Overvolle luier

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 5,6%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 4 22,2%
  • 7

    Stemmen: 5 27,8%
  • 8

    Stemmen: 1 5,6%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 7 38,9%

  • Totaal stemmers
    18

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Harold_Jen


Er was eens een man die 30 jaar was en naar de naam Jaap luisterde. Hij was heel rijk en had geen baan.
Hij hield erg van luiers en vond het ook fijn behandelt te worden als baby.
Dus zocht hij iemand om hem te ''heropvoeden''. Hij had een advertentie op het internet gezet.
Een week later meldde een vrouw van ongeveer 30 jaar zich aan.
Ze hadden afgesproken op vrijdagavond bij Jaap thuis.

1 - Vrijdagavond -
Het was acht uur 's avonds. Er werd aangebeld. Jaap deed de deur open en zag de vrouw staan.
Ze stelde zich voor als Annie.
Ze liep naar binnen. Eerst dronken ze wat voor dat ze de zaken gingen bespreken.
Toen begon Annie te praten over wie, wat, waar en wanneer.
''Oké'' zei ze ''We gaan maandagmorgen om acht uur beginnen met jou 'heropvoeding'. Je hebt dan al ontbeten. Maar eerst even een paar regels bespreken.
1. Als we maandagochtend beginnen noem jij mij voortaan mam, mamma of iets in die richting.
2. Jij doet wat ik je zeg.
3. Geen seksueel gebeuren
4. Als jij iets doet wat niet mag krijg je billenkoek
5. Kom niet zelf je bed uit 's ochtends of 's nachts, wacht tot ik je uit bed haal.
6. Je krijgt als maaltijden babyvoeding.
7. Als je tegenstribbelt krijg je ook billenkoek.
8. Als er bezoek komt moet je netjes een hand geven en jezelf voorstellen.
9. Jij draagt de kleren die ik voor je uitzoek. Dat zijn nooit meisjeskleren.
10. Maak mij 's nachts niet wakker, alleen bij levensgevaarlijke situaties
11. Draag altijd een luier en raak die niet aan
12. Als je dorst heb moet je het zeggen
13. Doe al je behoeften in een luier.
14. Wc is verboden gebied. Bij betreden van de toilet krijg je billenkoek.
15. Ik doe altijd aardig, maar als je vervelend bent moet ik maatregelen nemen.
16. Wees ook aardig tegen anderen.
17. Eet en drink alleen wanneer ik zeg dat het mag.
18. De eerste dag krijg je geen billenkoek omdat je dan nog moet wennen.
Nou, dat was het'' zei Annie ''Nog iets aan toe te voegen of te veranderen?'' vroeg ze aardig
Annie gaf Jaap een lijst met alle regels. Ze zeiden gedag tegen elkaar en Annie vertrok.
Ze zei dat ze er vijf voor acht zou zijn.

2 - Maandag -
De deurbel ging. Jaap deed open, en zoals verwacht stond Annie daar.
het was vijf voor acht. Annie was altijd stipt.
''Zo'' zei Annie lief tegen Jaap ''kom je mee naar boven voor een luier?''
Jaap knikte. Om vijf over acht zat Jaap geluierd beneden in de kamer op de bank.
Annie had een box meegenomen en een commode en een kinderbed etc.
''Heb je dorst, Japie?'' vroeg Annie. Jaap knikte. ''Wat zeg je?'' zie Annie geduldig
''Ja'' zei Jaap. ''Ja wie?'' vroeg Annie een beetje geiriteerd maar nog steeds vriendelijk
''Ja mam''. Annie prees hem.
Ze verdweem in de keuken en kwam een paak minuten later terug met limonade in een tuitbekertje.
''Dank je wel'' zie Jaap beleefd. Hij dronk het op. ''Ga maar even in de box zitten'' zei Annie en ze hield het deurtje open.
Jaap kroop met zijn bekertje naar binnen. Daar dronk hij het rustig op.
Toen hij het op had kwam Annie de beker halen en zei ''Ga maar lief spelen, ik ben even een uurtje of twee weg''
Ze trok haar jas en schoenen aan en vertrok. Jaap keek op de klok. Het was kwart over twaalf. Dan zou ze ongeveer kwart over twee weer terug zijn.
Ook had ze hem ze flessen limonde van elk een liter gegeven. Die moesten op zijn wanneer ze terug was.
Jaap dronk een half flesje leeg en keek rond in de box.
Er lagen wat autootjes, blokken, een kussen en wat duplo. Ook lag er een teddybeer met een stropdas, maar verder geen kleding.
Jaap ging maar wat spelen met de blokken

