Pak voor me broek deel 1 (TB)

L

Linda

Guest
Zo jonge dame ga jij maar even liggen, ik had het verwacht want de vakantie stond voor de deur en ik had de luiers al in de badkamer gezien. Ik was toen 12 en had hier en daar wel een drynite broekjes aangehad maar hoefde thuis nooit een luier aan. Afgelopen zomer was het een en al drama met die broekjes dus deze zomer zou ik een andere luier aan krijgen.

We zonden zo vertrekken maar ik probeerde er niet veel te denk aan die luier die ik die avond eerder in de badkamer had gezien en ging me vader helpen met het inpakken van de auto maar me zus kwam snel aan zij “moeder roep je al 5 keer” en je moet naar boven om een luier aan te krijgen zodat we kunnen vertrekken. Ik liep naar de tuin en ging wat schommelen en deed of dat ik niet had gehoord. Me moeder had het gehad en zag dat ik de tuin was en riep me onmiddellijk naar binnen. Nou dan doe we het maar hier en ik moest op de bank gaan liggen (me oom en tante en me twee nichtjes waren nog in de huiskamer) Vol schaamte ging ik liggen op de bank en toen ze de luier pakte begon ik te huilen want ik wou echt geen luier om maar me moeder had genoeg gehoord en begon me sandalen los te maken en deed me onderbroek uit. Ondertussen waren me twee nichtje erbij gekomen en vroegen waarom in nog een luier aanmoest en me tante zij toen snel dat als zij niet droog waren in de nacht dat ook moesten (zij waren 8 en 10) echt wat een afgang.

Ik probeerde me te verzetten en wou niet me benen om hoog doen. Maar me vader was het wachten zat en pakt me beet en krijg drie tikken voor me billen (dat was echt jaren geleden dat hij dat deed) Oke ik gaf me over en ging weer liggen en me moeder trok meteen me benen omhoog en ze schroef de luier tot aan me rug en ik deed me benen weer naar beneden en ze maakte de luier vast. Ik voelde meteen hoe dik de luier was en hoe ongemakkelijk hij zat. Ik ging staan en gelukkig viel jurk er meteen over heen maar die luier plakt nu al tegen me benen en bij elke stap voel ik de luier om me heen. Ik wou der wat over zeggen maar gezien de spanning enorm was ben ik maar z.s.m. naar de bus gegaan.
 

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Heel leuk en spannend verhaal, maar ik zou het nog wel even na kijken op taalgebruik, je schrijft veel dingen op in spreektaal. Voorbeeld :

We ZOUDEN zo vertrekken , maar ik probeerde NIET TE VEEL AAN DE LUIER TE DENKEN die ik die avond eerder in de badkamer had gezien. IK ging MIJN vader helpen met het inpakken van de auto. maar MIJN zus kwam ER snel aan ZEI “moeder ROEPT je al 5 keer” JE moet VAN HAAR naar boven om een luier aan te krijgen ,zodat we kunnen vertrekken. Ik liep naar de tuin en ging wat schommelen en deed NET OF IK HET niet GEHOORD HAD. MIJN moeder had het HELEMAAL gehad MET MIJ TOEN ZE zag dat ik IN de tuin was. ZE riep me onmiddellijk naar binnen.

Dit is niet om je af te breken maar om je opbouwende kritiek te geven want inhoudelijk is het verhaal Super.
Ik geniet er van en hoop dat je verder gaat !

Liefs
Betty
 

Punked

Superlid
Bettypoop zei:
Heel leuk en spannend verhaal, maar ik zou het nog wel even na kijken op taalgebruik, je schrijft veel dingen op in spreektaal. Voorbeeld :

We ZOUDEN zo vertrekken , maar ik probeerde NIET TE VEEL AAN DE LUIER TE DENKEN die ik die avond eerder in de badkamer had gezien. IK ging MIJN vader helpen met het inpakken van de auto. maar MIJN zus kwam ER snel aan ZEI “moeder ROEPT je al 5 keer” JE moet VAN HAAR naar boven om een luier aan te krijgen ,zodat we kunnen vertrekken. Ik liep naar de tuin en ging wat schommelen en deed NET OF IK HET niet GEHOORD HAD. MIJN moeder had het HELEMAAL gehad MET MIJ TOEN ZE zag dat ik IN de tuin was. ZE riep me onmiddellijk naar binnen.

Dit is niet om je af te breken maar om je opbouwende kritiek te geven want inhoudelijk is het verhaal Super.
Ik geniet er van en hoop dat je verder gaat !

