Peters luierslaaf (C)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 3 33,3%
  • 7

    Stemmen: 2 22,2%
  • 8

    Stemmen: 2 22,2%
  • 9

    Stemmen: 1 11,1%
  • 10

    Stemmen: 1 11,1%

  • Totaal stemmers
    9

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
gebaseerd op: Peters - luierslaaf (B)
geschreven door: Peter Janssens


William lag op zijn bed en masseerde zijn stijve piemel, door de luier en de plastic broek die hij droeg, heen. God, wat was dat een fijn gevoel. Hij moest oppassen. Het zou niet lang meer zou duren voor hij klaar zou komen in zijn luier en zo een echte natte broek krijgen.

Het gevoel was nu zo fijn dat hij er een beetje van begon te kreunen en dat verontrustte hem, hoewel hij er toch niets aan kon veranderen. Maar om zijn kleine kreetjes een beetje te dempen pakte hij van zijn nachtkastje een speen en deed die in zijn mond. Hij was tenminste blij dat zijn moeder niet thuis was.

Ook zijn zuster was weg, naar een vriendin, om te spelen. Hij was er niet zeker van of zijn kleine broertje thuis was, maar veel maakte dat toch niet uit. Zijn broertje was bang voor hem en zou het niet wagen om in zijn kamer te komen. Daarom had hij ervoor gekozen zich juist nu in zijn baby spulletjes te verkleden.

William was zeventien jaar en had zich al als baby verkleed zolang als hij zich maar kon herinneren. Hij wist niet precies waneer het was begonnen, maar hij vond het heerlijk om te doen. Hij genoot er ook van om met zijn pik te spelen als hij een luier en een plastic broekje droeg. Hij hield er zelfs van om op zijn speen te zuigen, maar verder ging zijn voorkeur niet. Hij had nooit geprobeerd om uit een flesje te drinken, een slabbetje om te doen of een mutsje op te zetten. Om één of andere reden trok hem dat niet zo aan. Maar hij hield van zijn luiers, ook al had hij er nog nooit in geplast of gepoept. Hij hield gewoon van het gevoel als ze om hem heen zaten en bedekt waren door zijn plastic baby broekje.

"Ik wist niet dat ik een babybroertje had?" Hoorde William en hij schrok zo dat hij in één klap rechtop op zijn bed zat. Daar, in de deuropening, stond zijn jongere broer Peter.

Peter was pas veertien en William plaagde hem altijd met van alles en nog wat. Maar nu Peter daar zo stond, kijkend naar zijn oudere broer die een luier droeg en daaroverheen zelfs een plastic broekje, dacht hij dat hier wellicht de kans lag om de rollen te wisselen. Op dit moment zag het er helemaal niet naar uit dat William ouder was dan Peter.

"Ga uit mijn kamer!!" Schreeuwde William tegen zijn broer, maar Peter stond daar maar en lachte. William werd een beetje bang, maar hij wilde dat niet aan zijn kleine broertje laten merken.

"Je praat al goed voor een baby met een speen in zijn mond," vertelde Peter hem. Natuurlijk was William de speen helemaal vergeten, maar had hem wel al de hele tijd in zijn mond gehad. Nu spuugde hij hem snel uit en schreeuwde opnieuw tegen zijn broer dat hij weg moest gaan.

"Dat doe ik niet, baby broertje," zei Peter tegen William. "Ik denk gewoon niet dat een baby aan een veertienjarige hoort te vertellen wat die moet doen. Het kon zelfs nog wel eens zo zijn dat het baby'tje op zijn blote billen krijgt als hij doorgaat met schreeuwen en stout zijn." Hij liep naar William's bed.

"Ik ben er zeker van dat mamma graag zou willen weten dat we er weer een baby bij hebben. Vooral nu ze dacht dat we allemaal opgegroeid waren."

Nu was William echt bang en hij kon het ook niet meer verbergen tegenover Peter. Deze wist het en vond het geweldig om de mogelijkheid te hebben nu eens zijn broer bang te maken. Sinds jaar en dag had William hem bang gemaakt en vernederd tegenover Peter's vrienden. Nu zag Peter zijn kans schoon om William terug te pakken voor alles wat deze hem al die jaren had aangedaan. William zag ondertussen in dat de situatie verre van rooskleurig was, maar dat het misschien nog erger zou zijn als zijn moeder er achter zou komen dat hij nog luiers en plastic broekjes droeg.

"Kom op, Peter, je wilt het toch niet echt aan mama vertellen? Ik bedoel, ik speelde alleen maar een beetje, dat was alles. Het is echt niet wat je denkt," probeerde William.

"Oh, maar hoe weet de kleine baby dan wat ik denk?" Vroeg Peter hem. Hij genoot van de manier waarop William in elkaar kroop iedere keer dat hij hem "baby" noemde.

"He toe Peter, ik ben geen baby," zei William, maar Peter leek hem niet te geloven.

"Dat is grappig, je ziet er juist wel als een baby uit. Ik bedoel, je draagt een luier en een plastic broekje en dat doen normaal gesproken alleen baby's. Voor mij bewijst dat toch dat jij een baby bent, baby William."

William kreeg nu tranen in zijn ogen en Peter genoot maximaal van deze aanblik. Nog nooit had hij zoveel macht gehad over zijn broer en hij genoot van ieder moment ervan. Het wond hem zelfs enorm op. Hij voelde zijn kleine jongenspikje groeien.

"Alsjeblieft Peter, vertel het niet. Ik zal alles voor je doen, maar vertel het alsjeblieft niet, okay?" William was nu aan het smeken en Peter genoot.

"Alles he, nou goed dan. Als je braaf bent en doet wat je gezegd wordt, dan vertel ik misschien aan niemand wat voor een grote baby je eigenlijk bent."

"Dank je wel Peter, ik wist altijd al dat ik op je kon rekenen."

"Maar nu moet je dan ook alles doen wat ik je opdraag, want anders vertel ik het alsnog. Beloof je dat, baby?"

William wist niet zeker wat Peter in gedachten had, maar hij dacht dat het nooit erger kon zijn dan dat zijn moeder er achter zou komen, dus stemde hij in met Peter's voorwaarden, zonder te weten welke dat waren. Het kon nog wel eens de verkeerde keuze zijn geweest....

"Goed dan, baby. Jij blijft precies hier en je verroert je niet. Ook laat je gewoon je baby kleertjes aan. Ik ben zo terug." Peter rende weg en voor William het wist was hij terug met zijn fototoestel. William begon te protesteren, maar Peter gaf hem de keus: of een paar foto's laten maken, of alles aan zijn moeder vertellen. Weer had William het gevoel dat er niet echt sprake was van een keuze en al vlot lag hij op zijn rug op bed, met een speen in zijn mond, te poseren voor baby foto's. Weer vertelde Peter hem zich niet te verroeren en ging weg om de camera te verstoppen.

Toen hij weer terugkwam zei hij: "Zo baby, nu wil ik dat je, als een echte brave baby, hier naar mij toe komt."

William wist dat hij geen andere keus had en liep in zijn luier naar Peter toe. Toen hij voor hem stond, stak Peter zijn hand uit en streek bij William van voren over zijn luier. William voelde de hand van zijn broertje over zijn pik gaan. Hij keek naar de broek van Peter en zag een bobbel in zijn kruis. Blijkbaar wond het Peter nogal op de plasser van zijn oudere broer te voelen.

William merkte dat van de weeromstuit de druk in zijn eigen kruis ook toenam. Peter nam William nu bij de hand en liep naar diens kamer. Peter trok zijn broek uit en ging op William's bed liggen. Hij droeg nu enkel nog een onderbroekje en begon met zichzelf te spelen. William zag zijn broer's pik groeien terwijl deze er mee speelde.

"Kruip maar naar het bed toe, baby," beval Peter hem. "Kom maar precies tussen mijn benen liggen, ja, zo is het een brave baby," zei hij terwijl hij er goed voor ging liggen.

"Nou, kun je je nog herinneren dat je me altijd vertelde dat mijn pik zo klein was, dat een meisje er nooit aan zou willen zuigen? Wel, als een kleine baby er nou eens aan zuigt?"

Weer protesteerde William en nu werd Peter echt boos. Voor William het wist had Peter hem te pakken, trok de plastic broek en ook de luier tot op zijn knieën. Peter trok William over de knie en gaf hem een stevig pak slaag op zijn, nu blote, billen.

"Ik duld van jou geen tegenspraak baby. Je zult doen wat ik je zeg, net als een braaf baby'tje en anders laat ik aan iedereen op school jouw baby foto's zien." Terwijl Peter rustig doorging met het opwarmen van William's billen, werd deze toch wel heel erg bang en begon zelfs te huilen. Ook beloofde hij Peter nogmaals dat hij een zoete baby zou zijn en precies zou doen wat hem gezegd werd. Dat was wat Peter wilde horen.

Peter trok de luier en de plastic broek weer omhoog en verzekerde zichzelf ervan dat ze op de juiste plaats zaten. Toen ging hij weer liggen en genoot al van wat er komen ging.

Peter vond het prachtig om te zien hoe zijn broer langzaam met zijn hoofd naar de harde paal toeging. Juist toen William zijn mond opendeed en met zijn lippen bijna de kop van de piemel raakte, liet Peter hem stoppen.

"Zeg baby, waarom vertel je me niet waarom mijn pik zo mooi is voor jou om aan te zuigen en waarom je hem als je nieuwe speen wilt gebruiken en waarom ik je dat zou moeten toestaan? En zorg maar liever dat je me overtuigt, of ik zal je nog een pak slaag op je blote billetjes moeten geven."

William voelde de slagen van zijn broer's handen nog maar al te goed, dus deed hij braaf en zonder tegensputteren wat er van hem verwacht werd.

"Je hebt een mooie piemel, Peter. Hij is erg groot en prachtig."

"Ja, niet zo'n klein baby pikkie zoals jij, he, baby broertje?"

"Nee, ik heb een baby pikkie en jij hebt een grote jongens pik. Ik zou graag jouw pik in mijn mond nemen en er op zuigen zoals ik op mijn speen zuig. Mag ik alsjeblieft? Alsjeblieft, ik denk dat het erg fijn zal zijn. Mag ik er alsjeblieft aan zuigen?"

William had Peter zelfs nog meer overtuigd dan Peter verwacht had.

"Hoe kan ik mijn baby broertje nog iets weigeren na zo'n verzoek. Okay, als je het dan echt zo graag wilt mag je nu aan mijn pik zuigen baby."

Een zacht "dank je wel" was alles wat Peter nog hoorde voordat William's mond werd gevuld door de dikke, kloppende pik van Peter.

Nu was Peter nog een totaal groentje. Hij had nog nooit iets met een meisje gehad, laat staan dat er al eens aan zijn pik was gezogen. Maar het voelde ontzettend lekker wat zijn broer nu bij hem aan het doen was. Zijn heupen bewogen op en neer alsof ze een eigen leven leidden en hij was druk in de weer zijn broers mond te neuken. William probeerde zijn hoofd wat terug te nemen, maar Peter's handen drukten hem zo ver als maar kon over de kloppende, stijve paal.

Peter genoot van de wangen van William, die, telkens als hij zijn pik verder in zijn mond schoof, een beetje opbliezen. Toen voelde hij dat hij ging komen. Hij wist hoe dat voelde omdat hij af en toe met zichzelf gespeeld had. Maar toen hij in zijn broers mond klaarkwam en deze er alles aan deed om maar niets van het zaad te laten lopen, toen wist hij dat dit het beste was wat hem tot nog toe was overkomen.

Peter hield zijn broers hoofd naar beneden tot hij er zeker van was dat de grote baby hem helemaal droog had gezogen. Toen nam hij zijn pik uit William's mond en veegde hem af aan diens gezicht alvorens hem weer in zijn onderbroek te stoppen.

"Dat was geweldig baby. Je moet er wel erg veel van houden om het zo goed te kunnen doen. Houd je ervan om mij lekker te pijpen, baby broertje?" Met zijn hoofd gebogen, zodat hij zijn jongere broer niet aan hoefde te kijken, vertelde William dat hij het erg fijn vond om hem te pijpen. Peter schaterlachte.

