Overnieuw doen. 17 delen

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

Mevrouw sientje was erg blij hoe ik me gedroeg. Na het eten werd ik uit de stoel getild en was het tijd voor televisie te kijken gezamenlijk ze hield me dicht tegen me aan. Ik voelde me wel erg ongemakkelijk. Op gegeven moment werd ik wel moe. Ze stond op en kwam terug gelopen met een pyjama pakje... Een blauwpaarse gekleurde. Met een rits sleuting op de rug. En hansop om beter te zijn.

Voordat ik erin gehesen werd voelde ze aan me luier die nog droog was. Toen ik er in zat kreeg ik een speentje in me mond. Waar ze die vandaan toverde was me een raadsel. Toen ik in me slaapkleding was. Gingen we nog even verder tv kijken en ik sliep in notime.

Terwijl ik vast sliep merkte ik niet dat ik naar me logeerbedje gebracht werd.
Toen de ochtend aanbreekt werd ik erg vreemd wakker.
De slaap zat nog in me ogen. En ik zat gevangen in me hansop. Ik vond het fijn en besloot nog lekker te woelen in bed.

Niet veel later hoorde ik leven in het huis. En voorzichtig werd de slaapkamerdeur geopend en werd vriendelijke begroet.
De dekens werden van me afgedaan en moest uit bed komen om een lekkere ontbijt te eten.
Ze kookte paar eieren en had vers geperste sap voor mij.
Het eitje werd weer gevoerd en kreeg de sap in een teutbeker die ik nadrukkelijk moest vasthouden met twee handen.
Ondanks ik fysiek 7 jaar oud was. Voelde ik me erg klein.

Na het ontbijt werd ik mee genomen naar haar slaapkamer. Waar ik verschoont werd en een nieuwe luier om kreeg. Ik hield alleen me tshirt aan en mocht gaan spelen.
Me mee gebrachte speelgoed had ik veel plezier mee.
Ik had wat transformers mee die in strijd waren met elkaar.

Na een tijdje ging de deurbel. Het was een buurvrouw die in de zelfde woning complex woonde. En een klant van ons.
Ik schrok want ik zat wel aardig blood.

Maar de twee dames gingen aan de keukentafel zitten en ik werd in eerste instantie niet opgemerkt. En ik hield me adem in van angst.

Omdat ik zo stil was. Merkte sientje dat op en riep Patrick wat doe je?
Ik zei dat ik niks deed. Omdat ik verdacht over kwam moest ik komen en de buurvrouw begroeten. Het was mevrouw huizinga. Die moest vriendelijke lachen en zei dat kleine kinderen er zo schattig uit zagen in de nieuwe pampers. Ze zei gelijk dat vroeger veel meer gedoe was met katoenen luiers. Die ze nog had van haar kleinkinderen.
Mevrouw sientje vroeg gelijk of ze paar mocht lenen. En de buurvrouw stemde mee.

Na wat heen en weer gelopen te hebben kwam de buurvrouw terug met een stapel katoenen luiers en grote plastic broekjes.

Mevrouw huizinga vroeg of ik wel verder braaf was en leek totaal niet raar te vinden dat ik nog in een luier was.
Ik moest maar weer verder gaan spelen terwijl zij lekker koffie gingen leuten.

Omdat ik al aardig tijdje aan het spelen was moest ik nodig poepen. Dit deed ik al lange tijd op de wc. Ik draalde met de vraag in me hoofd of ik het moest zeggen of niet. Maar ik nam gebruik van de situatie en liet het gewoon gaan.
Ik voelde me vies en niet gemakkelijk. Maar ik vermande me en besloot verder te spelen. Maar werd snel verrast door me eigen stank.

Snel werd dit opgemerkt en zei de buurvrouw dat mevrouw sientje een grote klus aan me had. En zei dat het tijd was dat ze haar boodschappen moest doen.

Mevrouw sientje zei heel overdreven dat ik een grote broekpoeper was en dus verschoont moest worden en in bad moest worden.

