - DL - Sub
Het was vrijdagochtend, ik wist het vanmiddag na school ga ik het in m'n luier doen. Maar ik moest eerst nog naar school.
Eenmaal op school probeerde ik zoveel mogelijk te eten en te drinken zodat ik mijn luier vanmiddag kan vol poepen.
Na de middaglunch begon ik het al wat lastig te krijgen met een volle blaas en de drang om te poepen. Eindelijk het laatste lesuur biologie, nu moest school snel gedaan zijn want anders was het in m'n broek. Uiteindelijk het verlossende belsignaal, school was gedaan het weekend kon beginnen.

ik reed met m'n fiets naar huis. Ik zei hallo tegen mijn mam en ging naar mijn kamer een luier aan doen. Ik kon niet thuis in mijn luier poepen en verversen want anders zoude mijn ouders het merken. Dus besloot ik te gaan fietsen en me ergens in een rusthuis of het sloeberhof ( opvangcentrum van baby's bij ons in de buurt ) te verversen. Mijn mam zei er niets op omdat ik wel vaker eens ga fietsen dus vertrok ik. Ik zorgde dat ik ergens was waar ik geen mensen ken. Dit was een paar straten verder van mijn huis. Daar woonden geen vrienden van mij dus hier liet ik alles lopen.
Ik voelde mijn luier zich vullen met warme urine en en die warme brei van poep. Het gevoel was heerlijk. Ik liep een stukje
naast mijn fiets tot ik voelde dat ik helemaal leeg gepoept was. Mijn luier was zwaar en heel verdikt je zag hem perfect
onder mijn dunne jeans zitten. Maar dat deerde me niet ik vind dat juist leuk. Ik besloot om wat rond te fietsen in mijn dorp. Ik ging op m'n zadel zitten en voelde en de warme poep brei zich verspreiden in mijn luier. Zalig!

Ik fietste nog zo een 20 minuten rond in mijn volgepoepte luier. Tot ik besliste om me te gaan verversen. Ik besloot om naar een rusthuis te gaan en daar te vragen of ik even naar het toilet mocht. Zo gezegd zo gedaan ging ik naar rusthuis. Ik kwam eraan zette mijn fiets in het fietsenrek en ging binnen. Het was niet zo druk in de inkomhal en ik ging naar de receptie om te vragen of ik even naar het toilet kon gaan daar. Er zat een vrouw van zo'n 50 jaar aan de receptie ze keek me aan en vroeg
wat ze voor mij kon doen. Ik vroeg of ik even naar het toilet kon gaan. Ze keek me aan en stond recht. Ik kreeg nu toch wat stress wat als ze zag dat ik een luier aan had, want deze was héél zichtbaar. De vrouw keek naar de plaats waar mijn luier zat en rook eens rond. Dom van mij mijn luier zat vol met poep de geur was duidelijk waarneembaar. De vrouw lachte eens en zei " Het lijkt of je al gepoept hebt. " Ik werd rood. De vrouw zei tegen me dat ze al genoeg luiers ververst heeft om te weten wie wel en wie niet een luier draagt. Ik gebaarde mij dat ik haar niet begreep waarop ze zei dat ze zag dat ik een luier aan had en dat aan de geur te lijken die goed volgepoept was. Nu werd ik knalrood. De vrouw kwam van achter de receptie en nam me mee naar een ruimte waar een bed stond en in een kast verschillende soorten luiers lagen.
Ze gebaarde me vriendelijk om op het bed te gaan liggen. Ik zei dat ik mezelf wel zou verversen in het toilet, maar ze wou het perse zelf doen.
Ze behandelde me als een baby deed mijn kleren uit en legde me over haar knie ze wreef wat over mijn luier en verspreiddede poep nog meer. Tot ze zei dat ze me ging verversen. Ze ververste me alsof ze dat elke dag deed, wawaarschijnlijk deed ze dit ook bij de bejaarden in het rusthuis. Nadat ze me had ververst vroeg ze of ik een nieuwe aan moest. Ik zei van ja. Ze nam niet 1 maar 4 tena flex maxi luiers. Ik zei dat 1 luier genoeg was maar ze zei dat een baby zoals mij niet genoeg had aan 1 luier. Ze deed luier voor luier aan. Die 4 maxi luiers waren super dik ik moest met mijn benen openlopen en mijn strakke jeans geraakte niet toe. Gelukkig had ik een trui aan die dat bedekte. Die 4 luiers over elkaar viellen echt op zelfs als je er niet op lette.

