Oproep tot verdraagzaamheid

bambam

Toplid
volgens mij is het woord verdraagzaamheid niet goed in dit topic, het kan beter incasseringsvermogen zijn. tegenwoordig is elke discussie bijna onmogelijk omdat mensen zich zo snel aangevallen voelen.

Julia

Trotse Transvrouw, PDS, Inco
Wow, echt wow. Nee jouw bericht gaat iets toevoegen? Ik ben dan misschien dan maar "gewoon" een lid, maar ik zie wel graag een forum waarin men elkaar in onze waarde laat!

En dan praat je over wie wij denken te zijn, maar wie ben jij dan wel niet om ons naar beneden te halen? Ik / wij proberen tenminste wat te maken van ons forum!!

Daarbij zeg je zelf "moderators die zich niet laten zien".. en dit is precies waarom IK deze topic gestart ben, bij gebrek aan!

Jij praat over bizar, het enige bizarre dat ik nu zie, ben jij en dit bericht van jou.

Ik geloof dat ik maar gewoon het forum ga verlaten. Ik ben er een beetje klaar mee!
Het is blijkbaar teveel gevraagd om gewoon normaal te doen tegen elkaar..
voor mij ben je waardevol... en ik weet zeker voor anderen ook !

Skyfal

Kik en Skype aanwezig, via een pb te verkrijgen
......... het kan beter incasseringsvermogen zijn. tegenwoordig is elke discussie bijna onmogelijk omdat mensen zich zo snel aangevallen voelen.
Iets met een kort lontje of snelbrandend lontje, oftewel zoals bambam al aan gaf over aangevallen voelen...........
Ik geloof dat ik maar gewoon het forum ga verlaten. Ik ben er een beetje klaar mee!
Wat ik doe met dit topic is gewoon niet meer inzien, geen aand8 aan geven, maar ik ben jou niet. Het is slechts een suggestie.

DLY85

Toplid
Met @Dreamy eens.

Is er eindelijk één unieke plek waar je zonder formaliteit jezelf kunt zijn. Is het weer niet goed voor sommige... :rolleyes: *neemt een slokje azijn voor de bijsmaak*

Iedereen spauwt z'n mening wel ergens over. Je kunt onmogelijk met iedereen bevriend zijn en dat snap ik ook. Maar wees blij dat het kan, om vrijuit je mening te mogen geven. Als er perse slotjes op moeten worden gezet en degelijke... Have fun. Ik vind juist de vrije communicatie hier een verademing met andere fora. De vrije manier van denken draagt juist bij aan het open minded karakter... Niet raar bedoeld ook, maargoed zo denk ik erover..

Leef en laat leven.. Zo simpel...

Laatst bewerkt:

beddenplasser

volwassen peuter
@Dreamy
Ik snap je frustratie, maar door het forum te verlaten geef je toe aan de verzuring. Ik zou het zelf heel spijtig vinden mocht je vertrekken. Ik ben niet in de mogelijkheid om naar meetings te gaan en onder andere jouw bijdragen kan ik echt wel smaken. Het forum betekent voor mij, net zoals voor vele anderen vermoed ik, een veilige plek waar je even jezelf kan zijn. Als dan blijkt dat ook hier de verzuring en de onverdraagzaamheid toeslaat die je ook al in de grote boze grotemensenwereld constant tegenkomt, dan stemt me dit heel droef. Er zijn de voorbije weken zoveel negatieve reacties gekomen op berichten, heel spijtig. En meningen mogen verschillen, graag zelfs, maar je kan dat ook doen op een manier dat je de andere volledig in zijn waarde laat, en wat mij betreft is dat de voorbije weken-maanden te weinig gebeurd.

In ieder geval blijf ik proberen om van dit forum wel een warme plek te maken waar het fijn is om naar toe te gaan. Spring aub mee op de kar. Dat is zoveel fijner.

DLY85

Toplid
@Dreamy
Ik snap je frustratie, maar door het forum te verlaten geef je toe aan de verzuring. Het forum betekent voor mij, net zoals voor vele anderen vermoed ik, een veilige plek waar je even jezelf kan zijn. Als dan blijkt dat ook hier de verzuring en de onverdraagzaamheid toeslaat die je ook al in de grote boze grotemensenwereld constant tegenkomt, dan stemt me dit heel droef.
Exact dit idd.. Dit zou juist een toevlucht uit die grauwe zeikwereld moeten zijn...

Dreamy

Ondeugend ukkie - Moraal dame
Oh dear, nu draait alles om mij dat ik hier moet blijven. Dat is juist niet wat ik wou bereiken met dit hele topic en zeker niet met mijn laatste bericht.
Ik vind het wel lief van jullie, dat jullie me hier willen hebben hoor! Ik zal mijn account dan maar niet verwijderen, maar ik ga wel even wat afstand nemen.