Ik werd van me vieze luier ontdaan en in bad afgespoeld en gewassen. Toen ik schoon was werd ik afgedroogd en naar haar slaap kamer geleid.
Daar kwam ze terug met de katoenen luiers. Ik moest op een dikke stapel liggen.
Meedere malen werd de Lappen stof door me kruis gehaald tot het strak genoeg zat en het uit eindelijk vast gespeld en kreeg een plastic broekje aan.

Het gevoel was anders dan een normale luier en ik liep veel wijdbeens als een echte peuter liep ik.
Ik moest verder spelen en kreeg zo en dan flesje drinken. Veel drinken waardoor plassen onhoudbaar was. Ik plaste dus de luier snel voor en voelde mij ook snel nat.
En het was duidelijk zichtbaar.

Tegen het avond eten werd ik verschoont en kreeg ik een gewone pamper om. Na het avondeten werd ik in de hansop gehesen en was het snelbedtijd.
De volgende dag was het de zelfde ritueel en ging ik naar huis.

Mevrouw sientje zij om me geheel zindelijk te krijgen me vaker op bezoek te krijgen. D
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

Me zevende jaar ging voorbij. Ik werd 8 en merkte aan mezelf dat ik veranderde. Ik werd groter wat fysiek sterkte en me drang om luiers te kopen of aanschaffen werd minder.
Ik bleef wel kind en had nog wel regelmatig logeer partijen bij mevrouw sientje. Maar me behoeftes ging toch meer uit naar socialer contacten. Ook was ik druk bezig op school om mezelf te bewijzen van me leervermogen. Wat in begin zo gemakkelijk ging. Moest ik nu wel echt me best doen. Omdat de lesstof zwaarder werd en hogere niveau bereikte.

Dit gaf me toch wel een soort van stress wat niet gezond was voor een achtjarige. En om donw to earht te komen deed ik me een speen in me mond en was de beboefte naar een luier groter.

Dit gedrag werd door me ouders geaccepteerd en ergens ook gestimuleerd om zodat ik een kind kon blijven. Ondanks het feit dat ik tussenhaakjes hun volwassene zoon was.

Me zus die richting haar puberteit hing was wel trots met een broertje als ik. En ik werd gebruikt om samen met haar huiswerk te doen. Ik wist veel en ze nam veel van me aan. Haar vriendinnen betrokken mij veel met bezoekjes en soms werd het mij te veel omdat ze of te klef waren of juist ieritand.

Me 9de jaar kwam voorbij en alles leek zo snelvoorbij te gaan. En voor ik het wist was ik alweer 10,
Me laaste bezoek aan mevrouw sientje was helaas op haar begrafenis. Ze was overleden aan hartfalen. En dit brak wel me hart.

De laatste 3 jaar is ze soort oma geworden en behoorde ze tot onze familie. Ze had geen kinderen van haar zelf gehad. Haar broer die we voor het eerst ontmoet hadden en in de loop van de dagen erna sprak over de verhalen die zij met hem gedeeld had. En dat hij blij was hoeveel plezier ik haar gebracht had. Hij vond het jammer dat een ontmoeting niet eerder in had gezeten.

Mevrouw sientje had bij haar leven een spaarrekening gemaakt voor mij die ik in de toekomst moest gebruiken. De rest van haar geld ging naar erfgenamen. En haar spullen werden verdeeld.

De broer van haar beloofde ons snel weer te bezoeken. Maar het bleef bij af entoe een telefoontje. Tot hij verhuisde naar cannada.

Nu ik 10 was had ik de keuze om naar voorgezet onderwijs te gaan of nog een jaartje in groep 8 te blijven. Ik wist wat ik wilde en tegen alle adviezen in besloot ik toch een praktische school te gaan doen pas als ik elf was.

Omdat ik nu bijna elf was
Kwam ik tot de kleine probleem dat kinder luiers mij ontgroeid waren. Ze lekte vaker en doordat ik een natbed had was ze moeder niet blij met het extra wasgoed. Ik kreeg naar me hoofd gegooid hoe lang ik wil door blijven gaan met het dragen van luiers. En had voor het eerst een boze moeder.