Na een tijdje was het een uur. Nog vijf kwartier te gaan dacht Jaap. Hij had nog een halve liter limonade.
Hij was gaan slapen op het kussen en was net weer wakker geworden. Het was maar een half uur. Hij ging met de blokken een hoge toren bouwen.
Met de auto's ging hij er om heen rijden. Toen voelde hij de aandrang om te plassen. Hij hield het op. Maar de aandrang werd steeds erger en toen plaste hij lekker in zijn luier.
Hij voelde de warme urine naar beneden stromen naar zijn kont vanwege zijn zithouding. Hij bedacht toen dat hij de vijf kwartier het beste slapend kon doorbrengen.
Om kwart over twaalf werd Jaap wakker met een druk op zijn blaas. Hij liet het stromen en zag zijn luier dikker worden. Het voelde lekker warm en hij ging weer slapen.

Om een paar minuten over twee werd hij voor de derde keer wakker met druk op zijn blaas om zijn vierde plas te doen.
Rustig liet hij het lopen in zijn volle, dikke en warme luier.
Hij ging even rustig met de blokken spelen. De voordeur ging open en Annie kwam binnen.
''Hallo Japie, zo te zien aan jouw dikke luier heb je die al flink gevuld.''
Jaap knikte. ''Zullen we eerst dan even lunchen, dan verschoon ik je daarna'' zei Annie
''Ja mamma'' zie Jaap braaf. Annie maakte in de keuken een papje voor Jaap.
Na vijf minuutjes kwam ze Jaap halen en hij werd met riempjes vast gezet aan de kinderstoel.
Eerst ging Annie een broodje eten en daarna pas zou ze Jaap te eten geven.
Jaap zat watertandent te kijken nar hoe Annie haar brood at.
Hij moest nog een keer plassen deed dat ook. De volle luier werd nog voller en weer lekker warm want hij was inmiddels al weer koud geworden.
Daarna gaf Annie Jaap te eten. Ze voerde Jaap het hele bordje pap leeg.
Annie stond op en zette alles in de vaatwasser. ''Ik wacht nog even een uurtje met verschonen, dan kan de maaltijd een beetje zakken.
Anders maak je je schone luier gelijk weer vies. Dat zou zonde zijn.''
Van Annie mocht hij, omdat hij vanmiddag zo braaf was, even televisie kijken. Tekenfilms, wel te verstaan.

Na ongeveer drie kwartier tv kijken voelde Jaap aandrang om te poepen. Hij begon een beetje heen en weer te schuiven want poepen in een luier had hij nog nooit gedaan.
Natuurlijk merkte Annie dat best op. ''Moet je poepen, lieverd? Toe maar, ik verschoon je gelijk. Ga maar even staan.''
Jaap ging staan.Jaap wilde het ophouden, maar na een tijdje spoot hij zijn hele endeldarm leeg in zijn luier. De warme brij ging over ziujn billen en tussen zijn benen in.
''Goed zo, grote jongen'' zei Annie strots. ''Ga maar even zitten om dit even af te kijken''.
Jaap ging zitten en alle poep werd uitgesmeerd over zijn kont. Toen was het programma ten einde.
''Kom maar mee naar boven'' zei Annie ''Dan verschoon ik je''.
Jaap liep achter haar aan naar de hal toe. De uitgesmeerde en vast geplakte poep schoof in zijn luier bij elke stap.
Toen moest hij ook nog plassen. Hij zou zo verschoond worden, dus een plas kan er wel bij.
Maar daardoor werd de poep heel dun en plakkerig en stroomde rond in zijn overvolle luier.
Boven aangekomen in Jaaps kamer stond daar een commode. ''Ga maar even zitten Jaap, ik maak de badkamer klaar''.
Jaap ging zitten op de commode en alle poep perste zich door zijn hele luier.
Annie kwam terug. ''Ga maar op ja rug liggen. Jaap deed dat en nu ging de poep over zijn rug.
Ze maakte de luier los en gooide die in de luieremmer.
''Kom maar mee naar de badkamer'' zei ze
Daar werd Jaap helemaal schoongespoeld door Annie.

