Overnieuw doen. 17 delen

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Oke. Ik maak dit verhaal met me telefoon. Dus zoals gewend bij me verhalen.
Spelfouten.



Inleiding.

We hebben allemaal wel momenten in onze leven wat je graag overnieuw wilt. Om het te herbeleven of om fouten te herstellen of voorkomem.

Zoals bekend droeg ik luiers tot me 4/5jaar.
Ik werd verschoont in de gang van me school en keek richting de klas in. En merkte dat ik uitgelachen werd. Dus op een dag liep ik naar me moeder toe en zei dit niet meer te willen. Al snel had ik de drang om ze te dragen.
De jaren erop heb ik geprobeerd ze te dragen in geheim maar nooit met succes. Tot me puberjaren.


Hoofdstuk 1

Me leven staat op een punt van te eindigen. Niet mijn leven maar leven in zn geheel.
Onze wereld is in ee. Strijd geraakt van duister en licht. Goed en kwaad.
En de kwaad is in de overhand geraakt.

Om het waarde van het mensen leven te waarborgen krijgen iedereen een tweede kans waar zij het gevoel hebben gehad een grote of grove fout gemaakt te hebben. En mogen mits ze geen kwaad doen hun leven overdoen met de kennis en levens ervaring die ze nu hebben. Al wetende waar het leven eindigt.

Op dit moment op dit punt van het verhaal ben ik al dood. Me geest heeft geen fysieke vorm. Ik ben opgenomen in de lichten van de hemelen van wat ooit onze aarde was. Ik zie alles, maar ik voel geen angst of verdriet. Soort euforie. Heb geen behoefte of verlangens nog wel de gedachten van me leven op aarde.
Miljarden zielen zijn in een universum terecht gekomen wat je de hemel kunt noemem.
Alleen is er geen vorm maar energie voelbaar.

Energie wat in kleurrijkste licht te zien is.

Jaren heb ik niet geloofd in een god en nu ook kan ik niet zeggen of er 1 is. Maar er is energie wat niet te meten is. Aan te tonen. Alleen te voelen en te zien als sterrenlicht.


Wel is er goede en kwade energie. Iets wat miljoenen strijd leveren. Er is altijd een belans geweest. Het goede zal nooit altijd heersen en zo is het met het kwaad.
Nu is de strijd gewonnen door het kwaad. Einde leven en einde aarde. Nu zal het miljoenen jaren duren voor er weer menselijke vormen in deze universum zal verschijnen.
Maar omdat het kwaad gewonnen heeft. Krijgen we soort van troost prijs. We mogen onze levens in fysieke vorm over doen. We mogen een speciaal punt uit kiezen mits je de herinnering aan over hebt. En voor waarde we geen kwaads mee zouden doen.


Hoofdstuk 2
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

Hoofdstuk 2

Me keuze was gemaakt ik had een tijd uit gekozen. Een herinnering waar ik terug mocht gaan.
De overgang was raar,
Moeilijk te beschrijven.
Maar het was alsof me hersenen jaren niks gedaan had. En alles zwart.
Alsof ik sliep

Maar ik werd wakker in het vier jarige lichaam van mezelf. Het besef kwam later wat er gebeurde het leek alsof ik droomde en alles surrealistisch was.
Er werd voor me gezongen me zus kwam op me bed zitten.

Me moeder hield een taart vast met vier brandende kaarsjes. Me vader trok een gekke bek.

En ik keek verbaasd. Het ochtend licht de geluiden en het gevoel verraade dat alles echt was. Ik was ben opnieuw vier jaar oud.

Ik liet het over me heen gaan. Ik was blij me vader leefde nog me moeder en me zus. Ik zat weer in een Gelukkige gezin.

Bij me verjaardag hoorde natuurlijk kadootjes. Eerst kreeg ik een paar kleine kadootjes in bed. En wat was ik blij.
Ik kreeg transformers. Speelgoed die ik ergens gesloopt had. En nu dus de kans om netjes erop te zijn.
Na de kleine kadootjes was het tijd om de dag te beginnen.

Ik werd van me bed op de commode getild. Ik droeg net zoals toen een luier.
Me herinnering van toen en nu was precies het zelfde. Een witte luier met als plakstrip een kinderlijke konijnen print.
Het geur en geluid kwam wel als nieuw over.
Het ritueel wat me moeder deed ook.
Ik was stil en keek me moeder aan. Als ze zei dat ik me kont omhoog moest doen. Deed ik dat zonder te vragen. Ik zat vers ingepakt in een luier. Een fijn en vertrouwde gevoel.
Alleen nu herbeleef ik het in een lichaam van een kleuter.

Ik werd eraf getild en aan gekleed. Ik kreeg een tuinbroek aan met een rood T-shirt. Schoenen kreeg ik aan met klittenband.