Ik werd overvallen en terwijl ik rustig bleef en kalm wist ik als de kind de moeder tot rust te kalmeren en kwam me moeder toch met het gesprek of het niet tijd was om te stoppen. Ik was tenslotte een volwassen man zei ze.

Ik hield diep adem en zei dat de toekomstige ik zn hele leven hield van luiers. En dat ik nu luiers als comfort gebruikte en uitvlug van stress die ik mezelf had creëerd.
Het is mooi om me leven overnieuw te doen met alle kennis die ik opgebouwd. Maar ben altijd ergens volwassenen gebleven. Omdat ik die drang heb om klein te blijven ben ik ergens nog een kind kunnen zijn. En wil gewoon heel graag dat luiers een onderdeel van me leven blijft.

Het gesprek ging nog door met me moeder die vragen had. Suggesties en nadelen sprak. Maar ik wist alles goed te verwoorden en vertelde haar woorden die ze niet kende. Zoals fetisj en internet. Iets waar we in aanmerking kwam in 1999.

Na echt heel lang gesproken te hebben begreep ze mij.en snapte ze waarom ik die drang had. Alleen uit me vorige leven kon zich niet voorstellen hoe zich zelf geweest is. Of hoe moeilijk ik was.

Ik kreeg tot ik ze uitgroeide pammpers met wat inleggers en plastic broekje.

Maar dat gebeurde niet tot ik 12 werd.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

:'( ik heb best wel veel geschreven. En ben door de jaren heen gevlogen. Ik had daarop wel meer diepgang op kunnen doen. Maar ik ben bang dat het te langdradige werd.. En dat ik zelf vastloop omdat ik wel detail gericht wordt.
Nu kom ik in een moeilijke punt van het verhaal. En dat is puberteit. Omdat het fiektieve ik volwassenen is in dan in pubberde lichaam is. Dus in hoeverre heeft het effect op me denkwijze en alle andere dingen.

Ben zelf benieuwd hoe het gaat. Want ik open een stuk om te reageren en schrijf in 1 stuk door tot ik het gevoel heb een hoofdstuk af heb.

Wat ik trouwens niet meer aangegeven heb.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

Me laatste dag van de basisschool zat eraan te komen. En ik was de jongste school verlater die op 10 jarige leeftijd van school. In het nieuwe schooljaar was ik 11.

Tegen allerlei adviezen wat me vervolg opleiding moest worden. Koos ik voor een praktische school.. Een landbouw school. Dit deed ik omdat ik zo goed herinnering van me vorige leven eraan had.

Ik viel wel op dat ik de jongste scholier was. En werd traditionele gepest. Maar ik wist het van me af te kloppen. En als te erg werd wist ik het slim aan te pakken.

Ik was super fit. Licht gespierd door het werken met eieren. En de gymlessen werd fysieker. En ik presteerde goed.
Me lichaam kwam in een verandering. Puberteit. Dus hormonen schoten van allerlei kanten me op. Baard in de keel. Haar. En een groeispurt.

Je zal denken omdat ik het al eerder mee gemaakt heb dat het mee viel.

Nee het was net zo erg. Gelukkig had ik dus het denkwijze van een volwassen. Maar ik was gewoon een puberend kind.

Het had zn voordelen dat ik veranderde. Maar nadeel was dat ik luiers ontgroeide.
Ik wou ze blijven dragen. Maar me moeder trok de grens dat ze niet meer ging verzorgen ervoor. Ik was tenslotte aan het puberen. En voor ik het weet een tiener

Maar goed omdat ik elf was en het raar zou wezen om in een aphotheek luiers te gaan kopen. Dus me moeder ging wel mee. In de plaatselijke aphotheek. Wordt er gesproken van privacy en discretie. Maar ik kon alles horen wat voor me gezegd werd. En kon dus na gaan zodra wij aan de beurt waren het zelfde was.

Dus me moeder vroeg om luiers te aanschaffen. En vraag voor wie en om wat het ging. Omdat het om mij ging werden we apart gebomen. In een kamer waar je dus discreet kon zitten. Terwijl je overal ziet reclame ivb incontinentie.

Dus ja ik zat erbij als of ik er niet was. En allerlei vragen were gesteld aan me moeder. De vrouw die ons helpde liep weg met wat sampels aan luiers. Ik moest bij sommige de broek uit. Om te kijken of ik ze paste. Na wat bekeken te hebben en gepast te hebben.
Kwamen we uit op witte tena luiers die nog super dik waren. En ik kreeg wat proefpakketjes mee.

Zelf werd er wat kleding geregeld en plastic broekjes.
Dus luier gebruik ging wel goed. Alleen die Puberteit hormonen en seksualiteit.

Ondanks ik aan het puberen en ik wel eens opstandig was en van een geintje hield. Ging me eerste jaar op vmbo goed. Advies bleef dat ik een hogere school moest. Dat veel lesstof mij te gemakkelijk afging.

Maar ik ging naar het tweede jaar toe. En ik werd 12 in de zomer. Ik was in vele opzichten nog jonger dan de meeste eerste jaar scholieren.

Ik had een leuke klas. Waar de meeste erg serieus bezig waren voor hun toekomst. Ik werd wel eens geplaagd om me leeftijd en dat ik wel alles zal moeten weten. Het leren ging mij daadwerkelijk te gemakkelijk af.

Omdat ik zo jong was. Was ik niet meer populair bij de meiden. Ik was me schattige status verloren en nu normaal.

Maar omdat ik ouder werd. Me lichaam volwassene ging me intresse wel naar de meiden toe.
Ik werd net zoals toen vet onzeker en me kans van slagen zat er niet in... Vooral ik niet naar de meiden keek van me eigen leeftijd.

Ik voelde me enigszins verkeerd als ik daar aandacht..
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

Tweede schooljaar van de vmbo. En alles ging goed op school. Op wat pesterij na omdat ik toch wel de jongste was. Me hormonen wist ik in bedwang te houden en ik hield me behoeftes discreet.
Zo en dang was er wel eens wrijving met me ouders.
En was het wel ontwenning gevoel die ik door ging.

Doordat ik werkte en zelf veel ging sporten om in de buurt te voetballen werd ik best gespierd en atletisch gebouwd. Dit werd opgemerkt door wat meiden van school. Maar feit dat ik 12 was gebeurde er niks. Ook niet met de gala avond die we vlak voor de kerstvakantie hadden.

Ik hield na de vakantie school erg zakelijk werken in de weekend werd zwaarder omdat we de klantenkring vergroot hadden.en op zaterdag stonden we op de markt. Daar had ik me grote fout kunnen herstellen die ik in de toekomst begaan had.
Ik handelde in pokemon kaarten en wist de kaarten te bewaren die in toekomst meer geld te bewaren en om een goede winst te verkopen.
Dit tot verbazing van me vader want ik verdiende veel meer geld dan hem.

Maar goed de zaken gingen goed. En snel ging ik met me vader handel uitbereiden. En in een jaar tijd verdiende we genoeg geld om dat alle schulden die we als familie hadden te betalen.

We gingen vaker weg uiteten. Me zus wist uiteindelijk van me eerdere leven had. Dit gaf wel in het begin wat ruzie. Want het gevoel bij haar was dat jarenlang haar voorgelogen was.

Maar snel werd er vrede gelegd en wist ze te accepteren wat de waarheid was.
Tenslotte had ze veel baad aan mij.
Ik werd 13 en het was de schooljaar dat ik veel bekende gezichten op school tegen kwam en het jaar dat me zus een examen student was.