Liefs
Betty
Ik vind het ook niet altijd 100% prettig lezen, maar houd er wel rekening mee dat ze pas 14 is. Dan schrijf je nog niet altijd perfect. ;)
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
hee,

Taalgebruik, schrijfwijze, verhaallijn. allemaal top!:D
prachtig:D
ga zo door!

groetjes dance
 

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Punked zei:
Bettypoop zei:
Heel leuk en spannend verhaal, maar ik zou het nog wel even na kijken op taalgebruik, je schrijft veel dingen op in spreektaal. Voorbeeld :

We ZOUDEN zo vertrekken , maar ik probeerde NIET TE VEEL AAN DE LUIER TE DENKEN die ik die avond eerder in de badkamer had gezien. IK ging MIJN vader helpen met het inpakken van de auto. maar MIJN zus kwam ER snel aan ZEI “moeder ROEPT je al 5 keer” JE moet VAN HAAR naar boven om een luier aan te krijgen ,zodat we kunnen vertrekken. Ik liep naar de tuin en ging wat schommelen en deed NET OF IK HET niet GEHOORD HAD. MIJN moeder had het HELEMAAL gehad MET MIJ TOEN ZE zag dat ik IN de tuin was. ZE riep me onmiddellijk naar binnen.

Dit is niet om je af te breken maar om je opbouwende kritiek te geven want inhoudelijk is het verhaal Super.
Ik geniet er van en hoop dat je verder gaat !

Liefs
Betty
Ik vind het ook niet altijd 100% prettig lezen, maar houd er wel rekening mee dat ze pas 14 is. Dan schrijf je nog niet altijd perfect. ;)
ik zei dan ook : Dit is niet om je af te breken maar om je opbouwende kritiek te geven want inhoudelijk is het verhaal Super.
Ik geniet er van en hoop dat je verder gaat !

Liefs
Betty
 

bb

Beginneling
Als ik het goed begrepen heb dan is Linda hier min of meer haar hart aan het luchten? Het is dus misschien een goed idee het niet zomaar te bestempelen als een "verhaal"? (Hier mag Linda zelf misschien op antwoorden)

Aan linda allenszins veel beterschap gewenst!
Je gevoelens die je hier gebracht hebben zul je zelf verder moeten ontdekken. Maar ik ben er zeker van dat je hier op dit forum zeker mensen vindt waarmee je kan praten moest je daar nood aan hebben.

Groeten en sterkte

bb
 

diaper ed

Gewaardeerd Lid
hey

ik heb nog een vraag aan je linda

is dit verhaal
100% waar gebeurt of deels waargebeurt of 100% verzonnen ??

gr ed
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Pak voor de billen krijgen Contact advertenties 5
maxi Hoeveel betalen jullie voor een pak Tena Maxi/Super en bij welke apotheek is dat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
DiaperLuw Iemand interesse in 2x pak tena ultima (m)? Ophalen/bezorgen Leeuwarden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
B Pak Tena slip maxi medium Luiers 11
M Mn eerste pak luiers gekocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Tim80 The walk of shame op een openbaar toilet. Hoe pak jij dit aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Babydre Opblaasbaar PVC pak Plastic broekjes liefhebbers 8
Dips N' Bricks Meer luiers in 1 pak Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
G Afmetingen pak Kruidvat luiers 6+ Extra Large? Tiener board 9
Robbie_DL Pak Seni plastic aangeboden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
DL_Michel Gratis Crinklz T-Shirt bij een pak Crinklz Vragen & Info Shop 11
R comficare m10 pak Vragen & Info Shop 2
emme Aangeboden; Pak Comficare M10 Medium, gratis af te halen. 16+ Board 5
B 1e pak luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
DaddyDave Pak Tena Ultima L, Seni Quatro L & Tena Maxi S over Algemeen 2
Brett010 kan ik iemand blij maken met pak Tena Slips super maat L? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
justaman pikachu kigurumi pak, wil verkopen (is mij te klein, maar 1 keer gedragen) (€20) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
luiers zijn lekker Een pak Tena Slip Maxi gekocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
maxi Wat zijn de afmetingen van een pak Abena x-plus m4 medium? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
diaper-lover2 hoe voelde jij je toen je je eerste pak luiers kocht en je eerste luier omdeed Polls 44
luiers zijn lekker Ik heb een vol pak luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
C 101-jarige Amerikaanse wordt steeds aangezien voor baby Pub 0
B Tips voor het luiers dragen in de zomer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
D Iemand ontmoeten voor een leuke wandeling? Belgisch Limburg Contact advertenties 1
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
L Dominant(en) gezocht voor luierslet (studente/28) Contact advertenties 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
sissyrobin Sissy Robin stelt zich voor Voorstellen 19
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 15
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Tenasliptim Openbare thread voor geïnteresseerde mensen Ideeën Bus 1
B Braveboy85 stelt zich voor Voorstellen 18
D DiapersDay stelt zich voor Voorstellen 12
D Advies voor discrete rompers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Wij stellen ons even voor! Voorstellen 30
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
DiaperedBearCub Ik stel mij zelf eindelijk eens voor! Voorstellen 9
SissyLucy˚ʚ♡ɞ˚ Lucy stelt zich voor. Voorstellen 25
Bart Crinkles app voor apple Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
E Elysium stelt zich voor Voorstellen 37
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
secrettess P. Stelt zich voor Voorstellen 57
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
ABDL-Social Amsterdam ABDL Social stelt zich voor! Voorstellen 15
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan