PAS OP VOOR MAILEN VIA HET FORUM OF VIA PROFIELEN!

eddy-bakker

Een luier is nooit vol genoeg!
Re: PAS OP VOOR MAILEN VIA HET FORUM!

goeiemorgen!!!

Juist laat de dames met rust zzzzz , Als ze contact willen zetten ze vanzelf wel iets bij de contact advertenties!

Dus ga niet kansloos de ledenlijst afzoeken en mailen devil2 dan ben je in mijn ogen gewoon een sneu type!

kijk gewoon is wat vaker bij de contact advertenties!!! en misschien ben jij dan wel de gelukkige winnaar dance

PS: Misschien moeten we anders de leden lijst maar verbergen/ of dat ze in een andere lijst komen waar je alleen kunt kijken dooor toegang via de beheerder

tot luierssssss babykraagje

robby

Nieuw lid

Als je hier de ledenlijst afzoekt, naar vrouwen om ze dan lastig te vallen... ben je toch echt in en in triest. Men zit hier niet voor een relatie, maar iets totaal anders...

Baby Brendie

Yay , ikke zo blij in nat luiertje :P

tena-slip zei:
Als je hier de ledenlijst afzoekt, naar vrouwen om ze dan lastig te vallen... ben je toch echt in en in triest. Men zit hier niet voor een relatie, maar iets totaal anders...

en hier ben ik het totaal mee eens !1 !1 !1

DL25

Ik ben 100% een abtje
Forumleiding

Voor nu hebben 5 leden hier officiele waarschuwingen voor ontvangen....
Ik hoop dat dit de laatste zijn...

Koekie

Gewaardeerd Lid

Ach, er blijven altijd rotzakken over. Maar gelukkig ook helden.

sophie

Gewaardeerd Lid

Ach ik ben ook vrouw en ga al een tijdje mee in dit wereldje, ja soms wordt je een beetje suf benaderd, maar dan lach je toch gewoon hard en klik je dat mailtje weg.

Zou het schokkender vinden als ik nooit een pmtje ontvang, zo me dan afvragen wat er toch mis met mij is ;)

sophie

Gewaardeerd Lid
Re: Pas op voor mailen via het forum!

DL_Michel zei:
Ik ben het er toch niet helemaal mee eens.
Het forum is inderdaad ook bedoeld om contact op te zoeken met je lotgenoten.
Niet iedereen wil chatten en de contact advertenties worden volgens mij helemaal overgeslagen door vrouwen.
Het is best begrijpelijk dat er dan via persoonlijke berichten geprobeerd word om contact te zoeken.
Ik vind idd ook dat de inhoud van het bericht erg belangrijk is en dat men niet de hele ledenlijst afgaat.
En kijken of diegene contact zoek of niet en zo ja met wie dan wel is ook wel belangrijk voordat je contact zoekt.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een goede zaak als er wat meer op gelet gaat worden.
Maar een ban of iets dergelijks moet niet zomaar gegeven worden.
Dat zet de vrouwen in een te grote machtspositie.
Het aantal vrouwen die er echt last van hebben valt volgens mij nog wel mee.
Maar aangezien ze vrouwen zijn word er gedaan alsof 1 persoon, er 10 zijn.

Dit forum word voornamelijk zo druk bezocht omdat hier juist zoveel kan en mag.
We moeten dit niet verpesten door onduidelijke regels in te voeren op een site die er eigenlijk zelfs een beetje voor gemaakt is.

ps. met een proxy server kom je niet op het forum, dat is geblokkeerd.
Het is wel een heel oud bericht, maar ik zat dit te lezen en wil eraan toevoegen, dat ik juist hier zit, omdat hier niet zo paranoïde wordt gedaan.

Op het andere luierforum wordt iedere contact advertentie helemaal afgekraakt en zit men er bovenop. Ik vind de contactadvertenties altijd leuk, niet omdat ik contact wil, maar ik vind het gewoon geinig om te lezen.

Ik krijg echt zelden lastige berichtjes, als ik ze krijg dan delete ik ze gewoon.

Winfield

Beginneling
Ik snap wat je bedoeld Sophie, ik denk dat ik al precies weet welk forum je bedoeld, en ook ik vindt de sfeer hier een stuk beter.

Enigste puntje wat ik jammer vindt hier is de scheiding tussen de jongeren en volwassen, maar daar heb ik al een keer een topic aan geweid, en daar waren de meningen over verdeeld.

sophie

Gewaardeerd Lid
Winfield zei:
Ik snap wat je bedoeld Sophie, ik denk dat ik al precies weet welk forum je bedoeld, en ook ik vindt de sfeer hier een stuk beter.

