Pesten dat werkt je in de nesten!

Kersttttttt

Nieuw lid
*Stop niet doen ik doe alles wat jullie zeggen maar doe dit niet* en ik geef hem een klap op zijn slaper... Hij valt bewusteloos neer ik ren keihard weg maar hoop stiekem wel dat die er goed aan toe is. Laat ik me even voorstellen ik ben Ryan en ik ben jarenlang door Jake gepest. Totdat ik voor mijzelf op kwam heb ik hem in de afgelopen jaren al aardig wat tikken verkocht want nu zijn de rollen omgedraaid. Het is maandagochtend en ik kom de klas 7b binnengelopen dat is mijn klas. en ik zie Jake zitten hij kijkt mij raar aan hij lacht maar toch ook weer niet. De juffrouw begint met het verhaal dat Jake in elkaar is geslagen afgelopen vrijdag. Ook zegt de juf dat de dader tot het einde van de dag heeft om zich te melden want anders zullen er zwaren maatregelen getroffen worden. Ik loop de hele dag met de woorden van Jake in mijn hoofd :'Stop niet doen ik doe alles wat jullie zeggen maar doe dit niet'. Maar melden? ECHT NIET! dan zit ik diep in de nesten. Het is 5 minuten voor het einde van de dag en nog niemand heeft zich gemeld dat is niet gek want ik ben de dader en ik heb me niet gemeld. De bel gaat en Jake, Bryan en ik moeten blijven zitten. De juffrouw zegt kom op jongens er hangen daar letterlijk camera's denk je nou echt dat de school gek is?
Bryan kijkt mij boos aan en zegt tegen de juf dat hij er niks mee te maken heeft. de juffrouw vraagt of hij wilt zeggen wie het dan wel is. Ik merk dat Bryan geen andere keuze meer heeft dan mij te snitchen. Hij noemt mij naam en hij mag gaan ik biecht op wat ik heb gedaan en de juf wordt boos en zegt dat Jake wel dood had kunnen gaan. Jake zegt dat die een gebroken pols heeft en een gebroken kaak.

helaas kwamen hier veel consequenties bij kijken en werdt mijn moeder naar school geroepen na heel veel gesprekken kwamen we eruit dat ik vanaf de peuterklas alles opnieuw moest gaan doen. Dus de volgende dag stap ik de peuterklas binnen met een gare baby knuffel en ik wordt meteen op een verschoontafel gelegd dan wordt er tegen me gepraat: “ hallo kleine boef jij bent nieuw hier heh” en ik wordt gekieteld vervolgens wordt mijn broek uit gedaan tot dat mijn piemeltje te zien is dan zegt ze:” we gaan jouw even een kleine jongens onderbroek aandoen of terwel ik kreeg een luier om met daar over een cars onderbroek. Ik schaamde me kapot daarna werdt ik aangekleed met de kleding die ik mee had gekregen voor carnaval want het is vandaag carnaval en ik moet dus met iemand uit een oudere klas meelopen en ik heb al zo n voorgevoel wie.
om de beurt kwamen er kinderen uit groep 5 ook allemaal klasgenoten ze lachdr niet ondanks dat ik daar in een spidermannen pak zat met een cars onderbroek en een luier . Toen kwam jake binnen en zei mijn naam toen zakte mijn. Complete wereld in elkaar hij pakte mijn hand en samen gingen we op stap hij lachde me vaak uit en zei dan: “ ja had je me maar niet moeten stompen jochie” of “als je je plasje voelt aankomen gaan we samen naar de toilet maar als je hem niet voelt aankomen valt die toch in je luiertje” . De peuterklas wordt ineens om 10:00 naar het lokaal geroepen nou tenminste vijf ervan waar ik bij zit die waren stout geweest volgens hun begleiders dus die moesten een langer middagslaapje gaan doen maar eerst kregen we wat voeding we kregen babyvoeding. Na het voeren werdt mijn luier verschoond en werdt er warme melk gemaakt met een pilletje erin waardoor ik zou gaan plassen. Ik werdt in bed gelegd en ik schaamde me rot ik was 9 jaar en lag in een romper met een speen een baby knuffel en eenflesje melk in een slaapbox. De lichten gingen uit en langzaam vertrok in mijn hoofd de trein naar dromenland. Ik werdt wakker omdat ik lucht bij mijn pipi voelde heel mijn luier was ondergeplast en ik kreeg een schone er werdt gezegd:” zo toch maar goed heh bereid je maar voor want na de vakantie gaan we leren om je plasje op het potje te doen” ik werdt rood en schaamde me kapot ik werdt weer vastgepakt door jake. Jame glimlachde naar mij en vroeg :” ik ben benieuwd is het alleen op school dat je zo behandeld wordt of ook thuis” ik zeg :” als ik me goed gedraag op school is het alleen school en anders ook thuis het hangt af van hoe ik me vandaag gedraag” hij glimlacht en wordt dan boos en zegt:” jij gaat me niet weer slaan hoor kom maar even mee en hij pakt me bij mijn boven arm en sleurt me het peuterlokaal in en zegt dat ik hem schopte ik kijk hem raar aan maar ze geloven hem en ik blijf achter bij de juf. Ik kom er uiteindelijk goed van af want de camera beelden zijn bekeken en daar is te zien dat ik niks deed. De afgelopen maanden zijn gênant geweest. Maar nu komt het kleuter momenten gesprek met de ouders waarin wordt besproken of we kunnen beginnen met potjes training en misschien al proberen zonder luier te plassen. Ik draag ondertussen verplicht thuis ook luiers nadat ik iemand in elkaar had geslagen . Ik ben nu ondertussen ook volledig incontinent en kan geen plas meer ophouden. Nou even terug naar het gesprek. Mijn moeder kwam met mij op school en ik mocht even gaan spelen in de poppenhoek . Na 5 minuten werd ik er bij geroepen en werd er gezegd dat ik morgen naar de kleinste kleuter groep mag waar ze nog wel middagdutjes doen en waar ze leren zonder luier te leven . Ik werd om een of andere reden blij. De volgende dag kwam