Inmiddels was het al half zes dus Annie zou aan het eten beginnen.
Jaap werd weer in de box gezet.

Na een half uurtje was het eten klaar en Jaap werd vastgezet in de kinderstoel en Annie at aan tafel de maceroni op.
Jaap had trek en de maceroni zag er lekker uit.
Pas tien Annie klaar was ging ze pap voeren aan Jaap. Echt lekker was het niet, want er was te weinig zout naar Jaaps idee.
Toen hij dat op had kreeg hij nog een klein bakje vruchtenyoghurt. Dat smaakte dan weer mierzoet.
Het was immers ook voor kleine kinderen en die houden van zoete dingen.

Om zeven uur was Jaap klaar met eten. Hij had al geplast in zijn luier.
''Kom maar mee Japie'' zei Annie en Jaap liep achter haar aan de trap op.
Bij het kinderbed voelde Annie aan Jaaps luier. ''Zo, die verschonen wij even''.
Zo werd Jaap verschoond en gepoederd en gezalft etc.
Zo werd hij in het bedje met spijlen gelegd. ''Niet eruit klimmen, anders heb ik een trappelzak voor je, en dat beperkt je bewegingsvrijheid, en dat willen we niet''.
''Ja mamma'' beloofde Jaap.

Jaap lag in bed en moest plassen. Hij liet het lopen. Zijn luier voelde lekker warm aan.
Maar toen moest hij ook nog poepen. Hij besloot het op te houden en gaan slapen.

Jaap werd wakker. Het was midden in de nacht. Hij moest behoorlijk poepen.
Opeens poepte hij zijn luier vol. Zijn poepluier zat ook best warm. Hij ging liggen. Proberen niet in de poep te liggen was zinloos, dat deed hij toch wel in zijn slaap.
Hij kon maar moeilijk in slaap komen. Toen moest hij ook nog plassen. Hij hield het op om de poep niet zacht te maken.
Dat lukte natuurlijk niet en plaste de hele luier vol. Nu werd de poep zacht. De poep spreidde zich uit.
Hij was heel vies, maar viel toch in slaap.

3 - Dinsdag -
De volgende ochtend werd Jaap wakker door Annie. Ze deed de gordijnen open.
''Wakker worden, slaapkopje''. Er hing een poep- en plaslucht in de kamer.
Jaap had ook de hele nacht in een vol gepoepte luier geslapen. Hij moest nodig plassen.
Annie kwam naar hem toe. ''Zo, heb jij je luier helemaal vol gemaakt? Grote jongen hoor. Doe nog maar lekker een plasje''.
En Jaap deed dat. Het was lekker warm. De prut in zijn luier werd nu nog dunner.
''Zo, gaan wij zo even lekker ontbijten, dan verschoon ik je daarna''.

Beneden werd Jaap in de kinderstoel gezet en ze poep bewoog door de luier heen.
Er werd weer eten opgedient. Een fruithapje.
Het was redelijk lekker. Ook kreeg Jaap er wat limonde bij.

