Overspel zonder genade

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 25,0%
  • 8

    Stemmen: 1 25,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 2 50,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Pieter


(deel 1)


"Plassen, nu!" Klonk het achter me. Het was de stem van mijn vriend en hij riep het van dichtbij in mijn rechteroor. Zijn stem was dreigend, dwingend. Hij duwde me met mijn buik tegen de tegelwand van mijn badkamer, terwijl mijn handen ver boven me in metalen handboeien waren geketend. Ik kon geen klant op en ik kon nog maar net mijn voeten plat op de grond zetten. Mijn borsten waren strak tegen de muur gedrukt. Behalve een gescheurd hemdje droeg ik verder niets meer, mijn spijkerbroek lag verderop in de hoek van de badkamer en mijn vriend, Peter, had mijn witte slipje uitgetrokken en hield het samengeknepen in zijn hand, een slipje waarop de opgedroogde resten van mijn urine nog zichtbaar waren. Hij had zijn hand tussen mijn benen geschoven en drukte het verfrommelde slipje in mijn kruis.

Ik huilde en snikte. Ik was bang voor een nieuw pak slaag. Ik hing al een paar uur in de badkamer vastgeketend, en al een paar uur lang had ik precies elk half uur een pak slaag gekregen. Vijftien slagen met de zweep, zonder genade en voluit geslagen. Zodra ik de koekoeksklok in de kamer kon horen slaan wist ik al dat mijn vriend er aan zou komen. Zijn timing was precies, en ik huiverde elke keer weer als ik de klok hoorde slaan. Mijn billen waren vuurrood door de tientallen slagen die ik al had gehad, en dieprode strepen doorkruisten de rode achtergrond. En nogmaals zou ik vijftien slagen met de zweep krijgen. Het was mijn straf voor het bedrog dat ik mijn vriend had aangedaan. Ik had tegen hem gelogen, ik had een dubbelleven geleid. Dit was mijn straf. Hij nam wraak voor het leed dat ik hem had gedaan, mijn bedrog had zich tegen me gekeerd en nu kon ik er niets meer aan doen. Ik had geen spijt!

Ik perste wanhopig een klein straaltje urine uit mijn blaas, het lukte. Ik voelde een kleine beetje opluchting omdat ik aan zijn bevel had kunnen voldoen. Ik voelde mijn urine nog langs de binnenkant van mijn benen naar beneden lopen, terwijl de hand tussen mijn benen werd weggetrokken. Smekend keek ik naar mijn vriend om. Mijn ogen waren rood van het huilen en de pijn, en mijn gezicht was vertrokken in een grimas. Het doorweekte slipje werd naar mijn gezicht gebracht en haast automatisch opende ik mijn mond. Al sinds de eerste keer dat ik geslagen werd had Peter het slipje vooraf in mijn mond geduwd, het dempte mijn gegil van de pijn. Het was een ritueel geworden dat me alvast deed huiveren, want niet veel later zou ik de zweep op mijn billen voelen. Dit was de eerste keer dat ik eerst mijn slipje moest bevuilen voordat ik hem in mijn mond kreeg. Ik kokhalsde toen ik het vochtige katoen in zijn hand zag. Er zaten druppels op zijn hand, mijn urine. Ik had over zijn hand heen moeten plassen, maar dat leek hem niet te deren.

Mijn mond aanvaardde het slipje noodgedwongen en het werd diep naar binnen geduwd. Weer kokhalsde ik, mijn bijna lege maag had echter niets te braken en het kam niet bij me op om het slipje weer uit te spugen. Mijn tong proefde mijn eigen scherpe urine, en met samengeknepen ogen verbande ik het slipje uit mijn gedachten. Ik had veel grotere problemen, want ik hoorde de zweep van de wasmachine gepakt worden. De zweep zwiepte naar achteren, raakte het opengeschoven douchegordijn, en werd plots naar voren getrokken. De vorm van de zweep veranderde door de luchtweerstand, boog iets achterover alsof het haperde. Met een scherpe pijn en een luide pets landde de zweep op mijn billen en ik gilde, het slipje dempte mijn gil grotendeels. Nogmaals werd de zweep naar achteren gehaald en weer hoorde ik de zweep door de lucht zoemen. Dikke rode striemend tekenden zich op mijn billen, de pijn was onmenselijk. Nogmaals raakte de zweep mijn billen en nogmaals. De kracht van de zweep werd er niet minder op, de pijn werd met elke slag groter. De scherpe pijn van elke slag dreunde door mijn lichaam, terwijl tussen de slagen door een brandende gloed achterbleef.

Ineens was het voorbij. Ik had niet meegeteld, vijftien slagen leken een eeuwigheid te duren. Ik voelde twee vingers in mijn mond glijden en het slipje werd uit mijn mond getrokken. Ik hing in mijn handboeien en voelde het metaal snijden in mijn polsen. Die pijn was niets vergeleken met de pijn in mijn billen. Ik knipperde met mijn ogen en probeerde het traanvocht te verdrijven. Ik draaide mijn hoofd naar de deur en zag nog net hoe mijn vriend aan het koortje trok en het licht in de badkamer uitdeed. Hij verdween in de deuropening en de badkamerdeur werd gesloten.

In het donker bleef ik achter, maar het silhouet van mijn vriend stond in mijn netvlies gebrand. Ik hield van hem, oneindig veel. Ik wilde me verontschuldigen voor mijn daden, mijn excuses aanbieden voor alles wat ik hem had aangedaan. Ik had geen spijt van wat ik gedaan had, maar tegelijkertijd had ik mijn vriend ook niet willen bedriegen. Ik wist me met mijn eigen gevoelens geen raad, twijfel overheerste mijn gedachten. Ik wilde het hem uitleggen, ik wilde vertellen wat er precies was gebeurd en waarom ik het gedaan had, maar ik mocht niet praten. Mijn vriend had zijn eigen manier gevonden om me te straffen en me zijn wil op te leggen. Ik was van hem, ik had me aan zijn wil overgeven, hij mocht me slaan. Dit was de straf die ik had verdiend.

Vrijwel naakt hing ik op hem te wachten, wachtend tot het hem zou bekoren me los te maken. De zweep lag op nog geen twee meter van me te wachten, en ik zou nog veel vaker door de zweep worden geraakt. Ik huiverde bij de gedachte, maar voelde me tegelijkertijd opgewonden. Met elke slag werd onze relatie weer sterker, een relatie die ik op het spel had gesteld met mijn eigen egoïsme. Ik wilde geslagen worden, ik wilde dat hij me vernederde, en ik wilde dat hij me de zijne maakte. Ik hield zielsveel van hem en mijn straf was zijn manier om het me te vergeven. Ik voelde mijn tepels verhardden en kreeg een kriebelend gevoel onder in mijn buik. Ik wilde mijn vinger in mijn vagina duwen, op zoek naar genot, naar die allesoverheersende extase. Maar ik kon niet, mijn handen waren ver boven me in de handboeien geslagen, ik kon niet meer doen dan mijn onderbuik tegen de koude muur duwen en zachtjes heen en weer schuiven.

Het was niet genoeg, ik kon niets anders doen dan wachten. Over minder dan een half uur zou de koekoeksklok weer slaan, en zou de deur weer geopend worden. Weer zou ik met de zweep geslagen worden. Hoe lang nog...


Was het liefde? Ik wist het niet. Ik begreep mijn eigen gevoelens niet, ik kon niet bevatten wat ik deed en wat ik met me liet doen. Mijn gevoelens namen een loopje met me en ik had geen idee hoe, of wat, ik daaraan kon doen. Zelfs mijn spreekwoordelijke vrouwelijke intuïtie had me in de steek gelaten. Ik had er rationeel over proberen na te denken en was telkens weer tot de conclusie gekomen dat ik mijn lot in mijn eigen hand had, dat ik gemakkelijk weg kon blijven, dat niemand me dwong hem op te zoeken. Toch deed ik het, en weer stond ik oog in oog met hem, met die onbekende man. Weer was ik op mijn fiets gestapt en was ik naar zijn huis in de buitenwijk van de stad gereden. Ik had anderhalf uur bij zijn huis staan posten, wachtend op zijn terugkomst. Wachtend totdat de zilvergrijze auto de straat in kwam rijden en hij hem voor zijn garage had geparkeerd. Ik had me in de schaduwen verborgen toen hij was uitgestapt, maar toen hij zijn aktetas van de bestuurdersstoel had gepakt en het portier had dichtgegooid, was ik naar voren gekomen en had ik zijn naam geroepen. Met een sadistische glimlach op zijn gezicht had hij me begroet.

Ik stond te trillen op mijn benen en ik keek gespannen naar hem op. Zijn doordringende blik keek uit de hoogte op me neer, hij schudde meewarig zijn hoofd en zuchtte diep. We stonden in zijn halletje en hij had zijn lange jas opgehangen aan de kapstok. Zwijgend had hij me toegestaan om binnen te komen. Na de eerste glimlach had hij me niet meer aangekeken. Hij wurmde zijn vingers achter de knoop van zijn geel-zwart gestreepte stropdas en trok de knoop losser. Hij opende het bovenste knoopje van zijn witte blouse. Ik volgde zijn bewegingen als in een droom, het voelde vertraagd aan, de tijd leek langzaam vooruit te kruipen en de stilte drukte zwaar op me. Het was een knappe man van negenentwintig jaar, hij was manager bij een groot IT-bedrijf en ik had hem leren kennen bij de plaatselijke Albert Heijn. Onze karretjes waren tegen elkaar gebotst en glimlachend had hij zich verontschuldigd. Ik had naar hem opgekeken en zijn vriendelijke glimlach had me op slag doen smelten. Blozend had ik me met rode wangen afgewend. De ontmoeting had me nog nachtenlang in dromen achtervolgd en had elk daaropvolgend bezoek aan de Albert Heijn tot een nerveuze aangelegenheid gemaakt.

Een huivering trok door me heen en ik voelde hoe ik een deel mezelf eindelijk weer in bedwang kreeg. Mijn gevoelens waren onbedwingbaar, evenals mijn trillende lichaam, maar mijn blaas was tot rust gekomen. Het kwaad was al geschied en ik voelde hoe mijn warme lichaamsvocht zich langs de binnenkant van mijn benen naar beneden sijpelde. Mijn blauwe spijkerbroek vertoonde een grote natte vlek tussen mijn benen met lange uitschieters naar beneden. De man keek naar mijn kruis en schudde nogmaals zijn hoofd. Ik voelde me vies, vernederd en klein, maar alle emoties vielen in het niet bij de angst die ik voelde. Angst om uitgelachen te worden, en om weggestuurd te worden, maar vooral ook om gestraft te worden. En straf zou ik krijgen. Ik was tien jaar jonger dan hij, negentien, bijna twintig, maar ik voelde me een klein kind, een baby. Toch was ik niet ziek en had ik geen problemen met mijn blaas. Ik had bewust in mijn broek geplast.

"Waarom kom je hier?" Zei hij, en zijn hoofd kwam omhoog, zijn ogen leken doordringend, onontkoombaar en dwingend. Ik keek hem aan, moest hem wel aankijken, en voelde me kleiner worden. Waarom had ik in mijn broek geplast? Waarom was ik naar hem toegegaan terwijl ik wist dat hij niet van me hield? Of hield hij wel van me? Waarom was ik gekomen en had ik weer in mijn broek geplast? Tientallen vragen, maar geen enkel antwoord kon ik bedenken. Het was een spel dat we speelden, een spel dat ik continue verloor en wat ik nooit zou winnen. Het was echter ook een spel dat ik wilde verliezen, vrijwillig. Ik ontvluchtte zijn blik en keek schuldig naar de beneden. Zijn schoenen waren onberispelijk gepoetst en onwillekeurig moest ik denken aan de uitspraak in een damesblad dat de schoenen van een man alles vertelden over de drager ervan. Een man kon zich nog zo netjes kleden, maar pas aan de schoenen kon men zien hoe netjes en verzorgd een man werkelijk was. Ik keek naar mijn eigen versleten gympies, en voelde een paar druppels onder mijn broekspijp uitkomen, langs mijn enkel mijn schoen in.