Ik zag me "oude" vrienden. En besloot om in de pauze contact te leggen en opnieuw vrienden te worden.
Omdat ik al drie jaar op school zat wist ik veel tips te geven en al snel was ik cool.
Me jeugdliefde zag ik ook. En ik twijfelde of ik het moest proberen. Maar die verkering is niet goed gegaan omdat ze vreemd is gegaan. Dus met die voorkennis bleef ik vriendelijke tegen haar.

Halverwege het schooljaar wist ik dat ik 14 werd. De jaar dat me vader ziek werd en vlak na me 15de verjaardag kwam te overlijden.
.in de lente dat het mooi visweer was. Besloot ik de lot die me vader toekwam te bespreken.
Hij schrok en probeerde zn levenstijl aan te passen en liet regelmatig zn lichaam checken. Alles lees goed te gaan. Zijn nier problemen die hij in de toekomst kreeg werd snel gevonden en voortijdig genezen. Maar de kanker. De darmkanker was niet tegen te gaan. Ondanks alle inspanning
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

Het feit dat me vader kanker kreeg raakte het ons als gezin en familie. Me vader die zo groot was. En altijd machtig moest het ongelden van zo slopende ziekte.

Het ging anders dan de vorige keer. Ik wist de fouten te herstellen die ik in me vorige leven had gemaakt. En wist meer tijd te brengen met me vader.
Me kennis die ik had gaf troost aan mijn vader. Me moeder en zus.

Ik was meer aan me vader zijde en vertelde hem verhalen over wat ik beleefd had in me oudere jaren. Van elk verhaal genoot mijn vader ervan. Ik wist te vertellen van zijn kleinzoon die van haar dochter kwam.
Dat Nederland tweede werd op het wk in 2010 en veel meer.

Me vader was nieuwsgierig wat er met mij gebeurde.
Papa zei ik. Ik weet het niet. Mijn toekomst is zo onzeker nu. Ik weet wel dat ik heel me leven je ga missen. Mijn leven is zo totaal anders geworden dan nu. Dat ik voorbereid ben en een tweede kans heb gekregen.

De dagen en weken gingen voorbij. Ondanks alle inzet kwam mijn vaders einde dichtbij. Hij vroeg aan mij hoe de dood zal wezen of het pijnlijke zal wezen.
Ik hield me vaders zijn hand vaste. En vertelde van de hemellichte. Kleuren zo warm niet te beschrijven.
Dat alles op zijn plek kwam. Waar geen anst of pijn zal wezen.

Me vader hield hier troost uit en gaf me een kus.

De dag kwam dat me vader overleed. Net zoals toen. Stonden we erbij. Me moeder zus en me oma. Me vader hing aan zn laatste adem terwijl zijn vrouw, me moeder troosende woorden zei.
Me laatste woorden tegen me vader was dat alles goed kwam. En dat ik hem ging opzoeken als de einde kwam dat we als gezin herenigd zullen worden.
Me moeder had de verlossende woorden gebracht precies zoals ze "toen" gezegd had.
Jos zoek je maar een mooi plekje om te vissen. Wij redden ons wel.

Daar ging een traan en hij blies zijn adem uit.
Dit was het hoe graag ik het ook gewild had was zijn dood onvermijdelijk.

Ik was behoorlijk kapot en verslagen om het feit dat ik opnieuw me vader kwijt was. Al snel kwam ik in een depressie. En realisatie kwam dat de dood onvermijdelijk was. Wat had mijn leven nog nut als het ik toch dood ging. Ik had nu 15 jaar plezier gehad en werd met harde feiten op de grond gezet. Het grond die ondermijn voeten leek te verdwijnen.

Me moeder die in me vorige leven geen steun was na me vaders overlijden zocht kennis en steun bij mij.
Ik was nu echt de man in huize en wist dat ik door moest gaan. Omdat mijn familie me nodig had.
Dit gaf stress en depressie was nog altijd aanwezig.

Maar ik had me moeder snel op de benen door de stappen te volgen die ze gekregen had in haar andere leven.
Me school leide wel door de situatie. Maar des ondanks kwam dat wel goed.

