Oud en nieuw om nooit te vergeten

DLRotterdam

Nieuw lid
Hoi allemaal,

Mijn allereerste luierverhaal. Ik hoop dat jullie het kunnen waarderen en laat gerust weten wat jullie er van vinden.



--------------------------------------

Een oud en nieuw om nooit te vergeten

Hij vecht om niet constant te moeten geeuwen, maar de vermoeidheid prikt achter zijn ogen. Oudejaarsavond had Olivier zich echt anders voorgesteld. Daar zat hij dan, met de vrienden van z’n ouders. Papa en mama moesten allebei werken. ‘Zit ik hier, met twee meisjes en dat irritante zoontje,’ denkt Rick. Hij is pas 14 en alleen thuis blijven mag nog niet.

Hij slaat nog maar eens beleefd de zoveelste appelflap af, terwijl hij wat levenloos naar de televisie kijkt. Iedereen om hem heen praat gezellig met elkaar, maar Rick zegt nauwelijks iets. Hij ligt een stuk liever in bed, net als de jongste zoon van het stel, Olivier, waar hij nu is.

Tot opeens de woonkamer open gaat. Voorzichtig kijkt de 8-jarige Olivier om de hoek. ‘Mama, ik kan niet slapen. Mag ik hier ook hier komen zitten?,’ vraagt hij wat verlegen, terwijl hij verder de kamer inloopt. Rick kijkt wat ongeïnteresseerd op, maar is vervolgens hartstikke scherp. Ziet hij het goed? Draagt Olivier nog een luier? Daar is hij toch veel te oud voor? Het kan bijna niet anders. Hij loopt wat wijdbeens en de dikke afgevlakte bobbel rond z’n billen verraadt een hoop.

‘Ga nog maar even slapen,’ zegt zijn moeder Monique. ‘Mama maakt je heus op tijd wakker, dan kan je van het vuurwerk genieten. Kom, we gaan.’ Ze tilt Olivier op en maakt aanstalten om naar boven te gaan.

Gefascineerd als Rick is door de luierdragende jongen, besluit hij een smoes te verzinnen om mee te kunnen lopen zodat hij allicht een glimp op kan vangen van de geluierde Olivier. ‘Ik ga wel even mee, ik heb geknoeid op m’n shirt. Even een schone pakken,’ zegt hij vluchtig.

Vanuit de logeerkamer heeft hij mooi zicht op de kamer van het jochie. Gelukkig laat Monique de deur open staan. Wat hij dan ziet, kon hij slechts op hopen. Gehurkt naast Olivier pakt z’n moeder de pyjamabroek beet en trekt ‘m naar beneden. Olivier lijkt niet op z’n gemak en verschuilt zijn gezicht in de buik van zijn moeder. Ze voelt even aan de luier en komt overeind. Ietwat geïrriteerd kijkt ze de jongen aan: ‘Ollie, hoe kan dat nou? Het ging zo goed de laatste tijd en nu ben je al nat. Je sliep nog niet eens!’ Met het schaamrood op de kaken moet het jongetje het antwoord schuldig blijven.

Hij wordt opgetild en op z’n rug op bed gelegd. Wanneer Monique zich omdraait om een schone luier voor Olivier te pakken, betrapt Rick zichzelf erop dat hij ongegeneerd heeft staan kijken naar het schouwspel. ‘Vind je het interessant?,’ vraagt Monique. ‘Oh euh, nee, ik euh, ik zoek m’n shirt,’ stamelt Rick wat onbeholpen terug. ‘Die heb je nog aan slimpie,’ repliceert Monique wat plagerig.

Niet veel later hoort hij de plakkers van de luier loskomen. ‘Verdorie,’ denkt hij. ‘Als ik nu kijk valt het wel heel erg op.’ Hij besluit nog maar eens te treuzelen. De deur van Oliviers kamer sluit. Blijkbaar ligt hij weer schoon, veilig en geluierd in z’n bed. ‘Ik ga naar beneden,’ zegt Monique. ‘Kom je zo ook?’ Rick antwoord bevestigend, maar besluit nog even tijd te rekken.