Ik op school en mocht ik naar mijn tafel. Op het programma zag ik momenten staan waarbij stond :” bij dit moment zie ik alleen maar blote billetjes” we kregen aanwijzingen dat we in die momentjes op het potje gingen plassen en was het een keer gelukt dan kreeg je een kruisje bij je naam en ging je luier weer aan had je nou 5 kruisjes mocht je voor je potjes plas diploma dus dan moest je voor de juf in het potje plassen en lukte het wel kreeg je een snoeprolletje en lukte het niet moest je tot de tien kruisjes wachten. Had je je diploma mocht je door naar het billen afvegen zelf doen. Nou het eerste moment brak aan iedereen zijn luier ging af en iedereen ging door ik wou naar het potje lopen alleen ik was dus al aan het plassen de juf kwam naar mij toe en zei nou pak maar mijn handje gaan we bij jou toch maar even een luier. Ik kreeg mijn luier als eerste weer aan en de eerste paar kinderen begonnen te plassen iedereen had al vandaag in twee
Momentjes wel een keer goed geplast ik haalde het twee keer niet. De juf zei :” misschien is het te vroeg geweest dat je naar deze klas kwam” het derde moment eas het dan eindelijk zo ver daar zat ik dan op het potje als een “grote” jongen zelf te plassen op het potje. Ik kreeg een kruisje bij mijn naam en het was tijd om naar huis te gaan. De volgende dag is een lange dag en er zijn 9 blote billen momenten dat betekent dus in theorie dat iedereen morgen zijn potjes plas diploma kan halen. ik moet nog 4 kruisjes maar er zijn er al gewoon 2 kinderen (stevan en suzanne) die hebben al 2 kruisjes. Ik begin yalours te klinken en dan ben ik yalours om dat hun al 1 keer meer op het potje hebben geplast dan mij tf. Mijn persoonlijke deel is ondertussen geschoren want dat hebben ''kleine'' kindjes niet.

het is de volgende dag en tot mijn verbazing beginnen we met een blote billen moment. ik ren als een gek naar een potje en begin gelijk te plassen. ik begin te roepen dat ik heb geplast en de juf komt mijn billen afvegen zoals ze dat bij een klein kind doet. ik zit bij de jonge kleuters en de oude kleuters zitten een lokaal naast ons. Trouwens er is een nieuwe regel als je poept in het potje krijg je 2 kruisjes omdat dat ''moeilijker'' is ik hoop dat ik dat kan ik heb nu 2 kruisjes maar ineens roept stevan juffrouw ik heb een poepie gedaan en de juf loopt er gelijk heen de juf checkt het en zegt goed zo stevan ga maar even voorover buigen doen we even de poepjes weghalen. ik vindt dit al akward laat staan als ik dat moet doen. stevan heeft dus al 4 kruisjes. iedereen krijgt weer zijn luier aan. om 11:30 voor de lunch is het laatste momentje voor de ochtend daarna gaan we overigens ook een slaapje doen. voor stevan is het de vraag of hij zijn diploma gaat halen en ik heb tussen door nog een kruisje gehaald dus ik kan het halen als ik ga poepen en raad eens ik moet poepen! dus ik ren naar het potje en begin te poepen. als ik klaar ben roep ik de juf. de juf begint te juichen en zegt : '' goedzo grote jongen'' jij mag over 2 minuutjes voor je potjes diploma samen met stevan. de juf veegt mijn kontje af en ik schaam me rot. Hte is zover we doen onze luier uit en gaan zitten voor de juffrouw op het potje. over 3 minuten moeten we naar bed dus ik heb 3 minuten. maar dan ineens komt mijn oude juf binnenlopen die mij heeft aangegeven bij de directeur. dan zegt ze ineens : '' ja ik hoorde dat je de afgelopen tijd thuis en op school hebt geoefend om op het potje te mogen dus ik wou wel bij de prijs uitreiking zijn laat maar eens zien hoe goed jij een plasje kan doen. ik schaam me kapot ondertussen hoor ik stevan al plassen en ik zit al meer dan een minuut zonder plasje. Ik wordt gered door mijn moeder want ik wordt uit de klas gehaald want ik heb vanochtend te horen gekregen dat ik 2 jaar lang bij mijn neefjes ga wonen voor de duidelijkheid mijn neefjes zijn 4 en 5 de jongste heet tim en de oudste heet thomas. als ik daar aan kom mag mijn luier af en wordt mij het volgende uitgelegt.