Vanaf die dag moest William iedere nacht een luier met een plastic broek dragen, maar Peter liet hem deze alleen echt gebruiken als hun moeder weg was. Hij wilde niet dat William ontdekt zou worden, want dan zou het uit zijn met de pret. Maar dat betekende niet dat hij het niet met zijn vrienden wilde delen.

Er was een maand voorbij sinds de eerste keer dat Peter zich had laten pijpen door William, maar er waren vele malen gevolgd als ze alleen thuis waren. Nu ging hun moeder een weekend weg en hun zusje ging mee. Peter had gevraagd of er twee van zijn vrienden mochten blijven slapen en zijn moeder had geantwoord dat William dat maar uit moest maken. Hij had tenslotte de leiding. Ze was wel een beetje verbaasd dat William zo snel toestemde, maar zij kon ook niet weten dat William niet echt meer de leider was.

Meteen toen moeder weg was liet Peter William een luier en plastic broek aantrekken. Toen gingen ze naar zolder. William moest daar wat spullen pakken waarvan Peter vond dat hij ze nodig zou hebben gedurende het weekend. De wieg, de box en de kinderstoel. Toen Robert en David arriveerden zat William al in de box te spelen met een paar van zijn zusjes poppen.

Het kostte de jongens niet lang om baby William zo te plagen dat hij in tranen was. Maar hierdoor wilden ze hem nog meer plagen en dus begon hij nog harder te huilen. Toen gingen de drie veertienjarigen om de box zitten en begonnen te discussiëren over hoe goed de baby eigenlijk kon pijpen.

Het leek erop dat Peter alles over de verborgen talenten van zijn broer had verteld en nu wilden ze dan alles in de praktijk zien. William wist dat het niet leuk zou gaan worden. De jongens stripten tot op hun onderbroek en haalden de grote baby uit de box.

"Wacht eens even," zei David, "als deze baby aan onze jongenspikken gaat zuigen, moet hij eigenlijk een "zij" zijn. Laten we de baby naar je zusters kamer meenemen en hem iets meisjesachtig aantrekken. Dan kan ze pijpen als een braaf klein baby meisje."

Iedereen vond het een goed idee, behalve William, maar al snel was hij aan het kruipen over de vloer en werd hij naar Sandra's kamer geleid. Ze lieten hem op de vloer zitten en hij kon alleen maar afwachten.

Ze vonden een schattig klein trainingsbehaatje wat ze William om deden. Om te kijken of het goed zat knepen en trokken ze alle drie aan zijn tepels. Toen vonden ze een mooie roze babydoll en ook die werd aangetrokken. Veel parfum maakte hun karwei af. Ze hadden nu de beschikking over een lekker ruikend baby meisje van 17 jaar oud.

William's nieuwe naam werd "Baby Poepbroek" en ze lieten hem naar de woonkamer kruipen. De jongens gingen alle drie zitten, slechts gekleed in hun onderbroekje. David en Robert keken verwachtingsvol naar Peter. Blijkbaar moest die het goede voorbeeld geven.

"Oke, Baby Poepbroek" zei Peter. "Ik weet wat je wilt. Ik weet wat je ERG graag wilt. Kom maar hier." William kroop naar Peter toe en ging tussen diens benen op zijn knieen zitten. Het feit dat er twee vriendjes van Peter bij waren maakte dat William zich nu nog meer vernederd voelde dan als hij alleen met Peter deze dingen moest ondergaan. Hij keek even schuin opzij naar David en Robert en zag de zwelling in hun onderbroekjes. Hun onschuldige jongenskopjes waren enigszins verhit.

Robert streek met zijn tong over zijn droge lippen. William sloot zijn ogen: hoe kon een zeventienjarige jongen zich dit laten welgevallen door een paar van die brugpiepers? Even kreeg hij de aandrang om op te staan en de drie jongens onder zijn armen in een houdgreep te nemen en ze een pak slaag te geven. Maar de stem van Peter deed die droom snel vervliegen.

"Kom baby broertje. Ik weet wat je graag wilt. Zeg dan wat je wilt, wat je het allerliefste wilt van de hele wereld?" Er had zich de afgelopen weken een soort ritueel gevestigd tussen hen twee en William wist welk antwoord er van hem verwacht werd. Maar de aanwezigheid van de twee vriendjes van Peter deed hem aarzelen. Peter keek hem streng aan en zei tegen zijn vrienden:" we zullen ons babymeisje eerst moeten temmen, zij is een beetje opstandig."

Hij knikte naar David en Robert die snel opstonden, William handig beetpakten en hem met zijn buik naar beneden over de knieen van Peter legden. Peter deed de luier van William naar beneden en om beurten gaven de drie vriendjes nu een harde klap op William zijn billen. Die werden al snel vuurrood en William beet op zijn lippen om niet te gaan huilen van de pijn, want dat zou pas echt een vernedering zijn. Hij was tenslotte drie jaar ouder dan de andere jongens. Maar na een tijdje werd de pijn te erg en William begon te snikken en smeekte de jongens om op te houden.

"Genoeg" zei Peter en William mocht zich oprichten. Daar stond de grote jongen in tranen, met een luier op de knieen en een klein behaatje om. Hij schaamde zich dood voor de drie veertienjarige vrienden. Deze kenden echter geen medelijden en lachten en gaven elkaar stompen in de zij van plezier. Nadat hun grootste pret voorbij was, kregen de jongens weer interesse in hun oorspronkelijke plan. William werd zich ervan bewust dat zijn pik en ballen ontbloot waren en dat alles te zien was voor de twee vrienden van Peter. David en Robert wierpen geinteresseerde blikken op zijn kruis.

"Tjee ... wat een hoop schaamhaar" zei David, en er klonk even oprechte bewondering in zijn stem door. William legde vlug zijn handen voor zijn kruis en keek beschaamd naar beneden.

"Vooruit babyslaafje, terug op je knieen." beval Peter. David en Robert bleven nu vlak naast William staan toen deze zijn oude positie weer innam tussen de benen van Peter. De sfeer van jolijt had ineens weer plaats gemaakt voor een warme, broeierige sfeer. William huiverde bij de gedachte wat hem te wachten stond. Peter zat zichzelf druk over zijn onderbroekje heen over zijn kruis te wrijven. Je zag de bult in zijn broek groeien en groeien.

David en Robert keken vol bewondering naar hun vriendje hoe die zich zat voor te bereiden op zijn pijpbeurt. Toen Peter vond dat hij er klaar voor was pakte hij de draad weer op.

"Zeg wat je het aller, allerliefste wilt van de hele wereld, baby meisje?" zei hij tegen William. Deze was door het pak slaag helemaal murw gemaakt.

"Ik wil het liefst de prachtige, grote pik van mijn broertje zuigen"

"En dan?" hijgde Peter, terwijl je zijn pik nu kon zien kloppen in zijn onderbroekje.

"Dan wil ik je melk drinken als een kleine baby en helemaal naar binnen zuigen" zei William toonloos.

"Nou, vooruit dan maar" zei Peter, "omdat je het zo lief vraagt" en hij lachte er vals bij. Hij zakte ietwat onderuit, zodat zijn kruis nu recht op William was gericht. William boog zich voorover en nam de rand van het slipje van zijn broertje tussen zijn tanden. Langzaam trok hij deze naar beneden zodat plotseling de stijve pik van Peter te voorschijn sloeg.

David en Robert keken gefascineerd toe hoe William zijn lippen over de kop van de piemel van Peter liet glijden. Williams' mond begon nu met langzame halen over de pik van zijn kleine broertje te glijden. Deze zat onderuit gezakt en met half geloken ogen overduidelijk te genieten van deze heerlijke pijpbeurt. David wist zeker dat dit het opwindendste was dat hij ooit had meegemaakt in zijn leven en begon onwillekeurig met zijn rechterhand over zijn kruis te wrijven.

Ook Robert had een hoogrode kleur, zijn mond stond half open en hij hijgde een beetje. Peter begon nu harder te zuchten en te kreunen, zijn heupen begonnen te bewegen met het ritme van William's mond mee en met een kreet spoot hij zijn jongensmelk in de mond van zijn broer. Deze wist dat hij alles moest binnenhouden en doorslikken, maar het was deze keer wel bijzonder veel zaad dat Peter in zijn mond spoot. Hij stikte bijna, maar wist toch alles binnen te houden en door te slikken. Peter pakte zijn leeggezogen pikje beet en wreef het schoon aan Williams' gezicht.

"Dat heb je weer eens bijzonder goed gedaan, baby. Ik ben heel trots op je. Ik ben blij dat je het zo leuk vindt om te doen, want mijn vrienden willen ook wel eens jouw heerlijke zachte babymondje aan hun piemel voelen zuigen. Wie volgt?" vroeg hij, terwijl hij zijn verslapte piemel terug in zijn onderbroekje stopte.

David wist dat hij het niet lang meer zou kunnen uithouden en greep William bij zijn haar en trok zijn gezicht naar zijn kruis toe.

"Komop, meisjesbaby. " sprak hij hees. "Ik weet dat je gek bent op jongenspikken dus ga je gang. Wacht even" David keek om zich heen en greep een paar tissues die op tafel lagen. Hij maakte er twee proppen van en duwde ze bij William onder zijn behaatje.

"Zo, babymeisje, laat nu maar eens zien wat je kunt". In tegenstelling tot Peter liet David zich staande pijpen. Hij haalde zijn pijnlijk kloppende jongenspik uit zijn broekje en bood hem zonder veel omwegen aan aan de mond van William.

Terwijl William zich over de jongenspik boog, kneep David met beide handen in de tieten van het behaatje. Dat wond hem zo op dat David al na enkele halen van William's mond over zijn stijve piemel kreunend zijn hete stralen jongensvocht in diens mond spoot. David zakte half versuft door zijn knieen en moest even gaan zitten.

William maakte wat rare geluiden. Hij had nu ook al heel wat sperma te verwerken gekregen. Enigszins angstig keek hij naar Robert. Hij had Robert altijd maar een watje eerste klas gevonden en het beviel hem helemaal niet om ook voor Robert door de knieen te moeten gaan. Wanhopig zocht hij naar een uitweg. Hij begon zijn luier weer omhoog te trekken zodat hij zich minder naakt zou voelen.

"Wie heeft je gezegd dat je je luier omhoog mag doen" zei Peter meteen en trok zijn handen weg van zijn luier.

"Als je wilt kun je nog meer slaag krijgen, stoute baby dat je er bent" dreigde hij. William kromp ineen. De spanning en vernedering werd hem teveel en plotsklaps ontspande zijn blaas zich. Een grote stroom urine kletterde zo naar beneden, via zijn luier en benen op de vloer. De tranen vloeiden William nu rijkelijk over de wangen. Hij had zich nog nooit zo ellendig gevoeld. Hij keek stijf naar beneden.

"De kleine baby heeft zich bevuild. We moeten hem verschonen" zei Robert.

"Ja, we gaan hem een verse luier aantrekken" riep David. "Mee naar de badkamer" en ze duwden William als een kleine jongen voor zich uit. Peter bleef mopperend achter om de vloer schoon te maken.

In de badkamer lieten ze William zijn kleren en zijn vieze luier uittrekken. Naakt en bibberend stond hij voor ze.

"Ga op de commode liggen, op je rug." beval Robert. William gehoorzaamde zonder tegensputteren. Besluiteloos stond Robert naast de commode en keek naar het blote lichaam dat voor hem uitgestrekt lag. William lag plat op zijn rug met zijn handen slap langs zijn lichaam. Het leek alsof het hem niets meer kon schelen dat hij helemaal naakt te kijk lag voor de jongens.

"Je moet hem wassen alsof hij een baby is" raadde David Robert aan. Peter kwam de badkamer binnen en gaf Robert een washandje. Die maakte het washandje nat met lauw water en wilde William gaan wassen.

"Hij stinkt" zei hij en keerde zich giechelend om naar zijn vrienden. "Je moet zijn piemel wassen" zei David.

"Misschien wordt-ie wel hard." William bewoog even. Robert begon met de washand het kruis van William schoon te deppen.

"Was zijn piemel" adviseerde David opnieuw. Robert pakte aarzelend de slappe plasser van William in zijn ene hand en begon met de washand het topje schoon te maken. Hij trok de voorhuid terug en ging zachtjes langs de rand van de eikel. Was het het effect van het lauwwarme water, het knijpen en strelen van Robert's hand of was het omdat David het gesuggereerd had? In ieder geval voelde Robert dat de pik in zijn hand begon te zwellen.