Als het geluid van voetstappen op de traptreden weg is en hij de deur van de woonkamer hoort sluiten, besluit hij maar eens een kijkje te nemen. Voorzichtig opent hij de deur van Oliviers kamer. Nieuwsgierig kijkt hoe om zich heen. Olivier is al vertrokken naar dromenland.

Jaloers kijkt hij naar het ventje. ‘Ja, hij is duidelijk te oud voor een luier, maar hij past prachtig,’ denkt Rick. Zo stil mogelijk trekt hij een lade open: niks. Dan de volgende maar: bingo. Het voelt alsof hij zijn trofee gevonden heeft. Hij strijkt zachtjes over de luier. Het katoenen buitenlaagje voelt vertrouwd en geeft een gevoel van verlangen. Hij pakt de luier uit de la en vouwt hem voorzichtig uit. Hij kraakt. Het zorgt voor een siddering door het lichaam van een onbekend maar behaaglijk gevoel. Even vergeet hij alles om zich heen.

Heel even maar. Maar wel te lang. Hij had de voetstappen helemaal niet gehoord en de slaapkamerdeur laat opeens licht binnen. Daar staat Monique, met een flesje in haar hand. ‘Olivier.., huh? Rick?! Wat moet jij hier?’

Versteend kijkt hij haar aan. ‘Ik euh, ik euh. Olivier riep..’ Iets beter kon hij niet bedenken. Monique kijkt hem wat verbaasd aan. ‘Olivier riep?,’ herhaalt ze. ‘Volgens mij slaapt ‘ie.’ Met een hart wat tekeer gaat kijkt Rick beschaamd naar de grond. Krampachtig probeert hij de luier buiten het zichtveld van Monique te houden.

‘Waarom sta je in z’n spullen te snuffelen? En wat moet je met die luier?’. Haar toon is wat strenger en ze lijkt niet gediend van de boevenpraktijken van Rick. ‘Ik vond je net ook al zo nieuwsgierig. Is er soms iets?’

Rick weet dat hij geen kant meer op kan. ‘Ik was gewoon benieuwd,’ besluit hij te zeggen. ‘Naar hoe dat ookalweer was, zo’n luier.’ Monique kijkt hem wat vragend aan. ‘Hoe bedoel je dat?’ ‘Nou gewoon, kon me er niks meer bij voorstellen en ik was nieuwsgierig.’

Dan moet Monique glimlachen. ‘Nieuwsgierig? Hmm, kom maar even mee.’ En ze draait zich om. Braaf volgt Rick haar. Even bang als nieuwsgierig voor wat komen gaat. Ze lopen naar de kamer van haar jongste dochter, die een jaar jonger is dan Rick zelf. Een echte meisjeskamer die duidelijk al jaren niet is verbouwd. De muren ligt roze, een behangrand met olifantjes aan de muur.

‘Ga maar liggen,’ zegt Monique, terwijl ze wijst naar het bed met bloemetjes dekbed. Rick gaat op de rand van het bed zitten en vraagt zich af wat de bedoeling is. ‘Nee, niet zitten. Liggen zei ik,’ herhaalt Monique vriendelijk maar toch dwingend. Twijfelend laat hij zijn schouder naar achter vallen en kijkt naar het plafond.

Hij schrikt zich rot. Opeens voelt hij de handen van Monique aan de knoop van z’n broek. ‘Doe je billen maar even omhoog, deze moet uit,’ zegt ze. Hij gehoorzaamt en voor hij het weet is z’n broek en onderbroek uit. Hij komt half overeind en wil vragen wat Monique van plan is, wanneer hij haar omgedraaid bij een wandmeubel ziet staan. Ze trekt een la open en er komt een luier tevoorschijn. Roze en best groot.

‘Maar maar..’ Rick vecht om woorden te vinden, maar overvallen door een gevoel van angst komt er niks uit zijn mond. ‘Ze zijn allemaal wat laat hier met zindelijk worden, Rick. Lara moet ’s nachts ook nog een luier om,’ zegt Monique vriendelijk. Voor hij het weet, hangen zijn benen in de lucht en voelt hij de zachte en dikke binnenkant tegen zijn billen aankomen. Geroutineerd laat Monique hem weer zakken op zijn achterste en trekt de luier recht. ‘Beentjes even wijd Rick,’ draagt ze hem op. ‘Wat gebeurt me nu?!’ , vraagt Rick zich af. Maar overrompeld als hij is, volgt hij de instructies op.

De luier wordt gedecideerd tussen z’n benen doorgetrokken en zachtjes tegen zn onderbuik gedrukt. ‘Blijf maar even stil liggen liefie’ , zegt Monique, terwijl ze de linkerkant van de luier pakt. Het bekende geluid van de loskomende plakstrik dringt door tot het hoofd van Rick. Een tweede geluid volgt. Voor hij het beseft ligt hij daar. Zonder broek en met een luier om, recht voor de ogen van een van de beste vriendinnen van zijn moeder.

‘Zo nieuwsgierig Aagje, die zit. Kom maar weer staan,’ zegt ze. Met trillende benen staat Rick op. Aankijken durft hij niet. ‘Wat voelt dat raar. Raar, maar zó fijn,’ denkt hij. Zijn benen durft hij nauwelijks bij elkaar te doen. Het lukt hem niet eens.

Dan grijpt Monique zijn hand en loopt voor hem uit. Ze loopt richting de logeerkamer. ‘Misschien moet jij ook nog maar even een tukkie doen,’ zegt ze, terwijl ze een romper uit de kast pakt. ‘ Eerst even armpjes omhoog’ . Ze trekt zijn shirt uit en een witte romper gaat over zijn hoofd. ‘En weer even liggen,’ draagt ze hem op. Rick laat het allemaal gebeuren. Van binnen kookt hij van spanning en genot.

Op het moment dat de laatste drukker van zijn rompertje dicht klikt, weet Rick het zeker: hij moet echt gaan slapen met een luier om. ‘Eigenlijk had ik dit flesje voor Olivier klaargemaakt,’ zegt Monique. ‘Maar die slaapt al. Wil jij die misschien?’ Hij twijfelt een paar seconden, maar knikt dan voorzichtig ja.

Enkele seconden later ligt hij met zijn hoofd op haar schoot en kijkt in de moederlijke ogen van Monique terwijl hij voorzichtig aan de speen zuigt. Hoe het zover heeft kunnen komen in zo’n korte tijd begrijpt hij nog steeds niet, maar genietend van het moment zuigt hij het flesje leeg.

‘ Grote jongen, ga je nu lekker even slapen? Want volgens mij heb je slaap. Ik heb je heus wel zien geeuwen hoor,’ plaagt Monique hem. Rick knikt. Of slapen gaat lukken weet hij alleen niet. Geen seconde kan hij het gevoel van de dikke luier tussen zijn bene uit zijn hoofd zetten. Heerlijk.

‘Voor ik het vergeet, kleine jongens als jij kunnen niet slapen zonder dit natuurlijk:’ Monique tovert een speen tevoorschijn. Hij weet niet wat hij moet zeggen en kijkt haar met grote ogen aan. Doortastend als Monique is, brengt ze de speen richting zijn mond. Hij kan niet anders dan z’n mond open doen. `

Daar ligt hij dan: dikke luier om, romper aan, speen in zijn mond. ‘Tot strakjes Rick, of moet ik Rickie zeggen?’, zegt Monique nog voordat ze het ligt uit doet. Enkele seconden later is hij alleen. Gevangen in een luier als een klein kind. Of het voelt als een bevrijding of een gevangenschap is Rick nog niet helemaal uit.

Hij draait zich op zijn buik en beweegt zijn middel. Zachtjes hoort hij de luier kraken, terwijl zijn piemel de opwinding niet langer kan verbergen. ‘Waarom is dit zo fijn?’ , Rick begrijpt er niets van. Het enige wat hij weet is dat hij zelden een dergelijk gevoel heeft gehad en dat hij misschien eerder op de avond naar het toilet had moeten gaan. De aandrang om te plassen is steeds nadrukkelijker aanwezig.

Hij probeert te slapen., maar het lukt niet. ‘Wat als Monique het doorvertelt?’ De gedachtes malen door zijn hoofd, maar tegelijkertijd geniet hij onwijs van het geluierd in bed liggen. Desondanks maakt hij aanstalten om te slapen.

