Openingsuren magazijn

Ik heb gisteren een bestelling gedaan en kon aangeven om het bij het magazijn op te kunnen halen. Dit kan wanneer je een dag van te voren besteld hebt. Maar openingstijden zie ik ook niet terug. Ik heb ook tot nu toe het bericht gehad dat de bestelling wordt klaar gemaakt. Ik ga er vanuit dat ik de bestelling morgen sws kan ophalen

Lotje 66

Ikke lief???
Super OFTOPIC
Maar zijn er meer mensen die het is opgevallen dat de verpakkingen veel groter uitvallen dan bij de "oude" shop ???
Ik had de laatste keer 2 pakken luiers besteld
Maar ik kon de doos niet in de Barbiemobiel
Kwijt
Ik was genoodzaakt een andere auto te gaan halen
Als nog een dikke pluim voor de werknemers van de oude shop
Die hadden minstens 4 pakken in dezelfde doos gekregen

DarkWolf

Gewaardeerd Lid
Super OFTOPIC
Maar zijn er meer mensen die het is opgevallen dat de verpakkingen veel groter uitvallen dan bij de "oude" shop ???
Kwijt
Ik had het verschoonkussen van Crinklz besteld.
In plaats van het te bestellen bij Crinklz zelf (scheelt aanzienlijk wat geld), dacht ik, 'Kom, ik bestel het bij de Shop, kan ik het mooi zelf ophalen, heb ik wel wat extra voor over i.p.v. afhankelijk te zijn van een koeriers-service vanuit het buitenland (Crinklz zit in Duitsland).
Stond keurig klaar voor me, zo open en bloot in een trolly, zonder verpakking of iets er om heen. In een warenhuis waar dus ook mensen werken die 0,0 met luiers / AB/DL te doen hebben.

Ik heb daar doorgaans wel maling aan, maar ik voelde me toch wel ietswat bekeken toen ik alles zo snel mogelijk achter in m'n auto propte :p
Nu is het lomp groot, dus een doos zou ongemakkelijk zijn, maar iets van een grote -ondoorzichtige- plastic zak er over had al veel gescheeld.

Little Endy

a smol fragile Enderman in a big angry world
Super OFTOPIC
Kwijt
Ik ben van plan terug iets in de shop te bestellen, hoe groot (hoeveel cm ongeveer) zijn die 'nieuwe' dozen dan ongeveer? Ik laat de bestellingen namelijk altijd naar een afhaalpunt sturen en neem ze vervolgens mee in een grote boodschappendraagtas, en dit allemaal via het OV aangezien ik niet kan rijden of zelfstandig goed kan fietsen.

De laatste keer dat ik mijn bestelling uit de shop bij een afhaalpunt ophaalde was de doos ongeveer zo groot als die grote draagtas (50 tot 60 cm schat ik zo?) en paste hij er ook precies in.

Lotje 66

Ikke lief???
Waar vroeger 4 pakken luiers in pasten
Passen nu 2 pakken
Gelukkig was de 2de bestelling in de nieuwe shop wel iets gunstiger van maat
Ik moest wel op de achterklep gaan zitten
Maar het paste zowaar
Vergeet nier:
De Oude shop medewerkers hadden natuurlijk ook veel meer ervaring
Maar 2 pakken extra hadden ook nog in de doos gepast
Zie dit aub niet als kritiek
Gewoon kwestie van ervaring

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik ben van plan terug iets in de shop te bestellen, hoe groot (hoeveel cm ongeveer) zijn die 'nieuwe' dozen dan ongeveer? Ik laat de bestellingen namelijk altijd naar een afhaalpunt sturen en neem ze vervolgens mee in een grote boodschappendraagtas, en dit allemaal via het OV aangezien ik niet kan rijden of zelfstandig goed kan fietsen.

