Oproep tot verdraagzaamheid

Beste DL25
zal ik je luchtballon even lek prikken.
Wat wil je met deze opmerking bereiken? Wilde jje de-escaleren? Dan is dat hopeloos mislukt, en een kind van vijf had je dat van te voren kunnen vertellen. Wilde je olie op het vuur gooien? GESLAAGD!
Laten we eens kijken hoe sterk jouw prikker is?
Om te beginnen:
Ik heb nooit gezegd dat je niet netjes was, maar jij hebt wel het volgende gezegd:
Ik wil je tot vanavond de gelegenheid geven dit te doen (verwijderen van de zelfmoord gedachtes/daden) , daarna haal ik dit deel van het hoofdstuk weg
Censuur is: verbod op gedeeltes van teksten vb: het verplicht schrappen van dit tekstgedeelte is censuur
Dus als je zegt en dit als censuur denkt te moeten omschrijven, dit klopt dus niet en zoals jij de dingen omschrijft lieg je enorm hard want hierboven staat de letterlijke tekst, Inderdaad de letterlijke tekst verplicht mij een tekstgedeelte te schrappen, anders zal jij het doen, dit is dus volgens de definitie censuur. Als jij dus mij als leugenaar denkt te kunnen aanmerken dan is dat niet direct netjes, en dan ben ik erg beleefd!
En wat betreft de geschrokken reacties van mensen, wel als deze mensen niet de beleefdheid hebben om dit direct in mijn gezicht te zeggen maar het nodig vinden bij de forum leiding te gaan uithuilen, wel dan kan ik daar weinig waardering voor opbrengen. En als jij vindt dat forum leiding geen rekening hoeft te houden met leden, waarom zouden leden onderling dat wel moeten doen? Ik weet niet hoe jij het zou vinden als mensen bij mij over jou komen klagen en ik dan in een zeer onvriendelijk geschreven openbaar bericht zou zeggen: kan daarnaast best nog de boze reacties van diverse leden van het forum naar je sturen.
Dan de regels. Regels zijn noodzakelijk om problemen te voorkomen. En ik respecteer het dat een forum leiding niet alles van te voren kan inschatten. Het zou de forum leiding echter sieren als zij een situatie tegenkomt waar de regels niet in voorzien de regels aan te passen. Het betreft hier een wezenlijke toevoeging, niet het wijzigen van een punt of een komma. Als forum leider en reëel figuur zou je toch moeten kunnen begrijpen dat een schrijver boos wordt als hij zich volledig aan de regels houdt en dan te horen krijgt dat het plot van zijn verhaal niet mag worden gepubliceerd?
Verder is een zin als:
snap je dit niet of ben je te dom om dit te willen begrijpen dan ben je hier dus niet op je plek!
nu niet direct een zin waarmee je de-escalerend te werk gaat, iets dat je als reëel form leider toch zeker zou moeten begrijpen. Ook roepen:
er zitten inderdaad een stel idioten hier
in deze komt bij mij over alsof jij mij tot deze mensen rekent, terwijl ik juist problemen in de toekomst wil helpen voorkomen. Als dat de eigenschap is van een idioot, dan ben ik er trots op een idioot te zijn!

Verder zou het je sieren als je OF eerst onderzoekt wat er precies gezegd is tussen mij en Els, OF je dit buiten je verhaal houdt. Nu leg je mij woorden in mijn mond die ik niet gezegd heb. Dit is zeer onbeleefd en een reëel forum leider niet waardig!
Als je wilt weten wat heeft geleid tot de opmerking van Els hier is de complete tekst: van wat ik heb geschreven.

Els,
Waarom geeft een forum leider in een openbaar bericht mij de opdracht een verhaal te wijzigen, of anders zal hij het verwijderen, maar mag ik niet in het openbaar deze vorm van censuur bespreek baar maken?

Waarom wordt een belangrijk topic verwijderd? Is het omdat de forum leiding bang is voor openlijke kritiek?
Het is belangrijk dat de mensen die dit forum leiden op de hoogte zijn wat er bij de gebruikers van het forum leeft. openlijke discussies kunnen daarbij helpen, het verwijderen van onderwerpen omdat het alleen meer reacties uitlokt is niet alleen een ernstige vorm van censuur, maar tevens dom, omdat je niet te weten komt wat er werkelijk leeft. Hoe denk je dat mensen die aan de discussie deelnamen zullen reageren als ze zien dat de discussie verwijderd is zonder opgaaf van reden?

