Pamper weekend

ik1984

Nieuw lid
Pamper weekend.

Een week of 2 geleden kreeg ik een berichtje van een goede vriendin of ik haar kon helpen met het betalen van een bestelling via internet want ze had geen creditcard.

Ik ben toen op de fiets gestapt,ben naar haar huis gereden en belde aan.
Sonja deed open en stond in haar paardrijkleding in de deuropening, “kom binnen Bert”zei ze en liep voor me uit. Ik liep aar achterna en sloot de deur. Toen ik haar volgde naar haar slaapkamer waar haar computer stond had ik een geweldig uitzicht op haar strakken broek en hoge leren laarzen.

We gingen samen achter de computer zitten en ik betaalde voor haar de rekening met mijn creditcard en kreeg van haar contact geld, toen ik vroeg wat ze nu besteld had zei ze “dat zie je wel als het binnen is”.
Sonja sloot de computer af en vroeg of ik nog wat te drinken wou, ik zei van Ja en we gingen naar de huiskamer .

Ze schonk voor ons een glas cola in en vroeg hoe het nou met me was en of ik al een vriendinnetje had waar op ik antwoordde dat ik nog steeds niet de waren gevonden has, waar zij op vertelde dat haar huidige vriendje de relatie verbroken had want ze zouden niet bij elkaar passen.

Net toen ik op wou staan om naar huis te gaan vroeg ze nog even snel of ik zin had in een “lang pamper weekend” die had ze al gepland staan voor haar vriendje maar omdat die de relatie verbroken dacht ze dat ik het wel leuk zou vinden, ze kon het vakantiehuis van haar tante gebruiken want die zat nog 2 maanden in spanje, ik zei dat het me wel leuk leek, ik wist niet beter of een pamperweekend was zoiets als een wellnessweekend, ik zou er achter komen dat het wat anders was.

We namen afscheid en Sonja zou wel een berichtje sturen als het zover was.
1 week later weer een berichtje van Sonja, kom vrijdag naar mijn huis neem wat kleding mee dan vertrekken we naar het vakantiehuis voor het weekend.

Toen ik daar aangekomen was stond Sonja al klaar om weg te gaan, ik kreeg de sleutel van de schuur om mijn fiets weg te zetten en zij zou alvast mijn tas in de auto zetten zodat we snel weg konden.

Terug gekomen bij de auto stapte ik aan de bijrijders zijde in en had nu goed uitzicht op haar zongebruinde lichaam, leuk zomers jurkje aan met enkellaarsjes van lakleer met een 5cm hak.

Ze zag dat ik keek en vroeg om het beviel wat ik zag, ik kon alleen maar knikken van ja.

Twee uur later reden we een verlaten bospad op en volgde die zo’n 4km tot we bij een grote open plek aankwamen waar een hek stond, Sonja drukte op de afstandsbediening in de middenconsole en het hek ging open, we zagen het huis al verderop verschijnen, het bleek een flinke vakantievilla te zijn van 2verdiepingen met een dakterras en zwembad.

Eenmaal bij het huis aangekomen werd de auto onder een inpandige carport geparkeerd en begonnen we de auto uit te laden, 1 tas van mij en 3 tassen van Sonja.
Ik pakte de 2 zwaarste tassen, zij de andere 2 en ik volgden haar naar de 1e verdieping waar de slaapkamers waren, het viel mij op dat het wel een beetje naar ziekenhuis en babykamers rook waar op zij antwoordde dat het vast door de schoonmaak middelen kwam.

Ze opende een deur aan de rechterkant van de gang en zei “dit is jouw slaapkamer” ik pakte mijn tas van haar aan en zette hem op het bed , om haar daarna te volgen naar de volgende kamer, dit was haar kamer er stond een mooi groot bed waar je met wel 3personen in kunt slapen.

Ze vroeg of ik de tassen op de grond wou zetten dan zouden we eerst wat drinken en daarna alles wel uitpakken, ik vroeg nieuwsgierig of zij toevallig een badkamer naast haar kamer had want er was in tegenstelling tot mijn kamer een extra deur, ze antwoordde met “een soort van”.

We gingen lekker aan zwembad zitten en Sonja ging cola met ijs halen, in de keuken stopte ze stiekem wat slaapmiddel in mijn cola.

Nadat we de cola ophadden gingen we uitpakken en toen ik klaar was stond ik geeuwen in de deuropening, Sonja zag het en zei “ga maar even op het bed liggen, ik maak je wel wakker voor het eten” , het moment dat ik het bed raakte viel ik meteen in slaap.

Sonja wachtte nog een kwartier zodat ze zeker wist dat ik niet wakker zou worden, pakte 1 van haar tassen en liep mijn kamer in, begon me helemaal uit te kleden, schoor mijn edele delen en deed mij een luier met inlegger om die ze uit de tas haalde, om het geheel af te maken pakte ze 2 sets handboeien en 2 sets voetboeien waarmee ze mij gespreid aan het bed vast maakte.

