Oude liefde roest niet

werni

Gewaardeerd Lid
Onverwacht bezoek
Ik heb me net op de bank genesteld met een kop koffie en de TV aangezet als de bel gaat.
Ik slof naar de deur en open hem. Voor mij staat een jonge knappe vrouw. Ik kijk haar vragend aan. Als ze mij ziet begint ze te stralen. Ze komt mij bekend voor. Ik kan echter haar gezicht niet zo gauw plaatsen. “Hallo Werni! Ken je me nog?”
“Je komt mij heel bekend voor maar ik kan je niet plaatsen!” stamel ik. “Kan ik mij voorstellen. Denk terug aan je schooltijd?” “Inge?” roep ik verrast. Na haar bevestiging omarmen wij elkaar spontaan. Ik nodig haar uit binnen te komen. Ik neem haar jas aan en leid haar de kamer in. “Goh, hoe kom jij hier terecht?” vraag ik nieuwsgierig. Blijkt dat ze bezig is om samen met twee vriendinnen een advocatenpraktijk op te zetten. Om zaken te regelen is ze hier een paar dagen. Ze werkt nu nog in Amsterdam maar wil 1 juli starten met een praktijk die zich hoofdzakelijk richt op vrouwen die juridische bijstand kunnen gebruiken.
In het weekend is ze nog vaak in het noorden van het land. Ze trekt dan vaak op met Ilse en Patrice. Patrice was vroeger mijn buurmeisje en Inge en Ilse waren haar vriendinnen.

Op de lagere school trok ik veel met hun op en later fietsten wij altijd samen naar de middelbare school. Op 15 jarige leeftijd zijn mijn ouders verhuisd en door verschillende keuzes van vervolgopleidingen zijn wij uit elkaar gegroeid.
Mijn koffie is inmiddels koud geworden. Ik zet twee verse bakkies. Inge vertelt mij dat Patrice en Ilse samenwonen in de ouderlijke woning van Ilse. “Samen wonen?” Ik kijk verbaasd naar Inge. “Verbaasd je dat?” vraagt ze lachend. Ik geef toe nooit aan die mogelijkheid gedacht te hebben. Inge drinkt haar koffie op. “Ik moet weer gaan. Heb nog een afspraak. Ga je zaterdag nog naar de reünie van de lagere school?” Ik geef aan dat ik er nog over twijfel. De reünie trekt mij niet zo. Als ik ga zou dat alleen zijn geweest om de drie meiden weer te zien. “De week daarna ben ik vrij en ik heb eigenlijk nog geen beslissing genomen wat ik zou gaan doen. Gaan jullie?” vraag ik. “Ja, daar kwam ik eigenlijk voor.
Wij zouden het leuk vinden dat je dat weekend net als ik, bij Ilse en Parice logeert.
Je kunt dan zaterdag met mij meerijden!” Ik hoef niet lang na te denken. Inge informeert de andere meiden en om 10.00 uur komt ze me halen. We nemen afscheid. “Fijn je weer ontmoet te hebben!” roep ik haar nog na. Ze draait zich om en knipoogt. “Is wederzijds!” Een laatste groet en ze is verdwenen. Mij opgewonden achterlatend. Oude herinneringen komen terug. Wat was ik gek op die meiden. Op Inge was ik zelfs smoor verliefd. Durfde er toen echter niet vooruit te komen.

Oude herinneringen
Wij, de drie meiden en ik, fietsten terug van de schoolreünie. Was wel leuk om te zien hoe iedereen zo zijn eigen ontwikkeling had doorgemaakt. Soms voorspelbaar maar soms ook heel verrassend.
Toch ben ik blij dat wij weer op de fiets zitten en terug gaan naar het huis van Ilse en Patrice.
Ik was daar ‘s morgens hartelijk ontvangen. Dezelfde klik als met Inge. Alsof tijd niet heeft bestaan. Wij hadden echter niet veel tijd gehad om bij te praten. omdat de reünie om 13.30 uur gepland stond. Door autopech en file waren wij later aangekomen dan gepland.

“Net als vroeger!” merkt Patrice nostalgisch op. Er is inderdaad niet veel veranderd. De bomen zijn net als wij ouder geworden. Hier en daar wat nieuwbouw. Maar toch heel herkenbaar.


Eerst fietsen wij langs mijn ouderlijk huis en die van Patrice. Twee onder één kap woning. Toch wel vreemd na al die jaren. Zo fietsten wij onze oude route. Langs Inge’s ouderlijk huis en dan de boerderij van Ilse. De boerderij hebben Patrice en Ilsee gekocht en omgebouwd. Patrice en Ilse hebben van de stallen een praktijkruimte gemaakt. Na hun studie psychologie hebben ze eerst ervaring opgedaan. Ieder bij een andere werkgever. Na verloop van tijd hebben ze besloten hun krachten te bundelen en voor zich zelf te beginnen. Eerst parttime maar sinds begin dit jaar beiden fulltime,
Wij nestelen ons met drinken in de tuin.
De tijd verstrijkt snel. We hebben veel bij te praten.
Ilse heeft pizza laten bezorgen die ons goed smaakt. Wanneer de dozen leeg zijn en zijn opgeruimd komt Patrice met koffie.. Inge merkt op dat het eigenlijk best bijzonder is dat wij vroeger geen geheimen voor elkaar hadden. Ilse en Patrice zijn het echter niet helemaal eens met Inge.
“Wij meiden waren onderling wel open naar elkaar. Bij Werni had ik altijd het gevoel dat hij niet alles deelde met ons.” “Hoezo?” reageer ik niet wetende wat er precies bedoeld wordt.

“Was jij thuis gelukkig?” vraagt Patrice mij op de man af. “Ik weet het niet?” reageer ik aarzelend. “Mag ik vrij praten?”vraagt ze me. Ze kijkt mij aan. Haar gezicht staat ernstig en haar lieve ogen kijken enigszins verdrietig. “Ja.” flap ik eruit. “Onze ouders hadden steeds goed contact met elkaar. Ik heb dat nooit kunnen begrijpen. Ik vond jouw moeder een naar mens!” Ik kijk Patrice verbaasd aan. Niets voor Patrice zo uitgesproken te zijn. Vroeger was ze verlegen en introvert nu oogt ze bescheiden maar krachtig. “Nou hoe ze jou behandelde. Jij plaste vroeger vaak in je bed en ik kan me o.a. herinneren hoe ze jou ’s morgens alleen gekleed in je natte luier met je gezicht tegen de boom zette zodat wij je konden zien staan.”
Mijn gedachten dwalen automatisch af naar vroeger. Ik plaste tot mijn twaalfde regelmatig in bed. Ik droeg daarom ’s nachts een luier. Mijn moeder was inderdaad geen type die haar oor op mijn zieltje te luister legde. Ze vernederde me en dreigde vaak om mijn vriendinnen te laten zien wat voor een baby ik was. Ook werd ik vaak getrakteerd op een flink pak voor mijn blote kont. Ondanks dat het raam vaak openstond was ik er van uitgegaan dat Patrice het niet wist.

“Heb jij mij gezien?” Het is even stil. “Wij alle drie. We logeerden vaak bij Patrice.” laat Inge weten.
“Jullie hebben er nooit iets van gezegd of mij er mee geplaagd?” Ik voel hoe tranen over mijn wangen lopen. Inge is opgestaan en knielt naast mijn stoel. Ze drukt mijn hoofd tegen haar schouder. Ik begin te snikken. De onverwachte confrontatie doet jarenlange frustraties een uitweg via mijn ogen banen. De andere meiden zijn ook bij mij gaan staan en strelen mijn hoofd. “Jou plagen? Waarom? Je was toch ons vriendje. Wij konden altijd op je rekenen. Je deed alles wat wij vroegen.!” Weer volgt er een stilte.
“Eerlijk gezegd vond ik het ook wel een lief gezicht jou zo te zien staan.” bekent Inge.
Na een tijdje nam Ilse het woord. “Zo te zien zit het nog diep bij je. In hoeverre heeft het nog invloed op je dagelijks leven?” Het ijs is gebroken. Hakkelend en stotterend vertel ik mijn verhaal. Dat ik geen relatie durf aan te gaan omdat ik fantasieën heb over vrouwen die mij kleineren. “Had je dat vroeger ook al?” wordt mij gevraagd. “Mijn moeder dreigde jullie te vragen om als babysitter te functioneren. Daar was ik ontzettend bang voor, maar vond het idee spannend tegelijk!” beken ik met een rode kop. “Ik hoor je moeder je nog roepen toen je onder die boom stond.” Ik kijk Ilse vragend aan. “Ze riep kom maar baby, of moet ik je vriendinnetjes vragen of ze je komen verschonen?” “Nou dat hadden wij best willen doen!” flapt Inge eruit.
Wij moeten alle vier lachen. Er valt een stilte. De meiden zijn weer op hun stoel gaan zitten.