‘Wakker worden grote jongen,’ , hoort Rick. ‘We gaan vuurwerk kijken.’ Het klinkt ver weg. Maar enkele seconden later dringt het door tot Rick.: het is bijna 2014. Zodra hij wakker schiet, beseft hij wat er gebeurd is. De dikke luier voelt onwennig tussen zijn benen. ‘Ik hoop dat je lekker geslapen heb,’ zegt Monique terwijl ze de dekens van hem afslaat.

Zodra Rick overeind gaat zitten weet hij dat het foute boel is. De luier is veel dikker en voelt klam aan tussen zijn benen. Hij probeert zo normaal mogelijk te doen, maar Monique zegt dat hij uit bed moet komen. Nog wat slaperig en onzeker staat hij op.

Daar staat hij dan, naast het bed. De luier drukt tegen zijn romper aan. Hij is duidelijk dikker dan voor het slapen. Vurig hoopt hij dat het Monique niet opvalt. Het blijkt ijdele hoop. ‘Zo Rick, zo te zien was het maar goed dat ik je een luier heb omgedaan. Dat ziet er niet al te best uit,’ hoort hij.

Monique gaat op een knie zitten en haar handen trekken de drukkertjes tussen zijn benen los. Onmiddellijk is duidelijk dat hij het niet droog heeft kunnen houden in de tussentijd. Hij voelt de hand van Monique aan de voorkant van zijn luier. Ze knijpt er enigszins in, wat de piemel van Rick in extase brengt: ‘Dat dacht ik al, maar het is niet erg hoor. Olivier had ook een flinke plas gedaan. Maar daarom hebben jullie ook een luier om.’

‘ Kom je mee?,’ vraagt Monique. ‘we gaan vuurwerk kijken.’ Rick schrikt. ‘Mag ik niet mijn normale kleren aan?’ Het lijkt niet het plan van Monique. ‘Nee, je was toch zo benieuwd? Olivier houdt ook gewoon zijn luier om, dan kan jij dat ook. Hij is tenslotte nog lang niet vol..’

Rick kan wel in huilen uitbarsten. Als hij naar beneden gaat ziet iedereen dat hij een luier omheeft. Monique ziet dat de tranen branden in zijn ogen. ‘Maak je geen zorgen liefie, alleen Maaike draagt geen luiers meer. Dus niemand zal er gek van op kijken. Wil je anders je speen en Beer mee?’ Rick knikt voorzichtig. Met zijn speen in z’n mond en de teddybeer stevig tegen zich aangedrukt loopt hij wijdbeens mee naar beneden.

Hij durft nauwelijks de woonkamer binnen te komen. Aan de hand van Monique volgt hij haar richting de bank. Hij wil naast haar gaan zitten, maar Monique trekt hem op schoot, en houdt hem stevig vast met haar hand tussen zijn benen. ‘Je heb toch een luier om liefie, dat voel je nauwelijks’, fluistert ze in zijn oor. Rick voelt het wel degelijk. Een combinatie van schaamte en de natte luier zorgen voor een gevoel van opwinding dat hij nog nooit heeft gehad. Dat Monique haar vingers zachtjes spelend en knijpend op zijn luier dansen, maakt dat zijn penis steeds harder wordt.

‘Nou nou Rick, ik dacht dat luiers alleen voor kleine jongetjes waren,’ zegt ze. ‘ Ga maar even wat drinken pakken,’ en ze tilt hem van schoot. Met die dikke luier in zijn kruis gedrukt loopt hij naar de keuken.

Als hij de keuken binnen loopt ziet hij Maaike staan. Ze is een paar jaar ouder dan hij en haar lichaam heeft zich al mooi ontwikkeld. Haar dijen strak gestoken in spijkerbroek en lopen prachtig over in haar ronde billen. Ze is slank en heeft redelijk stevige borsten voor haar leeftijd. Als ze zich omdraait, glijden haar blonde haren over haar schouder.