Daar stond ik. Ik kwam in een soort van trance ik kon niet meer beseffen van wat nou echt was. Me logische denkwijze is wat nu afspeelt en gebeurt niet echt kan wezen. Toch voelt alles echt.
Me dood het strijd tussen het goede en kwaade was dat wel echt? Me herinnering ik had gevoel dat ik door draaide ik was hiervoor zojuist dood geweest en nu een volwassen geest in me oude jonge lichaam.

Ik hield op dit moment hem niet meer droog ik moest huilen en ging naar me bed toe.
Me moeder hoorde dit. Kwam naar me toe gelopen en hield me vast en begon vragen te stellen wat er aan de hand was.

Het kalmerende effect van me moeder gaf troost. Alleen wat moest ik vertellen. Moest ik vertellen dat ik wel haar zoon ben. Maar dan met een geest van een volwassene versie. Dat de wereld gaat eindigen in de toekomst.

Ik besloot te vertellen dat ik droomde dat ik groot was en de hele wereld dood was gegaan.

Me moeder keek me geschokt aan. Dit waren niet echt dromen voor een vier jarige. En misschien keek ze ook geschokt op me manier van praten.
Ik sprak duidelijk en articuleren deed ik goed.

Ik keek me moeder aan met tranen nog vol in me ogen.
Het instinctief veegde me moeder me tranen weg.
En zei dat het maar een droom was. Dat papa renate en zichzelf nog allemaal leefde.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

Ben best wel eens bereid om wat foutjes te herstellen.
Maar omdat ik alleen een telefoontje heb. Is het erg lastig.

Misschien moet ik hulp vragen ermee.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

De troostende woorden van me moeder gaf me rust. Al wist ik wel wat de waarheid was. Zat ik nog in surrealistisch gevoel.

Ik ging naar beneden waar ik op een stoel kon zitten. Ik was in eind juli jarig em het was een mooie zomerse dag.
Onze hond brenda waa nog zo fit als een puppy. Blij was ik om haar te zien. Maar nog blijer dat ik me vader zag en zijn stem weer kon horen.
Ik knuffelde hem erg stevig met me kleine lichaam. Iets wat niet erg gebruikelijk was voor mij.en het werd opgemerkt.

Zo zoon wat ben jij erg knuffelig. Je weet dat we de kadoos als gekocht hebben.
Ik drukte me gezicht tegen zijn broek aan. Om de tranen te verbergen. Tranen van blijdschap en deels verdriet.
Ik kom niet zeggen hoe zozeer ik hem gemist had.

Me vader had een koevoet bijna nodig om zich zelf te bevrijden.
Een rood gezicht met betraande ogen kwam te voorschijn. En vader tilde me op zijn arm. Voor een man van bijna twee meter was ik echt superklein bij hem.

Ik sloeg me armen on zn nek. En op dat moment hoorde ik me vader lachen en zei dat er iets anders met me was.
Misschien dat het kwam omdat ik jarig was.

Het was tijd om taart te eten en de rest van me kadootjes uit te pakken.

Vele kadootjes kwamen toch als verassing over. Speelgoed wat ik echt gemist had. En was met alles blij en beloofde mezelf dat ik met alles zuinig zal zijn.

Er was paar uurtjes dat ik vollop met me nieuwe speelgoed kon spelen.
Me moeder was druk met de voorbereidingen voor de visite bezig. Me vader in de tuin bezig. En me zus was de haren van haar favoriete pop aan het kammen.

Terwijl ik klein was gefocust met het transformeren van me transformers. Leek een stem tegen me te praten.
Ik keek op en zag alles in een blauwe licht veranderen.
Er kwam een zwarte gedaante voor te schijnen en de hele omgeving bevroor. Me vader stond stil in de tuin met een hark vers gemaaide gras op een bult te harken. Me zus had haar pop in de lucht gegooid die nu stil hing.

Het zwarte gedaante sprak duidelijk tegen mij.
Patrick het gift wat u geschonken is. Is van een tijdloos geschenk.
Het zij zo dat je niet kwaadschiks mee mag doen. Geniet ervan en het leven zal nieuwe wonderen brengen. Voor het tijd zal zeggen. Zijn sommige gebeurtenissen onvermijdelijk zo zal de einde opnieuw komen. Hier kan u niet over spreken. De wetten zijn al geschreven.

Zal je wel het overtreden dan krijgt u nog 1 kans. Daarna zal het abrupt eindigen en zal je geen kennis meer hebben van je aardse bestaan.

De zwarte gedaante verdween en de blauwe licht was weg.
Ik keek in me omgeving en zag alles weer tot leven komen.
Ik was gelukkig en zal me tijd koesteren.
 

joo

Geen puzzel, maar een mens!
Re: Overnieuw doen.

Vind het spannend, hoe ben je op de inspiratie gekomen van dit verhaal?
 

Paddy

Superlid
Re: Overnieuw doen.