Na het eten mocht hij televisie kijken. Hij plaste nog meer in zijn luier.
Toen, even later, moest hij poepen. Zijn luier zat toch al vol en hij poepte de luier vol.
De luier was nu echt overvol en onder de luier zat Jaap waarschijnlijk helemaal onder.
Annie wist dat niet want was net op de toilet. Toen ze terugkwam ging ze naast Jaap op de bank zitten.
Het mobieltje van Annie ging af. ''Ja, ja, uhuh, oké dan'' zei ze in de telefoon ''voor hoe lang? Oké, dat is dan geregeld, ik kom zo''.
Ze hing op. Na vijf minuten zei ze ''Ik ben even een kwartier naar mijn werk, ik verschoon daarna je luier, want als ik het nu doe, bevuil je binnen een uur de volgende van je ontbijt''.
Ze zette een halve liter limonde in de box en deed Jaap er ook in. ''Ik ben zo weer terug'' zei ze en met die tekst vertrok ze op twaalf uur.
Kennelijk had ze ook vloeibare voeding in een flesje gedaan. Want daar stond een flesje met zuigtuut van in de box.

Daar zat hij, in zijn poepluier, in de box.
Het was al één uur en Annie was er nog steeds niet. Hij had dorst, maar al zijn drinken was al op. Hij moest heel nodig plassen.
Hij liet het rustig lopen en de volle, bolle luier werd nog voller en boller. Hij had dorst en begon te overwegen ook de voeding te drinken.
Het zag er niet zo lekker uit, maar Jaap nam voorzichtig een slok. Zo slcht smaakte het nog niet, vond Jaap, en de dorst ging ook weg.
Om tien over twaalf had hij alle voeding al op. Hij ging maar wat spelen met de autootjes.

Om half een moest hij alweer poepen. Hij wist niet zeker of die poep wel in de overvolle luier er nog bij kon.
Maar hij had nogsteeds zijn twee nachtluiers (tegen lekkage) om met een plastic broekje. Hij poepte in zijn luier toen hij het niet langer op kon houden en was echt enorm vol.
Maar Annie had de luier goed dichtgedaan en lekte niet.
Hij ging weer zitten in de warme poep en deed er ook nog een warme plas bij. Nu was zijn poep pruttelig en zacht.

Pas om half twee kwam Annie weer terug. ''Sorry dat het zo lang duurde. Kom we gaan even lunchen. Oh, je voeding is ook op zie ik, mooi''
Natuurlijk was dat veel te weinig maar gelukkig wist Annie dat ook. Hij werd aan de kinderstoel gezet. ''Poe, wat een volle luier, Japie, maar eerst eten''.
Zelf at ze een boterhammetje en gaf Jaap wat zoutloze troep.
Ze spoelde alles af. Toen ging haar mobiel af. Ze nam op, haalde Jaap uit de stoel en ging op de bank zitten bellen. Jaap ging maar in de box zitten slapen.

Even later werd hij wakker. Hij was half vier. Annie zat nog steeds te bellen. Hij poepte alweer in zijn luier. Voor de vierde keer.
Hij wilde echt een verschoning. Hij deed er ook nog een warme plas bij. Zijn benen werden door de dikke luier een beetje uit elkaar gedrukt.
Het was eigenlijk een warm kussen, zo'n volle luier, maar ook vies, vond Jaap.

Om vijf uur was ze nog steeds aan het bellen. Ze hing op. ''Zo, ik ga even eten maken''.
''Mamma, mamma'' zei Jaap, maar de reactie van Annie was alleen maar ''Nu even niet, Japie''.
Nu werd hij alweer niet verschoond.

Om zes uur was ze klaar met eten maken en zette Jaap in de kinderstoel.''Na het eten verschoon ik je wel Jaap''.
Ze had lasagne gemaakt en daarum duurde het koken lang. Toen ze om half zes haar eten ophad ging ze Jaap weer pap voeren met yoghurt als toetje.

Toen het eindelijk zes uur was werd Jaap op de bank gezet. Hij voelde de grote hoeveelheid poep niet alleen verschuiven toen hij liep, maar zeker toen hij ging zitten.
Pas om zeven uur kwam Annie weer beneden. ''Sorry dat het zolang duurde, maar nu is het echt kinderbedtijd''.
Jaap liep mee naar boven. ''Oh, oh het is al veel te laat. Snel je bedje in.'' Door de dikke poepluier kreeg Jaap zijn pyama niet goed aan.
Snel deed ze Jaap in bed, helemaal zijn luier vergetend.