Het grote verrassing die ik begaan kwam van me moeder. Omdat ik zoveel voor de familie had betekende had me moeder de voorstel om me klein te behandelen in de weekenden als ik wou. Dit verbaasde mij. Maar ik accepteerde het met alle liefde.


Me zus die bijna 18 was had gemengde gevoelens hier over omdat ze het iets zag wat niet normaal was. Ik heb me zus wel eens gesproken en haar laten zien wat het betekende voor mij.
Maar ze accepteerde het van mij.

Omdat nu zoveel veranderd was dan me vorige leven wou ik me zus haar liefde niet mislopen en daarom de kans om me neefje te missen.
Waar zij haar liefde ging ontmoeten zorgde ik ervoor dat wij daar waren.. En precies zoals toen ontmoete zij me zwager...
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

Me zus kwam bij me zwager. Haar leefde verging zoals het moet. Het was ook zo dat me zwager in huis kwam.
Dit bracht wel wat wrijfing in het begin voor mij.

Maar omdat ik zo volwassen was na me luier gebruik en een ab te wezen ging het wel goed.

Me zus ging uit huis en ging samen met haar vriend wonen. En de situatie thuis was normaal. Dit wat totaal het tegenovergestelde dan voorheen. Ik zocht de internet op om contacten te zoeken binnen de abdl wereld. Zo kwam ik op een buitenlandse site en kwam in contact met een Australische meid, kristy. We hadden ruime tijd contact en het klikte heel goed .

School ging goed en ik behaalde me diploma als dierverzorger. En ging stap hoger. Ik stopte veel tijd in me vervolg opleiding. Tijd ging sneller nu en ik was 18 geworden.
Voor me opleiding mocht ik een stage plek in buitenland doen. En ik zocht een stage plek in Australië.. Ik had het geld ervoor. Me visum was geregeld en ik ging op reis.
Ik had met kristy kunnen regelen een slaapplek. Ze woonde nog bij haar ouders die ik wel eens gesproken had. En zij keekte uit naar me komst.

Me moeder en zus namen afscheid van me en hoopte me weer te zien na een half jaar.

Maar een half werd een jaar en uit eindelijk werd het zelf twee jaar.
Ik was 20 en kristy en ik hadden ons eigen huisje gekocht in Australië en im was een officieel bewoner van Australië. Ik ging samen met kristy voor een langere tijd terug naar Nederland om me zus te helpen met haar zwangerschap.

Na twee jaar was ik echt veranderd volgens me moeder en me zus vond dat ik niet meer haar kleine broertje was.
Me moeder bewonderde me vriendin. Die ik rond kerst op een besneeuwde dag haar te huwelijk vroeg op een schaatsbaan.
Schaatsen was nieuw voor al net als een goede pak sneeuw.
Ze zei ja. Na het feit dat ik haar vriend was en nu haar verloofde was ik ook haar daddy. En haar kleintje als de rollen omgedraaid waren. Ik was zo gelukkig met haar en dat straalde we ook uit.

Weer vloog de tijd voorbij en we hadden gezamenlijk een baan in de dierentuin. Onze kennis met buideldieren en andere soorten uit Australië wisten we goede indruk te maken op onze collega's en bezoekers.
Maar tijd kwam dat me zus ging bevallen van me neefje.
Ja het was precies me neefje en ik was eindelijk weer met hem herenigd.
Maar nu wel voor korte duur want het was tijd dat im terug ging om me leven te hervatten. Maar ik kwam terug rond de kerst en in de zomervakantie kwam ik samen terug met kristy.
De volgende kerst kwam me moeder en me zus, zwager en neefje naar Australië waar ze twee weken op vakantie waren. En onze trouwdag konden bijwonen.

Ik was getrouwd en alles leek goed te gaan. Ik werd ouder. En werd ook zelf vader.

Dit maakte een grote inpact op me. Ik was de 25 gebaseerd. En realiseerde me dat ik nog 8 jaar kon genieten van me hele leven.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Overnieuw doen.