Mooi verhaal en goed geschreven.
Loop alleen steeds tegen het woordje "me" aan.
Die gebruik je overal, als er mijn of m'n moet staat volgens mij.
Verder super
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

joo zei:
Vind het spannend, hoe ben je op de inspiratie gekomen van dit verhaal?
ik denk met de vraag. Wat als ik dat deed. Hoe had het toen geweest.
Ik droom wel vaker dat ik terug in de tijd kan gaan
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

paddy123 zei:
Mooi verhaal en goed geschreven.
Loop alleen steeds tegen het woordje "me" aan.
Die gebruik je overal, als er mijn of m'n moet staat volgens mij.
Verder super
ik word ook met het spreken wel soms eens op aangesproken.
Sorry
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

Me vader ging weg om me oma op te halen. Het was een gemengde gevoel. Omdat na me vaders overlijden al snel de contact was verbroken met me oma. Omdat zij liever had dat me moeder dood was gegaan dan haar eigen zoon.
Ik heb geprobeerd om te achterhalen waarom ze zo dacht toen. Maar me vragen werden beantwoord met een trap na me moeder toe.

Ik moest bij me moeder komen die in de keuken stond en zonder iets te zeggen werd ik me tuin broek naar beneden gedaan en me luier werd gecontroleerd. Hij was nat. Ik werd overvallen met een gevoel van schaamte want ik had niks gemerkt.
Dus ik moest naar boven waar ik in me slaapkamer verschoont werd.

Ik had een droge broek weer aan. En me vader was terug met me oma. Ik moest haar begroeten en ze vroeg om een kus.ik stond als een standbeeld stil en kreeg een duwtje dat ik niet zo verlegen moest zijn.

Dus ik ging tegen me gevoel in en gaf me oma een kus en kreeg daarna een hand en werd gefeliciteerd met me 4de jaar.
Daarna moest ik gaan zitten op de bank en kreeg ik een grote doos die ingepakt was met kadopapier van de intertoys. Het moest wel de brandweerkazerne wezen van de goshtbusters.
Na snel uitpakken bleek ik ook gelijk te hebben.
Ik was superblij en enthousiast. En bedankte me oma heel erg


Een trotse gevoel kwam van me oma vandaan en ze zei dat ze dit heel graag deed voor haar lievelings kleinzoon.

Na half uur stroomde het door van familie leden kreeg ik meer kados en moest ik me vermaken met andere kinderen.
Me zus die oudste was wou de leiding nemen om in de buurt tikkertje wou doen en verstoppertje.

Ik voelde me altijd een exper met verstoppertje en wou me techniek laten zien die ik geleerd had in me toekomstige jaren.

Maar ik kwam erachter dat me kleine lichaam voordeel had. En ook nadelen omdat ik kracht en snelheid was verloren.

Soms moest ik naar huis komen omdat er nieuwe visite was. Of anderem vertrokkenm
Op die momenten werd ik aangeplakt. En probeerde er onderuit te komen door te roepen dat het niet eerlijk was. Maar daar hadden zij geen boodschap aan.

Maar de dag kwam ten einde me oma was als laatste overgebleven die met ons mee at. Na het eten werd ze weg gebracht en moest ik haar weer een kus geven. Dit keer ging het gemakkelijker. Als me vader terug gebracht werd was het al snel bedtijd.
Het was vollop nog licht buiten en buiten was er vollop nog leven. Dit gevoel naar bed gebracht te worden moest ik erg aan Wenen. Want ik voelde me veel ouder dan ik daad werkelijk was
 

Paddy

Superlid
Re: Overnieuw doen.

diaperdrenthe zei:
paddy123 zei:
Mooi verhaal en goed geschreven.
Loop alleen steeds tegen het woordje "me" aan.
Die gebruik je overal, als er mijn of m'n moet staat volgens mij.
Verder super
ik word ook met het spreken wel soms eens op aangesproken.
Sorry
Daar hoef je zeker geen sorry voor te zeggen, het is jouwn verhaal. Ik ben geen taal wonder en als het mij niet aanstond dan las ik het niet. Vind het een mooi verhaal en kan er zeker mee leven ;-)
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

De dagen na me verjaardag gingen in een roes voorbij.
Het viel me ouders op dat ik anders was. Voorbeeld was me praten.
Ik leerde beter te spreken pas toen ik op school kwam.
De buurt waar ik woonde was niet rijk aan kinderen. Dus ik had meeste interacties met me zus en ouders.

In de zomer richting school toe gingen we nog wel eens dagjes weg zoals pretparken en dierentuinen.
De buggy die eerder veel werd gebruikt omdat ik veel zelfstandiger was dan toen ik gewoon de vier jarige zelf was.
Maar zindelijk was ik nog niet. En nu nog steeds. Ik voelde wel me drang als ik moest poepen en ergens wou ik dat wel aangeven. Maar er speelde soort angst dat ik dan geheel zindelijk moest worden.