—————————————————
1. plas je in je broek overdag dan krijg je de volgende dag de hele tijd een luier aan ook s'nachts
2. plas je in bed in de nacht dan krijg je de volgende nacht een luier aan
3. als je niet luistert ga je op de strafstoel.
——————————————————-

Ik krijg een rondeleiding en krijg uit eindelijk mijn kamer te zien .... er staat een normaal bed in een normaal bureau en een normale kast er staat gewoon alles voor een negen jarige alleen het behang is van Bumba ik schrik daar best wel van en vraag waarom dat is . Ik krijg het antwoord terug dat ik op mijn school als klein peutertje werd behandeld en dat dat hier niet gaat stoppen. Ik begin te roepen dat ik het er niet mee eens ben en dat ik never nooit ga luisteren naar mijn tante. Dan vindt me tante het genoeg en wordt ik meegenomen naar beneden en wordt ik op de straf stoel gezet. Ik wordt vast gemaakt met een stoeltjes gordel van uit zo n baby stoel uit de auto.

rond 17:00 gaan we eten. Ik vraag waarom we zoo vroeg eten ik krijg het antwoord terug dat we optijd naar bed moeten omdat het morgen een drukke dag wordt dus om 17:30 gaan we naar boven moeten we ons uitkleden en moeten we met zijn drieeen in bad niet alleen in de douche maar in bad. Daarzo worden onze haren en billen gewassen en worden we omste beurt afgedroogd en in bed gelegd. Thomas de oudste krijgt een luier aan dat hoor ik want ik hoor hem smeken om het niet te doen maar dan zegt mijn tante : “ ja thomas jij hebt gister zelf als een kleine peuter in je bedje geplast ga maar laten zien dat je je bedje droog kan houden met een luiertje om”