In mijn leven kwam het mooiste moment. Ik werd vader van een prachtige dochter. Die we joselien noemde. Naam afgeleid van me vaders naam.

Maar het was gelijk ook de angst dat ik haar ging verliezen over 8 jaar. Dat ze zelf niet ging opgroeien.
Tot een volwassen vrouw.
Me vrouw kristy en ik waren gelukkig en haar ab gedrag veranderde zeer snel.
Ze was echt een moeder geworden en ik vader.
Het luier gebruik werd snel minder. Ik was gefocust om me kleine meid goed op te voeden en de beste vader wezen die ik kon zijn.

Natuurlijk was het zo dat me ab gevoelens niet verdwenen was. En op moment onze nachtrust toenam kwam kristy haar moederlijke instinct goed te pas.
We hielden alles wel gescheiden van joselien al was ze wel te jong om dit op te merken.

Maar joselien haar eerste verjaardag werd goed gevierd met de hele familie. Me moeder zus en me zwager en me neefje zagen me kleine meid voor het eerst in levende lijve.
Me neefje voelde zich trots en leerde op jonge leeftijd al wat Engels.
Hij sprak heel lief naar zijn nichtje toe.
Ik koesterde deze momenten en alles wat er nog ging gebeuren.

Al kwam ik toch in een depressie. Me vrouw die me graag wou steunen wist niet wat ze moest doen en besloot contact te zoeken met me moeder. Daar vertelde me moeder me geschiedenis en vertelde ze mijn vrouw wat er afspeelde in het verleden.

Tot grote verbazing geloofde ze me moeder wel ergens. Maar wist niemand in me familie wat de lot van de wereld en hele mensheid was.
Dit wou ik graag geheim houden. Ik wou niet dat mensen vooral van de mensen waarvan ik hou in angst kwam te leven.

Kristy besloot om met mij te praten op een moment dat ik volledig geluierd werd en in babykleren kwam.ze hield me stevig vast en zei in haar mooie Australiëse accent wat er met mij gebeurd als ik 33 wordt.

Ik schrok en schoot in de tranen. Ik moest me zielsverwant vertellen wat er dus gebeurd was.
Maar ik kon niet vertellen van het ongelukkige noodlot.
Maar vertelde dat ik gestorven was en een tweede kans gekregen had. Maar dat ik wel bang was om 33 te worden. Dat ik bang was om iedereen te verliezen.

Me veegde me tranen weg en stelde me gerust dat de lot niet altijd bepalend was. Dat ik nu al anders leefde dan in me vorige leven.
Ik hield troost uit haar woorden en ik wou haar geloven.

Me depressie ging voorbij en genoot vollop van me leven.
Het werd en bleef een gewoonte om in zomervakantie in Nederland te wezen waar kristy en ik werkte bij de dierentuin en in de kerstvakantie mijn familie in Australië kwam.
Onze familie werd hecht al waren we soms voor langere tijd gescheiden.

Alles leek snel te gaan. Me kleine meisje werd groter. Ging naar school en ik was 30. Voor ik het wist kwam ik op de noodlottige leeftijd van 33. Ik hield de nieuws in de gaten. Maar niks kwam voorbij wat de voortekenen gaf van de einde van de wereld.

Tegen het nieuwe jaar was me familie hier in Australië. Maar nog steeds niks. En het nieuwe jaar kwam tegemoed. Iets waarvan ik zeker wist dat ik die niet meer had mee kunnen maken.

Paar maand verder en ik vierde me 34 verjaardag.
Het lot had blijkbaar mij bespaart. En ik klalpte me handen ineen en bedankte voor de kans die ik had gekregen en zal elk moment nemen als of het een nieuwe kans werd.

Ik kreeg te zien hoe me leven ten einde kwam als een gelukkige oude man die haar dochter zag opgroeien tot een succesvolle vrouw, moeder van twee kinderen.
Tot mijn einde bleef mijn vrouw bij me. Die ik moest verlaten omdat mijn lichaam ophield en te oud was geworden voor deze wereld.