Jaap moest plassen en hield het niet op, het had toch geen zin. Het was midden in de nacht. Hij moest ook nog poepen van het avond eten.
Pap stroomt snel door je darmen. Hij poepte voor de vijfde keer in zijn luier.

3 - Woensdag -
De volgende ochtend gingen Jaap en Annie eerst ontbijten. ''Ik verschoon je zo wel, Jaap''.
Ze zei dat ze haast had want ze moest zo weer naar haar werk.

Na het eten werd Jaap snel in de box gezet zonder verschoning.
''Je zal nog niet zo nat zijn, want je bent gisteravond verschoond''. Dat was niet zo maar kennelijk was ze dat vergeten.
'' Kom maar, ik doe er even een luier overheen''. En dat deed ze. volgens haar kon er hoogstens een paar plasjes pas in zitten en misschien een kleine drol.
Ze deed weer een liter limonade en een flesje voeding in de box, en nog meer speelgoed en ging de deur uit. Alle limonade moest op zijn

Het was elf uur en om half twaalf wilde het ontbijt eruit. Ook moest Jaap erbij plassen. Hij poepte en plaste de luier voor de zesde keer vol. Deze was heel groot nu, maar er zat nog een luier overheen.

Inmiddels was het half één en alle drinken en voeding waren op. Voor de vierde keer moest Jaap plassen sinds hij het drinken op had en voor de zevende keer poepen sinds de luier om was.
De poep perste zich erbij. Overal, van Jaaps buik tot zijn kruis tot zijn rug en overal zat de poep, gemengd met plas, wat het dun maakte.

Om half twee kwam Annie thuis. ''Kom'' zei ze ''We gaan wat eten en dan verschoon ik je''.
Ze wilde Jaap in de stoel zetten, alleen die wilde niet, omdat hij wist dat de poep zoch zou spreiden in zijn luier als hij ging zitten en ook als de riem in zijn kruis kwam te zitten.
Annie werd boos ''Nou, stoute jongen. Ik geef geen billenkoek want je moet nog worden verschoond. Nee, voor straf verschoon ik je pas morgenochtend''.
Na het eten deed ze een derde luier om de andere twee heen.
Nu kreeg hij voor straf ook een middagdutje. Toen hij in bed lag moest hij voor de achtste keer poepen en plassen. Hij deed nog meer poep en plas erbij.
Hij wist dat de luier lekte en overstroomde, alleen door de andere twee grotere luier werd alles toch opgevangen.

Na het avondeten had hij nog een keer gepoept in zijn luier en lag nu in bed. Morgen zou het worden verschoond.

4 - EINDE -
 

witluiertje

Nieuw lid
je mag hem wel langer in zo een poep luier laten zitten!!!!

en je moet ook eens heelveel laxeermiddel in zijn drigken doen!!!

groetjes witluiertje.
 

Aiden Geelen

vol luier 24/7
witluiertje zei:
je mag hem wel langer in zo een poep luier laten zitten!!!!

en je moet ook eens heelveel laxeermiddel in zijn drigken doen!!!

groetjes witluiertje.
van de hele dag poepen in de luier ik vind dat ook leuk dikke volle luier zitten je kunt altijd mijn mail [email protected] wat af te spreken lijkt me groetjes Race
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate ABDL Luierverhalen 0
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 5
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 11
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 12
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 7
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Bam-Bi Wat is de goedkoopste ab luier ? Luiers 13
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
efteling Vacuum bed met luier om ! 16+ Board 2
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
V Mijn luier vlog AB/DL Fotos 20
T Wat doen jullie tegen zweten in je luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
R Geur of reuk na luier VVV 7
harry6707 Luier maatje voorst Contact advertenties 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
Similar threads


















































Bovenaan