Het besluit
Na verloop van tijd neemt Ilse het woord. “Als ik je goed heb begrepen word je in je contact naar vrouwen geblokkeerd doordat je nog steeds fantaseert om door ons gekleineerd te worden?” Ze kijkt mij vragend aan. Ik knik. “Hoe zou je het vinden wanneer wij je fantasie werkelijkheid laten worden?” Ik kleur en wil wat zeggen. Ilse legt haar vinger op mijn lippen. “Denk er even over na. Wij drinken eerst nog een kop koffie. Je mag ook even een eindje gaan lopen om je gedachten op een rijtje te zetten. Ik garandeer je echter wat je ook beslist wij dat accepteren. Je kunt ons vertrouwen!”
Ik moet glimlachen”Dat hebben jullie wel bewezen door het voor jullie te houden!” Met trillende vingers drink ik mijn koffie dan sta ik op om een wandelingetje te maken.
“Wil je alleen een stukje lopen of zal ik met je meegaan?” vraagt Inge. Zonder er bij na te denken vraag ik haar mee te gaan. Wij lopen een kwartiertje zwijgend naast elkaar. Inge heeft mijn hand in de hare genomen. Ik krijg geen orde in mijn gedachten. Schaamte en zin strijden met elkaar. Wij naderen de boerderij weer als Inge blijft staan. “Ben je eruit?” Ik ontken en deel de strijd in me. “Die twee zullen het niet eens worden. Je moet een keuze maken. Tot nu toe heb je de schaamte laten regeren. Wat heeft dat opgeleverd?

“Veel frustratie en eenzaamheid!” Inge kijkt mij aan, haar hoofd een beetje scheef: “Dus…?”
“Ja maar…dat is toch gek?” “Gek? Er zijn veel meer mensen met fantasieën. Heb je wel eens van SM gehoord?” “Juist dat maakt mij zo aan het twijfelen. Om je heen hoor je alleen maar dat je gek bent als je daar mee bezig bent.” “Men zegt zoveel zonder er iets van af te weten.
Weet je dat Ilse en Patrice ook aan SM doen? Vindt je hun gek?”
Dat wist ik niet. Uiteindelijk weet Inge mij te overtuigen dat het niet gek is wanneer mensen met elkaar spelen. “Wanneer alle partijen dat leuk vinden is er niets mis mee!” Ze loopt de tuin in mij alleen achterlatend. Tien minuten later volg ik haar.
De meiden stoppen met hun gesprek en kijken mij nieuwsgierig aan.
“Ik wil graag mijn fantasie werkelijkheid laten worden!” laat ik hun met zachte stem weten.
“Mooi zo!” zegt Ilse “Een verstandige beslissing! Betekent wel dat je vanaf nu doet wat wij wensen. Onze wens is jouw bevel! Begrepen!” Ze kijkt mij streng aan. Dit had ik niet verwacht. Ik zoek steun bij Inge. “Er wordt je wat gevraagd!” is haar reactie op mijn blik. Een sirene glimlach siert haar mond. Mijn blik gaat naar Patrice. Mijn oud buurmeisje kijkt schalks naar mij. Verlegen glimlacht ze. ”Ja!”mompel ik zachtjes, antwoord gevende op de vraag. “Ja Ilse, zul je bedoelen. Van nu af aan spreek je netjes met twee woorden. Ga daar staan!”

Ik ga op de aangewezen plek staan. De drie vrouwen komen om mij heen staan.
“Kleed je uit!” Dit bevel komt van Inge. Ik kijk haar verbouwereerd aan. Onverwachts voel ik een tik voor mijn kont. “Komt er nog wat van?” hoor ik Ilse achter me zeggen. Nerveus begin ik mij van mij kleren te ontdoen. Inge en Ilse kijken met spottende blik naar mij. Patrice heeft kleurtjes op haar wangen en kijkt toe. Even later sta ik in mijn onderbroek. “Heeft Inge gezegd dat je die aan mag houden?” Met schaamrood op de kaken trek ik mijn onderbroek uit.
“Is hij nog veel te klein voor om een onderbroek te dragen!” spot Inge. Ik hoor Patrice giechelen. Ilse loopt naar huis toe. Inge loopt keurend om mij heen. Ze streelt mijn billen en nodigt Patrice uit om het zelfde te doen. Patrice heeft duidelijk meer moeite met de situatie.
“Hoe voelt dat zo’n bloot jongetje aan te raken?” Patrice giechelt. Door het contact en de nabijheid van de beide meiden krijg ik een erectie. Inge neemt de kop van mijn penis tussen haar duim en wijsvinger. Ik begin te zuchten. “Kijk, om een man te controleren heb je alleen maar je duim en wijsvinger nodig. Of om hem bij zijn oren te pakken of om hem zo mak als een schaap te maken.” Ze laat me weer los. Ilse was terug gekomen en legt een schrijfblok en pen op de statafel neer. “Ga daar opschrijven welke fantasieën je hebt en schrijf er een opstel over van minimaal vier kantjes.
Ik ga aan de tafel staan en begin te schrijven.

“Ik ga even luiers halen, ben zo terug!” Ilse verdwijnt terwijl Inge en Patrice op het terras gaan zitten. Ze draaien de stoelen bij zodat ze mij beter kunnen gadeslaan.
Met trillende vingers noteer ik mijn fantasieën. Van door vrouwen gekleineerd worden, vernederd en gestraft. Dat ik naar billenkoek verlang. Ik schrijf een opstel over hoe ik een weeklang door mijn buurmeisje en haar vriendinnen wordt gedwongen in luiers te lopen en deze te gebruiken. Al schrijvend raak ik opgewonden en alle aspecten komen in mijn opstel voor. Ik ga zo in mijn verhaal op dat ik niet eens merk dat Inge alweer terug is. Dat merk ik pas na het neerleggen van de pen en opkijk. De dames zitten geamuseerd te kijken. Ze roepen mij bij hun. Met het schrijfblok in de hand en een half stijve pik loop ik naar hun toe. Voel mij opgelaten als een schooljongen die zijn opstel moet inleveren en weet dat de juf er commentaar op zal hebben. Ook het in mijn blootje zo voor de dames staan bevordert mijn gevoel van eigenwaarde niet.

“Lees maar voor!” Hakkelend en stotterend begin ik te lezen. “Met hoeveel iiii schrijf je ik?” onderbreekt Inge mij. “Met één i!” geef ik aan en kijk haar vragend aan. “Waarom zeg je dan íííík?” “Geef jij mij het schrijfblok maar. Jij bent nog te klein om goed te kunnen lezen.” Lachend wordt mij het schrijfblok afgenomen en begint Inge voor te lezen. Mijn verhaal zo voorgelezen te krijgen is best opwindend. Ik zie dat de meiden er ook van genieten. Als Inge klaar is kijken ze mij alle drie minzaam aan. Hun spottende blikken hebben plaats gemaakt voor een zachte lieve glimlach. Ilse neemt het woord. “Dank je voor je vertrouwen. Ik vind je opstel heel mooi en inspirerend. Geeft ons veel mogelijkheden. Ga eens op mijn voetenbankje zitten. Wij willen eerst even met je praten.” Gehoorzaam ga ik zitten. Dan vertelt zij soms aan gevuld door Patrice over hun relatie en hoe sm daar een onderdeel van is. Dat Inge ook dominante gevoelens heeft en soms meespeelt. De nadruk wordt op het woord spelen gelegd.
“Zo’n spel moet plezier zijn voor alle betrokkenen. Je moet dan ook aangeven wanneer het volgens jou over je grenzen gaat!” vult Inge aan.
De dames staan op. Inge aait door mijn haar. “Het wordt frisser en de zon gaat zo onder. Laten wij maar naar binnengaan.”
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Mooi verhaal!

Had in het begin alleen niet echt door dat de hoofdpersoon een man was, of ligt dat aan mij?
Verder goed geschreven!