In de dierentuin wist ik elk dier soort op te noemen. Terwijl me ouders hun kennis beperkt was. Daar werd bijvoorbeeld tegen chimpansees apen genoemd terwijl ik primaten zei.
Dus ik kreeg scheve gezichten van me ouders en hadden hun vragen waar ik die kennis vandaan had.

Uiteindelijk werd gezegd dat ik het misschien van de televisie had en goede leer vermogen had.


Het tijd kwam eraan dat ik naar school moest gaan.
Ik was zenuwachtigiger dan de eerste keer. Omdat ik alles al kende. Dus ik dacht moet ik me inhouden en me kennis voor houden. Of gewoon doen wat ik al kan en weet. En ondekt worden als een genie.

Me eerste dag school stond op punt van beginnen.
Na ontbijt werd ik door me vader op de achterdrager van me moeders fiets getild.

Me school zat in de zelfe buurt waar we woonde dus het was een kort ritje.
Veel kinderen waren met hun ouders eral en ik werd in de klas gebracht wat groep geel hete. De 1ste klas.
Daar was me eerste kleuter juffrouw. Me moeder had een boodschappen tas bij en die gaf ze aan de juffrouw. Het was een pak pampers. De blauwe pak met een schuin liggende baby gezicht.

Daar kwam toch een kleur van schaamte want tot nu toe verschoonde me ouders me en heel soms me zus als zij toestemming had en onder toeziende oog van me moeder.

Me moeder zei dat ik erg slim was en goed luisterde maar met zindelijkheid nog achter lag.

Me juffrouw die klaasje heette zei dat elk kind zn eigen tempo heeft maar de 1 veel meer moeite had dan de andere en dat mijn tijd wel kwam.

Me moeder gaf me een kus. En me kussen die ze zelf gemaakt had waar ik de rest van de schooljaar op zat.

We moesten in een kring ziten en het was tijd voor een voorstel ronde.
Altans we probeerde.
Want er waren paar kinderen die hard aan het huilen zijn. En hun moeder of vader miste.

Een jongen die schuin tegen over me zat riep dat ze baby's waren en andere moesten om hem lachen en dan plagerig baby, baby riepen.

Ik moest er wat van zeggen.
Doe niet zo raar het is logies dat ze verdriet hebben en ze erom te pesten heeft geen nut.

Juffrouw klaasje die in eerste instantie de huilende kinderen aan het troosten was keek verbaasd en zei dankjewel Patrick. Het was stil op paar hevige snikken na.

Ze vroeg of het nog ging aan de kinderen die aan het huilen waren. Dus voor het voorstel ronde werden paar regels ingevoerd die van de normaalste gang van zaken waren.niet pesten of schreeuwen. En als we na de wc wouden eerst vragen.
Die laatste regel was niet voor mijn toepassing.

Maar goed voorstel ronde. Al kende ik de meeste bij gezicht nog. Wist ik de namen niet van iedereen.

Na voorstel ronde gingen we ontbijten waar we luid uit onze keel zongen.
En daarna was het buitenspeel tijd.

Maar ik moest wachten. Ik werd gecontroleerd of me luier nog droog was. En die was het niet. Terwijl iedereen buiten aan het spelen was werd ik voor het eerst verschoont door Juffrouw klaasje.

Daarna werd ik omhoog getild en stond ze recht in me ogen te kijken.

Patrick mag ik vragen hou oud je bent.
Ik was even stil en begreep niet wat ze bedoelde.
Maar de vraag werd opnieuw gesteld en op serieuzer toon.

Ik ben 33 zei ik zonder dat ik in het gaten had.juffrouw klaasje schrok niet en keek denkend me aan.ik wist dat ik een fout gemaakt had en schudde me hoofd en zei 4 jaar, ik ben vier jaar.

Oke waarneer ben je geboren.waar ik 28 7 1987
Zei.

Iets wat ongebruikelijk was voor een normale vier jarige.

Oke Patrick je moet met mij mee. We liepen naar de kantoor van de directeur.
Waar ze aan klopte en mij voorstelde als wonderkind.
De directeur begroete me en heette me welkom op zijn school.

Me gevoel zei dat ik mezelf in de problemen gebracht had.
De directeur. Egberts gaf mij een papiertje en vroeg of ik een huis met een boom kon tekenen en hond en een kat en een konijn.

Ik keek na de papier en zei nee dat kan ik niet.
Waarom werd er gevraagd.
U hebt me geen pen of potlood gegeven.

Er werd duidelijk opgemerkt dat ik slimmer was dan andere kinderen.
Ik tekende na het krijgen van een potlood in een mum van tijd huis boom hond kat en konijn.
Het was absoluut geen meester werk. Maar het was duidelijk dat ik niet op een vier jarige niveau zat.

