Plaspauze

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 33,3%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 33,3%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal stemmers
    3

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Grote Baby


Ik ben onderweg voor mijn werk als chauffeur, op een gegeven moment moet ik naar het toilet, maar ik moet nog een heel eind voor ik een restaurant tegen zou komen op de Duitse autobahn. Ik besluit om bij de eerste afrit te kijken of ik ergens kan stoppen, en ja na een km of twee kan ik van de autobahn en rijd ik beneden aan de afrit gelijk al een dorpje binnen.

Ik kijk of ik ergens een kroegje zie en waarachtig, een 500 meter verder is er een kroegje. Ik vond het er maar vreemd uitzien, maar ik moest nodig, dus ik naar binnen. Sta ik binnen zie ik tot mijn verbazing een verpleegster achter de bar staan, ik een beetje rood aangelopen vraag ik aan de verpleegster of ik gebruik kan maken van het toilet, zij knikt ja en breng mij naar de achterzijde van het gebouw, in een kamer. Daar aangekomen, komen nog twee verpleegsters binnen en pakken mij, bij mijn armen en word ik nog verder mee genomen naar nog een andere kamer.

De derde verpleegster pakte mijn benen en ik werd op een onderzoektafel gelegd en vastgebonden. Nadat dat was gebeurd werd mijn bovenbroek van mijn kont getrokken en lag ik alleen nog maar in mijn onderbroek, ook die werd van mijn kont getrokken nu lag ik naakt voor de verpleegsters. Daar ik vastgebonden lag kon ik niks doen om mij te ontzetten. De eerste verpleegster kwam naar mij met scheergerij en een injectienaald. Eerst kreeg ik een prik in mijn penis nadien werd ik helemaal onthaard en lag ik daar helemaal kaal als een kleine jongen in mijn blootje. Toen kwam er een andere verpleegster die ging mij wassen wat ik best lekker vond maar ik moest nog steeds plassen.

Nadat ik gewassen was kwam de derde verpleegster met iets in haar hand wat normaal voor baby’s was. Na onthaard en gewassen te zijn kreeg ik een heuse luier om met een broekje er overheen. Eindelijk werd er weer wat gezegd van dat ik nu mocht plassen, daar ik de situatie helemaal niet meester was en nodig moest heb ik het laten lopen. Ik kon het niet meer ophouden, ook merkte ik dat ook mijn ontlasting in de luier liep en ik schaamde mij heel erg. Ik probeerde mij te verontschuldigen omdat ik alles heb laten lopen, ik probeerde het op te houden maar begreep dat door de injectie alles er uit liep en dat ik niks kon stoppen.

Ik lag daar in mijn volle luier op de onderzoektafel en terwijl de verpleegsters in overleg waren kwamen bij mij de tranen, omdat ik als een kleine baby alles in mijn broek had gedaan.

Na een minuut of vijf kwamen de verpleegsters weer naar mij toe en een vroeg aan mij wat ik gedaan had. Ze lachte erbij en haalde haar collega erbij, die begonnen op z’n Duits te lachen en te smoezen, en zeiden dat ze mij maar zo naar buiten zouden sturen in mijn vieze luier en de vrachtwagen in. Ik schaamde mij diep en vroeg of ik me niet eerst mocht verschonen. Ze lachten alleen maar, nadat ze mij nog hadden bevoeld bij mijn strontluier en nog wat over de voorkant hadden gewreven. Omdat daarna de stront ook over en tussen mijn penis en ballen zat, zijn ze mij als een kleine baby gaan verschonen. Ik kreeg een speen in mijn mond en werd weer gewassen, mijn billen mijn penis en tussen mijn benen ook.

Nadat dat gebeurd was kreeg ik een temperatuurmeter in mijn kont en moest zo 5 minuten blijven liggen. Na die vijf minuten kwamen de drie verpleegsters terug en begonnen mij weer een luier om te doen, nu wel weer een schone en droge natuurlijk. Nadat ik mijn luier en plasticbroekje weer om had gekregen, werd mijn onderbroek en mijn bovenbroek weer aangedaan, en kreeg ik nog een prik in mijn arm. Zij vertelde mij dat die prik mij de eerste vier dagen niet droog en schoon zou houden, dus zou er een verpleegster met mij mee rijden naar de losplaats en mij onderweg regelmatig controleren of ik niet als een baby in mijn broek had geplast of gepoept. Als dat wel zo was dan zou zij mij gewoon als een kleine baby wassen en verschonen van mijn vieze luier bij een wegrestaurant in de babywickelraum.

Nadat ik bekomen was van de schrik van deze gebeurtenis tijdens mijn werk op die reis naar het zuiden van Duitsland waren we op de losplaats aangekomen. Toen we klaar waren met lossen ben ik dezelfde route teruggereden en tot aan het begin weer alles laten lopen want de verpleegster had dat spul nu bij mij in de koffie gedaan en moest ik regelmatig gewassen en verschoond worden door zuster Ingrid.

Op de eindbestemming waar zuster Ingrid afscheid nam gaf ze mij nog een paar luiers met inleggers en een plasticbroekje mee voor als het weer zou gebeuren. Sinds dat hele gebeuren met de drie verpleegster en dat ik als een baby werd behandeld heb ik in mijn truck altijd luiers en beschermbroekjes bij me en plas ik als een baby in mijn broek.
 
Bovenaan