Onze tweede ontmoeting was ook in de Albert Heijn geweest. Soms kwam ik meerdere malen per dag bij de Albert Heijn, bewust, om te zien of 'hij' er toevallig ook was, maar ook noodgedwongen, omdat ik tijdens het boodschappen mijn gedachten maar niet bij mijn boodschappenlijstje kon houden. Ik was me meer bewust van de mensen om me heen dan van de boodschappen in mijn mandje. Er lagen thuis al zeven pakken boter in de koelkast, maar het verse brood was ik al een aantal dagen vergeten. Mijn ontbijt bestond regelmatig uit gevulde koeken uit de snackautomaat op het werk. Precies een week na onze eerste ontmoeting zag ik hem weer. Ik had hem al ontdekt nog voordat hij de winkel in was gelopen. Ik was snel een gang ingedoken en wachtte met spanning of hij hetzelfde gangpad in zou komen. Ik wilde hem weer tegen het lijf lopen, maar had geen idee wat ik tegen hem moest zeggen. Ik drentelde het gangpad op en neer en was bang dat ik hem had gemist, dat hij alweer buiten stond zonder mij gezien te hebben. Ik stond al een minuut in het gangpad en had hem nog steeds niet gezien, maar juist op het moment dat ik naar hem op zoek wilde gaan kwam hij het gangpad inlopen. Ik draaide me razendsnel om en draaide mijn rug naar hem toe. Ik durfde hem niet aan te kijken, laat staan aanspreken. Ik deed alsof ik aandachtig naar de schap keek. "Jouw maat zit er niet bij hoor, daarvoor moet je bij de apotheek zijn." Hoorde ik achter me en ik voelde een hand over mijn rug glijden. Geschrokken keek ik op en realiseerde ik me dat ik voor de schap met babyluiers stond. Mijn gezicht liep rood en weer kruisten onze blikken elkaar. Meteen ontweek ik zijn blik weer en toevallig viel mijn blik op zijn boodschappenmandje: diepvriesmaaltijden, pizza en wijn. Was hij vrijgezel?

Een stekende pijn op mijn rechterwang en een luide pets brachten me terug bij de realiteit. Hij had me geslagen! Ik deinsde achteruit maar stootte met mijn rug tegen zijn buitendeur, een deur die ik had kunnen openen en waardoor ik had kunnen vluchten. Ik wist dat ik niet tegengehouden zou worden, dat niemand me zou beletten weg te gaan. Niemand zou me vragen of gebieden te blijven. De deur bleef dicht.

Weer zag ik zijn hand op me afkomen, nu richting mijn andere wang. Het was te laat om mijn gezicht af te wenden of de hand af te weren. Ik kneep mijn ogen samen, verdreef twee tranen uit mijn ogen en wachtte op de stekende pijn. Ik gilde al voordat de hand mijn wang raakte. Ik zakte door mijn knieën en gleed met mijn rug langs de voordeur naar beneden. De man stond voor me en zette zijn handen in zijn zij. Weer schudde hij zijn hoofd en keek met een harde blik op me neer. Plots deed hij twee stappen naar me toe, greep me bij mijn haren en trok me overeind. Ik gilde weer van de pijn.

"Je bent hier vrijwillig, dat maakt je vogelvrij." Zei hij satanisch. Hij sleurde me het halletje uit, door de gang, de woonkamer in. Mijn blik was vertroebeld door de vele tranen, maar ik wist waar ik naar toe getrokken werd. Hij duwde me naar de grote eettafel en draaide me ruw om. Ik keek hem weer recht in de ogen en zag hoe hij iets door zijn knieën zakte. Apathisch zag ik zijn handen naar mijn spijkerbroek bewegen, hulpeloos en als in slow-motion. Ik was verstijfd en voelde hoe de knoop en de gulp van mijn broek werden geopend. De rand van de tafel drukte in mijn onderrug, maar weerhield de man er niet van om mijn broek ruw naar beneden te trekken.

"Nee..." Ik probeerde hem van me af te duwen maar mijn bewegingen waren krachteloos. Mijn bovenbenen kwamen bloot en mijn broek was tot op mijn knieën naar beneden gezakt. De man kwam weer overeind en van dichtbij torende hij boven me uit. Zijn twee handen grepen mijn beide schouders en hij draaide me ruw om. Hij duwde me voorover en ik werd met mijn bovenlichaam op de tafel geduwd. Ik kermde en huilde, maar worstelde niet tegen. Ik had geen controle meer over de situatie en mijn mogelijkheden om te vluchten waren allang opgedroogd. Nu kon ik niets anders meer doen dan ondergaan wat er voor me gepland stond. Ik wist heel goed wat er ging gebeuren, het was tenslotte niet de eerste keer. Ik wilde vluchten, ik wilde weg van deze plek, maar ik kon niet. Ik legde mijn wang op het koele eikenhout van de eettafel, terwijl de korte kant van de tafel in mijn onderbuik drukte. Mijn handen spartelden doelloos over de tafel terwijl ik voelde hoe mijn slipje naar beneden getrokken werd. Ik voelde koude lucht op mijn billen en huiverend voelde ik kippenvel over mijn hele lichaam. Mijn doorweekte slipje werd zover mogelijk naar beneden getrokken, uiterst langzaam, totdat het werd tegengehouden door mijn spijkerbroek.

"Nee..." Jammerde ik weer, maar ik bleef doodstil liggen. Mijn voeten stonden vlak naast elkaar op de grond, terwijl mijn bovenlichaam voorover gebogen plat op de tafel lag. Niemand hield me zo vast, niemand dwong me zo te staan, maar mijn lichaam weigerde nog steeds te bewegen. Mijn billen staken naar hem toe, blank en onbeschermd. Ik was klaar voor het onvermijdelijke pak slaag dat ik zou krijgen. Mijn verdiende loon, de straf voor het expres in mijn broek plassen. Mijn billen zouden er ongenadig van langs krijgen, ik zou meer pijn lijden dan ik voor mogelijk zou houden. Ik zou gillen van de pijn, kronkelen om de slagen te ontwijken, en smeken om genade. Maar met het zweet op het voorhoofd, het trillen van mijn lichaam en het staccato kloppen van mijn hart bleef ik wachten op mijn lot. Op een vreemde manier voelde ik echter ook hoe opwinding zich vermengde met mijn angst, ik voelde mijn tepels verhardden en een huiverende rilling trok door mijn lichaam. Ik had me volledig aan de man, die ik niet eens van naam kende, overgeleverd. Hopend op genade, genot en oppervlakkige liefde bleef ik stil liggen.

Het was stil. Ik luisterde gespannen naar de geluiden die zouden verklappen wat er gebeurde. Mijn positie gaf me maar weinig gezichtsveld en het gedeelte dat ik kon zien was leeg. Ik durfde mijn hoofd maar een centimeter op te tillen en keek voorzichtig de eetkamer rond. De man was weg, hij had me alleen gelaten. Hij had me in deze vernederende positie gedwongen en me daarna alleen gelaten. Waar was hij heen? Wat moest ik doen, moest ik blijven liggen, of mocht ik overeind komen? De eenzaamheid deed mijn pijn en vernedering verergeren. Onzekerheid maakte me nerveuzer, en nog banger. Ik voelde nog meer tranen in mijn ooghoeken opwellen. Natuurlijk wilde ik niet geslagen worden, maar genegeerd worden was misschien nog wel erger. Ik durfde niet te roepen, maar hoopte dat de man snel terug zou komen.

Een halve minuut leek een uur te duren en ik kon niets anders doen dan blijven wachten. Ik voelde langzamerhand de kou mijn natte billen verkillen. Aandachtig luisterde ik naar alle geluiden die mijn oren opvingen, maar het huis was doodsstil. Ik voelde een minieme windvlaag langs mijn benen en ik gilde van de schrik. Een grote, zwarte kat sprong op de tafel en keek aandachtig naar mijn gezicht. Met zijn onhoorbare tred stapte hij op me af en wreef al spinnend zijn kop tegen de mijne. Zijn zachte zwarte vacht wreef een deel van het zweet van mijn voorhoofd. Ineens hoorde ik voetstappen en de kat sprong van de tafel. Ik draaide mijn hoofd nog iets verder om een glimp van de man op te vangen. Mijn adem stokte toen ik een klein, zwart rijzweepje in zijn hand zag. Mijn billen knepen zich onwillekeurig samen, maar bleven een onverdedigd doelwit.

Ik voelde de punt van de zweep op mijn billen, langzaam bewegend, schijnbaar genietend van mijn angst. De punt gleed in mijn bilnaad en bewoog langzaam naar beneden, naar mijn anus. Gespannen wachtte ik af en voelde hoe de punt van de kunststof zweep op mijn anus rustte. Ik kneep mijn billen samen en voelde hoe de punt van de zweep steeds harde drukte. Ik kon mijn billen niet langer bijeengeknepen houden en moest ontspannen. De punt van de zweep gleed een halve centimeter bij me naar binnen, drukte mijn kringspier uit elkaar. De druk verdween en de punt van de zweep gleed niet verder naar binnen. Ineens werd de zweep teruggetrokken en een gapende leegte leek over te blijven. Ik hoorde hoe de man bewoog en voelde hoe zijn linkerhand mijn linkerpols vastpakte. Mijn pols werd op mijn rug gelegd en daarna werd mijn andere pols naar dezelfde plek gebracht. Beide polsen verdwenen in zijn greep.

Ik zag hem iets voorover gebogen staan om mijn beiden polsen in de holte van mijn rug vast te houden. Ik hield mijn adem in en sloot mijn ogen toen ik zijn rechterhand met de zweep naar achteren zag bewegen. Ik gilde al en voelde de afschuwelijke en verschrikkelijke pijn op mijn billen. De zweep werd meteen weer weggetrokken en nogmaals trof de zeventig centimeter lange, flexibele zweep mijn billen. De pijn werd met elke slag erger. Waar ik enkele ogenblikken geleden nog had kunnen vluchten voor de afstraffing, was ik nu volledig in zijn macht. Elke slag met de zweep trof doel en liet een dieprode striem op mijn billen achter.

Ik had spijt van wat er gebeurd was, zo verschrikkelijk veel spijt. Ik had bij onze derde ontmoeting al beter moeten weten. Ook deze ontmoeting was natuurlijk in de Albert Heijn geweest. Hij had naar me geglimlacht en blozend was ik achter hem aangelopen. Mijn boodschappenlijstje was niet belangrijk meer geweest, alleen de blik op de achterkant van zijn gespierde schouders en strakke billen. Hij was een gangpad ingelopen en had plotseling zijn tred vertraagd. Toen ik vlak achter hem was beland had hij zich omgedraaid. We stonden vlak voor elkaar, onze blikken hadden elkaar gekruist. Hij had een zelfverzekerde blik, vriendelijk glimlachend, maar wel een onderzoekende blik. Ik keek als een verliefde puber naar de zanger van haar favoriete boy-bandje. De man keek om zich heen en deed een klein stapje naar me toe. Hij torende boven me uit, maar boog iets voorover. Ik was verstijfd blijven staan en voelde zijn handen op mijn schouders. Hij had me een kwartslag gedraaid, mijn rug tegen de schappen geduwd en zijn lippen op de mijne gedrukt. Ik voelde zijn tong tegen mijn lippen drukken en de spanning verdween. Langzaam had ik mijn mond geopend en hadden onze tongen elkaar ontmoet.

Ineens was het afgelopen. Hij had zich van me losgetrokken en deed een stapje achteruit, onderwijl voelde ik zijn hand via de binnenkant van mijn dij tussen mijn benen strelen. Hij keek me glimlachend aan en had zich toen omgedraaid en was weggelopen. Ik was totaal van slag geweest. Mijn gezicht was vuurrood, mijn mond stond nog steeds open en ik voelde mijn knieën knikken. Ik kwam maar langzaam bij bewustzijn en zag dat ik weer voor de schap met luiers stond. Was dat toeval?

Ik schreeuwde het uit. De pijn was veel erger dan de vorige keer, en het duurde nu veel langer. Keer op keer voelde ik de zweep neerkomen, als een priemende pijn in mijn billen. Zijn greep op mijn polsen verslapte niet, hij drukte ze stevig op mijn onderrug. Hij had me in een positie waarin ik volkomen hulpeloos was en ik niets anders kon doen dan wachten tot hij zou ophouden met slaan. Ik smeekte en ik huilde om genade. De pijn was overweldigend en de wereld om me heen leek niet meer te bestaan, alleen de zweep en mijn billen waren in mijn gedachten.