Enigste puntje wat ik jammer vindt hier is de scheiding tussen de jongeren en volwassen, maar daar heb ik al een keer een topic aan geweid, en daar waren de meningen over verdeeld.
Ja dat vind ik ook, dat is zeker jammer.

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Die scheiding valt best mee vind ik.
Zo super veel tieners zijn er niet en veel dingen worden gewoon ergens anders geplaatst waar iedereen het kan zien.
Had het zelf ook graag anders gezien maar om de tieners te beschermen lijkt het alsof ik geen andere optie heb.

Gelukkig heeft niet iedere vrouw last van teveel mailtjes

werni

Gewaardeerd Lid
Ik ben inmiddelds 60 jaar oud en al vele jaren verbonden aan deze club. Mijn ervaring is dat onze wensen in eerste instantie een zeer persoonlijke wens/fantasie is. Dat maakt het moeilijk om contact te leggen. Mijn fantasie is om gekleineerd te worden door vrouwen. Ik heb ervaren dat de kans klein is om een daadwerkelijk contact te leggen met vrouwen die aan mijn "fantasiewereld" voldoen.

Wel heb ik gemerkt dat er vrouwen op dit forum zitten die ook hun eigen wensen hebben en niet zitten te wachten op allerlei verzoeken van anderen. En terecht want onze wereld is in eerst instantie een fantasiewereld. Ik lees soms mensen die een partner treffen waarbij ze hun verlangens kunnen leven. Geluksvogels zijn dat! Het geeft anderen niet het recht ongevraagd vrouwen lastig te vallen. Een vrouw die lid is van dit forum is niet een doel maar een forumgenoot.

Neem verantwoordelijkheid voor je eigen wensen en wanneer je er niet mee om junt gaan zoek dan professionele hulp.

DL25

Ik ben 100% een abtje
Forumleiding
Helaas maar waar,
Het topic moet maar weer eens omhoog....
Mensen...
*stop met het mailen van nieuwe (vrouwelijke) leden
*stop met vriendschapsverzoeken aan deze mensen die geen vrienden zijn en je dus helemaal niet kent!
Leer mensen kennen via contact advertenties (in het topic zelf dus) of via de chat.

Ik blijf hier niet over bezig....
Controle hierop word wederom helaas versterkt en er word strenger op ingegrepen.
Laat een nieuwkomer voor wie het vaak al een hele stap is dit te ontdekken zichzelf ontdekken ipv allemaal mailtjes met vreemde verzoeken te krijgen of vriendschapsverzoeken te ontvangen van mensen die ze niet kennen.. dit schikt af!!!

Groetjes,
DL25

blijo

Gewaardeerd Lid
ik vind het heel jammer dat dit nodig is,
mensen, gedraag jezelf gewoon! in een café ren je toch ook niet naar de eerste beste vrouw die je ziet?!?

dus, denk eerst eens na

anderzijds, ik merk wel dat er veel leden zijn die wel online zijn, maar niet op de chat zijn, en nooit iets posten. ik hoop dat die leden wel eens iets posten, zodat iedereen elkaar een beetje kent. dan komt het contact vanzelf wel hoor.

BLIJo

Bjorn (XXIX)

be yourself no matter what they say!
blijo zei:
ik vind het heel jammer dat dit nodig is,
mensen, gedraag jezelf gewoon! in een café ren je toch ook niet naar de eerste beste vrouw die je ziet?!?

dus, denk eerst eens na

anderzijds, ik merk wel dat er veel leden zijn die wel online zijn, maar niet op de chat zijn, en nooit iets posten. ik hoop dat die leden wel eens iets posten, zodat iedereen elkaar een beetje kent. dan komt het contact vanzelf wel hoor.

BLIJo
hierin kan ik mij sterk vinden qua mening. Ook ik zie vaak mensen op de chat zitten die een pasr uur aanwezig zijn en niets zeggen.

Reppie

voornamelijk PVC en Diaper lover, soms papa
ongeveer zelfde gehalte als je voorsteltopic huub, erg goede impressie xD

DL25

Ik ben 100% een abtje
Forumleiding
luier.huub zei:
GELIJK DE POLITIE WAARSCHUWEN DOEN HOOR 0900 8844 OF 112

Groet huub
Huub.. gedragen en normaal doen inderdaad.. weinig reacties en niks raakt kant nog wal..
Doelloze reacties lekker voor je houden

Bovenaan