Dit is normaal inderdaad de plek, waar ik mezelf kan zijn. Weg uit de grote boze mensen wereld, weg van de verzuring. Maar dat blijkt hier ook gewoon te zijn. Ik heet niet voor niets "dreamy". Ik leef in mijn hoofd in een wereld waarin iedereen lief voor elkaar is, en dat is nou eenmaal helaas niet de realiteit, of het nou in real life is of op het forum. En momenteel trek ik dat gewoon even niet.

*knuffels*

Pamperplassertje

Vul graag pampertjes
@Dreamy, alles loopt niet altijd zoals je wil of verwacht.
Maar denk dat er velen blij zijn dat je hier bij ons blijft, al dan niet op een beetje afstand.
Weet ook dat er hier wel wat mensen zijn met een luisterend oor. Goed dat je met je frustraties naar buiten wil komen.
Als een dikke warme knuffel je kan steunen dan krijg je er hier alvast één...
Knuuffffeeeeeeeeeeel ;)

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Oh dear, nu draait alles om mij dat ik hier moet blijven. Dat is juist niet wat ik wou bereiken met dit hele topic en zeker niet met mijn laatste bericht.
Ik vind het wel lief van jullie, dat jullie me hier willen hebben hoor! Ik zal mijn account dan maar niet verwijderen, maar ik ga wel even wat afstand nemen.

Dit is normaal inderdaad de plek, waar ik mezelf kan zijn. Weg uit de grote boze mensen wereld, weg van de verzuring. Maar dat blijkt hier ook gewoon te zijn. Ik heet niet voor niets "dreamy". Ik leef in mijn hoofd in een wereld waarin iedereen lief voor elkaar is, en dat is nou eenmaal helaas niet de realiteit, of het nou in real life is of op het forum. En momenteel trek ik dat gewoon even niet.

*knuffels*
Nou nee niet zo zeer puur om jou, hoewel jij wel de gene was die de frustratie durfde te uitten.
Ik denk dat jij hebt gezegd wat velen met jou en mij denken.
Maar ik en vele anderen hadden, en nu vul ik in, wel het idee dat je het forum vaarwel zou gaan zeggen.
Als ik eerlijk ben, heb ik ook wel met die gedachte gespeeld, maar vindt het daarvoor nog te leuk.;)

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Lieve Dreamy

jij bent net als ik te goed voor deze wereld! wat ik ontdekt heb wat jij nu ontdekt helaas is dat deze wereld niet altijd even lief is naar elkaar. Ik heb net als jij hier afstand van gedaan maar respecteer wel iemands mening ook al ben ik het daar persoonlijk niet mee eens en ook al doet dat soms (veel) pijn.

Ik knuffel je nog een keer half plat mensen zoals jij maken mijn hart weer warm zoek dat naar mensen die je hart warm maken niet naar mensen die je hart koud maken of er op stampen.
Uiteindelijk ga ik voor het gentlemen agreement wat luid het met elkaar eens zijn dat we het niet met elkaar eens zijn!
Tot knuffels

Ivy

op verzoek van Marcel

Hey Ivy, kun jij niet een stukje op het forum zetten in "verdraagzaamheid"dat ook ik al 4 dagen geleden geband ben. Volgens mij weet bijna niemand dat en baal daar echt van, dat Els dat zomaar kan doen omdat Reppie liep te klote prive waardoor ik hem voor iets* had uitgemaakt. Groetjes, Marcel

* is gecensureerd

Laatst bewerkt:

DL25

Ik ben 100% een abtje
Forumleiding
op verzoek van Marcel

Hey Ivy, kun jij niet een stukje op het forum zetten in "verdraagzaamheid"dat ook ik al 4 dagen geleden geband ben. Volgens mij weet bijna niemand dat en baal daar echt van, dat Els dat zomaar kan doen omdat Reppie liep te klote prive waardoor ik hem voor loser had uitgemaakt. Groetjes, Marcel
Ik vind dit niet verstandig hier in dit topic, en zeker niet dat die het nu via jou bespeeld....
Marcel heeft niet voor de grap een ban en dat gaat niet alleen om dat gedoe met Reppie...

Helaas gaat dit zo niet werken

Ivy

Uiteraard ga ik altijd behoedzaam te werk zo ook hier. Iedereen verdient bij mij het voordeel van de twijfel tenzij hij of zij het tegendeel bewijst hier heeft hij dus blijkbaar zichzelf in de vingers gesneden en dus de laatste keer dat ik dit voor hem doe!
Uiteraard exuses als ik iemand heb beledigd of gekwetst !

• Like
Waarderingen: els
Bovenaan