Eindelijk hield hij op, hij legde de zweep op de tafel neer, in mijn gezichtsveld, en liet mijn polsen los. Mijn billen gloeiden en moeten vuurrood zijn geweest. Het voelde alsof mijn billen helemaal open waren geslagen, alsof ik voor eeuwig getekend zou zijn. Ik bleef doodstil liggen, terwijl ik niet meer in bedwang werd gehouden. Ik bewoog niet uit eigen beweging en wachtte tot ik een opdracht kreeg, of tot ik tot iets werd gedwongen. Weer verdween hij uit mijn gezichtsveld. Ik probeerde mijn tranen te bedwingen, terwijl ik terugdacht aan de vorige keer. Ook toen werd ik op mijn billen geslagen, alhoewel minder hard dan nu, waarna hij me had omgedraaid en ik met mijn onderrug tegen de tafel was komen te staan. Hij had me op de tafel getild en ik moest gaan liggen. Ik had toegekeken hoe hij zijn broek had laten zakken en hij zijn enorme lul uit zijn onderbroek had gehaald. Hardhandig was hij bij me binnengedrongen. Al snel was hij klaargekomen, maar daarna had hij me met zijn vingers bevredigd en was ik zelf ook klaargekomen. Liggend op de tafel en met mijn benen bungelend over de rand had ik mijn heftigste orgasme ooit gehad. Meteen daarna had hij me van tafel getrokken en door de schuifdeuren naar buiten gezet. Mijn kleren werden me na gegooid. Hijgend, bezweet en vrijwel naakt had ik plotseling in de kou gestaan. De overgang van het orgasme naar de kou was enorm en het had me een paar minuten gekost voordat ik mezelf had aangekleed en naar huis was gefietst.

"Ga rechtop staan!" Hoorde ik dwingend achter me. Voorzichtig kwam ik overeind en ruw werd ik omgedraaid en keek ik weer recht in zijn ogen. Zijn blik was streng, maar met een satanische glimlach. Meteen gleden zijn handen naar mijn blouse en hardhandig werd die naar boven getrokken. Ik hoorde een knoopje wegspringen, maar dat deerde hem niet. Als een vod werd mijn blouse op de grond gegooid, en ook mijn bh werd me ruw afgedaan. Ik was verstijfd en trilde nog na van het pak slaag. Ik durfde me nauwelijks te bewegen en voelde hoe mijn bh van me afgetrokken werd. Daarna bukte hij zich en zonder de moeite te nemen de veters van mijn gympies los te maken trok hij een voor een mijn schoenen uit. Ook mijn sokken werden uitgetrokken, en daarna was mijn spijkerbroek aan de beurt. Nu alleen mijn natte slipje nog op mijn enkels hing, voelde ik me nog kwetsbaarder dan zojuist. De man pakte het slipje beet en ik moest er uit stappen. Hij hield het slipje beet en bracht het naar mijn gezicht. Ik deinsde achteruit maar de tafel weerhield me ervan. Hij drukte het slipje over mijn mond en onder mijn neus.

"Je bent een baby, en als een baby zul je behandeld worden. Naar de zolder!" Zei hij streng. Hij duwde me richting de deur van de kamer, de gang in en ik rende haast voor hem uit de trap op. Ik was volledig naakt, de kou gaf me kippenvel maar mijn billen gloeiden nog na. Ik rende de trap op, mijn handen verkoelend op mijn getergde huid. Boven aan de trap moest ik me even oriënteren, maar rechts van me zag ik nog een trap en ook die rende ik op. Ik hoorde de dreigende voetstappen achter me en wist dat ik hem niet kon ontlopen. Waarom moest ik naar de zolder? Wat was er zo speciaal op de zolder dat ook niet beneden kon gebeuren. Ik vreesde het ergste maar was volledig aan zijn wil overgeleverd. Boven aan de zoldertrap bleef ik staan en wist ik niet meer wat ik moest doen.

De man was vlak na mij boven en hij duwde me de driehoekige ruimte in. Het dak liep links en rechts schuin omhoog en kwam hoog boven me in een scherpe punt bij elkaar. Links van me hing de cv-ketel aan de muur en stond de wasmachine en de wasdroger op elkaar gestapeld. Dozen stonden rommelig onder de schuine daken gestapeld en spulletjes lagen schijnbaar ongeordend gestapeld. De ruimte werd opgedeeld in twee stukken, gescheiden door een wand met een schuifdeur ertussen. De man duwde me door de opengeschoven deur en verbaasd keek ik de ruimte rond. De kamer was een oase van licht en netheid. Het houten beschot van het dak was netjes wit geverfd, het zeil op de vloer was ook wit evenals alle meubels in de kamer. Links stond een ziekenhuisbed onder de schuine zijde van het dak, met opstaande randen en opgemaakt met wit beddengoed. Aan de rechterkant stond een grote, lange tafel, helemaal leeg. Tegen de verre wand, aan de schoorsteenkoof, hing een wastafel met een spiegel erboven. Er stond een kastje naast de wastafel en vol ongeloof keek ik naar de spullen op het kastje en op de open plankjes. Ik kreeg geen tijd om te staren, ik werd naar de tafel geduwd.

"Liggen, hoofd naar links." Snauwde hij, en hij zette zijn gebod kracht bij door me bij mijn bovenarm te pakken en me tegen de tafel te duwen. Ik kermde toen ik met mijn billen op de tafel werd geduwd en ik was blij dat ik de druk van mijn billen af kon halen door me achterover te laten zakken op de tafel. De linkerhand van de man gleed naar een schakelaar en een TL-balk recht boven me zette me in een verblindend licht. Ik voelde me kwetsbaar en bang terwijl ik angstvallig de bewegingen van de man in de gaten hield. Ik zag hem, knielen voor het kastje naast de wastafel en zijn handen gleden naar de bovenste van de twee plankjes. Hij pakte een grote plastic luier van een van de drie stapels, leek nog even te twijfelen of hij toch niet een andere luier zou pakken, en kwam toen overeind. Hij keek me aan en glimlachte. Hij hield de luier voor me omhoog, beschaamd keek ik terug.

"Speciaal ondergoed voor kleine meisjes die nog in hun broek plassen, toch?" Lachte hij. De luier kraakte toen hij voor me werd opengevouwen. Ik had nog nooit luiers in deze maat gezien, en wilde dat dat zo gebleven was. Luiers leken echter als een rode draad door onze ontmoetingen te lopen. Een aantal keren had ik in de gang met de babyluiers op hem staan wachten, omdat het de eerste gang na de ingang was, en hij had me tijdens onze derde ontmoeting met mijn rug tegen de luiers geduwd. De vierde ontmoeting was ook in hetzelfde gangpad. Hij had me daar aangekeken en gevraagd of ik iets met luiers had. Stotterend en met een rood hoofd had ik ontkennend geantwoord. Hij had me daarna omgedraaid en me met mijn gezicht in het schap van de luiers geduwd. Mijn adem had de plastic verpakking van de Pampers doen beslaan. Zijn handen hadden me weer geschonden, een hand onder mijn rokje in mijn slipje, de andere hand was onder mijn shirtje gegleden en had mijn borsten betast. "Volgens mij geil jij op luiers." Had hij gezegd. "Ik voel het." Zijn hand gleed langs mijn vagina op zoek naar mijn clitoris, en hijgend voelde ik dat hij hem had gevonden. Hardop had hij gelachen en me weer losgelaten. "Je bent een klein meisje, je verdient een pak slaag en een luier." Had hij in mijn oor gefluisterd en hij was daarna zonder om te kijken weer weggelopen. Die belofte van toen was hij nagekomen. Ik keek recht in de enorme luier die hij voor me openhield.

Ik smeekte zachtjes, hopend op genade, maar ik liet hem ongestoord zijn gang gaan. Hij tilde mijn benen omhoog en schoof de luier onder mijn billen. Mijn bovenbenen werden uit elkaar getrokken en de luier werd tussen mijn benen door omhoog gehaald. De luier werd nog even op zijn plaats getrokken en de onderste plakstrips werden als eerste gesloten. Daarna werd het plastic op mijn buik strak getrokken en werden ook de laatste twee plakstrips gesloten. Voor het eerste sinds een jaar of zeventien droeg ik weer een luier, en het voelde afschuwelijk. Het scherpe plastic sneed in mijn liezen, drukte op mijn buik en de prop tussen mijn benen duwde mijn bovenbenen uit elkaar.

De man legde zijn hand op de luier in mijn kruis en kneep zachtjes, zijn andere hand gleed naar mijn gezicht en veegde het zweet van mijn voorhoofd. Hij aaide me troostend over mijn wang, zijn sadistische blik van een paar minuten geleden was totaal verdwenen. De angst om geslagen en pijn gedaan te worden verdween, maar ik voelde dat ik nu in een heel ander soort situatie terecht was gekomen, een situatie die ik evenmin kon overzien. Ik had geen idee wat ik nu kon verwachten, terwijl ik juist op een vreemde manier gewend was geraakt aan het pak slaag en de seks daarna. Die tegenstrijdigheid wond me op een vreemde manier op. De pijn nog in mijn achterwerk en de brute manier waarop ik genomen werd verhevigden mijn orgasme die me na afloop steeds werd toegestaan. Haast vakkundig had de man ervoor gezorgd dat ik klaar kwam, nadat hij zelf allang was klaargekomen. Die onnatuurlijke aandacht voor mijn welzijn verdween ogenblikkelijk na mijn orgasme. Daarna keek hij me weer met dezelfde kille blik aan als daarvoor, en was er geen enkel spoortje van medelijden te vinden geweest.

De man hielp me overeind komen en mijn benen bungelden over de rand van de tafel. De man draaide zich om en vulde een groot glas met water. Hij gaf het zwijgend aan me en draaide zich meteen weer van me af. Ik zette het glas aan mijn lippen en dronk het gulzig op. Het water weerhield me er niet van de bewegingen van de man aandachtig te blijven volgen. Ik zag hoe de rand van het bed werd neergelaten en de lakens werden teruggeslagen. Nogmaals vulde hij mijn glas met water en gebood me gebarend het op te drinken. Na drie flinke teugen was het glas leeg en pakte hij het van me aan. Nadat hij het glas op de wastafel had gezet pakte hij me bij mijn pols en liet me van de tafel komen. Mijn luier kraakte en met een vreemd gevoel keek ik naar beneden, naar mijn vreemde outfit. Ik werd naar het bed geleid en ik stapte het bed in. Het matras lag ongeveer op dezelfde hoogte als de tafel waarop ik mijn luier had omgekregen, en zodra ik het matras aanraakte hoorde en voelde ik het laagje plastic over het matras heen. Ik trok mijn voeten op en schoof ze onder de lakens. Ik liet me achterover zakken en het geluid van het plastic onder het hoeslaken deed het kraken van mijn luier wegvallen. Elke beweging, hoe miniem ook, werd begeleid door het afschuwelijke kraken van het plastic. Liggend op mijn rug keek ik naar de man op. Hij knikte goedkeurend en trok de lakens over me heen. De ijzeren railing werd opgetrokken en ik hoorde het metaal in zijn bevestiging vallen. De man bukte voorover en kuste me op mijn voorhoofd.

"Lief gaan slapen, en gedraag je alsjeblieft als een lief klein kind want ik heb geen zin om je nog een pak slaag te geven. Ik zal de babyfoon aanzetten, dus als er wat is hoef je alleen maar hardop te huilen en dan kom ik meteen naar boven. OK?" Zei hij, en ondanks de absurdheid van de mededeling knikte ik bevestigend. De man pakte de babyfoon van het kastje af, zette een schakelaar om en zette hem op de rand van de wastafel, naar mij toe gericht. Daarna schakelde hij het licht boven de tafel uit en liep hij de kamer uit. De schuifdeur werd gesloten en kort daarna ging het licht in de kamer uit. Een klein groen lampje in het stopcontact naast de deur gaf de kamer voldoende licht om alles te kunnen blijven zien. Ik zuchtte en keek naar de babyfoon. Hoeveel kon hij horen? Ik verschoof iets en verlichtte de druk tussen mijn benen door mijn bovenbenen iets te spreiden. Het plastic onder me kraakte. Kon hij dat ook horen?