De directeur en me juffrouw liepen de kantoor uit om wat te overleggen. Ik liep naar de deur om te luisteren wat ze zeiden.

Ik hoorde vaag 33 gezegd en luier was goed verstaanbaar.
En dat er testen gedaan moest worden.

Ik wist het ik was in problemen.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

Directeur egberts kwam terug in zijn kantoor. En ik zat angstig op de stoel tegen over zijn bureau.

Hij ging zitten in zijn stoel en hield een map uit zijn bureaula.
Daaruit kwamen wat proefwerken taal, rekenen,

Patrick weet jij wat ik hier voor je hebt en hij kwam bij me staan.
Ik wist het wel. Maar wat moet ik zeggen. Ik was ergens toch bang want wat moest ik nu doen.

Hij gaf mij een vulpen en vroef ok ik me naam wou schrijven waar het aangegeven werd.
Ik deed het en het papier werd daarna gelijk gepakt.

Ik schreef zoals ik altijd schreef in me volwassenen jaren, met blokletters en niet aan elkaar zoals je op de basisschool leert. Dat had ik al snel verleerd toen ik op de voorgezette school kwam.

Maar goed Egberts gaf me de papier terug en het was duidelijk een proefwerk van taal. Ik moest hem maken.
En ik was er snel klaar mee.
Het werd gecontroleerd terwijl ik rekenen proefwerk maakte. Ik was sneller klaar dan de directeur aan het controleren was.

Ik moest buiten wachten in de gang. Waar een akelige stilte me overviel. Het ongeloof dat me leven nu al een grote verandering onderging wat zekers een impact heeft op me nieuwe toekomst.

Terwijl ik wachte werd me moeder gebeld. Er werden vragen gesteld en moeder was is een soort van ongeloof.
De directeur vertelde dat het geen grapje was en vroeg of zij als ouders me hadden gestimuleerd of dat ik het zelf gedaan had.
Maar nee me moeder zei dat ik met me verjaardag wel opeens erg veranderd was. Rustiger en volwassener werd gesproken.

Na het gesprek werd ik terug gebracht naar me klas. Maar ik had ondertussen gepoept in me luier.
Ik ging zitten op mijn kussen. Maar snel werd opmerking gemaakt dat het naar poep rook. En juffrouw klaasje wist mij er uit te pakken en ik werd verschoont
Dit keer zag de klas het ook. En er werd gelachen en baby geroepen.

Juffrouw klaasje keek me aan en zei dat ik een bijzonder kind was
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

Het was snel dat de eerste schooldag in de kleuterklas voorbij was. En het was ook me laatste dag.

Me moeder was op school gekomen en op advies van de directeur was ik rijp voor groep 3 en hoger zelfs.
Me moeder wist niet wat ze hoorde en er werd raar naar me gekeken.ik voelde me zo onzeker dat ik niet wist wat ik moest doen.

Maar er werd tegen me gesproken niet meer op een kinderlijke toon maar veel volwassener.

Ik werd bij de klas van juffrouw bolhuis gezet. Die het wel zag zitten om een wonderkind in haar klas te hebben.
Me zus zat ook in groep drie. Maar in de klas vana meester zwart.
Mijn zus vond het niet leuk. Want opeens werd veel meer aandacht gegeven aan me. En in de weken erop was er sprake van een vorm van verwaarlozing naar me zus toe.

Ik moest naar mijn gevoel ingrijpen. Maar wat kon ik doen als vier jarige?
Ik besloot moed te verzamelen om te praten met me moeder.

Me moeder was in haar slaapkamer kleding aan het naaien.
Ik klom op de bed en vroeg aan me moeder of ze met me wou praten over me zus renate.

Mama? Ik maak me zorgen om renate.
Ze stopte direct met naaien en draaide zich om en ging op haar bed zitten.

Hoezo werd er gevraagd.
Nou ik krijg nu veel meer aandacht omdat ik in groep 3 zit. Maar renate wordt wel beetje vergeten. Ze is ook jullie kind en ze is ook slim. En ze is misschien zelf slimmer dan ik.

Me moeder keek me aan en zei wie ik was.
Ik was verbaasd. Want ik ben Patrick. Maar paar maand geleden wat ik nog een peuter die "normaal" was en nu opeens een genie die heel veel kennis en leervermogen had.

Me moeder was iemand opgevoed met het christelijk e geloof. Moest ik haar de waarheid vertellen?
Er was kans dat ik voor gek werd verklaard of dat ik haar angst jaagt.

Mama. Ik moet je wat vertellen. Maar ik kan je niet alles vertellen. Ik heb al eerder geleefd en ben dood gegaan. In de hemel kreeg ik een kans om me leven overnieuw te doen. Ik ben wel je zoon en jij papa en renate is wel me familie. Maar ik ben 33 in een lichaam van me vierjarige ik.

