PAS OP VOOR MAILEN VIA HET FORUM OF VIA PROFIELEN!

DL25

Ik ben 100% een abtje
Forumleiding
na klachten over diverse leden (meestal over mannen)die via de leden lijst de vrouwen afzoeken en vervolgens mailen met verzoek voor msn of andere zaken.
Wil ik nogmaals duidelijk aangeven dat dit net zo ongewenst is als ongevraagd prive in de chatroom gaan!
Wanneer iemand hier last van heeft, wees dan zo slim om het door te geven aan mij of een andere moderator. (je blijft absoluut anoniem)!
Zodat wij kunnen zorgen dat andere mensen (vrouwen) daar niet mee worden geconfronteerd.
dus word je lastig gevallen op welke manier ook geef het aub door zo dat we kunnen ingrijpen.

met vriendelijke groet,
De Moderators

adidaslover

Abdl en plastic broekjes lover
Re: Pas op voor mailen via het forum!

Groot gelijk.

Ik ken een paar vrouwen die ze ook dragen.. en natuurlijk omdat ze nogal in de minderheid zijn worden zij vaak bestormt door hordes geile mannetjes die natuurlijk in contact willen komen. Als je effe nadenkt zou je kunnen bedenken dat ze daar niet op zitten te wachten. En je moet hun privacy natuurlijk waarderen en beschermen. Net als ieder ander is het natuurlijk niet nix om deze luier gevoelens te delen en het zou gewoon fijn zijn dat dat gerespecteerd word. Het is gewoon leuk als er ook meiden zijn die voor dit soort dingen uit komen. Ik denk dat er veeeeel meer meiden zijn die ze ook dragen. Echter door dit soort dingen bedenken ze zich wel 10 keer om zich hier te melden. En dat is jammer. Dus.. hoop dat iedereen daar aan denkt voordat ze dit soort dingen gaan doen.

Amen...

DL25

Ik ben 100% een abtje
Forumleiding

Helemaal met je eens:)

D

diapersammie

Guest

nee jij niet meer Angel
maar helaas dat sommige de boel zo wel verpesten
vind het heel goed dat er op gelet word petje af mod,s !1 !1 !1 !1

gra

Beginneling

ze moeten eerst toestemming aan mijn Daddy vragen
dus dan zijn ze ook zo vertrokken want dat doen ze niet

maar voor degene die geen Daddy of Mommy hebben
begrijp ik dat het een stuk lastiger is

DL25

Ik ben 100% een abtje
Forumleiding

Dat kunnen inderdaad eventueel de gevolgen zijn voor degene die doorgaan.

Little Alexia

Nieuw lid

Ip ban heeft geen zin... proxy server kom je er gewoon weer op. Ik persoonlijk snap niet wat er fout aan is om een berichtje te sturen naar iemand waar je mee zou willen chatten. Als je een bericht van iemand krijgt waarmee je geen contact wil is het toch geen enkel probleem om die persoon in je persoonlijke blok list te zetten of bij chatten te negeren.

ik stuur ook berichtjes naar vrouwen en andere sissy's en zeker niet met de reden om uiteindelijk te daten, omdat ik dit hele luier gebeuren zeer geheim wil houden voor mijn privé leven wil ik ook niemand ontmoeten in real life van deze site. Maar omdat ik me vrouw voel als ik een luiertje om heb en jurkje aan, vind ik het prettig hier over te chatten met andere vrouwen en sissy's.

Als ik een verzoek verstuur is dat zeker niet seksueel van aard. En het doel van dit forum is toch dat je in contact komt met "lotgenoten". Als ik iemand ongewenst een bericht verstuur, blokkeer me dan gewoon.
Vind dat er een beetje overdreven wordt gereageerd wat betreft de privé berichten.

paddy123

Daddy

Little Alexia zei:
Ip ban heeft geen zin... proxy server kom je er gewoon weer op. Ik persoonlijk snap niet wat er fout aan is om een berichtje te sturen naar iemand waar je mee zou willen chatten. Als je een bericht van iemand krijgt waarmee je geen contact wil is het toch geen enkel probleem om die persoon in je persoonlijke blok list te zetten of bij chatten te negeren.

ik stuur ook berichtjes naar vrouwen en andere sissy's en zeker niet met de reden om uiteindelijk te daten, omdat ik dit hele luier gebeuren zeer geheim wil houden voor mijn privé leven wil ik ook niemand ontmoeten in real life van deze site. Maar omdat ik me vrouw voel als ik een luiertje om heb en jurkje aan, vind ik het prettig hier over te chatten met andere vrouwen en sissy's.