Mijn blik viel op het kastje naast de wastafel. Er lagen drie stapels luiers op de planken, bij elkaar misschien wel een stuk of twintig. Waren die allemaal voor mij bedoeld? Boven op het kastje stonden wat flesjes en potjes. Ik herkende de gele flesjes van Zwitsal, maar kon de inhoud niet van de etiketten lezen. De tafel tegenover me in de kamer was stevig, maar opklapbaar. Was dit een permanente babykamer voor volwassenen? Als dit ziekenhuisbed zou worden verlaagt tot de normale hoogte en als de randen waren neergeklapt, als alle luiers en babyartikelen van het kastje waren verwijderd, en als de tafel was ingeklapt en weggezet, dan was er weinig meer herkenbaar als volwassen babykamer.

De pijn in mijn billen nam langzaam af en de opwinding van het pak slaag leek ook langzaam weg te ebben. Deze avond leek uit te monden op een grote anti-climax, totaal verschillend met de vorige avonden. De spanning, de pijn en de opwinding zorgden voor een climax die elke keer weer overtroffen werd. Nu lag ik met een luier in bed en gebeurde er niets meer. De schaamte die ik waarschijnlijk zou moeten voelen was maar nauwelijks aanwezig. Mijn kinderlijke behandeling was niet meer dan een plagerijtje die ik snel weer vergeten zou zijn. De pijn van het pak slaag zou veel langer blijven hangen. Natuurlijk werd er van me verwacht dat ik in mijn luier zou plassen, en de twee glazen water die ik net had gedronken zouden binnen korte tijd mijn blaas doen vullen. Ik zou het spelletje meespelen en afwachten wat er verder ging gebeuren. Ik draaide me op mijn buik, het gekraak van het plastic negerend, en legde mijn wang op het matras. Het gebrek aan kussens was een gemis, maar ook zonder kussens kon ik wel een gemakkelijke positie vinden. Ik sloot mijn ogen en probeerde wat te slapen.

Ik schrok wakker van het geluid op de zolder, achter de schuifdeur. Het leek alsof de wasmachine werd geleegd, of misschien de wasdroger. Ik luisterde aandachtig en wachtte tot de schuifdeur werd geopend en ik de man in het schemerlicht zou zien. Ik hoorde de man bewegen, heen en weer lopen en de wasdroger sluiten, maar de schuifdeur bleef dicht. Ik hoorde voetstappen op de trap en even later was het weer stil. Ik vroeg me af hoelang ik had geslapen, maar ik had geen enkel aanknopingspunt om dat aan af te meten. Ik voelde wel mijn blaas en zonder schaamte probeerde ik te ontspannen en mijn plas te laten lopen. Liggend was dat nog lastiger dan ik dacht, maar het lukte. Ik voelde mijn warme urine tussen mijn benen door naar beneden stromen, waar het zich tussen mijn billen verzamelde voordat het werd opgenomen door de luier. Als een warme gloed verspreidde de warmte zich door mijn luier heen. Het begon wat te jeuken bij het elastiek in mijn liezen en voorzichtig, om geen lekkage te veroorzaken, schoof ik mijn vinger even tussen het elastiek en mijn been.

Ik verveelde me en sloot mijn ogen maar weer. Ik fantaseerde over een pak slaag dat ik zou krijgen en de manier waarop we daarna seks zouden hebben. De luier verveelde me en begon me langzaam zelfs wat te irriteren. Ik had geen gevoel bij het babyachtige, dit deel van het spel was niets voor mij. De eerste keer dat ik voor hem in mijn broek had geplast, was in een opwelling gebeurd, en spijt heb ik er niet van gehad. Het was bij de eerste keer dat ik hem naar huis gevolgd was. Ik had goed opgelet in wat voor auto hij was gestapt na het boodschappen doen, en op mijn fiets had ik hem zo goed mogelijk proberen te volgen. Al snel was hij een woonwijk ingereden en na een paar minuutjes zoeken had ik zijn auto op de oprit van zijn huis zien staan. Een kwartier, misschien zelfs een half uur, was ik achteloos een paar keer voorbij gefietst, proberend een glimp op te vangen van de man die me zo aantrok. Toen ik hem eindelijk in een glimp voor het grote woonkamerraam had langs zien lopen wist ik dat hij thuis was, en niet op bezoek bij familie of bij vrienden. Hij had zijn blouse losgeknoopt en zijn stropdas hing los over zijn schouders.

Ik had een manier gezocht om met hem in contact te komen en het enige wat ik kon bedenken was het simpelste: ik zou aanbellen en vragen of ik even naar het toilet mocht. Natuurlijk was het een absurde vraag, maar ik had in ieder geval een reden om aan te bellen. Erg zeker van mijn zaak was ik niet - misschien was hij toch geen vrijgezel - maar ik had een onbedwingbare drang om hem nogmaals te zien. Het was bijna goed uitgekomen dat ik inmiddels echt nodig moest plassen. Verbaasd had hij me aangekeken toen hij de deur opende, en nog verbaasder hoorde hij mijn verzoek aan. Ik had hem zien twijfelen en lachend had ik hem uiteindelijk horen zeggen dat ik maar in mijn broek moest plassen. Ik had geen moment getwijfeld en nog voordat hij de deur weer had gesloten stroomde mijn warme lichaamsvocht tussen mijn benen door naar beneden. Verbijsterd focuste zijn blik zich op mijn kruis en ik had de bobbel in zijn broek al snel ontdekt. Na nog een enkele aarzeling had hij me naar binnen gesleurd, hadden onze lippen elkaar weer gevonden, en hadden we in zijn halletje, leunend tegen de voordeur met elkaar gevreeën. Pas bij de volgende ontmoeting had hij me voor het eerst gestraft voor het wederom in mijn broek plassen. Het was een vreemd spelletje, maar het werkte en het was onderdeel van een ritueel dat we nu al voor de derde keer opvoerden. Dit was de eerste keer dat er luiers in het spel waren, en ook dat er geen climax meteen na het pak slaag gekomen was.

Eindelijk hoorde ik weer voetstappen op de trap. Het licht in mijn kamer ging aan en meteen daarna werd de schuifdeur geopend. Toen ik het gezicht van de man zag was ik teleurgesteld, er was geen enkele spanning meer van af te lezen, alsof het spel voorbij was. Mijn kleren die hij in zijn hand had leken op hetzelfde te wijzen. "Kleed je aan en ga maar naar huis." Zei hij, meer suggererend dan gebiedend. Hij gaf me een speelse glimlach, liet de rand van het bed zakken en legde mijn kleren over het voeteneind neer.

"Ik heb je broek over de verwarming gelegd en hij is alweer bijna droog." Zei hij en ik besefte dat dit inderdaad niet meer bij het spel hoorde, dat hij echt wilde dat ik ging. Waarom had ik dan een luier om gekregen? Had ik voor niets in mijn luier geplast? Verbijsterd kwam ik overeind, niet begrijpend waarom het nu ineens afgelopen was. Mijn teleurstelling was blijkbaar van mijn gezicht af te lezen, want hij glimlachte naar me. "Het spijt me als het niet is wat je ervan verwacht had." Zei hij. Ik keek hem aan voelde diepe teleurstelling. Ik sloeg de lakens van me af en zwaaide mijn benen over de rand van het bed heen. De ijzeren rand van het bed die nu op de hoogte van het matras hing, voelde koud aan mijn bovenbenen. Ik greep de railing van het bed beet en liet me met mijn blote voeten op het koele zeil zakken. De man liet me alleen en liep alweer de kamer uit. Met alleen mijn natte luier om keek ik hem na, in de deuropening keek hij nog eenmaal om. Zijn beweging stokte en in de deuropening bleef hij staan. Zijn gezicht vertrok.

"Wat is dat?" Vroeg hij, en zijn stem daalde. Verbaasd keek ik hem aan, begreep niet wat hij bedoelde. Zijn blik was strak op me gericht, zonder met zijn ogen te knipperen. Dit was de blik die diep tot me door wist te dringen, dit was de blik waar ik van begon te huiveren. Hij liep naar me toe en ik wist me een ogenblik geen raad. Met ingehouden adem zag ik zijn hand op me af komen, en met een luide pets werd mijn rechterwang geraakt. Meteen daarna greep hij mijn kin beet en drukte mijn hoofd achterover. Ik keek hem recht in twee vuur spuwende ogen. Mijn knieën knikten weer en het zweet brak me aan alle kanten uit.

"Je weet echt niet van ophouden! Die luier was om dat kinderlijke broekplassen van je af te leren, maar je hebt je lesje blijkbaar nog niet geleerd." Zei hij en ik kromp ineen, zijn greep op mijn kin verstevigde en ik kermde. Twijfel overviel me, was dit spel of was hij echt kwaad. Het was toch de bedoeling geweest om in de luier te plassen? Ik had toch niet voor niets twee glazen water moeten leegdrinken, of had hij gedacht dat ik dorst had? Had ik het eerste glas water te snel opgedronken, waardoor hij dacht dat ik nog een glas wilde? Ineens voelde ik me belachelijk in mij natte luier, de schaamte kwam nu ineens wel naar boven. Zijn woedende blik deed me smelten en vertroebelden mijn gedachten. Aan mijn kin trok hij me richting de deur en met een flinke zet, duwde hij me naar de deur. Ik struikelde over mijn eigen voeten en ik zakte op het witte zeil ineen. Schuldig en huilend keek ik naar hem op, maar ik zag geen genade. De man draaide zich van me af, pakte mijn kleren van het bed en smeet het naar me toe. Ik ving mijn kleren op en hield het beschermend voor mijn lichaam.

"Wegwezen, baby! Je schoenen liggen op de eettafel." Riep hij en ik kroop achteruit bij hem weg. Bij de deuropening draaide ik me om en met een vertroebelde blik zocht ik mijn weg de trap af. Mijn vertwijfeling was enorm en ik was bang dat ik hier nooit meer zou kunnen terugkomen. Ik wist niet meer zeker of de woede echt was, of gespeeld. Was hij echt boos omdat ik in mijn luier had geplast, of was het juist de bedoeling geweest. Ik wist het niet. Mijn luier kraakte terwijl ik de trappen afliep, mijn kleren stevig in mijn armen geklemd. Ik vluchtte weg van de man die nog op de zolderkamer was, tot aan de eettafel waar mijn schoenen op de tafel stonden. Ik huilde, en het speet me dat het zo gelopen was. Was het spelletje echt afgelopen?

Mijn blik viel op de zweep waarmee ik een paar uur geleden nog afgeranseld was. Onwillekeurig legde ik mijn hand op mijn billen, maar ik voelde alleen maar plastic en een dikke laag absorberende stof. Ik keek met ontzag naar de zweep en mijn hand gleed over het zwarte kunststof. Het was vreemd dat zo'n doods werktuig zoveel pijn kon doen. Dit was de oorzaak van de angst en de pijn die ik had moeten doorstaan. Dit was ook de reden dat ik geen keus had gehad om steeds weer terug te komen. Elke keer weer werd ik langer en harder geslagen dan de vorige keer, en elke keer kwam ik weer terug. Elke keer werd de grens weer wat verder opgeschoven. Hoever zou ik kunnen gaan? Waar lag mijn grens? Ik zou het niet te weten komen. Ik was weggestuurd, moest weg en mocht misschien nooit meer terugkomen. Ik bleef twijfelen, misschien was het toch een spel.