"Hij wordt stijf" zei hij en keerde zich zenuwachtig om naar David en Peter.

"Doorgaan met wrijven tot hij spuit" zei David op opgewonden toon.

Robert merkte dat hij zelf ook opgewonden raakte nu hij de pik van de grote jongen hard voelde worden in zijn hand. Hij kneep en wreef verder en na een tijdje stond de pik stijf rechtop langs de buik van William. Die stijve piemel was duidelijk een stuk groter dan die van hen.

"Kolere" zei Robert verbaasd en keek weer naar zijn vrienden. David stond met rode koontjes over zijn kruis te wrijven en wuifde met zijn andere hand dat Robert moest doorgaan. Ook Peter vond het blijkbaar opwindend om zijn broer in zo'n vernederende situatie te zien, want hij had zijn eigen pikje uit zijn broek gehaald en was er mee aan het spelen.

Robert begreep dat hij moest doorgaan en proberen om William te laten spuiten. Hij omsloot de grote stijve pik met zijn rechterhand en begon met lange halen de paal te masseren. William onderging met afgewend hoofd en gesloten ogen de behandeling. Na een tijdje zuchtte hij diep, zijn dijen spanden zich en er kletsten drie hete stralen sperma over zijn buik.

Robert deed een stap achteruit, zijn rechterhand besmeurd met het zaad van William. Hij hoorde iemand kreunen achter zich. Hij keek om en zag dat Peter ook was klaargekomen.

"Veeg je hand maar aan hem af" steunde Peter en wees naar zijn broer. "Hij is toch al vies." Robert smeerde het zaad van zijn hand uit over de borst van William. Deze lag nog steeds bewegingsloos en met gesloten ogen op de commode. Zijn kruis was een plakkende, stinkende bende van zaad en urine. Robert sloot snel de luier om het kruis van William.

"Vieze baby. We laten je zo een tijdje rondlopen, dat zal je leren om zulke vieze dingen te doen" zei hij. Hij duwde William van de commode af. Ze gingen terug naar de kamer en lieten William, slechts gekleed in een pamper, weer in de box stappen. Zelf trokken ze hun kleren weer aan. Ze hadden honger gekregen en besloten eerst wat te eten alvorens te kijken wat ze verder konden doen met hun baby-slaaf. Robert mopperde wat dat hij nog niet gepijpt was, maar had toch zo'n honger dat hij zich aan tafel zette voor een avondboterham. Wiliam kreeg niets.

Tijdens het eten werd er plotseling aangebeld. Peter ging open doen. Voor de deur stond het achttienjarige buurmeisje Sylvie.

"Hoi Peter" zei ze. "Jullie moeder heeft mij gevraagd om een oogje in het zeil te houden terwijl ze weg is. Is alles in orde? Mag ik even binnenkomen?" Peter besefte in een flits dat hier nieuwe mogelijkheden lagen om zijn broer te vernederen. Hij wist namelijk dat William zwaar verliefd was op Sylvie, zonder dat die dat overigens ooit tegen haar zou durven zeggen.

Peter had William al enkele keren betrapt op het beloeren van Sylvie uit het slaapkamerraam als ze in de tuin in bikini lag te zonnebaden. Eenmaal zelfs zou hij gezworen hebben dat William snel zijn piemel had weggestopt in zijn broek. Overigens had Peter iedere keer een verschrikkelijk pak slaag gehad van William en die herinnering gaf de doorslag. Hij nam een risico door Sylvie bij hun geheim te betrekken, maar hij hoopte dat dat wel los zou lopen.

"Natuurlijk, Sylvie, kom binnen. Vooral William zal blij zijn je te zien." Hij liet Sylvie binnen en liep achter haar aan naar de kamer. Peter vond Sylvie overigens ook een heel aantrekkelijk meisje en hij had al menige keer met haar in gedachten met zijn pikje gespeeld. Maar zij was uiteraard veel te oud voor hem om maar enige hoop op verder kontakt te mogen koesteren.

Toen Sylvie de kamer binnenkwam zette zij grote ogen op toen ze William in de box zag zitten met niets dan een luier aan. William, die enigszins hersteld was van de gebeurtenissen van eerder op de dag, keek verschrikt op toen hij het meisje van zijn dromen zag binnenkomen. Hij trok zich helemaal terug tegen de verste rand van de box en hield een pop als een soort bescherming voor zijn blote borst.

"Wat..wat doe jij hier? Ehhh .... we deden maar een spelletje", verzon hij snel een smoesje en wilde uit de box kruipen.

"Nee, nee, baby'tje. Je mag het bezoek niet lastig vallen" zei Peter en maakte achter de rug van Sylvie gebaren alsof hij foto's maakte. Verdomme, die foto's. William zakte gelaten terug in zijn box.

Sylvie had zich hersteld van de eerste schok en scheen vaag te begrijpen wat zich hier afspeelde.

"Ik wist niet dat jullie nog een kleine baby hadden" speelde ze het spel mee. Peter haalde opgelucht adem.

"Hij is erg lief", zei hij. "Je mag hem wel even op schoot nemen". William werd meteen vuurrood.

"O ja ..mag dat?" zei Sylvie en ging op een stoel zitten. "Ik vind het zo leuk om kleine babies te vertroetelen."

Peter en David liepen op de box af en haalden de tegenstribbelende William eruit. Pardoes werd hij bij Sylvie op schoot gezet. Die pakte hem vast in de 'baby-greep'. Zijn schouders leunden tegen haar ene arm en met de andere arm ging ze onder William door en legde haar hand in zijn kruis om hem tegen te houden. William begon zacht te snikken van de schaamte.

"Zoet maar, stil maar" zei ze en wiegde William zachtjes heen en weer. "Of heb je soms een vieze luier?" Tot zijn grote ontsteltenis greep ze even flink in zijn kruis. "Hmmm... die is niet helemaal schoon meer. En ik kan het ruiken ook. Je moet je baby-broertje wel op tijd verschonen" richtte ze zich tot Peter.