Rick is even stil van haar schoonheid als hij Maaike aankijkt. Onmiddellijk beseft hij dat hij met een speen in zijn mond en Beer in zijn hand naar haar staat te storen. ‘Oh,’ zegt Maaike. ‘Ik wist niet dat jij ook nog zo klein was.’ Ze lijkt niet erg verbaasd. ‘ Wil je wat drinken?’ Rick knikt instemmend en geeft een glas aan. ‘Nee dat lijkt me niet zo’n slim plan,’ zegt Maaike, en ze opent een keukenkastje. Daar komt een fles tevoorschijn. ‘Misschien wel wat beter voor jou.’

Rick kan wel door de grond zakken van schaamte, maar even braaf als beduusd dat hij is, loopt hij met de fles in zijn handen terug naar de woonkamer. Maaike volgt hem en gaat naast hem zitten op de bank. ‘Staat je goed die luier. Wil je soms op schoot?’ Rick weet niet wat hij moet zeggen en doet maar net alsof hij het niet hoort. Gulzig zuigt hij aan het flesje.

‘Niet zo verlegen,’ zegt Maaike. ‘Kom eerst maar tegen me aan liggen,’ en trekt Rick naar zich toe. Daar ligt hij dan. Een dikke luier tussen zijn benen, zijn hoofd tegen de borsten van Maaike en haar arm stevig om hem heen. Het lijkt een fantasie voor Rick, maar hij geniet er van.

‘Ik hou wel van kleine jongetjes als jij,’ fluistert Maaike in zijn oor. ‘Ben je nog droog?’ Nog voor Rick antwoord kan geven voelt hij haar hand op de luier. Zijn piemel duwt al de hele tijd hard tegen de binnenkant van de luier. Hopelijk voelt Maaike het niet. Het blijkt ijdele hoop: ‘Nou zeg, en je bent nat, en ik voel nog een probleempje maar daar weet ik wel raad mee strakjes.’ Rick kan zijn oren niet geloven.

Hij kan alleen nog maar denken aan wat Maaike precies bedoelt. ‘Daar weet ik wel raad mee? Wat wil ze van me?’ Braaf blijft hij bij haar liggen en wacht tot middernacht. Iedereen gaat op in de feestvreugde van oud en nieuw, maar Rick is er met zijn hoofd niet meer bij. In zijn luier durft hij niet naar buiten. Daar lijkt Olivier geen last van te hebben, die loopt schaamteloos rond in zijn volle luier. Rick besluit om maar binnen bij het raam naar het vuurwerk te kijken. Veilig, met speen en beer en zonder rare blikken van vreemden.

Eindelijk is het tijd om naar bed te gaan. Maaike wenkt hem. Ze staat bij haar moeder. ‘Ik hoor van Maaike dat zij je naar bed brengt. Geluksvogel,’ zegt Monique, terwijl ze hem door de haren wrijft. ‘Je hebt het goed gedaan hoor Rick, maar je moet wel even een schone luier zo te zien.’

Plotseling pakt Maaike zijn hand: ‘Kom, bedtijd!’ En vrolijk loopt ze voor hem uit. Rick loopt achter haar op de trap. Hij kan zijn ogen niet van de billen van Maaike afhouden. Zo mooi strak, maar tegelijkertijd dansen ze in haar spijkerbroek. Een randje van kant verraadt dat Maaike mooi ondergoed draagt. Hij vindt het bijna jammer als ze boven zijn. Ze lopen haar kamer in en Maaike sluit de deur.

‘Zo kom jij eens even hier liefie,’ en geroutineerd knoopt ze zijn romper open. ‘Nou Olivier doet ook wel eens een plas, maar voor jou moeten we misschien maar extra dikke luiers gebruiken. Ga nu maar even in de hoek staan met je ogen dicht.’

Achter hem hoort Rick geritsel. ‘Wat is ze toch aan het doen?’ Het duurt hooguit een minuut, maar hij ervaart het als een kwartier. ‘Doe je ogen maar open en ga staan,’ hoort hij Maaike zeggen. Hij staat op met zijn gezicht naar de muur. Hij hoort voetstappen dichterbij komen en voelt de koude handen van Maaike over zijn buik glijden richting zijn luier.