Ik pakte de zweep op en keek naar de deuropening. Ik voelde me miserabel en bang, ik durfde niet, maar ik had geen keus. Het was alsof ik diep van binnenuit werd bestuurd. Ik liet mijn kleren vallen en met de zweep voorzichtig in mijn handen liep ik stilletjes terug naar de trap. Ik had geen idee hoe de man zou gaan reageren, of hij blij zou zijn om me terug te zien? Voetje voor voetje liep ik de trap op. Het voelde kouder in huis dan ooit, en mijn bijna blote lichaam verkilde met elke stap die ik dichter bij de zolder kwam. Mijn hartslag werd alleen maar sneller en hijgend alsof ik een berg had beklommen kwam ik op de zolder aan. Mijn voetstappen waren geluidloos geweest en toen ik in de deuropening stond zag ik de man over het bed heen gebogen staan. Hij trok de lakens recht en had niet in de gaten dat ik weer terug was. Met twee open handen, en de zweep aanbiedend als een cadeau liep ik naar hem toe. Plots draaide hij zich om en keek me recht in de ogen. Hij leek geschrokken, of was het toch opluchting?
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
(deel 2)


Zijn blik deed me smelten en ik zakte op mijn knieën. Ik durfde hem niet meer aan te kijken en keek naar de grond. Ik bood de zweep zo hoog mogelijk aan, maar keek niet of hij hem aannam. Ik zweeg, durfde niets te zeggen. Ik was bang om de sfeer te verpestten. Mijn gebaar moest voldoende zijn om aan te geven wat ik wilde, ik durfde het niet aan om mijn gebaar met mijn stem extra aan te zetten. Het leek minuten te duren, voordat ik eindelijk zijn stem hoorde. Ik kreeg pijn in mijn schouders door mijn onnatuurlijke houding, maar de zweep lag nog steeds op mijn handen en ik durfde niet te verslappen.

"Kleine kinderen worden niet met de zweep gestraft." Zei hij, en ik rilde. Het had geen zin om te ontkennen dat ik een klein kind was, de natte luier sprak voor zich. Langzaam liet ik mijn handen zakken, gedesillusioneerd en teleurgesteld. De zweep viel uit mijn handen op de grond en vertwijfeld keek ik naar de zweep. Ik zat nog steeds op mijn knieën en zag alleen de lange benen van de man voor me. Hij bukte en greep me bij mijn oor. Ik gilde en pakte zijn hand vast, maar ik was machteloos in zijn greep. Hij trok me overeind en duwde me naar de tafel. Ik werd gedwongen weer te gaan liggen en eindelijk liet hij mijn oor los. Angstig keek ik naar hem omhoog, ik had de regie nu helemaal verloren. Ik was gekomen voor de vernedering, voor het pak slaag en voor de brute manier waarop we daarna seks zouden hebben. Dat was mijn fantasie, en elke keer was ik zelf de initiator geweest. Ondanks dat ik me steeds volledig aan hem had overgeleverd, voelde het toch vertrouwd aan. Nu was ik in een heel andere situatie terechtgekomen, dit was niet wat ik wilde, en ik had geen idee waar dit op uit zou draaien.

"Ik zal je wassen en een schone luier omdoen en daarna zal ik je papa en mama bellen dat ze je op kunnen halen. Ik heb me blijkbaar vergist, ik dacht dat ik met een volwassen vrouw te maken had. Ik zal ze mijn excuses aanbieden en een paar luiers meegeven." Zei hij en hij draaide zich van me af. Ik schrok en paniekerig kwam ik overeind op de tafel. Ik wist niet zeker of het een loos dreigement was, maar de gedachte dat mijn ouders hier vanaf zouden komen te weten was afschuwelijk. Ineens schaamde ik me wel voor mijn luier, het was geen spelletje meer, en het belachelijke van deze hele situatie maakte me onzeker en angstig. Dit was echte angst, er was geen spoortje van seksuele opwinding weer te bekennen. De man draaide zich om en zette zijn handen in zijn zij. Hij keek dreigend op me neer.

"Blijf liggen!" Commandeerde hij. Ongehoorzaamheid was geen optie. Hij overheerste me, en angstig keek ik naar zijn indrukwekkende gestalte op. "Ik denk dat ik je maar zonder te verschonen overdraag aan je ouders." Zei hij. "Dan hebben ze bewijs voor het feit dat je nog een kind bent."

"Nee... Ik... Ik woon niet thuis... Mijn vriend..." Stamelde ik onzeker. Ik zocht wanhopig een uitweg uit deze nachtmerrie, en als ik nog veel langer wegbleef zou mijn vriend ongerust worden. Natuurlijk wist mijn vriend niets van mijn geheime ontmoetingen, mijn SM-gevoelens had ik volledig voor hem verborgen gehouden. Ik had gehoopt dat hij dit nooit te weten zou komen, maar nu hoopte ik stiekem dat hij me hieruit zou kunnen redden. De man greep mijn kin beet en liet me hem aankijken.

"Je woont samen?" Vroeg de man streng. Ik probeerde te knikken voor zover dat mogelijk was, maar aan de bewegingen van mijn hoofd voelde de man welk antwoord ik gaf. Ik kermde onder zijn greep, hij hield mijn kin stevig beet en duwde met zijn duim en wijsvinger mijn wangen tegen mijn onderkaak.

"En hij weet natuurlijk niets van jouw avontuurtjes?" Vroeg hij en mijn schuddende hoofd bevestigde zijn stelling. Ik zag de man zuchtend zijn hoofd schudden, zich afvragend wat hij met deze situatie aanmoest.

"Weet hij überhaupt iets af van jouw onderdanige gevoelens." Weer schudde ik voorzichtig mijn hoofd.

"Alsjeblieft, laat me gaan." Smeekte ik, maar terwijl de man nadacht bleef hij mijn kin stevig vasthouden. Ik voelde me koud en vies, zweterig plakte mijn huid aan de tafel. Ik kon mijn eigen angstzweet ruiken. Secondenlang dacht de man na en nutteloos moest ik blijven liggen en wachten op zijn besluit. Ineens zag ik een voorzichtige glimlach op zijn gezicht verschijnen, dezelfde sadistische glimlach die ik al veel vaker had gezien. Ditmaal was ik veel minder op mijn gemak. Hij liet mijn kin los en draaide zich naar het bed toe. Hij trok de lakens van het bed af en hing ze over het voeteneind. De man verdween door de schuifdeur en ik hoorde hem vlak achter de afscheiding me wat dozen schuiven. Voorzichtig kwam ik overeind op de tafel. Met een mengeling van afschuw en verbijstering keek ik omlaag naar mijn luier en ik drukte met mijn vinger op het plastic tussen mijn benen. De luier was er verkleurd door mijn urine en de afdruk van mijn vinger bleef een paar seconden in het plastic staan voordat het de oude vorm weer langzaam begon aan te nemen.

De man kwam weer binnen, keek me met een half oog aan en liep door naar het bed. Hij had een stel leren riemen bij zich, maar ik kon niet precies zien wat hij in zijn handen had. Ik durfde het niet te vragen en keek stilletjes toe. Het matras werd gedeeltelijk uit het bed getild en ik zag hoe de man de leren riemen in de breedte om het matras trok en aan de onderkant vast maakte. Ik hoorde het plastic kraken toen de riem met een gesp werd gesloten. De riem drukten aan de zijkanten stevig in het matras. Een zelfde soort riem werd vlak bij het hoofdeinde vastgemaakt. Het matras werd weer in het stalen ledikant geschoven en de man trok de lakens recht.

"Kom maar hier!" Zei de man toen hij zich naar me omdraaide. Hij zette zijn bevel kracht bij door me bij mijn bovenarm vast te grijpen. Hij trok me van de tafel af en duwde me naar het bed. Voor het eerst zag ik nu wat hij precies met het matras had gedaan en ik verstijfde. Aan het voeteneind liep een brede leren riem rond het matras, met aan de bovenkant twee stevige leren boeien die met klittenband konden worden gesloten. Aan het hoofdeinde was hetzelfde gedaan, maar nu met drie leren boeien. De leren boeien waren met bont gevoerd, maar zagen er desondanks afschrikwekkend uit. Ik zou van mijn bewegingsvrijheid worden beroofd en met die gedachte raakte ik in paniek.

"Nee! Ik..." Schreeuwde ik en ik verzette me tegen zijn begeleiding naar het bed. Ik probeerde uit zijn greep op mijn bovenarm te komen en zette me met mijn voeten tegen het bed af. De man verstevigde de greep op mijn bovenarm en zijn vingers sloten zich verder om mijn dunne bovenarm heen. Ik kon niet voorkomen dat ik met mijn rug tegen het bed werd geduwd en twee slagen op mijn wang later lag ik kermend en trillend met mijn rug op het krakende bed. Mijn pols werd op een riem geduwd en ik voelde hoe de handboei werd gesloten. Ik probeerde mijn pols los te trekken, maar ik kreeg er geen beweging in. De zachte voering van de handboei voorkwam dat ik striemen zou krijgen op mijn polsen. Ook mijn andere pols werd in de boei geduwd en ik hoorde hoe het klittenband zich sloot.

Hardop huilend schopte ik om me heen, maar ook mijn enkels werden in de boeien gesloten. Als laatste voelde ik hoe een zachte band om mijn nek werd getrokken en mijn hoofd werd nu ook stevig op zijn plaats gehouden. Ik kon met mijn tanden onmogelijk meer het klittenband van mijn pols lostrekken. Ik schokte nog over het bed, de sterkte van mijn boeien testend, en zoekend naar een uitweg. De man legde zijn hand op mijn voorhoofd en maande me tot rust.

"Kalm maar. Ik maak je straks wel weer los, maar eerst wil ik even rustig met je vriendje praten." Ik rukte nog eenmaal aan de boeien, terwijl ik al wist dat ik onmogelijk zelf los kon komen. Ik wilde me niet neerleggen bij mijn lot, maar diep van binnen wist ik al dat mijn positie hopeloos was. De inspanningen hadden me fysiek uitgeput en mijn lichaam was bedekt met een laagje zweet. Ik rilde van de kou, terwijl ik met angst in mijn ogen naar mijn belager opkeek. Instinctief voelde ik wel dat ik niet voor mijn leven of welzijn hoefde te vrezen, maar het feit dat ik mijn eigen leven niet meer in de hand had, was een gedachte die me deed huiveren. Zou hij echt mijn vriend bellen? En wat zou hem dan verteld worden?

Mijn benen waren gespreid in mijn handen lagen naast mijn hoofd tegen de rand van het bed. Ik kon met mijn vingers net bij een koude, ijzeren spijl. Een zweetdruppel droop van mijn voorhoofd af, maar ik kon hem niet wegvegen. Zachtjes kriebelend zocht de druppel zich een weg naar beneden, terwijl ik met mijn hoofd schuddend probeerde het kriebelende gevoel kwijt te raken. De lakens werden over mijn lichaam getrokken en bedekte me tot net onder mijn kin. Mijn handen kwamen er nog onder vandaan.

"Hoe heet je vriendje?" Vroeg de man en ik probeerde mijn hoofd te schudden, gehinderd door de kriebelende riem om mijn nek. De riem zat niet strak om mijn nek, maar strak genoeg om maar weinig bewegingsruimte over te laten. Ik wilde niet dat mijn vriendje hier iets van af zou komen te weten. Dit was mijn geheim en als ik hier uit zou komen, zou ik hierover zwijgen. Nooit zou ik hem dit vertellen, ik wilde mijn relatie beschermen. Mijn vriend zou het niet begrijpen, zou verbijsterd zijn als hij dit hoorde. Mijn relatie zou over zijn. De man draaide zich abrupt om en liep van me weg. Ik gilde, smeekte hem om me los te maken, ik vloekte luidkeels. Ik was wanhopig en voelde me zo vreselijk hulpeloos en alleen. Ik hoorde zijn voetstappen op de trap, hoorde hoe onderaan de trap de deur naar de zolder werd gesloten, en hoe alle geluiden van beneden verstomden. Ik was alleen.

Ik trok nogmaals aan mijn enkelboeien, voelde hoe de riem om het matras iets meegaf, maar precies op zijn plaats bleef zitten. Ik probeerde mijn knieën naar elkaar te drukken, maar ook dat werkte niet. Wijdbeens moest ik lijdzaam afwachten op hulp of genade. Nog een zweetdruppel zocht zijn weg naar beneden, langs mijn oor waarna het in mijn nek liep. Ik slikte en voelde mijn mond droog worden. Ik probeerde mezelf weer wat onder controle te krijgen, en overdacht mijn situatie. Ik probeerde me voor te stellen wat de man nu dacht en deed. Tot nu toe had ik me steeds vrijwillig aangeboden, waren onze behoeften als puzzelstukjes in elkaar gevallen. Ik zocht een stoere, mannelijke vent die me vernederde, mishandelde en verkrachtte. Films over slaven hadden me altijd al opgewonden, of het nu om zeventiende-eeuwse Afrikanen ging, of om Amerikaanse negers, of zelfs om Aziatische vrouwen in harems. Zwepen, kettingen en verkrachtingen hadden mijn fantasieën overheerst, maar nog nooit had ik daar iets mee gedaan. Totdat ik in de ogen van deze man had gekeken. Haast instinctief had ik geweten dat dit de man was die me zou onderwerpen, die me zou leren hoe ik me als slaaf en als hoer zou moeten gedragen. Hij had begrepen wat ik wilde, en had me behandeld als een hoer. Zijn afstraffingen waren harder geworden, mijn onderdanigheid groter. Zes ontmoetingen lang was het goed gegaan, en dit was de eerste keer dat het niet liep zoals ik had gehoopt.