Vier uur later werd ik wakker en merkte dat ik geen kant op kon, ook voelde ik iets raars tussen mijn benen en toen ik keek bleek het een luier te zijn, ik begon Sonja te roepen en enkele minuten later stond

ze te lachen in de deuropening , ik vroeg wat dit was en ze antwoordde dat dit haar idee van een pamperweekend was en dat als ik meewerkte het voor mijn goed uit zou pakken maar als ik tegen werkte dit een hel zou worden, ook deelde ze maar even mee dat ik kon schreeuwen wat ik wou maar niemand me kon horen omdat er in de omtrek van 5km geen andere huizen of buren waren.

Ik vertelde haat dat ik maar mee zou werken want ik had geen zin om hier het hele weekend op bed te liggen en stiekem ook wel een beetje droomde om door haar verzorgd te worden, waarop ze antwoordde dat als ik lief was een beloning zou krijgen maar als ik stout was straf, ik zei “oke Sonja” , fout 1 zei ze met een iets te vrolijke glimlach.

Alle fouten die ik zou maken zou ze aan het eind van de dag compenseren beloofde ze me, ze ging haar eerst even omkleden en dan zou ze me komen halen voor het eten.

Klein kwartiertje later stond ze weer in de deuropening, toen ik haar zag was meteen mijn luier te klein, gekleed in een Latex legging, knielaarzen met hoge hakken en een iets te groot t-shirt die dicht gehouden werd door een brede riem, pakte ze de sleutel van haar nek en maakte mijn boeien los, als ik niet aan mijn luier zou komen bleven mijn handen vrij anders zouden ze weer geboeid worden.

Ze pakt mijn hand en wel liepen naar de keuken, ze zette mij in een grote babystoel en zette mijn lijf vast met riemen “we willen niet dat je uit de stoel vast tog” lachte ze, deed het blad naar beneden, vond ik toch wel jammer want ik wou wel effe over mijn luier aaien om de drukt wat te verlichten.

Toen ze aankwam lopen met maar 1 bord voor haar eigen begon ik te protesteren “en ik dan?” waar op ze zei “fout 2, baby’s praten niet” ik besloot om maar even rustig af te wachten, ik had al 2 minpunten binnen een half uur.

Ze ruimde haar bord op naar de keuken en kwam terug met een fles gevuld met brinta-achtig spul en probeerde hem in mijn mond te doen, toen ik hem weg sloeg was het enigste wat ze zei “3” pakte een riempje onder het blad vandaan en bond eerst mijn linkerhand vast en toen mijn rechterhand, propte de fles is mijn mond en ik begon maar te drinken, bang voor fout 4.

Na de fles kwamen nog 2 flessen met water die ik op moest drinken, ik begon nu aandrang te krijgen om te plassen en meldde het, “je hebt toch een luier om, dan zal je die gebruiken ook, de opmerking over het toilet is nummer 4 ” met een rood hoofd besloot ik toch maar de luier te vullen die eerst lekker warm werd maar snel weer afkoelde.

Toen alles op was mocht ik uit de stoel en gingen we tv kijken, zij op de bank en ik op een kleed voor haar, uurtje later begon ik aandrang te krijgen om te poepen en ging een paar keer verzitten, blijkbaar vond ze het wel grappig want ik voelde een punt van een laars in mijn rug en toen ik omkeek begon ze te lachten, ze hield haar vinger voor haar mond om nog even duidelijk te maken dat ik niets mocht zeggen.

Na ongeveer een kwartiertje wiebelen leek het of Sonja sliep en besloot ik het erop te wagen om naar de wc te lopen, daar aangekomen deed ik mijn luier af en ging op de pot zitten, nog voordat ik er erg in had stond sonja voor mij met een boze blik. Meteen begon ik te stotteren : moest poepen Sonja. Ze pakte me aan mijn oor beet en begon te praten : Ik had toch verteld dat je je luier moet gebruiken en dat je er niet aan mocht komen, ze somde op : luier af, op de wc, gelopen, tegenspraak en geen mammie noemen dat zijn 5 strafpunten, ze pakte een nieuwe luier en deed hem om, daarna deed ze een tasje aan haar riem en pakte er een setje handboeien uit en de om achter mijn rug, ik moest meelopen naar haar slaapkamer en we liepen meteen de kamer aangrenzend aan haar kamer in, het bleek een badkamer te zijn die ingericht was als baby kamer. Ze legde met op de commode en deed een band om mijn buik, ik lag niet echt comfortabel maar daar heb ik zelf voor gezorgd.

Poepen riep ze, je moet toch zo nodig, ik besloot maar te doen wat ze vroeg en vulde mijn luier met poep, ze begon te lachen en riep “goed zo kleine meid” waar op ik raar op keek. Kleine meid herhaalde ik, en ze begon weer te lachen, dat is 10, waar op ik dacht donders heb ik er al 10.

