op de behandel stoel

efteling

Nieuw lid
elke week de sex advertenties nakijken in het plaatselijk week blad.
daar stond het iedere week meesteres voor een pak voor de billen, en of ook fetish.
nadat ik haar had op gezocht op internet, stuurde ik een mailtje met mijn wensen.
ik ben zelf DL en ik houd er van om streng aangepakt te worden. nadat de meesteres me had terug gemaild maakte ik een afspraak. ik had enkele luiers ingepakt en meegenomen.
toen ik bij haar thuis aankwam stelde ik me voor, oh jij bent van die diapers zei ze.
op dat moment voelde ik me al een beetje opgelaten, ze liet me haar speelruimtes zien.
ben je voor een baby spelletje hier vroeg ze me, ik zei dat ik alleen luiers fijn vond om te dragen tijdens een sm spel. nou dan kleed je maar eens uit. heb je geen luier om vroeg ze dat is al een minpunt. ik moest plaats nemen op de behandelstoel met mijn benen in de beugels.
zo eerst wat haar verwijderen zei ze, ze pakt een scheermes en wat schuim en begon mij te scheren.
 

efteling

Nieuw lid
terwijl ze het zaakje vakkundig onder handen nam vroeg ze of ik wel eens wat in mijn luier deed.
ik zei nee tegen haar maar eigenlijk durfde ik haar geen eerlijk antwoord te geven.
normaal zitten mijn kleine jochies al met een stijf plassertje op de stoel, ben je bang wat er staat te gebeuren babytje. ik schaamde me nu echt rot en dacht ik wil hier weg. ze begon te lachen en zei we zullen eens iets proberen om je geil te krijgen. ze deed een latex handschoen aan en smeerde er wat op
zachtjes duwde ze een vinger naar binnen,oh hij doet het toch dat plassertje.ze masseerde even met haar vinger en trok toen terug. zo dan nu maar een luier anders is het dadelijk allemaal al vies hier. vind je het nu wellekker vroeg ze ? ja meesteres antwoorde ik,ze kneep in mijn tepels en zei dat ik mocht opstaan en haar volgen. we gingen naar boven waar een rond bed stond en allemaal spiegels aan de wand ga maar liggen en bekijk jezelf maar eens zo,n stoere vent met een luier om.mijn geilheid zakte weer meteen weg. ze stak haar hand in mijn luier en zei dat ik mezelf vlug weer moest opgeilen.
 

efteling

Nieuw lid
langzaam wreef ik over mijn luier en ik werd nu toch weer geil, mijn schaamte ebde weer weg.
ik moest op mijn rug gaan liggen ze maakte de luier los, en legde die op mijn gezicht ik hoorde haar een nieuwe luier pakken uit mijn tas die deed ze me om en ze ging achterste voren op mij zitten ze ging met haar kont op mijn gezicht zitten en begon heen en weer te schuiven op mijn gezicht dat was zo heerlijk gevoel ondertussen wreef ze over mijn luier die ik omhad. denk eraan niet klaar komen zei ze
na een paar minuten hield ze op en zei dat ik op mijn buik moest gaan liggen. mijn gezicht in de eerste luier die deed ze over mijn hoofd heen, heerlijk die geur dat gevoel. ze kwam naast me zitten en ze zei ik wil dat je de luier vies maakt voor me,ik reageerde ik niet toen zei ze het nog eens nu iets minder vriendelijk. dit wil je toch stiekem vies ventje dat je bent, ik werd nu echt gek en nog geiler onder dwang van haar plaste ik in mijn luier. goed zo zei ze controleerde mijn luier en gaf mij de opdracht om te schuiven over het bed zodat ik heerlijk klaar kwam. een te gekke ervaring. dank u meesteres.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
André Adult Baby Bij de Tandarts een behandeling krijgen met alleen een luier om in de stoel. Contact advertenties 13
Bovenaan