~ LB.
 

werni

Gewaardeerd Lid
!1 Klopt ;uierfan_boy, In de ik vorm geschreven, Hoop dat het niet stoorde.

groetjes
werni
 

werni

Gewaardeerd Lid
Oude liefde roest niet

Overgeleverd
In de kamer moet ik voor de stoel zitten waarop Inge zit. “Er gaat nog al wat in dat kopje rond van je. Gaat verder dan het dragen van luiers. Je wilt geslagen worden en behoorlijk vernederd.” merkt Inge op. “Alleen door vrouwen en het is fantasie!” haast ik mij te zeggen.
“Krijgen wij vrij mandaat onze fantasie en die van jou te spelen? Ik heb er veel zin in!” Inge haar ogen glinsteren. De beide andere vrouwen knikken instemmend.
“Ik stel voor Werni klaar te maken voor de nacht! Gaat hij vroeg naar bed en kan hij er nog even over nadenken. Als hij morgenvroeg nat is betekend dat je de komende week van ons bent. Wanneer je droog bent, ga je morgen weer naar huis. Patrice doe jij Werni eens een luier om en kleed hem aan voor de nacht!” klinkt het gebiedend. Patrice giechelt verlegen en staat op. Patrice vraagt waar Inge de spulletjes heeft. Inge wijst naar een grote tas in een hoek van de kamer.
Patrice zet de tas op de eettafel en pakt hem uit. Katoenen luiers, wegwerpluiers, plasticbroeken worden op de tafel uitgestald. Ik moet slikken. Best spannend idee straks een luier om te krijgen. Tenslotte komt er een grote plastictas te voorschijn. Patrice haalt er een kinderlijk nachthemd uit te voorschijn. “Hoe kom je aan die spulletjes?” vraagt Inge bewonderend. “Prachtig!”’
Ilse lacht: “Heb zo mijn contacten!”

Patrice maakt de tafel vrij en legt er een plastickleed op. “Kom hier maar liggen schatje!” Uitnodigend slaat Patrice met haar vlakke hand op de tafel terwijl ze mij lachend aankijkt.
Ze heeft kleurtjes op haar wangen. Ik ga liggen. Beschaamd maar ook opgewonden.
Patrice pakt een katoenen luier en laat zien hoe groot die is. “Waarom katoen?” vraagt Ilse haar.
“Zie hem nog zo staan tegen die boom. Vond dat een heel lief gezicht!” “Vond ik ook, alleen ik vond het ook een geil gezicht hoor!” vult Inge aan. De dames lachen en uitgebreid krijg ik hun reacties van toen te horen.
“Zo te zien geilt ook hij er behoorlijk op!” De meiden genieten ervan kleinerende en vernederende opmerkingen over mijn stijve te maken. Patrice vouwt een dubbele luier en schuift hem onder mijn kont. “Ik denk niet dat hij vannacht helder kan denken over zijn toekomst met zo’n stijve!”
“Ja laten we hem eerst maar even verwennen! Patrice, speel eens met zijn piemeltje!”
Onwennig grijpt Partice mijn piemel en begint er aan te trekken. Inge ontbloot haar borsten en nodigt mij uit zachtjes op een tepel te zuigen. Ilse ontfermt zich over mijn tepels.

“Vindt onze kleine dat lekker!” Ik grom en voel een orgasme in mijn lijf aanzwellen.
Veel te vroeg kom ik klaar. Patrice staat te giechelen. De sperma wordt weggeveegd en Patrice doet mij de luier goed om. Daarna moet ik in een plasticbroek stappen en wordt mij het nachthemd aangetrokken. Zacht roze en met kinderachtige motiefjes. Het hemd is kort en mijn luierkont is duidelijk zichtbaar. De dames genieten van het uitzicht terwijl ik hun mijn outfit moet showen.
“Morgen moeten wij even naar de drogist om iets te kopen tegen luieruitslag!” merkt Ilse op.
“Voor 1 nacht kan hij wel zonder!” Ik wordt naar de logeerkamer gedirigeerd. Er ligt een matras op de grond. In de hoek staat een oude metalen kinderpotje. Aan de andere kant staat een bed. Zo te zien slaapt Inge daar. “Als je moet plassen en je wilt droog blijven moet je mij maar vragen of je op het potje mag!” Ik moet gaan liggen Om mijn polsen komen lederen banden. De banden worden boven mijn hoofd aan een ketting vast gemaakt die achter een verwarmingsbuis loopt. Ik kan mijn armen niet verder terug brengen dan de hoogte van mijn hoofd. “Kun je niet zelf je luier uitdoen!”
Patrice vindt het een heel lief gezicht mij zo te zien liggen. Ze bukt zich en kust mij op de lippen en wenst me welterusten. Ilse kust mij ook terwijl haar hand over mijn kruis wrijft. Ze zegt niets. Inge zegt dat ze over een uurtje ook komt slapen en dan zal controleren of alles goed is..

Daar lig ik dan. Wat moet ik doen. Ik ben vanaf vanmiddag al niet naar de wc geweest. Moet dus nodig plassen. Zal ik Inge straks vragen op het potje te mogen. Dan is het spel afgelopen. Maar wil ik wel de komende dagen overgeleverd zijn? Ik denk aan mijn opstel en alles wat daar in stond. Als ze de helft eens uitvoeren…….Om je kapot te schamen. Tegelijk voel ik weer een erectie opkomen. Zo lig ik in tweestrijd.
Ik hoor Inge aankomen en doe alsof ik slaap. Na wat activiteit wordt het rustig op de kamer.
Het licht brand echter nog. Voorzichtig open ik mijn ogen en zie Inge in een doorschijnende babydoll op de rand van het bed zitten. Ze kijkt mij lachend aan. “Hoe is het met je?” dit vragend staat ze op en komt richting mijn matras. Mijn God wat is ze mooi…. Ik kijk omhoog langs haar ranke goed gevormde benen. Zie door de babydoll heen het minuscule kleine slipje en haar blote borsten. Inge kijkt mijn vragend aan terwijl haar voet richting mijn kruis gaat.

“Nog droog!” klinkt het enigszins teleurgesteld terwijl haar voet over het plastic wrijft.
“Wel geil zo te voelen!” Terwijl ze dit zegt drukt ze wat steviger met haar voet op mijn harde penis. “Moet je op het potje?” klinkt het vragend.
“Ik weet het niet.”
Inge stapt met haar voet over mij heen en gaat op de plasticbroek zitten. Ze schuift wat met haar onderlichaam heen en weer. Met glinsterende oogjes kijkt ze mij aan. “Helpt het als je weet dat je mij er een groot plezier mee doet?” Ik kijk haar verbaasd aan. Dan vertelt ze dat ze vriendjes heeft gehad, maar dat deze relaties telkens door haar uitgemaakt zijn omdat ze hun steeds met mij vergeleek. Ze was vroeger al gek op mij. Na dat voorval in de tuin droomde ze ervan mij te bezitten om mij te kleineren. Toen wist ze niet wat dat betekende nu weet ze dat ze een sm liefhebster is met dominante fantasieën. “Tjee,” beken ik haar “Ik was smoor verliefd op je!” Inge lacht en laat zich voorover vallen. Haar lippen zoeken de mijne en ze zoent mij hartstochtelijk. Dan gaat ze weer op mijn kruis zitten. “Plas!” Ik kijk haar aan. Ze heeft blosjes op haar wangen en haar ogen glinsteren. Ik pers en na een tijdje voel ik mijn kruis warm worden. Inge beweegt haar onder lichaam heen en weer. Ze is geil en laat zich gaan. Korte kreetjes verraden dat ze klaarkomt. Dan laat ze zich weer voorover zakken en legt haar hoofd op mijn schouder. Na een tijdje staat ze op. Ze trekt haar slipje uit en wrijft die onder mijn neus. “Mmm ruikt lekker!” Inge glimlacht. Ze propt de natte slip in mijn mond.
“Proef maar of hij ook lekker smaakt!” Ze doet het licht uit en ik hoor dat ze in bed stapt.

“Ben benieuwd hoever je wilt gaan om mijn luierslaafje te worden!” Ik kreun en hoor Inge lachen. “Welterusten lieverd en mijn slipje in je mond houden hoor!” Dan is het stil. Na een kwartier hoor ik de regelmatige ademhaling van Inge. Ze slaapt. Niet veel later ben ik ook vertrokken.
 

werni

Gewaardeerd Lid
Re: Oude liefde roest niet deel 3

De koopzondag

Ik hoor de slaapkamerdeur zacht dichtgaan. Inge haar bed is leeg. Het daglicht komt door de gordijnen en vult de kamer. Ik hoor allerlei geluiden in huis. Variërend van de douche tot het dekken van de tafel. Zo te horen zijn Patrice Ilse en Inge alle drie al wakker. Mijn rug is stijf. Maar door mijn gebonden positie kan ik niet van houding veranderen. Het slipje heb ik nog steeds in mijn mond. Ik lig zo een tijdje en hoor de vrouwen druk praten. Daarna wordt de tafel weer afgeruimd.
Kordaat tikkende hakken komen richting mijn kamer. De deur wordt resoluut geopend en Ilse komt de kamer in. Ze gaat bij mijn bed staan en kijkt hautain op mij neer. Ik kijk tegen haar op. Langs haar laarzen met hoge hakken haar korte rokje en strakke T-shirt. Een soeverein lachje om haar mond. Ze bukt zich en trekt de slip uit mijn mond en maakt de ketting los van de polsbanden. Dan betast ze mijn kruis.

