Op de racebaan

Cyril Archambault

Frans-Nederlandse luierliefhebber
Hallo allemaal,

Ik ben van plan mijn eerste verhaal maken en hier te plaatsen, maar ik kan niet zo heel goed schrijven.
Daarom bij deze alvast de titel en 3 van de personages, zodat jullie er iets moois van kunnen maken.
Wees vrij om er extra karakters bij te bedenken. Oh ja, het verhaal mag maximaal 1 t/m 5 hoofdstukken hebben.

TITEL
Op de racebaan

PERSONAGES
  • Michael 'Mike' Johnson is een Amerikaanse racer van 18-jarige leeftijd. Ook is hij van Italiaanse komaf, wat hij zelf niet weet. Hij draagt ook wegwerpluiers vanwege permanente incontinentie, wat hij op 13-jarige leeftijd kreeg. Mike draagt ze echter met plezier; voor tijdens het racen en om erin te kunnen poepen.
  • Mary Edwards is een politiecommissaris van 55-jarige leeftijd. Zij werd geboren als Maria Eduardo en is afkomstig uit een criminele familie. Nadat ze met hen gebroken had, verhuisde ze naar de Verenigde Staten, om daar een nieuw leven te beginnen. Ze trouwde met vastgoedmakelaar Gareth Johnson en kreeg met hem een zoon, Mike. Ze hebben samen gezworen om Mike te beschermen tegen de misdaad en houden daarom Mary's verleden voor hem verborgen.
  • Gareth Johnson is een vastgoedmakelaar van 57-jarige leeftijd. Hij is de echtgenoot van Mary en de vader van Mike. Hij weet als enige van Mary's verleden af en helpt haar dit te verzwijgen voor Mike en andere mensen.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Ik heb 2 onvoltooide verhalen staan hier maar het schrijven ervan is niet zo mijn ding.
 
Bovenaan