ik wordt in bed gelegd en de volgende ochtend wordt ik wakker gemaakt. Ik moet altijd in de ochtend heel nodig plassen als ik wakker wordt dus als ik wakker ben geworden ren ik naar de badkamer maar die is bezet dus ik ren naar beneden en die is ook bezet. Ik ren weer naar boven. Maar midden op de trap knapt mijn blaas en sta ik als 9 jarige op de trap te plassen. Ik ren naar mijn kamer in de hoop mijn natte broek en onderbroek te kunnen verstoppen dan hoor ik achter me : “ ik denk niet dat dit de bedoeling is” ik zeg dat ik geen luier aan wil omdat ik daar al veel te oud voor ben. Ik wordt op mijn bed getild alles wordt schoongemaakt en dan krijg ik toch een luier om. En dan zegt ze tegen me :” vanaf nu gelden de regels dat de toilet niet meer voor jou bedoeld is en dat als je luier te vol zit je dat komt zeggen. Mocht ik merken dat je regels verbreekt, iemand pijn doet of heel irritant wordt je een week 0 jaar en dan een week 1 jaar enzovoort net zolang totdat je 4 bent. En als je dan een week 0 bent behandel ik je ook zo. Ja ik kreeg mijn luier om en we gingen naar het trampoline park ik ontmoette een paar gasten . Toen we naar de schuine trampolines gingen kwam mijn tante zeggen :” kom we gaan even een schone luier aan doen dan mag je daarna wee met je vriendjes spelen” ik schaamde me kapot en wou nog stoer doen dus ik zei nee mijn tante zei :” oke ik zeg het anders of ik ga je hierzo een schone luier aan doen en je billen verschonen of je houd nu als een groot jochie mijn handje vast en doen we dat op de baby wc” ik zeg. Dat ik dat helemaal niet ga doen en dat ze raar is . Dan grijpt ze me vast en zegt ze :” ik heb je vanochtend gewaarschuwd en dit was je laatste kans “ ze neemt me mee ik kreeg een schone luier en daarna zegt mijn tante tegen mijn oom :” schat ik ga met de kleine naar huis want die is erg moe en hij is heel erg bozig enzo ik heb iemand die ons op komt halen zometeen dus jullie kunnen gwn met de auto. Ik wordt weggedragen en we stappen een auto in. Daar krijg ik een speen in me mond als een kleine baby. Als we thuis komen wordt ik in een box neer gezet met allemaal
Speeltjes . Mijn tante zegt dat ze even het bedje voor
Mij in elkaar gaat zetten zodat ik zometeen naar bed kan . Na het bedje krijg ik een flesje warme melk. Ik val er half van in slaap het enigste wat ik weet is dat mijn billen zijn verschoond . Ik wordt rond 14:30 snachts wakker en ik heb me een partijtje honger. Ik begint te huilen en ik krijg een flesje. Na mijn flesje val ik weer in slaap. Om 7:00 ben ik helemaal wakker en mijn tante ook ik wordt uit mijn wieg getild en naar beneden mee genomen daar wordt ik in lage kinderstoelrje met gesp sluiting in gezet zodat ik er niet ui kan maar wel tv kan kijken nou ja peppa big kan kijken. Om 7:30 krijg ik een flesje in de armen van mijn tante en wordt er op mijn rug gekloot voor een boertje . Daarna moet ik in de box. Ik krijg te horen dat we.vandaag naar het zwembad gaan . Ik heb daar erg veel zin in tot dat ik hoor dat ik in een zwemluier moet gaan en dat ik alleen in het peuterbadje of het grote bad mag als mijn oom of tante me op heeft getild in het water. Dit wordt dus een beschamende dag. Ik wordt uit mijn box getild en wordt verschoond midden in de woonkamer . De luier gaat uit mijn billen worden schoon gemaakt dan wordt mijn nieuwe luier aan gedaan krijg ik een romper aan en een broek en dan een shirt en klaar. Als we aan komen bij het zwembad wordt ik om een of andere reden niet in de baby wc aangekleed ik krijg een trappelzak aan en een speentje in dan zegt mijn tante :” ja sorry schatje ik begrijp dat je lekker wil spetteren maar het is al 12:30 en anders ben je niet zo gezellig als je niet gaat slapen. Dus ik wordt in de kinderwagen gelegd ik wordt vastgemaakt en ik wordt zo gelegd dat ik plat lig . Daar lig ik dan in een druk zwembad in een trappelzak met een speentje in . Na 10 min val ik in slaap en wordt ik 2 uur later wakker gemaakt ik wordt uit de kinderwagen getild en lig in de armen van mijn tante dan krijg ik mijn flesje . Het is zooi akward om als 9 jarige een flesje te krijgen op een openbare plek in een trappelzak. Als miin flesje op is moet ik op de grond gaan liggen en wordt alles uitgedaan totdat ik naakt ben en dan worden mijn billen schoongemaakt en krijg ik een zwemluier om. Ik wordt opgetild en ik zit samen met mijn tante in het peuterbadje. Ik moet heel nodig poepen dus ik begin te poepen dan ineens zegt mijn tante :” ach schatje moest je poepie doen ... maar goed dat je een luiertje om hebt in heg zwembad anders dreef je poepie. Ik schaam mij helemaal kapot . K heb alleen een zwemluier aan dus ik voel me echt klein. Dan moet k opstaan en moet k gaan lopen het is tijd om te gaan zwemmen in het grote zwembad dus ik pak het handje van mijn tante en dan begint mijn tante weer : “ oh kijk nou we gaan eerst maar even jou een schone zwemluier geven want die zakt helemaal af van je poepie. Ik die dat die heel laag hangt mijn luier en ik schaam me kapot. Ik wordt meegenomen naar de “baby” wc en daarzo verschoond daarna krijg ik een luier aan en wordt mijn “normale” kleding weer aantrokken
Het is thuis om naar huis te gaan … thuis aangekomen verloopt alles rustig en wel

we skippen naar de volgende dag
ik wordt wakker gemaakt
Ik ben ondertussen niet meer getraind om mijn plas op te houden dus plas nog in mijn luier ook heb ik moeite gekregen met kauwen door al die melk maar vandaag komt daar een verandering in krijg ik te horen
We gaan zo naar de jumbo en dan gaan we mijn eerste babyhapje kopen

Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Dit vraagt om een vervolg, dit is nog niet meer als een introductie.
Zoals wat ging hier precies aan vooraf, en of dat alsnog gevolgen heeft.

Bovenaan