Ik verlang niet dat de forumleiding aan alle discussie deel neemt. Ik verwacht niet dat de forum leiding het met iedereen eens is. Ik verwacht alleen dat de forum leiding geïnteresseerd is in wat er leeft bij de forum leden. Niet bij alle forum leden, maar van forum leden in het algemeen. Haar opmerking toont aan dat ze zich daar boven verheven voelt.
En dan je laatste alinea. Sorry man ik heb aangegeven dat ik dit forum vaarwel zeg, en dan dat dreigement is gewoon ongepast, onnodig en onbehoorlijk. Het zou je sieren als je eens rustig je eigen bericht nog eens door leest en dan je excuses aan biedt voor dit bericht dat een reëel forum leider onwaardig is

Met vriendelijke groet

Nattebroekje

Laatst bewerkt:

DL25

Ik ben 100% een abtje
Forumleiding
Juist het feit dat er zoveel klachten binnen kwamen over je verhaal, en ik je netjes gevraagd heb dit aan te passen of ik dit zou weg halen en je de kans gaf dit aan te passen geeft precies aan hoe leden / het team / ik beleven
Hoe je het wil omschrijven en welke regeltjes je ook denkt extra te willen hebben maakt me niks meer uit, ik ga geen dikke van Dale aan regeltjes schrijven en/of omschrijven omdat bepaalde figuren hier hun ''bepaalde'' gelijk in regeltjes willen halen
Klaar is klaar en vanaf nu ben je hier niet meer welkom.

annemiek

vind het leuk om te zorgen en te laten verzorgen.
mocht het niet hier horen sorry , maar ik werd word er verdrietig van !

waarom ?

waarom al die welles nietes ?
waarom zoveel vragen je lijkt me niet een actieve luierdraagster of een actieve ab tje ?
waarom elke keer de vraag wat doe je hier ?
waarom aan brengen van luiers niet te groot zodat je geen dikke enz mensen aan trekt ?
waarom alleen als je bij wijze van 24/7 356 dagen klein middel groot bent ?
ik kan niet eeuwig klein zijn omdat dat ooit al eens was met al de gevolgen van dien !
ik heb geen maatje die me op de rem trapt van hallo er moeten ook belangrijke dingen gebeuren !
ik moet alles zelf in goede banen zien te leiden en daarna kan ik even klein zijn !
als ik slapen ga en alles voorbij is die dag !

zijn wij op 1 niet gewoon mensen van vlees/bloed/gevoel/gedachten ?
zijn wij op 2 niet gewoon mensen met ons eigen levensverhaal/ ervaringen ?
zijn wij op 3 niet gewoon mensen die een plekje zochten/verdienden om even tot rust te
kunnen en mogen komen ?
waar we ieder op onze eigen manier even kunnen bij komen/lezen/reageren/elkaar leren kennen.

laten we alstublieft de handen in 1 slaan en proberen/ons best te doen om het gezellig/fijn/vertrouwd te maken.
waar in we ons handen mogen warmen en al is het figuurlijk samen een bakkie kunnen doen.
waar je jezelf kan en mag zijn

want er zijn al niet zoveel site s waar je heen kan als je klein voelt.
als het zo blijft zoals het nu is of al een poosje gaat ,
dan zouden de oprichters en moderators de stekker er uit kunnen trekken !
zou toch dood zonde zijn niet ? eerlijk is eerlijk !

hiawatha

Toplid
Ik ben het gezeur (van beide kanten overigens, daar is de forumleiding net zo goed schuldig aan) ook behoorlijk zat. Maar zou wel graag een toevoeging van de forum en verhaal regels zien dat zelfdoding een verboden onderwerp is, om te voorkomen dat dit zich herhaalt bij mensen die goedbedoeld het onderwerp aansnijden.

rog

Toplid
Whaahahahaha Amerikaanse praktijken zeg.
Eens even kijken of in de handleiding van de magnetron staat dat ik mijn cavia er niet in mag stoppen. Nee...!?!! heb het met verbazing gelezen, moeilijk doen om het moeilijk doen.
Elke regel of opmerking heeft een andere zijde waarover je eindeloos kan lullen.
Bevalt het je niet, je bent niet verplicht om mee te doen of hier te zijn.
Lijkt de Zwarte Pieten discussie wel :rolleyes:

Bovenaan