Ze wrijft stevig over Rick’s kruis. Rick hapt naar adem. De adrenaline giert door zijn lijf en zijn piemel drukt krachtig tegen de luier. ‘Draai je maar om,’ fluistert Maaike in zijn oor. Als hij zich omdraait ziet hij Maaike staan in alleen haar slipje. Haar ogen ietwat verlegen, maar ondeugend. Haar haren vallen over haar schouders. Haar borsten zijn mooi rond, staan stevig vooruit en haar tepels verraden de opwinding in haar lichaam. Haar buik is strak, maar niet getraind. Nieuwsgierig laat Rick zijn ogen naar beneden glijden, waar zwart kant de intiemste plek van haar lichaam bedekt.

‘Noem jij me maar even mama,’ zegt ze en kust hem zachtjes op zijn lippen. ‘Kom maar,’ en ze pakt zijn hand. Ze loopt rustig naar het bed en trekt Rick mee. Tikkend naast zich wijst ze Rick erop dat ze naast haar moet komen liggen. Rick gehoorzaamt.

Ze wrijft over haar borst en tilt hem wat op. De tepel komt op gezichthoogte van Rick. ‘Kom maar, je moet wel even wat drinken voor het slapen,’ zegt Maaike. Rick twijfelt wat hij moet doen? ‘Ik moet euh, je wil dat ik.. Je bedoelt je borsten?,’ stamelt Rick. ‘Ja, dat bedoelt mama,’ bevestigt Maaike gedecideerd.

Rick buigt voorzichtig zijn hoofd voorover en laat zijn lippen rusten op de tepel van Maaike. Dan kust hij het voorzichtig en neemt het wat verder in haar mond. Maaike haar lichaam schokt en ze gooit haar hoofd achterover. Met haar hond duwt ze het hoofd van Rick wat steviger op haar borst. ‘Goed zo liefie,’ zegt ze zachtjes. Rick merkt dat er niks uit de borst van Maaike komt, maar fijn is het wel.

Plotseling voelt hij de hand van Maaike op zijn natte luier. Ze begint voorzichtig te wrijven en Rick’s piemel wordt harder en harder. Dat merkt Maaike ook en begint Rick te bevredigen. Hij heeft geen idee wat hem overkomt, maar het gewrijf over zijn luier doet hem goed. Nog nooit heeft hij zo’n enorm gevoel van verlangen en genot meegemaakt.

Maaike pakt de hand van Rick en begleidt hem richting haar slipje. Ze opent haar benen en ligt de puberhand van Rick op haar schaamlippen. Hij twijfelt wat hij moet doen, ook omdat zijn gedachtes constant zijn bij Maaike die hem steeds harder bevredigd. Gelukkig neemt ze initiatief en begint zelf Rick’s hand te bewegen over haar jonge vagina.

Na enkele minuten begint Rick door te krijgen waar ze van geniet. Hij kan het niet geloven. Hij bevredigd een meisje van 17, terwijl hij zelf een luier draagt en aan haar borst mag zuigen. Zo slecht was de logeerpartij dus niet. Alles in zijn lichaam schreeuwt erom om de spanning kwijt te raken. Rick wil klaarkomen, maar vecht om het uit te stellen. Niet veel later houdt hij het niet meer en spuit hij schokkend en krachtig zijn lading in de luier. Zijn hartslag is ongelofelijk hoog. Hij is uitgeput, maar voldaan terwijl hij langzaam tot rust komt.

‘Wat doe jij nou?,’ vraagt Maaike verbaasd. ‘Spuit je nu gewoon in je luier?’ Rick weet niet wat hij moet antwoorden. ‘Nee hoor,’ zegt ze plagerig. ‘Je hebt het goed gedaan. Zo’n klein jongetje ben je ook weer niet. Ik zei toch dat deze mama wel raad met jou wist. Maar we gaan jou wel een schone luier om doen.’

Niet veel later wordt zijn klamme kruis schoongemaakt door Maaike. Rick beseft nog steeds niet wat er allemaal gebeurd is. ‘Je blijft wel bij mij slapen hoor,’ zegt Maaike terwijl ze hem in zijn ogen kijkt. ‘Ik vind je lief.’ En ze plakt de luier dicht.