“Bedpisser! Je lijkt wel een baby! Wat zullen je vriendinnetjes zeggen als ze je zo zien?”
Ik weet niets te zeggen maar Ilse weet daar wel een oplossing voor. “Zet je voor straf in de tuin tegen de boom aan. Kunnen je vriendinnetjes je mooi zien staan!” Ze lacht gemeen en gelast mij om op te staan. Ze pakt mij bij de hand en als een klein kind laat ik mij door haar naar de tuin leiden. “Omarm de boom en verroer je niet eerder dan dat je dat opdracht voor krijgt!”
Lachend loopt Ilse weg. De herinneringen van vroeger komen door de situatie weer sterk naar boven. Weer voel ik mij het tien jarig jochie. Bang zo gezien te worden door zijn buurmeisje.
Staande tegen een boom met een luier die zwaar is van mijn plas.
Het hart klopt mij in de keel. Angstig wacht ik af.

Dan hoor ik een deur opengaan en gegiechel. Ik herken Patrice. “Wat sta jij hier te doen? Je hebt een luier om! Plas je nog in bed?” “Ja!” zeg ik kleintjes. “Ik moet hiervoor straf blijven staan van Ilse!” “Straf? Wat een flauwekul! Je kunt er toch niets aan doen dat je nog een baby bent! “ Weer hoor ik haar lachen. “Ik vind het wel een grappig gezicht! Zou je best een schone luier om willen doen!”
“Overdag draag ik geen luiers.” reageer ik in een poging mijn situatie nog een beetje te redden.
“Oh nee?” hoor ik Inge zeggen. Zonder dat ik het merkte zijn Inge en Ilse ook achter mij komen staan. “Je krijgt 24 uur per dag een luier om tot dat je 24 uur droog bent gebleven!”

“Wat krijgen stoute jongetjes die in hun bed geplast hebben!” Terwijl ze spreekt pakt Inge mijn kin vast en dwingt mij haar aan te kijken. “Een pak voor hun kont?” antwoord ik kleintjes. Inge knikt. “Vraag Patrice of ze je over de knie wil nemen!” Ik kijk Patrice aan. Voor dat ik wat kan zeggen reageert zij:”Nee hoor dat vind ik zielig! Baby’tjes sla je niet.”
“Als jij het niet doet krijgt hij een pak voor zijn kont van Ilse en één van mij. Aan jou de keus!” Patrice weigert pertinent en Inge trekt mijn plasticbroek uit en maakt de spelden los.
De luier valt op het gras. Ilse heeft de tuinslang gepakt en dwingt mij bij haar te gaan staan. Ze spuit mij met koud water schoon. Mijn afwerende en kolderieke pasjes werken bij de meiden op de lachspieren. Patrice moet een droge doek halen. Inge droogt mij stevig af.

Ilse pakt mij bij de hand en leidt mij naar een tuinbankje. Ze gaat zitten en met een handgebaar maakt ze mij duidelijk hoe ik moet gaan liggen. Wanneer ik mij aarzelend heb neergelegd voel ik Ilse met haar hand over mijn billen strijken. Algauw gaat het strijken over in slaan. Na een eerste serie wrijft ze weer over mijn kont. Maar ook deze keer is het genot van korte duur. Een regen aan slagen teisteren mijn billen. Mijn kont staat al gauw in vuur en vlam. Naar vijf van deze sessies neemt Inge het commando over. Haar klappen zijn minstens zo hard. Natuurlijk zijn mijn billen onderhand poreus en is elke tik een voltreffer. Ik begin te jammeren en te smeken. “Klinkt net al voor het open raam!” hoor ik Patrice opmerken. “Wel leuk om hem nu als een klein kind te zien spartelen. “Zo dan mag jij hem verder aankleden!”
Wordt tegen Patrice gezegd. Ze pakt mij bij de hand en voert mij mee het huis in.
Ze stopt mij eerst in bad en wast mij als een klein kind. Ze vindt het jammer dat er geen badeendje is en vindt dat deze nog gekocht moet worden. Ze droogt mij zorgvuldig af. Vol aandacht. Met name voor mijn piemel. Ze giechelt als een jonge schoolmeid wanneer ik een erectie krijg.
Met een stijve pik loop ik achter haar aan en ga op de eettafel liggen. Nu krijg ik een wegwerpluier om en daaroverheen een sportbroekje. Vervolgens een T-shirtje witte sokken en mijn sportschoenen. Het sportbroekje houdt de luier net uit zicht. Wanneer ik mij buk trekt echter mijn shirt op en is de luier goed zichtbaar. Wanneer ik het broekje hoger optrek zijn de pijpjes van mijn sportbroek te kort om de luier verborgen te houden.

Zonder te zeggen waar we naar toegaan wordt ik gesommeerd om achterin de auto te gaan zitten. Inge komt naast mij zitten. We rijden naar de stad. Naar goed twintig minuten stoppen wij en stapt Inge uit. Ze loopt om de auto heen en opent mijn portier. “Uitstappen!” klinkt het vriendelijk maar kordaat. Ze pakt mij bij de hand na de portier dicht gegooid te hebben. Als een kleinkind in zijn korte broek loop ik met haar mee. Ilse en Patrice achterlatend. Gelukkig is het niet druk op straat. Inge kijkt op een bordje. Ik lees over haar schouder mee. Het gebouw is een zorgcentrum. Inge haar vinger wijst een plek aan. Ik zie daar de openingstijden van de apotheek staan. “Zie je wel, ze hebben zondagdienst en zijn net open!” zegt ze meer in zich zelf dan tegen mij. Ze trekt mij mee. Een angstig gevoel neemt bezit van mij. Wat gaan we daar doen.

Wij stappen de apotheek binnen. Het is niet druk. Bij de balie worden twee jonge vrouwen geholpen door een assistente. Bij de balie ernaast verschijnt een andere assistente die vriendelijk vraagt of ze ons kan helpen. Inge trekt mij mee. “Ik hoop het. Hij logeert bij mij maar heeft niet genoeg luiers meegenomen. Ik hoop dat u een pak voor hem heeft.” Inge heeft luid gesproken. De twee vrouwen naast ons kijken onze kant op en nemen mij op. Hun blikken blijven steken bij mijn sportbroekje. Dan schieten ze in de lach. Gelukkig worden wij gevraagd mee te komen naar een speciaal kamertje. Er staat een tafel en twee stoelen. Inge en de assistente gaan tegenover elkaar zitten. Ik sta naast Inge. “Wat voor luiers draagt hij?” vraagt de assistente aan Inge. Zonder iets te zeggen draait Inge zich naar mij toe. Voor ik het in de gaten heb hangt mijn sportbroekje op mijn knieën en sta ik in mijn luier voor de assistente. Deze heeft moeite om haar lachen in te houden. “Is dit een spelletje of zo?” vraagt ze aan Inge. Inge lacht. “Deels. Overdag is hij een grote jongen maarrrr” ze is even stil. Dan vervolgt ze: “Hij is stout geweest en voor straf moet hij nu ook overdag een luier om!”

“Kinky!” lacht de assistente. Ze loopt naar het magazijn en komt met een pak Absorin terug.
“Dit zijn dezelfde luiers die hij nu draagt. Eigenlijk nachtluiers voor zware incontinentie!”
“Hoeven wij hem ook niet zo vaak te verschonen!” reageert Inge gevat. Inge heeft mijn sportbroekje weer opgetrokken en we gaan weer naar de wachtruimte om af te rekenen.
“De luiers hoeven dan zeker ook niet diskreet ingepakt te worden?” vraagt de assistente.
Inge reikt mij het pak aan rekent af en wij vertrekken. De twee vrouwen naast ons zijn ook klaar en lopen achter ons aan. Ik hoor ze lachen. “Pardon mevrouw, Zijn Pamper is goed zichtbaar onder zijn broekspijpjes!” Heeft Inge mij het sportbroekje veel te hoog opgetrokken.
Inge trekt mijn broekje iets naar beneden terwijl ze de vrouwen bedankt. Ik moet mij bukken om te laten zien dat de luier nu goed afgedekt is. “Ik zou maar mooi rechtop lopen als ik jou was. Je luier steekt boven de broeksrand uit!” merkt de jongste van de vrouwen op terwijl ze mij spottend aankijkt. Ik kleur. “Geef die mevrouw eens netjes antwoord!” Inge haar stem klinkt streng. Om meer narigheid te voorkomen stamel ik iets van “Nee zal ik niet doen mevrouw!” Inge sluit het contact met hun af en neemt mij bij de hand. De vrouwen schaterlachend achterlatend.

Stil ga ik in de auto zitten. Het pak luiers op mijn schoot. Inge gaat ook weer op haar plek zitten. “En?” vraagt Patrice nieuwsgierig. Inge doet enthousiast en uitgebreid verslag. Ilse en Patrice kijken mij lachend aan. “Hadden wij alleen maar mogen hopen dat het zo zou lopen!”
De auto wordt gestart en wij rijden naar het centrum.