Tranen schoten in de ogen van me moeder. En ze gaf me een knuffel. Ik wist het daar ik me zoontje kwijt ben geraakt. Maar ik heb een zoon ervoor terug.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

Dingen veranderende snel. School thuis en zelf het luier dragen veranderde nu me moeder en me vader de waarheid wist.
Het probleem was dat ik niet veel kon liegen. Heel vreemd maar sprak bijna altijd de waarheid. Maar over de toekomst liet ik weinig los omdat er al grote veranderingen waren waardoor de tijdlijn anders ging.

Ik zat ongeveer een half jaartje in groep 3 waar ik snel afgezonderd werd door me klasgenootjes. Ik werd zelf soms gepest. Vooral het feit dat ik nog een luier droeg. Als ik verschoont moest worden moest ik terug naar de kleuter klas.

Ik genoot er niet echt meer van. En met wat gesproken te hebben met me moeder leek het beste om overdag geen luiers meer te dragen.

Gelukkig bleef ik ze dragen in bed en in de weekend droeg ik ze in de ochtend nog en soms nog in de middag.

Omdat ik geen luiers meer droeg op school maakte ik wel vrienden. Ik hield wel van het kinderlijke spelen.
Speelgoed. Tekenen. Buiten spelen noem maar op.

Me vierde jaar ging in een tempo voorbij. En het was weer zomer. Ik ging naar groep vier maar ik kreeg lesstof van 5 e 6de groep.

Maar me verjaardag was anders. Ik wist wat ik wou en kreeg niet alles omdat me ouders niet rijk waren.
Maar ik was te vreden. Ik vroeg iets waar ne vader erg blij mee was. Hengels omdat ik graag wou vissen met hem.

Dus na me verjaardag gingen we vissen als gezin of alleen met me vader. Me moeder trok veel met me zus op die zich prima voelde na het gesprek met me moeder.

Het schooljaar ging goed tot ik een vervelende ziekte kreeg.
De ziekte van pertus. Dit was onvermijdelijk. En was het eigenlijk vergeten.
Maar omdat ik een beugel kreeg om me rechte been. Was ik erg beperkt geworden.
Ik was veel en snel moe en thuis bracht ik veel op de bank kijken naar me favoriete teken films.

Doordat ik erg beperkt geworden was besloot ik te vragen of ik weer een luier om mocht.
Me moeder stemde in. Maar ergens vond ze het wel raar.
Maar omdat ik verder braaf was niet moeilijk kreeg ik veel dingen voor elkaar.

School moest ik rustig aan doen. Gelukkig had ik medelijden op school en waren vooral de meiden erg zorgsaam voor mij.
Net zoals toen duurde dit maar een half jaar en was ik fit als een hoentje.

Luiers dragen deed ik weer alleen tijdens slapen en weekend in de ochtend. Toch werd er gekeken om me geheel zindelijk te maken.
Er werd gevraagd of ik mezelf niet liever zonder luier sliep.

Daar kwam ik in een punt of ik de waarheid moest vertellen. Maar ik beperkte me antwoord door te zeggen dat ik het wel fijn vond.
Maar in me vorige leven was er wel veel drama om me luier gebruik. Omdat ik zindelijk was en het als een ziek iets gezien werd.
Voor nu werd er gedacht dat ik niet zindelijk was. En ergens klopte het ook. Ik merkte niet dat ik in bed plaste.

Ik was nu 6 geworden ik ging naar groep 4 en mocht mee doen aan de cito toets.
Die ik uitermate hoog scoorde.
Dit werd door de Nederlandse staat opgemerkt en er werd contact gezocht met me ouders hierom.

Nu kwam ik in een zekere zin in de problemen omdat de waarheid aardig dichtbij kwam dat er een 33 jarige in een lichaam zat van een zesjarig.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

Het was tijd dat me ouders met mij gingen praten.
Me vader was een deel sceptisch over me verhaal. Dat ik volwassen was.
Omdat ik voor de rest wel gewoon een kind was. Maar uitermate slim en gehoorzaamd.

Maar goed. De gesprek die me ouders met mij worden beginnen. Er werd gevraagd wat ik zelf wou. Want ik was opmerkelijk kind in zekere zin en het duurt niet lang voordat het de buitenwereld kennis er zou van krijgen.

Wat ik wou. Was dat ik gewoon rustig me leven kon leiden.maar dat betekende dat ik zelf een grens moest aangegeven.

Er is in een half jaar tijd wat pogingen gedaan om me in media te krijgen. Minister van onderwijs is zelf bij ons op de "koffie" geweest.
En ze zouden me schoolprestaties blijven monitoren.

De tijd vloog voorbij. Ik werd 7 en ik ging een klas hoger. Me lesstof werd "moeilijker" en ik merkte dat me lichaam veranderder. Ik werd wat groter. Ik verloor me tanden. En het gebeurde. Ik werd droog wakker.

