Op vakantie

basboy1139

Nieuw lid
Hoi Guys,
Het is mijn eerste verhaal, ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden, ik merk wel aan de comments of ik nog meer delen moet gaan schrijven!


1 De ontdekking

Het was 8 uur ´s ochtends, ik was net wakker. Opeens herinnerde ik me wat ik had gedroomd, dat ik weer luiers moest gaan dragen omdat ik nog in bed plaste. Mijn blaas had op deze droom gereageerd, en ja hoor toen ik met mijn hand onder mijn laken voelde, was mijn pyjama en laken helemaal nat!

Het was gebeurd ik was 13 jaar en ik had sinds mijn vierde nooit meer in mijn bed geplast, maar nu uit het niets opeens weer. Toen mijn moeder de kamer in kwam en vroeg of ik lekker had geslapen werd ik rood en vertelde dat ik in mijn bed had geplast, mijn moeder zei mij dat het niet zo erg was maar als het nog een keer zou gebeuren we toch een keer naar andere maatregelen zouden gaan kijken.

Toen ik de volgende morgen wakker werd had ik weer in bed geplast, mijn moeder was gelukkig al werken, dus heb ik het laken in de was gedaan samen met mijn pyjama en beide daarna laten drogen, mijn bed weer opgemaakt en gelukkig was mijn moeder niet 10 minuten eerder teruggekomen. Wat ben ik blij dat mijn moeder zelfs op zondag werkt! En dat het niet een doordeweekse dag was waarbij ik gewoon naar school moest.

2 Derde keer op rij

En ja hoor vanochtend was het weer raak, voor de derde keer op rij had ik in mijn bed geplast, mijn moeder had het al gemerkt en toen ik beneden kwam zei ze meteen, “zo jongen, ik heb een afspraak met de dokter om half negen, dus kleed je maar snel even om. Dan kunnen we zo meteen gaan.”

Een halfuur later waren we bij de dokter, en die vroeg ons of er wat was gebeurd, misschien op school, en of ik gepest werd, nou voor zover ik nog weet ben ik nog nooit op school gepest, en is er de laatste tijd ook niks ‘ergs’ gebeurd, waardoor ik mijn bed zou kunnen gaan plassen. De dokter vertelde ons dat we bij het Kruidvat, zo genaamde ‘Drynites’ konden halen, en vertelde ons dat het een soort van luierbroekjes zijn die gewoon op onderbroeken lijken.

Mijn moeder natuurlijk meteen enthousiast naar de winkel gegaan, en maar meteen 5 pakken gehaald, vervolgens de school gebeld en gezegd dat ik ziek was. Eenmaal thuis zei mijn moeder dat ik er maar is eentje moest gaan proberen om te kijken of ze goed zaten, nou ze zaten perfect! Ondanks dat na dat ik er een paar keer in had geplast hij aan de zijkanten begon te lekken.
 

basboy1139

Nieuw lid
3 Op vakantie

Na ongeveer 2 weken elke nacht nat wakker geworden te zijn gingen we op vakantie, na een half uur ruzie gemaakt te hebben over of ik wel of niet een luier om moest in de auto en op vakantie, kreeg ik natuurlijk ongelijk met mijn oordeel dat ik niet meer in bed zou plassen, en ik moest gewoon een luier om in de auto en op vakantie! We gingen wel naar een leuk land op vakantie, me moeder had dit jaar Italië uitgekozen, en we gingen naar een bungalowpark, met een zwembad erbij!

Ik werd de volgende morgen voor het eerst droog wakker, en mijn ouders gaven mij meteen allerlei complimenten, maar toen ik vroeg of ik zonder luier in de auto mocht… Ho maar, dat mocht natuurlijk niet. Eenmaal beneden ging ik zoals gewoonlijk eerst ontbijten en daarna de luier aantrekken, 10 minuten later zat ik in de auto, en vertelde mijn moeder mij dat het ongeveer 10 uur rijden was, dus dat ik best nog even kon gaan slapen. Ik dacht ik heb tenslotte toch een luier aan, dus worden de stoelen niet nat.