“Kan ik jullie helpen!” vraagt een vrouw in de DA drogist. “Graag.” Reageert Ilse. “Hij heeft last van luieruitslag. Heeft u daar iets voor!” De vrouw kijkt mij aan en gaat ons dan voor naar de afdeling luiers en baby verzorgingsartikelen. Patrice voert hoofdzakelijk het woord. Ze vraagt of ze geen grotere verpakkingen hebben omdat het hier een grote baby betreft. De vrouw kijkt mij minachtend aan. Ze adviseert om wat extra flesjes olie en zalf mee te nemen.
“Heeft u ook nog plasticbroeken in zijn maat?” De vrouw verwacht het niet maar vraagt het voor aller zekerheid even na. Wij zien haar samen met een collega naar het magazijn gaan.
Na een tijdje komen ze terug en hebben wat bij zich. De vrouw die ons hielp neemt het woord terwijl de andere verkoopster mij glimlachend opneemt. “Wij hebben nog twee plasticbroeken maatje L en twee EL en nog een pakje strikslips voor inleggers.!”
“Voor € 15.00 mogen jullie ze hebben. Zijn wij eraf en is jullie baby goed verzorgt!”
Iedereen schiet in de lach, behalve ik natuurlijk. Ik sta er weer met een kop als een boei.
Ilse maakt een pakje open en vouwt een plasticbroek uit elkaar. Ze houdt hem voor mijn sportbroekje en knikt tevreden. “Doen wij!” Wij lopen naar de kassa: “Heeft u nog iets nodig?” ‘Mijn’ vrouwen kijken elkaar aan. “Ik bedoel een speentje of flesje of zo iets!” lacht de verkoopster. Dat vinden mijn vriendinnen een goed idee.

Er wordt van alles aangeschaft en telkens mag ik uitkiezen. Welke motiefjes of welke kleur ik het mooiste vind. Patrice maakt van de gelegenheid gebruik om speeltjes te kopen voor in bad en op het grasveld. Wanneer we afgerekend hebben slaat Inge mij op mijn kont. De doffe gedempte tik is goed hoorbaar. “Kom bofkontje, zeg de mevrouwen eens lief goeie dag!”
“Of krijg ik een kusje?” de verkoopster keert mij haar wang toe. Ik kijk Inge aan. Die staat geamuseerd te lachen. “Toe geef mevrouw eens een kusje!” vlug geef ik haar een zoen op haar wang. “Ach, wat is hij nog verlegen. Zal wel anders zijn als hij groter is!” merkt de verkoopster op. “Hij grooooter?” lacht Inge terwijl ze mijn hand pakt. Het gelach van de verkoopsters was op straat nog te horen.
Ook mijn begeleidsters hebben het reuze naar hun zin. “Wat nu?” vraagt Ilse. “Naar huis lijkt mij. Hij heeft zijn portie voor vandaag wel gehad!” reageert Inge. Daar zijn de andere dames het mee eens. In de auto wordt enthousiast nagepraat. De vrouwen hebben genoten van mijn vernedering. Ik ben stil. Tijdens het winkelen kon ik wel door de grond zakken van schaamte.

Nu zit ik achterin de auto en voel mij opgewonden. Inge kijkt mij aan. Ze lacht lief en trekt mijn hoofd op haar schoot. Ze aait zacht over mijn oor.
“Kom we zijn er!” Inge staakt haar haast onmerkbare aaibeweging. Ik kijk op en zie dat we weer thuis zijn. Inge opent mijn portier en ik stap uit. Plagerig trekt ze mijn sportbroek hoog op en geeft me een tik voor mijn kont.
 

werni

Gewaardeerd Lid
Re: Oude liefde roest niet deel 4

In de crèche
Ik krijg eerst een plastic broek over mijn luier aan getrokken. Om vervolgens naar de tuin te gaan.
De vrouwen genieten van hun koffie terwijl ik zit te sabbelen op een flesje. Patrice vindt mij te klein voor koffie. “Niet goed voor je darmpjes!” had ze gezegd.
Ik weet niet of ze wat aan de melk heeft toegevoegd maar algauw krijg ik krampen.
Wanneer ik vraag om naar de wc te mogen wordt ik echter uitgelachen. Ilse trekt mijn sportbroekje omlaag en geeft me een tik voor mijn kont. “Waar dient deze luier en plasticbroek dan voor?”
Ik merk dat naar mij niet geluisterd wordt. Om mijzelf niet langer te plagen besluit ik om maar aan de drang toe te geven. Als van zelf zak ik wat door de knieën en ga wat breder staan. Ik voel drie paar ogen op me gericht. Ik pers licht en ik voel de kleverige massa zich verspreiden in mijn luier. Ik ben vies van mijzelf en smeek de dames om mij te verschonen.

Ze lachen mij uit. Ilse loopt naar binnen en ik hoor haar telefoneren. Even later komt ze terug. Loopt naar de schuur en pakt een dames fiets.
Al die tijd heb ik mij amper bewogen. Ilse zet de fiets op de standaard en komt naar mij toe.
Ze trekt mijn sportbroekje hoog op. “Stinkerd!” zegt ze terwijl ze minachtend haar neus ophaalt. “Fiets naar de Dorpsstraat 23. Zeg Mirjam dat je haar fiets komt terug brengen en vraag haar ook maar of ze je wilt verschonen.”
Ik kijk haar verbaasd aan. Nadat ze een plastictas in het mandje voor aan het stuur heeft gelegd geeft ze aan dat ik kan vertrekken. “Geef Mirjam die tas!”
Ik draal. Ik voel er niets voor om zo naar het dorp te fietsen.

Twee oorvijgen doen mij echter haastig op de fiets stappen om snel aan de tocht naar het dorp te beginnen. De oorvijgen overvielen mij. De gloed op mijn wangen en oren neemt maar langzaam af. Toch kan ik mij daar niet zo druk over maken. Veel irritanter is de poep in mijn luier die bij elke pedaalslag voor een verschuiving zorgt. Soms ruik ik mij zelf. Ik wordt een paar keer ingehaald door bromfietsers en auto’s. Gelukkig besteden die geen aandacht aan mij. Vlak bij het dorp moet ik voor een verkeerslicht wachten. Er komen nog drie fietsers bij mij staan. Drie meisjes van een jaar of zestien. Ik hoor hoe ze opmerkingen maken over een poeplucht. De toon wordt algauw zachter wanneer één van hen opmerkt dat die lucht bij mij vandaan komt. “Als ik naar zijn kontje kijk heeft hij zijn luier vol gescheten” lacht er één.

Het licht springt op groen en ik fiets gauw weg. Het gegiechel verstomd wanneer ik afsla naar rechts en de meisjes rechtdoor fietsen. Even later fiets ik de Dorpsstraat in. Ik bel aan op nummer 23. Nerveus, vertrouw er echter op dat Inge weet wat ze doet. Ik hoor gestommel in de gang en een donkere vrouw kijkt mij vragend aan. “Bent u Mirjam?” vraag ik hakkelend. “Nee, ik ben Naomi. Kom maar mee!” Ze neemt mij lachend op. Even blijft haar blik op mijn sportbroekje rusten. Dan draait ze zich om. Snel doe ik de fiets op slot en pak de zak uit het mandje. Ik volg Naomi. Ze opent een deur en in een kamer zitten twee vrouwen van rond de dertig jaar. De één donker. Ze is groot en fors gebouwd. De ander is tenger en lichter van huidskleur. De laatste vrouw blijkt Mirjam te zijn. Ik geef haar de sleutel en de tas. Ze opent de tas en haalt er een luier en plasticbroek uit.

“Wat moet ik daar mee?” vraagt ze mij terwijl ze mij spottend aankijkt. Ik kleur en weet niet wat te zeggen. Ik stotter onsamenhangende woorden. “Zo te ruiken moet hij een schone luier hebben!”lacht Naomi. Mirjam kijkt mij aan: “Klopt dat?” Beschaamd knik ik van “Ja!”
“Naomi ga deze baby uitkleden en wassen!” gebiedt ze. Naomi trekt mijn sportbroekje uit.
Daar sta ik gekleed in vol gepoepte luier en plasticbroek voor drie volledig vreemde vrouwen.
Naomi gebiedt mij haar kruipend te volgen. In de douche doet ze mij de luier af en spoelt mij met een harde koude straal schoon. Naomi kleineert me en lacht me uit. Gedwee laat ik de bespottingen over me heen komen. Behendig laat ze de troep door het afvoerputje verdwijnen. Daarna wast ze mij met Zwitsal shampoo en droogt me grondig af.