Me moeder was trots dat ik droog gebleven was. En zei dat het aanzienlijk geld bespaarde als ze geen luiers meer hoefde te kopen.
Me ouders hadden een nieuwe inkomen. Namelijk een eiergroothandel.. En dat gewoon aan huis. Zo kon ik bewijzen hoe ik kon koken. En wou ik graag mee werken.

Omdat ik voorkennis had van hoe eerder het bedrijf gelopen had. Werd onze klantenkring snel uitgebreid. Dit betekende wel meer drukte in ons leven als gezin. Maar ook meer inkomen.
Op zaterdag werkte ik als klein jongen mee om deur aan deur eieren te verkopen.
Ik gebruikte nu bewust de tactiek die ik in me vorige leven onbewust gebruikte.

Ik kreeg voornamelijk van oudere/bejaarde mensen veel fooi. Ik kon een grote fout herstellen die ik me toekomstige jaren had begaan. Met geld smijten.

Maar goed ik had gemiddelde 20 tot 30 gulden in de weekend. En besloot om met het geld mezelf te voorzien van een pak luiers. Hier waren me ouders niet mee eens.
Maar ik gaf aan dat ik het erg graag wou en het me rust gaf en comfort.

Doordat ik het zo verwoorde en ik liet zien dat ik voor de rest zelfstandig met me geld om ging. Gingen ze akkoord.
Vaak na het werken op zaterdag pakte ik me fiets en ging ik naar de supermarkt en liep ik langs de luier afdeling. Daar koos ik me gewenste merk.
Ik wisselde nog wel eens af met pampers maar hield toch graag libero.

Omdat ik zelfverzekerd luiers kocht werd er niet veel vragen gesteld. Tot een goede klant mij zag lopen ermee. Een oudere vrouw
Die mij confronteerde toen ik bij haar in huis stond om eieren te verkopen
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

Daar stond ik met een bek vol tanden waarom ik luiers kocht.
Ik had geen jongere familie leden en dat wist mevrouw wel. Ik moest van haar zitten terwijl ik een kopje thee kreeg.

Onze klanten waren vaak heel gastvrij en we waren soms vaker bezig met een soort bezoekje dan dat we echt als verkopers bezig waren. Sommige klanten behoorde tot onze vrienden en kennissen kring. En omdat we op zaterdag altijd in een seniorenwoningen rond liepen. Waren vele blij met een korte bezoekje.
Sommige ouderen waren allee en keken uit als wij weer kwamen. Omdat ik zo jong was zagen sommige mij als een kleinzoon die zich zelf niet hadden. En daarom kreeg ik ook zo vaak grote fooien.

Deze vrouw. Een vrouw van in de 60 was wel blij met mij en vond mij een zeer nette jongen. Ik mocht haar mevrouw sientje noemen. En ik wist dat ik altijd een kopje thee kon krijgen en vaak had ze lekkere koekjes bij de thee. Die dit keer er ook waren.

Maar er werd nog een keer gevraagd waarom ik luiers kocht. Omdat ik niet direct antwoordde pakte ze me hand en leide ze ne naar haar slaapkamer. Daar pakte ze een pak pampers die ik zelf ook gekocht had die dag.
Zonder vragen trok ze me de broek naar beneden. Je draagt ze nu niet ja zie ik.

Ik was lichtelijk verstijfd van angst. En ze pakte een pamper en vouwde die zo over me onderbroek heen en zag dat ze perfect paste.
Je past ze wel zegt ze. Dus ik denk dat je ze voor je zelf gekocht hebt..
Ze deed de luier weg en trok me broek op en zei dat ik maar moest genieten van me thee.

Een ongemakkelijk stilte viel. Ik hoorde elk geluid in haar huis en ik schrok toen de deurbel ging.
Het was me vader die op me aan het wachten was.

Me vader werd binnen uitgenodigd en mevrouw sientje begob te praten over hoe geweldig ik wel niet waa. En dat we altijd gezellig hadden in het korte bezoekjes.

Me vader kreeg ook een kop thee die hij niet kon weigeren. Me vader liet wel merken dat ik zeer bijzonder was kind was.
Toen kwam het meest ongemakkelijke vraag van mevrouw sientje. Waarom ik nog luiers droeg. Me vader moest lachen maar zei dat ik nog niet zindelijk was.

Daar wist zij wel iets aan te doen maar ik moest een weekendje maar slapen. En als het mocht al vandaag.
Me vader keek naar mij en zei als ik het niet erg vond dat het wel kon.

Nu lag de druk op mij. Ik wilde opzich wel. En vond het vooral spannend.
Dus ik stemde in. Ik werd verwacht dan rond 5 uur waar ik dus mee kon eten.

alles werd geregeld en we gingen verder te werk met verkopen van eieren.
We hadden weer genoeg verkocht en ik had weer leuk verdienste aan fooi.