Een uurtje later werd ik wakker, ik voelde aan de voorkant van mijn luier, en hij was helemaal nat, hij had zelfs gelekt! Hoe moest ik dit aan mijn ouders vertellen. Stotterend vertelde ik dat de luier had gelekt en dat de stoel een beetje nat was. En het eerst wat mijn moeder zei was: “over op incontinentie luiers.” Zo gezegd zo gedaan, bij het eerst volgende tankstation, zat ook een kleine winkel, dus maar meteen die luiers gekocht, en meteen maar omgedaan.

Een paar uur later gingen we even lunchen, mijn vader vertelde mij dat we nog ongeveer 2 uur moesten rijden, en dat we niet meer zouden gaan pauze houden, dus dat ik geen schone luier meer na deze pauze kon krijgen, en vroeg mij dus of ik nu een schone luier aan wilde. Ik vertelde mijn vader dat ik dat wel wilde. Het feit was dat het geen luierbroekjes meer waren, maar luiers met plakstrips, mijn moeder moest mij dus helpen!

Ik zag de bungalow al, het was echt een hele mooie bungalow van de buitenkant gezien! Eenmaal binnen kreeg ik mijn eigen kamer, en legde mijn moeder mij uit dat als ik verschoond moest worden dat tegen haar moest zeggen!
 

joo

Geen puzzel, maar een mens!
Laat je fantasie er maar op los!
Leest lekker weg, mag een lang verhaal worden !1
 

basboy1139

Nieuw lid
4 Overdag

De volgende dag zouden we naar een stadje toegaan, en wat was ik blij dat ik geen luier aanhoefde overdag, want het was een mooie warme zomerse dag! Eenmaal in het stadje aangekomen gingen we wat kerken in en wat musea, maar bij het laatste musea moesten we helaas heel lang in de rij staan.

Ik moest de hele tijd al nodig naar de wc, tijd om dit maar eens aan mijn moeder te vertellen. Ik vertelde mijn moeder dat ik naar de wc moest, en ze vertelde mij dat de rij nog maar een half uur duurde, en dat ik het maar moest proberen om op te houden. Een halfuur later stond mijn blaas op springen en hield ik het echt niet, ik zei tegen mijn moeder dat mijn blaas nu echt op springen stond, en dat het niet meer zolang zou duren, voordat mijn blaas zelf de sluizen opent! Nog steeds hield mijn moeder stand, dat we nu niet meer uit de rij konden gaan omdat we al best wel lang hadden gewacht!

Ik wist het, mijn moeder wilde maar niet luisteren! Maar na nog 10 minuten gewacht te hebben, hield ik het echt niet meer en verscheen er een steeds grotere natte vlek in mijn broek. Ik natuurlijk proberen om het verborgen te houden, maar dat soort dingen houd je niet zo lang geheim voor moeders! Helaas, kwam mijn moeder er al na een paar minuten achter! We zijn meteen de rij uitgegaan, en in de auto kreeg ik meteen een preek over me heen! Over hoe oud ik nou was, en of ik mijn plas niet kan inhouden en als laatste zei ze voortaan ook maar overdag in de luiers! Dit had ze niet moeten zeggen want nu werd ik echt boos, ik schreeuwde dat hun maar niet uit de rij wilden en dat het dus niet mijn schuld was! Mijn ouders keken mij raar aan, en mijn vader zei: “onze schuld dat jij in je broek plast? Het moet niet gekker worden!” Voor het eerst dat mijn vader wat zei in ons gesprek, en als dat gebeurde wist ik dat het geen zin had om nog te discussiëren.

Toen we thuis kwamen kreeg ik zoals gezegd meteen een luier om! Ik had nog gevraagd of ik een luierbroekje aan mocht, en gelukkig mocht dit. Luierbroekjes vallen wat minder op onder mijn kleding vertelde ik mijn moeder, en gelukkig gaf ze me dus gelijk. Toen mijn moeder zei dat we de volgende dag naar het zwembad gingen kreeg ik zowat een hartverzakking!
 

JustYouri

Toplid
super verhaal! het lijkt net of je het zelf meegemaakt hebt, zo goed vertel je het!!! !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1

groetjes,
luierjongenyouri
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie ABDL Luierverhalen 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 87
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
Snakebite "Vakantie"-kleintje gezocht Contact advertenties 6
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Similar threads


















































Bovenaan