Als ze naast elkaar liggen, mag Rick de kleine lepel zijn van de twee. Allerlei gedachten malen door zijn hoofd. Hij voelt zich onwijs veilig tussen de armen van Maaike. Ze houdt hem stevig vast aan zijn luier, terwijl Rick Beer tegen zich aan klemt en op zijn speen zuigt. ‘Weltjuste lieve Maaike,’ probeert hij nog te zeggen. ‘Trusten lieverd, ga maar slapen. Vanaf nu ben jij mama’s kindje.’

Wat ze daar mee bedoelde, wist Rick niet precies. Maar deze avond had bewezen dat zorgen maken geen zin had. Alles was zo onvoorspelbaar. Stiekem hoopte hij op meer, want een avond als deze vond hij geweldig. Geluierd geeft hij zich over aan de gedachtes, waarna hij niet lang daarna in wegzakt richting Dromenland.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Dit is het voorbeeld van hoe goed een eerste verhaal kan zijn. Een verdiende 8.
 

thesqualer

Beginneling
Erg goed verhaal.
Ook duidelijk geschreven en goed gebruik van punten en komma's.
Leest erg prettig.

Een vervolgje?
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
broekie Vrolijke kerst en gelukkig nieuwjaar.(wat doen jullie met de kerst en oud en nieuw? ) Pub 22
Mike_dl Oud en toch nieuw Voorstellen 13
Jappie1996 Jong geleerd is oud gedaan? Broekplassers en Poepers 2
M Heerde 25 jaar oud en wil alles proberen! Contact advertenties 10
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
PietjeDLimburg Oud filmpje gezocht AB/DL Filmpjes 6
Poepluierslet Oud gediende opnieuw voorstellen Voorstellen 15
DLY85 Wie heeft nog een oud model tena voor mij? VVV 15
anno1990 Hoe oud zijn deze luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Neyoun Oud, maar nog lang niet wijs ... Voorstellen 23
D Ruilen tena slip maxi (oud model) Luiers 4
J oud lid terug Voorstellen 15
diaperdrenthe !!must see!! voor jong en oud!! Pub 2
B Aangeboden: tena super L (oud model) VVV 4
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
diaperdrenthe hoe oud is jullie kleintje? Algemeen 13
Diaper666 Ik ben diaper 666 (M) dl 29 jaar oud Voorstellen 12
anoniemer Babysitter … WAT daar ben ik toch te oud voor B 40
klein Fijne oud en nieuwe Pub 0
DL_Michel Hoe oud was je toen je wist dat je van luiers houd? Polls (T) 33
DL_Michel Hoe oud was je toen je wist dat je van luiers houd? Polls 64
P Nieuw hier Voorstellen 15
D Nieuw PVC TENA 'Tena Slip Nocturno Mediano' Luiers 3
Cuddles4Life Nieuw op deze site - ab/dl meid Voorstellen 40
S Nieuw luiermerk!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
L00n3y Nieuw op het forum Voorstellen 31
T Nieuw in het wereldje Voorstellen 22
W Nieuw lid Voorstellen 25
Pamper - Konijntje Ik ben Pamper-Konijntje ,29j, nieuw hier. België/ Turnhout Voorstellen 28
Lauwie Nieuw kind 'in town'.. Voorstellen 17
DDMatty Nieuw Lid, Nieuwe Contacten :) Voorstellen 24
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S Nieuw oproepje Contact advertenties 3
Berth Nieuw kabinet. Pub 316
pupmisha Niet nieuw, wel even voorstellen. Voorstellen 30
M Nieuw hier Voorstellen 21
S Nieuw oproepje met meer duidelijkheid Contact advertenties 4
M Ben nieuw Voorstellen 23
S Nieuw oproepje opzoek naar leuk contact en mischien wel meer Contact advertenties 2
L Nieuw hier en nieuw in de wereld Voorstellen 31
LittleRosey Nieuw! Voorstellen 44
myrthetje Nieuw hier Voorstellen 86
J Nieuw hier Voorstellen 33
H Voorstellen | nieuw | nieuwsgierig Voorstellen 15
Inco-plastic-24/7 Nieuw merk plastic broekjes!!!3 Plastic broekjes liefhebbers 46
A Nieuw hier Voorstellen 17
J Nieuw en aan het ontdekken Voorstellen 18
P Nieuw lid: Algemeen 2
D Nieuw hier Voorstellen 18
Similar threads


















































Bovenaan