Me vader vertelde het nieuws dat ik naar mevrouw sientje ging om te logeren. Kort erna werd er gebeld. Door mevrouw sientje met het verzoek of ik al een luier om kon krijgen omdat ze een techniek wou uit proberen.

Me moeder die op dat moment met haar belde zei dat het geen probleem was. Dus ik werd na het gesprek naar boven gebracht en kreeg ik een luier om. Daarna pakte ze me koffer in en koos ik wat speelgoed uit waar ik me mee ging vermaken.

Het was tijd om te gaan. En me vader bracht me naar mevrouw sientje toe.
Bij de woning aangekomen werd je begroet van de geuren van heerlijke vlees in de pan het eten was bijna klaar.
Me vader ging snel weg en ik was alleen met haar.

Ik moest op de bank zitten. Ze draaide de gas uit en liep naar mij toe.
Zonder iets te zeggen werd ik rechtop gezet en trok ze me broek uit en voelde ze in de kruis of ik nat was en voelde ze via de randjes of alles goed zat.

Er was meer aandacht aan hoe ik de luier droeg dan bij me ouders. Zo die zat wel goed. Maar ik kreeg mijn broek niet weer aan.
Ze liep naar een berging ruimte toe en pakte ze een kinderstoel voor peuters.
Ze zette die aan tafel en vroeg of ik wou komen zitten om te eten.

Ik werd erin getild ze vouwde een slabbetje en kreeg een bord met lekkere karbonade doperwten en aardappels. Maar geen bestek.
Alles werd gevoerd. In beging vond ik het onwennig. Maar al snel liet ik me gaan.
Mevrouw sientje was zelf blij en genoot van de aandacht die zij gaf
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
S Jouw leven overnieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Haags_eigenwijsje Wat ben je nu aan het doen? Pub 40
LuierN Hoe doen jullie het met met je relatie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
T Wat doen jullie tegen zweten in je luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
A Wat ga ik doen? Broekplassers en Poepers 20
max79 Wat doen we met dit topic? moderator talk 3
B Wat kan je doen op hotel? 16+ Board 1
E Wat doen jullie met deze warmte? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
DL_1988 Wat zou jij doen als je te maken krijgt met chantage? Polls 14
N Dag luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Babyukkie Wat gaan we hier mee doen wat is jullie mening moderator talk 0
Luierliefhebber Brent weten jullie hoe ze dat doen bij abporno Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
T Wat zouden jullie doen. VVV 22
Tim80 Wat kun je nog meer in je broek doen, behalve een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
A Mamma die me terug in luiers wil doen Contact advertenties 0
T Iemand iets te doen Morgen avond en zin om af te spreken?? van mijn leeftijd 19 tm 26 jaar Contact advertenties 7
K Afspreken kletsen in Utrecht Contact advertenties 2
DLJan DL vrouw gezocht om ergens een bakkie te doen in de buurt van Rotterdam Contact advertenties 2
Lolnoobdegekke Iets leuk doen op zondag (westvlaanderen) Contact advertenties 5
L Wat doen buiten Algemeen 13
J Jonge caregiver (27) wil graag ervaring op doen Contact advertenties 8
M Mag je het zelf doen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
G Doen jullie aan TPE? (Total Power Exchange) Polls 15
Senna ab Wat doen jullie om klein te lijken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Alice Wat beste te doen na ongewenst prive bericht Forum en Chatregels 146
Little Endy Luiers met plastic buitenlaag doen pijn? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Haags_eigenwijsje Wat te doen met dit lid moderator talk 4
T Wat moet ik vandaag doen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Plasbibs Nieuwe luier om doen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
geoff na een aantal jaar toch maar eens doen Voorstellen 18
Pup Tekening gemaakt! (Even trots doen) Pub 15
Pup Wat zou je willen doen met een Mommy? Algemeen 45
robinmadoura In je broek doen door kinderliedjes Broekplassers en Poepers 7
AB / DL25 challange: Luier achterste voren om doen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Joepje Wat vandaag doen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
pietje precies Wat zijn jullie aan het doen Pub 30
Babyukkie Zelf je luier om doen of iemand anders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
Pup Plasje doen als pup? (Geen abdl) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
broekie Vrolijke kerst en gelukkig nieuwjaar.(wat doen jullie met de kerst en oud en nieuw? ) Pub 22
S luier om doen Polls 83
enuresis Terug van boodschappen doen... AB/DL Fotos 9
Jverhaaf wat zou jij graag willen doen of uitproberen met een bruine luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Koning^Speentjes Wasbare luier wel of niet doen. VVV 36
Berth Wat gaan de luiermerken doen in 2018 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Bab Diap Geluierd boodschappen doen met huisgenootje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
K Luier om doen 16+ Board 10
P Doen als of je inco bent Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
K Lazy Sunday, lekker niks doen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K petparken doen deze zomer Pub 4
Similar threads


















































Bovenaan