Piet

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 33,3%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 2 66,7%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    3

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Peter


Hoi, mijn naam is Piet en ik ben een jongen van 17 jaar.

Ik woon bij mij vader, die mij een strenge opvoeding geeft. Dat is ook wel nodig want ik ben af en toe een heel vervelende puber. Daarnaast heb ik ook nog het probleem dat ik af en toe in mijn bed plas. Omdat ik weer erg vervelend was, moet ik van mijn vader voor straf dit verhaal over mijn opvoeding vertellen.

Het bedplassen begon toen mijn vader en moeder gingen scheiden. Ik had niets met mijn moeder en mocht bij mijn vader wonen. Regelmatig was mijn bed nat. Eerst kon ik het nog voor mijn vader verborgen houden, maar hij is er achter gekomen en toen moest ik van hem luiers gaan dragen in bed, met een plasticbroekje. Hij was nijdig toen hij er achter kwam en ik werd over zijn knie gelegd en kreeg goed op mijn blote billen. Daarna moest ik met hem mee naar een apotheek. Hij vertelde daar dat ik nog een kleine jongen was, die in zijn bed plaste en of ze voor zulke jochies luiers hadden. Dat hadden ze, meerdere soorten. Mijn vader kreeg een van een aantal luiers een proefpakket mee. Ik schaamde rot, en stond met een rooie kop in de apotheek. ’s Avond som negen uur moest ik naar bed. Mijn vader gebood me uit te kleden en op bed te gaan liggen. Daar had ik weinig zin in. Ik zou me een beetje voor mijn vader naakt laten zien. Nou dat heb ik geweten. Mijn vader pakte me vast en kleedde me hardhandig uit. Omdat ik niet mee had gewerkt ging ik eerst over de knie en werd daarna op bed gelegd. Hij pakte een luier en deed me die om. Ik stribbelde tegen maar tegen de kracht van mijn vader was ik niet bestand. Even later was ik geluierd en mocht mijn boxer aantrekken. Ik schaamde me wel, maar vond de luier ook wel lekker zitten. Mijn vader legde me in bed en wenste me welterusten. Ik kreeg nog de boodschap mee dat ik het niet moest wagen om de luier zelf af te doen. Ik moest in bed blijven liggen totdat hij zou komen.

De volgende morgen kwam mijn vader mijn kamer in. Ik had die nacht mijn luier afgedaan omdat ik vond dat ik geen baby was. Ik wist het al, mijn bed was klets nat. Ik had weer in bed geplast. Mijn vader sloeg het dekbed open en zag mijn natte bed. Hij pakte me beet en sleurde me uit bed. Waarom denk je dat je een luier om gekregen hebt? Om je bed droog te houden. Heb ik gezegd dat je hem af mocht doen? Hij wachtte het antwoord niet af maar trok mijn boxer naar beneden en ik kreeg en flink pak slaag op mijn blote billen. Ik gilde het uit van de pijn., maar daar trok hij zich niets van aan.. Omdat je vandaag niet naar school hoeft zal ik je straffen en behandelen als een klein jochie. Hij nam me mee naar de badkamer en daar werd ik door hem gewassen. Kleine jochies hebben nog geen beharing dus pakte hij zijn scheerspullen en even later was ik zo kaal als een pasgeboren baby. Hij deed me weer een luier aan en nam me mee naar mijn kamer. Daar keek hij in de kast en pakte een t-shirt en korte broek en trok me die aan. Zo blijf je vandaag maar lopen.

Je zag goed dat ik een luier omhad. En ik stribbelde tegen. Ik kreeg de keuze of je mag zo lopen en doen wat je wilt, maar wel geluierd of ik leg je vast in bed, ook geluierd. Ik koos eieren voor mijn geld en besloot dan maar geluierd te blijven lopen. De rest van de dag heb ik me goed gedragen. Mijn vader heeft me een paar maal moeten verschonen maar verder had hij geen last van me. Voor het eten mocht ik naar de wc om te poepen. Daarna ging de luier weer aan en mijn pyjama. Na het eten mocht ik opblijven en werd om half tien naar bed gebracht. Mijn luier was nog droog dus ik hoefde niet verschoond te worden. De volgende morgen was ik natuurlijk weer nat. De luier had gelekt, dus mijn bed was ook niet helmaal droog gebleven. Dat zinde mijn vader niet en hij besloot maatregelen te nemen. Hij kocht dikke luiers en een paar plasticbroeken voor me. Zo werd ik iedere nacht ingepakt. Mijn bed bleef droog, maar mijn luier was iedere morgen nat. Ook mijn gedrag liet weer te wensen over.

Vrijdagavond bleek dat mijn vader zaken voor me had gekocht. Toen hij thuiskwam, moest ik bij hem komen. Hij zei dat hij erg in mij teleurgesteld was en zijn best zou doen om mijn gedrag te corrigeren. Ik moest me uitkleden, wat ik natuurlijk niet zonder meer deed. Dat maakte mijn vader kwaad en hij greep me vast en kleedde me uit. Even later stond ik naakt voor hem.