De vrouw van de receptie vroeg of ik niet samen met de bejaarden een tussendoortje wou eten. Ik zei dat ik dat leuk zou vinden. Ze leidde me naar de refter daar zaten al wat bejaarden ook sommige met een bavet/slabbetje. Ik nam plaats bij ren oudere vrouw die alleen zat. Tot mijn grote verbazing kwam de vrouw die me ververst had ook met een bavet /slabbetje voor mij. Ze zei da een baby zoals ik dat wel moest dragen. Ik vond het niet erg omdat ik graag als een baby behandeld worst maar wel een beetje gênant. Ik at samen mt de bejaarden een taartje maat nu moest ik wel naar huis anders zou m'n mam zich zorgen beginnen te maken. Ik zei dag tegen de vrouw ze deed mijn bavet/slabbetje uit en zei ook dag.

Daar vertrok ik dan met 4 maxi luiers aan en juist een bavet/slabbetje uitgedaan door een bejaarde verzorgster. Dit had ik totaal niet verwacht maar ik vond het wel zalig een uurtje behandeld worden als een baby. Dit zou ik nog wel eens willen meemaken. Met deze gedachte vertrok ik terug naar huis.
 

luier lover jorg

Sissy - DL - Sub
Zou ik wel willen maar het is een verzonnen verhaal. Maar er zijn wel delen echt gebeurd alles tot het vragen aan de receptie of ik eens naar het toilet mocht. Alles daarna is wat ik zou willen wat er gebeurd.
 

pamperjong

ik vindt het fijn om lekker aan het luieren te zij
Mooi verhaal hoor.
nou dat zou ik ook wel willen mee maken.
 

duimelot

Superlid
Ik speelde dat ik een verschoning zocht ,een luier, en of ik me ergens kon verschonen om 17.45u. op een vrijdag. Ik speelde slecht sprekend, dat het niet zo lukte, en werd vervolgens vakkundig geholpen.
Ik maak dan wel een beetje gebruik van mijn duim, die in de little modus mijn mond in schiet.
Ik ben dan ineens anders... Ik ben dan iemand uit een gezinsvervangend tehuis of zo. slecht hé? Maar ik speel dat zo goed.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
W Een onverwachte beloning voor heldhaftig gedrag 16+ Verhalen 76
DL_Michel Onverwachte ontmoeting O 0
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
Daddy777 Plas- of poepluier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
Luiertje G volle poepluier smorgens is heerlijk Broekplassers en Poepers 0
billenveger Billenveger en poepluierverschoner Voorstellen 45
Cyril Archambault Zojuist in mijn luier gepoept AB/DL Fotos 10
Diaperlover20003 Lekker ochtendje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
A Luierliefhebbers omgeving Tilburg/online? Contact advertenties 0
A Bicuriosity verkennen! Contact advertenties 5
Luiertje G poepluier openbaar Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
LuierN Lijst verhalen Broekplassers en Poepers 3
G Waarom is het leuk om een poepluier te verschonen? Polls 4
MessydiaperLover hoe krijg je een hele volle poepluier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
Diaperthijs Beste manier voor volle poepluier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
J Welke luier moet ik kiezen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
J Foto’s uitwisselen van poepluiers 16+ Board 2
J Lekker genoten van 2 volle poepluiers vandaag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
J Jongeman van 25 nieuw hier Voorstellen 25
T.ABDL Poepluier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Brett010 Wat te eten voor een goede poepluier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Jappie1996 Bijna betrapt in poepluier Broekplassers en Poepers 10
DLY85 Wat geeft de fijnste en volste poepluier? Broekplassers en Poepers 12
Offline Stank poepluier, ook na douchen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DLY85 Je lekkerste poepluier ervaring ooit Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
D Poepluier meating noord holand Broekplassers en Poepers 86
Luiersersen Vast in poepluier Broekplassers en Poepers 4
ABDF Poepluier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
CuriousRabbit De eerste poepluier Broekplassers en Poepers 18
J Eerste poepluier waargebeurd E 4
Brett010 Eerste poepluier.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
N in luier plassen met poepluier om Broekplassers en Poepers 14
Willem-Harff19 Hoelang blijf jij in je poepluier Broekplassers en Poepers 101
P Vraagje poepluier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
The Dude Kun je een nacht in een poepluier slapen? Tiener board 20
mr_diaper Heerlijke Poepluier AB/DL Fotos 7
mr_diaper Zaterdagochtend POEPluier! AB/DL Fotos 13
B een poepluier AB/DL Fotos 22
broekluier poepluier vanmorgen AB/DL Fotos 20
J Poepluier in de trein 16+ Board 32
N Wat doen jullie om langer in je poepluier te lopen??? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Rainn neppe poepluier? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 16
Similar threads















































Bovenaan