Als ik een verzoek verstuur is dat zeker niet seksueel van aard. En het doel van dit forum is toch dat je in contact komt met "lotgenoten". Als ik iemand ongewenst een bericht verstuur, blokkeer me dan gewoon.
Vind dat er een beetje overdreven wordt gereageerd wat betreft de privé berichten.
Niet vergeten dat er wel een verschil zit tussen de berichten die jij dan stuurt en iemand die heel wat anders van plan is. het lijkt mij niet cool dat je telkens je mailbox vol hebt met kwijlers die van alles en nog wat met je willen doen.
denk dat daar het verschil zit.
het gaat niet op het prive berichten sturen volgens mij, want inderdaad wat heb je aan een site voor "lotgenoten" als je niet elkaar wat kunt sturen, met elkaar over leggen om wat te sturen kan toch niet. moet altijd een als eerste zijn. maar ik denk dat de inhoud van de mail juist het verschil maakt. en als iemand hier nieuw is en gelijk wordt overspoelt met prive berichten met inhoud waar het daglicht niet waardig is. dan vind ik dat toch echt wel een groot verschil.

DL25

Ik ben 100% een abtje
Forumleiding

Daarbij komt nog eens dat er voor contact met anderen de chatroom is, daarnaast is het ook nog eens zo dat de mensen die heel graag contact zouden willen dit zelf wel kunnen aangeven/vragen in hun profiel en dus niet zonder aanleiding mail gaan ontvangen.

DL_Michel

Administrator
Forumleiding

Ik ben het er toch niet helemaal mee eens.
Het forum is inderdaad ook bedoeld om contact op te zoeken met je lotgenoten.
Niet iedereen wil chatten en de contact advertenties worden volgens mij helemaal overgeslagen door vrouwen.
Het is best begrijpelijk dat er dan via persoonlijke berichten geprobeerd word om contact te zoeken.
Ik vind idd ook dat de inhoud van het bericht erg belangrijk is en dat men niet de hele ledenlijst afgaat.
En kijken of diegene contact zoek of niet en zo ja met wie dan wel is ook wel belangrijk voordat je contact zoekt.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een goede zaak als er wat meer op gelet gaat worden.
Maar een ban of iets dergelijks moet niet zomaar gegeven worden.
Dat zet de vrouwen in een te grote machtspositie.
Het aantal vrouwen die er echt last van hebben valt volgens mij nog wel mee.
Maar aangezien ze vrouwen zijn word er gedaan alsof 1 persoon, er 10 zijn.

Dit forum word voornamelijk zo druk bezocht omdat hier juist zoveel kan en mag.
We moeten dit niet verpesten door onduidelijke regels in te voeren op een site die er eigenlijk zelfs een beetje voor gemaakt is.

ps. met een proxy server kom je niet op het forum, dat is geblokkeerd.

kingcouche

I don't, for the record, have a Tweety Bird fetish

Toevoegend aan het hetgeen Michel hierboven schrijft, waar ik het overigens mee eens ben, is het ook eenvoudig voor diegene die daar aanstoot aan geven individuele leden of alle leden te blokkeren voor contact via persoonlijke berichten.

Zie hier de handleidingen;
http://www.ab-dl-tb-club.nl/algemene-info-voor-leden/persoonlijke-berichten-van-een-individueel-forumlid-negeren/
http://www.ab-dl-tb-club.nl/algemene-info-voor-leden/ontvangst-van-persoonlijke-berichten-limiteren-tot-alleen-vrienden-beheerders/

DL25

Ik ben 100% een abtje
Forumleiding

@Michel..
Je mening deel ik Michel, denk alleen dat mensen in het profiel wel aangeven of contact inderdaad gewenst is.
Daarnaast gaat het inderdaad voornamelijk om de mensen die dus ledenlijsten afzoeken met bedoelingen en continu mailen / blijven mailen.
Dat lijkt me nou eenmaal niet de bedoeling...
Tevens gebeurt het niet alleen vrouwen, maar ook mannen die mannen met doelen mailen..
Daarnaast is msn ook een chat vorm en kan dit dus evt net zogoed prive in de chatroom waar wel de controle is op ongeregeld heden.
Waar veel mag komt misbruik ook makkelijker voor.. dat is de enige reden voor iets meer toezicht op de gevallen waar klachten uit voor blijven komen:)