Mijn ademhaling werd rustiger, en ik berustte me in mijn lot. Ik kon niets anders doen dan afwachten en hopen dat het goed zou aflopen. Ik had geen invloed meer op wat er nu ging gebeuren. Ik overdacht mijn situatie. Mijn hele SM-beleveniswereld was nooit erg groot geweest, en in het SM-wereldje was ik al helemaal niet thuis. Op het internet had ik wel eens rondgekeken op wat websites, maar het afstandelijke van de teksten en de gevoelloze plaatjes hadden me afgeschrikt. Mijn fantasieën waren ook nooit erg origineel geweest, en mijn huidige situatie had ik al nooit in gedachten gehad. De luier, nog nat ook, maakte mijn positie nog ingewikkelder. Het voelde vies aan, klam en ongemakkelijk, maar ik begon de vernederende werking er wel van te begrijpen. De gedachte om in deze luier tentoongespreid te worden aan bekenden deed me huiveren. Een natte plek in mijn spijkerbroek was gemakkelijker te verklaren, een simpel ongelukje kon iedereen overkomen, maar een natte luier had een extra verklaring nodig. Waarom droeg je een luier, en waarom is hij nat?

Voor het eerst kwamen er fantasieën over vernederingen met luiers in me op. Stel dat ik luiers in het openbaar zou moeten dragen, onder mijn broek of rok. Zouden mensen het zien, en wat zouden ze dan denken? En zouden mensen het merken als ik in het openbaar in mijn luier zou moeten plassen, zouden ze het aan mijn gezichtsuitdrukking of houding kunnen zien, of misschien kunnen ruiken? De vernedering zou compleet zijn als ik in het openbaar uitgelachen zou worden om mijn luier, of als ik publiekelijk zou worden beschuldigd van het in mijn luier plassen. Er ging een hele nieuwe belevingswereld voor me open, en terwijl ik nadacht over de luiers voelde ik hoe ik opgewonden raakte. Ik schoof zachtjes met mijn billen heen en weer, voelde hoe het elastiek zich aan mijn lichaam aanpaste, en voelde de vochtige inhoud van de luier tussen mijn benen.

De tijd liep door, en ik lag stilletjes in mijn afgesloten deel van de wereld, volledig verstoken van alles wat er zich in de rest van het huis afspeelde. Het begrip tijd leek te vervagen en ik had geen idee meer hoe laat het was. Lag ik nu al een paar uur hier vastgebonden, of was het nog maar een enkel kwartiertje? Mijn fantasieën hielden me bezig en ik tastte de mogelijkheden van deze nieuwe vorm van SM af. Ik liet nog een klein plasje in mijn luier lopen en voelde de warme gloed tussen mijn benen stromen, waar het zich verzamelde tussen mijn billen. Ik kronkelde in het bed, voor zover dat mogelijk was, en ik probeerde zoveel mogelijk van de warmte te genieten. Ik kneep mijn billen samen, en ontspande, probeerde mijn bovenbenen zoveel mogelijk bij elkaar te brengen om de dikte van de luier te voelen. Ik benutte elke centimeter van mijn bewegingsruimte om mijn luier te voelen bewegen tussen mijn benen.

Mijn eenzaamheid duurde langer en langer, mijn hoofd zakte opzij en met gesloten ogen fantaseerde ik over vernederingen en straffen. Mijn emoties en fysieke inspanningen moesten me uitgeput hebben, want ik zakte in een onrustige slaap weg. Ik moest al een tijdje geslapen hebben toen ik wakker schrok. Het licht was uit, alleen het kleine groene lampje naast de schuifdeur brandde nog. Nog steeds lag ik in dezelfde houding en ik probeerde mijn spieren te ontspannen. Ik had geen idee hoe laat het was. Mijn mond voelde droog aan en ik slikte ongemakkelijk. Ik zocht de kamer rond naar een aanwijzing over het tijdstip, en mijn oog viel op de babyfoon die nog op de rand van de wastafel stond.

"Ik... Help... Alsjeblieft..." kermde ik zachtjes in de richting van de babyfoon. Ik wist niet of hij aanstond en of iemand mij kon horen, maar het was mijn enige kans. Ik luisterde of ik iets hoorde, maar ik hoorde niets. "Ik... Ik heb dorst... Alstublieft..." Smeekte ik nogmaals, ditmaal harder. Ik wachtte op reactie en eindelijk hoorde ik de deur beneden opengaan. Voetstappen kwamen de trap op en de man kwam in de deuropening staan. Hij droeg niet meer dan een onderbroek en zijn haren zaten door de war. Zwijgend liep hij naar de wastafel en vulde een glas met water.

"Hoe lang... Alstublieft, ik..." Stamelde ik, maar de man keek me nietszeggend aan. Met zijn vrije hand trok hij de klittenband sluiting van mijn halsband los. Hij legde zijn hand achter mijn hoofd en ondersteunde me. Hij zette het glas aan mijn lippen en liet langzaam het water in mijn mond stromen. Ik dronk gulzig, maar mijn ogen bleven op het gelaat van de man gericht. Hij ging me niet losmaken, hij liet me hier de hele nacht vastgebonden liggen concludeerde ik.

"Nog meer?" Vroeg hij toen het glas leeg was en ik schudde mijn hoofd. De man zette het glas weg en duwde mijn hoofd daarna weer op de leren riem. Zonder veel moeite sloot hij de klittenband afsluiting weer en kon ik mijn hoofd niet meer van het matras tillen. Zonder een woord meer te verspillen liep de man de kamer uit. Ik schreeuwde niet, berustte in mijn lot, maar van binnen was ik ongerust. Had hij echt mijn vriend gebeld? Dat moest wel, want anders zou ik als vermist bij de politie opgegeven worden. En hoe wist hij wie mijn vriendje was, en hoe hij was te bereiken? Ik bedacht me dat het uitzoeken wie mijn vriendje was niet al te moeilijk kon zijn: foto's met tekst achterop geschreven in mijn portemonnee en mijn mobiele telefoon zouden waarschijnlijk genoeg aanwijzingen geven. Wat zou hij gezegd hebben?

Ik probeerde zo min mogelijk gedachten te verspillen aan het proberen te beantwoorden van alle vragen. Ik zou het vanzelf te weten komen, en ik kon er nu toch niets meer aan doen. Misschien zou ik me zorgen maken om niets, misschien liep alles met een sisser af. Ik fantaseerde mezelf weer in slaap.

De nacht duurde veel te lang. Ik kon maar nauwelijks bewegen, mijn luier jeukte en mijn spieren lagen al veel te lang in dezelfde houding. Ik begon ongerust te worden. Dit spelletje duurde nu al veel te lang. Door het kleine, vierkante zolderraampje zag ik dat het buiten allang licht was, maar nog steeds hoorde ik niets. Ik kon niets anders doen dat mijn ogen maar weer te sluiten en proberen nog wat te slapen. Vreemde fantasieën beheersten mijn gedachten en van slapen kwam weinig meer. Ik schoof mijn billen door de ruimzittende, maar strak afsluitende luier heen. Voorzichtig liet ik nog een plasje lopen. Ik tilde mijn billen omhoog en voelde hoe mijn urine zich een weg naar beneden zocht, door de luier heen tot onder mijn billen heen. Ik fantaseerde dat de man straks binnen zou komen, mijn natte luier zou zien en me vreselijk zou uitlachen. Hij zou me daarna een pak slaag geven, zo hard als ik nog nooit gehad had, en daarna zou hij zijn grote penis weer bruut mij me naar binnen duwen. Ik huiverde van verlangen.

Van binnen schreeuwde ik om aandacht, maar ik durfde niet te roepen. Ik wilde het spel niet bederven, alhoewel ik eigenlijk niet eens wist hoe dit spel gespeelde diende te worden. Ik hield mijn adem en luisterde naar geluiden van beneden. Aan het licht te zien moest het al ruim negen uur geweest. Gelukkig was het zaterdag en had ik vandaag alle tijd van de wereld. Gisteravond had ik niet verwacht langer dan een uurtje binnen te zijn, zodat ik ruim op tijd weer terug kon zijn voordat mijn vriend thuis kwam van het voetballen. Nu was ik hier al meer dan twaalf uur, waarvan het allergrootste gedeelte in precies deze positie.

Eindelijk hoorde ik geluiden van beneden. De deur voor de zoldertrap werd geopend en ik hoorde weer de trage, maar zelfverzekerde tred op de trap. Elke trede leek langzamer overwonnen te worden, en met elke trede ging mijn hartslag omhoog. Angstig, maar vol adrenaline keek ik naar de schuifdeur die eindelijk van zijn plaats gleed. De man stond in vol ornaat in de deuropening. Ik keek naar hem op, spande mijn spieren en wachtte op wat er ging gebeuren.

De man keek me maar nauwelijks aan en liep meteen door naar het bed. Hij trok de lakens van me af en trok de klittenband boeien van mijn benen open. Zonder een blikt e werpen op mijn luier liep hij naar het hoofdeind en opende alle andere klittenband sluitingen. Onzeker ontspande ik mijn spieren en rekte ik me uit. Eindelijk was ik vrij en ik bewoog in het bed om mijn stramme gewrichten weer wat soepeler te krijgen. Ik keek naar de houding van de man en voelde teleurstelling opkomen. Dit was niet de ontvangst die ik had verwacht. De man keek niet verontwaardigd naar mijn luier, of kwaad. Er was geen enkele spanning op zijn gezicht af te lezen.

"Wat... Wat gebeurt er...?" Vroeg ik voorzichtig, maar de man schudde zijn hoofd.

"Je hoeft niets te vragen, ik geef toch geen antwoord." Zei hij met een minieme glimlach die in niets op de satanische glimlach van gisteravond leek. "Kom je bed uit, er staat beneden ontbijt voor je klaar in de keuken." Zei hij. Hij draaide zich om en liep de kamer uit. Beduusd, een beetje verontwaardigd zelfs, keek ik hem na. Ik kwam overeind op het bed. Was dit nu alles? Had ik hierom de hele nacht vastgebonden gelegen? Ik keek naar beneden, naar mijn luier. Mijn had gleed naar mijn kruis en voelde het warme plastic, met daaronder het zachte absorberende materiaal van de luier, verzadigd met mijn urine. Het elastiek sneed in mijn liezen en mijn vinger gleed tussen het elastiek en mijn huid. Het was er vochtig en een rode striem was er zichtbaar.

Ik schoof mijn benen over de neergelaten railing en zette mijn blote voeten op het koude zeil. Ik twijfelde of ik mijn luier uit zou doen, maar ik besloot van niet. Misschien ging het spel nog wel verder, en was deze pauze om me onzeker te maken. Misschien had ik het niet helemaal begrepen, had ik de juiste signalen niet opgevangen, of misschien zag ik signalen die er helemaal niet waren. Met niets meer aan dan een doorweekte luier die tussen mijn benen leek in te zakken, liep ik de trappen af. Via de gang kwam ik in de keuken en ik zag er inderdaad een bordje met een boterham met kaas staan. Er stond een glas melk naast. De man was niet te zien en ik hoorde hem ook niet. Staand aan het aanrecht at ik de boterham op en dronk het glas melk leeg. Terwijl ik het glas op het granieten aanrecht terugzette hoorde ik achter me iemand de keuken inkomen. Ik draaide me om en schrok.

Ik keek recht in de ogen van mijn vriend!