Babyfris ruikend volg ik haar weer de kamer in.
Nieuwsgierig wordt ik door de beide vrouwen in de kamer geobserveerd. “Dat lichaamshaar en schaamhaar vind ik maar niks! Wat vind jij daarvan Natas?” Vragend kijkt Mirjam de donkere vrouw aan. Deze lacht haar tanden bloot. “Vind ik ook. Past niet bij dat kleine lulletje en die babyface van hem!”
Weer moet ik met Naomi meekomen. Ze zet me weer onder de douche. Behendig hanteert ze het scheermes. Gelukkig voor mij wisselt ze de mesje een paar keer waardoor het vrij makkelijk gaat. Mijn schaamstreek en ballen worden ook van elk haartje ontdaan. Naomi ligt op de knieën voor mij. De aandacht die mijn penis krijgt en de aanraking door haar hand zorgen ervoor dat ik een erectie krijg. Schalks kijkt Naomi omhoog en tuit haar lippen. Dan sluiten haar lippen om mijn eikel en begint ze mij te pijpen. Wanneer ik bijna klaarkom staakt ze haar activiteit en komt langzaam overeind. Onverwacht slaat ze mij in het gezicht.

“Hoe durf je mij te verleiden!” gevolgd door nog een klap. Verbouwereerd wrijf ik met mijn hand over mijn gelaat. Naomi staat mij met een stralende lach aan te kijken. Ze zegt niets en knielt weer. Ze pakt het scheermes van de grond en onthaart mijn benen. Als ze klaar is gebied ze mij de haren in de prullenbak te gooien. Daarna droogt ze mij weer af.
“Dat is beter!” vinden Natasja en Mirjam terwijl ze opstaan. Ze nemen mij mee naar een ander vertrek. Hier staan zes commodes tegen de muur en drie kinderboxen. De kussens zijn van de commode gehaald en liggen achterelkaar op de grond. “Ga daar maar op liggen!” Mirjam wijst naar de kussens. Ik ga er gehoorzaam op liggen. “Wat een lief klein baby’tje ben jij!” lacht Natasja “Trek je beentjes eens op en laat eens zien dat je kunt spartelen!” Goedkeurend staan de vrouwen mijn gespartel aan te kijken.

“Hoe ging het scheren?” vraagt Mirjam aan Naomi. “Wel goed maar hij probeerde mij te verleiden. Is echter niet gelukt. Hij is niet klaargekomen!” reageert Naomi terwijl ze schichtig naar Mirjam kijkt. “Wat heb je gedaan?” vraagt Mirjam streng. “Gepijpt.” Klinkt het zacht. “Gewáátt???? “ Mirjam pakt Naomi bij het haar en dwingt haar het antwoord nogmaals te zeggen. Daarna zet Mirjam haar voet op een kinderstoeltje en met een handige beweging legt ze Naomi over haar knie. Met een ferme ruk wordt het slipje van Naomi van haar kont gerukt. Wat volgt is een stevig pak slaag. Naomi kronkelt en smeekt om genade. Zonder resultaat. Mirjam stopt wanneer de kont van Naomi vuurrood is. Ze doet de zoom van de rok bij de riem in en Naomi mag weer op eigen benen gaan staan. Haar billen blijven zo goed zichtbaar. “In de hoek jij!” Gedwee gehoorzaamt Naomi.

borstvoeding
“Ligt hij al weer te geilen!” Natasja wijst naar mijn stijve. “Wat een geil ventje is onze baby toch!” Ze knielt naast me en duwt mijn opgetrokken benen verder na achteren zodat mijn kont goed zichtbaar is. Met haar vrije hand geeft ze mij een paar tikken.
Mirjam reikt haar een haarborstel aan. Behendig hanteert Natasja deze. Helaas niet om mijn haar te kammen. Met de achterkant weet ze mijn kont te teisteren. Op een gegeven moment wordt het mij te veel en begin ik om genade te smeken. Natasja kijkt mij met glinsterende ogen aan. Slaat nog een paar keer terwijl ze mij blijft aankijken. Dan stopt ze.

Ze staat op en pakt de luier en plasticbroek van een commode. Ook pakt ze een bus talkpoeder. De luier wordt onder mij geschoven en daarna royaal de talkbus gehanteerd.
Zorgvuldig wrijft ze de talkpoeder over mijn billen en tussen mijn benen. Spontaan krijg ik weer een erectie. Natasja lacht:”Hardleers! Volgens mij ben je een echte liefhebber!” Ze aait mij over mijn buik. Dan plakt ze de luier dicht en doet mij de plasticbroek aan. Tevreden kijkt ze op mij neer. Ik moet voor de vrouwen uitkruipen terug naar de kamer. Natasja gaat op de bank zitten en wrijft zachtjes over haar borsten. “Wil je wel geloven dat ons ventje moeder gevoelens oproept? De kompressen zijn nat geworden!”

Mirjam glimlacht wanneer Natasja haar shirt omhoog doet en een borst ontbloot. “Kom hier schatje!” Natasja wijst hoe ik op de bank moet gaan liggen met mijn hoofd op haar schoot.
“Iets hoger!” Natasja neemt mijn hoofd in haar arm en leidt mijn lippen naar haar tepel.
Plagerig gaat ze met de tepel langs mijn lippen. “Zuig maar liefje! En pas op niet bijten want dan wordt Natasja echt boos op je. En dat zul je niet leuk vinden” Ik tuit mijn lippen terwijl Natasja met haar vrije hand haar borst stimuleert. Even later lig ik als een baby tevreden aan haar borst te lurken. Na een poosje stopt ze en moet ik me omdraaien terwijl Natasja aan de andere kant gaat zitten. Nu pas valt het mij op dat mijn drie vriendinnen in de kamer zitten en samen met Mirjam het tafereel gadeslaan. Inge geeft me een lief knipoogje.

Nog half in trance begin ik aan de tweede borst. Al lurkend realiseer ik mij hoe mijn vriendinnen hun best doen om mijn fantasie werkelijkheid te laten worden. Nooit gedacht door een vrouw als een baby aan gelegd te worden. Al lurkend voel ik een diepe emotie opkomen. Tranen biggelen mij over de wang. Natasja veegt ze weg terwijl ze me zacht toespreekt. Voorzichtig trekt ze de tepel uit mijn mond. “Hé kleine schrokop, wel wat overlaten hè!” Ze drukt mijn hoofd tegen haar borsten en wiegt mij zacht. Ze blijft het doen terwijl de dames met elkaar converseren.
“Niets te veel gezegd!”hoor ik Mirjam zeggen. “Wat een schatje is het en dat voor een man!”
“Van jongst af aan is hij onze favoriet geweest!” hoor ik Ilse zeggen. “’t is omdat ik niet op mannen val!” “Nou Inge, jouw kans!” lacht Mirjam. Inge lacht ook en geeft aan dat ze mij ook graag mag. “We hebben elkaar echter pas weer ontmoet dus…?” Ze zwijgt. Deze opmerking doet mij uit mijn roes ontwaken. Ik en Inge? Zou dat mogelijk zijn…..

“Kom liefje, stap eens in je broekje!” Inge staat naast mij met mijn kleren in de hand.
“Of wil je zo mee?” lacht ze. Snel sta ik op en laat mij door Inge aankleden.
Wij nemen afscheid van de twee vrouwen. Naomi staat nog steeds in de andere kamer in de hoek. “Sterkte Naomi en veel plezier!”hoor ik Patrice zeggen terwijl ze om de deur kijkt naar Naomi. “Dank je gaat vast goed komen!”
Inge neemt me bij de hand. Weer ga ik achter in de auto zitten. Op weg naar huis.
 

werni

Gewaardeerd Lid
Grote veranderingen
Glimlachend kijk ik opzij en rek ik mij uit. De plek naast mij is leeg. Inge is al naar haar werk.
Het is een maand na de reünie en er is veel gebeurd. ’s Maandags heeft Patrice op mij “gepast”. Ze heeft mij de hele dag als een baby behandeld. Ondanks dat het niet zozeer mijn fantasie was, heb ik er van genoten. Ik moest eerst wennen aan de liefdevolle manier waarop Patrice “haar baby” verzorgde. Gaande weg kon ik mij volledig overgeven en hebben wij beiden enorm genoten. Inge en Ilse waren naar het werk gegaan. Ilse was ’s avonds weer thuis gekomen. Van Inge had ik afscheid genomen. Niet voor lang. Wij zouden elkaar bellen en zo gauw ze weer voor haar nieuwe baan in mijn woonplaats zou zijn zal ze bij mij logeren.

