Oproep tot verdraagzaamheid

DL25

Ik ben 100% een abtje
Forumleiding
Uiteraard ga ik altijd behoedzaam te werk zo ook hier. Iedereen verdient bij mij het voordeel van de twijfel tenzij hij of zij het tegendeel bewijst hier heeft hij dus blijkbaar zichzelf in de vingers gesneden en dus de laatste keer dat ik dit voor hem doe!
Uiteraard exuses als ik iemand heb beledigd of gekwetst !
Geen probleem hoor, maar dit doen ze veelal.. het bij anderen gaan proberen.. leden of mod's :p

beddenplasser

volwassen peuter
DL25, krijgen de leden eigenlijk eerst een verwittging vooraf dat ze geband zullen worden ? Zoals al in een ander topic al vermeld, ben ik blijkbaar veel te braaf op dit forum. Niet dat ik per sé uit ben op een verwittiging of zo, maar net zoals Ivy ben ik van het principe dat iederen een tweedekans verdient, en dat iedereen onschuldig is tot het tegendeel is bewezen e.d. Niet dat ik Marcel aan het verdedigen ben, maar ik vind het gewoon zo spijtig wat er de laatste tijd gebeurt.

els

Toplid
Forumleiding
hallo ivy

laat je niet voor het karretje spannen.als marcel een echte vent is en ballen heeft had hij me allang kunnen benaderen via skype of een berichtje kunnen sturen.een ban krijg je nooit zomaar is echt wel ea aan vooraf gegaan. en we zijn echt niet zo dat het niet bespreekbaar is. een oplossing kunnen zoeken was ook een optie geweest.
groetjes els

Laatst bewerkt:

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
hallo ivy

laat je niet voor het karretje spannen.als marcel een echte vent is en ballen heeft had hij me allang kunnen benaderen via skype of een berichtje kunnen sturen.een ban krijg je nooit zomaar is echt wel ea aan vooraf gegaan. en we zijn echt niet zo dat het niet bespreekbaar is. een oplossing kunnen zoeken was ook een optie geweest.
groetjes els
Dit is bericht is als afgehandeld voor mij en iedereen hier ! laten we hier geen woorden meer over vuil maken.
Bedankt voor de morele support!

beddenplasser

volwassen peuter
Het kan geen kwaad dit topic nog eens helemaal bovenaan te zetten. Heren en dames leden van dit forum, lees de allereerste bijdrage van Dreamy nog eens goed. Ze heeft zo veel overschot van gelijk. Respecteer elkaar in het anders zijn en het anders denken, en laat het moddergooien. Dat maakt toch alleen maar vlekken.

broekie

Plastic broekje lover, luier horen bij mij.
En laat iederen de forum regels nog eens goed lezen!
Dat draagt ook bij aan verdraagzaamheid. De forum regels staan bij het kopje algemene info.
Xxx broekie.

Skyfal

Skype aanwezig, via een pb te verkrijgen
Net als ongevraagd pb’tjes sturen...
Sommige antwoorden of berichten wil je aan de persoon zelf sturen die niet op het forum/ topic thuis horen omdat daar iedereen op kan berichten, in dat geval doe ik het per pb.

DL25

Ik ben 100% een abtje
Forumleiding
Gesproken over oproep tot verdraagzaamheid...:

Nu is er de afgelopen dagen in het topic ''borstvoeding'' een (NIEUW) lid zo zwaar getorpedeerd dat die per direct zijn account heeft laten verwijderen.
Het leuke is dat juist diverse mensen uit dit topic die het meest schreeuwden om verdraagzaamheid hierin de grootste boosdoeners zijn geweest.
Denken jullie niet dat we mensen eens gewoon moeten helpen als ze een foutje maken en begeleiden als ze nieuw zijn?
Nu was dat hier niet eens het geval want hetgeen dit lid vroeg is iets wat een veel gewenst iets is alleen dit lid durfde het wel te vragen in een topic, misschien wat onhandig omschreven maar opzich hoort dit gewoon bij onze fetish...
Dit lid is dus letterlijk door zijn medemensen met dezelfde fetish de grond in gestampt!!! juist de mensen op wie die had moeten kunnen vertrouwen, van wie die begrip of hulp had moeten krijgen na de grote stap zich hier te hebben aangemeld met waarschijnlijk de welbekende onzekerheid...

Misschien moeten we eens stoppen overal een antwoord of kritiek op te willen hebben, iedereen te verbeteren of bepalen hoe ze hier wel of niet moeten zijn en wel of niet geaccepteerd worden?
Denk dat we allen met onze fetish genoeg worstelen of nog doen... laat staan dat je ''eigen'' mensen je dan zo vertrappen...