"Peter!" Van schrik deinsde ik achteruit, mijn gezicht werd vuurrood van schaamte en ik voelde mijn knieën knikken. De schok was zo hard aangekomen dat ik geen idee had wat ik moest doen, en logisch nadenken was er al helemaal niet meer bij. Ik realiseerde me dat ik vrijwel naakt voor hem stond en de schaamte raakte me diep van binnen. Met beide handen bedekte ik mijn luier, maar mijn handen waren niet groot genoeg. Ik zag zijn blik langzaam naar beneden glijden, langs mijn borsten, via mijn navel, naar mijn luier. Het moet een belachelijk gezicht geweest zijn en ik zocht wanhopig naar iets om te zeggen. Hoe kon ik hem dit uitleggen? Was er een logische reden te bedenken waarom ik bij een wild vreemde in huis met niets dan een stinkende luier om in de keuken zou staan?

Peters blik was die van verontwaardiging en zelfs woede. Hij zij niets en liet mij in onzekerheid over wat er nu ging gebeuren. Ik wist met de situatie geen raad en kon niets anders doen dan wachten en hopen dat Peter de eerste stap zou doen. Zijn blik was nu strak gericht op mijn kruis en heel langzaam haalde ik mijn handen weg. Hij zag toch wel dat ik een luier droeg en hij had ook allang gezien dat mijn luier niet meer droog was. Hij bekeek mijn luier en eindelijk kwam zijn blik weer omhoog. Denigrerend keek hij me aan.

"Je hebt straks heel wat uit te leggen. Kleed je aan, en trek die belachelijke luier uit!" Zei Peter kwaad. Ik geloof niet dat ik hem ooit zo kwaad gezien had als nu. Ik had hem bedrogen met een andere man, ik had niets verteld over mijn fantasieën, en tenslotte werd ik nog op heterdaad betrapt ook. Ik boog mijn hoofd en beschaamd rende ik langs hem heen. Ik herinnerde me nog dat mijn kleren in de eetkamer moesten liggen, daar had ik ze gisteravond achtergelaten. Tranen welden in mijn ooghoek op, terwijl ik trillend voor de eetkamertafel stond. Mijn kleren lagen netjes opgevouwen op tafel en er lag zelfs een handdoek voor me klaar. Ik legde mij handen op de rand van de tafel en leunde voorover. Ik voelde me miserabel en smerig. Ik voelde me schuldig voor alles wat er gebeurd was, ik had mijn vriend bedrogen, onze relatie verpest, en voor eeuwig zijn liefde verloren. Ik haatte mezelf.

"Schiet op!" Hoorde ik van achter me. Het was de stem van Peter en zijn ongeduld was vermengd met woede. Zijn stem raakte me diep in mijn ziel en woedend, vooral op mezelf, scheurde ik de luier van me af. Het plastic met de vieze inhoud viel tussen mijn benen op de grond neer en ik keek voorzichtig naar Peter. Zijn blik deed me zo vreselijk pijn, en ik heb me nog nooit eerder zo vernederd gevoeld. Ik wendde mijn blik af en met zijn ogen prikkend in mijn rug veegde ik me met de handdoek snel even droog. Natuurlijk werd ik er niet schoon van, ik stonk naar zweet en urine, maar ik wilde zo snel mogelijk hier weg. Ik trok mijn slipje aan, nog smoezelig van gisteravond en daarna de rest van mijn kleren. Ik stak mijn blote voeten in mijn schoenen en strikte mijn veters losjes. Peter stak mijn jas naar me toe en snel trok ik hem aan. Ik voelde een ongeduldige duw naar de voordeur toe en zonder om te durven kijken liep ik het huis uit.

Ik had geen aanmoedigingen nodig en snel stapte ik op mijn fiets en racete ik naar huis. Ik voelde dat Peter me op de hielen volgde, maar durfde niet naar hem om te kijken. Ik kon hem niet in de ogen kijken, ik schaamde me om wat ik gedaan had. Ik had zijn vertrouwen en zijn liefde verraden. Via het smalle gangetje tussen de tuinen door kwamen we bij ons fietsenschuurtje aan. We huurden een kleine bovenwoning en deelden dit schuurtje met de mensen die beneden woonden. Via de tuin en een ijzeren trap konden we op ons balkonnetje komen. Meestal gebruikten we de balkondeur als voordeur, aangezien de voordeur uitkwam in een donker en smerig portiekje.

Nerveus zocht ik naar de sleutels in mijn zakken, op zoek naar de sleutel van het fietsenschuurtje, maar Peter was sneller. Hij was afgestapt en naast me komen staan. Hij stak zijn sleutel in het slot en opende de deur voor me. Hij stond nu zo dicht bij me, en nog nooit had ik me zo ongemakkelijk gevoeld in zijn nabijheid. We woonden nu al bijna een jaar samen en daarvoor kenden we elkaar al een aantal jaren. Pas de laatste twee jaar was onze vriendschap in een serieuze relatie uitgemond en eigenlijk hadden we nooit serieuze relatieproblemen gehad, dacht ik.

Peter zette zijn fiets ook in de schuur en terwijl hij de fietsenschuur afsloot liep ik de ijzeren trap op. Ik vond mijn sleutels in mijn zak terug en opende de deur. Peter was ook al bijna boven en ik stapte net naar binnen toen Peter de laatste trede van de trap nam. Drie seconden later stapte hij ook de kamer binnen. Nerveus en angstig keek ik naar hem, maar hij draaide zich van me af en sloot eerst heel traag de deur. Het leek alsof hij me zo lang mogelijk wilde laten wachten, alsof hij me nog nerveuzer wilde maken. Eindelijk draaide hij zich naar me om en heel even keken we elkaar recht in de ogen, voordat ik mijn blik afwendde en naar de grond keek.

"Ik... Het spijt me, ik..." Stamelde ik. Peter zweeg. Waar moest ik beginnen met uitleggen wat er gebeurd was? Wat wist hij al? Wat had Peter al gehoord? Moest ik uitleggen wat ik gedaan had, of moest ik beginnen met excuses? Heel voorzichtig keek ik nog eens op naar Peter, in de hoop enige aanwijzingen te vinden over hoe ik moest beginnen en wat ik moest vertellen. Ik zag alleen maar woede en een beetje teleurstelling op zijn gezicht, maar ook een bepaalde spanning die ik niet meteen thuis kon brengen. Hij keek me aan, zonder te bewegen en zonder iets te zeggen.

"P... Peter, ik..." Stotterde ik, maar ik zag dat Peter zijn hand ophief, zijn vingers open en gestrekt en de binnenkant van de hand naar me toe gericht. Met een enorme pets en een stekende pijn voelde ik hoe de hand mijn wang raakte. Ik wankelde achteruit, verbaasd, verbijsterd. Ik kermde en tranen sprongen uit mijn ooghoeken weg. Ik was beduusd, in de war. Dit was niet mijn Peter, dit was niet de zachtaardige jongen met wie ik samenwoonde. Dit was niet de jongen die nooit in ruzies terecht was gekomen, die gevechten uit de weg ging, en die met voetballen nog nooit een gele kaart had gehad. Dit was niet de Peter die al wit wegtrok bij een splinter in zijn vinger.

Ik werd bij mijn haren gegrepen en Peter sleurde me naar de badkamer toe. Ik werd tegen de betegelde wand van de douchecel geworpen en voelde hoe mijn rechterpols werd beetgepakt en hoog op werd getild. Ver boven mijn hoofd voelde ik het koude metaal van een handboei, en ik luisterde naar de ratelende klikken van het sluiten van de handboei. Ook mijn andere pols werd ver boven mijn hoofd in de handboei gedrukt en het kille, dunne metaal sneed in mijn polsen. Ik kon nog maar net met platte voeten op de grond blijven staan, maar weer werd ik in mijn bewegingsruimte beperkt. Ruw werd ik omgedraaid en ik keek in twee opgewonden ogen. Zijn gezicht kwam dichterbij en zijn blik doorboorde me bijna.

"Onze relatie is voorbij!" Zei hij en ik voelde een steek van pijn diep van binnen. Ik was onzeker over de vreemde houding die Peter aannam, het was iets waar ik hem nooit voor had aangezien. Het was echter wel een houding die hem leek te liggen, een houding die hem gemakkelijk leek af te gaan. "We zullen moeten werken aan een nieuwe relatie. Elk half uur krijg je met de zweep, net zolang totdat ik denk dat jij je les hebt geleerd!" Zei Peter. Hij legde zijn hand op mijn wang en ik huiverde. Dit was niet de Peter op wie ik verliefd was geworden. Ik was onzeker en bang. Nog nooit had ik deze emotie op zijn gezicht gezien, en het maakte me bang.

"Als de klok slaat zullen we beginnen." Zei Peter en abrupt draaide hij zich om en liep de badkamer uit. Ik huilde en smeekte om genade, maar de badkamerdeur werd gesloten en ik bleef in het donker achter. Ik hoorde zijn voetstappen op het parket, hij liep van de badkamer weg. Ik was in de war. Ik wilde geslagen geworden, en vastgebonden en vernederd, maar ik wilde ook de liefde. Het leek zo'n mooie combinatie. Ik hield van Peter, hij hield van mij. Bij hem kon ik de liefde en de genegenheid vinden die ik nodig had. Tegelijkertijd kon ik ook mijn andere behoefte vervullen, maar bij iemand anders. Iemand die me pijn deed en vernederde. Het was een perfect evenwicht geweest, maar dat was nu voorbij. Ik was bang dat als Peter de rol van de van mijn geheime vriend zou overnemen, ik niet meer de genegenheid en de liefde bij hem zou kunnen vinden.

Ik schrok. Ik hoorde de oude koekoeksklok die we op een rommelmarkt hadden gekocht slaan, en de spanning nam meteen toe. De voetstappen kwamen naar de badkamer toe en de deur werd geopend. Peter trok aan het koortje en het licht flikkerde aan. Ik stond met mijn rug naar de muur en bekeek mijn vriend. Een lichte huivering trok door me heen toen ik zag dat hij de zweep van mijn geheime vriend had meegenomen. Dit was de zweep die me zoveel pijn had gedaan, de zweep die geen genade had getoond en die rode striemen op mijn achterwerk had achtergelaten. Striemen die gelukkig snel wegtrokken en die ik maar met moeite voor Peter verborgen had kunnen houden. Zijn houding was niet zo vastberaden en krachtig als ik had gehoopt, maar hij toonde geen genade. Zonder een woord te zeggen opende hij mijn spijkerbroek en trok hem tot op mijn enkels naar beneden. Ik moest uit de broek stappen en tilde een voor een mijn voeten voor hem op. De broek werd achteloos in de hoek van de badkamer gegooid. Mijn slipje werd ook naar beneden getrokken, en ook daar stapte ik uit. Peter bukte en verfrommelde het slipje en bracht het naar mijn gezicht. Hij duwde het tegen mijn lippen aan en voorzichtig opende ik mijn mond. Kokhalzend voelde ik hoe het slipje diep mijn mond werd ingeduwd, de tranen sprongen er van in mijn ogen. Ruw werd ik omgedraaid en ik werd met mijn borst tegen het koude tegelwerk geduwd.

"Vijftien slagen." Hoorde ik Peter achter me zeggen, hij klonk nerveus en opgewonden. Ik beefde en trok mijn billen samen, wachtend op de eerste slag. De zweep zoemde door de lucht en mijn gil werd gedempt in mijn slipje. De slag was hard, harder dan ik had verwacht. Hij toonde geen genade, sloeg zo hard als de kleine ruimte het toeliet. Mijn lichaam verkrampte onder de volgende slag, net zo hard als de eerste. Mijn vriend die altijd zo lief en vriendelijk was, was veranderd. Dit was niet de Peter die ik had leren kennen, dit was een Peter die veel meer wist van SM dan ik had gedacht.


Ik was uitgeput. Het gewicht van mijn lichaam hing zwaar aan mijn polsen die door de handboeien boven me aan de muur geketend waren. Mijn voorhoofd rustte tegen de tegelwand. Mijn polsen deden pijn, maar die pijn was niets vergeleken met de pijn in mijn billen. Hoe lang hing ik hier nu al? Hoe lang werd ik nu al elk half uur met de zweep afgeranseld? Ik wist het niet. De halve uren leken zich aaneen te rijgen en de dag sleepte zich eindeloos voort. Ik had mijn plas laten lopen en mijn voeten stonden in mijn eigen afgekoelde urine. De deur werd opengegooid en ik draaide mijn hoofd naar de deur toe. Weer stond Peter klaar. Weer zou ik moeten voelen wie hier de baas was.