’s Avonds hebben wij het spel afgerond. Ik zie mij nog op tafel liggen terwijl Patrice en Ilse mij streelden en liefdevolle woordjes spraken. Patrice had over mijn plasticbroek gewreven en algauw had ik een erectie gekregen. Onder aanmoedigingen van de beide meiden was ik heftig schokkend klaargekomen.
De volgende dag ben ik nog gebleven. ’s Woensdags ben ik met het openbaarvervoer naar huis gegaan.
Thuis gekomen belde Inge dat ze vrijdag in de stad was en ’s avonds graag bij mij wou logeren. Tijdens het eten was ze stil geweest en ik voelde dat haar iets dwars zat.
Onder het genot van een kop koffie heb ik haar gevraagd of er iets was. Bleek dat ze totaal niet tevreden zijn met het ICT bedrijf die de computers, applicaties en website zouden leveren.
Van de week hadden ze te horen gekregen dat de website niet klaar was, ook hadden ze geen mensen om de boel op tijd te komen installeren en aan te sluiten. Tegen hun gewoonte in hadden ze impulsief gereageerd en gezegd dat ze de boel maar moesten leveren en dat het contract ontbonden werd in verband met niet nakomen van de afspraken. En nu zaten ze met de handen in het haar.
Tranen stroomden over haar wangen. “En tot overmaat van ramp, kreeg ik vandaag te horen dat het huis wat ik op het oog had, niet door gaat!” Ik heb een arm om haar heen gelegd en druk Inge tegen mij aan. Alle opgekropte emoties en frustraties komen eruit.

Toen ze tot rust kwam heb ik haar allerlei vragen gesteld. “Je hebt er verstand van!” merkte ze op. Uitgelegd dat het toevallig mijn beroep is en ik bij een concurrent van hun leverancier werk. In de branche is het bekend dat zij alles doen om klanten binnen te krijgen en vaak hun afspraken niet nakomen. “Je hebt pech en geluk!” Inge kijkt mij vragend aan. Het is goed dat je waar je voor betaald hebt al geleverd hebt gekregen. Het gerucht gaat namelijk dat ze er slecht voor staan en wanneer het bedrijf failliet gaat of overgenomen wordt is het maar de vraag of je van je investering wat terug ziet.”
Om een lang verhaal niet langer te maken. Ik bood Inge aan om bij mij in te trekken zodat ze zich voorlopig geen zorgen hoeft te maken over haar huisvesting. Ook zal ik kijken of ik hun kan helpen.
En dat heb ik geweten. Alle avonduren, drie weekenden en nog een weekje verlof had ik nodig om hun kantoor op het geplande tijdstip bedrijfsklaar te hebben. Gelukkig wilden een paar bevriende collega’s mij een weekendje helpen en lukte het ons zelfs om een website te ontwikkelen waar de dames razend enthousiast over waren. Tijdens de feestelijke opening werden mijn vrienden verrast met een reischeque waarmee de drie vrouwen hun waardering lieten blijken.

Ik kreeg het aanbod om hun ICT zaken te doen en te regelen. Ik was naar mijn baas gegaan en aangegeven dat ik voor mij zelf ging beginnen. Iets wat ik al langer wilde. Mijn chef was daar niet blij mee. Ze wilden mij graag in vaste dienst nemen. Ik heb toen aangeboden om als freelancer 2 of 3 dagen projecten voor hun te verzorgen. Tot mijn verbazing zijn ze akkoord gegaan.
En nu lig ik op bed me uit te rekken. Inge is bij mij ingetrokken en wij delen mijn bed regelmatig. De oude vriendschap is weer helemaal opgebloeid. Helaas hebben wij geen tijd gehad om “spelletjes” te spelen. “Maar dat komt wel weer!” had Inge beloofd. Op internet had ze al wel wat spulletjes gekocht. En inderdaad waren er een paar pakjes bezorgd. Ondanks dat mijn vingers hadden gejeukt heb ik ze niet opengemaakt en Inge heeft ze op haar kamer gelegd.

Gisteren kreeg ik van haar te horen dat ik een nieuwe klant heb. Ilse en Patrice hebben problemen met hun systeem en ik wordt om 12.00u bij Ilse verwacht. Zaterdag zal ik samen met Ilse terug reizen. Patrice en Ilse logeren komend weekend bij ons.
Dat dit zonder overleg plaats vond verbaasde mij wel. Wanneer het uitkomt zal ik dat ook zeker ter sprake brengen. Maar nu eerst douchen en dan naar het hoge noorden toe.

Spijt
Om twaalf uur bel ik aan en word ik hartelijk begroet door Inge. Na de koffie gaan we naar haar praktijk toe en legt ze mij haar computerproblemen uit.
Na twee uurtjes zijn ze opgelost en begeef ik mij naar het woonhuis,
Ik leg Ilse uit wat het probleem was en geef haar nog wat adviezen. Dan vraagt Ilse:”Ken jij Joyce van Heidegem?”

Bam, die komt binnen, Joyce had ik categorisch uit mijn geheugen gewist.
“Ja, daar heb ik niet zulke leuke herinneringen aan!” stotter ik. “Dat zie ik!” zegt Ilse terwijl ze mij bezorgd aankijkt. “Wat heeft ze je aangedaan?” De beelden komen weer boven.
Joyce is mijn nicht, de dochter van de zus van mijn moeder. Eenmaal per jaar gingen de zussen met de kinderen een weekje naar Zeeland terwijl onze vaders een weekje gingen vissen in Ierland.
Mijn moeder vond het nodig mij in het bijzijn van Joyce en haar zusje Carla een luier om te doen en ’s morgens te straffen. “Wat ze dreigde te doen met ons deed ze wel met je nichtjes?” merkt Ilse op. Ik knik. Joyce pestte me er mee en toen ik daar over klaagde bij mijn moeder vond ze dat ik niet moest zeuren. In plaats van Joyce op haar gedrag aan te spreken moest ik mij die avond door Joyce een luier om laten doen.

Natuurlijk had ik fel geprotesteerd. Een fikse aframmeling tot gevolg hebbende. Ze sloeg net zolang voor mijn billen tot ik beloofde alles te doen wat Joyce zei. Daarna moest ik op mijn knieën Joyce vragen of ze mij alsjeblieft een luier om wilde doen. Dat wilde ze wel als ik de rest van de vakantie voor straf de hele dag
geluierd rond zou lopen. Natuurlijk vond mijn moeder dat een goed plan. Ik voel nog de vernedering bloot op het bed te liggen met opgetrokken benen. Aandachtig bekeken te worden door mijn nichtjes. Ik herinner me nog dat ze met mijn piemel speelden en ik voor het eerst een zaadlozing kreeg. Giechelende nichtjes en een boze moeder tot gevolg. Voor straf kreeg ik een kort sportbroekje over mijn luier en plasticbroek aan en moest ik zo mee naar het strand. Verplicht moest ik met een emmertje en een schepje spelen. Maar een groot zandkasteel gebouwd. Joyce kon het niet nalaten om met een paar meisjes bij ons te komen zitten en die meisjes opmerkzaam te maken op mijn luierkont. Groot was de vernedering op het strand door Joyce verschoond te worden in het bijzijn van die meisjes.

Grote hilariteit ontstond er toen mijn moeder mijn sportbroekje pakte en net deed of ze hem mij aangaf. Toen ik het wou pakken gooide ze hem naar mijn tante. Deze gooide hem weer door. Ik merkte al snel dat ik met er achtna rennen veel aandacht trok van de andere strandgangers en ging op het strand zitten. Natuurlijk vond mijn moeder het niet goed en dreigde mij te plekke een pak voor mijn blote kont te geven.
Mijn luiers en plasticbroeken werden apart gewassen en opzichtig buiten opgehangen.
Hoorde mensen over mij praten en sommige vrouwen spraken er met mijn moeder en tante over. De reacties waren heel verschillend sommige vrouwen keken met minachting naar mij. Anderen echter minzaam en moederlijk. Sommige gaven mij een klopje op mijn geluierde kont. Wat door mij weer als vernederend werd ervaren……

Het is even stil. “Nu begrijp ik waarom in je ‘opstel’ de wens om door vrouwen vernederd en gekleineerd te worden zover gaat!” merkt Ilse op.
“Maar waarom vroeg je mij naar Joyce?” Ik kijk Ilse vragend aan.
Ilse sluit even haar ogen. Zorgvuldig haar woorden kiezend begint ze haar verhaal.
“Als psycholoog ontvang ik mensen, die hun geheimen met mij delen. Ik heb hierover een zwijgplicht. Joyce komt bij mij in de praktijk…” Ilse is even stil en kijkt mij aan.
“Ik kan en mag je hierover niets zeggen. Wel weet ik dat Joyce het heel moeilijk heeft. Moeilijkheden die mede veroorzaakt worden door jeugdervaringen. Ze heeft mij vertelt hoe ze een neefje belachelijk heeft gemaakt. Toen ze de naam van het neefje noemde, moest ik direct aan jou denken.”

