op het werk

Daan2001

Nieuw lid
dit verhaal is deels verzonnen en deels waarheid..
(wel zijn alle namen in dit verhaal verzonnen)

moeder komt me kamer binnen ¨he slaapwammes wordt wakker en ga douche je moet naar school¨
al slappend ga ik douche en kleed me aan en ben net optijd klaar toen de taxi kwam.
de chauffeur zei zoals gewoonlijk gedag en kletste samen wat. toen we max opgehaald hadden veranderde het gespreksonderwerp.
ik begon te wiebelen en das geen goed voor teken waarop de chauffeur zegt ¨misschien mag je bij mees zo wel even¨
dus ik stap uit bel aan bij mees en vraag hem of ik naar de wc mag... mees weet dat dat een uitzondering is dus zei ja jij altijd.
snel liepen we samen terug en ging op onze plek zitten en we reden naar school.
op school was het druk op het voorpleintje dus ging snel naar binnen. ik kwam de klas in en zag de planning en vroeg of er voor mij al nieuw werk was.
yes ik had geluk er was een nieuw boek binnen.. dus de eerste uren heb ik heerlijk mijn biologie boek uitgewerkt tot de pauze. in de pauze kreeg ik een glas water maar gebaarde dit niet te willen maar moest het toch opdrinken omdat ik anders teweinig dronk. na het jeugdjornaal hadden we gym. 1 van mijn minst favoriete vakken...
dus nadat iedereen zich had omgekleed ging ik ook rustig aan het omkleden en liep daarna de sportzaal in..
met wat tegenzin deed ik toch zo goed als mogelijk mee. totdat het misging en ik mijn broek nat zag worden en verstopte me zoals altijd in het opslaghok.
na een kwartier kwam me juf zoeken omdat zei wel wist waar ik was en waarom... toen de hele klas terug was naar de klas ging ik douche en me omkleden.
me klasgenoten gingen terug naar de groep en ik ging in een klaslokaal met allemaal kinderen die net als mij elke dag vanaf huis naar school gingen een broodje eten...
toen ik na een kwartier me eten al ophad besloot ik mijn pauze te besteden aan wiskunde...
inmiddels stoomde de klas vol en ik zat nogsteeds druk met me wiskunde voor me... net alsof ik niet hoorde dat ik meemoest naar groen ging ik verder.. mijn mp3 speler en koptelefoon moest ik inleveren en werd naar groen gestuurd.. ik liep naar groen en kreeg het voor elkaar om binnen 3 minuten de les uitgestuurd te worden... zonder enige tegenstribbel liep ik het schoolgebouw weer in en ging naar de time out honk. hier legde ik uit wat het probleem was.
hij begreep het en de rest van de les heb ik bij hem doorgebracht.
na de les ben ik naar de klas terug gestuurd en mocht ik verder met mijn wiskunde terwijl de rest van de klas op de computer ging.
ik was zo druk met wiskunde dat ik niet voelde dat ik plaste totdat het langs me stoelpoten naar beneden kletterde...
ik liep snel de klas uit en ging op de wc zitten... bang bang om gepest te worden... ik kleden me om en met wat tegenzin liep ik de klas weer in... niemand keek naar me op en mijn plekje was alweer schoon... om kwart voor 3 moesten we opruimen en ging we afsluiten en om 3 uur naar huis... samen met mees en max wachten we op de taxi maar helaas... geen taxi voor ons... zoon 3 kwartier later was onze taxi er dan eindelijk en konden we naar huis...
ik werd afgezet op een verkeerd adres wat helaas wakker gebeurde... moest ik nog een half uur lopen naar mijn woonadres met een zware tas op me rug liep ik de straat in en voelde de warme urine alweer langs me benen stromen en liep de groep in met een doorweekte broek.... ging naar me kamer kleden me om en ging aan tafel om te eten.. maar toen gebeurde waar ik bang voor was
 