De laatste keer dat ik mijn bestelling uit de shop bij een afhaalpunt ophaalde was de doos ongeveer zo groot als die grote draagtas (50 tot 60 cm schat ik zo?) en paste hij er ook precies in.
Bij 1 pak vond ik het redelijk meevallen doos was wel ietsje groter (check Insta daar staat een foto van een pak luiers in de doos).

jippie

Nieuw lid
Ha.
Ja de afhaal actie deze keer was wel even anders dan oude locatie.
Wel lekker dichtbij. EHV

Stond keurig klaar en neutraal verpakt. (duidelijk kenbaar gemaakt bij de bestelling)
Abdltbclub staat wel vermeld op de print van de logistieke service verlener Jansen daar bij afhaling.
Dus ze weten echt wel wat je komt halen.
En past het in da achterste deel der Automobiel? , maar net ! was ook een half jaar bestelling en draag dagelijks.(1x per dag)

En totaal tof dat er bijvoorbeeld producten zijn als bijvoorbeeld de nieuwe little for big luiers speciaal gemaakt voor onze doelgroep .
Ook bij Michel verkrijgbaar @2020, dus .

Sja, is logistiek bedrijf waar de medewerkers denk ik in het begin wel even gedacht moeten hebben ... Soooh!! ? wtf.. bestaat dat luiers die ik ook wel een eens graag zou ..............(nieuwe klanten Michel?)

Overigens heb ikzelf al een tijdje mijn schaamte een plekje kunnen geven ,dus ook met afhalen is het niet meer zo enorm spannend.
Neemt niet weg dat een Abdl product open en bloot bij de afhaal balie met je naam er op een spannende confrontatie is met je diepste ikje waar de buurman wel eens zou kunnen denken .............. Ehhhhh.
( in dit geval refererend naar eerder in draadje vermeld avontuur afhaal actie van darkWolf, verschoonkussen )

Peukenbak buiten voor medewerkers van groot magazijn stond in de fik bij binnenkomst oeps ,Hah ha ! Spannend !!!!!!

Verder top!
Snelle communicatie en afhandeling met dank aan Michel en de medewerkers van Jansen

Jeroen

Lotje 66

Ikke lief???
Ha.
Ja de afhaal actie deze keer was wel even anders dan oude locatie.
Wel lekker dichtbij. EHV

Stond keurig klaar en neutraal verpakt. (duidelijk kenbaar gemaakt bij de bestelling)
Abdltbclub staat wel vermeld op de print van de logistieke service verlener Jansen daar bij afhaling.
Dus ze weten echt wel wat je komt halen.
En past het in da achterste deel der Automobiel? , maar net ! was ook een half jaar bestelling en draag dagelijks.(1x per dag)

En totaal tof dat er bijvoorbeeld producten zijn als bijvoorbeeld de nieuwe little for big luiers speciaal gemaakt voor onze doelgroep .
Ook bij Michel verkrijgbaar @2020, dus .

Sja, is logistiek bedrijf waar de medewerkers denk ik in het begin wel even gedacht moeten hebben ... Soooh!! ? wtf.. bestaat dat luiers die ik ook wel een eens graag zou ..............(nieuwe klanten Michel?)

Overigens heb ikzelf al een tijdje mijn schaamte een plekje kunnen geven ,dus ook met afhalen is het niet meer zo enorm spannend.
Neemt niet weg dat een Abdl product open en bloot bij de afhaal balie met je naam er op een spannende confrontatie is met je diepste ikje waar de buurman wel eens zou kunnen denken .............. Ehhhhh.
( in dit geval refererend naar eerder in draadje vermeld avontuur afhaal actie van darkWolf, verschoonkussen )

Peukenbak buiten voor medewerkers van groot magazijn stond in de fik bij binnenkomst oeps ,Hah ha ! Spannend !!!!!!

Verder top!
Snelle communicatie en afhandeling met dank aan Michel en de medewerkers van Jansen

Jeroen
Nou rijd ik ook maar een heel klein autootje

Bovenaan