Lief bedoelt of niet... er hebben mensen excuses gemaakt maar dit is achteraf en het kwaad is dan al geschied en een lid dus nog onzekerder gevlucht! excuses achteraf helpen dus 0,0 niks.... gewoon niet oordelen en elkaar laten zijn wie we zijn of elkaar helpen helpt veel meer.

Hoop dat het kwartje nu eindelijk eens valt...

DL25

p.s. er zijn nog steeds talloze leden op de site die geen berichten plaatsen... wat zou daar de mede oorzaak van zijn?

Lotje 66

Ikke lief???
Dl25
Je hebt natuurlijk groot gelijk
Maar toen ik het topic las (achter het stuur volgas door de polder) en de eerste reacties
Regeerde ik nogal bot en ongenuanceerd
Heb daarvoor al schuld beleden
Heb ook helemaal niet gekeken wie of wat
Nogmaals SORRY
als ik op mijn knieën moet moet je het maar zeggen
Het was ook zeker niet mijn bedoeling iemand weg te jagen
Alleen iemand wakker schudden
Helemaal verkeerd opgeschreven
Niet wat ik bedoelde
Nogmaals SORRY

DL25

Ik ben 100% een abtje
Forumleiding
niemand hoeft op zijn knieen, hoop enkel dat dit een wijze les is en mensen iets meer na denken alvorens te, wat gebeurd is is gebeurd en niet terug te draaien.
Is goed zo en geen excuses verder nodig

broekie

Plastic broekje lover, luier horen bij mij.
@DL25 ,ik ben het meer dan eens met wat je schrijft, dit is ook en redden dat ik hier niet meer elke dag kom kijken . Het lijkt er op dat je niets meer kunt plaatsen op het forum of je krijgt wel weer veel negatieve reacties,het begint hier stééds meer op Facebook te lijken,JAMMER.
Het erge is dat het vaak de zelfde leden zijn. Ik weet dat het voor sommige leden moeilijk is,maar je hoeft niet op alls te reageren.
Laten we lief zijn voor nieuwe leden help ze en jaag ze niet weg. Ik zeg het nog maar eens ,we willen toch niet op Facebook lijken.
Groetjes broekie.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DL_Michel de Oproep O 0
Micke Zijn hier ook messen van 23 tot 30 Contact advertenties 40
Reppie mogelijkheid om chat te beperken tot geverifieerde leden ? Forum en Chatregels 15
L kruidvat luierbroekjes tot 65 kg 16+ Board 11
Cyril Archambault Van sekte-kind tot luierliefhebber V 8
liefhebber050 tot het uiterste... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
baby_boydaan Gevochten tot niks 16+ Verhalen 0
Bart Kleintje zoekt Daddy of Mommy voor 22-07-2018 tot 24-07-2018 Contact advertenties 0
Bart Daddy of Mommy gezocht voor 22-07-2018 tot 24-07-2018 Contact advertenties 0
wetboy16 Abdl party boysclub 7 april van 13.00 tot 03.00 u Contact advertenties 1
wetboy16 abdl feestje in de boys club . (Vrijdag 7 April 2017 ( Vanaf 13 u tot 03.00 ) Contact advertenties 25
plork Van mond tot aan kont 16+ Board 12
J Tot welk gewicht kun je drytnites dragen Polls 11
F deze week, oost vlaanderen tot en met 31/7 Contact advertenties 1
K Alleen thuis van 23-05 tot 1 juni (ongeveer) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Robbie_DL Tot wat voor persoon voel je je als AB aangetrokken? zowel man als vrouw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Ares Meer gasten laten verleiden tot aanmaken van account Ideeën Bus 8
wetboy16 Ik zoek leuke mensen om mee te skypen ? Tot en met 30 jaar ( Belgie) ! Contact advertenties 1
L daddy zoekt jongen (18+) tot 25 Contact advertenties 10
wetboy16 toffe mensen belgie tot 25 leren kennen :) Contact advertenties 0
bobby2004 verzoek tot alfabetisering van 16+ verhalen moderator talk 1
Diaperboy-17 Afspreken, morgen middag. Tot 20 jaar ^^ Contact advertenties (T) 0
Diaperboy-17 Afspreken (Morgen middag) tot 20 jaar Tiener board 0
snoekkie Mijn luierleven tot nu toe M 4
BBQ onesie €44,99 groupon tot 7-4 Kleding 11
Diaper-Max Mensen van zelfde leeftijd van 12 tot 16 Contact advertenties (T) 35
wetboy16 vrienden leren kennen ( alleen belgie tot m Contact advertenties 10
D rompers tot maat 188 Winkels 12
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
P Respect en tot ziens Chatroom 48
DL_Michel AB-DL weekend voor ruim 25 personen 21-6 tot 24-6-2013 Pub 145
RemyDL Tell tot 10 voordat de MOD het ziet ! Spelletjes 6893
scenekid Vage droom...reden tot luierliefde? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
DL_Michel Chat ombouwen tot video chat? Chatroom 42