Weer is het even stil. Ik wacht gespannen af. De herinneringen hebben veel losgemaakt in mij. “Joyce heeft mij laten weten dat ze het liefst met jou wil praten en het goed met je wil maken!” Ik kijk verrast en verbaasd op. “Geloof ik niet, ze had toch contact kunnen opnemen?” Ilse geeft aan dat door het overlijden van haar ouders Joyce geen contact meer heeft met familie. Zelfs geen adressen heeft bewaard. “Zou je haar willen spreken?”
Ik deel Ilse mijn boosheid en frustratie. Ilse hoort het aan en toont hiervoor begrip.
“Natuurlijk ben je boos en begrijp ik dat je haar geen pleziertje wil doen. Doe het voor jezelf!” Ilse kijkt mij strak aan. “Boosheid verteert een mens. Ga met haar in gesprek. Je zult zien hoe bevrijdend dat kan zijn.” Naar wat heen en weer gepraat besluit ik akkoord te gaan onder voorwaarde dat Ilse het gesprek leidt.

Ilse heeft Joyce niet vertelt dat ze mij kent. De volgende sessie zou ze het bespreekbaar maken. Ilse kijkt in haar agenda en ziet tot haar verbazing dat Joyce morgenochtend nog een afspraak heeft staan. Van 9.30uur tot 10.30uur. “Dat komt goed uit!” vindt Ilse. “Zorg ervoor dat je om die tijd bereikbaar bent!” Hiermee is het onderwerp afgesloten. Althans voor Ilse.
Voor mij niet. De jeugdherinneringen hebben veel opgeroepen. Nerveus loop ik door de tuin te ijsberen terwijl Ilse eten kookt.

“Zo dat staat in de oven. Over een uur kunnen we eten!” Het is Ilse die zich bij mij voegt in de tuin. “Grijpt je aan hè!” bemoedigend legt Ilse mij een hand op de schouder. Ik kijk haar aan terwijl ik tegen mijn tranen vecht. “Ja, ik voel me weer helemaal dat jochie van tien!” stotter ik. “Wat zou je nu het liefst willen?” Ilse strijkt door mijn haar en dwingt mij haar aan te kijken. Ik voel hoe de tranen vloeien. “Ik voel mij zo klein!” stotter ik. “Het liefst zou ik door jou gekleineerd willen worden maar…” Ilse glimlacht: “Maarrrr?” Ik vertel haar over de groeiende relatie met Inge en dat ik het als overspel ervaar en dat beslist Inge niet wil aandoen. Ilse kust mijn voorhoofd. “Heel mooi. Dat siert je! Ook ik zou dit niet zonder toestemming van mijn vriendin willen doen. Wacht maar even!” Ilse loopt het huis in.

Ik hoor haar telefoneren. Na een kwartiertje komt ze terug en reikt mij de telefoon aan.
“Inge!” geeft Ilse aan. “Hallo lieverd!” hoor ik de enthousiaste stem van Inge wanneer ik me gemeld heb. Ze heeft e.e.a. van Ilse gehoord en vertrouwt mij geheel aan de zorg van Ilse toe.
Ik moet mij wel netjes gedragen en droog blijven anders krijg ik van haar morgen ook straf,
laat ze me nog lachend weten.
“Zo nu gauw een luier om. Voordat je onder het eten mijn stoelen onder plast!” Ilse pakt mij bij de hand en trekt mij mee het huis in.

Daar zit ik dan aan tafel. Alleen gekleed in een natte luier en plasticbroek witte sokken en een T-shirtje. Ilse had mij gedwongen om te plassen voordat ik aan tafel mocht gaan zitten.
Mijn handen heeft ze op mijn rug aan de stoel gebonden. Ze eet eerst rustig zelf om daarna mij uitgebreid te voeren. Onverwacht gaat de deurbel. Ilse staat op en gaat naar de hal.
Ik hoor een vrouwenstem. Naar tien minuten komt Ilse de kamer in. “Ik moet even naar de praktijk toe!”zegt ze terwijl ze mij losmaakt. “Ga je gezicht wassen en ruim daarna de tafel af.” Ik ben maximaal een uurtje bezig!”
Ze laat mij alleen. Ik ga naar de badkamer en zie in de spiegel hoe mijn gezicht onder het eten zit. Ik moet er zelf omlachen. Ik ben blij mij drie vriendinnen weer ontmoet te hebben. Hoe zij mij weten te raken. Al denkend reinig ik mijn gezicht. Ruim de tafel af en doe de afwas.
Onverwacht hoor ik de voordeur weer open gaan. Ilse komt met een mevrouw van rond de dertig de kamer in. Verstijfd sta ik de vrouwen aan te kijken. Ik herken Joyce.
“Kijk, dat is er van Werni terecht gekomen. Een luierslaaf! Hij kan niet zonder vernedering en kleinering leven!”

Joyce verbaasde blik glijdt over mijn lichaam. Wanneer onze ogen elkaar vinden zie ik tranen biggelen over haar wangen. Schoorvoetend komt ze op mij af. Dan vliegt ze me om de hals en snikkend vraagt ze: ”Vergeef me, alsjeblieft vergeef me!” Ik weet niet wat te zeggen. Joyce zakt door haar knieën terwijl ze hartverscheurend huilt. “Het spijt mij zo! Doe met mij wat je wilt, als je mij maar vergeeft! Ik heb dit niet zo gewild!”
Ik weet mij geen raad en kijk Ilse verbaasd aan. Haar gezicht is serieus. Ilse komt op ons af en pakt Joyce bij de arm en trekt haar op. We gaan aan de zojuist door mij afgeruimde eettafel zitten. Joyce en ik tegenover elkaar en Ilse aan het hoofdeinde..
Joyce heeft haar hoofd gebogen. Ondanks mijn outfit voel ik mij superieur. Tegenover mij zit helemaal geen volwassen vrouw maar een klein kind. Ik moet glimlachen. “Binnenpret!” vraagt Ilse mij. “Ja, wel grappig om te zien..” het zijn de eerste woorden die ik uitspreek sinds de vrouwen onverwacht de kamer in kwamen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
molny Oude liefde roest niet. 16+ Verhalen 11
Mr.Nobody Dubbele of oude accounts? moderator talk 4
serial Hele oude Tena maxi Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
P Euron en molicare oude versies Product & Winkel Testverslagen 0
DiaperSniper010 Een slotje op oude verhalen Ideeën Bus 2
Henkjansmith Oude (vintage) drynites Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Diaperteen_nl Oude pampers/drynites? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Mister_b Van af oude platform al lid nu dan toch maar eens voorstellen Voorstellen 5
B Plakkers Abena M3 (oude variant, Abri form) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Leakydiaper De lucht van (oude) natte luiers Algemeen 26
R Opzoek naar euron form super plus en molicare super plus (oude versies) Algemeen 0
diaperdrenthe Oude reclame foto Pub 2
L Gezocht : oude luiers Luiers 5
Gaymer79 Oude account maar Nieuw lid Voorstellen 12
Friese Luier Ster x Opzoek naar de oude tena slip maxi M Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 40
max79 Slotje op oude berichten? moderator talk 3
J Vervanger van de oude sga Polls 7
loodje Wie heb nog oude molicare super plus maat M Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
P Oude tena slip Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
luiersboy80 Oude luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
V Oude verhalen overnemen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Berth oude baby luier metk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
S Bestelling gisteren geplaatst op oude site, staat niet op nieuwe site. Vragen & Info Shop 6
B Welke luier komt het dichtst in de buurt van de oude Comficare? Luiers 5
Blondeboy alternatief voor de oude tena plastic variant Luiers 27
luiersboy80 oude luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
thokke Oude drynites Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Koekie Oude topic's nieuw leven inblazen Pub 12
spoboy ikje met plasluier oude attends AB/DL Fotos 5
M Nieuwe oude Voorstellen 5
D oude tena slip Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
sissiebaby oude berichten moderator talk 0
B Abena Abri form X-plus (oude type) Luiers 24
G oude nieuwe Voorstellen 14
B Lastig gevallen door oude mannen Tiener board 31
A GEBONDEN IN LIEFDE 16+ Board 3
P Liefde voor luiers 16+ Board 32
Verhalen Vriendschap/liefde/maatje Contact advertenties 6
Ninakoekjes Nog niet klaar Vrije dag V 30
PietjeDLimburg Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
DLY85 Mijn partner stelt zich open voor mijn ABDL... onwerkelijk maar waar. Pub 20
Jayden_dl Nathalie en haar liefde voor luiers N 17
L Liefde van je leven vertellen over je abdl L 0
P Emma's liefde voor luiers E 12
Brett010 Liefde, Regressie en Brabbelen 16+ Verhalen 34
N Voorstellen liefde voor broekplassen Voorstellen 16
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 39
L Kalver(luier)liefde K 35
Little Endy Verhaal Klaar De mislukte belofte (met een beetje toegevoegde liefde) (short) M 0
Similar threads


















































Bovenaan