Koekie

Gewaardeerd Lid

De oplossing:

Indien er privé berichten naar je worden gestuurd, die het daglicht niet kunnen verdragen, wil het nog wel eens helpen om die openbaar te publiceren. Ik heb dat vaker gedaan, omdat ik niet langer onderhevig wilde zijn aan de terreur van het "brief geheim". Ik voelde me gewoon gechanteerd.
En het werkte goed. Heel goed. Betreffende personen die op deze wijze in het zonnetje werden gezet keken daarna wel uit om nog eens met vunzigheid en bedreigingen te komen. En het publiceren van degelijke vunzigheid lucht ook ontzettend op.

Beschouw dit dus maar als waarschuwing als je kwaad in de zin hebt. Het zou wel eens je laatste kunnen zijn.

lupa

Nieuw lid

Ben hier misschien nog niet lang genoeg maar ik ben vrouw en ook ik ontvang geregeld prive berichten.
Maar laat ons eerlijk zijn. de meeste mannen zijn nieuwsgierig naar een vrouwelijke ab/dl en daar is op zich niets mis mee vind ik.
De berichten die ik tot nu toe gekregen heb zijn ook allemaal vrij netjes en vriendelijk.
En degene die mij niet aanstaan nou die krijgen of het antwoord dat er geen interesse is of ik laat ze links liggen.
Ik vind de meesten hier aardige mensen en vind het jammer dat er een paar zijn die de boel voor iedereen verzieken, maar dat is helaas iets wat je op elk forum tegenkomt onafhankelijk van het onderwerp.

Ik zou trouwens niet alle mannen over 1 kam scheren... zoals overal zitten er goede en slechte in...

groetjes,
lupa

strikslip

Toplid

Mail adressen op welke wijze dan ook vermelden op een forum is af te raden.
Ik heb ook een aantal mailadressen voor verschillende doeleinde.

En mij is gebleken dat er bedrijven zijn die het internet afsurfen naar e-mail adressen om daar gericht spam naar toe te sturen.
Trouwens had de verstuurde spam niets maar dan ook niets te maken met het forum waar het e-mail adres gestolen was.

Dus het is altijd belangrijk dat je je e-mail adressen alleen doorgeeft aan kennissen en vrienden. Op een forum nadat je lekker met iemand hebt gechat of als je via pm'tjes het goed met elkaar kunt vinden. Maar het is een stuk slimmer het e-mailadres niet te vermelden op het forum zelf.

Ja maar ik heb een eigensite kan ik daar mijn e-mail adres op vermelden nee
Zouden er toch redenen zijn dit dan in de vorm van een picture.

Strikslip

pyrokenny

truth is the most beautiful thing in your life

maar hoe dan als:
(ik heb het zelf ook hoor)

iemand gaat een nieuwe livemail maken
gaat op tor en gaat dan verder
of verder met proxy
en maakt een nieuw account aan....
enzo

grtz pyrokenny

PS:
ik heb zelf geen 2e account hoor
ben uiterst tevreden met eigen forumaccount
super forum trouwens

DL25

Ik ben 100% een abtje
Forumleiding

Gelukkig zijn we niet gek ;)

DL25

Ik ben 100% een abtje
Forumleiding

Ik ga hier nu voor de allerlaatste keer iets over zeggen...
Laat nieuwe leden hun weg hier rustig vinden ipv de ledenlijst af te lopen en iedere vrouw wanhopige mails te sturen zodra deze zich geregistreerd hebben!
Als je contact zoekt of andere dingen is daar de rubriek contact advertenties voor!
Diverse leden krijgen hier nu een officiele waarschuwing voor, stopt het niet en moet ik mijn eigen vrije tijd gaan steken in die wanhopige mensen om te achterhalen wie er wel doorgaat..... hebben die zodra ik ze vind ook geen waarschuwing meer nodig!

WEES SOCIAAL EN HOU DIT ZO!

DL25

Ik ben 100% een abtje
Forumleiding
Re: PAS OP VOOR MAILEN VIA HET FORUM!

Tevens allen graag melden als je hier last van hebt.

Dankje

Bovenaan