Ik overleed en kwam terecht in de hemelse lichten van onze universum.
Waar ik de stemmen hoorde die mij de kans hadden gegeven om me leven overnieuw te doen.

Daar werd duidelijk waarom ik ouder was geworden dan het afgesproken leeftijd.
We leefden in een nieuwe universum waar nieuwe kansen waren en de strijdbijl was begraven tussen het duister licht.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Danku. Ik was het bijna vergeten dat ik dit had geschreven. En na opnieuw lezen moest ik toch paar tranen laten gaan.
Omdat bepaalde momenten in het verhaal daad werkelijk is gebeurd in me leven en dit pure fantasy is zoals ik dingen liever had gewenst.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
S Jouw leven overnieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Haags_eigenwijsje Wat ben je nu aan het doen? Pub 40
LuierN Hoe doen jullie het met met je relatie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
T Wat doen jullie tegen zweten in je luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
A Wat ga ik doen? Broekplassers en Poepers 20
max79 Wat doen we met dit topic? moderator talk 3
B Wat kan je doen op hotel? 16+ Board 1
E Wat doen jullie met deze warmte? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
DL_1988 Wat zou jij doen als je te maken krijgt met chantage? Polls 14
N Dag luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Babyukkie Wat gaan we hier mee doen wat is jullie mening moderator talk 0
Luierliefhebber Brent weten jullie hoe ze dat doen bij abporno Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
T Wat zouden jullie doen. VVV 22
Tim80 Wat kun je nog meer in je broek doen, behalve een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
A Mamma die me terug in luiers wil doen Contact advertenties 0
T Iemand iets te doen Morgen avond en zin om af te spreken?? van mijn leeftijd 19 tm 26 jaar Contact advertenties 7
K Afspreken kletsen in Utrecht Contact advertenties 2
DLJan DL vrouw gezocht om ergens een bakkie te doen in de buurt van Rotterdam Contact advertenties 2
Lolnoobdegekke Iets leuk doen op zondag (westvlaanderen) Contact advertenties 5
L Wat doen buiten Algemeen 13
J Jonge caregiver (27) wil graag ervaring op doen Contact advertenties 8
M Mag je het zelf doen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
G Doen jullie aan TPE? (Total Power Exchange) Polls 15
Senna ab Wat doen jullie om klein te lijken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Alice Wat beste te doen na ongewenst prive bericht Forum en Chatregels 146
Little Endy Luiers met plastic buitenlaag doen pijn? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Haags_eigenwijsje Wat te doen met dit lid moderator talk 4
T Wat moet ik vandaag doen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Plasbibs Nieuwe luier om doen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
geoff na een aantal jaar toch maar eens doen Voorstellen 18
Pup Tekening gemaakt! (Even trots doen) Pub 15
Pup Wat zou je willen doen met een Mommy? Algemeen 45
robinmadoura In je broek doen door kinderliedjes Broekplassers en Poepers 7
AB / DL25 challange: Luier achterste voren om doen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Joepje Wat vandaag doen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
pietje precies Wat zijn jullie aan het doen Pub 30
Babyukkie Zelf je luier om doen of iemand anders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
Pup Plasje doen als pup? (Geen abdl) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
broekie Vrolijke kerst en gelukkig nieuwjaar.(wat doen jullie met de kerst en oud en nieuw? ) Pub 22
S luier om doen Polls 83
enuresis Terug van boodschappen doen... AB/DL Fotos 9
Jverhaaf wat zou jij graag willen doen of uitproberen met een bruine luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Koning^Speentjes Wasbare luier wel of niet doen. VVV 36
Berth Wat gaan de luiermerken doen in 2018 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Bab Diap Geluierd boodschappen doen met huisgenootje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
K Luier om doen 16+ Board 10
P Doen als of je inco bent Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
K Lazy Sunday, lekker niks doen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K petparken doen deze zomer Pub 4
Similar threads


















































Bovenaan