Ik draaide mijn hoofd van hem af. Ik was klaar voor hem. Hij zou de mijn slipje uit de wastafel pakken en in mijn mond duwen. Gillen zou ik allang niet meer, ik kon de pijn nu verdragen en meer dan kermen zou ik niet doen. Misschien was hij minder hard gaan slaan, of misschien paste mijn lichaam zich aan hem aan, was mijn pijngrens opgeschoven. Ik voelde zijn hand op mijn schouder en ik draaide mijn gezicht naar hem toe. Ik keek hem niet aan, keek naar de grond en opende automatisch mijn mond. Ik zou mijn stinkende slipje ontvangen. Mijn mond bleef leeg.

Hij legde zijn hand op mijn schouder en draaide me kordaat om. Met mijn rug naar de muur keek ik recht in het gezicht van Peter. Het stond gespannen. Hij opende zijn broek en trok zijn spijkerbroek een stuk naar beneden. Mijn blik concentreerde zich op zijn onderbroek en zonder te aarzelen trok hij zijn stijve penis naar buiten. Mijn zijn hand duwde hij mijn bovenbenen uit elkaar en baande hij de weg. Met een paar krachtige stoten duwde hij zich ver in me. Zijn lichaam perste zich tegen de mijne, ik rook zijn mannelijke zweetlucht. Hij legde zijn vrije hand in mijn nek en greep me bij mijn haren. Hij trok mijn hoofd achterover, mijn rug kromde, en hij keek me recht in de ogen. Genadeloos duwde hij zijn onderlichaam in pompende bewegingen tegen me aan. Mijn lichaam schokte in de boeien wanhopig zoekend naar houvast. Mijn lichaam was een speelbal wat hulpeloos heen en weer werd geslingerd. Mijn billen stootten keer op keer pijnlijk tegen de muur. Ik zag zijn blik vertroebelen, hij keek bij me vandaan en kermde. Hij stootte nog drie keer, onregelmatig, en toen was het alweer voorbij.

Hij hijgde in mijn gezicht en trok zich uit me terug. Meteen werd ik weer met mijn buik tegen de muur gedrukt. Ik durfde niet om te kijken, maar voelde dat hij nog steeds heel dicht bij me was. Ik voelde me vies, gebruikt, maar tegelijk opgewonden. Instinctief voelde ik dat zijn afstraffing zijn hoogtepunt bereikt had, of bijna ging bereiken. Mijn vriend had zijn eigen spanning kunnen afreageren op mij, zijn seksuele drift had een uitlaatklep gevonden. Ik hoopte dat ik die kans ook zou krijgen. Als sinds gisteravond hoopte ik op mijn eigen orgasme, maar ik had er niet de kans toe gekregen.

Ik hoorde iets zacht rinkelen boven mijn hoofd en voelde hoe er aan mijn handboeien werd gerommeld. Ineens sprong mijn linker handboei open en mijn arm zakte krachteloos naar beneden. Ook mijn andere handboei klikte open en aan de voeten van mijn geliefde stortte ik naar de grond. Ik leunde tegen zijn benen terwijl ik mijn gezicht tegen zijn bovenbeen drukte. Zachtjes huilend wreef ik over mijn zere polsen en meteen daarna gleed mijn hand naar mijn billen. Mijn pijnlijke huid leek te verkoelen onder de zachte druk van mijn eigen hand.

"Kijk me aan!" Hoorde ik streng. Mijn hoofd kwam langzaam omhoog en onze blikken kruisten elkaar. "Je krijgt vijf minuten voor jezelf, maar onder toezicht. Gebruik ze goed!" Zei hij streng en ik keek hem niet begrijpend aan. Hij duwde me van zich af en met mijn rug gleed ik tegen de hoek van de douchecel. Niet begrijpend staarde ik naar hem op. Hij had zijn broek allang weer opgetrokken en gesloten en stond tegen de wasmachine aangeleund. Letterlijk uit de hoogte keek hij op me neer. Een huivering trok door me heen toen ik begreep wat ik mocht doen. Hij deed het voorkomen als een gunst, alsof ik het verdiend had.

Ik voelde zijn ogen op me gericht. Zelf keek ik naar de grond. Ik huiverde weer, voelde nogmaals een rilling door mijn lichaam trekken. Mijn schaamte was overweldigend, maar de spanning in mijn lichaam zocht een uitweg. Te lang was ik slechts toeschouwer geweest in mijn eigen lichaam. Langzaam werd mijn hand getrokken naar het punt waar de rillingen vandaan kwamen, gestuurd vanuit mijn onderbewustzijn. Ik opende voorzichtig mijn benen, gleed met mijn wijsvinger tussen mijn schaamlippen door en vond feilloos mijn clitoris. Mijn adem stokte terwijl ik mijn vinger ritmisch op en neer begon te bewegen. Langzaam verdwenen de pijn en de kou uit mijn gedachten, langzaam loste de wereld om me heen op en ik voelde hoe mijn lichaam zich steeds krampachtig begon te bewegen. Toen de eerste golf genot me overspoelde voelde ik mijn hoofd pijnlijk achterovergetrokken worden. Pijn vermengde zich met genot toen ik van dichtbij in de ogen van mijn vriend keek. Ik durfde mijn ogen niet weg te draaien en kermend van genot voelde ik hoe mijn lichaam het van me had overgenomen.

Schaamte overweldigde me terwijl ik zijn blik op me voelde. Het orgasme trok door mijn uitgeputte en verzwakte lichaam, ongecontroleerd en heftig. Mijn hand lag inmiddels werkeloos tussen mijn benen en ik zakte langzaam onderuit op de tegelvloer. Alle pijn en vernederingen waren vergeten en vergeven, alleen het hier en nu bestond. Mijn vriend bleef me strak in de ogen kijken, hij had me toegestaan om klaar te komen en het idee dat ik me in zijn bijzijn had mogen bevredigen was vernederend. De vernedering maakte mijn orgasme nog heftiger.

Eindelijk was mijn lichaam tot rust gekomen. Ik lag opgevouwen op de badkamervloer, hijgend en uitgeput. Voor een ogenblik sloot ik mijn ogen en probeerde ik tot rust te komen. Mijn vriend bleef doodsstil naar me kijken. Ik was bang. Naast me stond de man waar ik van hield, waar ik genegenheid en liefde had kunnen vinden. Hij had zich een meester getoond in het vervullen van mijn andere behoeften, maar dat moest wel ten koste gaan van het eerste. Hij had me geslagen en vernederd, veel meer dan ik had verwacht en gehoopt. Hij had mijn grens overschreden en verlegd, waardoor zijn acties niet meer voorspelbaar voor me waren. Die onvoorspelbaarheid, en de angst die het met zich meebracht, was iets waar ik niet van had durven dromen. Juist de angst voor het onbekende, voor het gevaarlijke, wond me op. Als het voorspelbaar was en het een spelletje werd, verdween het wezenlijke uit het rollenspel. Het onvoorspelbare was juist de reden waarom ik steeds naar die vreemdeling was teruggegaan. Hij was de onbekende, de onvoorspelbare factor.

Ik was bang, bang dat ik niet meer de liefde zou kunnen vinden die ik ook nodig had. Het was een vreselijk dubbel gevoel, maar ik had beide kanten van het spanningsveld nodig om gelukkig te zijn: haat en liefde, angst en genegenheid, pijn en tederheid.

Een kwartier later had ik mijn antwoord. Ik had me mogen douchen en mijn vriend had me helpen aankleden. Hij had mijn billen voorzichtig ingesmeerd met een verzachtende zalf. Ik zat dwars op de bank, mijn benen over de zijne heen en met mijn hoofd leunde ik tegen zijn borst. Ik voelde zijn arm beschermend op me heen. Ik rilde nog eens, maar mijn pyjamapak en zijn nabijheid bood me genoeg warmte. Ik voelde hoe zijn hand mijn pyjamabroek in gleed en heel langzaam bewoog zijn hand naar mijn kruis. Ik opende mijn benen een klein stukje en voelde hoe hij zijn hand op het warme plastic van mijn veel te dikke luier legde. Hij drukte een kus bovenop mijn hoofd en trok me nog iets verder tegen zich aan. Hij zij niets, hij hoefde ook niets te zeggen. Ik voelde me veilig in zijn armen en ondanks de zeurende pijn in mijn billen voelde ik me volmaakt gelukkig.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
W Is fantasie ook overspel? 16+ Verhalen 67
Mr.Nobody Onrealistische contactadvertenties zonder actieve deelname/introductie moderator talk 6
R Ultima met of zonder heupband Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
M een volle luier zonder viezigheid Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tenaatje@ Vannacht nat geworden paar keer met een lfb abdry lekkere dikke luier zonder inlegger zit goed . Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
plassertje Zonder luiers Pub 8
H Hoe probeer ik Abdl uit zonder iets extra’s te kopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
G Mag de naam van dit subforum zonder spatie.... Ideeën Bus 1
A Kan het zijn dat je mensen die abdl zijn kent zonder dat je dat weet? Algemeen 92
little baby boy beter slapen met luier dan zonder Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
S verschonen zonder douche / babydoekjes ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
P Net echt: Fun met een kitgun! (Of, hoe ik in het in mijn broek doe zonder de geur) Broekplassers en Poepers 25
G Verwijderen van topics zonder feedback Forum en Chatregels 37
Basic Neon Aandoen zonder gebruiken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
A Borstvoeding geven zonder productie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
PB'tje Leven zonder plastic broek ? Plastic broekjes liefhebbers 25
Dl Stel Luier vol plassen zonder aan te hebben. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
V Vragen met of zonder antwoord? 16+ Board 5
Baby Charlotte wie speelt er weleens in speelparadijs zonder kinderen mee te nemen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
broekie Heb jij liever plastic broekjes met drukknoopjes of zonder drukknoopjes of liever strikslips? Plastic broekjes liefhebbers 59
Ares Nieuwe serie Forsite zonder opdruk Vragen & Info Shop 5
K Niet kunnen slapen zonder luier om Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Rind ABU Cushies V2 - maar dan zonder print...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
smartin luiers dragen op je werk zonder dat iemand het door heeft Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
luierbroekje-1993 Tena slip ultima zonder cottonfeel? Product & Winkel Testverslagen 2
Fun-luier hoe kan ik luiers krijgen zonder dat mijn ouders erachter komen Tiener Baby's / Luierliefhebbers 3
Jongen24jaar Voor het eerst zonder opzet in bed geplast. Broekplassers en Poepers 14
luieluieraar naar de bioscoop in amsterdam met of zonder luier?? N 2
Dl Stel Luiers of luierbroekjes zonder pulp Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
B Dag zonder broek in Colombia AB/DL Fotos 1
H Welke luierbroekjes zonder nat bed of broek? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
M laxeer 4 daagse zonder verschonen. Broekplassers en Poepers 17
Frasion Bed plassen zonder je iets merk en zonder echte spullen te gebruiken 16+ Board 24
N Voor alle kansloze gasten zonder oppas/mama/whatever Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Bab Diap Op vakantie zonder luiers. O 39
W Waar vind ik zwarte body zonder mouwen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
dutchy Iets te lang gechat zonder luier AB/DL Fotos 3
diaper ed diaree gevoel, zonder de rotzooi en stank ervan Tiener Baby's / Luierliefhebbers 9
Luierboyy Erectie (doormiddel zonder luiers) Pub 6
Little Simba hoe kan ik luiers bestellen zonder dat me ouders er achter komen en waar Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
T 24/7 zonder medische reden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T uren lang in de chat zonder een woord te zeggen moderator talk 2
J 5 weken zonder luiers faalt Tiener board 4
luierbaby22 slaap jij met of zonder Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 128
BBooYY Forum bezoeken zonder dat het opgeslagen word in je browser. Algemene info 16
C plassen zonder luier aan.... AB/DL Fotos 18
klein catheters plassen zonder dat je verneemt 16+ Board 345
Similar threads















































Bovenaan