"Hij is stout geweest vanmiddag. Hij heeft zichzelf heel erg vies gemaakt" antwoordde Robert die zich hersteld had van de schok toen daar plotseling zo'n mooi meisje in de kamer was verschenen. "Voor straf hebben we hem in zijn eigen viezigheid laten rondlopen".

"Ja maar je mag een baby niet te lang in een natte luier laten rondlopen, daar krijgt hij uitslag van. Zal ik hem even verschonen?" William rukte zich los uit haar greep en rende naar de deur van de kamer. Helaas bleek Peter dit voorzien te hebben en had deze op slot gedraaid. Met zijn rug tegen de dichte deur keek William verwilderd om zich heen, wanhopig op zoek naar een uitweg uit deze hel. Maar hij ontmoette slechts lachende gezichten om hem heen, die hem spottend aankeken. Er was geen ontkomen aan: hij werd door Sylvie meegetroond naar de badkamer. De drie vrienden liepen dollend achter hen aan.

Eenmaal in de badkamer werd hij op dezelfde wijze als die middag op de commode gelegd. Sylvie sloeg zijn luier open. Zij vertrok haar gezicht bij de stank die loskwam.

"Nou, nou...ik weet niet wat je allemaal hebt uitgespookt, William, maar je hebt er een behoorlijke rotzooi van gemaakt." Hij keek omlaag naar zijn ontblote kruis en zag hoe zijn pik vastgeplakt zat aan zijn schaamhaar met urine en resten van zijn zaad. Hij keek beschaamd omhoog naar Sylvie. Deze begon hem uitgebreid te wassen en schoon te maken. William schaamde zich dood dat zij zomaar zijn ballen waste en daarna zijn piemel. Hij had in zijn fantasieen heel andere voorstellingen gehad van een ontmoeting met haar. Daarbij had hij zich ook wel eens voorgesteld dat zij zijn pik zou vastpakken, en die fantasie had hem onmiddellijk doen klaarkomen.

Maar deze aanraking had niets geils, maar was alleen maar vernederend voor hem. Gelukkig bleef zijn piemel slap in haar handen, anders wist hij zeker dat hij alleen nog maar dood had willen zijn. Voor de drie vrienden was het echter nogal teleurstellend dat zijn piemel niet hard werd. Zij hadden gehoopt op een herhaling van vanmiddag. En dat dat nu met behulp van een echt meisje zou gebeuren had hun puberhormonen helemaal op hol doen slaan.

"Zijn piemel is nog niet helemaal schoon", probeerde Robert. "Nee? Volgens mij wel. Kom maar kijken" zei Sylvie tegen hem. Robert liep op de commode toe. Hij pakte de piemel van William vast en begon erin te knijpen om hetzelfde effekt van die middag op te roepen. William voelde zich echter zo vernederd dat er niets gebeurde. Sylvie stond het geheel glimlachend te bekijken.

"Het is nog maar een baby" zei ze. "Heel wat anders als een grote jongen als jij". Robert kreeg een hoofd als een boei. Net als bij zijn vrienden waren meisjes voor hem vreemde opwindende wezens, waar hij nog nooit iets mee gehad had.

Hij wist met zijn gevoelens voor meisjes absoluut geen raad. Alleen het feit al dat dit mooie meisje tot hem sprak deed zijn pikje steigeren. Hij verlegde met zijn hand zijn piemel die pijnlijk tegen zijn broek aan drukte.

"Blijf van je plasser af " zei Sylvie plotseling streng. "Dat doe je niet waar een meisje bij is. Volgens mij ben jij helemaal nog geen grote jongen. Blijf staan" sprak ze gebiedend. Robert bleef geschrokken naast haar staan en zag hoe ze vakkundig een verse luier aanlegde bij William.

"Goed zo, mijn kleine baby, ga maar even naar je broertje toe dan zal ik mij even met een andere baby bezighouden". Robert begreep dat ze het over hem had en keek verschrikt naar Peter en David. Die vonden de nieuwe ontwikkeling wel interessant en bovendien waren ze een beetje bang van Sylvie. Van hen had Robert geen hulp te verwachten.

Sylvie greep hem beet. Ze was sterker dan hij en legde hem op zijn rug op de commode. Hij stribbelde tegen en Sylvie vroeg David om zijn handen vast te houden. Toen was er geen ontkomen meer aan voor Robert. Voor hij wist wat er gebeurde had Sylvie zijn bovenbroek uitgetrokken. Zijn trui verdween over zijn hoofd. Hij lag nu nog slechts gekleed in onderbroekje op de commode. Hij rilde en spartelde met zijn benen, maar kon zich niet uit de greep van David bevrijden. Sylvie had een nieuwe luier gepakt.

"Zo, kleine baby, kun jij niet van je plassertje afblijven. Foei, we zullen je piemeltje eens even goed inpakken, zodat je er niet meer bij kunt." Ze trok zijn onderbroekje uit. Van schaamte richtte zijn pikje zich meteen weer op.

"Laat me los", smeekte Robert. "Ik ben geen baby."

"O jawel" zei Sylvie. " Grote jongens weten zich te gedragen in het bijzijn van meisjes, maar jij ..." en ze streelde met haar wijsvinger even over zijn harde plasser. Die ene aanraking was genoeg voor Robert. De opwinding van vanmiddag die bij hem nog niet tot ontlading was gekomen, een meisje dat zijn blote piemel aanraakte, de vernedering voor de ogen van zijn vrienden....... zijn pik wipte omhoog en stootte een oneindig lijkende straal zaad uit tot over zijn eigen hoofd. Zelfs David die achter hem stond werd geraakt.

"Hee," riep deze, liet Robert los en deed verschrikt een stap achteruit.

Robert huilde nu voluit. Grote tranen liepen over zijn wangen. Sylvie boog zich over hem heen, troostte hem en droogde zijn tranen. Zij hielp hem van de commode af en zette hem onder de douche. Terwijl Robert de resten van zijn zaad van zich afspoelde, richtte Sylvie haar aandacht op Peter en David.

"Wat voor spelletje hebben jullie vanmiddag eigenlijk gespeeld met onze kleine baby-jongen?" Ze kneep William even in zijn wang. "Was het leuk? Kan ik meedoen?" Peter en David keken elkaar aan.

"Ehhh... misschien wel" zei David weifelend. Robert stapte onder de douche uit en werd nu door Sylvie afgedroogd. Daarna werd hem vakkundig een luier en een plastic babybroekje omgedaan. Robert keek wel erg ongelukkig, maar hij durfde zich niet te verzetten. Zijn vrienden giechelden toen hij van de commode werd afgeholpen en gekleed in babyspulletjes voor hen stond. Hij besloot hen zoveel mogelijk te negeren. Eigenlijk was het helemaal niet zo onprettig om een luier om te hebben, stelde hij verbaasd vast. Je kreeg er een wam en veilig gevoel van.

Ze liepen met zijn allen terug naar de kamer.

"Laat jullie spel maar eens zien" zei Sylvie. Niemand bewoog zich. "Komop jongens. Jullie zijn toch groot genoeg om niet bang te zijn voor me. Of moet ik jullie soms ook als babies gaan beschouwen?" Dat vooruitzicht was genoeg om Peter en David heftig nee te doen schudden.

"Nee, we zullen je het spel laten zien" zei Peter. "Eigenlijk is het geen spel. Het is gewoon iets wat mijn kleine baby-broertje heel erg graag doet." Deze verwijzing naar hem deed William als het ware ontwaken. Tot dan toe had hij zich neergelegd bij de vernedering dat hij zich in baby-kleren aan Sylvie had moeten laten zien. Wilden ze nu hetzelfde spel als vanmiddag gaan doen? Moest hij aan de pikken van Peter en David gaan zuigen waar Sylvie bij was? Dat nooit. Die schande zou hij niet overleven.

"En wat wil dan die lieve kleine babyjongen zo graag?" vroeg Sylvie aan hem met flemende stem. Ze had wel een vaag vermoeden dat het spel iets erotisch inhield en voor William waarschijnlijk erg vernederend zou zijn, maar wat er precies zou gaan gebeuren wist ze niet. Ze was erg benieuwd.

"Je hoeft je niet te schamen, hoor. Je mag alles zeggen wat je maar wilt" zei ze tegen William. Die zei niets en keek met gebogen hoofd naar de grond. "Anders kunnen we misschien ook wat foto's gaan bekijken" hoorde hij Peter zeggen.

"We kunnen er een paar uitzoeken om later aan mama te laten zien."

"Ja, dat lijkt me ook wel leuk" zei Sylvie.

"Nee, nee," stamelde William. "Ik .... Ik zal meespelen." Peter ging op een stoel zitten.

"Wat wil je dan, kleine baby-broer? Je wilt anders nooit iets met me te maken hebben. Je plaagt me alleen maar. En ik kan nooit iets goed doen in jouw ogen. Laatst zei je nog dat ik nooit een meisje zou kunnen versieren omdat meisjes alleen maar op jongens met grote pikken vallen. Wil je daarmee zeggen dat mijn piemel niet groot genoeg is?" Sylvie's adem stokte. Ze dacht te begrijpen waar het spel om draaide. Zou William bij Peter ....? Nee, dat kon toch niet waar zijn.

"Nee, je hebt me niet goed begrepen," zei William. "ik vind je juist heel erg stoer en ik weet zeker dat je veel succes bij de meisjes zult hebben."

"Maar mijn pikje dan? Is die wel groot genoeg?" vroeg Peter uitdagend. "Je hebt een hele mooie grote pik" zei William zachtjes.

"Wil mijn kleine baby-broertje er aan zuigen misschien? Je ziet toch dat er een meisje aanwezig is." William huiverde. "Ik wil graag aan je pikje zuigen" zei hij bijna onverstaanbaar.

"Wat zeg je? Ik kan je niet verstaan" zei Peter met een hand achter zijn oor.

"Ik wil heel erg graag aan je mooie grote jongenspik zuigen" zei William nu wat harder. Hij keek even schuin opzij naar Sylvie. Die was duidelijk geintrigeerd door wat zich tussen de beide broers afspeelde. David wist wat er te gebeuren stond en wreef zich alweer met een hand over zijn kruis. Robert hield zich slapend in de box.

"Maar dat kan toch niet, broertje, wat moet Sylvie wel niet van je denken?" zei Peter. "En je bent toch verliefd op Sylvie, is het niet?" Deze slag kwam hard aan bij William. Hij keek woest naar zijn uitdagende broertje en richtte zich snel tot Sylvie.

"Dat is echt niet waar, Sylvie" stamelde hij.

"Denk je dat ik niet weet dat je me altijd staat te beloeren als ik lig te zonnen in de tuin" bitste Sylvie echter terug. "Ik weet zeker dat je je dan op me staat af te rukken. Nou, beken het maar." William had van schaamte wel door de grond willen zakken. Zijn hele leven lag aan gruzelementen. Het leek of hij in een keer van heel zijn eigen wil was beroofd. Als in trance keek hij naar zijn broertje.

"Alsjeblieft, ik wil zuigen" smeekte hij. "Het enige wat ik wil is jouw mooie piemel in mijn mond nemen, alsjeblieft, alsjeblieft." Hij liet zich op zijn knieen voor Peter vallen.

"Nou, vooruit dan maar weer." Peter veinsde dat hij met tegenzin toegaf aan de wens van William, maar innerlijk juichte hij. Deze pijpbeurt zou hij niet licht vergeten. Hij keek naar Sylvie en zag tot zijn verbazing dat die haar spijkerbroek tot op haar knieen had afgestroopt en dat ze met haar rechterhand in haar slipje zat te woelen. David had zijn eigen piemel te voorschijn gehaald en speelde met zichzelf, waarbij hij beurtelings naar Sylvie en naar Peter en William keek.

Peter trok snel zijn broek en zijn onderbroek uit want het tafereel met Sylvie die zichzelf aan het bevredigen was wond hem ontzettend op. William's mond ontfermde zich weer over de pik van zijn broertje. Het harde zuchten en steunen van Sylvie die overduidelijk aan het klaarkomen was en de warme zachte mond van William die over zijn harde pik heen en weer gleed, deed Peter voor de tweede keer die dag de mond van zijn broer volpompen. Het leek net alsof er nog meer zaad uit zijn pik spoot dan eerder die dag. Uit zijn ooghoek zag hij dat David een lading zaad helemaal over zijn kleren had gespoten.

Robert stond aan de kant het geheel aandachtig te bekijken. Ook hij had een stijve pik, die tegen zijn luier drukte. Gelijk met David kwam hij klaar en spoot zijn zaad in z'n luier. Waardoor het kwam wist hij niet maar vlak nadat hij was klaargekomen moest hij plassen. Zonder er bij na te denken plaste hij spontaan in z'n luier. Per slot van rekening was die daarvoor. Peter had het in de gaten en zei:

"David, we hebben nog een baby, Robert heeft in z'n luier gepist." David voelde aan de voorkant van Roberts luier en merkte dat die goed nat was. Daarna voelde hij aan de luier van William. Deze was nog droog. Hij kreeg een goed idee en fluisterde Peter en Sylvie iets in het oor Wat, dat konden de anderen niet horen. Sylvie zei gaan jullie maar verder met jullie spel, ik ga naar huis. Ze trok haar broek op, streek haar kleren glad en liep zwijgend de kamer uit. Ze liet zich dat weekend niet meer zien.

Wij gaan zeker verder zei Peter. We zullen eerst eens een paar leuke foto's maken van de twee baby's en daarna zullen we Robert verschonen. Robert vond het zo te merken helemaal niet erg om in een luier te lopen, maar William des te erger. Na de foto's namen we de baby's mee naar de badkamer. Eerst Robert maar. Zijn plasticbroek werd door David uitgetrokken en daarna ging zijn luier af. Ga je maar even lekker wassen zei David tegen hem. Robert ging weer onder de douche en wij gingen ons met William bemoeien.

"Zie je wat ik bedoel Peter" zei David.

"Heb je wel eens een baby met haar om zijn piemel gezien? Ik nog nooit. We zullen hem moeten scheren" Peter had intussen al een schaar en scheerspullen gepakt. "Nee, dat kunnen jullie niet doen" jammerde William.

"Hoezo niet" vroeg Peter. "Je wilt toch een baby zijn?" Even later had Peter het meeste haar weggeknipt en spoot scheerschuim op William's pik en ballen. Deze begreep dat tegenstribbelen geen zin had dus liet de beide jongens maar begaan om het niet erger te maken. Het schuim werd goed verdeeld en even later werd zijn kruis door Peter helemaal kaalgeschoren. Met een natte washand werd het overtollige scheerschuim weggewassen en lag hij zo kaal als een pasgeboren baby voor de jongens.

"Nu is het pas echt." zei David. Robert was klaar met wassen en stond in z'n nakie toe te kijken. Hij had een stijve piemel van opwinding. Peter vroeg:

"Je vind het zeker wel leuk?"

"Ja" zei Robert, "mag ik weer een luier om, ik vind het zo'n lekker gevoel?"

"Wil je dan ook als een baby behandeld worden?" vroeg David

"Ja" antwoordde Robert, "Als jullie dat tenminste willen" Dat was geen punt.

"In plaats van de borst of een fles mag je Williams pik zuigen. Maar we zullen je eerst weer een luier omdoen." stelde Peter voor. Even later stond Robert, gekleed in luier en plasticbroek, met z'n hoofd tussen de benen van William. Robert moest wel even slikken maar besloot toch Williams pik in z'n mond te nemen. Robert deed goed zijn best om William klaar te zuigen en hij spoot al gauw zijn zaad in Roberts mond die de hele hoeveelheid met moeite doorslikte. Daarna kreeg ook William weer een luier en plastic broek aan. Het bleek de laatste luier te zijn.

Wiliam kreeg de opdracht zijn trainingspak aan te trekken en een nieuwe voorraad luiers te halen. Ook nu stribbelde hij weer tegen maar Peter was onverbiddelijk.

"Jij weet waar je ze halen moet, dus ga je gang. En denk erom, je doet je luier niet af want dat merken we. Vlug terugkomen, anders zwaait er wat". Na een goed uur kwam William terug met een nieuwe voorraad luiers. Als beloning nam David hem op schoot en gaf hem de fles. Robert kroop rustig rond en genoot op zijn manier.

Na de fles voerde Peter William nog een bord vla. Daarna zetten we hem in de box. Het vocht miste z'n uitwerking niet want even later merkten we dat William problemen had en vlak daarna in z'n luier plaste.

"Nu ben je echt een baby" zeiden David en Peter, terwijl ze aan William's natte luier voelden. We lieten hem een tijd in de natte luier zitten, voordat we hem verschoonden.

Voor William en de drie vrienden ging het hele weekend zo door. Robert werd ook als een baby behandeld maar niet zo als William. William zat in de kinderstoel, in de box, of lag in de wieg. Zijn luier werd voor hem verschoond en tijdens één van deze keren bedacht Robert dat William's kontgaatje wel als kutje kon dienen. Dus ook daar werd gretig gebruik van gemaakt door Peter en David. We hadden besloten dat Robert als baby te klein was en hij mocht William dan pijpen.

Als een babysletje moest William zijn lichaam aan de jongens beschikbaar stellen, ondertussen hoopte hij maar dat het weekend snel voorbij zou gaan. Hij vroeg zich vaak af of het het allemaal waard was, maar als Peter hem dan alle foto's liet zien, dan wist William dat hij geen keus had. In bijna alle poses had Peter hem vereeuwigd. Tot hij uit huis zou gaan zou hij aan de genade van zijn broertje en zijn vrienden zijn overgeleverd. Hij zou hun meisjesslaaf zijn, goed voor gratis seks, wanneer ze maar wilden. En er was niets wat hij daar nu nog aan kon veranderen.

Liggend in zijn wieg overdacht hij de situatie en huilde zichzelf in slaap.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DL_Michel Peters luierslaaf (B) P 1
DL_Michel Peters luierslaaf (A) P 1
DL_Michel Peters wens P 0
DL_Michel Peters gelukdag P 0
goed gevoel Luierslaaf Contact advertenties 1
luierslaaf bo luierslaaf bo Contact advertenties 0
Luierslaaf989 Opleideing als luierslaaf 16+ Verhalen 18
goed gevoel luierslaaf zoekt Meester Contact advertenties 6
W Buurjongen wordt luierslaaf 16+ Verhalen 508
DL_Michel Luierslaaf Henk L 0
Similar threads










Bovenaan