Daan2001

Nieuw lid
er was een nieuw groepsgenootje… mijn klasgenoot xsem.
xsem en ik waren niet zulke goede vrienden.
en tot overmaat van ramp moest xsem bij mij aan tafel zitten.
dus met zijn 2e en een groepleider aten we aan tafel… de begeleider vroeg hoe onze dag was waarop xsem rustig begon te vertellen over hoe ik in mijn broek had geplast.
de begeleider werd kwaad op xsem maar ik was al weg… hoe kon xsem dat nou zeggen?
ik moest weg hoe dan ook. ik pakte wat kleren in een tas en liep over de groep naar de deur waar de begeleider me tegen hielt ¨zo daan waar denk jij heen te moeten¨ ik ga naar huis ik wil niet langer bij xsem zijn. ¨kom op daan iedereen maakt wel eens een fout en volgens mij hebben wij hier wel een afspraak over met jou¨
en ja hoor daar kwam het weer. de hele lijst afspraken werd opgenoemt.
xsem kwam de gang in en riep heel hard ¨daantje is een baby¨ ik weet niet wat er gebeurde maar alle stoppen sloegen uit me lijf en ben xsem achterna gerent totdat ik hem had en begon hem te kietelen… hij riep steeds dat ik moest stoppen omdat ie naar de wc moest… maar ik ging door totdat hij uiteindelijk in zijn broek plaste… en de hele groep hem uitlagte.
ik ben naar bed gegaan en de begeleider kwam me nog even me luier omdoen. ¨daan als deze morgen droog is mag je van mij morgen avond zonder luier slapen knul¨
ik ging slapen en de volgende ochtend was me luier droog....
 

babytje2

Toplid
er was een nieuw groepsgenootje… mijn klasgenoot xsem.
xsem en ik waren niet zulke goede vrienden.
en tot overmaat van ramp moest xsem bij mij aan tafel zitten.
dus met zijn 2e en een groepleider aten we aan tafel… de begeleider vroeg hoe onze dag was waarop xsem rustig begon te vertellen over hoe ik in mijn broek had geplast.
de begeleider werd kwaad op xsem maar ik was al weg… hoe kon xsem dat nou zeggen?
ik moest weg hoe dan ook. ik pakte wat kleren in een tas en liep over de groep naar de deur waar de begeleider me tegen hielt ¨zo daan waar denk jij heen te moeten¨ ik ga naar huis ik wil niet langer bij xsem zijn. ¨kom op daan iedereen maakt wel eens een fout en volgens mij hebben wij hier wel een afspraak over met jou¨
en ja hoor daar kwam het weer. de hele lijst afspraken werd opgenoemt.
xsem kwam de gang in en riep heel hard ¨daantje is een baby¨ ik weet niet wat er gebeurde maar alle stoppen sloegen uit me lijf en ben xsem achterna gerent totdat ik hem had en begon hem te kietelen… hij riep steeds dat ik moest stoppen omdat ie naar de wc moest… maar ik ging door totdat hij uiteindelijk in zijn broek plaste… en de hele groep hem uitlagte.
ik ben naar bed gegaan en de begeleider kwam me nog even me luier omdoen. ¨daan als deze morgen droog is mag je van mij morgen avond zonder luier slapen knul¨
ik ging slapen en de volgende ochtend was me luier droog....
Kwam er vervolg, heb toen de andere nacht ook met een luier geslapen?
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Ongemakkelijk op werk dankzij mede-ABDL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 33
J Wie draagt er.op het werk plasticbroekjes Polls 11
I Ik ben betrapt op werk B 3
lovediaper Op het werk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Maxicouche luier date gezocht voor iets 'hardere' werk Contact advertenties 20
Bob1979 Voor het eerst luier aan gedaan naar het werk Algemeen 12
Meindert Werk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Den-boy123 Met een luier naar werk...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
V Werken met dips! 16+ Board 6
Luierliefde89 Werk Polls 34
V Verpleegkundige of medisch beroep? Luiers in je werk? VVV 23
walli Op het werk Broekplassers en Poepers 1
L Eerste maal naar werk met tena pants wat tips Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
larsje03 luier dragen tijdens werk of op school Polls 21
K Luiers dragen tijdens je werk!!?? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 104
M Dragen jullie luiers naar werk/school/openbare festivals? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
B werk Polls (T) 1
K Geluierd naar het werk. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
M Ervaring op het werk Pub 1
smartin luiers dragen op je werk zonder dat iemand het door heeft Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
P Werk op verplaatsing. 16+ Verhalen 5
matthiasje Beste luiers op het werk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
A Wat doe jij voor werk? Pub 43
mtluierjongen luiers dragen naar school of werk? Polls 109
N luier op werk gedragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 49
diapermick Ongeluk op het werk O 2
J Werk (Bijbaantje) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
diaper ed zo werk het dus Pub 4
klein wat voor werk doe je? Pub 21
AB88 Werk je of studeer je nog steeds..? 16+ Board 64
Bovenaan