Hij legde me over de knie en sloeg mijn billen rood. Daarna kreeg ik een luier om en een plasticbroek aan. De plasticbroek was een bijzondere, want hij werd afgesloten met een slotje, zodat ik hem niet uit kon doen. Daaroverheen kreeg ik een rompertje aan met drukknopen in het kruis en een werd me een gewatteerde trappelzak aangetrokken. Deze had een ritssluiting aan de achterzijde en ook deze werd vastgezet met een slotje. Ik kon hem met geen mogelijkheid zelf uitdoen. Zo werd ik op de grond gelegd. Zo, dat zal je leren om zo brutaal en vervelend te zijn. Mijn vader ging zitten lezen en liet mij aan mijn lot over. Ik kon weinig, probeerde te staan, maar dat ging moeilijk. Ik had niets om me aan vast te houden. Ik besloot dus maar iets te lezen te zoeken en op de grond te blijven. Ik kroop voor zover mogelijk naar de lectuurbak en pakte een tijdschrift. Mijn vader keek geamuseerd toe. Zo, nu ben je wel klein hé jochie zei hij. Ik reageerde niet. Schaamde me.

Intussen was het etenstijd. Mijn vader hielp me overeind, mar ik moest zelf maar zien hoe ik bij de tafel kwam. Schuifelend lukte me dat en ik ging zitten. Ik had intussen een rot humeur en dat zag mijn vader. Als je zo blijft kijken, stuur ik je naar bed zei hij. Doe maar antwoordde ik brutaal. Dat had ik beter niet kunnen doen, want mijn vader pakte me beet en sleurde me nar boven en stopte me in bed. In bed werd ik ook nog eens vastgebonden, zodat ik er niet zelf uit kon komen. Hij ging weer naar beneden en liet me aan mijn lot over. Intussen had ik van schrik in mijn luier geplast en het geheel maakte dat ik me knap ongelukkig voelde.

Ik viel gelukkig snel in slaap en werd de volgende morgen door mijn vader gewekt. Zo, kleine jongen, zei hij en maakte me los. Hoe is het met je luiertje, een beetje droog gebleven? hij trok me de trappelzak uit en voelde aan mijn luier, die klets nat was. Hij trok me het rompertje uit, maakte het slotje van de plasticbroek los en trok die uit, en deed me de luier af. Naakt stond ik voor hem. Zo moest ik mee naar de badkamer waar ik door hem werd gewassen. Weer op mijn kamer kreeg ik weer een luier om, een hele dikke, daarover weer de plasticbroek met het slotje en het rompertje. Mijn benen kon ik niet tegen elkaar krijgen vanwege de luier. Nu pakte hij een babyblauwe pyjama uit een stuk en trok me die aan. Deze had ook weer een rits een de achterzijde die met en slotje was gezet kon worden, hetgeen mijn vader natuurlijk ook deed.

Hij liet me mezelf in de spiegel kijken. Daar stond ik, een jongen van bijna 18 in een pyjama en goed zichtbaar dat daar een luier onder zat. Zo moest ik mee naar beneden en eten. Tijdens het eten zei mijn vader te hopen dat ik me behoorlijk zou gedragen, omdat hij me anders streng zou straffen. Na het eten ging ik in de kamer wat computeren en gedroeg me goed. Maar algauw begon ik me te vervelen. Ik ging naar de keuken, sloeg de deur hard dicht, ging weer naar de kamer, deur weer hard dicht, zette de radio aan, expres hard. Mijn vader had me al gewaarschuwd, maar ik ging toch door.

Op een gegeven moment greep hij me in mijn nekvel maakte het slotje van de pyjama los maakte het rompertje los en trok me plasticbroek en luier ui en nam me over de knie. Ik kreeg er goed van langs en mijn billen gloeiden toen hij klaar was. Mijn luier was nog droog dus kreeg ik die weer om en werd weer verder aangekleed. Nu deed hij me een leren halsband om de nek en zette me in de hoek, waarbij ik werd vastgezet met een ketting, als een hond. Zo je blijft vandaag maar in vastgezet in de hoek, als een hond vastgezet.

Hoop dan geen last meer van je te hebben. Hij ging weer door en liet mij zo achter. Tussen de middag kwam hij met twee bakken een met water en een met eten voor me. Zo, je zult ook moeten eten als een hond, en denk erom,dat je niet knoeit, want dan krijg je met de riem. Dat dreigement hield me de rest van de dag wel koest. ’s Avonds werd ik losgemaakt en werd mijn luier gecontroleerd. Die was weer goed nat. Ik werd uitgekleed en mocht naar de wc om te poepen. Als je het nu niet doet, moet je het in je luier doen en je krijg t morgen pas weer een schone, was de boodschap die mijn vader me meegaf. Gelukkig kon je poepen, want om met een poepluier rond te lopen stond me niet aan. Toen ik terugkwam kreeg ik weer een schone luier om, plasticbroek met slot aan en de trappelzak. De rest verliep als de vorige avond. Ook de zondag.

Heb ik weer de hele dag geluierd in pyjama moeten doorbrengen. Ik was nu wel zo verstandig om me behoorlijk te gedragen. Sinds dat weekend krijg ik ieder avond voor ik naar bed ga een luier om, plasticbroek en rompertje aan en trappelzak en wordt ik in bed vastgelegd. En iedere morgen is de luier kletsnat. Wel heeft mijn vader beloofd dat als ik een week niet in bed plas, ik geen luier meer omhoef. Maar of dat lukt? Ik denk het niet, want ik vind een luier om ’s nacht best lekker.
 
Bovenaan