Op Reis

Hoe was het verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 50,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 50,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2
P

Pepje

Guest
Dit is niet waargebeurd .

De grote vakantie kwam er aan , moeder had een reisje geboekt naar america .
Moeder zij ,
"Mieke neem wat spulletjes mee ik zal de bagage wel maken"
Mieke nam wat spulletjes mee zoals , Een knuffelbeertje, Boekje om te lezen en nog wat snoepjes .
Ondertussen had Moeder de bagage genomen en wachte al in de outo , toen Mieke eraan kwam reden ze naar de luchthaven,
Aangekomen op de luchthaven ging Moeder en Mieke inshecken er stond een lange rij , meer dan een uurtje was het aanschuiven,
Moeder zij tegen Mieke
"Kleine meid ik ga eventjes sigaretjes halen" Oke mammy antwoorde Mieke ,
Mieke voelde dat zij naar het toilet moest maar mama was er nog niet en Mieke was bang om haar plaats te verlieren dan moesten zij weer uurtjes aanschuiven.
Mieke haar druk werd zo enorm groot dat zij haast niet meer kon ophouwden, toen moeder terug kwam riep zij "Miekeeeee ik ben er hoor" ,
Mieke schrok zo hard dat haar beentjes nat werden en haar broekje Mieke kon het niet meer ophouwden en plaste heel haar broek onder en op de grond kwam een plas te liggen.
Mieke schaamde zich werd rood en stotterde tegen mammie Kkkkkkkkijk eens mammmy ik heb een ongelukje gehad,
Mammie keek naar beneden en schudde haar hoofd van lings naar rechts Dat is niet erg kleine meid en zij nam mieke haar handje en nam haar mee naar het dames toilet.
Moeder nam haar handtas en name daar een luier uit , Mieke vroeg aan mammie wat het was, Mammie antwoorde Mieke "Dit is een luier mijn Meisje"
Zij nam Mieke op en legde haar op een tafel die daar stond, Opende Mieke haar Billetjes schudde met wat babypoeder , schuivde de luier onder haar billen en vouwde die toe. Moeder trok de luier aan en kleefde de bandjes toe . Toen gaf moeder mmieke een tikje op haar billen en zij "Hop kleine meid doe jouw broekje maar in de handbagage,
Moeder nam droge kleedjes en klede Mieke terug aan.
Zij gingen terug naar de balie en het volk was ondertussen hard verminderd.
Een heel weekje heeft moeder Mieke in de luiers gehouwden
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
ziet er goed uit:) erg goed:D
je zou alleen voor de volgende keer misschien wat meer informatie erin kunnen zette:) zoals meerdere namen of leeftijd etc etc;)

groetjes,
Jonathan
 
Bovenaan