Ze trok latex handschoenen aan en deed mijn luier af en maakte mijn billen schoon, legde een handdoek onder mijn billen en draaide mij om, het is nu straftijd vertelde ze, en liep naar de kamer ernaast, ik probeerde los te komen maar het lukte niet, Sonja stond weer in de babykamer te lachen met een zweep in haar handen, met een rood hoofd gaf ik maar op, ze pakte mijn enkels en deed er twee zachte enkelboeien om en sloot hem ze met een slotje.

Omdat je stout bent geweest krijg je 10 klappen met de zweep op iedere bil en billenkoek, ze begon meteen en nog geen 10minuten later was mijn kont rood en pijnlijk, ze legde de zweep opzij en begon mijn billen in te smeren met creme, vouwde er een luier om, deed hem vast, maakte mijn voetboeien los en draaide mij weer om, de tranen stonden nog op mijn wangen toen ze mijn hoofd vastpakte, ik rook latex en werd meteen weer een beetje geil, ze merkt het kuste mij op mijn hoofd, als je morgen lief bent krijg je een verassing zei ze.

Ze maakte de riem los en nam mij mee naar haar bed, omdat je nog klein bent kun je niet alleen slapen, ze liet mij op het bed liggen en deed mij een romper aan met dichte handen en voeten, sloot hem van achter af met een slotje, verschoof mij een beetje, sloeg het laken terug en schoof mij weer terug.

Onder het laken zag ik diverse bruin-witte banden en boeien, ze deed mijn voeten in spreidstand in boeien, mijn handen volgden en als laatste mijn nek zodat ik geen kant op kon, voor de zekerheid deed ze door iedere boei een slot.

Zo viel ik in slaap.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Pamper - Konijntje Ik ben Pamper-Konijntje ,29j, nieuw hier. België/ Turnhout Voorstellen 28
Pamperslove Zoek een pamper vriendje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 38
P wat hebben jullie aan om te slapen? Polls 236
P Slapen met pamper Contact advertenties 13
P Pamper dragen Contact advertenties 12
P Slapen met pamper Contact advertenties 4
Pampertiener Pamper contact limburg Contact advertenties 4
L Volle vrouw voor pamper date Contact advertenties 2
bilie Pamper om voor meerdere dagen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Wandelen in luier (pamper) en t-shirt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 64
S thuiszorg komt de pamper aandoen Pub 36
Nickdl Pamper maat 7 Luiers 14
Y Broertjes pamper B 39
Darth_696 Verhaal Klaar Ik mag bij de buurvrouw een pamper dragen I 405
H Op zoek naar luier die op Pampers lijkt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
P Hoe leer ik plassen in pamper Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
P Wie heeft waar al heerlijke sex gehad met pamper aan 16+ Board 9
B Pamper omdoen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
S OM tegen foutparkeerder: "U had maar een pamper moeten aantrekken" Pub 15
Joeyb pamper Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
P Pamper aandoen bij iemand anders ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Easy-Ryder Tena Flex met een Pamper Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
S Japanse pamper verschoont je tijdens slaap Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Easy-Ryder tape met pamper beer erop Luiers 6
adidaslover pamper loop schijndel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
piessebed pamper gelekt AB/DL Fotos 3
luierfan_boy pamper vraagjeee Tiener board 11
J Wat vinden jullie leuk om te doen als je in een pamper loopt VVV 50
D steven alias pamper moderator talk 0
DL_Michel het Pamper kwartet P 2
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
pampboy ABDL Weekend België - 2024 Kalender 0
Limbonees ABDL weekend en midweek 2024 Kalender 51
L luieren dit weekend Contact advertenties 1
Dude24 Open afspraak komend weekend Contact advertenties 24
C Een oudere Tena Slip Maxi plastic van het weekend gedragen met betere plakstrip dan ze nu hebben, toen bestond de Tena Slip Ultima nog niet Pub 14
Bam-Bi Leuk weekend voor de boeg 16+ Board 18
serial Mysteryland a.s. weekend Contact advertenties 1
Limbonees Tweede ABDL weekend in 2024 Polls 74
L Dit weekend afspreken Contact advertenties 1
Rin Dit weekend Arnhem Contact advertenties 0
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Limbonees Hoe beleef jij het ABDL weekend in Odiliapeel ? Pub 10
Limbonees Carpoolen ABDL weekend 2023 Kalender 41
tijn2022 luier weekenden in NL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
pampboy ABDL Weekend België - 2023 Kalender 11
Limbonees ABDL Weekend 2023 Kalender 385
L Zomaar een weekend X Y Z 0
diaper92 Opvang weekend België 16+ Board 29
Tristan en leroy Abdl weekend 2022 shirt kwijt geraakt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Similar threads


















































Bovenaan