Overgeleverd

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 50,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 50,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Werni


Zo dat was weer een pittige training geweest. Voldaan maar dorstig stap ik de kamer in. Daar zit mijn moeder aan tafel te kaarten met de buurvrouw en mijn twee buurmeisjes. Het zijn mooie meiden. Voor mij echter veel te oud. Ik ben veertien, terwijl Chantal en Debbie zeventien en negentien zijn. "Mam, mag ik wat drinken? Ik heb zo'n dorst!" vraag ik. "Ja pak maar wat uit de koelkast! Maar drink niet te veel anders is morgen je bed weer nat!" antwoord mijn moeder. Ik zie de buurmeisjes glimlachen. Om mijn rode kop te verbergen ga ik maar snel naar de keuken om wat in te schenken.

Als ik met mijn drinken de kamer binnen kom hoor ik de buurvrouw tegen mijn moeder zeggen dat het haar wel leuk leek om in de herfstvakantie een weekje met z'n tweeën naar Parijs te gaan. Ik zie mijn moeder aarzelen. "Leuk idee, maar Werni dan. Ik kan hem niet alleen thuis laten!" Had de buurvrouw al aangedacht. Ik kon mooi bij hun komen logeren. Chantal en Debbie konden wel voor mij zorgen. "Werni is 's nachts soms nog nat!"

"Hebben hem vaker verschoond hoor!" lacht Debbie. Mijn gedachten schieten terug naar die tijd. Dat is waar ook. Ik heb 's nachts tot mijn achtste verjaardag nog luiers gedragen. Kan me nog herinneren hoe ik een keer het weekend bij de buren logeerde. De buurvrouw was 's morgens vroeg naar haar werk gegaan. Van Debbie en Chantal moest ik mijn natte luier aan houden. In de loop van de ochtend kwamen een paar vriendinnetjes spelen. Ik moest de rol van een baby spelen. Ik voel de vernedering van dat moment nog. Raar zoiets. Ik denk er vaak aan en weet ook dat ik met die gedachten mijzelf voor het eerst liet klaarkomen. Door mijn overpeinzingen ben ik de draad van het gesprek kwijtgeraakt. Maar de conclusie was dat mijn moeder mooi een weekje uitgaat en ik ga logeren bij de buurmeisjes.

Na de laatste schooldag ga ik rechtstreeks naar mijn logeeradres. Debbie is al thuis en heeft thee voor mij klaarstaan. We praten wat en Debbie maakt me nieuwsgierig door te stellen dat we er een bijzonder weekend van maken. Na een uurtje komt Chantal thuis. Debbie kijkt haar vragend aan. "Heb je luiers voor hem gekocht?" Geschrokken kijk ik op. Chantal bevestigt het. Ik kom in opstand en verklaar dat ik geen luiers meer draag. Debbie wil echter geen nat bed en belooft dat het een geheimpje is tussen ons drietjes. Ik blijf weigeren. Chantal komt op me af een aait me over mijn hoofd. "Als je niet wilt hoeft het niet hoor. Maar als je van gedachten verandert moet je er maar om vragen!" Ik en er om vragen! Dat nooit natuurlijk.

De hand van Chantal gleed naar mijn nek en speels duwt ze me naar de grond. Ik laat het gebeuren en lig al gauw machteloos onder Chantal. Ze zit boven op mijn borst en houdt mijn handen vast. Ik kan haar slipje zien onder haar korte mini rok. Chantal doet ook geen enkele moeite om mij het uitzicht te ontnemen. In tegendeel ze ziet er heel verleidelijk uit en haar bewegingen en blik verwarren mij. "Dus jij voelt je te groot voor luiers?" Ik zeg niets.

"Antwoord maar jochie. Als je niet antwoord mag Debbie jouw broek uittrekken! Maak zijn riem maar vast los?" Nodigt ze haar zus uit. Ik schrik en verzet me. Dat mag echter niet baten. Debbie is op mijn benen gaan zitten en maakt zonder veel moeite mijn broeksriem los. Ik voel haar hand over mijn geslachtsdeel glijden. Schaamte, spanning en opwinding maken zich meester van mij.

"Ben je vannacht droog geweest?" is de volgende vraag. Ik bevestig de vraag. Ben daar gek om te zeggen dat ik in bed geplast had. "Je moeder vertelde ons wat anders. Je dekbed lag niet voor niets in het raam te luchten! Trek zijn broek uit Debbie. Jongetjes die liegen krijgen een flink pak voor hun kont!" Zonder veel moeite trekt Debbie mij de broek van de kont. Geheel door de situatie overmand laat ik me helemaal door Chantal uitkleden. De dames lopen keurend om mij heen en betasten me. Soms een streling over mijn billen dan knijpen ze in mijn tepels. Debbie pakt mijn piemel.

"Is dat je lekke kraantje?"lacht ze spottend. Debbie pakt me bij de arm en dwingt me als een klein kind over haar knie te gaan liggen. "Je krijgt straf omdat je tegen ons liegt. Ik wil niets van je horen. Je zegt toch dat je een grote jongen bent? Draag je straf dan ook als een man. Als je er te klein voor bent en wilt dat we stoppen vraag dan maar om je luier?" Zonder mijn reactie af te wachten begint ze mijn billen met haar handen te bewerken. Soms strelingen dan een serie klappen.

Na een tijdje beginnen mijn billen te gloeien. Chantal stopt en ik moet gaan staan. Ze gebied me om me te bukken. Ze pakt me in mijn nek en dwingt mijn hoofd tussen de benen van Debbie. Ze pakt iets uit de kast. Dan voel ik een rietje langs mijn kont strelen gevolgd door een felle tik. Tjeeeee dat doet pijn. Afwisselend volgt er een serie tikken. Ik smeek haar te stoppen. De tikken houden op en Debbie ontspant haar benen. Met rode oren en billen lig ik op mijn knieën.

"Nou ik hoor niets!" meteen volgen er weer een paar tikken op mijn kont. "Stop, stop!!!" smeek ik. "Hoe vragen we dat?" Hakkelend vraag ik de dames of ik een luier om mag. "Natuurlijk schatje. Je krijgt de hele week een luier om! Zullen je eens laten voelen wat het is om een baby te zijn!" Ik moet in de badkamer op de grond gaan liggen. De vloertegels voelen koud aan. Ik moet mijn billen omhoog doen terwijl Chantal een luier onder me schuift.

"Zullen je eerst laten ervaren wat het is om andermans pis te moeten verdragen!" Beide meiden doen hun slip uit en gaan om de beurten boven mijn middel staan en laten hun urine over mijn geslachtsdeel in de luier lopen. De luier wordt dicht gedaan. Hij is zwaar van het vocht. Over de luier wordt nog een plasticbroek getrokken en ik krijg een bodystocking aan. Met drukknoopjes in het kruis zodat het dienst doet als een rompertje.

Ik wordt naar een kamer gedirigeerd. In deze kamer hangt een stuk leer vast gemaakt met kettingen aan het plafond. De meiden doen mij banden aan enkels en polsen. Dan moet ik op het leer gaan liggen. Mijn polsen en enkels worden m.b.v. die banden vastgezet aan de kettingen. Zo hang ik dan met opgetrokken benen totaal machteloos te zijn. "Gaat onze kleine jongen lekker slapen?" Behoedzaam laten ze me wat schommelen terwijl hun handen over mijn luier en plasticbroek glijden. "Als je lief bent zullen we je straks verschonen!" Lachend verlaten ze de ruimte.

Ik weet niet hoelang ik er heb gelegen als de deur weer open gaat. Debbie komt binnen en maakt me los. Ze stopt een schone luier in mijn handen en gebied mij Chantal te vragen of ze mij wil verschonen. Als ik de kamer in kom zie ik tot mijn schrik Chantal met een paar vriendinnen zitten. Het gesprek waar ze mee bezig waren stopt meteen en maakt plaats voor een spottend gelach. De meisjes lopen nieuwsgierig om me heen en maken spottende opmerkingen terwijl ze me betasten. "Moet jij Chantal niet iets vragen?"

Met een rode kop vraag ik Chantal om een schone luier. Om me te kwetsen reageert ze alsof ze me niet heeft verstaan. Ik herhaal mijn vraag maar nu harder. "Waarom dan liefje?"is haar reactie. Beschaamd geef ik aan dat ik nat ben. Ik moet op de eettafel gaan liggen. Iedereen komt er om heen staan. Voel me bespottelijk zo liggend op de te kleine tafel. Het deert de meiden niet. Alsof ze de mooiste baby van het land te verzorgen hadden. Vol overgave en met verbale ondersteuning wordt ik verschoond. De vriendinnen verbazen zich over mijn rode kont en de zichtbare striemen. "Luieruitslag zeker!"

Lachend worden mijn billen verzorgd met olie en poeder. Daarna krijg ik de luier om. Ik moet op een stoel gaan staan terwijl de meiden om me heen staan. "Plas maar weer in je luier. Laat ons het maar eens zien wat voor een klein kind je bent!" Gehoorzaam laat ik mijn blaas leeg lopen. De meiden beginnen me te strelen en over de voorkant van de luier te aaien. Ik raak opgewonden en onder aansporingen van de meiden krijg ik een orgasme zoals ik nog niet eerder beleefd heb.

Ik moet me daarna gaan douchen en mijn "normale" kleren aandoen. "Vanavond krijg je weer een luier om en je zult wel zien wat we deze vakantie nog verder met je doen!" Met deze wetenschap wordt ik verder aan mijn lot overgelaten. Het belooft een spannende vakantie te worden.
 
Bovenaan